28 March 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

DISCREDITAREA MARTORULUI CARE PUTEA DINAMITA "DOSARUL TELEPATIA" - Sefa DNA Laura Codruta Kovesi deturneaza atentia de la dezvaluirile fostului specialist DNA Dumitru Gheorghiu, care a reclamat presiunile exercitate asupra expertei DNA Aurelia Nicolae pentru a scoate uriasul prejudiciu in privatizarea ICA: "Haideti sa fim seriosi, ne gandim si la credibilitatea celor care fac astfel de afirmatii... O persoana care a fost sanctionata disciplinar sigur ca poate sa zica orice"

Scris de: Alex PUIU | pdf | print

12 August 2014 15:30
Vizualizari: 6542

In loc sa demareze o ancheta interna pentru a afla cat adevar contin dezvaluirile fostului specialist DNA Dumitru Gheorghiu, care a povestit cum a fost fortata experta DNA Aurelia Nicolae sa scoata imensul prejudiciu in "Dosarul Telepatia", procurorul sef al DNA prefera sa-l infiereze pe denuntator. Cu ocazia interviului acordat luni, 11 august 2014, publicatiei adevarul.ro, in care s-a straduit sa minimalizeze rolul Directiei Nationale Anticoruptie in confiscarea sediului Antena 3, Laura Codruta Kovesi (foto) a facut tot ce i-a stat in putinta pentru a duce in derizoriu acuzatiile extrem de grave ale fostului angajat al Directiei: "Haideti sa fim seriosi, ne gandim si la credibilitatea celor care fac astfel de afirmatii. In primul rand aceasta persoana a fost sanctionata disciplinar... O persoana care a fost sanctionata disciplinar sau care a fost arestata de DNA sigur ca poate sa zica orice".


Optiunea Laurei Codruta Kovesi de a nu da curs cercetarii pornind de la dezvaluirile lui Dumitru Gheorghiu este intr-un fel explicabila, cata vreme o eventuala confirmare a acuzatiilor fostului specialist DNA ar fi putut arunca in aer rechizitoriul DNA intocmit de procurorul Emilian Eva in "Dosarul Telepatia", ipoteza care nu i-ar fi cazut deloc bine sefei DNA. Pe de alta parte, insa, gestul de a arunca cu noroi in denuntator pentru a masca refuzul de a deschide ancheta interna poate fi interpretat cu usurinta de opinia publica drept un nou abuz, comparabil cu cel reclamat de Gheorghiu.

Prezentam afirmatiile sefei DNA Laura Codruta Kovesi despre fostul specialist DNA Dumitru Gheorghiu:

Reporter adevarul.ro: "Apropo de expertiza asta care sta la baza prejudiciului, stiu ca cei de la Antena 3 gasisera un fost expert DNA care am inteles ca a parasit institutia si care a povestit ca a vorbit cu experta care a realizat expertiza in dosarul ICA si ca aceasta era foarte stresata, plangea acuzand presiuni la adresa ei pentru intocmirea cat mai rapida a acestei expertize".

Kovesi: "Haideti sa fim seriosi, ne gandim si la credibilitatea celor care fac astfel de afirmatii. In primul rand aceasta persoana a fost sanctionata disciplinar. Cel care face aceste afirmatii total neadavarate a parasit institutia ca urmare a aplicarii unei sanctiuni disciplinare pentru mai multe abateri, nu doar pentru una. In al doilea rand, dumnealui isi desfasura activitatea la Targu Mures, nicidecum la Bucuresti. Este foarte ciudat cum s-a intalnit si cum plangea doamna, nici nu merita sa dezbatem acest subiect pentru ca este total necredibil. Pot doar sa spun ca doamna, specialista din DNA care a efectuat acel raport de constatare are toate evaluarile si toate acreditarile necesare pentru a face acest lucru. Este o doamna care are vechime in activitate, care are foarte multe diplome de participare la cursuri de pregatire profesionala, care a luat examene in acest sens si care este acreditata exact pe domeniile pe care s-au facut aceste expertize. Deci, competenta profesionala nu poate fi pusa in niciun fel la indoiala. Sigur ca daca existau astfel de suspiciuni, s-ar fi dispus efectuarea unor alte expertize, si aceste lucruri ar fi fost verificate, dar sunt convinsa ca au fost verificate de catre judecatorii care de-a lungul timpului au lucrat. Exista o problema destul de mare legata de credibilitatea unor persoane. Am vazut si eu in spatiul public tot felul de afirmatii facute de persoane care au fost sanctionate de-a lungul timpului, care au fost arestate pentru fapte de coruptie, care au fost date afara din sistem. Pot sa va spun ca nu s-a cerut un punct de vedere anterior emisiunilor si articolelor in care s-a prezentat punctul de vedere al acestor persoane, intotdeauna se cere un punct de vedere dupa ce apar astfel de informatii, dar aceste persoane sunt total necredibile. O persoana care a fost sanctionata disciplinar sau care a fost arestata de DNA sigur ca poate sa zica orice".

Reporter adevarul.ro: "Puteti sa ne spune efectiv pentru ce a fost dat afara respectivul expert, Dumitru Gheorghiu?"

Kovesi: "Da, sunt mai multe abateri disciplinare, ele sunt afisate pe site-ul institutiei intr-un comunicat de presa, sunt inclusiv abateri disciplinare care vizeaza pregatirea profesionala, modul de exercitare a atributiilor, dar si abateri disciplinare care vizeaza divulgarea unor informatii confidentiale catre terte persoane care nu aveau dreptul sa le cunoasca si diverse aprecieri cu privire la activitatea unor colegi. Mai mult decat atat, din dispozitia de sanctionare am remarcat ca acest domn obisnuia sa isi inregistreze colegii pentru a avea diverse probe sau, ma rog, le folosea... Sunt foarte multe abateri disciplinare pe care dumnealui le-a comis, aceasta sanctiune a ramas definitiva, deci nu poate fi contestata in niciun fel. Este definitiva in sensul ca ea nu a fost anulata. Fiind o sanctiune care a fost aplicata cu multi ani in urma, vorbim de o persoana care apare in ultima saptamana a judecarii acestui proces, sa nu uitam ca acest proces s-a judecat timp de 6 ani de zile, timp in care nimeni n-a venit in calitate de martor sa sustina aceste lucruri. Este foarte interesant cum in momentul in care instanta ramane in pronuntare sau instanta este la ultimul termen, ne trezim cu aceste persoane care fac tot felul de afirmatii, repet, total neadevarate".

Ce a dezvaluit Dumitru Gheorghiu de a suparat-o atat de tare pe sefa DNA, Laura Codruta Kovesi

Fostul specialist DNA Dumitru Gheorghiu, care de-a lungul timpului a scos la iveala aspecte mai putin stiute despre activitatea Directiei Nationale Anticoruptie, a intervenit marti, 5 august 2014, la emisiunea Sinteza Zilei, de la Antena 3, dupa ce in prealabil - in jurul orelor 21.00, cand inculpatii din dosarul "Teleaptia-Voiculescu" isi spuneau ultimul cuvant in fata completului CAB condus de judecatoarea Camelia Bogdan - a trimis postului de televiziune un mesaj in care a dezvaluit maniera in care experta DNA Aurelia Nicolae a intocmit raportul privind prejudiciul ICA: "Specialista DNA nu a gresit. A fost obligata sa greseasca prin umflarea prejudiciului. Eram in delegatie si am trecut pe la biroul ei sa o vad. Plangea si lucra la raport. Mi-a spus ca a urlat procurorul la ea si ca trebuia pana dimineata sa predea raportul. Am intrebat-o pe Aurelia daca o pot ajuta cu ceva, dar nu cunosteam speta. Un an mai tarziu, la Brasov, a prezentat cazul, si mai multi specialisti au admis ca raportul era gresit".

Dumitru Gheorghiu a intrat apoi in direct la emisiunea realizata de jurnalistul Mihai Gadea, unde a povestit cu lux de amanunte episodul petrecut in 2008 in biroul Aureliei Nicolae. Fostul specialist economist al DNA-Targu Mures, eliminat din sistem printr-un ordin semnat de Daniel Morar, a afirmat ca a surprins-o pe colega sa cu ochii in lacrimi, disperata ca procurorul procurorul de caz din dosarul "Telepatia", Emilian Eva, i-a ordonat, sub amenintarea cu pierderea locului de munca, sa termine raportul pana dimineata:

"Eu am fost specialist DNA la Mures, eram in delegatie, eram si membru in Comisia paritara, un fel de sindicat care se ocupa cu problemele salariatilor, eram venit la Bucuresti. Treceam de obicei pe la colegi, sa vad ce probleme mai au, daca sunt diverse abuzuri, care se mai faceau – de exemplu, un coleg de la Brasov relatase ca a fost amendat de un procuror ca nu a dat expertiza la timp. Eu ma cam certam cu sefii pe chestia asta. M-am dus in biroul Aureliei si lucra plangand. Era singura si lucra la un material plangand. Si am intrebat-o ce se intampla, de ce plange, m-am gandit ca e o problema personala. Si atunci mi-a spus ca a venit procurorul la ea si ca pune presiune pe ea si ca a urlat efectiv la ea ca pana maine dimineata raportul sa fie gata. Nu a specificat care procuror. M-am asezat pe scaun langa ea si am privit ecranul calculatorului. Si mi-am dat seama ca era vorba de imobile, de terenuri, de cladiri, de toate alea. M-am uitat in dreapta, erau toate dosarele alea, si-am spus: 'Cu ce pot sa te ajut? Hai sa lucrez eu la un alt calculator'. Si zice, da' cand ai tu timp sa citesti toate dosarele astea? Pai, stam toata noaptea, bem 200 de cafele si facem raportul. Pentru ca tin sa precizez asta. Specialistii DNA lucreaza cel mai mult in institutia aia. Mergeti iarna si vedeti ce lumini sunt la DNA, si o sa vedeti ca la etajul intai, acolo unde sunt specialistii, intotdeauna e lumina. Am niste colegi formidabili, si Aurelia era una dintre colege. A fost fortata sa termine raportul ala pana dimineata. Nu poti lucra sub presiune. Acum inteleg ca a fost mai rau de atat. I-a cerut sa umfle prejudiciul. Nu mi-a spus personal ca i-au cerut sa umfle prejudiciul, dar mie, in cazul primarului Danesan de la Sighisoara, mi s-a cerut in mod explicit sa calculez prejudiciul pana in 2018, ceea ce e un nonsens economic. E de Kafka! Nu ai cum sa calculezi un prejudiciu in viitor, cand te referi si te raportezi la coeficientul de inflatie. Gasiti pe luju, cu Danesan Dorin care a fost cercetat de o procuroare care a cercetat-o si pe judecatoarea care urma sa-l judece. Deci, dosarul lui Danesan a ajuns intamplator la judecatoarea Volanschi de la Sighisoara, care l-a executat scurt pentru ca trebuia...

Revenind la problema. Cazul Voiculescu este similar cu cazul Paszkany. Va amintiti interventia presedintelui Basescu de acum cativa ani, cand a iesit cu manie proletara pe televizor si a spus 'Am primit un mail de la un cetatean onest din Cluj care mi-a sesizat ce minuni sunt acolo si ce probleme sunt'. Era cazul 'sapca verde', asa se intitula, 'Cazul sapca verde de la Cluj', in care, de la Institutul Agronomic din Cluj, Paszkany a pus mana pe vreo 30 de hectare de teren. Prejudiciul calculat de specialisti a fost de 8 milioane de euro. La Voiculescu se intampla ce se intampla, si Paszkany a fost scos basma curata deoarece, intamplator, asa cum scrie in presa, cotizase la PDL cu vreo doua milioane de euro.

Un an mai tarziu ni s-a prezentat la Brasov cazul, deci un rezumat din acel raport facut de Aurelia. Ea l-a prezentat, fiecare a prezentat cate o speta. Eu mi-am prezentat speta, alti colegi si-au prezentat speta. Aurelia a prezentat cazul asta. Si s-a intrebat in sala: 'Este cazul Voiculescu?'. Nu discutam aspectul asta, dar toata lumea a inteles ca era cazul Voiculescu. Si-atunci au fost privirile alea intre specialisti, iar in pauza eu am discutat cu mai multi si am spus ca este eronat. Din cate imi amintesc, Aurelia nu este expert evaluator. Exista un evaluator imobiliar in DNA, un coleg de-al nostru. El se ocupa cu astfel de lucruri. Din cate imi amintesc, evaluarea s-a facut financiar-contabil, ceea ce e o greseala, un mod de abordare gresit. Standarele internationale ANEVAR, care se cheama acum UNEVAR, Asociatia Evaluatorilor din Romania, afiliata la standardele internationale, spun ca evaluarea se face prin trei mari metode. Nu stau sa le enumar acum. (...)

Din cate imi amintesc, au facut evaluarea la preturile din 2008. Or, aici vorbim de niste valori contabile care erau si trebuiau sa fie cele din 2002. N-as vrea sa gresesc, dar eu asa tin minte. Sunt multi ani de atunci, suntem in 2014. La Brasov cred ca am fost in primavara lui 2010. Mi-a spus ca sunt foarte multe dosare si, de fapt, in dreapta acolo erau cel putin vreo 30 de dosare groase si ca sa parcurgi 30 de dosare iti ia cateva luni. Deci n-am inteles graba asta. M-am opus, din pozitia pe care o aveam, de membru in Comisia de paritare, la astfel de abuzuri. Nu poti sa pui presiune pe un procuror, un procuror nu este un robot, un specialist nu este un robot. (...) Mi-a spus ca procurorul de caz, nu-i dau numele, a venit la ea si i-a spus sa termine raportul pana dimineata pentru ca altfel va avea de-a face cu el. Si se temea c-o da afara. Lucra si plangea".

Comentarii

# unul din lumea cea mare date 12 August 2014 14:01 +26

in tara imperiului raului(vad ca si nicu alifantis a preluat termenul) NIMENI NU MAI ESTE CREDIBIL daca nu este koivesi,haineala,limbricul vasilica,turcescu,pora,udrea,blaga,predoiu,johannis,orban(bai nerusinatule era buna antena 3 cind imperiul raului vroia sa te faca carne de mici,unde dracului plingeai.....labe1??n/ai obraz betivule). rares bogdan,centurista bruneta,negrea bilbiitul si cu sluta de nevasta care prin toti porii ,,emite rautate proasta,,- eli roman- macovei bai cum dracului au ajuns astia detinatorii adevarului absolut!!!!!!?????ma intreb si eu.bai cum dracului vreti voi sa aveti credibilitatea antenei 3 cind voi afirmati ca ,,RATA N/PUNGE SI LAPTELE ARE OASE,, SI ,,NOI ASTILALTI MINTIM CU NERUSINARE,, bai nesimtitilor ceva nu se leaga!!!!!toti mintim numai voi NU,LA DRACU!!!!

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 12 August 2014 14:05 +16

N.B. uitai si de ,,baba dracului de nu putura/ti sa scoateti de la ea ce ati VRUT,, ca dupa detinatorii adevarului vru SA AJUNGA VEDETA ,MA INTREB DACA LA ACCES DIRECT SAU LA KAPATOS. mai tembeloizilor platiti din taxele mele VOI AVETI SIMTUL RIDICOLULUI???

# 2 OUA NEGRE date 12 August 2014 15:00 +12

:-x koivesi,haineala,limbricul vasilica,turcescu,pora,udrea,blaga,predoiu,johannis,orban...cei mai mari justitieri ai tarii...Toti cetatenii Romaniei sunt egali in fata legii. Nu exista cetateni de rangul II, toti avem aceleasi drepturi si aceleasi obligatii! Jos Basescu! Rusinea poporului roman!DOAMNE-DUMNEZEULE MARE, TE RUGAM, SCAPA-NE DE ACEST BLESTEM CE S-A ABATUT ASUPRA NOASTRA !!! SCURTEAZA-NE CHINUL SI-TI VOM FI VESNIC RECUNOSCATORI !!!! https://www.youtube.com/watch?v=rh2dcW4lBUQ

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 12 August 2014 15:20 +9

ptr 2 oua negre//(apropos stiai ca ouale negre sint o delicatesa extrem de scumpa in chine? sint oua tinute in var citiva ani)deci, uite o vorba po******ra romaneasca apropos de dzeu pe care l/ai invocat.,,DUMNEZEU ITI DA DAR NU/TI BAGA SI IN TRASITA,,(fie si ele oua negre).eu in 24 de aniu de sua am invatat una.......NIMENI NU TE AJUTA DACA NU O FACI TU SINGUR......... daca lumea /i proasta si nu se urneste vreo 50/100 de mii sa mearga la cotroceni,dumnezeu cel sfint NU O SA IL INDEPARTEZE PE IMPERIUL RAULUI.daca vede 100.000 la portile lui iti spun eu ca isi da demisia si nu mai iese EL ,IMPERIUL RAULUI SA IA ROMANII LA MISTO CA/SI DUCE MANDATUL PINA LA CAPAT PINA LA ULTIMA ORA!!!!!!!!

# Antenele trebuie să-şi desfăşoare activitatea date 12 August 2014 16:32 +8

„Voiculescu nu are nimic de-a face cu presa, doar Traian Băsescu a identificat presa cu mogulii, Voiculescu, Patriciu, Vântu, dispreţuind jurnaliştii, considerându-i nişte anexe ale patronilor. Presa nu înseamnă Dan Voiculescu. (...) Cât timp au finanţarea necesară, Antenele trebuie să-şi desfăşoare activitatea nestingherite de nimeni, nu are importanţă ce politică au, ce propagandă vor să susţină. Sunt posturi private” - Cristian Tudor Popescu

# Veste rea pentru MRU date 12 August 2014 23:51 +5

Veste proastă pentru turnătorul MRU care cere socoteală CNN de ce colaborează cu Antena 3: nominalizată la Ediţia a 35-a a Premiilor Emmy (International Emmy® Awards)! :lol: :D :lol:

# turnatoru dijurnii date 12 August 2014 14:19 +6

Corect! Nu se compară cu oferta de turnătorie a lui Nati Meir!

# ANTIBASESCIAN date 12 August 2014 14:25 +14

Da' cine dracu' esti tu, DUDUIE (DE TOANTA CE ESTE) sa-i judeci pe toti ???

# PERSEVERENTA date 12 August 2014 16:29 +5

Să recunoaștem că ex-răcan-kolonel Kappa se străduie să merite caracterizarea făcută de Bolcaș - de o prostie tulburătoare!

# aritmetu' date 12 August 2014 14:25 -17

totusi bre, cum naiba a luat atatea hectare in baneasa cu 100 de mi ide euroi, dincolo de orice expertiza? :D :P :D

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 12 August 2014 14:42 +13

ptr aritmetu//mai matematicianule!!!!,,chiar si eu ma intrebai ca si tine,,daca felix lua cu 100 de mii de euroi sau ce erau ($ sigur in 2003) si l/au evaluat procuratorii la 60 de milioane,de ce dracului,NU AU PUS SECHESTRU PE ACEL PAMINT CA ,,SCOTEAU PAGUBA STATULUI,, CELE 60 DE MILIOANE SI HAI CA MAI ADMIT SI PE ALTCEVA ACOLO CEVA MARUNTIS DE PRIN CONTURI (frun ,,milion ca sa scoata deranjul,,) ma intreb???!!!!!! daca pamintul valoreaza 60 de milioane cu acareturile de pe el + ce au tot confiscat (vezi minuta si lista dna) asta nu inseamna ca DEPASESTE CU MULT ,,PAGUBA,,!!!!!!!ASTA NU/I INJUSTA INBOGATIRE A STATULUI IMPERIULUI RAULUI????

# avi avi date 12 August 2014 14:58 +9

Corect ,unule.Daca terenul are valoarea de 60 mil iar in privinta lui avem infractiune,el se restituie fostului proprietar.Restituirea in natura face orice discutie despre valoarea veche/noua,inutila.O sa studiez minuta cu mare atentie(nu am avut timpul si nervii necesari) si o sa mai discutamPoate il atrag in discutie si pe avocat traditional care este mai bun ca mine in penal.

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 12 August 2014 15:12 +7

ptr avi avi//avocatilor!!!!eu nu am studii juridice!!!!cunosc doar ceva drept al marii si al aerului(de unde si vorba ,apa ,aerul si fraierul nu dispar niciodata) eu am fost ,,obligat de viata ,,sa citesc din legile voastre naucitoare in civil.caci de 10 ani nici un judecator nu vrea sa citeasca ce au spus judecatori!!!!!! inainte de 2004 si DE ASTA O SA PLATITI VOI DESPAGUBIRILE MELE DE LA CEDO(caci aveti ,,rangul de cetateni platitori de taxe,,)aici s/a ajuns in justitia minunat de reformata DIN ALB SA SE FACA NEGRU

# unul din lumea cea mare date 12 August 2014 23:36 +1

pentru toti ,,artimeticii deneaisti din romanica// IMI MAI PUN O INTREBARE SI AS VREA UN RASPUNS DE LA AVOCATII TITRATI CUNOSCATORI DE CARTE(atentie dankh si toate aliasurile tale proaste NU LA TINE SI PROCURATORII VOSTRI PROSTI MA ADRESEZ) deci ,daca procuratorii au evaluat terenul de 100 de mii la 60 de milioane (caci atit se pretinde in expertiza deneaistilor) si l/au confiscat (pe respectivul teren),dupa CONFISCARE(caci asa am inteles eu) statul imperiului rauluiTREBUIE SA/L VALORIFICE!!!!!DUPA REGULILE LICITATIILOR DIN ROMANICA(daca nu gresesc)DACA NIMENI NU VREA SA CUMPERE TERENUL INSEAMNA CA/I VOR SCADEA PRETUL ,,PINA CINEVA O SA/L CUMPERE(corect?)daca/i asa (si nu gresesc)INSEAMNA CA VIITORUL CUMPARATOR O SA FIE BAGAT IARASI LA PANDAIMOS CACI S/A SUBEVALUAT TERENUL DE LA 60 DE MILIOANE IN JOS,DECI IAR FRAUDA SI PUSCARIE PENTRU NOUL,,PROPRIETAR,,.apropos dle ciuvica daca nu va accepta termenul de limbric basist puteti reformula in TENIE BASISTA(asta ca/l aud pe dl ciuvica la s

# Dora date 13 August 2014 08:19 +2

Doar un basist prost sau mani******tor poate scoate astfel de perle.Nu s-au vandut la licitatie active(adica pamant,cladiri) ci actiuni.Deci Voiculescu a cumparat actiuni nu active.Valoarea unei actiuni se stabileste prin scaderea din valoarea activului a datoriilor.Deci Voiculescu a platit si pretul actiunilor si datoriile istorice ale ICA,foarte mairi de altfel.Era in pericol sa fie inchis,aceea privatizare l-a salvat si functioneaza si astazzi.

# V date 12 August 2014 14:30 +12

Nu s-ar fi putut intampla nimic din toate acestea daca lucrurile mergeau bine in tara. Nu ar fi fost saracia de pe lume si nu ar fi existat atatia oameni dispusi sa-si calce pe onoare si inteligenta pentru a sprijini astfel de oameni pentru un pumn de ceapa de la Base sau de la oricine altcineva. Nu este primul care face asa ceva, ci doar primul care o face intr-un cadru generalizat , dupa ce a sadit saracia pentru a crea premizele de "bonificatie". Cei mai multi sunt interesati in primul rand de supravietuire, iar Base ... well , el are grija de oamenii lui. Singurul "merit" si totodata marele lui avantaj. Aparatul de control pe care l-a construit insa, este acolo pentru a-i tine in lesa dupa ce se vor termina banii. Iar faptul ca a luat bani si de la interlopi arata ca banii se cam termina. Ghici cu ce va plati mai tarziu ... ghici ghicitoarea mea, omulet mic care ti-ai vandut constiinta pentru volatilitatea banului. Un sistem simplu si functional, design social mani******t.

# livia date 12 August 2014 15:03 +17

Pai de ce sa mai demareze o ancheta, cand ea stie ca ce a spus acest domn este adevarat. Sarcina ei este sa-i faca pe altii (care or fi aia???), sa creada ca a spus bazaconii.

# romi date 13 August 2014 19:49 +1

Cum diferentiaza dna kovesi credibilitatea declaratiilor? Stiu ca in multe procese au fost folositi ca martori persoane condamnate. De genul Nelu Iordache, Nati Meir si altii. Aceia sunt mai credibili?

# julia date 12 August 2014 16:37 +10

Aceasta Kovesi are impresia ca toti romanii sunt prosti, ca ne poate insela pe toti. Procedeaza in ncazul lui Gheorghiu la fel ca i cazul M Basescu. Unul delapideaza si celalalt este urmarit. Oare v-a veni o vreme in cvare sa fie si ea urmarita. Prin comportamentul ei este mai odioasa decat vechii tortionari. Pe ea numai Dumnezeu o poate linisti printr-un CANCER CARE SA O LICHIDEZE FULGERATOR. 

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 12 August 2014 17:26 +6

ptr julia// SINT IN TOTAL DEZACORD CU TINE CU ,,printr-un CANCER CARE SA O LICHIDEZE FULGERATOR.,, gindeste/te la o boala DE MAI LUNGA DURATA MAI CHINUITOARE!!!!!!!!CARE SA O FACA SA SUFERE ZI DE ZI.EU AS VREA SA/I DEA O PARALIZIE DE LA GIT IN JOS.morti fulgeratoare au EROII CA DE EXEMPLUL PARASUTISTUL GHENOIU A AVUT O MOARTE FULGERATOARE PENTRU NOI!!si noi sintem ca niste paralizati NU NE MISCAM.poate nu esti de acord dar EU imi doresc ca toti din justitia care NE/AU CHINUIT SA PARALIZEZE SI SA SUFERE IN CHINURI!!!!!!

# Profiler date 12 August 2014 16:47 +5

Doamna Covesi este instabilă din toate punctele de vedere,si o tută imposibil de egalat,nu este de mirare că T.Băsescu sa oprit la ea pentru a-si scoate castanele din foc,faptul de a-si discredita proprii angajati,care dupa ce sunt sanctionati,vb. vine,nu mai valorează 2 bani,arată sau ca procurorii români nu valorează 2 bani si pot spune orice sau că ea are probleme in sensul celor arătate.Imi este milă de ea,in acest moment Codruta Covesi este ca si posedată de un duh rău.

# mafia lui teroristul hamas basescu date 12 August 2014 20:19 +4

8) acesta creatura satanista :-* teroristul cu 15 dosare penale albite de excroaca kövesy-morar trebuie luat in calcul ca basescu javra ordinara cu tricou albastru din garaj ,a fost demis la referendum cu 53%,cum zice senatorul ioan ghise ,parlamentul ponta sa incheie ce am votat,basescu a dat lovitura de stat ,cand sa intors la masa verde la cotroceni de unde face el justitie de dreapta ca in ani 5o.libertate vrem 98% :D jos dictatorul,porcul mistret securistul blestemat si lingaii lui evz,bee 1 tv,romania libera sa fure bine pdl,pmp,gasca de hotii lui chelu bolnav de ebola.

# Dora date 13 August 2014 08:12 +7

Eu as intreba-o pe Kovesi cat de credibile sunt declaratiile lui Nelu Iordache ,judecat pentru frauda,pe baza carora s-au deschis dosare penale in cazul Silaghi si Voiculescu daca considera necredibila declaratia unui om care a fost doar sanctionat disciplinar?

# dragos date 13 August 2014 12:24 +4

Expertul acesta pare de 10 ori mai inteligent decat Kovesi care, hai sa fim seriosi, pare putin retardata. Ea are o mare credibilitate, mai ales dupa ce a luat bani de la Bercea . Escroaca asta merita un sut in fund si trimisa la plimbare. Expertul i-a facut de ras pe toti. Dar despre cazul lui Necolaiciuc de la CFR, care a fost achitat pentru un prejudiciu adus statului de 700 mil. euro, nu are nici o parere madam Kovesi? Este interesant cine a fost expertul din acest dosar. Avem achitari uluitoare, gratieri uluitoare si condamnari uluitoare, dar pentru cine decide Basescu si Kovesi. Incompetenta asta ar trebui nici sa nu mai deschida gura. Nu este decat o sluga. Udrea, pentru o scrisoare de garantie falsa, in valoare de 500 mil. euro, nu merita si ea un dosar? Sau Berceanu, Videanu, de ce nu au si ei niste dosare? Asta trebuie intrebata sluga. Si fosta amanta a lui Johannis. Stie tot Sibiu-l.

# livia date 13 August 2014 15:52 +4

Este legala " Expertiza"  ordonata de corupta Kovesi Codruta Aureliei  Nicolae atat timp cat la data întocmirii raportului asupra privatizării ICA, Aurelia Nicolae NU ERA  un evaluator autorizat ANEVAR, deci nu avea calitatea să facă o evaluare din punct de vedere imobiliar. In acest az Aurelia Nicolae se paote face vinovata de complicitate la falsurile ordonate cu intentii de politie politica de DNA/KOVESI /BASESCU?

# Ana date 13 August 2014 22:40 +2

ce ancheta interna sa demare? Ca doar ea a aranjat totul! Rusine lui Kovesi!

# ana date 13 August 2014 22:49 +2

Domnule Ponta, ce mare greala ati putut face numind aceasta persoana in fruntea DNA!! Dar si ministrul justitiei, procurorul sef.... Nu e nimic de facut? Vor fi acolo pe viata??

# afara cu cacarai lui basinescu date 14 August 2014 11:25 +1

care nu au stiut altceva sa faca numai sa bage in puscarie adversarii politici ai marinarului pervers. :D :D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol: :P :P :P :P

# Petre Amza date 16 August 2014 11:58 0

Ce vă miră,este mai grav ca pe timpul lui Ceaşcă. ps.pe SITE-ul EVZ sunt blocate zeci de mii de IP-ri...! Oare se poate face ceva...?

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 27.03.2024 – Oamenii s-au dus peste „Baronul Lamborghini” (Video)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva