23 April 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

CAMELIA BOGDAN TREBUIE SA ISI VERIFICE CORESPONDENTA – Sorin Pantis, ex-ministrul Comunicatiilor condamnat la 7 ani de inchisoare in dosarul "Telepatia", i-a trimis o scrisoare judecatoarei Camelia Bogdan de la CAB, in care ii cere clarificari privind cauza ICA si articolul magistratului: "Cine v-a ordonat sa faceti acest act de nedreptate si cine va protejeaza?... V-ati pronuntat inainte de a ne da dreptul la ultimul cuvant... Lipsa de consecventa v-a facut sa deveniti un judecator manipulat"

Scris de: Elena DUMITRACHE | pdf | print

26 August 2014 14:00
Vizualizari: 4815

Fostul ministru al Comunicatiilor, Sorin Pantis (foto), condamnat in dosarul "Telepatia" la 7 ani de inchisoare o acuza pe judecatoarea Camelia Bogdan de la Curtea de Apel Bucuresti ca prin Hotararea definitiva pronuntata in cauza privind privatizarea Institutului de Cercetari Alimentare, cat si prin articolul pe care l-a publicat in urma cu circa o saptamana pe site-ul juridice.ro a dat dovada lipsa de consecventa, care a facut-o sa devina un judecator manipulat, care a actionat la ordin sub promisiunea asigurarii protectiei. Intr-o scrisoare deschisa data publicitatii, Sorin Pantis afirma ca articolul pe care l-a publicat magistratul CAB este dovada clara ca judecatoarea Camelia Bogdan s-a pronuntat asupra cauzei cu mult inainte de a da inculpatilor din dosar dreptul la ultimul cuvant, dat fiind ca acesta a fost redactat cu mult inainte de pronuntare.


In scrisoarea pe care Lumeajustitiei.ro o prezinta in integralitate, fostul ministru Sorin Pantis ii transmite judecatoarei Camelia Bogdan de la Curtea de Apel Bucuresti ca prin Hotararea de condamnare pronuntata in data de 8 august 2014, a dus la indeplinire cinci acte "profund nelegale". Pantis sustine ca judecatoarea Bogdan a actionat la ordin atunci cand a dispus condamnarea a 12 persoane nevinovate, a prezumat prejudiciul de 60 de milioane euro printr-un sir de ilegalitati comise de procurorul DNA Emilian Eva si de specialistul DNA Aurelia Nicolae, a avut complicitate Ministerului Agriculturii si a incalcat Constitutia Romaniei si Codul de procedura penala.

In finalul scrisorii Sorin Pantis afirma ca judecatoarea Bogdan nu a dat dovada impartialitatii, intrucat nu a admis probe juridice in aparare, dar si ca nu a respectat legislatia atunci cand a dispus confiscarea unor bunuri despre care a sustinut ca au fost dobandite prin activitati ilegale, desi s-a dovedit ca respectivele imobile nu aveau nicio legatura cu cauza.

Trebuie precizat ca aceasta nu este singura actiune a fostului ministru al Comunicatiilor Sorin Pantis indreptata impotriva magistratilor care au avut legatura cu dosarul "Telepatia". Din informatiile pe care le detinem, fostul ministru a pregatit deja o plangere penala impotriva procurorilor de caz Emilian Eva si Doru Florin Tulus pentru instigare la fals intelectual, uz de fals si cercetare abuziva, dar si impotriva specialistei DNA Aurelia Nicolae pentru fals intelectual si inducerea in eroare a organelor judiciare.

Prezentam integral scrisoarea deschisa a lui Sorin Pantis:

"Doamna Judecator,

Imi este foarte limpede acum ca articolul pe care l-ati publicat a fost scris mult inainte de pronuntare.

Ati scris acest articol inainte, pentru ca in el nu apar confirmarile sediului Antena 3 si al cladirii turn al Intact Media Group.

Practic v-ati pronuntat inainte de a ne da dreptul la ultimul cuvant.

Ma cutremur!

Pentru a scrie acest articol ati avut nevoie sa se implineasca 5 acte profund nelegale :

1.Sa aveti un ordin care sa va permita sa condamnati 12 persoane nevinovate si care sa va promita protectie

2.Sa prezumati un prejudiciu mare ( 60 mil. euro) printr-un sir de nelegalitati ale procurorului de caz, Eva Emilian, si a specialistului DNA, Aurelia Nicolae: instigare la fals, fals intelectual, uz de fals si cercetare abuziva

3.Sa aveti complicitatea Ministerului Agriculturii

4.Sa incalcati Constitutia si Codul de procedura penala prin lipsa impartialitatii si neadmitarea de probe in aparare ( probe fundamentale )

5.Sa condamnati 12 persoane nevinovate.

4.Din cele 5 puncte se vor lamuri tot pe calea justitiei si noi vom fi din nou liberi.
Am inca o intrebare fara raspuns, acum:

Cine v-a ordonat sa faceti acest act de nedreptate si cine va protejeaza?

Cat despre articol, in sine, este o mare deosebire ce clamati in el si practica dvs.:
1.Afirmati ca impartialitatea se prezuma, dar nu ati dat dovada impartialitatii neadmitand probe juridice in aparare.

2.Afirmati ca “obiectul confiscarii este reprezentat, de regula, de bunuri dobandite prin activitati ilegale“. Dupa cateva zile confiscati imobile care nu au nici o legatura cu cauza in care ati condamnat 12 persoane nevinovate in cazul ICA.

Lipsa de consecventa v-a facut sa deveniti un judecator manipulat.

Sorin Pantis".

Comentarii

# Goe date 26 August 2014 17:22 +11

Ce drac' o tot domneste Pantis atata pe decrepita asta. In locul lui ma adresam cu "fa, sluga ordinara". 

# sluga date 26 August 2014 20:48 -11

Să îi spună cineva lui inteligentul ăsta de fost ministru și la ceilalți ,,nevinovați,, din dosarul ăsta că ei au fost și sunt victima avocaților, care au încasat și vor mai încasa muuuuulți bani pe seama ,,nevinonăției,, lor.Spor...

# Traian Bășină, stăpânul slugilor securiste date 26 August 2014 21:32 +9

Slugile de judecători au condus procesul în stil stalinist. Faptul că proștii nu au acceptat evaluarea presupusului prejudiciu de către un expert independent îi disculpă total pe avocați, dar le și înlesnește acțiunile ulterioare în urma cărora securiștii staliniștii vor ajunge ei înșiși la pârnaie. :-*

# remember date 27 August 2014 14:47 0


Citeza pe sluga
Să îi spună cineva lui inteligentul ăsta de fost ministru și la ceilalți ,,nevinovați,, din dosarul ăsta că ei au fost și sunt victima avocaților, care au încasat și vor mai încasa muuuuulți bani pe seama ,,nevinonăției,, lor.Spor...
Nu stiu ce au facut si ce n-au facut avocatii, nu pot sa ma pronunt asupra probitatii lor, dar stiu sigur ca otreapa asta securista, Camelia Bogdan, a calcat in picioare Codul Penal ( pe care banuiesc ca nu l-a deschis decat in sala de sedinte, si atunci de poza) si Constitutia Romaniei. Restul este bla,bla,bla....... :roll: :roll: :D :D

# Valeriu Mangu date 26 August 2014 18:41 -6

Articolul "Cât de prost pot să fii să crezi ce spune dna Elena Udrea?", pe:   http://ascunzisuri-constitutionale.eu

# ADEVARUL date 26 August 2014 19:18 +10

”PRETENILOR” DIN JUSTITIE,SUNTETI ABSURZI CU PRETENTIA VOASTRA DE MAGISTRATI COMPETENTI,CATA VREME VĂ CONDUCE UN ESCROC SUNTETI...BĂSISTI...ESCROCI,HOTI SI NU MERITATI NICI MĂCAR UN SCUIPAT,CA SEFUL VOSTRU :-*

# cucu date 27 August 2014 09:42 +4

TOVARASA CAMELIA BOGDAN,ZIS JUDECATOR-CALAU,CE EXECUTA LA C.DA FIIND PROTEJATA DE SISTEMUL ASA ZIS,,INDEPENDENT",CINE O VA MAI PROTEJA DUPA 22 DEC.A.C.

# Alexandru date 27 August 2014 10:44 -2

Intrebare: daca Mircea Basescu scrie unui judecator sau mai stiu eu cui, publicati scrisoarea la fel? cu comentarii pozitive? A stai! Am uitat! Ala e vinovat inainte de pronuntare. Bai oameni buni: nu faceti scurt-circuit in cap?

# ionut date 27 August 2014 14:55 0

Chiar ca trebuie sa ai creierul scurtcircuitat ca sa pui egal intre cele doua cazuri. Unul plin de semne de intrebare care            ,, acuza,, judecatorii de rea credinta fata de acuzati si celalalt cu semne de intrebare care acuza procurorii de favorizare (declansarea cu inarziere a cercetarii, graba cu care s-a trimis dosarul in instanta, lipsa unei perchezitii pentru a se lua urma banilor, etc.)

# Alexandru date 27 August 2014 15:25 +1

Pai mai Ionutele: si Voiculescu tot asta acuza: celeritatea. Dupa ce a taraganat cum a vrut el dosarul, uite ca cele doua au mers cap la cap. Varanul a castigat; a intrat primul. Acum: cum mama  naibi toate se aranjeaza asa precum planetele in filme de doi lei pentru ca lucrurile sa iasa asa cum vrei tu? Adica justitia e basista, vanduta etc. Pai daca nu se grabeau cu Basescu la tribunal cate spume faceau alde Badea si cu adolescentul tarziu? E rau ca Basescu a fost trimis in judecata repede? Dupa ce Varanul a lungit procesul 6 ani? Tot nu simiti un soc in capsor?

# ionut date 27 August 2014 15:58 0

Unde ai vazut ca acuza cineva celeritatea ultimei judecati? Se acuza (de condamnati si aparatorii lor), eu doar intreb, de ce completul nu s-a stabilit aleator? In acelasi timp am auzit de acuzarea asta ca a targanat procesul dar fara dovezi concrete ca ar fi intervenit la cineva cu mita, santaj, telepatic, etc, ci doar s-a spus ca 6 ani e mult. (e mult, de acord, sunt si altele de mai mult timp, Loteria e de vreo 8 sau 10 parca, etc.) dar numeni nu spune ca nu e vinovat Voiculescu de arestarea lui Mustata si pensionarea celulilalt... Taraganarea, o fi fost nu neg, a fost facuta prin mijloace legale, prin proceduri prevazute de legi (proaste) si poate ca a fost facuta avand ,,convingerea,, ca nu va fi judecat corect. Si eu cred (este o opinie), ca a avut dreptate. Dincolo, la cazul Basescu Mircea, nu interesa pe nimeni daca Mircea statea in arest preventiv si 2 ani, pana la trimiterea in judecata (mai ales pe Badea) desi de asemenea consider ca arestul preventiv este prea des utilizat 

# ana date 27 August 2014 14:25 +2

Ma uit cu durere la demersurile Dlui Pantis. Nu-l cunosc, nu am urmarit in special procesul, dar se vede ca este ca un leu nevinovat in cusca: nu poate accepta ce i se intimpla! Si asta este teribil! Ii doresc sa reuseasca sa scoata adevarul la iveala!

# Alexandru date 27 August 2014 15:28 +1

Ana, tu ai copii? Ai calculat cate scoli se construiesc din 59.900.000 euro? Dar spitale? Ai parinti?

# ionut date 27 August 2014 16:11 0

Daca chiar sunteti un om corect raspundeti la o alta intrebare: aveti convingerea ca prejudiciul este de 60 mil. , atata timp cat nu exista ,,decat,, o expertiza facuta de acuzator? Cum poti sa te aperi daca nu ai dreptul sa faci si tu o expertiza (mai exact sa fie facuta de un independent)? Nu este esenta justitiei dreptul la aparare cu probe si expertize si martori? Eu asta fac, pun intrebari si vad ca nu primesc raspunsuri pertinente care sa ma convinga. Ma gandesc, cum m-as simti eu sa fiu judecat (in orice speta) in acest fel, cu judecatori ,,pusi,, fara sa am dreptul la o opinie independenta, luandu-se de bun tot ce spune acuzatorul.

# Alexandru date 28 August 2014 08:36 0

Sigur, sa ne pierdem in detalii. Ca doar acolo se ascunde diavolul. Eu stiu atat: pe vremea cand vroiam sa-mi cumpar o casa ca si tanar familist, cea mai ieftina casa pe pamant era 80000 de dolari. Tot pe vremea aia, Voiculescu si familia cumparau un teren imens cu 100000. Mergem si mai in urma: Voieculescu su tatal meu au iesit egali din Revolutie. Corect? Corect. Tata a avut mereu doua joburi. Tata are pensie, Voiculescu are blocuri. Credeti ca ma doare undeva de expertize? Adevarul e mare cat blocurile lui Voiculescu. Si il vede o tara intreaga. P.S.: am platit aerul conditionat din scoala fiului meu din banii mei. Putea si Voiculescu sa doneze un aer conditionat cat a fost la judecata. Dar nu. El a ales sa se planga. El, cel cu blocuri. Intelegeti?

# varus date 29 August 2014 13:48 0


Citeza pe ana
Ma uit cu durere la demersurile Dlui Pantis. Nu-l cunosc, nu am urmarit in special procesul, dar se vede ca este ca un leu nevinovat in cusca: nu poate accepta ce i se intimpla! Si asta este teribil! Ii doresc sa reuseasca sa scoata adevarul la iveala!
cand te-ai uitat la el ti-ai pus ochelarii? urmeaza ca justitia sa fie facuta "ochiometric" : se vede ca e nevinovat...

# varus date 4 September 2014 08:36 0


Citeza pe ana
Ma uit cu durere la demersurile Dlui Pantis. Nu-l cunosc, nu am urmarit in special procesul, dar se vede ca este ca un leu nevinovat in cusca: nu poate accepta ce i se intimpla! Si asta este teribil! Ii doresc sa reuseasca sa scoata adevarul la iveala!
Vorbim de acelasi ministru Pantis care este acuzat de fostul director Ericsson Romania ca a luat spaga de la el???? Nevinovat?

# Ana date 27 August 2014 14:30 +1

Raspundeti Doamna Bogdan: cine v-a comandat executarea a 12 persoane si cine va protejeaza? Si ma intreb, pina cind? Oare puteti dormi bine noaptea? Eu cind iau decizii profesionale, imi pun intoteauna intrebarea daca sunt cele bune. Dumneavoastra, va puneti intrebari?

# ionut date 27 August 2014 16:02 0

Sunt de acord cu trimiterea cat mai rapida in judecata si nu tinerea in arest preventiv la nesfarsit, dar concret la acest caz, chiar nu sunteti interesat ce s-a intamplat cu mormanul de bani ? Erau 250000 cash, greu de cheltuit asa fara a ridica semne de intrebare. Nu cumva au ajuns si ei in conturi in banci , dusi cu sacosa?

# ionut date 27 August 2014 16:13 0

Sunt de acord cu trimiterea cat mai rapida in judecata si nu tinerea in arest preventiv la nesfarsit, dar concret la acest caz, chiar nu sunteti interesat ce s-a intamplat cu mormanul de bani ? Erau 250000 cash, greu de cheltuit asa fara a ridica semne de intrebare. Nu cumva au ajuns si ei in conturi in banci , dusi cu sacosa?

# pt ana date 27 August 2014 19:35 +1

Ana ce decizii profesionale iei tu?daca faci omleta sau ochiuri?dupa cum vbesti imi dau swama ca esti slabuta cu mintea

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.04.2024 – Procurorul care a invins DNA se vrea primar (Video)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva