29 March 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

PUCI LA BAROUL PARALEL – Bota revine! Alesul Congresului UNBR, Viorel Nimerincu, a fost detronat intr-o sedinta de 30 de minute, de avocatul Pompiliu Bota. Nimerincu e consternat: „Voi face contestatie!” La sedinta-fulger a aparut si un „musafir nepoftit” care a sunat la 112

Scris de: Ramona LICA | pdf | print

11 July 2012 17:01
Vizualizari: 9966

 

Disputa dintre cele doua tabere aparute in sanul barourilor paralele „Bota” si „Nimerincu” (vezi foto cu avocatii Viorel Nimericu si Pompiliu Bota) a condus, incepand cu data de 11 iulie 2012, la revenirea la carma Consiliului UNBR a lui Pompiliu Bota. Aceasta decizie a fost luata in sedinta de miercuri, 11 iulie 2012, in cadrul careia au participat peste 30 de avocati, care au votat cu majoritate de voturi, revocarea lui Viorel Nimerincu din functia de presedinte UNBR. Viorel Nimerincu s-a aratat indignat de faptul ca a aflat chiar la aceasta sedinta ca a fost ales la Congresul UNBR doar ca presedinte onorific. Pana sa afle acesta veste neplacuta, Viorel Nimerincu venise pregatit sa ia toate fraiele in maini si sa conduca asa cum considera el ca se cuvine UNBR-ul. La intrunirea Consiliului UNBR s-a mai hotarat anularea alegerilor ce au avut loc la Congres si revenirea la vechea conducere: presedinte Pompiliu Bota si vicepresedinti, Viorel Nimerincu si Cezar Axinte. Viorel Nimerincu a declarat ca „nu am sa las lucrurile asa, am sa fac contestatie in instanta”.


Avocatul Pompiliu Bota: „S-au anulat alegerile de la Congresul UNBR... sedinta a fost intrerupta de un musafir nepoftit!”

Potrivit avocatului Pompiliu Bota, singurul care a votat impotriva deciziei de a se reveni la vechea conducere a fost Viorel Nimerincu, decanul Baroului Iasi. Sedinta, care a durat 30 de minute, a fost intrerupta de politie care a venit anuntata de un avocat exclus din profesie. Conform celor declarate de Bota, acest avocat, care a sunat la 112 si care a informat politia ca la sediul unde a avut loc intrunirea exista un scandal de proportii, se numeste Victor Constantin si a venit in calitate de „musafir nepoftit”. „Am avut sedinta Consiliului UNBR. Nu au participat la acesta sedinta toti decanii Barorurilor. S-a decis constatarea nulitatii alegerilor ce au avut loc la Congres si s-a decis sa ramana in continuare vechea conducere a UNBR: presedinte Bota Pompiliu si vicepresedinti, Nimerincu Viorel si Cezar Axinte. S-a votat cu majoritate, am avut un singur vot impotriva Nimerincu Viorel. Nu o sa mai alegem pe nimeni in calitate de presedinte pentru ca nu avem pe cine. Sedinta a durat 30 de minute. Putea dura si mai putin de atat, numai ca am avut si mici neplaceri cu musafiri nepoftiti...Un fost avocat, exclus din profesie, a vrut sa intre la sedinta si a fost dat afara. Se numeste Victor Constantin, unul care are „n” dosare pentru ca si-ar fi inselat clientii. Si a sunat la 112. A venit politia pe care acest domn a anuntat-o ca e scandal mare. Am poftit inauntru pe domnii politisti si le-am spus ca este liniste, ca avem o sedinta si suntem toti oameni seriosi. S-au uitat si au plecat. Cred ca i-au dat amenda domnului „musafir nepoftit” pentru ca le-am zis sa mearga sa-i dea amenda”.

Avocat Viorel Nimerincu: „Nu am sa las lucrurile asa, am sa fac contestatie la instanta!”

Decanul Baroului Iasi si vicepresedintele UNBR, Viorel Nimerincu, considera ca i s-a facut o nedreptate atata timp cat „congresul UNBR prin care am fost ales presedinte nu a fost valid, intrucat nu a fost confirmat de Comisia de permanenta”. „S-a facut procesul-verbal. S-a revenit la forma initiala: presedinte Bota, vicepresedinti Nimerincu si Axinte Cezar, la toate functiile pe care le-am avut inainte de Congres. Nu a fost o disputa intre mine si Bota, singura chestie este ca eu nu am votat „pentru”, deoarece nu s-a respectat statutul in ceea ce priveste prezenta Consiliului, in ceea ce priveste ordinea de zi, in ceea ce priveste interzicerea sa iau cuvantul. Nu s-a recunoscut procesul-verbal de la Congres. S-a constatat de catre aceasta comisie care a chemat-o astazi, comisie din care s-a convocat Comisia permanenta, iar aceasta Comisia permanenta s-a transformat pe loc in Consiliul UNBR. Eu, fiind in minoritate, a trebuit sa ma supun. Am sa raman vicepresedinte, am sa-mi vad in continuare de Baroul Iasi si am sa-l coordonez cum l-am coordonat si pana acum, nu am nimic cu nimeni, rugamintea a fost, si am spus-o in fata la toata lumea, sa dea curs demersurilor care s-au facut, pentru ca sunt binevenite. Ma refer la comunicatele catre presedentie, catre Guvern. Numai ca acum decizia nu va mai fi la mine si va fi la domnul presedinte Bota. Mi s-a motivat ca la Congres am fost numit presedinte provizoriu, si astazi am aflat si eu ca am fost provizoriu si nu am fost cu drepturi depline. Procesul-verbal de la Congres este disparut fara urma. Nu mi s-a prezentat si mi s-a reprosat categoric in ce calitate il cer? Calitatea de presedinte al UNBR mi-a fost recunoscuta si astazi de cei care au luat cuvantul la sedinta. S-a revocat aceasta functie si a revenit domnul Bota. Asta este. Nu am sa las lucrurile asa, am sa fac contestatie la instanta! Cand am ajuns aici, avand in vedere faptul ca presedintele Comisiei permanente a fost domnul Axinte Cezar, am incercat sa iau cuvantul eu sa pun ordinea care trebuia in desfasurarea sedintei, am fost stopat si s-a dat cuvantul lui Cezar Axinte si dansul a condus aceasta sedinta, nicidecum eu. Nu inteleg, cum din sase, sapte oameni s-a format si Comisia permanenta si Consiliul UNBR, iar Congresul UNBR, unde eu am fost numit presedinte si unde au fost peste 200 de oameni, nu a mai avut nici o valoare. A fost un puci organizat”.

Comentarii

# cristina date 11 July 2012 17:15 +16

Exact ca in filmele cu prosti! :D M-am amuzat teribil citind acest articol.  8)

# POLO date 12 July 2012 00:37 +2

DACA ESTI DE LA NOI, NU-I NIMIC AMUZANT. NIMENI NU A PUTUT SA NE FACA MAI MULT RAU, DECIT BOTA POMPILIU INFRACTORUL.

# po pu-lii ml date 12 July 2012 05:58 -4

Ţie ce rau ti-a facut? Apreciaza ca te invata gramatica. Si nu le mai pune pe toate la inima, ca o sa-ţi crape inima de atata oftica!

# POLO date 12 July 2012 10:38 +1

NE-AI FACUT DE PANARAMA LUMII, BOTA.

# JOCI IN FILME date 11 July 2012 17:19 -6

Cristina, joci in filme?

# Regizorica date 11 July 2012 19:40 +4

Nu joaca, nu are loc de doamna ****** :lol: .

# marlboro man date 11 July 2012 22:46 -1

Boule!

# Will date 20 October 2012 10:20 0

:lol: :lol:
Citeza pe marlboro man
Boule!

# patraulea date 11 July 2012 17:35 +10

astea se pot incadra in categoria ,,perle de la bac" : ,,Nu o sa mai alegem pe nimeni in calitate de presedinte pentru ca nu avem pe cine" ,,Comisia permanenta s-a transformat pe loc in Consiliul UNBR" ,,Procesul-verbal de la Congres este disparut fara urma" ,,A fost un puci organizat".  :lol:

# xx date 11 July 2012 17:36 +9

PENIBILILOR!!!! sunteti jalnici si patetici. sunteti ahtiati dupa bani si bota v-a tras  mare teapa. va vrea doar banii si il doare in c... de avocatura voastra. asta a si fost ideea: sa gaseasca o gasca de fraieri care sa cotizeze si asa se explica pasivitatea crasa legata de unbr vostru de ******o. ha ha ha ha ha. in loc sa promovati avocatura, va veti plimba in instanta si nu sunteti in stare sa precizati cine dracu' va reprezinta in fata tertilor. o sa urmaresc subiectul cu o mare placere si o sa comentez :)

# "xx", ai curajul şi scrie cine eşti ! date 12 July 2012 11:30 0

"xx", pentru că zilele trecute ţi-ai permis să mă insulţi pe mine, Neagu Rodica, sub acelaşi pseudonim măcar ai curajul astăzi să-ţi menţionezi numele. Altfel, eşti un mare laş iar persoana ta nu are decât valoarea a două litere "x". Av.(Bota) Neagu Rodica (tel.0743242121).

# xx ofticatus date 11 July 2012 17:38 -4

Ce sa caute Nimerincu in fruntea UNBR? Ce o fi avut Bota in cap cand s-a bazat pe el? Bine ca a reparat-o la timp.

# Vasi date 11 July 2012 17:41 +4

Nu-mi vine sa cred ce-am citit! Ar fi trebuit sa fie ceva serios, nu o sedinta din Parlament.... Pai, ne facem de ... ras. Demisia e demisie, iar evantuala nulitate a alegerilor nu duce decat la convocarea unui nou congres si noi alegeri. Decizia penala e definitiva deocamdata, admiterea in principiu a contestatiei in anulare nu inseamna ca s-a anulat deja... Ce se intampla, dragi colegi?

# simplu date 11 July 2012 17:50 +9

dobitocul de bota ne crede prosti. vrea bani in continuare. rideti fratilor ca asa gogomani rar va este dat sa vedeti.

# simplu? date 11 July 2012 17:53 -2

si totusi, care e problema voastra? v-il prezint pe Jija, ca sa nu va mai ofticati!

# ooo date 11 July 2012 18:13 +7

"v-il" ai? mai analfabetule , pune mina pe carte. dar cu DIMISIA botalaului cum ramine? s-a anulat si partea aia din procesul verbal??? :D :D :D :D bota si-a dat demisia si a anulat efectele demisiei anulind partial un proces verbal care nu se mai gaseste. :D :D :D :D bota asta e o curva infractoare , pe cine mai pacaleste asta? hai sa fim seriosi, dar asta e timpit rau.

# POLO date 12 July 2012 00:43 0

BOTA NU A INVATAT NICI PINA LA ACEASTA VIRSTA CUVINTUL "AM PIERDUT". E CONDAMNAT DEFINITIV SI TOT NU INTELEGE. SPERA SA CISTIGE CU CONTESTATIA IN ANULARE, DAR SE INSEALA. AM TRIMIS UN MAICOMPLETULUICARE-I JUDECA CONTESTATIA SI AM SOLICITAT SA SE UITE PE LUJU LA ANUNT SI LA COMENTARIILE NOASTRE, ASA CA DRAGI COLEGI, PROTESTATI CITI MAI MULTI CA SA VADA INSTANTA CINE ESTE BOTA.

# polo anal-fabeticus date 12 July 2012 05:19 -1

Bota a mai fost condamnat definitiv de ICCJ, si a castigat la CEDO. polo, ofticatule, cand o sa inveti lb. romana? ,,MAICOMPLETULUICARE". Daca s-ar judeca dupa comentariile tale agramate, ai fi dus urgent la Socola in camasa de forta!

# polo a-gramatus date 12 July 2012 06:06 -1

Bota n-a invatat un cuvant, dar tu polo pu-lii ml cand inveti gramatica? Unde ai facut tu clasele primare?

# POL date 13 July 2012 00:47 0

LA UN LICEU GERMAN, IN NICIUN CAZ LA DILGA, INTR-UN SATUC NENOROCIT SI PLIN DE NOROI UNDE AI STUDIAT TU, MAI TARANE.

# cei 2000 de avocati din lampa lui Bota date 11 July 2012 17:44 +7

Intreaga manifestare , daca s-a intamplat asa cum este descrisa, reprezinta o batjocura la adresa noastra, a tuturor colegilor avocati care am fost prezenti la Congres. Intr-un cuvant, dl.Bota a smuls "fraiele" din mana lui Nimerincu, facand abstractie de principiul simetriei actelor juridice, intocmai ca si pdl-istii cu legea referendumului....Si mai avem pretntie sa fim respectati, primiti in instante de judecatori, avand un astfel de lider.....mai donati sau nu donati!?

# xx date 11 July 2012 17:44 +5

se intimpla ca va vedeti asa cum sunteti in realitate. degeaba ati ras de traditionali, sunteti la fel ca si ei. iar sefii nostri sunt la fel ca florea, iordachesti si restul. concluzia: si voi sunteti la fel ca si traditionalii. deci ciocu' mic in a face comparatii intre traditionali si voi.

# pt xx date 11 July 2012 17:47 +6

Din pacate trebuie sa iti dau dreptate. Oricum nu era nici o diferenta. Se bat unii colegi in mod inutil cu pumnul in piept. Adevarul e ca, oricata multa dreptate si acte avem, mai avem de lucru la organizare.

# matrix date 11 July 2012 18:00 +5

cu mascariciul de bota mai stam 8 ani pe bara. cine draq mai are curaj sa comenteze. tembelul asta se joaca cum vrea, mai are si parte de concursul a 30 de prosti care s-au dus la bucuresti sa-l voteze.

# xx date 11 July 2012 18:02 +7

eu nu inteleg cum 30 de persoane pot constitui un cvorum legal? daca sunteti asa de multi precum va laudati, cum este posibil ca 30 de insi sa formeze o adunare generala. nici iordachescu nu are tupeu sa faca asa ceva :)

# POLO date 12 July 2012 00:48 0

ROG COLEGII CARE STIU CINE SUNT CEI 30 TRADATORI NEMERNICI SA LE SPUNA NUMELE CA SA DEPUNEM PLINGERE PENALA IMPOTRIVA LOR, PT COMPLICITATE LA INFRCATIUNEA DE FALS INTELECTUAL.

# PROSTOVANUS AGRAMATUS POPOLO PO-PULI date 12 July 2012 05:22 0

Falsul intelectual? La documente oficiale (de stat), dobitocule anal-fabet!

# POLO date 12 July 2012 10:52 0

UNDE SCRIE ASTA, DESTEPTULE ?

# nimeni date 11 July 2012 18:01 +7

Ok! Licheaua si-a dat arama pe fata... nu ca nu am fi stiut de ce este in stare. Trebuie, bun sau rau cum o fi, sa-l pastram presedinte pe Nimerincu. A fost ales, nu s-a autonumit!!! Nu stiu ce vreti sa faceti voi, dar eu imi iau dosarul, il sustin pe Nimerincu sa caute un nou sediu si o sa se puna in timp lucrurile la timp. Cine subscrie? Declar in mod public ca am sa fac plangere penala impotriva lui Bota! Sunt n motive...

# eu date 11 July 2012 18:15 0

nimeni , te sustin. propun ca toti cei care te sustin sa dea raspuns aici.

# si eu date 11 July 2012 18:20 0

Si eu va sustin.

# My name is Nobody date 11 July 2012 19:46 +1

Sunteti fantastici! Parca-l vaz pe Terence Hil :lol:!!! Cine ma sustine? "NIMENI"! Cine ma voteaza? "NIMENI"!!!! Sunteti comici raaaau de tot!!! Cine face plangere penala? "NIMENI"!!!! =)))))

# POLO date 11 July 2012 22:39 +2

SI EU VA SUSTIN SI VREU CA UNUL DIN NOI, SA FACA O ADRESA DE MAIL,PE CARE SA TRIMITEM DECLARATII DE PROTEST IMPOTRIVA LUI BOTA SI ACESTE DECLARATII ALE COLEGILOR,SA FIE ANEXATE LA PLINGEREA PENALA FORMULATA IN NUMELE TUTUROR, IMPOTRIVA LUI BOTA. ACEST VIERME SI JAVRA ORDINARA ISI BATE JOC DE 2000 DE OAMENI. I-A CHEMAT LA ADUNAREA GENERALA CA ACUM SA-SI BATA JOC DE VOTUL CELOR PREZENTI ? CE ISI INCHIPUIE ACEST BOLNAV MINTAL CA FACE CU NOI ? UNBR TREZESTE-TE !

# POLO date 11 July 2012 22:46 +2

SA VORBIM CU NIMERINCU SI DECLARATIILE DE PROTEST SA I LE TRIMITEM LUI SI IN FELUL ACESTA II ARATAM CA IL SUSTINEM IN LUPTA LUI IMPOTRIVA LI BOTA. SUNT SIGURA CA VA LUPTA PT NOI SI TREBUIE SA IL AJUTAM MACAR CU ACESTE DECLARATII DE PROTEST IMPOTRIVA ACESTUI NEMERNIC INFRACTOR DE BOTA.

# avantaj date 11 July 2012 18:19 +2

acum ca a preluat presedintia tare sunt curios ce o sa faca rahatul asta de bota. o sa dea anunturi dupa donatii si o sa se ascunda ca o javra? nimic nu a facut in ultima vreme, ba ne-a impiedicat sa actionam. asta e un dobitoc fara stiinta de carte, demisia nu se revoca prin anulare partiala a p.v. nu are nici o treaba demisia, act unilateral, cu un proces verbal.

# POLO.NICU date 11 July 2012 18:21 0

Si mai ziceam ca Botomei e cu capul... :sad:

# pompiliu bota date 11 July 2012 18:26 0

eu beu, eu fac ce vreu, eu sunt dus cu capul, sa ma ia dracul!

# BOTA POMPILIU date 12 July 2012 00:53 +1

TI S-A PUS IN VEDERE,CA IN TERMENUL DE INCERCARE DE 2 ANI SI 6 LUNI,SA NU COMITI O INRACTIUNE CU INTENTIE. IATA CA AI COMIS-O SI IATA CA TE DUCI LA PUSCARIE, NU AI VRUT SA ITI VEZI DE TRABA SI SA STAI ASCUNS.

# polo pu-li-i m.l. date 12 July 2012 17:24 0

Tu nu esti Bota: ,,INRACTIUNE", ,,VEZI DE TRABA" ! Bota stie gramatica! Cred ca esti polopu-lii ml agramatus!

# NICU POLO date 11 July 2012 20:00 +1

Botomei si-a mai revenit de cand se trateaza la Socola. Daca mai sta 10 ani, cine stie? Pacat ca la Constanta va lua 8 ani cu executare (2 miliarde evaziune)!

# POLO date 11 July 2012 22:53 0

MAI TACI DRACULUI BOTA, CA BOTOMEI IN COMPARATIE CU TINE E 1000 DE CLASE PESTE TINE. EVAZIUNEA DE 2 MILIARDE AI FACUT-O TU SI AI VRUT SA-L OBLIGI PE NIMERINCU SA PREIA GESTIUNEA CU 2 MILIARDE LIPSA. LA PUSCARIE CU TINE, EVAZIONISTULE CA DOAR ASA VOM PUTEA SCAPA DE TINE.

# pt diversionisti date 11 July 2012 18:26 +2

Mai scutiti-ne cu Nimerincu, diversionistilor ! Cu acest individ la conducere chiar ca am fi disparut ca uniune de avocati. Ne-am cam saturat de diversionisti mizerabili, care s-au infiltrat in barourile noastre, si fac jocurile mafiotilor cutumiari. Daca nu va convine faptul ca datorita lui Bota va puteti numi avocati, plecati dracului de la noi si sariti cu spaga dincolo ! Abia asteapta mafiotul de Florea sa va ia zecile de mii de euro ! Imi produceti greata cand va tot plangeti ca i-ati donat lui Bota 2000 de lei. Niciodata nu a profitat Bota, personal, de acei bani, gunoaielor ! 

# alooo nebunule de la ora 18,26 date 11 July 2012 18:40 +3

ba boule de bani era vorba aici? diversionisti? nerodule, prostule, dobitocule, cretinule, toata lumea a inteles ce vrea bota numai tu un prost nu ai inteles? mai boule soarta noastra e pecetluita cu bota. asta ai vrut sa ai boule, un individ pus pe imbogatire si tu sa mergi pe ascuns la instanta si sa te rogi ca judecatorul sa fie in toane bune sa te primeasca in instanta? nu te-ai saturat sa fii umilit porcule? dar daca esti bota care sta toata ziua si comenteaza aiurea te inteleg, esti psihopat cu banii si nu avem ce sa-ti mai facem. dar nu uita botilica, caderea ta abia acum urmeaza, pina azi erau vorbe, acum dovada este articolul care a dezvaluit ce matraprazlicuri ai pus la cale. ai facut disparut procesul verbal, de demisie ta nu ai pomenit, ai convocat sedinta fara sa ai vreo calitate, ai anulat hotararea luata statutar de majoritatea avocatilor prezenti la sedinta anterioara, etc. esti un mincinos, iar noi toti am vazut cine esti cu adevarat.subscriu alaturi de colegi sa ne dezicem de tine.

# ,,matraprazlicuri" date 12 July 2012 06:02 0

Cred ca ai vrut sa scrii mata praz-licuri!

# POLO date 11 July 2012 22:57 +2

DAR CINE A PROFITAT DE BANII INCASATI DE BOTA, MAI GUNOIULE. BAROURILE DIN TARA SUNT SUSTINUTE FINANCIAR DE FIECARE DECAN IN PARTE DIN PROPRIUL BUZUNAR P CA BOTA NU A DAT NICI UN BAN NIMANUI.

# ? date 12 July 2012 05:43 -1

La noi nu sunt taxe, polo. Asta te roade?

# POLO date 12 July 2012 19:39 0

CUM NU SUNT TAXE, MA. DAR 'DONATIA" AIA DE 2.000 LEI CE ESTE ? SI CE S-A INTIMPLAT CU ACESTI BANI CARE AU FOST INCASATI PE UNBR SI NU PE PERSOANA FIZICA BOTA. EU FAC UN DENUNT SA SE CERCETEZE ACEST ASPECT.

# LIPSA DE SERIOZITATE ! ! ! date 11 July 2012 18:26 +2

MA INTREB OARE, OAMENII ASTIA , BOTA SI NIMERINCU...VOR SA FIE PRIVITI IN SOCIETATE, DUPA ASEMENEA CIRC,CA FIIND OAMENI SERIOSI SI MAI MULT DECAT ATAT SA AIBA GRADUL DE SERIOZITATE NECESAR DESFASURARII PROFESIEI DE AVOCAT? FIE EA LEGALA SAU ILEGALA....

# lipsa de intelegere date 11 July 2012 18:48 +2

care e circul facut de nimerincu? poate nu ai inteles articolul. bufonul e bota.

# legea date 11 July 2012 19:00 +2

domnul bota si-a dat singur demisia in urma cu cateva luni sau saptamani si l-a pus tot el pe nimerincu in locul lui...si acum sa vii peste noaspte sa iti revendici locul fara sa respecti vreo procedura vreun regulament sau vreo lege(mai exact a facut treaba dupa ureche si dupa convingerile sale personale) si sa il dai la o parte ca pe un caine pe nimerincu nu prea denota a om serios....

# legea date 11 July 2012 19:07 0

domnul bota si-a dat singur demisia in urma cu cateva luni sau saptamani si l-a pus tot el pe nimerincu in locul lui...si acum sa vii peste noaspte sa iti revendici locul fara sa respecti vreo procedura vreun regulament sau vreo lege(mai exact a facut treaba dupa ureche si dupa convingerile sale personale) si sa il dai la o parte ca pe un caine pe nimerincu nu prea denota a om serios....

# LIPSA DE SERIOZITATE ! ! ! date 11 July 2012 18:45 0

MA INTREB OARE, OAMENII ASTIA , BOTA SI NIMERINCU...VOR SA FIE PRIVITI IN SOCIETATE, DUPA ASEMENEA CIRC,CA FIIND OAMENI SERIOSI SI MAI MULT DECAT ATAT SA AIBA GRADUL DE SERIOZITATE NECESAR DESFASURARII PROFESIEI DE AVOCAT? FIE EA LEGALA SAU ILEGALA....

# avocat 51 O.A. date 11 July 2012 18:54 +1

Felicitari d-nului BOTA. Era necinstit ca dupa atata munca de peste 10 ani sa fie marginalizat in UNBR. Cei care posteaza si comenteaza "verzi si uscate" sa se uite intai in gradina lor(a TRADITIONALILOR) ca au fost atatia condamnati ptr. acte de coruptie si cu pedepse grele si nici nu au fost exclusi din avocatura. Mai mult de atat au fost si "premiati" si clasati ca cei mai buni avocati. Era umilitor si necinstit ca dupa atatia ani de munca sa fi exclus ca o masea chiar daca in ultimi ani a lasat munca de presedinte mai moale. Poate are unele probleme sub acest aspect. Eu am mai scris ar trebuii sa ne gandim la toate aspectele in sensul ca poate dupa atatia ani s-a vazut singur si nu mai poate sa continue in acelasi ritm, cele 90 de dosare in care a fost cercetat poate i-au diminuat capacitatea sau cine stie poate chiar a fost chiar oprit din avantul sau revolutionar chiar si intr-un mod mai putin legal. Eu cred ca ceva a fost de a lasat munca mai moale in ultimii ani.

# POLO date 11 July 2012 23:10 -3

DU-TE DRACULUI, CU BOTA AL TAU CU TOT.

# time for medication date 12 July 2012 05:47 0

Intre orele 23 si 02 te apuca (,,delirus")? Parca era vorba ca se taie net-ul la Socola!

# ALOOO!!! date 11 July 2012 18:55 +3

Dragilor, decat ati comenta acest incident, mai bine ati fi uniti dragilor si ati pune piciorul in prag!! Este in joc soarta voastra!! Acum lucrurile au devenit clare si se vede cum de zece ani sunteti dusi cu zaharelul!  Nu are importanta cine este conducatorul ci are MAE importanta ce face pentru binele obstii!! A sosit ceasul ca toti sa decideti asupra sortii voastre!! Altfel, oponentii care si asa jubileaza vor avea de ce rade!

# av. 51 date 11 July 2012 18:57 0

scuze de repetari a cuvantului 'chiar". M-am cam grabit fara sa mai veerific textul

# botomel vaslica - Prof dr. presedinte UNBR info date 11 July 2012 19:14 +1

Eu voi coordona și UNBR Bota/Nimerincu. În prezent avem 8000 avocați stagiari și 2500 titulari. Taxa de Uniune este de 8% din onorariu și rechizite gratuite (contracte, împuterniciri, etc.). Sediul urmează să fie mutat în Tribunalul București -parter.

# Ultimul Charlot date 12 July 2012 00:19 0

Eu am aflat astazi altceva de la doi membri ai CSM, ca UNEBEREU punct info a lui Botomei o sa fie singurul recunoscut, in maxim o luna, asa, in ciuda traditionalilor si a lui Bota, si ca sediul va fi in incinta CSM. Inscrieri se fac pe loc, este deja amenajat un stand. Cei ce vor sa se transfere sau sa se inscrie sa ajunga in urmatoarele 10 zile.

# botomiei date 12 July 2012 05:50 0

Am vorbit cu judecatorii C. Apel Ct.: Botomiei va lua 8 ani pentru evaziune fiscala de 2 miliarde!

# TEDDY date 12 July 2012 19:46 0

Mai du-te dracului Bota, ai vorbit tu cu judecatorii, dar cine dracu baga in seama un infractor ca tine? Tu nu ai reusit sa-i convingi nici pe judecatorii care te-au condamnat sa nu e condamne, mizerie umana ce esti. Dupa mintea ta aia bolnava, cit crezi tu ca o sa-ti mai mearga. Iti imaginezi cumva, ca tu vei muri in patul tau, otreapa ? Pe el fratilor, ca ne-a facut de ris si de batjocura.

# JURYST-PTR. Sturzu-CR7 si altii date 11 July 2012 19:39 +2

Chiar nu-mi vine sa cred ce vad aici scris. Cred ca este o gluma, respectiv o intoxicare sau o diversiune Este adevarat ce se scrie aici ca BOTA a luat conducerea din nou?

# juryst sau muy st? date 11 July 2012 19:50 -4

Stii de ce nu vezi? m-am ******t pe ochii tai!

# aisha date 11 July 2012 19:54 0

pe asta al vostru cum il cheama?  :eek:Nimericu ori Nimernicu ori Nimeritul :eek: :lol:

# SILE CAMATARU date 11 July 2012 19:55 0

Va astept la puscarie "baieteilor"!!!  La puscarie, la puscarie!!!

# PLO date 11 July 2012 23:13 +1

ASTEAPTA-L DOAR PE BOTA, CA NOI NU TI-AM FACUT NIMIC.

# plo? date 12 July 2012 05:41 -2

Polo, nici numele (de idiot) nu sti sa-l scrii! Nu mai scrie cu majuscule, prostia ta pute de la o posta!

# plo date 12 July 2012 05:55 -1

scuze, ,,nu stii", m-am molipsit si eu de la atatia analfabeti!

# Adrian date 11 July 2012 20:04 0

 ie ie ie ieeeeee, la Cluj io ie ieeeeeeee

# pt Adita date 11 July 2012 20:19 +1

Rad, tu esti? La Cluj tu ce ieeee, dezaxatule? Gunoi mafiot si turnator ce esti. Tu la Cluj esti turnator la Stanca Gidro, asta tu ieeeeeeee, defectule.

# ALLZHEIMER date 11 July 2012 20:14 +4

OAMENI BUNI, chiar nu vedeti fraereala pe fata!! Ce Uniune e asta daca se petrec astfel de lucruri!!!??? Sau  va lasati fraieriti sau luptati in continuare! Succes!

# ,,fraere" date 12 July 2012 05:52 -1

Tu esti fraer sau fraier? Pentru tine tot aia e.

# SA MOARA DUSMANII!! date 11 July 2012 20:24 -1

IN ATENTIA DUSMANILOR UNIUNII ATIONALE A BAROURILOR DIN RAMANIA CARE MAI SUT NUMITI SI ,,TRADITIONALI,, SI  A UNORA CARE DIN PACATE SE AFLA SI PRINTEA MEMBRII UNIUNII!!     NU MAI COMENTATI PE LUJU!!! ORICUM IN EUROPA SI ORIUNDE IN LUME AVOCATII ROMANI SUNT VAZUTI  CA NISTE TIGANI!! VA SPUN ASTA DIN PROPRIE EXPERIENTA!! DACA NU FACETI DIN PROFESIE O PROFESIE CU ADEVARAT LIBERALA SI RESPECTATA DEGEABA VA MAI NUMITI AVOCATI!!! ORICUM ETICHETA DEJA ESTE PUSA!! ORI ROMAN ORI TIGAN ESTE ACELASI LUCRU. ASA NE VAD STRAINII! E TRAGIC, FRATILOR!!

# ti gange date 12 July 2012 05:32 +1

Eu nu cred ca Florea e tigan. Dar seamana bine...

# Ce ie ie? date 11 July 2012 20:51 0

     La Cluj numa Rad Adrian intra fara probleme si numa în penal. Omu si-a luat apartament în Cluj din penale grele ca e cel mai bun, daca-l alegeati decan puteati intra, e amic cu Stanca Ghidro si se rezolva problema si doar mai face cu ochiul si la unele judecatoare doar e cel mai frumos

# raspus ieeeeeee date 11 July 2012 20:55 +1

Cum ii zice aleia, ca am un lapsus....aaaaaaaa, da. Sula calului.

# ieeeeee date 11 July 2012 20:58 0

Da ce inseamna penale grele in viziunea lui Rad? Penale cu oameni grasi? Apropo, daca Rad chiar intra in instanta, sa zica repede unde stau juratii.  :lol: :lol: :lol: Pe cat pariu ca nu sti :-* e?

# Horea avocat Traditional date 11 July 2012 21:05 +2

   Cunosc avocati de la Bota si apreciez pe unii, dar pe acest interlop de Rad eu îl pocnesc într-o buna zi, ma ia de fraier sau a încercat sa o faca ca el are 40 cauze pe rol, ca a f...... 300 femei, i-am zis ma nu ma intereseaza si fii atent daca mai dai mult din p... da aia de gura asa interlop cum esti o pui, succes avocatilor de la Bota

# POLO.NICU date 11 July 2012 21:11 +5

Interesant ce-a zis Nimerimcu - face contestatie la instanta. Tare-s curios cum va trata instanta contestatia. Va trebui sa se pronunte asupra actelor uniunii si ale barourilor - printre altele. Diabolica miscarea. Felicitari initiatorilor. Parerea mea  ;-)

# ole date 12 July 2012 05:30 -2

Nimerincu nu stie sa scrie. Eun betivan notoriu.

# POLO date 12 July 2012 10:47 0

SI TOTUSI A FOST ALES DE ADUNAREA GENERALA, PRESEDINTE SI IN ACEST MOMENT, E VICEPRESEDINTE UNBR.

# radu s date 15 July 2012 23:25 0

Cred ca esti singurul care a inteles miscarea. Felicitari!

# CLAUDIA - IASI date 11 July 2012 21:55 +1

DRAGI COLEGI , AVOCATII SUNT OAMENI INTELIGENTI, ONORABILI SI ECHILIBRATI, VA ROG DATI DOVADA DE INTELEPCIUNE SI MULTA DECENTA . HAI SA FIM UNITI INDIFERENT DE PROBLEMELE CARE SE MAI IVESC IN INTERIORUL INSTITUTIEI NOASTRE SAU DE SIMPATIA / ANTIPATIA DUMNEAVOASTRA FATA DE PRESEDINTELE U.N.B.R. OBLIGATORIU ACESTA TREBUIE RESPECTAT , CACI IN CAZ CONTRAR SUBESTIMAM INSTITUTIA IN CARE ACTIVAM ZI DE ZI. VA DORESC MULTI CLIENTI !

# Ion date 11 July 2012 22:05 +2

Au si ei prostii lor asa cum ii avem si noi pe ai nostri. Toti sunt in frunte. Se selecteaza si se aleg singuri.

# pt Ion date 12 July 2012 05:38 -1

Ai dreptate Ioane, noi il avem pe Botomei, ei ii au pe Polo şi Victor C-tin - colegi de salon la Socola!

# PT. Ion date 11 July 2012 22:25 0

Stimate d-l Ion , hai sa fim seriosi , Nimerincu nu are stofa pentru asemenea functie . Avem nevoie de cineva care sa poata tine un discurs elevat in fata Ministrului Justitiei , a CSM -ului ..etc. Personal nu am nimic cu Nimerincu , dar cine nu-l cunoaste sa nu discut in numele tuturor, palaria este mult prea mare pentru Nimerincu . Hai judecati avocateste.

# avocateste? date 12 July 2012 05:35 0

Tu chiar crezi ca polo pu-lii ml e avocat? E analfabet si are o boala incurabila-il obsedeaza tenacitatea lui Bota?

# NU TE MAI SATURI BOTA date 11 July 2012 22:28 +1

BOTA NICIODATA NU VA FACE NIMIC PENTRU NOI, AVOCATII DIN UNBR PENTRU CA NU E INTERES. PE LUNA SUNT VREO 20-30 INTRARI IN PROFESIE. PRIN URMARE, 50000-60000 LEI LUNAR , BANI CARE DOAR BOTA II GESTIONEAZA. NU STIU SA FI FACUT VREODATA VREO  DARE DE SEAMA. IN MOMENTUL IN CARE NE-AM UNIFICA, DE EXEMPLU, CARE AR FI INTERESUL LUI BOTA SA ACCEPTE ACEST LUCRU? NICIUNUL! NIMERINCU A VRUT SA FACA ORDINE, DAR NU A FOST LASAT. BOTA L-A VRUT DOAR MARIONETA, IAR NIMERINCU CHIAR A VRUT SA CONDUCA. ESTE O RUSINE CE FACE BOTA CU AVOCATII LUI. SE FOLOSESTE DE EI. ISI BATE JOC DE EI. NICIODATA...NICIODATA..BOTA NU VA VREA SA SE SCHIMBE ACEASTA SITUATIE PENTRU CA NU ARE INTERES. CINE I-AR MAI BAGA LUI BOTA 10.000 - 15.000 EURO LUNAR? RUSINE DOMNULE BOTA! TE-AM CREZUT UN EROU, DAR DE FAPT ESTI UN MARE SARLATAN. AM INTELES CA NU MANANCI CARNE, DAR SA STII CA TI-AM BAGAT CU TOTII MULTA CARNITA IN FRIGIDER. IA SI MANANCA BAROSANE, CA E BUNA, CARNATULE!

# erata date 12 July 2012 05:28 -1

Nimerincu a lovit un preot si va fi condamnat!

# BA MA SATUR date 12 July 2012 05:53 -1

Ma satur cand te voi vedea la coafor!

# BOTA A FACUT DESTULE PENTRU VOI- SUNTETI AVOCATI DATORITA LU date 12 July 2012 13:42 +1

BOTA A CREEAT ACEST UNBR , DACA NU ERA EL , NEAM DE NEAMUL VOSTRU NU ERA AVOCAT . NIMERINCU SA STEA IN BANCA LUI DE HUTUTUI . TREBUIE SA SE MULTUMEASCA CA I-A LASAT SI FUNCTIA DE DECAN DESI ARE PESTE 8 ANI DE ZILE SI A DEPASIT TERMENUL.

# Victoras tractoras date 11 July 2012 22:46 -1

     Bai Victor ia mai dute dracului

# mari date 11 July 2012 22:54 +2

Claudia, imi spui si mie , unde gasesc avocati onorabili si onesti? Am un proces de mostenire de doi ani si o luna, si am avut numai ticalosi la inceput. Pentru mine un avocat, care isi tradeaza clientul, este un om fara caracter, care calca principiile avocatilor. Cu ce sint acesti oameni mai presus decit un hot de buzunare?

# OPINIE date 11 July 2012 23:59 +1

cred ca acest lucru se datoreaza faptului ca , CURTEA DE APEL ALBA I-A ADMIS IN PRINCIPIU CONTESTATIA IN ANULARE CARE VA DESFIINTA ACUZATIILE LUI BOTA SI DE ACEEA EL A PRINS CURAJ SI REVINE IN FORTA!

# POLO date 12 July 2012 01:00 -1

ASTA SA O CREADA, MUTU. NU VA CISTIGA BOTA NIMIC, O SA VEDETI CA AM DREPTATE. CU CE A FACUT ACUM SI-A DIMINUAT ORICE SANSA. VOI II CREDETI PE JUDECATORI SI PROCURORI, PROSTI ? STIU TOT, DE ASTA L-AU SI CONDAMNAT.

# pt POLO date 12 July 2012 01:20 +1

Bai POLO, tu esti cel mai gretos "comentator" de pe acest site. Din multe puncte de vedere, esti mai nociv decat cutumiarii, fata de uniunea noastra. Oamenii inteligenti si onesti, il sustin pe Bota in lupta impotriva mafiei din avocatura. Diversionistii nu vor avea nicio sansa !

# polo po-puli date 12 July 2012 05:27 +1

Dar 250 de magistrati l-au gasit nevinovat pe Bota, care sunt prostii, po-pulii ml?

# aburel date 12 July 2012 06:38 +1

mi-a fost teama ca voi avea dreptate, dar asta e si nici nu mai comentez. din pacate va trebui sa va ganditi serios la faptul ca donatiile sunt revocabile si nu ar fi rau sa va ganditi la o noua organizare care sa fie in masura sa va reprezinte si care sa impuna definitv liberelismul acestei profesii...pana nu e prea tarziu!!!

# pt. toti latraii anonomi si ofticati! date 12 July 2012 08:38 0

Calitatea de avocat este indiscutabila! http://bota.ro/wp-content/uploads/2012/07/4-TB-BT-JURGIU.pdf

# abur-aburel date 12 July 2012 08:23 +1

Tu esti de vina, aburas! Te-am asteptat la sedinta sa te cunosc, dar lasitatea ta e incomensurabila!

# aburel date 12 July 2012 09:42 +1

zau ma? pai de ce nu ai spus ca ma astepti ca veneam, parol! auzi si mai usor cu aprecierile ca n-am chef sa ma apuc sa te caut eu, am lucruri mult mai imporatante de facut. in rest ramane cum am zis, donatia e revocabila mai ales pentru cauza de ingratitudine, asa ca aveti la ce sa va ganditi.

# gogu date 12 July 2012 09:02 0

Mai infiintati o UNBR!

# Wittmann date 12 July 2012 09:02 0

Gata, s-a dus naibii si maretul Barou Bota! :D :D :D

# Wittmann date 12 July 2012 09:05 -1

Gata, s-a dus naibii si maretul Barou Bota! :D :D :D

# Ghita Bizonu' date 12 July 2012 09:50 0

va rog sa imi explicati cum se face ca la noi a fost posibila exsitenta a 2 barouri paralele?! Ce rost mai au legile? Si cum se face ca la nloi se poa o asa incurcatura la Baroiri ? Cum se face ca Bota Pompliu , condamnat deja pentru exercitarea fara drept a profesiei de avocat , poa sa devina presedintele UNBR?! Si acu ce incredere vreti voi ca lumea sa mai aiba in justitie cand nici avocatii nu se arata mai brezi decat a lu Mannix din Brailita?! Si de ce ca oricene sa nu isi zica "avocat" si sa reprezinte fraierii?! Unica conclzuie posibila este ca legea nu are importanta. Nu exista decat pilele, relatiile si mita so legea este doar datau din gura .

# pt Ghita porcu' date 12 July 2012 11:25 +1

Dar de dosarele anterioare ale lui Bota care s-au solutionat definitiv, in sensul ca Bota a dobandit calitatea de avocat in mod legal, nu scapi un cuvant, lasule ! 

# Ghita Bizonu' date 12 July 2012 19:00 -1

Ei ma advocatule rasounsul tau cult si distins ma lamureste ca care este calitatea baroilului Pompilian . Eventual ajudecatorilor care au decis ca s-ar fi infiintat legal. Asa ca te inteb =- de ce ue sa nu ma prezint c aavocat sau hai sa imi infiintez propriul barou? La ce sunt bune .. barourile? Oricum se vede ca legea a ajuns ceva relativ si variabil de care nu tin cont in primul rand juristii!! Si da esti tare curajos ...

# Tiberius date 12 July 2012 11:05 +2

Este rusinos ce discutati aici si este ingrijorator modul in care va expuneti. Imi pare rau pentru cei care doresc sa isi spele rufele in public. Este foarte urit ce faceti.

# pt BOTA date 12 July 2012 13:09 0

AM O SINGURA INTREBARE! CAND VA FI UN SITE AL UNBR SI NU A LUI POMPILIU BOTA (WWW.BOTA.RO)?? ACEST LUCRU CONTEAZA FOARTE MULT!!! IN LUMEA VIRTUALA NU AVEM IMAGINE!!! CREATI UN SITE SERIOS AL UNBR SIMILAR PAGINILOR DE WEB SPECIFICE UNEI ASOCIATII PROFESIONALE.... CAND SE VA INTAMPLA ACEST LUCRU?

# esti penibil date 12 July 2012 13:24 0

Nu inteleg de ce te deranjeaza faptul ca tastand www.bota.ro apare site-ul UNBR-ului legal. Va impiedicati de tot felul de chestii absurde. Cat de ingrati puteti fi fata de Bota, datorita caruia sunteti azi avocati. Bine zicea parlamentarul(rom) Voicu; romanii sunt lasi si tradatori !

# avocat 51 O.A. date 12 July 2012 13:40 +2

Cu privire la ce zice deputatul Madalin Voicu despre romani asa este si as mai aduga si pomanagii si...............

# titi date 12 July 2012 13:41 0

Cristi Sturzu unde e mah? in concediu in bulgaria si n-are internet? ca nu vad sa fi comentat ceva pe aici!  eram curios de parerea lui... :lol:

# pt esti penibil date 12 July 2012 13:42 0

www.florea.ro; www.basescu.ro; www.victorponta.ro ti se pare normal ca site cu nume de persoana fizica sa fie de fapt asimilat unei institutii fie ea de drept public sau privat????? nu vreti sa faceti o schimbare,vreti ca totul sa apara pe un site a unei pers private bota.ro. mai exista asa ceva in lume mai ales referindu-ne la entitati juridice de asemenea importanta??????????? penibil dar vad ca nu va place sa avem un site serios pe uniune similar cu cel de www.baroul-ilfov.ro ,nu am nimic cu dl botra sa ramana si site ul lui dar sa se conceapa unul pe unbr . nu uitati ca maj am decis la congres acest lucru dar vad ca acest aspect este tratat cu indiferenta nejustificata.....e spre binele uniunii o prezenta virtuala "profesionista" nu pe un blog individual ...........

# deacord date 12 July 2012 13:44 0

luati exemplu de la site-ul unbr-traditional www.unbr.ro si botomei a creat un site cu aparenta oficiala.....voi nu sunteti in stare...........rusine

# NIMERINCU , CHIAR NU PRICEPI CA NU TE VREA NIMENI -LASA-NE! date 12 July 2012 13:51 0

Nimerincule , inceteaza cu scandalurile ca nu avem nevoie in cadrul Uniunii de asemenea oameni , De ce esti asa disperat dupa sefie , uita-te in jurul tau si vezi ca nu te vrea nimeni , multumeste ca Bota te-a facut Decan si mananci o bucata de paine cinstit. Nu creea scandaluri printre noi , Pleaca Presedinte la Traditionali poate accepta ei un sandalagiu ca tine .

# Dorul pt. Nimerincu date 12 July 2012 13:57 0

Acest Nimerincu produce scandaluri in cadrul UNBR-ului doar ca se vrea Presedinte desi vede ca nimeni nu este de acord cu aceste scandaluri fiindca ne face noua rau . Domnule vezi-ti de treaba dumitate il vrem pe Bota ca este originalul . Inceteaza cu provocarile scandaloase printre avocatii nostri.

# Viorel date 12 July 2012 14:04 -1

Acest , Nimerincu ,desi nu-l cunosc personal este un om de nimic , daca era pentru avocati nu producea scandal , nu influenta , nu barfea pe Bota , nu tinea cu dintii de scaun sa ne faca noua rau. Acest individ chiar nu pricepe ca avocatii nu tin cu el , chiar este orb, sau daca vb. el cu 4-5 avocati care-l aproba el crede ca toata lumea tine cu el ????!!!!!!!!!!! Omule esti timpit , nu vezi ca nu ai spate ???!!!!! Ai sa pleci in suturi , fiindca faci valuri ucigase in jurul tau si faci rau tuturor.

# pt viorel date 12 July 2012 15:25 0

mai botulism deghizat,nu te mai rahati pe tine ca esti o curva de om. a produs scandal ca nu accepta sa fie fraierul lui bota? tu asa ai fi facut, te numeau presedinte si tu semnai toate magariile lui bota. in caz ca se lasa cu probleme mai si raspundeai pt faptele altuia.

# Nu vrem scandaluri orice ar fi date 12 July 2012 15:38 0

Daca Nimerincu nu vroia sa fie marioneta lui Bota si era inteligent , se retragea fara certuri , singur isi dadea demisia si lasa lucrurile asa cum a procedat Mirel Popa , baiat fin care nu ar fi facut aceasta mizerie niciodata .

# Cum a putut Bota sa faca asa o grseala cu acest individ N. date 12 July 2012 14:17 0

D-l Bota , cum te-ai amagit asa de tare cu acest individ Nemernicu ,care provoaca si instiga avocatii la revolta ? Daca era un tip de seama se retragea singurel si nu tinea atat de tare de scaun ca sa faca declaratii prin presa ca are el de gand sa dea in judecata si sa atace actele . Chiar nu este destul de grav ca Ministrul nu ne agreaza , mai ne trebuie si declaratii calomnioase din interiorul Unbr facute de un gheolban ca Nimerincu . Ce urmareste acest om , sa ne desfiinteze daca nu mai este el Presedinte , Oare atat de egoist poate fi acest individ fara scrupule.?

# Av. VIOREL NIMERINCU date 12 July 2012 14:42 0

 Va facem cunoscut Procesul Verbal incheiat la data de 11.07 2012 cu ocazia intrunirii  Consiliului UNBR constituit din; BOTA POMPILIU - Presedinte UNBR- prezent Apostol Alina Anca - decan Baroul Bucuresti - prezenta Axinte Cezar - decan Baroul constanta- Vicepresedinte UNBR-prezent Nimerincu Viorel - decan baroul Iasi - vicepresedinte UNBR - prezent Chindea Vasile - decan baroul mures- lipsa Borulea Camelia - decan baroul neamt - prezent Miloiu Ciprian- decan baroul brasov- prezent Jurgiu Marian- decan Baroul Botosani- prezent Gentimir Sabin Marius- decan baroul Timis- lipsa Nicola Marius- baroul Dolj-  Maxim Daniela brandusa-decan Baroul Suceva- prezent Lazar Mihai-decan Baroul Arad-lipsa Bleah Sergiu-decan Baroul Ilfov-lipsa Balacescu C-tin-decan Baroul Gorj-prezent Bujenita jenita-decan Baroul Vrancea-lipsa Bindea Anisoara - secretar- prezent Consiliul UNBR supune la vot Hotararea Congresului din data de 09.06.2012, considerata ca nelegala

# nimernicu date 12 July 2012 17:18 0

Nu te lasa nimernicule, ce, tu esti mai prost ca bota? Adica esti, da ai scoala de militie, bota nu!

# Av. Viorel Nimerincu date 12 July 2012 14:45 0

1.se constata ca Hotararea Congresului dindta de 09.06.2012 este lovita de nulitate 1. conducerea UNBR va ramane: Presedinte UNBR BOTA POMPILIU, vicepresedinte UNBR Nimerincu Viorel, vicepresedinte UNBR Axinte Cezar voturi impotriva: dl.av. Nimerincu Viorel s-a votat cu majoritate de voturi

# Nimer nicie date 12 July 2012 18:17 0

Nimerincu nu stie porneasca un calculator. Hotararea o puteti accesa pe unbr.eu : http://bota.ro/wp-content/uploads/2012/07/HOT-CONS.-UNBR.pdf

# ha ha ha date 12 July 2012 19:02 0

ala e proces verbal? bota se trece presedinte? prostilor, dobitocilor, o hirtiuta de asta nu anuleaza demisia lui bota. si apoi care sunt cauzele de nulitate? mai mult un proces verbal nu se scrie in acest fel, tantalailor, se stabileste ordinea de zi, se supune la vot, apoi se trece la fiecare punct din ordinea de zi. se consemneaza dezbaterile, eventual se supun la vot propunerile etc. ori bota analfabetul a scris o timpenie, aia poate fi o foaie de prezenta, in nici un caz proces verbal de sedinta. aia are valoare juridica cat curca lui mos bota.

# Av. Viorel Nimerincu date 12 July 2012 14:51 -1

Toti avocatii nemultumiti de aceasta hotarare sun rugati se depuna plangere penala!

# uau ! date 12 July 2012 18:42 0

Se vor intilni cei 2 titani ai Moldovei, Botomel rudotel si nemernicu Nimerincu? uau ! Asa-mi bate inima, ra ta ta ta ta ta ta!

# Av. Mihai pt. Nimerincu date 12 July 2012 14:59 +2

D-L. Nimerincu aveti toata stima mea , dar nu este momentul acum de scandaluri , din acest motiv avocatii nu te vor sustine fiindca nu vor necazuri penru ca si asa lucrurile sunt fragede . Poate era mai bine sa-ti dai singue demisia , cand ai vazut ca Bota i-a intorsatura , dar nu este tarziu sa ajungeti la o intelegere si sa nu continuati lupta intre voi . Va rugam face-ti asta pentru avocatii nostri care se feresc toti de scandaluri . Avem familii si ne intereseaza sa ducem un banut acasa si mai putin ne intereseaza cine si ce conduce , oricum judecatorii nu-ti vor acorda mai mult credit decat lui Bota pentru ei toti suntem la fel , nu va ganditi ca ve-ti face mult mai mult decat a reusit Bota care s-a lupatat cu sistemul de ani de zile .

# AV. Viorel Nimerincu date 12 July 2012 15:00 0

Plangerea penala se va face impotriva lui Bota Pompiliu care sub amenintarea ca-i exclude din profesie pe decani l-a fortat mana pentru a semna  Procesul Verbal prin care s-a anulat Hotararea Congresului UNBR din 09.06.2012

# Vasi date 12 July 2012 15:47 +1

Cum sa-i excluda daca si-a dat demisia?

# nimernicu la Socola! date 12 July 2012 17:30 0

Tu esti, Nimernicule, tu esti alesul! Da nu mai bate preoti! Plateste-ti intretinerea ca te da asociatia afara din casa! Si nu mai bea!

# POLO date 12 July 2012 20:00 0

VA CRED D-LE DECAN, PT CA NU E PRIMA DATA CIND AMENINTA CU EXCLUDEREA PE CEI CARE NU SE SUPUN. DE ASTA SUNT TIMORATI AVOCATII SI NU INDRAZNEZC SA SPUNA NIMIC, DE FRICA, CA NEBUNU NU JUDECA SI REACTIONEAZA IMPULSIV. TOATE AU UN SFIRSIT SI CRED CA ULCIORUL NU MERGE DE MULTE ORI LA FINTINA. POATE DOMNII SAU DOAMELE JDECATOR CARE JUDECA CONTESTATIA LUI BOTA NE INTELEG SI NE SCAPA DE EL.

# D.l Nimerincu nu instigati la penal. date 12 July 2012 15:05 0

De ce sa depunem plangere penala , cu ce m-ar multumi pe mine sa fie Nimerincu Presedinte si nu Bota ????? Chiar crede-ti ca ve-ti rasturna muntii , Eu imi dau seama ca totul este un interes pecuniar pentru amandoi asa ca nu am de ce sa pornesc in lupta asta . De ce va doriti asa de mult Presedinte ?

# avocat 51 O.A.ptr. cei care dau indicati cu privire la plang date 12 July 2012 15:16 0

Dragi colegi, cred ca aceste indemnuri de a formula plangeri penale impotriva d-nului BOTA nu este decat o "combinatie" mizerabila de tip securisto/militienesc pusa la cale de unii care gandesc precum "CHELCEA". Oare v-ati gandit ce inseamna ( chiar si ptr. 193-amenintare )in cazul in care s-ar confirma? Si chiar daca nu s-ar confirma. Oare unde este acel raport de cauzalitate,( constrangerea) de spuneti ca a fortat decanii sa semneze. Sa va fie rusine. Nu avea cum sa faca asa ceva iar daca a facut-o oricum nu este de natura oenala si nu trebuie sa apara nici de natura civila o actiune intre noi. Cred ca voi urmariti sa desfiintati acest UNBR si printr-o plangere penala sa apara starea de recidiva si sa i se revoce si suspendarea data de C.A. Alba sau sa aiba efect si in contestatia in anulare. Cred ca mai multi dusmani ai acestui UNBR sunt in interiorul lui decat in afara printre TRADITIONALI. Nu este bine sa jucati murdar mai ales ca suntem avocati.Chiar la asa ceva nu ma gandeam

# recidivistul date 12 July 2012 16:05 +1

Tati tu eşti avocat? Vai si amar de steaua ta. Sa inteleg de la tine ca raportul de cauzalitate la infractiunea de amenintare e din punctul tau de vedere constrangerea? Sa mai inteleg de la tine ca starea de recidiva poate fi atrasa de o condamnare de 6 luni cum e cea a lui Bota? Ba...mai pune dracu mana pe carte si citeste si nu mai sta pe net toata ziua. Tu esti avocat? Vai de steaua ta. Ma ingrozesc cand ma gandesc ca unul ca si tine reprezinta oameni si mai susţine si cauze prin instanta.

# IMPACIUITORUL date 12 July 2012 15:22 +2

Domnilor Bota si Nimerincu , incercati o conciliere asa ca intre avocati si lasati certurile . avocatii au inteles , s-a revenit la forma anterioara gata incetati ,nimerincu ramane decan la Iasi lucru nu chiar de nimic + vice , iar fondatorul -presedinte . Nimeni din avocati nu-si pune pielea pe bat sa faca plangeri penale lui Bota care este intemeitorul si datorita lui exista aceast unbr. nimerincu retragete din aceasta lupta ca nu vrea nimeni scandal in public , nu vezi ca nimeni nu ne vrea , sa ne mai facem si singuri bube . Stai linistit si ce daca te-a revocat , este de inteles , dumneata nu faceai la fel daca erai intemeitorul unui sistem ?????????????? Hai suna-l pe Bota si impacativa.

# mediere date 12 July 2012 18:09 +1

Nimerincule si Botomei, mergeti la Bota si cereti-va scuze. Bota va iarta si va reprimeste in UNBR.

# POLO date 13 July 2012 00:30 -1

CRED CA TREABA E INVERS. BOTA TREBUIE SA ISI CEARA IERTARE DE LA NIMERINCU SI BOTOMEI PENTRU CIT LE-A GRESIT.

# olop date 13 July 2012 02:06 +1

Daca Nimerincu a lovit un preot, iar Botomei a lovit o politista nu mai au ce cauta in UNBR!

# avocat 51-O.A. -continuare date 12 July 2012 15:25 +1

ca NEMERNICU(bineinteles daca nu este o diversiune in sensul ca altcineva posteaza in numele lui) sa instige colegi la asa ceva. Oare unde am ajuns fratilor pana acolo noi intre noi sa ne formulam plangeri penale. Daca sunteti oameni si barbati de ce nu a-ti refuzat sa semnati ca nu avea ce sa va faca sau a-ti fost instigati de cineva sa procedati asa ca ulterior sa i formulati plangere. Cred ca nu o sa va iasa aceasta "regie/schema/combinatie" si totul se va rasfrange impotriva voastra dar si a noastra a celorlalti intrucat ne va afecta imaginea mult de tot. Eu va rog sa nu faceti asa ceva si mai bine sa ne intalnim la Bucuresti si sa rezolvam problemele amiabil si legal. Este inadmisibil sa incercati sa rupeti mana celui care a formulat aceastra "vatra" si ne-a dat o paine sa mancam atatia ani chiar daca si el poate a facut unele greseli sau a incetat ritmul de a mai lupta cu atata elan ptr. noi probabil din anumite motive obiective sau subiective.

# D-l Nimerincu de ce iti plac scandalurile ???? date 12 July 2012 15:32 +1

D-l Nimerincu in numele tuturor avocatilor nostri potoleste-te cu plangerile penale si civile . Sa stii ca incep avocatii sa te urasca , desi poate aveai dreptate , chiar nu vrem sa fim desfiintati din cauza unei hachite de a dumitle ca vrei mortis Presedinte , ca ai pus ochii pe banuti . Inceteaza ca ai sa cazi in dizgratia tuturor. Abia acum se vede cat esti de egoist . In aceasta lupta nu te va sustine nimeni. REVINO-TI PE CIRCUIT OMULE .

# LA LUPTA date 12 July 2012 21:06 +1

Rusineee!!! Voi sunteti avocati? Voi vreti sa aparati drepturile clientilor vostri? Nu sunteti in stare sa va aparati interesele voastre! Va spune Bota ca, sedinta de la congres e lovita de nulitate si voi nu intrebati de ce? Va lasati violati ? Lipsa examenului a dus la acest rezultat, o adunatura de prosti!! Nu faceti plangeri pentru ca o sa pierdeti ce? Si asa nu intrati in instante! Daca Bota nu mai poate fi stapanit, duceti-l la tratament. De asta tara asta merge asa, e plina de ... ca voi! Consiliul uniunii ca sa i-a decizii conform statutului trebuie sa aiba un anumit numar de membri prezenti( douatreimi din 84 membri !!!). Bota citeste statutul!!! Nimerincule imi place atitudinea ta. Stiu sigur ca esti hotarat si vei merge pana la capat!!! Acest scandal nu poate afecta legalitatea actelor uniunii, despre imagine nu avem ce apara! Imi cer scuze pentru ton si cuvinte dar....NU AM MAI PUTUT SUPORTA...

# anal-fabetule date 13 July 2012 02:02 0

Bai, tu ne faci prosti? ,,sa i-a decizii" ,,douatreimi"

# luptatoru p.m. date 13 July 2012 02:44 0

Nu exista decani in fiecare judet.

# avocat51-O.A. -APEL catre adevarati colegi date 12 July 2012 15:37 +1

Fac apel catre toti colegii seriosi (Sturzu; CR7(chiar daca are dunlura la nike :D ) si la toti cei care vor binele acestui UNBR sa ne mobilizam si sa ne intalnim sa ajungem la o conciliere. Nu trebuie sa se ajunga la plangeri penale intre noi si nici la actiuni civile. Ne va afecta pe toti sau poate chiar va fi inceputul sfarsitului nostru daca ne dezbina acesti "latrai/diversionisti/" care vor sa formuleze plangeri penale si alte actiuni civile.Tinta lor este de a-l "ingenuchea" pe BOTA iar dupa ce a vazut ca acesta a mai fost doborat o data in acesti ani de unul precum CHELCEA dar in prezent BOTA si-a revenit di KO dat si s-a ridicat in picioare si lupta in continuare. Trebuie sa ne unim cu totii sa nu il mai lasam singur cum a fost pana acum, sa luptam langa el ptr. vitorul nostru si al copiilor nostrii.

# impartial date 12 July 2012 15:42 +1

bota si-a dat demisia. corect da sau ba? nimereincu a fost ales presedinte, da sau ba? judecind impartial, l-a fortat cineva pe bota sa demisioneze si sa-l propuna pe nimerincu presedinte? NU. atunci de ce aceasta rasturnare de situatie? cine a revenit la site-ul bota.ro? cine face anunturi de admitere?cine a convocat sedinta de puci? nimerincu? se vede ca bota a vrut un om de paie, a crezut ca l-a pacalit pe nimerincu. cind a vazut ca nimerincu nu e prostul lui, atunci a inceput bota cu jihadul de tip disperat, a incalcat toate regulile de drept, a uitat si ca a demisionat, a chemat citiva fraieri care speriati de reactia lui bota au votat ca prostovanii. bota nu avea competenta sa convoace pe nimeni, nu putea anula ceea ce s-a votat statutar. parerea mea este ca nu renunta fiindca e vorba de banii lui.el nu va lupta pt dreptatea noastra, pentru libertatea profesiei, bota va fi un mascarici individualist.toti stim ca-l doare in fund de noi, altfel nu ar fi fost arogant si sfidator la adresa colegilor care-i cereau ajutorul? av OA 51,recunosti ca ti-a spus sa schimbi judecatorul cind te-ai plins de probleme in instanta? de asemenea tot ce s-a construit in 8 ani s-a naruit de cind cu condamnarea lui bota. in toata tara sunt probleme, incepind cu legea din 2010 si protocoalele lui florea. condamnarea a venit ca cireasa de pe tort. asa ca bota nu ne mai poate aduce beneficii de imagine, de acum ne va trage in jos. analizati titlul acestui articol, "puci", un cuvint care are o anumita semnificatie.si nu de bine.

# Dan date 12 July 2012 15:43 0

Nimerincu nu fi neam de traista ca nu te apreciaza nimeni , nu fa plangeri penale si nu umbla cu prostii , arata-te baiat fin si educat . Daca ai sa faci plangeri penale se vor indrepta impotriva ta , asculta -ma omule nu fi incapatanat ca vei regreta , Noi avocatii mai vb. intre noi la telefon si nimeni nu este de acord cu demersurile tale .

# nimer date 12 July 2012 17:20 0

nimernicule, e adevarat ca ai lovit un preot? Te bate D-zeu, mai neghiobule!

# NIMERNICU date 12 July 2012 17:27 0

Da, Nimernicu a omorat in bataie un preot pe care il cheama Florea! Blestemat sa fii, betivane!

# POLO date 12 July 2012 20:05 0

ASTEA SUNT INTOXICARI LANSATE DE BOTA.

# popopolo date 13 July 2012 02:14 0

Intoxicari, polo : dos. de ultraj de la Suceava: http://portal.just.ro/InstantaDosar.aspx?idInstitutie=314&d=MTgwMDAwMDAwMDAwOTkxNTU*    Dos. de evaziune fiscala de la Constanta: http://portal.just.ro/InstantaDosar.aspx?idInstitutie=36&d=MjEyMDAwMDAwMDAxNzI4MTM*  Botomei va primi 7 ani pt evaziune fiscala si 5 ani pt ultraj!

# popolo date 13 July 2012 02:20 0

Intoxicari, polo: Nimerincu (debitor) executat silit de asoc. de proprietari: http://portal.just.ro/InstantaDosar.aspx?idInstitutie=245&d=MjQ1MDAwMDAwMDAyMTIxMTY*.....Nimerincu executat silit pt plata amenzii penale (condamnare definitiva): http://portal.just.ro/InstantaDosar.aspx?idInstitutie=245&d=MjQ1MDAwMDAwMDAxOTkxOTQ*

# popolo date 13 July 2012 02:24 0

Nimerincu condamnat definitiv si executat silit: http://portal.just.ro/InstantaDosar.aspx?idInstitutie=245&d=MjQ1MDAwMDAwMDAwMjk1MDA*

# oare date 13 July 2012 02:04 0

Nimerincule, ataca prima data in civil. Daca castigi, du-te si in penal.

# populo date 13 July 2012 02:26 0

A, tu esti intoxicatorul, polo? Stii bancu cu merii? Mai meri in p.m. !

# avocat 51 O.A.-continuare date 12 July 2012 15:45 +1

Daca NEMERNICU va formula actiune civila in anulare eu unul prin cabinetul meu de av. voi formula interventie fie ea in nume propriu sau in interesul conducerii BOTA si voi solicita sa i fie respinsa actiunea lui NEMERNICU-intrucat in aceasta situatie justific destul de bine conditia interesul interventiei mele. Cu aceasta ocazie rog si ceilalti colegi de buna credinta sa faca la fel. Si acesta actiune este una dintre formele de lupta in sensul de a fi uniti ptr. binele nostru si dreptatea care trebuie restabilita d-nului BOTA care si-a 'mancat' peste 1o ani din viata ptr. a mentine acest UNBR ptr. noi si copii nostrii.

# avocat 51 OA - muritor de foame date 12 July 2012 15:49 0

inceteaza omule sa-l mai pupi in dos pe BOTA ca imi faci greata. vezi-ti de treaba ta. probabil ca nu ai procese si esti un vinator de ambulante daca ai timp sa faci interventie in dosarul lui Nimerincu. poate asa mai vezi si tu instanta ca altfel esti un muritor de foame

# Socola date 12 July 2012 17:59 0

Suntem salvati! Maine se intalnesc cei 2 granzi ai Moldovei : Botomiei (salonu 1 Socola) si Nimernicu (salonu 2)!

# avi date 12 July 2012 16:14 0

Rar am vazut comentarii mai agramate si mai lipsite de consistenta ca si ale tale Avocat 51 OA. Faci cerere de interventie...in favoarea "conducerii Bota". Tu cand ai citit ultima data despre institutia asta a interventiei? Cred ca faci spectacol cand intri prin sali. Evident spectacol de circ.

# POLO date 12 July 2012 20:08 -1

SI SI-A PETRECUT 10 ANI DIN VIATA INCASIND BANI FARA MUNCA, IDIOTULE CE ESTI. BOTA NU A FACUT NIMIC DIN CARE EL SA NU AIBA UN PROFIT.

# Ciprian date 12 July 2012 15:51 0

Bota a revenit asupra deciziei si la revocat pe Nimerincu din functie pe motive bine cunoscute ulterior Congrescului , acesta nu este competent de aceasta functie ...... veti cunoaste totul la timpul potrivit. Asa ca incetati cu certurile si stati fiecare pe locul lui, ca daca nu s-ar putea sa va para rau si sa nu mai functionati din cauza unui cetatean care chiar se vrea Presedinte .Avem nevoie de oameni puternici si curati , nu de scandalagii.

# spartanul 007 date 12 July 2012 16:07 +1

pentru ciprian---sterge-ti ochelarii amice! si pune mana pe carte (a se citi "tratat de drept civil") si ai sa observi ca nu se poate revoca hotararea unui Congres decat tot printr-o hotarare a aceluiasi Congres sau prin hotarare judecatoreasca, in anumite conditii...Ori aceste conditii nu sunt indeplinite, iar dl.Bota nu poate de unul singur sa "revoce" pe dl.Nimerincu din functie, mai ales ca dl.Bota nu mai are nici o calitate incepand cu momentul demisiei sale....asta ca s fim in limitele legii....Situatia creata de dl.Bota a dat nastere , inca o data, desi nu mai era nevoie,atat la tensiuni in randul nostru, cat si la oprobiul celor din intreaga lume juridica:avocati, judecatori, procurori, notari, etc...Care sunt oamenii puternici si curati la care afci referire, cand desi UNBR-ul s-a nascut corect, acum l-au aruncat in derizoriu prin atitudinea iresponsabila si ilicita fatisa? Care este exemplul dat? Mai reflectati inainte sa elucubrati...

# POLO date 12 July 2012 20:12 0

SI BOTA, CONDAMNAT PENAL DEFINITIV ESTE UN OM CURAT ? DE NEDEMNITATE AI AUZIT ? POATE OCUPA O FUNCTIE DE PRESEDINTE UNBR CINEVA CARE NU E AVOCAT SI ARE ANTECEDENTE PENALE ?

# pt Cipri date 13 July 2012 02:09 0

Nu Bota l-a destituit pe Nimerincu, ci Consiliul UNBR in unanimitate. Perfect legal.

# eaeae@yahoo.com date 12 July 2012 16:00 +3

Fiti constienti ca av. Bota a fost condamnat nejustificat si cred ca politic . Cum ati vazut acest lucru ati inceput sa-l barfiti si sa-l denigrati uitand ca voi azi ati incasat banuti datorita lui . RUSINEEEEE, Voi trebuia sa fiti uniti sa-l salvati sa fiti recunoscatori ca daca acest om nu infiinta UNBR , neam de neamul lui Nimerincu nu era avocat decan . RUSINEEEE NEMER!!!!!!!! NU SE JOACA ASA !!!!!!!! Daca din cauza lui Nimerincu se va intampla sa avem probeme de functionare , EU ii trag un sut in cur de nu se vede , ca trebuia sa aplaneze conflictul la timp si nu sa provoce , asa ca vrea el sa fie Presedinte si i-a intrat tare in capusor acest lucru .

# pt eaeae@yahoo.com date 12 July 2012 17:29 0

iar visezi bani? numai la bani se rezuma pentru tine situatia colegilor tai. sigur esti bota.

# POLO date 12 July 2012 20:17 +1

NU CONTEAZA MODUL IN CARE A FOST CONDAMNAT BOTA,PINA LA DOVEDIREA CA HOTARIREA DE CONDAMNARE ESTE NELEGALA, ACEASTA PRODUCE EFECTE JURIDICE SI IN ACEST MOMENT, BOTA E CONDAMNAT DEFINITIV SI ARE ANTECEDENTE PENALE SI NU ARE VOIE SA DESFASOARE NICI O ACTIVITATE LEGATA DE PROFESIA E AVOCAT. FUNCTIA DE PRESEDINTE UNBR, ESTE LEGATA DE CALITATEA DE AVOCAT,MOTIV PT CARE A INCURCAT-O D-L BOTA CEL DESTEPT.

# IASUL PT. DECAN -NIMERINCU date 12 July 2012 16:05 +1

DA , CHIAR DACA A FOST UN ' PUCII ' FI DESTEPT NIMERINCU LE SI RETRAGE_TE-DIPLOMAT , NU VREM SCANDALURI CA SUNTEM VAI DE NOI , OMULE NU ESTE MOMENTUL ACUMA CHIAR NU-TI DAI SEAMA.

# avocat 51 O.A.-ptr. cel ce-mi spune MURITOR de foame date 12 July 2012 16:07 +2

Mai JEGULKE PENAL sa sti ca eu nu sunt muritor de foamer si nici nu pup in dos pe nimeni. Spre stinta ta am si o pensie bunicica, am o viluta frumoasa doua masini, doi copii minunati, la casa lor dar nu trebuie sa nu recunosc ce a facut BOTA ptr. noi si ptr, vitorul copiilor nostrii in sensul ca si-a sacrificat peste 10 ani din viata luptandu-se cu sistemul care pana l-a urma prin CHELCEA i-a pregatit nelegal condamanarea de la C.A. Alba. Asa ca vezi de treaba ta si nu mai ma insulta. Nu poti tu sa-mi dictezi mie ce sa fac si ce sa nu fac.

# avocat 51 O.A - si prost si muritor de foame date 12 July 2012 16:20 -1

nu iti dictez nimic ci doar iti atrag atentia ca iti poti afecta limba de atitea "consideratiuni"facute lui Bota. ar fi pacat ptr marea ta activitate de avocat alergator dupa ambulante sa ai limba cu febra musculara. gindeste inainte sa postezi, daca este posibil chiar cu creierul tau. sau macar cu neuronul ala unic ca poate vei vedea realitatea.

# Mihai date 12 July 2012 16:16 +1

Toate demersurile d-lui Bota sunt lovite de nulitate, Uniunea nu este proprietatea sa si nu poate dispune de aceasta dupa bunul plac. Demisia este un act unilateral, iar daca alegerile facute la ultimul Congres sunt lovite de nulitate absoluta, trebuia convocat de indata un alt Congres si repetarea alegerilor. Dl. Bota a gresit esential uitand ca este sub imperiul unei hotarari penale definitive de condamnare pentru practicarea fara drept a profesiei de avocat. Chiar daca in septembrie dl. Bota va fi achitat ... nu se stie ... la acest moment era obligat sa respecte hotararea asa cum a fost pronuntata. Este foarte urat ce ni se intampla, dl. Nimerincu trebuia sa se astepte la asa ceva, a avut suficiente semnale, cert este ca avem nevoie de lideri si sta in puterea noastra sa le solicitam sa iasa in fata si sa salveze UNBR-ul de la marasm. Cristi P. Sturzu, te rog sa intervii suntem f multi care te sustinem si iti recunoastem valoarea.

# mi mi hai date 12 July 2012 18:06 0

Ce are hot. cu fctia de presedinte? Nu Congresul numeste presedintele, ci Consiliul UNBR. Asta e problema lui Nimerincu.

# POLO date 12 July 2012 20:20 0

SI CONSILIUL ALA, CINE L-A ALES MAI DESTEPTULE?

# prostovane date 13 July 2012 02:35 0

Si pe ****** cine a facut-o asa proasta ca tine? alu pigus populo!

# xxx date 12 July 2012 22:40 0

Conform statutului, consiliul ca sa i-a decizii in mod staturat trebuie sa fie prezenti cel putin douatreimi dintre membri. Membri in consiliu sunt decanii si cate un avocat din fiecare barou, deci... sunt 42 de barouri plus un membru din fiecare barou fac 84 de membri. Dupa calcule minim 56 de membri ar fi trebuit sa fie la sedinta.

# avocat 51 O.A.-ptr. IMPARTIAL date 12 July 2012 16:18 +1

Draga coleg IMPARTIAL eu tin minte ce am scris nu mie mi-a spus sa schimb judecatorul. Alt coleg a scris despre acest lucru.La mine s-a exprimat cam de maniera " ca daca m-a lasat de atate aori si acum nu mai vrea sa ma lase asta e" Asa cum am aratat d emai multe ori eu am avut unele discuti chiar mai tari, contradictorii dar nu pot sa nu recunosc faptul ca totusi are meritul lui. Iar ce am scris mai sus si cu alte ocazii am scris tocmai sa ma intelegeti ca si eu tot impartial sunt. Dar nu poti sa vii vina cei 30 colegi care au fost la Bucuresti sa imi spuna ca i-a fortat sa semneze. Nu este adevarat. Eu dupa discutile care l-am avut cu el in contradictoriu si chiar in birou la el fiind eu cu el si cu secretara daca a vazut ca nu picam de acord in final mi-a spus omul asa"Atunci nu mai ma intreba pe mine faci ce crezi" deci nu mi-a vorbit urat, nu m-a amenintat nu nimic. Hai sa fim corecti.

# Adam date 12 July 2012 16:20 0

IL CUNOSC BINE PE NIMERINCU SI ACUM IMI DAU SEAMA CATA RANCHIUNE EXISTA IN ACEST OM , CAT EGOIST , CATA NERECUNOSTINTA FATA DE BOTA CARE L-A HRANIT ANI DE ZILE SI DATORITA LUI ARE O MASINUTA .......??!! SAU POATE MARSAVIE PE FATA , BOTA la pus Presedinte tocmai din incredere pentru el si iaca .. jihadul. NEMER da un telf. lui Bota si impacati-va lasa plangerile penale, aduti aminte ca ai facut urat cand ai auzit ca vrea cineva sa-ti ia locul de decan , si nu este infiintat de tine , ei ce zici ? ar trebui sa-l intelegi pe Bota , Tu cum ai fi facut ??? Altfel ???

# avocat 51 O.A.- date 12 July 2012 16:25 +1

Mai spounea cineva de cei doi parlamentari sa fie alesi si ca nu ne ajuta. Pai nu vedeti ca cei doi s-au dat la fund si apare din cand in cand cand vad ca s elamuresc apele. Nu vor sa se implice sub nici o forma. Procedeaza si ei ca altii insesnsul ca asteapta ca "hienele" cand este doborata prada vin si ei si maraie ca poate "leul" va pleca de frica si vor ramane ele. Sau e valabila zicala " Dupa razboi multi viteji se scoala" ca si dupa Revolutie.

# avocat 51 OA-ptr. cel care m-a jignit. date 12 July 2012 16:30 0

PROST esti tu cu tot nemaul tau luati-as neamul in ................... Sa imi iasa vorbe cu cine iti e mai drag , dar nu degeaba.

# avocat 51 OA - si prost si muritor de foame date 12 July 2012 16:59 -1

nu te-am jignit, asta este adevarul. supara? poate ar trebui sa iti schimbi modul de gindire. incearca sa profesezi prin tribunale decit sa stai pe net si sa o arzi aiurea ridicind osanale lui Bota. poate asa mai vezi si tu lumea juridica. stii ca exista cladiri unde avocatii buni se intilnesc, nu? se numesc instante de judecata si acolo avocatii isi exercita profesia. poate mai treci si tu pe acolo, amaritule.

# DEZAMAGITUL date 12 July 2012 16:44 0

Ma intreb ce se va intampla cu noi? Oricum umilinta este mare! In loc sa innaintam, dam innapoi!  Sunt 10 ani de zile in care am fost umiliti, cercetati si unii dintre colegi chiar au decedat sub presiunea insuportabila doborati de umilinte ! Am sperat ca ne vom putea prezenta cu fruntea sus in instante dar vad ca deocamdata nimic nu s-a facut pentru noi! Traditionalii vor jubila caci abia ateptau o fisura care sa macine din interior uniunea si asa fragila. VREM ADEVARUL! VREM SA PUTEM PROFESA LIBER! Nu-si au rostul orgoliile si lupta pentru putere in interiorul Uniunii. Dupa PUCIUL di 11.07 m-am lamurit care e defapt miza.....BANIII NOSTRI!! Sa nu uite liderii ca fara cotizanti nu ar fi fost NIMIC!! RESPECTATI avocatii cotizanti stimati lideri si nu puneti mai presus de binele Uniunii binele unei persoane care nu vrea sa cedeze puterea! Acum dusmanii va stiu fragili si le e mult mai usor sa actioneze

# impartial date 12 July 2012 16:52 +1

vreti drepptate sau nu? sa judecam drept. eu vreau sa profesez. voi vreti? oare bota vrea sa profeseze? atunci de ce din anul 2008 nu mai are cabinet? stiti? de ce nu l-a lasat pe nimerincu sa-si faca treaba? nu cumva noi, cei care l-am votat presedinte trebuia sa-l detronam? practic bota ne-a sfidat pe toti, si-a dat demisia si acum se joaca de parca suntem la gradinita. in fond ce-i reprosati lui nimerincu? nu trebuia sa fim informati? nu i-a convenit lui bota ca nu-si poate incasa donatiile?si asa le-a bagat in propriul buzunar. de ce bota n-a facut nimic pentru noi in ultimii 3 ani?nici o reactie, nici un comunicat, a stat si a incasat bani. asta vreti sa mai stam 8 ani in incertitudine? av 51 OA, noi nu avem pensie, noi trebuie sa muncim. din pacate bota isi bate joc de noi. ai vazut ce frumos au atacat colegii nostri monstruozitatile spuse de corlatean?bota urla ca trebuie sa stam ascunsi , sa nu facem nimic. sunteti de acord cu asta stimate coleg? asta vreti?bota are meritele lui, dar acum nu avem motive sa ne mindrim cu el.majoritatea il percem ca o frina actuala, si-a redeschis site-ul, incaseaza donatii, convoaca si revoca presedinti, ameninta colegii, nu recunoaste ca a demisionat, etc. asta e modelul de om care va place? asa vrei sa devii si dumneata?aperi dreptatea sau te bagi in seama aiurea? ori esti un om corect dupa virsta care o pretinzi ori esti fatarnic?comentariile anterioare ale dumitale erau corecte, insa de la puci incoace s-au transformat in partizanat bota. asta nu este atitudine de om corect. ai curajul si judeca drept chiar daca bota te ameninta. oricum nu te va ajuta, din contra, ma tem ca e cam pe rele treaba. cu puciul asta ne-a scindat in doua si ne-a facut de rusine in lumea justitiei.daca era destept astepta rezultatul din septembrie si dupa aia putea sa revina. dar bota nu a vrut sa fie rational, a pus interesul lui material mai presus de interesul nostru. deci OA 51, ce este mai important pt tine? profesia noastra sau presedintia lui bota ?

# pt impartial date 12 July 2012 17:31 +1

Mai scuteste-ne cu searbadul de Nimerincu care, daca ar fi ramas presedinte, facea rahatul praf. Voi sau sunteti diversionisti, sau nerecunoscatori, sau, pur si simplu, imbecili ! Voua chiar nu va e rusine sa aruncati cu laturi in Bota, cel datorita caruia va puteti numi avocati ?! Daca Bota nu ar fi existat, azi ati fi vandut legume in piata, nesimtitilor ingrati ! Bota a facut si face si el cat poate un om intr-o tara ultra-corupta, nici macar el nu e Dumnezeu ! In loc sa va fi solidarizat cu el, v-ati bucurat atunci cand a fost condamnat abuziv. Sunteti mizerabili, eu unul nu ma simt coleg cu voi, lasilor ! Daca tot il calomniati pe Bota, ce-ar fi sa parasiti uniunea noastra !? Facand o cerere catre uniune, vi se vor restitui cei 2000 de lei dupa care urlati mereu(fata de spaga de 20000 de euro care se ia la Florea & comp.) si vom scapa unii de altii. Sunt convins ca nu veti face acest pas, intrucat sunteti niste lasi si preferati sa ramaneti, terfelindu-i in continuare imaginea !!

# pt pt impartial date 12 July 2012 18:05 0

nu-ti convine adevarul prietene? esti acelasi tolomac care vezi numai bani. la tine totul e bani, bani ,bani si te cheama bota, corect?numai unul ca tine se sdreseaza cu "amabilitati" cind intelectul nu-l ajuta. nu ma impresionezi stimabile, si daca vrei sa te iei gura-n sula cu mine e ok.

# jegule date 12 July 2012 18:13 0

Daca pun mana pe tine "o sa ma iau pumn in gura cu tine", infectule !

# pt jegule date 12 July 2012 18:26 0

esti tare!! :D fuck you !!am mai dat eu smecheri de net cu cracii in sus.poate ti se implineste vointa baietel, si atunci o sa-mi arati pumnuletul tau. de nu o sa-ti arat eu sula mea in gura ta, laba trista!

# perversa de pe ocna date 12 July 2012 18:48 0

jegule, ia zi, la cati dintre noi o sa ne dai pumni in gura?mai retardatule, cum iti permiti sa ne ameninti. tu nu stii decat sa insulti? te superi ca un prost si reactionezi ca un psihopat. sa vedem ce o sa faca bota al tau? o sa faca un mare fis, o sa te duca cu zaharelul ca vine hotararea de la cedo ca el e maimutoi si cam atat. tu tot ca prostul o sa ramai cu degetul in gura sau in fund , dupa caz.

# pipo date 12 July 2012 20:08 0

"pt jegule" sau "perversa de pe ocna", esti acelasi hermafrodit infect. Vanatoarea a inceput...

# xx date 12 July 2012 18:08 0

de unde restituie Bota 2000 ron celor care vor sa plece? vorbesti serios sau ai luat una mica la bord inainte de a scrie asta? esti dus rau de tot, prietene

# XX XX date 12 July 2012 18:12 0

Pai le va restitui celor ce vor dovedi ca nu au castigat nimic din avocatura. Sa le dea si celor care au castigat miliarde?

# IM PAR TIAL date 12 July 2012 18:00 0

Vreu dreppptate!

# IM PAR TIAL date 12 July 2012 18:03 0

si eu zic ca v-a scindat in doua: Salonul 1 (Botomiei) si Salonu 2 - Nimernicu (Baroul Socola info)!

# POLO date 12 July 2012 20:29 0

INAINE AVEAI UN DUSMAN, PE BOTOMEI IAR ACUM IL AI PE NIMERINCU SI INCA 2.000 DE AVOCATI CARE TE URASC CA NE FACI DE RIS IN LUMEA JUSTITIEI. IN LOCULTAU, MI-AS SAPA O GROAPA SI M-AS ASCUNDE CA NU AS AVEA SIGURANTA CIND MERG PE STRADA CA UNUL DIN CEI 2.000 DE AVOCATI DE CARE ITI BATI JOC, NU ITI DA UN PUMN SAU UN CUTIT IN SPATE. AI MAI MINCAT BATAIE DE LA AVOCATI SI NU TE-AI INVATAT MINTE, ABJECTULE CE ESTI.

# populo date 13 July 2012 02:33 0

polo, tu esti avocat? Dovedeste-ne. Esti mai agramat ca Eba: INAINE, LOCULTAU... Tu reprezinti 2000 de avocati? Prezinta-te sa vedem daca scapi nelinsat!

# salonu 3 date 12 July 2012 20:36 0

Corect, se scrie SALONUL 2, nu salonu 2, d.le gramatician sef. ;-)

# avocat 51 O.A.-ptr. IMPARTIAL date 12 July 2012 17:12 +1

Domnule IMPARTIAL eu nu mi-am schimbat atitudinea. Te rog sa observi mai bine ce am scris in prealabil. Eu vreau sa spun ca nu avea cum sa-i oblige BOTA pe cei 30 av. sa semneze pv. Este ceva neclar acolo. Cred ca cei care au semnat de buna voie , cand au venit in teritoriu de la Bucuresti au fost luati la intrebari si au aruncat aceasta chestie in fata cu "obligatul sa semneze". Inca o data revin si spun ca am avut unele discutii contradictorii cu BOTA dar asta nu inseamna ca trebuie sa amplific, sa adaug de la mine ceva ce nu este adevarat. Tot ce am spus este adevarat. Iar acel mizerabil care ma jicneste fara sa ma cunoasca l-as scuipa intre ochi daca l-as cunoaste. In concluzie eu vreau sa profesez si sa am o garantie in acest UNBR-chiar daca sunt pensionar si chiar ma intereseaza soarta acestui UNBR poate mai mult decat pe altii.

# impartial date 12 July 2012 17:25 0

bota nu avea dreptul sa convoace pe nimeni. corect? a demisionat din functia de presedinte? da sau ba? chiar daca anulezi procesul-verbal, demisia ramine demisie? hai sa fim obiectivi si sa vorbim despre efectele demisiei, care este un act unilateral si care nu poate fi anulata de o vointa exterioara. deci revin stimate OA 51, demisia este sau nu un act unilateral de vointa? poate fi anulata vointa de o vointa externa? crede-ma ca-mi place sa ma joc in hatisul dreptului, si am avut dosare cat majoritatea dintre voi la un loc.deci fii un profesionist si nu unul din mucosii care comenteaza prin proliferare de jigniri si insulte.

# impartial si laudaros date 12 July 2012 18:04 0

te referi la dosare penale ca invinuit, nu? esti umflat ca o gogoasa din cauza parerii "exceptionale"ce o ai despre tine. mai usurel cu dulapul pe scari.

# lll date 12 July 2012 18:10 0

ce multi dezaxati p-aici.impartial si laudaros, ia lamureste-ne tu cum ii cu demisia lui bota? e nula ca s-a anulat procesul verbal.impartial ti-a dat o tema, nu ti-a impus-o , dar daca esti neinstruit si nu poti face fata, atunci sari ca gurul bota si fa o convocare. tigani boriti ce sunteti.

# avocat 51-ptr. recidivistul in jicniri date 12 July 2012 17:21 +1

NESIMTITULE termina ca tu nu gandesti cu capul cum gandesc eu cu altceva. Ce vrei sa faci tu acum sa tai 'fierul tau mort" cu "otelul meu de Suedia". Mai excrement juridic cu microbi de rabie fa bine si dispari.

# avocat 51 muritor de foame si prost date 12 July 2012 18:06 -1

ce limbaj avocatesc de mare valoare stilistica. ai luat lectii de retorica la Jilava? se vede ca ai invatat alaturi de alti mari avocati ce isi apro-FUND-eaza studiile pe la pirnaie. succes in elaboriasa ta activitate de pierde vara pe la usa instantelor cersind clienti. tot un amarit ai ramas :)

# impartial date 12 July 2012 18:21 -1

de ce-l jignesti pe av OA 51? de fapt te-as intreba de ce ne insulti pe toti cei care ne exprimam niste opinii? opiniile noastre sunt emise cu scopul de a salva dreptul nostru de a profesa si de a inceta sa mai fim pacalicii lui bota.e clar ca bota nu ne vrea binele, el isi vede interesul material , iar noi tot necajiti si obiditi pe la instanta. pentru ce ? a vazut ca vrajeala cu rabdarea si cu cedo nu mai tine, nimerincu a luat presedintia, si brus bota s-a razgindit, a convocat , revocat presedintele si a anulat proc-verbal de la sedinta anterioara. bai nene, intreg la minte nu esti sigur. ai vrea ca toti sa ne prefacem prosti si tu sa ne dai cu tifla. nu vezi ca nimeni nu mai comenteaza cind vede asemenea porcarie? vrei sa ne insulti, treaba ta, dar asta nu te ajuta cu nimic, ramai un ana-fabet , alupigus sau ce pseudonim mai folosesti.

# ana-fabet date 13 July 2012 02:43 0

impartial, tu esti ,,ana-fabet", nu cred ca esti avocat: si brus, ana-fabet... Vrei sa salvezi dreptul de a profesa? Dar cine ti-a dat acest drept, nu Bota ? Si cainii gandesc inainte de a latra...

# haha date 13 July 2012 06:45 0

ana-fabet, eu vara nu dorm, ....dute si te spinzura insomniacule.

# Ggota Bizonu' date 12 July 2012 19:20 0

Dupa ce am vazut si uele comenatrii ajung la concluzia ca in Romnaia justitia este pe cale de disparitie. Lipsa de respect fata de lege, dispret fata de forme . smecherie si insulta ca argument nu pot fi baze al unei justitiii. Daca mai luam in considerare si o "practica judiciara neuniforma" avem spectacoliil unei activiatti aleatorii si impredictibile. Sau cum se observa pe undeva in legatura cu afacerile imobilare din Timisoara : daca ai bani ptr avocati si multi alti bani poti orice . Va "felicit" ... nu avem jsutitie avem doar o simulare corupta a ei!!!!

# Bizonule date 13 July 2012 15:09 0

Tu cred ca te-ai chinuit foarte mult sa scrii cu atat de multe greseli gramaticale.

# Ghita Bizonu' date 13 July 2012 16:59 0

De Dactilografie de dactilografie. Insa baza ramane aceiasi - ce rsot are legea daca juristii sunt primii care o incalca?!

# MOO!!!! date 12 July 2012 19:31 0

MOO!! Da ce-i cu tiganeala asta pe LUJU!  Rog domnii care folosesc limbaj de mahala sa se corecteze!  Moare mama Omida de invidie cand citeste asa niste fraze elevate!  

# avocat UNBR date 12 July 2012 19:59 0

   O sa fac tot ce pot ca cacatul Rad Adrian interlopul sa nu mai stea mult în UNBR, acesta ia bani de la Stanca Ghidro sa toarne, e sustinut de oiyda marie Wass Angela de****** Buga Ioan si de fraierul de Dogaru Claudiu

# Nimerincu vrei banii ????Ai pus gand rau UNBR-ului??? date 12 July 2012 20:08 0

Nimerincu ii este gandul numai la banii , nu va vrea binele , nu mai poate el de unbr , vrea sa dezbine tot ce a construit Bota in 8 ani . HOOOOO NEMRNICULE , HOOOOOOO. NU DEZBINA .

# nimer-nicu date 13 July 2012 15:32 0

Nimernicule, o sa cerem Comisiei sa te excluda din profesie! Du-te la Botomei si bateti preoti si femei!

# pp date 13 July 2012 15:48 0

si ce o sa mai faceti cu comitia aia ?sau cometa? cum sa-i spunem simulacrului facut de bota impotriva celor votate de colegii nostri? bota a demonstrat ca nu-l intereseaza parerea noastra.

# pp? date 13 July 2012 15:53 0

De fapt a fost tot parerea lui Bota. Bine ca si-a schimbat-o!

# si jos cu Wass Angela date 12 July 2012 20:11 0

   Wass Angela are 3 plangeri penale de la clientii ei, a luat bani si nu i-a reprezentat. O sa vina vremea sa aflati cine e aceasta ticoloasa 

# ba Polo date 12 July 2012 20:13 0

 Ba Polo tu esti un gunoi la fel ca Hasasiu Steluta, Victor Constantin, Gigi Anca din Mures, Wass Angela si interlorul Rad Adrian

# www date 12 July 2012 20:13 0

NIMERINCU + BOTOMEI = 2 dezaxati care umbla numai dupa banii. Toate textele urate sunt scrise de acesti indivizi care cauta sa distruga tot ca a construit Bota in 8 ani .

# ELODIA date 12 July 2012 20:17 0

http:/http:/http://static.luju.ro/smiles/smile.gif/static.luju.ro/smiles/lol.gif/static.lhttp://static.luju.ro/smiles/wink.gifuju.ro/smiles/laugh.gifhttp://static.luju.rohttp://static.luju.ro/smiles/normal.gif/smiles/cool.gifhttp://static.luju.ro/smiles/whihttp://static.luju.ro/smiles/redface.gifstling.gifhttp://static.luju.ro/smiles/confused.gif

# XX date 12 July 2012 21:26 0

Rusineee!!! Voi sunteti avocati? Voi vreti sa aparati drepturile clientilor vostri? Nu sunteti in stare sa va aparati interesele voastre! Va spune Bota ca, sedinta de la congres e lovita de nulitate si voi nu intrebati de ce? Va lasati violati ? Lipsa examenului a dus la acest rezultat, o adunatura de prosti!! Nu faceti plangeri pentru ca o sa pierdeti ce? Si asa nu intrati in instante! Daca Bota nu mai poate fi stapanit, duceti-l la tratament. De asta tara asta merge asa, e plina de ... ca voi! Consiliul uniunii ca sa i-a decizii conform statutului trebuie sa aiba un anumit numar de membri prezenti( douatreimi din 84 membri !!!). Bota citeste statutul!!! Nimerincule imi place atitudinea ta. Stiu sigur ca esti hotarat si vei merge pana la capat!!! Acest scandal nu poate afecta legalitatea actelor uniunii, despre imagine nu avem ce apara! Imi cer scuze pentru ton si cuvinte dar....NU AM MAI PUTUT SUPORTA...

# xx date 12 July 2012 21:30 0

A uitam! Pe deciziile celor 5 avocati inscrisi in luna iunie( Bota nu mai era presedinte) cine a semnat? Dumneata d-le Bota!!! Alt dosar penal..

# pt XX date 13 July 2012 01:23 0

O fi semnat fa****** aceea care fusese pusa vicepresedinte si decan de Bucuresti. Chiar greseli atat de mari nu facea Bota.

# xx penal date 13 July 2012 02:46 0

xx, tu cunosti diferenta dintre plangere si denunt? Oricum, trebuie sa le semnezi pe amandoua! Sa te vedem cat esti de cur-a-jos!

# sunt scarbit date 13 July 2012 08:16 +2

Pentru toti care se cred avocati, va supun reflectiei si aspectul urmator: ce se va intampla in septembrie daca se va respinge contestatia in anulare a lui Bota? Se va face un nou Congres UNBR? Cine mai vine, avand in vedere mascarada de acum, prin care nu se recunoaste hotararea acestui organ de conducere suprem, conform Statutului! Consiliul si/sau alte Comisii ale UNBR sunt subordonate Adunarii generale si Congresului....atunci despre ce legalitate mai vorbiti?

# Ovidiu date 13 July 2012 10:09 -1

   Speram ca judecatorii sa-si dea seama ca acest om este nevinovat, numai bine a facut

# Avocat Ovidiu Nistea date 13 July 2012 14:30 +1

     Stimati colegi, am o propunere sa nu ne tot atacam, cine e Presedinte al UNBR trebuie respectat ca om si apoi ca institutie, Domnul Pompiliu Bota a facut mult pentru Uniune si cu siguranta cat poate se zbate, singur nu poate, pe mine personal m-a ajutat mult, nu o sa uit vreodata, în aceasta structura exista oameni de calitate gen: Alberto Kurtian, Cristi Sturzu, Buha Ioan, Horea Bortan, Chindea Vasile, sau Bleah Sergiu lista poate continua, sa lasam la o parte faza las la aprecierea instantei sau a merge la instanta nepregatit, am vazut coleg care nu stia doua fraze la o judecatorie din tara, deci........... studiati oameni buni si veti fi la înaltime, cu totii trebuie sa cunoasteti inclusiv legislatie europena, gen: Petre Anghel contra Romania, Bolos contra Romania, Didu Contra Romania, Pantea contra Romania si sa o invocati la nevoie, cu respect,

# gramatica limbii romane date 13 July 2012 14:43 -1

d-le avocat Nistea, nu ma mai chinuiti asa. Va rog sa va intoarceti in timp, tocmai la clasa a 2-a.Aici veti putea invata din nou ortografia, ortoepia si punctuatia limbii romane. Spun toate acestea pentru ca, din textele dvs. lipsite de punctuatie, se inteleg alte situatii decat cele normale, fiecare interpretand diferit mesajul, bun de altfel, pe care doriti sa il transmiteti. semnat---virgula si punctul.

# ovidel nistea date 13 July 2012 15:36 0

mesajul tau pro bota l-am inteles. tu esti ala care scria ca pt tine bota e tatucul care te-a salvat, ti-a dat etc. amice, scuteste-ne de lasitati ca esti jalnic, nici macar o******re nu e ca tine de pupincurista.daca esti barbat trage-ti un glont in cap ca ne faci de rusine.

# pt ovidiu nistea date 13 July 2012 15:44 0

ovidiu, persoanele pe care le-ai laudat mai sus au fost jignite de bota fiindca au luat atitudine impotriva lui corlatean. vezi ca bota o sa-ti dea o castana in nas. tu vrei sa fii slugoiul lui bota, dar vezi sa nu obtii efectul invers. ii lauzi dusmanii. te bagi ca prostul intr-un razboi pe care nu-l intelegi. gurul bota e sustinut de niste lichele care nu ne mai reprezinta, ei se reprezinta pe ei, interesul material. mediteaza si gindeste ca un avocat nu ca o femeiusca de pe centura.ne cam faci de rusine.

# Ovidiu date 13 July 2012 15:00 0

   Bine domnu, nu bat asa încet, mesajul conteaza, o sa fiu mai atent. sau dumneavoastra sunteti perfect?

# Pentru GRAMATICA...... date 13 July 2012 15:06 0

D-le Gramatica, tehnoredactarea are multe inconveniente, printre care si aceea ca se poate bloca tastatura. de aceea va rog sa nu mai apostrofati colegii care scriu ! Vorba d-lui Ovidiu; mesajul conteza! Faceti diferenta!    Cu stima  LIMBA ROMANA

# Grama Tica date 13 July 2012 15:26 0

,,mesajul conteza" , dar trebuie inteles!

# HB date 13 July 2012 15:14 0

Fac din nou o referire la decenta care trebuie sa persiste in comentariile noastre. Discutiile de pe luju au luat o turnura...cuvantul jegos este mult prea dulce. Haideti sa facem apel la resturile de bun simt care mai exista in unii. Nu rezolvam nimic in felul acesta, ci doar aruncam anatema asupra noastra. Si pe buna dreptate. Fiti demni de calitatea de avocati si de conditia de om.

# Ovidiu Nistea date 13 July 2012 16:32 +1

   Am spus doar o parere nu am dat în cap, lasati disensiunile, cultivati gandirea creatoare

# avocatel date 13 July 2012 18:04 +1

Bai fratilor dar unii dintre voi au samanta de 'dicatatorii" inraiti de nu lasa si pe altii sa isi exprime parerea. Pai pe Ovidiu Nistea il jigniti, pe O.A. 51 la fel. Dar cine sunteti voi ? asa ne spargeti de nu o sa ne imputinam de tot. Sa va fie rusine.

# Cornel date 13 July 2012 19:16 0

   Draga Avocatel cu unii nu se poate nici cu buna nici cu reaua, ce spune Ovidiu Nistea nu e rau, sunt unii care nu cunosc drept, bine si la traditionali, ce cauta la noi în barou unii nu stiu.  

# cornelus lus lus date 13 July 2012 19:32 0

cornelus mamica, toti cautam ce cauti si tu in acest barou. capisci? noi cautam sa profesam, nu? dar ca sa profesam trebuie sa luptam, da sau ba? tu te lupti cu judecatorii si cu traditionalii pentru dreptul tau? eu cred ca da. si atunci spune-mi cornelus, de ce bota nu a facut nimic in ultimii ani? de ce ne inchidea telefonul si ne raspundea ca un om nebun? crezi ca la necazul nostru era binevenit mistoul de doi bani al lui bota? acum cind bota l-a propus pe nimerincu, si-a dat demisia, de ce a facut magaria asta cu cei citiva decani timpiti? au semnat de prezenta o fituica si au intitulat-o proces verbal. fara motive, fara discutii, ei au anulat si au facut peste capul consiliului. ne-am convins cu bota, e un aburici care urmareste bani si atat. a primit oameni in profesie fara acordul presedintelui, si ca sa nu dea explicatii ca el e fondatorul, hai s-o punem de un proces verbal si sa-l revocam pe nimerincu. pai ce a crezut bota, ca nimerincu e prostul satului sa semneze si bota sa incaseze donatii? nimerincu a luptat pentru noi, a bombardat cu adrese forurile macar sa ia act ca existam.lasul de bota a stat pitit, si asta face si acum,isi freaca mainile ca-i ies gologanii.votati-l prostilor si o sa fiti primiti avocati la pastele cailor. din cauza unor boi trebuie sa sufere cei 5000 de avocati, care ca si mine nu vor decat sa li se recunoasca dreptul de a profesa.

# Av.aripa.Bota date 15 July 2012 12:34 0

Rusine, d-le Bota, pentru ceea ce ati facut. Mai putem avea incredere in dvs ? Eu cred ca NU. Ati dovedit ca interesele dvs. personale sunt mai presus de interesele avocatilor inscrisi in UNBR. Ca urmare a deciziei dvs. de a demisiona din functie, a fost ales in mod democratic, propus si sustinut de dvs., av. Nimerincu, care este in acest moment Presedintele UNBR.

# cornelus date 17 July 2012 03:00 0

,,au facut peste capul consiliului" ... Prostovane, ei reprezinta consiliul UNBR. Tu nu esti avocat! Memoriile nu avea cum sa le scrie Nimernicu; el nu poate concepe o propozitie!

# barul parma! date 16 July 2012 12:30 0

:-? prietene Bota l-ai jignit suficient pe dl CONSTANTIN VICTOR.El a dorit sa iti aduca aminte de simtul rusinii ,simt pe care l-ai pierdut.Ni intimplator acest MUSAFIR NEPOFTIT a ti-a adus inainte pe domnul avocat IORGULESCU ALEXANDRU pe care o creatura ca tine isi permite sa il califice.Sper cu sinceritate ca in urma gravelor abuzuri botiste fiecare dintre membrii acestui grup sa se cheme ui judecata atit pe el insusi cit si pe COLEGII SAI .Astfel vom avea suficiente litigii incit sa ne amuzam cu incultura si abuxzul de drept al unor persoane careu au uitat adagiul MALITIS NON EST INDULGENTUM`!

# WC C-tin date 17 July 2012 02:48 0

****** Constantine, singurul tau prieten, Iorgulescu, nu este avocat si a fost retinut la Pitesti pe 21 oct. 2010 :    http://e-juridic.manager.ro/articole/un-fals-avocat-in-baroul-bucuresti-5565.html.

# POLO date 16 July 2012 12:56 0

Nu mai mergeţi la Iaşi ! Sunati la Restaurantul Moldova! Nimerincu nu mai are bani de chirie! (I-a baut !).

# POLO date 16 July 2012 12:57 0

Nu mai mergeţi la Iaşi ! Sunati la Restaurantul Moldova! Nimerincu nu mai are bani de chirie! (I-a baut !).

# TEDY date 16 July 2012 13:00 0

Asa e, verificati la Restaurantul Moldova: 0232.278233 : http://www.hotelmoldovaiasi.ro/restaurant.htm

# Dan, Botomei, Hasasiu, W.C. Constantin date 16 July 2012 13:04 0

Ăi, Nimernicule, ni pui pi drumuri ? Sa vezi ci batai iti capeti ! Batai, batai, di tri ori pi zî batai !

# Nimernicu date 16 July 2012 13:11 0

Pe Nimernicu l-a luat frica de mascati!

# ggg date 16 July 2012 23:02 0

Mai desteptilor, sedinta de la Iasi s-a tinut cu un nr. de 70 avocati si decani, asta asa ca sa crapati voi de invidie. s-a hotarat mazilirea nesimtitului de Bota care a acaparat UNBR ca si Florea despre care manca ******t ca e stapan pe barou. Acum face si el la fel

# ggggggg date 17 July 2012 02:54 0

Marea adunare de la Iesi : 4 ieseni, prodecanele Aparaschivei (BT) si Mărian (NT), fara delegatii de barou ... Art. 62 din L 51: ,,(1) Congresul avocatilor este constituit din delegati ai fiecarui barou" Nu a fost prezent niciun decan si au lipsit 5000 de membri ai uniunii!

# Dan date 17 July 2012 08:15 0

Ba, ti-am mai spus ciocu mic si..sa-ti tragi un cap in gura? Executarea!!! Ca daca nu..te fac eu sa taci si iti arat si cum e cu..capu in gura! Nu mai..bate campii pe aici si vezi de viata ta..lasa-i pe altii ca se descurca si fara comentariile tale de 2 bani!

# dan ? date 17 July 2012 09:37 0

Dane draga, spune-ne cine esti si a scapat lumea de un dobitoc !

# WC Constantin date 17 July 2012 09:39 0

M-am dus ca un prost la Restaurantul Moldova unde ma asteptau mascatii ! Ăi, Nimernicule, nu puteai sa-mi spui ca ai fugit ? Mai cheama-ma tu la un congres !

# relu date 17 July 2012 09:55 0

ce rezultate sunt in urma congresului de la Iasi?

# pt relu date 17 July 2012 10:06 0

7 prezenti, 5000 absenti. Lipsa cvorum. Urmeaza dosare penale pentru impostorii care au luat ,,decizii"!

# roman iuliana ! date 25 July 2012 14:56 0

:-* asa ar trebui sa procedeze si dl Bota ca sa isi exercite in continuare functia detinuta abuziv de ani de zile de cind nu amai fost confrmat cf legii.ROG PE CEI DIN BAROUL BOTA SA SE PREZINTE IN MATASARI SAU PE STEFAN FURTINA SA MA ALEAGA NOUA LOR DECANA.eu nu sint ca si ctin victor si nu o sa cer desfiintarea voastra...doar lapte de cuc...

# Will date 20 October 2012 10:23 0

Din comentariile citite, observ cateva persoane care stiu detalii despre Baroul Constitutional. Spuneti-mi, va rog, in ce consta examenele de primire in profesia de avocat (daca sunt asa drastice cum au fost in acest an la cel traditional) si cam cat sunt taxele daca te primesc, in final, sa exerciti profesia de avocat stagiar. Nu gasesc informatii amanuntite pe net. Va multumesc.

# pt WILL date 20 October 2012 10:32 +1

Baroul Constitutional nu mai exista din 2004. Exista doua Uniuni Nationale a Barourilor din Romania. Cea traditionala si UNBR (cunoscut drept aripa Bota), aceeasi denumire conform legii. UNBR Bota a schimbat forma juridica inainte de modificarea legii care definea termenul de UNBR, precum si numarul de uniuni.  Din pacate examenul nu este la fel de dur...daca ar fi, ai vedea avocati muuuullllllltttttttttttt mai pregatiti decat astia care stau ca frustratii pe luju si se plang ca si gainile. Cei care suntem pregatiti (vreo 200 din 1400) intram fara probleme in instante.

# pt WILL date 20 October 2012 10:41 0

Daca vrei o opinie normala, de om care isi face treaba in instanta, da-mi un mail al tau, sa putem schimba date de contact

# WILLE, date 20 October 2012 10:35 0

Care 2 UNBR, una e desfiintata de la pa şopt !

# asa e date 20 October 2012 10:36 0

Ai dreptate, Legea 3/48 e in vigoare si nu a fost abrogata prin L. 51.

# johnny cash date 28 November 2013 12:50 0

este incredibil ce se intampla oameni buni. tara e plina de impostori….cu acte in regula bineinteles. stiti voi cine este acest cezar axinte care este promovat pe youtube !!! desigur ca nu. domnul parinte este un fost camatar din constanta, fost tovaras al unui alt camatar renumit pe nume aldea nicolae, care daca nu ma insel a si fost condamnat in 2012.nu-mi vine sa cred ca biserica aduna in jurul ei asemenea oameni ! daca verificati cu adevarat cele spuse de mine veti vedea adevarul gol golut.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 28.03.2024 – Bomba cu fas a lui Kovesi

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva