18 April 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

DIRECTIILE LUI BERCEA – Fostul procuror Eugen Iacobescu a dezvaluit filierele la care a apelat Bercea Mondial pentru a scapa de inchisoare: “N-a actionat numai cu Mircea Basescu... Sunt trei directiii... Cu un batran de la Bucuresti... Directiile astea se duc tot catre batranul de la Bucuresti...Sunt 2 milioane euro acolo dati”. Iacobescu afirma ca una din directii era cea “judiciara”: “E un grup infractional. Sunt trei insi care i-au luat banii”

Scris de: George TARATA | pdf | print

23 July 2014 12:39
Vizualizari: 7183

Fostul procuror Eugen Iacobescu (foto) de la Parchetul Tribunalului Olt, cel care a descoperit implicarea fratelui lui Traian Basescu, Mircea Basescu, in eliberarea interlopului Sandu Anghel, zis Bercea Mondial, a facut dezvaluiri uluitoare despre aceast caz. Iacobescu a scos la iveala lucruri nestiute pana in momentul de fata si care au fost musamalizate de procurori. Eugen Iacobescu a explicat marti seara, 22 iulie 2014, la emisiunea Sinteza Zilei de la Antena 3 realizata de jurnalistul Mihai Gadea, ca, pentru a fi pus in libertate, Bercea Mondial a actionat in trei directii.

Potrivit lui Iacobescu, una dintre ele este filiera in care e implicat fratele lui Traian Basescu, Mircea Basescu. Celelalte doua directii converg spre “batranul de la Bucuresti”, care apare mentionat in interceptari, a carui identitate Eugen Iacobescu a refuzat sa o dezvaluie, precizand doar ca probabil este vorba despre un politician. Una dintre cele doua directii care converg spre batranul de la Bucuresti este cea “judiciara”, a explicat fostul procuror, fiind vorba despre “un grup infractional” si “trei insi care i-au luat banii” lui Bercea.

De altfel, in ceea ce priveste banii dati de Bercea, Eugen Iacobescu sustine ca nu este vorba despre doar cei 600.000 de euro trimisi catre Mircea Basescu, prin intermediul lui Marian Capatina. Suma este mult mai mare, ea ridicandu-se la 2 milioane de euro.


Prezentam dialogul dintre Eugen Iacobescu, Mihai Gadea si invitatii de la emisiunea Sinteza Zilei in legatura cu directiile in care ar fi actionat Bercea Mondial:

Mihai Gadea: Alta intrebare. Mita aceasta, din interceptarile si din datele pe care dumneavoastra le-ati avut, trebuia sa ajunga la Mircea Basescu si sa se opreasca acolo sau ea trebuia sa mearga mai departe si existau promisiuni in sensul acesta?

Eugen Iacobescu: Domnul Gadea, Bercea Mondial din inchisoare, prin intermediul sotiei si a fiilor a actionat in trei directii. Sunt trei directii acolo, care trebuiesc investigate. Ca suma e adevarat ce a zis ala, ca l-a luat gura pe dinainte. Sunt 2 milioane de euro acolo dati.

Mihai Gadea: Sunt 2 milioane de euro dati acolo?

Eugen Iacobescu: Sunt trei directii prin care a actionat. N-a actionat numai cu domnul Mircea Basescu.

Radu Tudor: Domnule Iacobescu, Radu Tudor sunt, de unde reiese faptul ca sunt 2 milioane de euro?

Eugen Iacobescu: Din interceptari.

Mihai Gadea: Stati putin. Domnule procuror. Deci o directie este Mircea Basescu...

Eugen Iacobescu: Da.

Mihai Gadea: A doua?

Eugen Iacobescu: Lasati-o sa investigheze oamenii. Sunt trei directii pe care a actionat. Cu un batran de la Bucuresti, cu...

Mihai Gadea: Batranul de la Bucuresti este politician?

Eugen Iacobescu: Probabil.

Mihai Gadea: Este consilier prezidential?

Eugen Iacobescu: Nu, eu nu pot sa spun, trebuie investigate de organele statului.

Radu Tudor: Dar urmeaza sa fie numit. Pentru suma asta.

Mihai Gadea: Suma asta pentru Mircea Basescu se oprea la el sau mergea mai departe?

Eugen Iacobescu: Ce s-a dat s-a oprit acolo. Dar v-am zis. Au fost trei directii prin care s-a actionat. Trei directii in care s-a actionat.

(…)

Mihai Gadea: Inteleg prea bine. Vreau sa va mai intreb ceva. Ati spus, ati afirmat mai devreme ca au fost trei directii pe care au actionat.

Eugen Iacobescu: Da.

Mihai Gadea: Prima directie Mircea Basescu cu aceasta spaga de 600 de mii, 300 de mii initial, dupa care s-a ajuns la 600 de mii, a doua...

Eugen Iacobescu: Domnul Gadea, ascultati-ma.

Mihai Gadea: Doar o secunda sa va pun intrebarea. Deci. E o directie asta, Mircea Basescu, a doua directie batranul de la Bucuresti si a treia directie este in zona judiciara sau politica? Doar atata sa-mi spuneti.

Eugen Iacobescu: Judiciara. E un grup infractional. Sunt trei insi care i-au luat banii lui... dar cineva competent, un procuror care sa se aplece asupra dosarului, sa ia aceste inregistrari si va vedea, pentru ca acolo sunt numere de telefoane, acolo sunt interceptarile si poate sa-l cheme si pe Bercea, si pe sotia lui Bercea, si pe Basica si pe toti, ia spuneti ma, despre ce este vorba cu privire la sumele astea? Pentru ca am impresia ca cineva i-a invatat, vedeti ca vi se confisca si va trimite in judecata pentru trafic de influenta daca spuneti ca ati mai dat si la alte persoane. si sa va mai spun o alta treaba. Din interceptari rezulta ca Marian Capatana n-a luat numai banii astia. De fiecare data i se dadeau cate 100 de milioane ca sa intervina in sus, in jos, in dreapta, in stanga. si astea sunt fapte penale.

(…)

Mugur Ciuvica: Domnul Iacobescu vreau sa va intreb si eu ceva. Imi raspundeti daca puteti. Dumneavoastra stiti cine este sau era batranul de la Bucuresti?

Eugen Iacobescu: Eu stiu, dar nu spun.

Mugur Ciuvica: Deci stiti dumneavoastra dar nu ne spuneti si noua.

Eugen Iacobescu: Nu, nu.

Mugur Ciuvica: Deci sunt alea trei directii. Asta mi se pare important ca deci cei care au inceput sa musamalizeze de atunci dosarul si-l musamalizeaza si acuma s-au oprit doar la o frantura din directia Mircea Basescu, ca l-au luat doar pe Mircea Basescu si pe Capatana. Dar au lasat si ale doua directii complet neinvestigate.

Eugen Iacobescu: Sigur, neinvestigate.

Mugur Ciuvica: Cea cu batranul de la Bucuresti si cea juridica de care vorbeati dumneavoastra, a treia.

Eugen Iacobescu: Cea de la Bucuresti si cea cu batranul de la Bucuresti, ca sunt...

Mugur Ciuvica: Da, si cea juridica probabil ca e tot la Bucuresti. Dar ati spus ca sunt trei cai. Cea cu Mircea Basescu, cea cu batranul de la Bucuresti si cea judiciara sa juridica.

Eugen Iacobescu: Nu. Judiciara, nu. Dar directiile astea se duc tot catre batranul de la Bucuresti.

Mugur Ciuvica: Astelalte deci practic se duc tot catre batranul de la Bucuresti.

Eugen Iacobescu: Sigur.

Mihai Gadea: Domnule Iacobescu, deci am inteles batranul de la Bucuresti dumneavoastra stiti cine este. In afara dumneavoastra, dintre cei care erau implicati in ancheta mai stiu si altii sau stiti doar dumneavoastra?

Eugen Iacobescu: Cred ca stie SRI-ul.

Mihai Gadea: Ei stiu toate cele trei piste?

Eugen Iacobescu: Cred ca le stiu.

Mihai Gadea: Consilierul prezidential la care s-a facut vorbire, eu din datele pe care le am este in functie la acest moment si are nume de familie care incepe cu M.

Eugen Iacobescu: Domnul Gadea, in momentul cand am facut perchezitiile le-am gasit cartile de vizita acolo, intelegeti? si ulterior, coroborand probele...

Mihai Gadea: Erau legaturi.

Eugen Iacobescu: Sigur.

Mihai Gadea: Este cumva Murgeanu?

Eugen Iacobescu: Nu va pot spune. Lasati-i sa investigheze, ca au ramas astea doua directii de investigat si trebuie sa le investigheze.

Mihai Gadea: Eu zic ca e foarte posibil sa nu aflam niciodata. Dumneavoastra ce credeti?

Eugen Iacobescu: E posibil, da.

(...)

Mihai Gadea: Domnule Iacobescu, familia lui Bercea Mondial povesteste ca Mircea Basescu le spune la un moment dat ca i-a trimis niste bani doamnei Kovesi prin sofer. Dumneavoastra credeti ca acest lucru s-a intamplat sau este o minciuna, o calomnie ordinara a lui Mircea Basescu?

Eugen Iacobescu: O minciuna. E prea mare functia si doamna procuror... nu.

Mihai Gadea: Dar cum credeti ca si-a permis Mircea Basescu sa faca acest lucru, in baza a ce?

Eugen Iacobescu: E jocul tuturor infractorilor care fac trafic de influenta. Vezi ca-l cunosc pe procurorul Iacobescu, vezi ca-l cunosc pe cutare si ajung banii la el. E posibil sa se fi invocat, dar nu. La un asemenea nivel nu se ajunge. Nu a ajuns. V-am spus, altele sunt directiile in care s-a mers cu banii. Nici la Curtea Suprema nu s-a ajuns.

Mihai Gadea: S-a mers la batran si in alte directii.

Eugen Iacobescu: Spre batran au convers cele doua directii.

Mihai Gadea: Si in total s-a dat suma de doua milioane.

Eugen Iacobescu: Doua milioane, da.

Mihai Gadea: Batranul e om politic?

Eugen Iacobescu: Cred ca da. Sa stabileasca oamenii, daca se va implica cineva in ancheta”.

Comentarii

# COANA DOINITZA date 23 July 2014 12:04 +8

Pierdere de vreme s-o cheme pe coana Doinița! Se laudă că e ditamai ING dar nu știa să dea un telefon la poliție că e hărțuită!

# unul din lumea cea mare date 23 July 2014 12:20 +12

oare REVOLTATOR este cuvintul potrivit???!!!!!!

# Catalin Racaceanu date 25 July 2014 06:24 0

Indiferent daca erau 3 sau n directii toate duc la bass-ul cel mare

# ADEVARUL date 23 July 2014 12:28 +11

:cry: SUNT 3 INSI CARE I-AU LUAT BANII LUI BERCEA,NR. DE TELEFOANE,INTERCEPTARILE,BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA,LIPSESTE DOAR JUSTIȚIA! :-) 

# visu date 23 July 2014 12:58 +13

Esti erou omule! Dar fii pana la capat! Da-i pe goarna! Iar cei cu ceva putere, loviti-i pe golani! Diaconule, lasa interlopia lui Bercea şi vezi ca pericolul social, de interes general, e mai important a fi eradicat in cazul basestilor!

# Sherloch Holmes date 23 July 2014 14:30 +10

om politic, bătrân, consilier prezidenţial, nume care începe cu M. Ghici ghicitoarea mea! Răzvan Murgeanu cumva?

# Avocatul31 date 23 July 2014 16:55 +6

basescu traian si-a ales un intermediar mai solid,pe a carui nevasta o rezolva in minister pe vremea cand a fost ministru,un barbos gretos cu trecere in lumea parchetelor si a dna-ului,csm-ului,o veritabila interfata,el fiind dupa cum arata poza recuperatorul perfect http://www.antena3.ro/romania/sotia-lui-murgeanu-un-apropiat-al-lui-udrea-lucreaza-in-ministerul-transporturilor-218040.html

# o pensionara date 23 July 2014 14:43 +10

fratilor,basescu si neamul lui in cei  peste 20 de ,ani de cand s-a aflat la putere intr-un mod sau in altul a dat alte valente termenului de mafie. basescu ar putea organiza semniarii de pregatire profesionala pentru Mafia,Yakuza,Al-Qaida ,etc.

# o pensionara date 23 July 2014 14:46 +3

eroare materiala,,,,,,,...intr-un mod sau in altul AU DAT alte.......graba bat-o vina...

# unul din lumea cea mare date 23 July 2014 14:56 +7

ptr o pensionara//cu regret ma vad nevoit sa va contrazic intr/un pct.al quaida nu/i organizatie mafiota.ESTE ORGANIZATIE TERORISTA.la al qaida se judeca dupa sharia care/i legea justitiei islamice. la al qaida daca/i prind ca fura din fondurile care se string cu greu pentru terorism ,nu le taie mina ca la sharia,cred ca/i ,,impusca cu tunul,, una/i mafia si actiuni mafiote,scopuri stricte de a face bani si alta al qaida scopuri pur politice religioase.sper ca nu v/a deranjat comentariul meu.cu deosebit respect

# o pensionara date 23 July 2014 15:50 +4

ai dreptate,asa este,cred ca m-a luat valul cu toate informatiile aste venite intr-un timp asa de scurt si in mod atat de dens.ma refeream insa la latura ce situeaza aceste organizatii in afara legii.Ca o completare a tot ceea ce ai spus Al Qaida este organizata in mod diferit fata de alte organizatii in sensul ca membrii ei de la diferite nivele nu se cunosc intre ei,tocmai pentru cazurile in care sunt capturati sa nu poata da nici un fel de relatii.Auzi....totusi nu ti se pare ca basescu si ai lui sunt chiar asa organizati?parere personala.....

# unul din lumea cea mare date 23 July 2014 16:03 +4

ptr o pensionara// chestia cu terorismul in OPINIA MEA/I RELATIVA!!!!!!.OARE VLAD TEPES A FOST TERORIST SAU PATRIOT??? unii il pot considera cu usurinta terorist dupa metodele intrebuintate pentru apararea tarii,al qaida vrea sa ,,cucereasca teritorii in sua???vlad tepes nu prin teroare cauta sa infricoseze trupele otomane??azi s/ar numi razboi psihic si stim ca exista manuale de rasboi psihologic.in ceea ce/l priveste pe imperiul raului.nu sint nume secrete decit la cei care/l sprijina din servicii,dar sa nu uitam un ,,amanunt,, SERVICIILE AU INCEPUT SA VORBEASCA.dvs (din ce am citit printre rinduri ati fost pe tarimul justitiei) nu stiati sau intuiati toate manevrele ,,oculte,, intr/un dosar?nu intuiati gradul de coruptie!!!!!toti sint organizati dupa structurile mafiote dirijate de serviciile secrete si in capul lor MARELE DEMOCRAT REFORMAT IMPERIUL RAULUI.sper ca este satisfacator raspunsul meu

# o pensionara date 23 July 2014 16:30 +2

Uite cum vad eu treba asta:Depinde daca pierzi sau castigi.daca pierzi esti terorist,cand castigi esti salvator,aparator al democratiei,etc(toate prostiile care se spun de regula)- (vezi conflictul din Iraq,s.a),in ceea ce priveste actul de justitie si a manevrelor oculte,da,recunosc se mai faceau manevre,dar crede-ma ca acum in ultimii 10 ani,NICIODATA......si asta se poate vedea usor dupa ce in toate structurile statului au fost numite personaje santajabile.....vezi morar,kovesi,haineala,bica,etc.......

# o pensionara date 23 July 2014 16:37 +2

iubiti comentatori aici de fata....va dati seama ca daca se va confirma ca batranul este o persona al carui nume incepe cu litera M si se termina cu literele URGEANU,acestuia i s-a creat un post special la Cotroceni doar pentru a colecta spaga?Pai daca Mondialul avea carnetel,inseamna ca la Cotroceni evidenta banilor se tinea pe computer ,,,,,in EXCEL nu?Parerea mea mancati-as.....

# unul din lumea cea mare date 23 July 2014 16:47 +3

ptr o pensionara//NU/MI SPUNETI MIE........... sa va dau ultimul meu exemplu? frunza lucia si galea raluca 2 judecatare de la sectia a 4 a de la tb.decid in mai sa/mi MODIFICE cartea funciara in CIUDA FAPTULUI CA AM TITLU DE PROPRIETATE PE O CONSTRUCTIE DAT DE T,B. recunoscut de vreo alte 3 instante in procese cu imperiul raului cind era primar general.ele CONSIDERA ca fiind INEXISTENTA O DECIZIE DEFINITIVA IREVOCABILA EXECUTORIE cu stampile si timbre si TOT TIPICUL!!!!!!OARE CE CE/S PASIBILE ACESTE DOUA JUDECATOARE?????CARE IGNORA UN TITLU DE PROPRIETATE DOAR PENTRU CA UN ORDIN DE NATIONALIZARE(ilegal dat de imperiul raului)este la dosar si ARE SEMNATURA IMPERIULUI RAULUI.oare/i relevant ce v/am povestit?mai discutam de justitie in ultimii 10 ani?sau azi cind nitu trebuia deja sa trimita echipa de ,,PROCURORI,,peste csm si parchetele care s/au facut vinovate de FAVORIZAREA INFRACTORILOR dupa declaratiile publice ale lui iacobescu.oare sa/i consideram TERORISTI pe acesteslugi!?

# unul din lumea cea mare date 23 July 2014 16:57 +3

TOT PENTRU O PENSIONARA//in ceea ce il priveste pe murgeanu.legaturile lui ombilicale sint foarte strinse cu imperiul raului.daca ati uitat sau nu stiati o sa va reamintesc ca a fostLOCOTENENTUL IMPERIULUI RAULUI( ca sa raminem pe tarimul mafiotilor)cind era la pmb.cind imperiul raului a plecat presedinte(n/ar mai fi plecat)i/a lasat semnatura imputernicire speciala pe 24 de ore sa puna in posesie o batrinica cu cele 5 ha din parcul bordei,apoi in 24 de ore s/au vindut cele 5 ha lui bodo(ghiciti ghicitoarea mea cine era bodo)apoi bodo imediat a vindut cele 5 ha lui (imi scapa numele acum)ala de a luat despagubiri de nu stiu cite zeci de milioane cu satul francez.actele au fost facute la un notar de pe grivita 233(nu cred ca mai exista acum acolo)sint curios cind o sa fie investigata si asta!!!deci MURGEANU/I ,,LOCOTENENTUL,,imperiului raului de multa vreme!!!!!!pentru mine nu/i o dezvaluire este doar o CONFIRMARE

# Avocatul31 date 23 July 2014 17:01 +2

si umblă cu cioara vopsită,nu-i zice nimeni ca e culoarea cacatului ce si-a pus in cap,schizofrenic mai poate fi murgeanu asta,da hoț bun...toti sunt,cata vreme justitia nu-i ajunge...ei ajung ”justitia”,probabil sri-ul are inregistrari cu murgeanu cum le da bani lui covesi si stanciu,dar trebuie sa asteptam 100 de ani pentru a fi declasificate.

# o pensionara date 23 July 2014 17:17 +3

nitu?care nitu?asta mai exista?si cum sa trimita asta echipa de procurori......atata timp cat el a declarat cu subiect si predicat ca dupa ma-sa o iubeste cel mai mult pe kovesi.....asta e ca boul ferdinand mirosind margarete prin poiana........ce sa mai vorbim......si asa e ai dreptate.....de 10 aani nu mai exista justitie....

# o pensionara date 23 July 2014 17:21 +3

a.....un ultim comentariu si promit ca nu va mai plictisec (azi)dragilor colegi de cometarii...eu de-abia astept si declasificarea documentelor cu rapirea din serai a jurnalistilor......acum e prea fierbinte cartoful asta mondial,dar cat de curand cred ca o sa iasa si asta la iveala.......va pup.....

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 23 July 2014 17:23 +2

ptr o pensionara// adica dvs ,,insinuati,, ca: ,, CUM ESTE TURCU ASA/I SI PISTOLUL,, ghici ghicitoarea mea ,,cine/i turcul cine/i pistolul,,

# crysttyan date 23 July 2014 14:57 -15

,,Bătrânul,, este Dan Voiculescu. Si cele trei direcții sunt: 1. Mircea Basescu- Traian Basescu, 2. Procuror Ponea-Duicu-Ponta , 3. Bătrânul Dan Voiculescu

# pt. pupinbăsistul retardat date 23 July 2014 19:52 +4

Eu cred că bătrânul e mă-ta, care te-a procreat luând-o din trei direcții de la duicu, voicu și băsescu.

# crysttyan date 23 July 2014 20:15 -8

Pariez pe orice ca am dreptate ,,,,Bătrânul,, este Dan Voiculescu. Si cele trei direcții sunt: 1. Mircea Basescu- Traian Basescu, 2. Procuror Ponea-Duicu-Ponta , 3. Bătrânul Dan Voiculescu

# livia date 24 July 2014 08:00 +3

@crystyan Excelent, bravo! Te-ai scremut mult pana ai scos aceste perle? Ai uitat sa spui ca cel din filmulete, nu este mircea ci tot Voiculescu, cu mustata.

# CI date 23 July 2014 18:00 +2

Stiti ce face Parchetul de la OLT cu plangerile pe tulburarea de propietate ? Ii ancheteaza pe victime - pentru tupeul de a fi facut plangeri!!! Faptasii sunt protejati, victima infractiunii anchetata ! Daca nu-i cuminte in continuare, si nu face ciocu mic, se alege si cu cazier ! Halal justitie la republica Bercea 

# BTS date 23 July 2014 18:40 -9

Cum de nu-i este rusine acestui boschetar,betivan de fost procuror??? Acum s-a gasit EL justitiarul iilup sa trancaneasca tampenii. PAI TU ESTI PRINCIPALUL VINOVAT DE FAPTUL CA FAM BERCEA A PROSPERAT IN ACEA ZONA PRIN DIVERSE INFRACTIUNI,DACA MAI SI SPUI CA AI FOST PROCUROR ACOLO DE 39 ANI. Chiar nu ai rusine ??? CSM-ul si-a facut datoria si te-a dat afara din sistem,ba mai mult aceasta solutie a fost mentinuta si de ICCJ,asa ca vorbele tale sunt aiureli. Cate NUP-uri le-ai dat lui Bercea si fam.sale de-a lungul timpului??? Cred ca nici tu nu mai stii...Rusineeeeeeee!!!

# basist date 23 July 2014 18:47 +6

Basist umil, ai baut tu cu el? Ai dormit in boscheti cu el? Tu te prinzi care e subiectul? Nu cred, asa ca fugi la evz. Nu plange nimeni dupa tine

# Zii repede... date 23 July 2014 18:48 +8

labe1-labe1-labe1-labe1-pup bass :P :P :P :P

# pt. pupinbăsistul retardat date 23 July 2014 19:54 +3

Robert Turcescu: scrie, dom'le, acolo, INSTABIL, omul e instabil. Propagandei securiste îi curge din gură. Totul e filmat. :lol:

# unul din lumea cea mare date 23 July 2014 20:58 -1

ptr bts//ramine cum ti/am mai comentat odata postarea ta de rahat basist.dar o sa fac o ultima adaugire fata de ultima mea postare in raspuns catre tine.,,DA IMPERIUL RAULUI DE LA COTROCENI CUM ESTE???,,sa nu spui ca nu/i consumator ca te injur de mama

# BTS date 24 July 2014 00:13 -2

Unule de prin lumea cea mare sa nu crezi ca sunt fan al lui Basila,dar ce spune acest alcoolist de fost procuror comunist este REVOLTATOR ! Omul minte cu nerusinare si nu spune de motivele REALE care au dus la eliminarea lui din sistem.Fam lui Bercea a inceput de prin anii 90 sa savarseasca infractiuni atat in tara cat si in strainatate,timp in care acest IMPOSTOR care face pe justitiarul era procuror. De ce nu l-a arestat??? Mai ales ca atunci procurorii dadeau mandat de arestare  pe 30 zile,fara a cere instantei acest lucru.Nu-l credeti,ca minte!

# cetatean date 25 July 2014 14:37 -1

pt. BTS, cred ca nu vezi focul din cauza fumului, nu procurorul este problema, ci faptele si anume in 2011 omul a spus ca Mircea Basescu a luat banii si astazi este trimis in judecata pentru acest lucru.

# ARGUS date 23 July 2014 21:19 +2

Iacobescu are dreptate.Madame Ponea s-a bagat cu bocancii in activitatea lui.Dar si asta a primit dispozitie.Cercetati daca dispozitia a primit-o de la sefii ei sau de la oaresice servicii.Sa nu uitam de sotul ei politist la Mh.care se vroia mare sef in minister pe filiera Toba,Duicu.Gurile rele spun ca Ponta le-a dat cu flit la toti.

# avocat date 24 July 2014 13:28 0

BATRANUL E NANASUL STOLOJAN!

# marius valentin date 25 July 2014 03:58 0

Cine o fi Batranul, cine o fi Batranul ? Sunteti grei de cap ? Cine e nasul lui Bercea, sta in Bucuresti, e batran, si ii e drag lui Basescu ? Atat de drag, ca a si plans pe umarul lui la un moment dat, cand acesta se imbolnavise de robocapita cronica..  

# marus valentin date 25 July 2014 04:03 0

Nu pot sa cred ca nimeni din platou nu l-a intrebat pe Iacobescu, daca Batranul e cumva un alt nas al lui Bercea ??? Ca e la mintea cocosului, din moment ce fratele lui Basescu e nas de-al lui Bercea, ca si Batranul e foarte posibil sa fie tot un nas de-al acestuia. Si daca Iacobescu zicea "da", cine putea sa fie decat...draga Stolo ? 

# adela date 25 July 2014 13:26 +1

Si daca Batranul e Hrebenciuc? Va amintiti ca Ponta l-a numit de cateva ori Batranul indian??? Ce ziceti? Asa s-ar explica si lipsa de reactia a lui Ponta si atitudinea doamnei psd-iste Ponea

# tanarul date 25 July 2014 20:39 0

Ala batran de la Bucuresti care respira greu! Poate, Talpes!

# CITITORUL date 25 July 2014 22:14 0

Dar daca e unul pe care nu-l prea stie nimeni?

# Voctor date 1 August 2014 14:19 0

Ce studii are Dumitru Preda alias ,,Batranul de la Bucuresti ? Unii sustin ca nu a  terminat 10  clase .

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 17.04.2024 – Inculpat de DNA, abandonat de PNL

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva