20 April 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

RETINERE SUSPECTA – Cunoscutul avocat pitestean Radu Cristian Nistor a fost incatusat de DNA pe motiv ca a divulgat unui urmarit penal faptul ca este interceptat cu mandat, telefonic si ambiental. Procurorii il acuza pe Nistor ca l-a favorizat pe infractor. Acuzatia a fost suplimentata cu una de trafic de influenta cu miza de 2.000 euro

Scris de: E.D. | pdf | print

31 October 2013 16:05
Vizualizari: 10038

Unul dintre cei mai notorii avocati din Baroul Arges, Radu Cristian Nistor (foto), a fost pus sub urmarire penala de procurorii anticoruptie, fiind acuzat de favorizarea infractorului. Procurorii DNA, in colaborare cu ofiteri din cadrul D.G.A si al ofiterilor specializati din cadrul DIPI Arges, au stabilit ca avocatul Radu Nistor ar fi furnizat unui infractor informatii din dosarul care il viza. Mai exact, avocatul Radu Nistor i-ar fi dezvaluit persoanei cercetate ca este interceptata telefonic si ambiental. Potrivit DNA, prin informatiile transmise de catre avocatul Radu Nistor persoanei fata de care se efectuau cercetari la acea data, a fost ingreunata si zadarnicita desfasurarea anchetei.


In acelasi timp, procurorii anticoruptie il acuza pe avocatul Radu Nistor si de trafic de influenta si fals in inscrisuri sub semnatura privata, dupa ce, in perioada noiembrie 2010-februarie 2011, a pretins si primit suma de 2.000 de euro de la un denuntator, promitand ca in schimbul banilor va interveni pe langa un complet din cadrul Tribunalului Arges intr-un dosar care avea ca obiect infractiuni la legea circulatiei. Ulterior, avocatul Radu Cristian Nistor a falsificat si trei inscrisuri depuse in dosarul, prin contrafacerea scrierii si a semnaturii.

Prezentam in continuare comunicatul DNA din data de 31.10.2013:

"Procurorii din cadrul Directiei Nationale Anticoruptie - Serviciul teritorial Pitesti efectueaza acte de urmarire penala fata de NISTOR RADU-CRISTIAN, avocat in cadrul Baroului Arges, in sarcina caruia s-au retinut infractiunile de folosire in orice mod, direct sau indirect de informatii ce nu sunt destinate publicitatii ori permiterea accesului unor persoane neautorizate la aceste informatii, favorizarea infractorului, trafic de influenta si fals in inscrisuri sub semnatura privata savarsite in legatura cu infractiunea de trafic de influenta (trei acte materiale).

Din Ordonanta de punere in miscare a actiunii penale intocmita de procurori au rezultat urmatoarele:

In cursul lunii februarie 2012, in calitatea sa de avocat, inculpatul Nistor Radu-Cristian a folosit date confidentiale dintr-un dosar penal pe care le-a divulgat unei persoane fata de care se efectuau cercetari in cauza respectiva. Astfel, prin actiunile sale, inculpatul Nistor Radu-Cristian a favorizat persoana respectiva prin transmiterea informatiilor ca fata de aceasta s-a emis, catre instanta competenta, o autorizatie a interceptarii convorbirilor si comunicarilor telefonice si a convorbirilor in mediul ambiental, ingreunand si zadarnicind urmarirea penala si aflarea adevarului.

Intr-un alt context, in perioada noiembrie 2010 – februarie 2011, inculpatul Nistor Radu-Cristian a pretins si primit suma de 2.000 euro de la un denuntator, lasandu-l sa creada ca are o influenta reala asupra completului de judecata de la Tribunalul Arges care judeca apelul formulat de denuntator in dosarul pentru care a fost trimis in judecata in legatura cu savarsirea unei infractiuni la legea circulatiei. Ulterior, inculpatul Nistor Radu-Cristian a falsificat si trei inscrisuri depuse in dosarul, prin contrafacerea scrierii si a semnaturii.
De altfel, Tribunalul Arges a admis apelul, inlocuind condamnarea la pedeapsa inchisorii pentru o perioada de 2 ani si 2 luni (pronuntata de instanta de fond) cu aplicarea unei amenzi administrative in cuantum de 1000 lei. Decizia Tribunalului a fost insa casata in totalitate de Curtea de Apel Pitesti, fiind mentinuta sentinta initiala pronuntata de instanta de fond. Inculpatului Nistor Radu-Cristian i s-au adus la cunostinta acuzatiile in conformitate cu prevederile art. 6 alin. 3 Cod de procedura penala. La data de 31 octombrie 2013, procurorii anticoruptie au dispus retinerea acestuia pe o perioada de 24 de ore, urmand a fi prezentat la Curtea de Apel Pitesti cu propunere de arestare preventiva pentru 29 de zile.

La instrumentarea acestui dosar, procurorii au colaborat cu ofiteri din cadrul D.G.A si al ofiterilor specializati din cadrul DIPI Arges".

Comentarii

# LEGIS date 31 October 2013 16:34 -14

e bine, inca vreo 29 de mii de astia si dispare baroul neiinfintat a lui nea florea. daca dna-ul ar avea mai multi oameni cred ca in cateva luni am scapa in totalitate de traditionali. :D :D :D

# HOMER date 31 October 2013 16:50 +3

Folosind o sintagma a fostului vostru sef,iti spun,intrebandu-te:,,sa mori tu,mai legis?,,Folosesti un pseudonim care nu are nimic de a face cu persoana ta.Nici acesta,nici toate cuvintele care au o aceeasi radacina semantica.A propos,daca dispar cei 29 de mii de traditionali ce va face justitia?Ramane fara avocati pentru ca voi nici cu numele nu sunteti.Vezi adresa CSM despre avocati.

# HEFAISTOS date 31 October 2013 17:11 -5

Care-i treaba cu adresa CSM mai homer ? La cine si ce anume se refera ? Ai citit-o macar ? Voi, traditionalii shpagari, va credeti buricul tarii ?

# pink date 1 November 2013 10:28 +3

ce pretentii sa ai de la homer?pai daca vitelul a intrat cu brinza in barou nu stie sa interpreteze o adresa.boul ramine bou cat traieste, degeaba daca nu-l duce mintea. bai ineptule, adresa csm prevede ca cei care indeplinesc conditiile legii 51/1995 au dreptul sa pledeze. eterna intrebare este care barou este legal, cel cu acte infiintat de bota sau al care este desfiintal prin lg.3/1948? daca esti avocat inseamna ca esti un avocat prost.

# HOMER date 1 November 2013 12:13 -1

Se pare ca situatia la voi botistii se raporteaza lam, pseudonimul tau.Adresa se refera la avocatii traditionali,cutumiari,zi-le oricum,dar legali.Adica UNBR Florea.Jignesti precum hefaistos si am vaga banuiala ca esti chiar bota.daca asa se exprima un om care se pretinde seful unor asvocati,e trist si rusinos pentru unii care se vor egalii nostri.;

# S-homer date 1 November 2013 15:08 0

adresa se refera la bunicata mai boulane de homer shomer.

# ho, mere date 1 November 2013 16:02 0

ho mere, cum sa fii tu egal cu noi ?Tu ai o singura lege: 3/48 de desfiintare ! Si mai atent la scriere: ,,se raporteaza lam,, ,,unor asvocati,, !! vorba ta : e trist si rusinos pentru unii care se vor egalii nostri !!!

# LEGIS date 31 October 2013 17:56 0

mai homalaus zis homer,daca dispar cei 29 de mii de mincinosi sa stii ca justitia ar fi justitie. examenele voastre trucate au adus justitia in halul asta. judecatorul ca sa nu va faca de rusine pentru ca se stie pregatirea indoielnica pe care o aveti, va protejeaza ca sa nu muriti de foame. toti spiru haretistii au ajuns la florea, ca noi muritorii nu avem acces fiindca parintii nostri nu au avut bani de scoli particulare si de cumparat robe. noi a trebuit sa invatam, dar stupoare,niste cretini ajunsi mari decani ne-au impus niste bareme pecuniare pe care nu le putem trece ca nu se merita. d-aia ma Homerus esti tu un pic cam prostu.

# woland date 31 October 2013 19:48 0

A nu avea bani de robe sau de scoli particulare, cum spui tu, nu e o problema. Insa...a fi atat de incult si de frustrat ca nu faci parte dintr-o profesie...este o problema. Cat dobitoc sa fii sa te bucuri ca cineva a fost retinut/arestat!? Cat de oligofren sa fii, ca intr-un articol care se refera la un avocat (ceea ce tu nu vei fi niciodata), sa vii cu ineptii din astea!!?? Concluziile sunt urmatoarele: nici avocat nu esti. Nici nu vei fi. Esti dobitoc. Libertatea de exprimare exista....Dar nu si pentru urangutani ca tine. Pacat ca orice idiot are acces la internet.

# Suceava date 31 October 2013 20:36 +2

Tu si altii ca tine sunteti extremi de idioti, pentru ca cei de care vorbesc s-au bucurat si se bucura pentru ca la Suceava 6 avocati au fost retinutu de un procuror nemernic. 

# woland date 31 October 2013 19:52 0

A nu avea bani de robe sau de scoli particulare, cum spui tu, nu e o problema. Insa...a fi atat de incult si de frustrat ca nu faci parte dintr-o profesie...este o problema. Cat dobitoc sa fii sa te bucuri ca cineva a fost retinut/arestat!? Cat de oligofren sa fii, ca intr-un articol care se refera la un avocat (ceea ce tu nu vei fi niciodata), sa vii cu ineptii din astea!!?? Concluziile sunt urmatoarele: nici avocat nu esti. Nici nu vei fi. Esti dobitoc. Libertatea de exprimare exista....Dar nu si pentru urangutani ca tine. Pacat ca orice idiot are acces la internet.

# wolicaaaaa date 1 November 2013 08:41 0

ce e woland te supara realitatea pe care o descrie LEGIS? toti retardatii si toate vagaboandele care s-au cuplat cu baietii cu bani au absolvit dreptul si poarta roba.prost sa fii ca roba se cumpara...

# HOMER date 31 October 2013 17:16 +1

mai hefaistos,stai tu ,,maistre,, in fieraria ta si lasa smecheriile de pe net.Stii tu bine ce a scris CSM-ul.Nu suntem spagari,dar in  lumea justitiei suntem buricul tarii.Fara noi nu se face justitie.Daca nu ai aflat de adresa aia fa o cerere pe Academie8i si o sa ti se comunice.

# HEFAISTOS date 31 October 2013 17:23 0

Buricul tarii in justitie ??  :D  :D  :D Buna gluma. Ia explica-ne, cum vine treaba la recentul examen de primire-n turma cu acordarea, la contestatie, a cate 2-5 puncte in plus la nota lucrarilor ? Ca la voi este dreptatea si adevarul absolute, le tineti inchise in biroul lui Briciulica. Cat despre adresa, scrie undeva de avocatii de la Bota, sunt particularizati cumva ?

# Ultimul Charlot date 31 October 2013 20:39 +2

La Iasi, de la 2 si ceva dupa contestatie s-a ajuns la 7 si ceva...peste 6 puncte. DNA-ul este invitat sa se autosesizeze. 

# HEFAISTOS date 31 October 2013 22:13 +2

Vezi sa nu... multi vor sa fie avocati la o adica, nu ? Procurori, politisti, ofiteri de informatii, judecatori. Plus politicienii, vezi pontacul, corlateanul, etc.

# alexandru date 31 October 2013 18:51 +4

Voi ăștia care vă bălăcariți aici.... sunteți avocați de ăia care asigură asistența juridică unor oameni implicați în niște procese penale, care au probleme serioase și care se bazează pe voi să îi apărați? Vai de clienții voștri....

# HOMER date 31 October 2013 19:28 -2

Tu Alexandre citeste mai atent postarile .Cine pe cine ,,balacareste,,?Am zis eu ceva urat de maistrul hefaistos?Nu ai citit replica lui?Este copie fidela a fostului lor sef.Numai ala injura pe net si ne facea in toate felurile.Si de ce vorbesti la plural despre avocati?Eu da,sunt avocat dar maistrul ala nu este.Auzi,nu au avut bani pentru robe.dar la bota nu se intra in sala cu roba(atunci cand li se mai permitea)? Taxa de examen la noi este diferita de ,,donatia,, la bota?Nu,,te fac,, in 3 cuvinte dar ai grija altadata cum pui problemele.

# alexandru date 31 October 2013 19:37 -3

Bine...

# HEFAISTOS date 31 October 2013 20:20 +5

homerica, de ce nu sunt avocat, ca nu am cotizat la flocea si acolitii sai, ca nu vreau sa fac parte din gashca plina de rusine a unor shpagari ordinari ? Ala e examen, chiar nu va este rusine sa grohaiti despre corectitudine tocmai voi ?? De fapt asta stie toata lumea, sunteti de o nesimtire si ipocrizie colosala. Membri de vaza ai vostri : Bostina, Costiniu, Voicu, Corlatean, Ponta-cel-cu-doctoratul-plagiat. A dat examen Ponta ? Nu. E la voi fiindca are doctoratul in drept, plagiat de fapt. A dat examen Corlatean ? Nu. Are si el lucrari plagiate. Vai de onestitatea voastra.

# alexandru date 31 October 2013 19:00 +3

Voi ăștia care vă bălăcariți aici.... sunteți avocați de ăia care asigură asistența juridică unor oameni implicați în niște procese penale, care au probleme serioase și care se bazează pe voi să îi apărați? Vai de clienții voștri....

# HEFAISTOS date 31 October 2013 19:22 +2

Nenea Alexandru, e valabil ceea ce spui in privinta colegilor homerieni. Succesuri !

# ZEUS date 31 October 2013 19:18 0

:lol: Alexandru, ai fost bestial in replica ta ! Felicitari ! I-ai redus la tacere. Daca erau avocati adevarati te \"faceau\" din 3 cuvinte, dar asa....

# alexandru date 31 October 2013 20:30 0

Deja ți-ai atras antipatii. Așa îți trebuie dacă nu ești prost.

# alexandru date 31 October 2013 19:35 +1

Ieri, Radu Nistor l-a asistat la propunerea de arestare preventivă pe băiatul care a ucis din culpă 3 oameni în Pitești. Propunerea a fost admisă..... Știți că e un principiu în drept „accesorium sequitur principale”. Se pare că tocmai și-a extins aplicarea.

# HEFAISTOS date 31 October 2013 20:01 0

Nenea alexandru-prietenu\'-traditionalilor-shpagari, printzipul ala de care zici, nu are aplicare in penal. Si apropos, \"baiatu\'\" ala cu BMW e un cocalar local, shmecher cu lipici la militieni. Carnetul de conducere stii cum l-a dobandit ?

# alexandru date 31 October 2013 20:16 0

Prin uzucapiune? O să-mi spui acum că uzucapiunea nu se aplică la mobile. Ești total lipsit de simțul umorului. Nu-mi mai spune nenea. Îți recomand o țigară, că te aprinzi cam repede. Succes.

# Koko date 31 October 2013 20:51 +1

Aici se balacaresc unii din subcultura aia a lui Bota, care-si spun ei avocati. Il banuiesti de prea multa inteligenta pe domnul daca ii acorzi prezumtia ca ar sti ce e uzucapiunea. O sa-mi fac si eu republica la mine in bucatarie si o sa ma proclam presedinte, dupa modelul lor.

# kokako date 31 October 2013 21:00 +1

kokako, nu e mai bun modelul vostru ? Legea 3/48 ne-a desfiintat da nu ne mai trebuie acte ! Suntem avocati prin cutuma (tot un fel de uzucapiune) !

# avi-avi date 31 October 2013 21:20 +1

Hopa,a aparut si nenea ******lica! acelasi stil,aceleasi idei tampe.Bine ai revenit .Imi era dor de niste  idiotenii

# kako date 31 October 2013 21:27 0

Fa-ti ba republica in bucatarie...cine te opreste? Nimeni nu sta in calea fericirii tale. Idioti mai sunteti...dar idioti rau. Batuti in cap, oligofreni. Sictir!

# Koko date 31 October 2013 20:55 0

Aici se balacaresc unii din subcultura aia a lui Bota, care-si spun ei avocati. Il banuiesti de prea multa inteligenta pe domnul daca ii acorzi prezumtia ca ar sti ce e uzucapiunea. O sa-mi fac si eu republica la mine in bucatarie si o sa ma proclam presedinte, dupa modelul lor.

# HEFAISTOS date 31 October 2013 21:33 -1

koko, tu din care subspecie faci parte ? Homo flocius shpagarus ? De ce nu-ti faci un regat in casa, iar tu sa fii regele nebunilor ? Presedintele nu se autoproclama ci este ales.... se invata in facultatea de drept. Dar tu ai chiulit, ai luat examenele cu shpaga. Ca si examenul de intrare in turma flocista. 

# Koko date 31 October 2013 22:08 +1

stai linistit, prietenul meu idiot, nu sunt avocat. si n-o sa fii tu in stare in 10 vieti sa iei examenele pe care le-am luat eu. nici avocatii nu se autoproclama, ci intra in profesie in conformitate cu o lege. cu o lege, ma repet, nu cu o fituica.

# kakao date 31 October 2013 22:48 +1

Ai fi dat tu examene, dar nu la drept. Epatarea ta imi spune ca esti un fel de ion al satului, care e ud fleasca intre craci ca a absolvit liceul. Ba cap patrat, citeste legea 3 din 1948, citeste cum vine treaba cu \"infiintarea\" persoanei juridice si apoi te invit la un dialog civilizat, daca crezi ca esti lamurit. Asa, de mancat c.a.c.a.t., toata prostimea poate. Nu-ti da aere de carnat, ca cam pute... :D

# Koko date 1 November 2013 12:59 0

Prietenul meu imbecil botist,avocat inchipuit, hai sa ma cobor la mintea ta si sa te intreb-intre legea 3 din 48 si legea 51/95 (cea din urma, publicata in M of, neabrogata, nedeclarata neconsitutionala), care o fi oare in vigoare acum, ?? Hm...Sa fie oare Legea celor XII table, Sa fie oare Pravila lui Vasile Lupu?Nu, stiu, e Codul lui Caragea, ca e mai actual. bine, cum zice Adrian\' e de mirare cum poti sa cumperi o paine si sa iei restul si eu am pretentii de la tine sa stii ce e aia o lege.

# kakao date 1 November 2013 13:39 0

Delirezi. Habar n-ai ce vorbesti. Nu fac fata in disputele cu schizofrenici. Dar scrie in continuare. E terapeutic pentru sclavi ca tine...si ca multi altii. Te pup, pa pa. :-*

# KOKO-S date 1 November 2013 22:06 +2

bai koko, tu drincuiesti pe la serviciu ?? ti-am citit comentariul si nu ai nici o logica in ceea ce scrii. mai savantul lui peste, orice botist stie de cel putin 1000 de ori mai mult decat stii tu legea avocaturii.  in vigoare acum, ca sa te parafrazez intelighentule, in nici un caz nu este legea 51/1995. stii de ce ? inainte de a injura gindeste ca nu esti planta. legea 51/1995 nu este in vigoare fiindca daca ar fi in primul rind condamnatii ar fi exclusi din profesia de avocat. ori atit timp cat niste stapini de sclavi decid cum vor muschiul lor inseamna ca nu exista lege.pricepi caposule?

# Koko date 1 November 2013 22:33 0

De ce nu e in vigoare legea 51/95, pentru ca a fost abrogata in 48? Fac miso, in cazul in care nu te prinzi. Raspunde si tu la testul fulger: Cat de prost esti?a ) foarte; b) varianta a; c) varianta b

# makako date 1 November 2013 22:46 0

Esti derapat din peisaj, baiete. Stai in republica ta din bucatarie si trage in continuare pe nas etnobotanice, poate-ti crapa unicul neuron care-ti face viata un calvar. Ai probleme mari.

# HEFAISTOS date 31 October 2013 22:52 0

Mai kotkodak, prieten cu mine nu esti dar idiot, dupa cum bine te autocaracterizezi, se pare ca esti. De natarau ce esti, nu-ti dai seama ce scrii la betie. Ce mari examene ai promovat de esti unic pe lumea asta ? Ai dreptate cu avocatii, prin examen, de vreo 10 ani doar, NU PRIN SHPAGA !!

# HEFAISTOS date 31 October 2013 21:27 -2

Nenea alexandru-prietenu\\\'-traditionalilor-shpagari, de ce mai pomenesti de o reglementare ce se aplica exclusiv bunurilor imobile in cazul unui bun mobil ? Doar asa, sa te afli in treaba pe aici ?

# alexandru date 31 October 2013 21:38 +3

Mă întreb cum se desfășoară viața ta cotidiană. Adică mă întreb cum te duci tu să cumperi pâine și cum reușești să dai banii și să iei restul. Tu ești din altă lume. Chiar exiști, sau face cineva mișto de mine?

# HEFAISTOS date 31 October 2013 21:52 0

Nenea alexandru, stii vb aia, prostu\' moare de grija altuia ? Vezi de uzucapiunile tale si lasa grija de painea mea. Si daca te plicti, apuca-te de croshetat. Noapte buna !

# alexandru date 31 October 2013 22:47 +1

Am zis pâine la figurat. Din nou, e greu să sesisezi nuanțele limbii române. Uite, un alt exemplu. Cum reușești să nu uiți să respiri atunci când dormi? Văd că mi te adresezi cu prietenul avocaților tradiționali spăgari. Nu am zis nimic de niciun fel de avocat și nici de spagă. Asta e dovada clară că mintea ta produce fantasme. Mă gândesc că tu ești avocat și presupun că din baroul bota, din moment ce te deranjează că eu aș fi prieten cu avocații tradiționali, și șpăgari pe deasupra. Tu ai acum niște cunoștințe juridice și te crezi tare. Atât de tare cât să te cerți cu oricine. Dar gândește-te că sunt oameni cu mai multă experiență sau cunoștințe decât tine. De fapt cred că majoritatea oamenilor sunt în această postură. Uite, mai crește puțin, mai ieși la o bere, că ești speriat rău. Să nu sesizezi tu o ironie, să sari la gâtul omului fără a fi provocat.... astea sunt probleme comportamentale. Succes cu tratamentul.

# avocat traditional date 31 October 2013 23:02 +1

Corect Alexandre!Cu astia nu e bine sa te iei in gura ca nu mai termini.Au obsesia lor de frustrati,obsesie indusa de fostul lor sef.Ei sunt legali,infiintati pe  lege iar noi suntem desfiintatii tolerati de o justitie corupta.Am observat si eu nivelul intelectual al acestui  fierar mitic botist.Atat poate,atat face.Pe deasupra si sarac de nu a putut sa stranga bani de o spaga  sa intre la noi.Dar  a fost in stare sa stranga bani de o donatie. Ma intreb,a pledat  asta macar o data in viata lui de ,,avocat ,,botist ?

# HEFAISTOS date 31 October 2013 23:16 -2

Mai \"avocat traditional\", cum e un rahat defecat pe aici, hop si tu, musca verde, sa-l prelucrezi. Ultima \"realizare\" fiind eliminata de \"alexandru\", individ ce nu are curajul sa recunoasca ce profesie are. El se afla undeva, foarte sus, deasupra tuturor astora cu studii de natura juridica.

# alexandru date 1 November 2013 01:54 +2

Nu e vorba de faptul că nu am curaj să îți spun profesia mea. Încerc să nu te pun în inferioritate. Și asta nu pentru că ești avocat bota sau nu. Ci pentru că ai mintea lisă. Vidanjor să fi fost și tot te făceam.

# HEFAISTOS date 1 November 2013 12:16 -1

@alexandru - esti doar un agarici infumurat, cum iti spuneam si aseara, testicul crescut in talpa unui prostan cu jeg sub unghii. Dovedesti inca o data ca iti este rusine sa declari public cu ce te ocupi. Asta este valoarea ta umana, o dovedesti cu prisosinta prin atitudinea de aici. Cat despre educatie / instruire, proba nivelului si calitatii o dovedesti prin modul de exprimare si vocabularul folosit. \" te faceam \" - expresie tipica celor crescuti intr-un mediu de joasa speta, atat in familie cat si cel general ( prieteni, colegi de scoala sau munca ). Deci nu mai visa cu ochii  deschisi asupra presupusei tale valori. Un singur lucru il faci destoinic si asiduu : poluezi mediul.

# avocat traditional date 1 November 2013 12:31 -1

Mai mestere fierar/betonist,iarasi de legi de Alexandru.iti spun eu ce este:este sot de avocata si judecator.Sintagma cu facutul este la distante astronomice de vocabularul tau de derbedeu.Tu nu gandesti cand postezi?daca nu gandesti,ai o scuza:esti iresponsabil.daca gandesti ai o alta scuza:esti nec ivilizat,prost crescut si om de nimic.Esti u8n puscariabil notoriu.Un nimeni in drum cu veleitati de intelectual.Esti jalni9c mai hefaistos lege 3/48/

# HEFAISTOS date 1 November 2013 12:57 -1

@avocat traditional - bai musca verde, daca ar fi adevarat ceea ce spui despre agarici, nu face decat sa confirme ceea ce am spus mai devreme si altele spuse de altii. Cu atat mai mult este dezonorant ptr. un judecator sa se exprime in acest fel in mediul public, imi inchipui ce este la gura sa in particular. S-ar confirma si sprijinul ptr. casta lui flocea, insa nu justifica aversiunea fata de ceilalti avocati. Apropos, presupusa nevasta de presupus judecator, o dat examen sau shpaga la accederea in turma ? Sau e avocat de pe vremea cand se intra cu recomandarea in plic a unui \"maestru\" ? Si invata mai golanule si tu un lucru ffff simplu : chiar daca bagi la cap anumite cunostinte intr-un anume domeniu, caracterul nu ti se schimba si nici influenta educatiei (sau lipsa ei) primare din familie, cei \"7 ani de acasa\", nu dispare.

# alexandru date 1 November 2013 13:51 +2

M-am ferit mereu de oameni ca tine. Am evitat să intru în polemici cu oameni ca tine. Dar acum simt o oarecare satisfacție când văd că te agiți ca râma la barieră. Nu-s nici avocat, n-am nici nevastă avocat, nu-s judecător, dar nici nu îți spun ce sunt. De ce? Pentru că văd că te oftici. Insiști cu insultele, dar să știi că mă amuzi. Bănuiesc că ești puțin frustrat de situația în care te afli, de faptul că ești singurul care se ceartă cu mine, dar și de situația incertă în ce privește viitorul tău profesional. Acuma nu știu decă baroul tău e mai tare decât celălalt barou. Dar cu siguranță că tu ești mai prost decât majoritatea oamenilor. Ceea ce e grav, dar nu pentru tine, ci pentru cei din jur. Zicea Oana Pellea „când ești mort, ești mort, e greu pentru cei din jur. La fel și când ești prost”. Văd că se adeverește.

# HEFAISTOS date 1 November 2013 16:10 0

@alexandru - daca tot suntem la cap. citate, uite niste dedicatii ptr. tine : \" Those who understand only what can be explained, understand very little \" ; \" The vain and weak see a judge in everyone; the proud and strong know no judge other than themselves.” ; “Hate only injustice and not those who commit it.” ; “Happy slaves are the bitterest enemies of freedom” ; “Nobody knows enough, but many know too much.” ; \"Be patient with the belligerence of the simple-minded. It is not easy to understand that one doesn’t understand \" - Marie von Ebner-Eschenbach. Si tot de acelasi autor : \" Cel mai inteligent cedeaza. Un trist adevar pe care se intemeiaza dominatia mondiala a prostiei. \" In concluzie mey acesta, cedez in fata ta. Bye !

# avocat traditional date 1 November 2013 17:01 +1

mai Alexandre,lasa-l ma in plata Domnului pe hefaistos.Asta e bota fostul lor sef,dar afara in suturi din avocatura,condamnat penal,cercetat in alte dosare etc.etc.Asta are pe cineva langa el care il consiliaza si ii da ideile.Tot consilierul ii da lectii de gramatica si mai nou de limba engleza si cultura generala.Te vad om serios asa ca ascuylta-mi sfatul.Eu intru in polemica doar de amorul artei,stiind ca se oftica.El crede ca eu sunt acelasi cu o droaie de postaci,nevenindu-i sa creada ca sunt multi care fac misto de el.Dintre toti eu sunt cel mai prezent pe LUJU.Se refera la limbajul tau dar vocabularul lui de derbedeu este notoriu.Si nici abil nu e.Cum ma dau la vreunul de pe aici cum raspunde el.Daca ar fi in stare sa poarte o discutie serioasa,fara jigniri si expresii golanesti ne-am da si noi pe brazda(eu sigur).Acum ceva timp i-am propus un armistitiu iar raspunsul lui a fost un val de jigniri..Asa ca asta este omul.Ma bucur ca ai o parere obiectiva in problema noastra.

# alexandru date 1 November 2013 19:31 0

În sfârșit. A trebuit să mă cobor la nivelul tău, dar a meritat. Cu ultima suflare ai aberat într-o altă limbă. Și nu ai cedat din prea multă inteligență. Acuma... nu te flata.

# florea protocolescu date 1 November 2013 19:48 -1

Pe mine m-ai convins. Eu chiar te cred ca esti vidanjor. Ba chiar mai mult decat atat...vidanjor sef! :D Ai fantezii de puber, baietas. Ma-ntreb cum arata fata ta, plina de cosuri purulente.....ihhhhhhhh....ce scarbos..... :-x

# alexandru date 1 November 2013 21:00 +1

În timp ce tu îți imaginezi cum arată fața mea mea scârboasă și plină de coșuri purulente, îmi zici mie că am fantezii? Mă bucur că am crescut în ochii tăi de la o funcție de execuție la una de conducere.

# avocat traditional date 1 November 2013 21:35 0

Lasa-l mai Alexandre in mizeria lui.A zis ca cel mai destept cedeazqa si ti-a spus  ca cedeaza infata ta.A incheiat cu bye.Acum iar isi toarna mize4riile pe net.E un om de nimic,fara  caracter ,impostor,fariseu si cam tamp.

# avokkt analfabeticus date 1 November 2013 21:45 0

,,cedeazqa,, ,, infata ta,, ,,mize4riile pe ne,, !!! Zadarnice chinuri, analfabet pe viata !!! Rade Bota de tine non stop !

# av.trad. date 1 November 2013 22:01 0

dobitocul tot dobitoc ramane chiar daca ar vrea sa intre in lumea buna.Esti paranoic ,mai a lu Pigus.

# tiganului avokkt date 1 November 2013 22:11 0

da, avo******t, lumea buna a analfabetilor rromi !

# avocat borit date 1 November 2013 22:14 0

si eu cred ca avo******t traditional e un tigan borit.  tiganii adevarati nu scriu mojicii pe site-uri.hai cauta-ne pe toti...la oua.

# avocat traditional date 1 November 2013 22:38 0

o dai  la intors mai bobitocule?cand o sa te dibuiasca  tiganii (si pe prostalaul ala de koko) va fi vai si amar de tine. si de el.Nu uita:cu bani poti afla orice doresti.Inclusiv de unde postezi.Ai putintica rabdare

# av.trad. date 1 November 2013 22:18 0

dobitocul tot dobitoc ramane chiar daca ar vrea sa intre in lumea buna.Esti paranoic ,mai a lu Pigus.

# Vava date 31 October 2013 23:32 0

Da, ratatule traditional, \"barourile\" si \"unbr\"-flocea sunt in afara cadrului legal intrucat nu au dobandit PERSONALITATE JURIDICA, insa pentru intelectul tau, de pitecantrop, e imposibil de inteles acest aspect. Casta voastra mafiota e tolerata si protejata de un urias sistem ultra-corupt, compus din magistrati si politruci parlamentari. Aceasta e realitatea indiferent de cat de mult o sa ne denigrati in continuare, printr-un gigantic aparat propagandistic. Din pacate, aceasta e natiunea romana in general; lasa, corupta, tradatoare si fara spiritul dreptatii...

# avocat traditional date 1 November 2013 00:05 0

 bai vava fiul lui Pigus,nu eu sunt ratatul dintre noi doi  si nici cel fara cabinet.Si nici cel condamnat.Asa ca ciocu mic

# avocat de la forea date 1 November 2013 01:01 0

avo******at traditional, toti iti reunoastem stilul de tigan borit la scris.ai inceput cu woland, apoi koko ,avi-avi si in final avocat traditional. puti de prost ce esti. apropo tactu cred ca te-a facut pe vremea cind era diplomat la satra.

# avocat traditional date 1 November 2013 20:36 0

mai fecior al lui Pigus,om de nimic si derbedeu notoriu,chestia aia cu tiganul borat o sa  te coste.O sa vezi cer zice consiliul discriminarii..O) sa-i informez pe liderii romilor(ii cunosti) si o sa le spun ce ai scris,cine esti etc.Atunci sa te vad mai derbedeule .Esti josnic,jalnic ,demn de mila.Mai mergi tu pe strazi dupa ce afla interlopii romi ce zici despre natia lor.Ordinarule!

# avokkt date 1 November 2013 21:30 0

Aha, avo******tu traditional e chiar tigan borat si analfabet ! Prea i-a sarit tandara ! ,,sa vezi cer zice,, ,,O),, Saracu tigan agramat !

# koko date 1 November 2013 21:52 0

chiar asa bai avo******at traditional ai sa ceri staborului sa te medieze? borituraaaaaaa!!!

# AVOKKT date 1 November 2013 21:56 0

Mo, avo******, de aia nu stii sa scrii, nu esti roman, esti romales !!! Scrie pe tiganeste,mo !

# HEFAISTOS date 31 October 2013 23:10 0

Mai fraiericius zis alexandru, painea ta \"la figurat\" se cumpara cu bani, eventual si ceva rest ?? Poate asa ai gandit initial dar ai scris altceva. Ai scris mai cap mic despre avocati la 18:51. Nu ma intereseaza cu cine esti \"preten\", chiar avocati fiind. Trecand peste persiflarea ta gretzoasa de testicul crescut in talpa tzaranului, nu exista persoane cu volum de cunostinte si experienta egale. Sunt altii superiori mie, intelectual vorbind ? Foarte bine, sa le fie de bine. Voi invata si de la ei si ii voi trata cu respect maxim. Numai un prost, asemenea tie, crede ca nu are de invatat toata viata, shtacheta nivelului informational si cel al provocarilor se ridica permanent. Nu te mai da lupul moralist, tu fiind un maidanez raios.

# alexandru date 31 October 2013 23:34 +3

Maaaaamă, ce mi-ai zis-o!!! Gata, esti mai tare ca mine. Abia acum am început să te respect. Uite, îmi cer iertare. Oricum, comisia îți recomandă art. 113 Cp. Te pup.

# HEFAISTOS date 31 October 2013 23:48 -2

@alexandru - Cred ca tie ti se potrivesc urmatoarele articole, 114-115, din acelasi C.p. drag tie. Si desi nu esti minor, ti-ar fi bun si art. 104.

# avocat traditional date 1 November 2013 00:01 +1

 Bai hefaistos de Orastie,ti-au trebuit 14 minute sa raspunzi lui Alexandru pe chestia aia cu codul penal.Si stii ce stiu?Ca ai luat codul sa vezi  cu ce se ,, manca ,, (vorba mediului in care ai trait )art.113.Am o nedumerire pe care cei de pe Academiei nu mi-o pot rezolva:de unde draq ai aflat tu de  Hefaistos? 

# HEFAISTOS date 1 November 2013 00:10 -2

@avocat traditional - bai musca verde, ai foarte proasta impresie, normala de altfel in cazul tau, ca stau permanent sa citesc ce se mai posteaza aici, asa cum faci tu ?? Nu joc la pacanele aici, obsedatule. Nu-ti mai chinui neuronul obosit cu teme atat de grele ca vei lesina de Textenuare. Te las sa elucubrezi in liniste pe aici. Bye !

# pt avocat ,,traditional,, analfabeticus date 1 November 2013 10:09 0

,,sa raspunzi lui Alexandru,, se scrie corect: ,,sa-i raspunzi\" ! Esti avocat cum e lobotomiei popa !

# alexandru date 1 November 2013 01:57 0

Îți voi răspunde, dar la nivelul vârstei tale mentale. Ba tu!

# avocat traditional date 31 October 2013 23:48 +1

Tot derbedeu,tot idiot? Mai feciorul lui nea Pigus,lasa-te mai de urmarit postacii pe LUJU.Ma intreb cum ai tu timp sa stai toata ziua pe net si sa clocesti tampenii? Nu mai ai procese?Nu9in calitate de ,,avocat,, pentru ca esti  sanctionat penal ci in calitate de reprezentant al unui sindicat ce ii ,,apara,, pe cei care au facut  donatii.Tu te auzi cand vorbesti?nu-ti dai ulterior palme? Si nu iti este rusine de vocabularul si ideile tale ?Te citesc  mai cei pe care i-ai aburit cu ,,avocatura ta de crasma sateasca.Esti jalnic mai  acesta.Si grotesc .Te legi de Alexandru  fara rost,intr-un mod incalificabil  

# avokkt de traditie date 1 November 2013 10:11 0

Unde esti avocat, ăi, analfabeticus ? ,,Nu9in,, ,,sanctionat penal,,

# avocat traditional date 1 November 2013 12:05 0

Mai feciorul lui nea Pigus,am fost delicat atunci cand am scris sanctionat penal.Era mai bine sa scriu condamnat si puscariabil?Afla mai acesta ca nu sunt niciunul dintre cei enumerati de tine.Esti prost gramada sui nu te pricepi la oameni.PS.De data asta ti-ai pus adevaratul nick.Cum te-ai semnat,asa esti.Si pe deasupra si jalnic.

# avocat traditional date 1 November 2013 00:09 0

Corect Alexandre!Cu astia nu e bine sa te iei in gura ca nu mai termini.Au obsesia lor de frustrati,obsesie indusa de fostul lor sef.Ei sunt legali,infiintati pe  lege iar noi suntem desfiintatii tolerati de o justitie corupta.Am observat si eu nivelul intelectual al acestui  fierar mitic botist.Atat poate,atat face.Pe deasupra si sarac de nu a putut sa stranga bani de o spaga  sa intre la noi.Dar  a fost in stare sa stranga bani de o donatie. Ma intreb,a pledat  asta macar o data in viata lui de ,,avocat ,,botist ?

# avocat traditional date 1 November 2013 10:16 0

Recunosc: nu sint avoct trditinal si nu stiiu sa scriu. Îs obsedat de Bota ca mo dat afara (eram prea prost si analfabet). Mam mai semnat polo, ...promit sa ma apuc de grmatica de clasa inti si sa nu mai postz pe aici. Iertatima fratilor !

# Koko date 31 October 2013 22:11 +1

@alexandru Esti maxim!!! rad cu lacrimi!!!!

# Coleg cu tine prostule date 31 October 2013 20:08 +2

Te bucuri alexandre ca un idiot pentru raul colegului tau, daca cunosti speta cu accidentul inseamna ca esti chiar din Arges. Probabil iti parea rau ca are clienti si ca iti facea concurenta dar ar treb sa te gandesti ca e arestat fara probe si oricum nu e de arestat si maine poti sa ii iei locul lejer, doar sa te certi cu cine nu trebuie

# alexandru date 31 October 2013 20:24 +1

Corect. Numai că nu prea sunt avocat. Și da, doar cei din Argeș cunosc speța cu accidentul. Că doar acolo sunt televizoare.

# Av Obirsanu Carmen date 31 October 2013 19:59 +5

Imi pun citeva intrebari firesti: 1.Daca avocatul a divulgat date secrete in februarie 2012 De ce a fost retinut pentru aceasta acuzare dupa 20 de luni? Nu-i asa ca a trecut un timp cam lung in care un acuzat a reprezentat un real pericol public??? 2. Ce masura s-a luat impotriva prostului din cadrul DNA care a lasat o persoana ce prin natura profesiei sale trebuie sa apere interesele clientului sa ia cunostinta de acte secrete??? 3. Pentru traficul de influenta pretins a fi fost savirsit in anul 2010 se ia masura retinerii abia in octombrie 2013 ??? Am inceput sa concluzionez ca mintea acuzatorilor functioneaza mai incet decit taraitul melcului.

# Coleg date 31 October 2013 20:11 0

E un razboi intre DNA si judecatoarea Lazar iar bietul a cazut nevinovat, a mai scris luju despre razboiul asta

# Koko date 1 November 2013 18:46 0

Sigur e nevinovat, toti infractorii sunt nevinovati. Revin la propunerea pe care am tot facut-o pe luju: sa se abroge odata Codul penal, ce naiba ne mai incurcam cu prostiile, sa poata sta toti nevinovatii linistiti. La ce ora se joaca razboiul intre DNA si judecatoarea Lazar? Ca vreau sa vin si eu sa fac galerie DNA.

# Koko date 31 October 2013 20:38 0

Prietenii mei imbecili, voi stiti despre ce vorbiti, il cunoasteti pe Radu Nistor? Asta a supt traficul de influenta cu laptele de la ma-sa, tuturor clientilor le lua bani promitandu-le ca-i scapa, treaba e ca ii mai si iesea, dupa cum se vede... Tare va mai supara DNA-ul...ori s-a bagat internet in penitenciare si puteti toti comenta.

# Adrian Sindile date 31 October 2013 21:53 0

Frate, daca e asa cum zici de ce nu iti dai numele adevarat? Il cunosc pe Radu, imi e prieten. Intreaba-l de mine ca din ce zici se crede ca il stii... daca iti dai numele il intreb si eu de tine in citeva ore cind iese - ca stai linistit ca nu mori caii cind vor ciinii!

# Koko date 31 October 2013 22:14 0

Il cunoaste multa lume, nu zice si articolul ca e un avocat notoriu? Pui pariu cu mine pe trei caise ca nu iese prea repede?

# alexandru date 31 October 2013 22:33 +1

art. 10 alin 1 lit k Cpp - inculpatul în cunoaște pe Adrian Sindilie.

# Adrian Sindile date 1 November 2013 20:28 0

Tu pe ce parte esti, frate (alexandru)? Eu am zis doar ca il cunosc pe Nistor (sintem prieteni de cind nu era nici la liceu) si ca daca koko il acuza ca face chestii aiurea inseamna ca il cunoaste personal... nu vorbesc de stiut din vedere sau din ziare de doi lei.

# alexandru date 1 November 2013 16:02 0

Cred că tocmai ai câștigat trei caise...

# Koko date 1 November 2013 18:42 0

Corect!Le pun in joc si mai plusez inca trei pe inca un pariu: ca se respinge si recursul

# Adrian Sindile date 1 November 2013 20:15 0

Ca sa pun pariu trebuie sa stiu cu cine... numele tot nu ti-l dai.

# Adrian Sindile date 1 November 2013 20:23 0

Ca sa pun pariu trebuie sa stiu cu cine... numele tot nu ti-l dai.

# Dora date 1 November 2013 10:44 +1

Nu sunt specialista in drept dar o minima logica iti spune ca un avocat lucreaza pentru un onorariu,nu gratis,si face tot posibilul sa-si scape clientul.Asta e trafic de influenta??Din articol nu reiese daca era avocatul inculpatului,sau nu am inteles eu.Daca era avocatul inculpatului in mod normal trebuia sa ii aduca la cunostinta actele de la dosar pentru ca impreuna sa stabileasca planul de actiune.Altfel pentru ce trebuie avocatul apararii sa studieze dosarul daca nu are voie sa-i \"divulge\"clientului probele pentru ca sa-*l poata apara.Vai de capul lor procurori DNA!

# Adrian Sindile date 31 October 2013 20:52 +3

Avocatul din articol imi este prieten si va pot spune ca nu a facut facultatea la particulara - a fost la Drept in Bucuresti, la stat. Il stiu de mic, ii stiu si familia. Treaba asta e o facatura clar, a venit vreun ordin politic timpit dupa doi ani... si va garantez ca iese linistit in citeva ore, deci nu va bucurati prea devreme... asa e corect.

# Fals date 31 October 2013 21:30 +2

E nevinovat dar il umfla ICCJ cu siguranta. Pana cand romanul nu va pune mana pe sapa, topor, furca, secure si ce unelte mai are la indemana pentru a deratiza justitia nu aveti nicio baza ca se va face dreptate.

# Argeseanul date 31 October 2013 21:26 +7

Daca cititi presa din Arges veti obs. ca av. Radu Nistor a fost unul dintre cei mai vehementi critici ai abuzurilor DNA iar in instanta le-a facut praf o gramada de dosare facute pe genunchi. Catalin Nistor isi plateste niste polite. Statul politienesc infloreste pe zi ce trece.

# Coco date 31 October 2013 23:09 0

Nu mai faceți comentarii daca nu il cunoasteti pe taranul de procuror de la DNA pitesti este un tip foarte razbunator decind la arestat pe Penescu sa razbunat pe toți Av care lau asistat pe Penescu un alt Av care la asista pe Păunescu este condamnat definitiv 7 ani ptr o așa zisa fapta făcută in 2003 așa ca aveti grija domnilor cind faceți afirmati la adresa unor persoane pe care nu le cunoasteti

# avocat traditional date 31 October 2013 23:27 0

 a aparut nenea  donatarul sub nickul hefaistos si cele cateva care il persiflau pe Koko. Daca ma insel inseamna ca are multi adepti ai stilului sau depostac.Un vocabular de derbedeu,insulte cat cuprinde,aceeasi paranoia cu legea 3/48,folosirea cuvantului natarau. Adaug ca hefaistos a raspuns in locul lui legis i9ar acesta tace.

# HEFAISTOS date 31 October 2013 23:41 +2

\"avocat traditional\" - bai musca verde, iar ai aparut, nu te-ai vindecat de obsesia vietii tale numita Bota ?? Tu esti paranoic si prost, legea 3/1948 este in vigoare si te arde pe matze acest aspect. Asa cum legea 51/1995 nu v-a infiintat nici pana in ziua de azi. Asta e, ghinionul tau. Dar ar fi bine totusi sa te duci la medic si sa te tratezi.

# Salvamar date 31 October 2013 23:56 0

Iertati-ma, dar e o fractura de logica. Orice avocat care serveste un client ii ca comunica acestuia ca DNA asculta orice persoana cercetata penal. daca nu o face este un dobitoc si isi ia banii degeaba. Da ma intreb daca e cineva destul de idiot in Romania sa creda ca daca a avuit de-a face cu DNA (uneori chiar si ca martor) nu i se intercepteaza cel putin telefonul si e-mailurile lui si familiei. Trebuie sa-ti spuna un avocat asta, cand este de notorietate?

# oarecare date 1 November 2013 10:43 0

Pentru cei de la Bota : noroc cu Luju, puteti scrie ca sunteti avocati fara sa va rada cineva in fata. Radem de acasa sau din instanta. Pe bune, de ce nu protestati, de ce sunteti galagiosi doar pe net ? Asa e, va filmeaza, se mira cei care va credeau oameni seriosi dar alta sansa nu aveti, eliminatii analfabetii si cautati conducatori adevarati, Bota, Botomei, Nimerincu ... Nu iesiti din sediul de pe Academiei pana nu face ceva concret pentru voi , Bota, in afara interesului strict personal, incasarea a milioane de euro din donatii.

# oaresce date 1 November 2013 11:30 0

eu as spune ca norocul vostru e csm oarecare. voi va credeti avocati insa clientela va considera diletanti.

# de aia te-am exclus date 1 November 2013 11:30 0

de aia te-am exclus, analfabetule! Acum ,,ne radem,, de tine cat esti de prost ! ,, eliminatii analfabetii ,, ,,Nu iesiti din sediul de pe Academiei pana nu face,,!!!

# oarecare date 1 November 2013 11:50 -1

Cum poate fi cineva eliminat din ceva ce nu exista ? Sunteti barou doar in mintea voastra, intre voi va numiti avocati si pe net. Altfel .....

# oare??asa o fi? date 1 November 2013 12:01 0

http://bota.ro/avem-calitate-de-avocat/

# oarecare date 1 November 2013 13:01 -1

Exact ce spuneam mai devreme : pe site-ul vostru, intre voi.

# judecator date 1 November 2013 14:18 +1

solutia este pronuntata de judecatori care au studiat foarte atent actele noastre. Voi sunteti atit de retardati in ale dreptului incit nici nu aveti curiozitatea sa vedeti sutele de hotarari judecatoresti care ne confirma intentestabil calitatea de avocat. Va este mai usor sa scultati orbeste de tatucul vostru floricel care, presupun ca se duce cu mita la diferite institutii, CSM, Ministerul Justitiei, etc si i se fac diferite favoruri care sigur vor avea un efect negativ tocmai impotriva voastra. 

# GUY FAWKES date 1 November 2013 14:21 +1

@oarecare: nu intru intr-o polemica care nu s-a rezolvat in 10 ani. Dar pentru cel care posteaza atat de inversunat imprejurarea potrivit careia nesocotesti hotararile judecatoresti pronuntate de instantele din Romania, imi dovedeste ca nu esti nici macar jurist. Si te informez ca instigarea la savarsirea infractiunii de nerespectare a unei hotarari judecatoresti se pedepseste. Te salut si iti doresc mai mult calm.

# pt oarecare date 1 November 2013 14:52 +1

Draga \"oarecare\", imi pare rau sa-ti spun ca esti retardat, dar asta e realitatea. Hotararile judecatoresti de pe web-site-ul nostru sunt inventiile noastre ?! Se vede ca ai trecut de la noi la flocea si mori de ciuda ca avocatii nostri sunt tot mai apreciati de judecatorii corecti. Las\' ca-ti trece...

# student date 1 November 2013 15:58 +2

in curind voi absolvi facultatea si nici bani de spaga nu am. intre baroul lui bota si cel traditional inclin sa optez pentru primul. stiu ca in baroul asazis traditional nu am sanse sa intru, numarul de locuri este limitat si rezervat doar celor cu bani sau relatii importante.

# avocat traditional date 1 November 2013 16:47 -2

Nu ai bani de spaga dar ai bani de donatii la bota?desigur ca nu ai sansa sa intri in baroul nostru ,nu pentru ca nu ai bani de spaga(nu se da spaga,este inventia lui bota) ci pentru ca esti paralel cu dreptul.Pune mai tinere mana pe carte si invata.Daca ai fi corect ai sti ca la noi locurile de intrare nu sunt limitate.Limitat esti tu si cel care te instiga sa postezi prostii pe net.PS.Ti-a placut mai pompi raspunsul meu?Fii sigur ca stiu ca tu esti studentul.Ar fi bine pentru toti sa mai prestezi carte in calitate de student.Poate iti intra si tie ceva in cap.la goliciunea din capul tau intra toata materia.

# POLO.NICU date 2 November 2013 17:03 +1

:lol: ...spaga e inventia lui Bota... bravos disperatule. Si hotararile de pe site sunt tot inventia lui.  :D :D :D

# AVOKKT de traditie date 1 November 2013 16:53 0

Numai pe Bota il vezi ! Pune mana pe gramatica; nu te crede nimeni ca esti avocat daca nu stii sa scrii ! ,,de spaga dar,, ,,placut mai pompi raspunsul,, ,,cap.la,, !!! 

# UN TIGAN date 1 November 2013 21:54 0

Urmaresc disputele de pe net de mai mult timp.Am citit si polemica pe tema acestui articol.Problema cu tiganul borat si insistenta asupra acestei sintagme ma supara.Nu sunt adeptul folosirii in mod obligatoriu a termenului de rrom,dar in contextul acestei polemici sunt indignat.Voi verifica cine a scris(nu dau crezare banuielilor avocatului insultat) si voi lua masurile pe care le consider necesare.Si nu voi actiona cu manusi

# un borit date 2 November 2013 14:21 0

nu uita sa-ti iei rudotelul mai prostovane.

# avocat traditional date 2 November 2013 17:26 0

In adevar,ti-ai luat un pseudonim care ti se potriveste mai om cu parul vopsit.In sfarsit ti-ai revenit ,devenind un fin cunoscator al persoanei tale.

# avi polo acelasi date 2 November 2013 18:15 -1

avi, polo, oarecare, avo******t, acelasi agramat: ,,in adevar,, !!! daca asta-i avocat eu îs aviator de Bacau !

# avocat traditional date 2 November 2013 18:22 0

Mai feciorul lui nea Pigus,eu sunt doar ,,avocat traditional,, Ai vrut sa te faci aviator dar la testul psihologic ai picat cu succes.De aceea te oftici pe dr.Botomei Tu te auzi cum vorbesti prin instante unde duci delegatie de reprezentant al unui sindicat ******,infiintat de tine dupa suturile moldave?Esti jalnic mai om cu parul vopsit si cu o mie de pseudonime.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 19.04.2024 – Prima victorie in instanta obtinuta de vanatorul de pedofili

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva