19 April 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

PEDEAPSA PENTRU JUDECATOAREA CIOCEA – Sectia pentru judecatori a CSM a sanctionat-o disciplinar pe judecatoarea Mihaela Lamaita Ciocea, care anul trecut a protestat in Piata Universitatii. Judecatoarea a fost mutata timp de trei luni la Curtea de Apel Ploiesti. Ciocea: “Voi arata care sunt dedesubturile si mizeriile ascunse in spatele acestei cercetari disciplinare abuzive” (Hotararea)

Scris de: Adina A. STANCU - George TARATA | pdf | print

12 April 2013 14:22
Vizualizari: 11028

Sectia pentru judecatori a CSM a sanctionat-o disciplinar pe judecatoarea Mihaela Lamaita Ciocea (foto) de la Curtea de Apel Bucuresti, dupa ce acesta, la inceputul anului trecut, si-a declarat solidaritatea cu protestatarii din Piata Universitatii. Mihaela Ciocea a fost mutata timp de trei luni la Curtea de Apel Ploiesti, dupa ce Sectia pentru judecatori a CSM a admis in parte, joi, 11 aprilie 2013, actiunea disciplinara a impotriva judecatoarei.


Iata Hotararea Sectiei pentru judecatori a CSM in materie disciplinara:

Admite in parte actiunile disciplinare conexe formulate impotriva doamnei Ciocea Mihaela Lamaita – judecator la Curtea de Apel Bucuresti.

In baza art. 100 lit.c) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecatorilor si procurorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, aplica doamnei Ciocea Mihaela Lamaita – judecator la Curtea de Apel Bucuresti, sanctiunea disciplinara constand in mutarea disciplinara pentru o perioada de 3 luni la Curtea de Apel Ploiesti pentru savarsirea abaterilor disciplinare prevazute de art. 99 lit. a) si art. 99 lit.c) (fost articol 99. lit. k) in reglementarea anterioara modificarilor aduse prin Legea nr. 24/2012) din acelasi act normativ, astfel cum a fost modificat prin Legea 24/2012.

Respinge actiunea disciplinara formulata de Inspectia Judiciara impotriva doamnei Ciocea Mihaela Lamaita – judecator la Curtea de Apel Bucuresti pentru savarsirea abaterilor disciplinare prevazute de art. 99 lit. f) si lit. t) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecatorilor si procurorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare ca neintemeiata. Cu drept de recurs in termen de 15 zile de la comunicare la Completul de 5 judecatori al Inaltei Curti de Casatie si Justitie.

Pronuntata in sedinta publica azi, 11 aprilie 2013”.

Mihaela Ciocea: ”Sunt hotarata sa lupt pana la capat”

Judecatoarea Mihaela Lamaita Ciocea nu se da batuta. Contactata telefonic, judecatoarea a spus ca a aflat rezultatul de la CSM si faptul ca s-a hotarat ca timp de trei luni sa fie transferata la Curtea de Apel Ploiesti, insa "acest lucru nu se va intampla, pentru ca sunt hotarata sa lupt pana la capat, drept pentru care voi contesta aceasta decizie la Inalta Curte de Casatie si Justitie, unde voi arata in fata colegilor judecatori care sunt dedesubturile si mizeriile ascunse in spatele acestei cercetari disciplinare abuzive".

Judecatoarea Ciocea ne-a mai declarat ca aceste sicane au pornit de mai bine de un an si jumatate si ca din luna iunie 2011 "s-au exercitat impotriva mea opt proceduri disciplinare", timp in care aceasta a avut retineri in a arata care este "adevarata fata a lucrurilor", urmand ca toate amanuntele si miza reala a acestei incercari de a o determina pe judecatoare sa plece din Curtea de Apel Bucuresti le va spune in fata judecatorilor Inaltei Curti.

"De-a lungul a 3 ani de sicane pot sa enumar doar vreo 3 sau 4 oameni la care am gasit sprijin, precum fostul ministru al justitiei, domnul Catalin Predoiu si actualul secretar de stat domnul Florin Motiu, care m-au ajutat in perioadele cand mi se intrerupea zilnic conexiunea la publicul instantei (si ale caror mesaje le atasez), sau doamna judecator Monalisa Neagoe care a refuzat sa semneze incheierea Sectiei pentru judecatori privind dispunerea expertizei psihiatrice. Pot sa va spun ca expertiza psihiatrica a fost dispusa la 17.11.2012, imediat dupa mesajul meu adresat doamnei Neagoe. S-a revenit asupra masurii la 20.02.2013 dupa ce am facut public acest abuz", ne-a mai comunicat judecatoarea Mihaela Ciocea.

Ciocea a manifestat in Piata Universitatii cu o pancarta pe care scria “Protestul unui judecator”

Amintim ca judecatoarea Mihaela Lamaita Ciocea a participat, in data de 25 ianuarie 2012, la protestele din Piata Universitatii, unde a manifestat cu o pancarta pe care scria „Protestul unui judecator. In aceeasi seara, judecatoarea a aparut la o emisiune de televiziune la postul Antena 3 unde si-a exprimat sustinerile fata de protestatarii din strada si a declarat ca daca magistratilor le este interzis sa faca politica, ei au totusi dreptul sa-si strige nemultumirile.

Ulterior impotriva judecatoarei a fost declansata cercetarea disciplinara. In sarcina acesteia s-a retinut ca a dat o declaratie televizata, in 25 ianuarie 2012, declaratia constituind “o manifestare contrara demnitatii functiei pe care o ocupa si, in acelasi timp, o manifestare de natura sa afecteze impartialitatea sau prestigiul functiei de judecator. De asemenea, se retine ca faptele doamnei judecator Ciocea Mihaela Lamaita constand in comportament, afirmatii/reporsuri adresate colegilor judecatori si grefierilor de sedinta, ce au depasit limitele rezonabile ale unor critici, sustineri verbale, deliberari, indrumari sau atentionariacceptabil a fi exprimate cu referire la modul de organizare a activitatii sectiei, ori cu privire la activitatea profesionala a grefierilor, la pregatirea profesionala a judecatorilor, creand la randul acestora un sentiment de disconfort sau temere (…) depasesc limitele unui comportament admis in interiorul unei instante, atitudinea find incompatibila cu onoarea si demnitatea profesiei de magistrat”.

* Cititi aici hotararea Sectiei pentru judecatori a CSM in materie disciplinara

Comentarii

# Terente date 12 April 2013 14:48 -17

Dupa poza si dupa comportament identific inca o judecatoare disperata ca nu gaseste un flacau milos sa-i regleze hormoneii tare si apasat, si sus si jos, si prin fata si pe la spate.

# VIKY date 12 April 2013 14:51 -6

Nenorocit scarba portocalie care ejti tu. Pai tu nici nu-ti d-ai seama cat de tare ne doare pe noi femeile urate si rele si nu foarte inteligente ca nimeni nu vrea sa ne faca bucuri secsuale nici macar daca-i platim.

# VIKY date 12 April 2013 15:27 +13

@14:51...Gunoi basist, ar fi cazul sa te tratezi, ca deja esti pe aratura, iar limbajul tau este de mahalagiu/mahalagioaica de ultima speta. Macar iti areti nemernicia si problemele psihice in adevarata lor splendoare. Asa ca poti continua sa postezi in numele meu, ca sa cunoasca lumea adevarata fata a gunoaielor basiste.

# VIKY date 12 April 2013 15:54 -14

si eu abia astept sa ma prinda cineva si sa imi faca o bucurie ca sunt urita si proasta si nimeni nu a vrut. nici macar cind vroiam sa-i platesc

# unul din lumea cea mare date 13 April 2013 11:55 +20

intr/un guvern serios cred ca aceasta onorabila judecatoare trebuie sa fie macar ministru de justitie. v/ar mira daca in citiva ani o sa ajungas presedinta al unei asociatii profesionale a judecatorilor? pentru mine/i si credibila si echilibrata si onesta si are si spirit civic ,ceea ce cam lipseste multora,sa numesc haineala,vasilica,oligofrenul ruda cu ponta,vasilica. ma intreb de ce astia si nu cineva ca onorabila ciocea??? felicitari onorabila judecatoare!!!!!!! si nu uitati!!!!,, cine nu are dusmani nu/i face pielea 2 bani,, daca intr/o zi o sa fiti in conducere cred ca prima datorie a dvs o sa fie sa/i dechideti dosarele lui basescu. pedeapsa este venita de la bas prin haineala. de asta procurorii nu/s egalii judecatorilor

# Traian Basescu date 12 April 2013 15:15 -4

mai @terente,dupa descrierea ta se pare ca vorbesti de ******.stai linistit,ca au rezolvat-o toti vecinii pana acum

# haha neala date 12 April 2013 21:53 +14

terente ca toate slugile basiste sunt umplute de \"slobozul\" poporului roman si se oftica de la alegeri si pana in prezent. Au ramas retardati labe-istii 1pe tara. Azi e si pacat sa-ti spurci bunatate de \"scula\" pe un basist puturos.

# haha neala date 12 April 2013 21:55 +12

terente ca toate slugile basiste sunt umplute de \"slobozul\" poporului roman si se oftica de la alegeri si pana in prezent. Au ramas retardati labe-istii 1pe tara. Azi e si pacat sa-ti spurci bunatate de \"scula\" pe un basist puturos.

# MACHO date 12 April 2013 15:04 -5

Trimiteti-o la mine.O rezolv eu.Hai si tu Viky,vom faca un menage a trois .

# VIKY date 12 April 2013 15:31 +8

Pe gunoiul basist de la @14:51, poti sa o iei linistit, o sa faceti un cuplu ideal.

# un cetatean neturmentat date 12 April 2013 15:09 +7

Nu va este rusine mai nesimtitilor?Bai Terente ,esti mai ordonar ca adevaratul.Iar tu Viky iar te-ai dat in stamba.Daca nu erati voi,nu aparea nici japita aia de Macho.Rusine sa va fie gunoaie portocalii:Jos basescu!Cel mai mare vinovat de postarile astea,pe net.

# ovidiu date 15 April 2013 14:58 +7

Ma inspaimanta ce i s-a intamplat d-nei judecator Mihaela Lamaita Ciocea. Va dau un exemplu de judecatori corupti de la Judecatoria Iasi .Intr-un dosar de incuviintare executare silita un anume judecator incuviinteaza executarea silita in baza unui contract de cesiune NESEMNAT de cesionar, deci nul de drept si astfel da cale libera unui excroc de executor judecatoresc la o mare excrocherie imobiliara. Pentru ca victima este un batran judecatorul corupt are impresia ca nu va fi pedepsit ! Sa va mai spun ca demoralizat batranul a incercat sa se sinucida, iata unde duc judecatorii corupti,complici ai excrocilor imobiliari, acelasi judecator corupt a fost de acord si cu instrainarea datelor personale in Dubai, fiti siguri ca d-na judecator Mihaela Lamaita Ciocea, nu ar fi dat o asemenea Sentinta.

# Olivia-Maria Marcov date 12 April 2013 15:11 +12

Fata de cele de mai sus, uneori ma intreb ce trebuie sa presupuna prestigiul judecatorului sau chiar al unui angajat al personalului auxiliar la limita ? Sa fie mut ? In cele din urma, in instantele judecatoresti iese mereu un scandal imens pentru orice - pentru orice s-ar putea sa nu fie transformat in scandal adica - si cum deschide omul gura, cum i se inchide. Asta este juristul, avocatul, magistratul, personalul auxiliar trebuie sa fie mut, nu numai legat la ochi precum Justitia. Mai sunt progrese de facut, dar eu ma bucur totusi - in parte, partial - de solutia aceasta, desi mai sunt progrese de facut. Mihaela Lamaita are dreptate, un judecator are dreptul la opinie, la fel ca toti cetatenii ( art. 40 alineat 3 din Constitutia Romaniei ), chiar daca nu poate face parte din partidele politice. Toti judecatorii au dreptul la opinie si sa nu mai fie autoinhibati. Daca vor ei sa isi faca un Statut al magistratului prin care sa se lege la gura, ce poti face ? Asa prefera ei ! Mai bine libera si mutata - decat acceptand presiunile, de la care in fond, a pornit totul ! Asa este, cand ai dreptate trebuie sa iti strigi dreptatea pana la capat si chiar mai departe. Vreau sa spun ca totusi, este un micut progres al instantelor. Din 8 actiuni disciplinare - e o minune ca totusi s-au oprit la opt si nu au continuat ! - au fost admise numai 4 pesemne ( \"in parte....actiunile conexe... \"). Cand magistratii nu vor mai amplifica totul si vor trai si ei mai relaxati ? De la presiuni ( sau o presiune in trecut ) a pornit totul si de la faptul ca, dupa intoarcerea din Germania de la acel master facut acolo, nu a mai fost acceptata cu adevarat in colectivul sectiei de la curtea de apel bucuresti. Pe viitor, sa dea Dumnezeu sa aiba ocazia concreta cat mai multi magistrati sa urmeze mastere, sau alte studii post-universitare in tarile Europei Occidentale sau chiar in alte tari pe alte continente. Sa nu mai fie atata suparare. Si eu o sustin pe Lamaita, desi nu am nicio functie si sincer, este o relaxare sa nu ai functie si sa nu ai parte de Administratie ! Administratia face un scandal din orice si nu stie sa converseze sau sa aplaneze pareri diferite. Este si o chestiune de orgoliu. Cazul ei l-am inteles pentru ca am citit articolele din Lumea Justitiei si am si plangerea Lamaitei langa cartile mele de drept si psihologie, pe biroul meu acasa. Ramane de vazut cum poti munci, lucra in Romania inclusiv in Administratie, in instante sau in orice alt loc de munca fara sa trebuiasca sa fii un om mut, in timp ce mama ta te-a adus pe lume nou-nascut sanatos si normal ! Omul se naste sanatos si Administratia il vrea inhibat si mut, deci va trebui sa schimbam mentalitatea administratiei ( instante inclusiv ). Trecerea de la Europa Occidentala la Romania este in continuare mare, asta este. Desi, ideal nu este nici in Occident ! Eu chiar ma intrebam ce s-a intamplat in cazul Mihaelei Lamaita Ciocea, nu mai exista nicio veste despre ea si ma intrebam cat sa mai numar in ce priveste actiunile disciplinare ? ! Curaj, Lamaita, nici dracul nu e chiar asa negru cum pare....

# a lu Terente date 12 April 2013 15:16 -1

Ma vrei?

# Pareristul date 12 April 2013 15:21 +17

Si ne mai intrebam de ce nu ies romanii in strada sau de ce accepta orice nedreptate? Iata, de ce! Am fost crescuti in comunism sub amenintarea permanenta a securitatii si a unor structuri asupritoare, cum isi depaseste vreun roman conditia de sclav, cum poc, inapoi(judecatoarea Ciocea, locotenentul Alexandru Gheorghe, electriceanul Adrian Sobaru etc..). Ce au obtinut c-au protestat? Tinerii din ziua de azi, ce exmplu au din aceste experiente? Vesnicul proverb: ,, Capul plecat, sabia nu-l taie\"si titulatura de neam de slugi, ni se potrivesc cel mai bine.

# VIKY date 12 April 2013 15:36 -12

Un pios omagiu de recunostinta trebe adus musai si Doamnei Invatatoare Suplinitoare Senatoare Grevista Foamei Perfuzata Cristiana Anghel. Cum se poate so uiti so adaugi in galeria pomenita mai sus de eroi ai neamului? Impardonabil!

# VIKY date 12 April 2013 15:44 +10

@Gunoi basist, ce ar fi sa aduci un omagiu de recunostinta la mata ca te-a facut bou sau... vaca?.

# VIKY date 12 April 2013 15:49 -1

@15:44... ma scuzati ca vorbesc cu mine insumi dar asta este efectul tratamentului ce il suport: rudotel, socuri electrice si bai reci. imi cer scuze inca o data pentru aberatiile ce le postez precum si pentru dubla (uneori chiar multiplu de 2) personalitate.

# VIKY date 12 April 2013 16:01 +7

@15:49...Gunoi portocaliu, vad ca uneori ai discernamant si te caracterizezi nemaipomenit de bine. O constatare care nu o pot trece cu vederea, este faptul ca postezi cu numele meu numai la anumite articole, mai cu seama cele legate de CSM, condus de carpa de lustruit papucii gunoiului de la Cotroceni: Haimanaua. Stai bland/a, ca tot va vine randul, si veti fi starpiti ca ramele.

# VIKY date 12 April 2013 16:14 -12

ma scuzati iarasi, vorbesc cu mine insumi mai ales de cind ma uit in oglinda si ma vad portocalie. am si o obsesie cu expresia \"gunoi portocaliu\" dar imi place sa ma alint cu acest termen. si ma excita la maxim, poate ma aude cineva interesat. platesc bine desi sunt urita si cam hormonala.

# GRAMATICUS date 12 April 2013 19:42 +3

Ori esti barbat si zici,,cu mine insumi,, ori esti femeie si zici ,,ma v ad portocalie,,.Hataraste=te odata,ori invata limba romana.

# Olivia-Maria Marcov date 12 April 2013 15:34 +18

Cu privire la aspectul concilierii, intotdeauna m-am intrebat ce se poate face, pentru ca toti angajatii unei instante sau ai instantelor sa fie multumiti si sa se agreeze ? Sa schimbe pareri, opinii si fara sa iasa suparari. Din nefericire intr-o instanta poti fi chiar placut, amabil cu toata lumea si in fiecare zi, ca tot se gaseste cineva sa te vrea dat la o parte, dat afara, mutat, rotit, permutat, ametit .... Prin prisma trecutului putem spune ca asa este. Poate, de acum incolo va fi mai bine si pace intre angajati. Pe de alta parte, fiecare e liber - in cele din urma - sa faca cum vrea si cum crede - numai ca uite ca nu e bine cand treci in mod evident peste lege, sau cand unii au orgolii nemasurate si acum ma gandesc la trecut, la anii trecuti, nu la cazul anume al Mihaelei Ciocea. Cand se intampla ceva neplacut unui angajat, aceasta nu are in mod normal cum sa nu te marcheze, sa nu te afecteze, nu ai cum ramane asa insensibil si rece. Oricum, desi cam lent, vremurile se schimba si trebuie avut in vedere acest lucru. Bine. Sa spun direct si deschis ? Desi nu am avut nicio legatura cu ea, cand am citit in Lumea Justitiei, despre recentul caz al Antonelei Costache ( Mares ) mi s-a facut rau si cateva zile m-a durut inima. In fiecare zi m-am rugat si ma rog pentru ea. Ea a vrut ca al sau caz sa nu mai fie mediatizat, ok, si ziarele au incetat sa mai scrie, insa numai asa mai aflam si noi. Totusi pe 10 aprilie 2013 seara am gasit pe agerpres.ro un articol, o veste din 8 aprilie 2013 despre ea : mandatul i-a fost prelungit. Este prima prelungire, dupa masura luata in 15 martie 2013 impotriva sau cu privire la ea. Nu cunosc adevarul in aceasta situatie. Nici nu am cum. Insa in anii 1995 si urmatorii am cunoscut-o la judecatoria sectorului 2 bucuresti si o spun sincer ma doare sa o stiu acolo unde este acuma si desi ei nu ii place, cred ca nu trebuie uitata si sa cada in uitare, cot la cot cu acele persoane care erau judecate in dosarele instantelor. In plus e o fata fragila, si slabuta desi e o fata foarte frumoasa Antoanela. De aceea, pe undeva, desi nu detin reteta si secretul retetei, trebuie gasita o cale pentru ca in instante, sa nu se mai intample evenimente nefericite.

# a lu Terente date 12 April 2013 15:37 -3

ce-ti mai place lunga...ce-ti mai place!

# Olivia-Maria Marcov date 12 April 2013 15:52 -12

si ce daca imi place vorba lunga? esti invidios pe logoreea mea? este adevarat ca sunt nebuna dar doctorul mi-a recomandat sa scriu mult ca o terapie suplimentara la socurile electrice ce imi dezleaga limba.

# me date 12 April 2013 15:41 +17

Din ce am vazut pana acum in articole , s-au facut presiuni f mari impotriva ei, mai ales pt a ceda nervos, fiindca asa poate fi dat afara un magistrat. Ii urez succes, pt ca avem nevoie de judecatori drepti, mai ales la Curtile de Apel si pt ca nu ii este usor sa lupte , cand sunt interese (am inteles ca lucra in proprietate intelectuala).

# LOL date 12 April 2013 15:53 -13

E clar ca e ceva putred la mijloc. La problemele ei psihice, orice sanctiune, in afara excluderii din magistratura, e prea mica. 

# Razbunatorul date 12 April 2013 15:55 -12

Reparati site-ul ca nu se poate vota !

# LOL date 12 April 2013 15:58 -14

Ah, si pentru cei care nu sunt convinsi de problemele pe care le are doamna judecatoare, uitati-va la privirea ei bovina, pierduta. Cei care o aparati, ati avea incredere sa fiti judecati de un asa personaj?

# potential justitiabil date 12 April 2013 16:01 -8

ma uit la asta, la Mihaela Lamaita Ciocea...imi reamintesc de Afrasinie, de Georgeta Barbalata, de Barsanca, de Viorica Costiniu, de Antonela si Viorica...si ma gandesc: ma, daca Doamne fereste caile nebanuite ale Domnului ma trimit prin tribunale, oare voi avea sansa sa nimeresc o/UNA/macar decat 1 bucata judecatoare cu infatisare cat de cat acceptabila, cu inteligenta cat de cat medie, cu constiinta cat de cat curata, cu certificat psihiatric cat de cat luat pe bune, cu nivele hormonale aflate cat de cat in limite accepatbile ca urmare a unei activitati sexuale cat de cat...?

# Rodica Stanoiu zisa Sanda date 12 April 2013 16:13 +17

porcule!

# Lidia Barbulescu date 12 April 2013 16:14 +16

boule!

# Maria Huza date 12 April 2013 16:16 +12

tam-pitu-le!

# Muona Pizniceru date 12 April 2013 16:21 -3

dâa, iecsistâ şâ frumoase şâ dieştiepte şâ futâşioase şâ cu frica die Dumniezeu - EU!

# Florica Bejinariu date 12 April 2013 16:22 +10

cretinule! 

# VIKY date 12 April 2013 16:17 +17

Atata timp cat la varfurile justitiei vor exista carpe afiliate gunoiului de la Cotroceni, nu va exista dreptate in justitia romana. Aceste carpe trebuiau indepartate de la varfurile justitiei si inlocuite cu magistrati adevarati. Numai faptul ca Mihaela a fost sanctionata pentru simplu fapt ca a participat la demonstratii, denota implicarea pana sub limba a CSM-ului in politica, si implicit primirea ordinelor de la Cotroceni. Dedesupturile si mizeriile ascunse in spatele acestei cercetari, ar trebui date publicitatii, ca in fata \"colegilor\", este cum le-ar arunca in van.

# VIKY date 12 April 2013 16:31 -6

MEDICAMEN TEEEEEEEE!!!!

# XXX date 12 April 2013 16:33 -10

atentie, daca nu va potoliti cu astfeld e mesaje obscene, veti avea IP-urile blocate. CALMATI-VA. FITI DECENTI!

# Gurau date 12 April 2013 19:27 +16

Gurau date 12 aprilie 2013 19:24 0 Amuzante \\\"dezbateri\\\" dar mai amuzant, trist dar amuzant este ca CENZORII (de unde or fi ei) nu se manifesta. Incercati pe sit-urile ANUMITOR ziare (mult \\\"iubite\\\" de... stim noi cine) si imediat va va spune ba ca ati depasit numarul de cuvinte, ba ca... si te trezesti ca-ti insira toate numele cu care ai mai trimis cate ceva anterior. Desi cve ai trimis nu e decat real-real; nimic indecent sau jignitor. Ce sa se creada? ca cineva este, in mod de-adreptul democratic, cu ochii pe noi. Cine-o fi,cine-o fi? Sa fie STS-ul, sa fie SRI-ul, sau vecinul de bloc?

# Gurau date 12 April 2013 19:24 +11

Amuzante \"dezbateri\" dar mai amuzant, trist dar amuzant este ca CENZORII (de unde or fi ei) nu se manifesta. Incercati pe sit-urile ANUMITOR ziare (mult \"iubite\" de... stim noi cine) si imediat va va spune ba ca ati depasit numarul de cuvinte, ba ca... si te trezesti ca-ti insira toate numele cu care ai mai trimis cate ceva anterior. Desi cve ai trimis nu e decat real-real; nimic indecent sau jignitor. Ce sa se creada? ca cineva este, in mod de-adreptul democratic, cu ochii pe noi. Cine-o fi,cine-o fi? Sa fie STS-ul, sa fie SRI-ul, sau vecinul de bloc?

# Ploiesteanul vigilent date 12 April 2013 19:57 +21

Imi pare rau pentru d-na judecator...aici la Ploiesti o asteapta alte cateva compet (ente) portocalii , super obediente: Brotac , Botez, Stefan, Pigui....sa mai zic? Norocul ei ca va sta doar 3 luni....

# Olivia-Maria N. Marcov date 12 April 2013 20:27 +20

Catre persoana care se identifica cu numele si prenumele meu : \"Olivia-Maria Marcov 12 aprilie 2013 15:52\" : In continuare pe acest site, va permiteti sa scrieti in numele altei persoane si sa va atribuiti numele altei persoane ! Eu nu am nicio logoree, dar dvs. pe acest site in continuu va exprimati urat si va luati libertati nepermise. Este incalificabil pentru niste adulti, in fine, se presupune ca sunteti la o varsta adulta, cel putin biologic. Ce satisfactie aveti ? Acest site nu ar trebui sa permita orice fel de exprimare !

# LOL date 13 April 2013 00:33 -18

E clar ca e ceva putred la mijloc. La problemele ei psihice, orice sanctiune, in afara excluderii din magistratura, e prea mica. 

# Av. Tiberiu KOVACS date 13 April 2013 16:29 +23

Felicitari domnei judecator. Inca odata se dovedeste fara putere de tagada ca Romania este tributara primitivismului fundamental in care instinctul animalic este coloana vertebrala a gindirii umane. Un exemplu este tocmai atitudinea negativa a unora de aici fata de doamna judecator. Atunci cind fiecare dintre noi va intelege diferenta dintre nevoile primitiv - mimetice si calitatea umana a gindirii, atunci Poporul Roman va avea o sansa minima. Democratie inseamna ca judecatorul se supune in mod absolut justitiabilului si nu institutiei si legii. In Romania, institutiile statului sunt niste subiecte plasate undeva deasupra si separat de cetatean. Acest mod de a vedea lucrurile nu inseamna altceva decit ca imbecilitatea si mizerabilitatea umana si-a facut cuib pe plaiul mioritic. Mai trebuie inca 1000 de ani pentru a devenii oameni. Din pacate cind un om se manifesta normal, animalele mizerabile se manifesta ca atare, tot mizerabil. Rusine CSM si celor care gindesc la fel.

# un cetatean date 13 April 2013 18:49 +19

Respect doamnei judecator ! O doamna curajoasa si un model de om ! Numai cu astfel de oameni ne putem face bine ca societate .

# stelian date 13 April 2013 23:46 +6

Vai mama noastra! Avem o tara ,Dumnezeu ne-a dat-o bogata dar din pacate a po******t-o cu nevertebrate . Acestea sunt de doua categorii : cele care ameninta si subjuga justitia si cele care se lasa subjugate. In ultimii ani eram convins ca reformarea Romaniei nu poate veni nici de la Basecu nici de la vreun partid politic dar consideram ca justitia poate face ceea ce nu pot face politicienii sperind totodata ca justitia nu se va lasa subjugata. Mare greseala ! Gesturile de onoare ,gen Mona Pivniceru au ajuns sa fie considerate rabufniri de orgoliu . Grav ,grav grav ! Oare noua justitiabililor ce ne mai ramine in afara de emigrare? P.S. Sunt un administrator de societate , am avut 30 de procese cu un potentat al zonei si 5 cu institutii ale statului . M-am reprezentat singur in toate . Toate cele cu potentatul zonei le-am cistigat iar TOATE cele cu statul le-am pierdut. Ma intreb si eu cum dracu sunt de 30 de ori CONSECUTIV destept si de altele 5 CONSECUTIV prost? Vad in ochii judecatorilor frica dea a da cistig impotriva statului . Nu stiu de ce ,ceea ce stiu este ca reformarea pe care noi romanii o vrem poate veni de la puterea judecatoreasca . Intrebarea este : puterea judecatoreasca vrea sau poate sa inteleaga ca noi societatea civila privata suntem prietenii s imai ales cei care ii platim iar statul doar ordonatorul de credite care face viramentul pe card? D-lor judecatori ,omorind justitiabili in procesele cu statu ,de fapt va luati pita de la gura . Statul nu va poate plati fara noi privatii ,noi suntem singurii care .....cu greu aducem plus valoare .

# emil poescu date 14 April 2013 15:37 -15

pe doamna judecator au mai ajuns-o si blestemele celor care stau toata ziua prin instanta iar dansa le reduce cheltuielile in mod arbitrar iar daca este reformista de ce incurajeaza casa de pensii sa fac recurs pentru motive de genul ”separatia puterilor in stat” iar pensionarului victima a bazaconiei de recurs pentru acest motiv, ii reduce cheltuilelile de judecata de la 1500 de lei la 1000 de lei. ce vina are acel on care dupa ce a obtinut o hotarare in instanta mai astepta inca un an de zile pentru a o valorifica datorita recursului pe motivul genial de separatie a puterilor in stat ? Ii place doamnei judecator sa guste acum nedreptatea ? Sa nu uite acest lucru ! Asa ne simtim si noi cand ne reduce dansa cheltuielile dintr-un singur pix!

# Olivia-Maria N. Marcov date 14 April 2013 20:09 +2

Un raspuns pentru \"Terente\" ( in primul sau comentariu, cel mai de sus ) si pentru cel care se identifica a fi \"potential justitiabil 12 aprilie 2013 16:01 :eek: \" : Voi doi, intr-un fel sunteti amuzanti, dar ma intreb cat de mult respectati femeia in general vorbind ? In ce il priveste pe comentatorul \"Terente\" el s-ar putea sa fie mai milostiv si sa placa totusi femeile, ar fi necesar sa le si respecte insa, domnule \"Terente\" stii bine ca problema s-ar pune daca insisti sa o pui astfel, nu asa cum o formulezi dumneata, adica sa se gaseasca un barbat \"milos\", ci mai degraba sa fie potent si echilibrat frumos. In ce il priveste pe al 2-lea comentator care isi spune \"Un potential justitiabil\", mi-e teama ca, daca viata v-ar aduce pe caile Justitiei - lucru, sincer, de nedorit nimanui, asta ca sa ramanem in registrul sinceritatii pana la capat ! - ar fi necesar sa si puteti recunoaste calitatile persoanei care va judeca, dar persoana ar fi de sex feminin. Pentru ca in instante au fost, erau si sunt multe persoane de sex feminin, desi nu numai, ele sunt tinere fete si femei agreabile, frumoase, sigur trebuie sa luam in considerare si faptul ca trecerea timpului lasa urme pentru noi toti si toate mai ales cand te implici si iei viata in serios si in piept si nu treci prin viata cum se spune despre unii ca ar trece \"ca gasca prin apa\". In ce ma priveste am spus intotdeauna si asa am apreciat, ca judecatorii - femei sau barbati - sunt persoane cu multe calitati, si persoane capabile si inteligente. Din nefericire sistemul acesta judecatoresc si judiciar a fost prea inchis si oamenii au ajuns tematori. Sunt niste mecanisme psihologice. Oamenii s-au temut sa vorbeasca natural, deschis, asa cum se vorbeste in mod obisnuit, si din cauza unui sistem represiv din interior si care aplica represiunea asupra magistratilor si personalului auxiliar multi au inceput sa fie ei insisi niste mici, si unii chiar mai mari tirani. Fireste, cu titlu de exceptie, exista si persoane care pot fi tirani prin vocatie, sau au o predispozitie, asa le este firea adica. Problema magistratelor nu a fost niciodata ca nu ar fi fost frumoase sau inteligente, sunt femei care muncesc si prea mult, se consuma mult psihic, nervos si au o munca care uzeaza mult. De aceea se si impune sa se menajeze, sa se ia in serios, sa se ingrijeaza, ma refer la o ingrijire normala, fireasca, la un regim normal de viata, la vitamine, la alimentatie sanatoasa si asa mai departe, la timp de odihna suficient... Nu ai cunoscut instantele si trebuie sa o spun chiar parchetele, si instantele si parchetele aveau colective de tinere femei foarte frumoase si ingrijite, dar viata lasa urme peste noi, dovada ca o luam in serios. Nici tinerii magistrati nu erau si cred ca nici azi nu sunt mai prejos, erau tineri frumosi, tineri, entuziasmati, optimisti, uneori si ei stresati de \"rigorile\" adica de regimul de tiranie si teroare propriu instantelor, chiar parchetelor. Dar un regim de teroare nu face bine si multi pot reactiona inraindu-se, abrutizandu-se chiar, Doamne fereste, dar se poate intampla. Daca nu ti se par frumoase tinere femei si doamne precum Antonela Costache ( Mares ), Mihaela Lamaita Ciocea, nici daca ai vedea-o pe Miss Univers 2013 nu ai putea recunoaste in ea o castigatoare a celui mai prestigios titlu in materie de gratie si frumusete feminina. De aceea spun si cred, ca si dumneata ar trebui, chiar pus fata in fata cu o femeie foarte frumoasa, sa fii in stare sa o recunosti, adica sa iti dai seama ca e frumoasa. Cine stie, poate imprejurarile vietii te vor pune fata in fata cu o femeie frumoasa, dar nu ti-as dori sa fie si o magistrata care sa te judece in acelasi timp...

# MACHO date 14 April 2013 21:17 +5

Tu Olivie,nu te mai da intelectuala ca nu tine.Nu vezi ce postari se fac aici?Fii mai scurta in scris,pune problema punctual si asteapta o replica de tot rasul.Adica o mojicie.Ai dreptate,te cred rafinata si rasata,dar nu aici.Sa iti ,mai spun ceva:lamaita asta are ceva atragator in ea.In ideea mea ,este chiar frumoasa.Dar ce a facut ea,este o prostie.Nu ca idee,ci ca realitate in Romanica noastra.Daca ar mai fi fost vreo 30/40 ca ea,nu mai era o prostie ci un simptom/semnal/semn/fenomen.Acum,in timpurile noastre ,cand serviciile isi fac de cap,cand in capul unor institutii sunt numai smecheri si corupti,vanduti celorlalti parteneri,a revenit teama de a iesi din rand.E rusinos ,dar asta este.Si tare ma tem ca nici in regimul Ponta lucrurile nu se vor schimba.

# Ioan date 16 April 2013 17:45 0

Mda, regim Ponta nu exista, nicinu il condamna pe Ponta ca pana ieri gandea ca un Procuror, dupa coabitare a devenit politician, dar DAR mare DAR, deocamdata este executant, politician mare se va face de amu incolo, nu puneti botu la vrajelile lui Ponta, pt. ca, in toate discursurile lui se vede de la distanta ca pusteanu este in defensiva !

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 19.04.2024 – Prima victorie in instanta obtinuta de vanatorul de pedofili

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva