19 April 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

CNSAS L-A ACOPERIT PE LAZARICA – Membrii colegiului de conducere al Consiliului National pentru Studierea Arhivelor Securitatii n-au fost informati despre faptele lui Augustin Lazar de la Aiud, desi CNSAS avea deja documentele: „Sunt angajati care stiu de existenta unor documente si nu ne spun, dupa care se iese public si se pune colegiul intr-o situatie total neplacuta de oameni care nu isi fac treaba cum trebuie” (Document)

Scris de: Valentin BUSUIOC | pdf | print

16 May 2019 18:19
Vizualizari: 7204

Anumiti angajati din Consiliul National pentru Studierea Arhivelor Securitatii – condus de catre presedintele Constantin Buchet (foto 2) – au stiut despre trecutul de la Aiud al fostului Procuror General Augustin Lazar (foto 1), insa nu au informat Colegiul de conducere al CNSAS. Ideea a fost exprimata cat se poate de clar in sedinta de pe 4 aprilie 2019, cand colegiul a hotarat atat reverificarea lui taica Lazar in legatura cu posibila colaborare cu Securitatea, cat si delimitarea de iesirile cercetatorului Madalin Hodor (functionar public in CNSAS). Amintim ca, in plin scandal Iulius Filip, Hodor incercase sa creeze confuzie intre Augustin Lazar si locotenent-colonelul de Securitate Gheorghe Lazar. De asemenea, mentionam ca Lumea Justitiei a solicitat CNSAS sa investigheze daca Augustin Lazar a colaborat cu Securitatea si daca a facut politie politica in calitate de presedinte al Comisiei de liberari conditionate de la Penitenciarul Aiud (click aici pentru a citi).


Dupa cum puteti citi in stenograma integrala a sedintei de pe 4 aprilie 2019, (prezentata miercuri, 15 mai 2019, in cadrul emisiunii „Sinteza zilei” de la Antena 3 de jurnalista Adina Anghelescu-Stancu), remarca privind sabotarea colegiului de conducere al CNSAS de catre angajati ai aceleiasi institutii le apartine Sulfinei Barbu si lui Ladislau Csendes, propusi la CNSAS de catre PNL, respectiv UDMR.

In aceeasi sedinta, Germina Nagat – propusa de catre USR in colegiul de conducere al CNSAS – a fost criticata de catre Cazimir Ionescu (propus de PSD) pentru ca i-ar fi luat apararea lui Hodor in repetate randuri.

Am mentionat la fiecare dintre membrii de mai sus numele partidului care l-a sustinut pentru colegiul de conducere al Consiliului National pentru Studierea Arhivelor Securitatii tocmai ca sa evidentiem o situatie ce ni s-a parut bizara: desi PSD a criticat dur contributia lui taica Lazar la represiunea comunista impotriva disidentilor inchisi la Aiud (Lazarica refuzand liberarea conditionata a lui Iulius Filip si a altor detinuti politici), singurul vot impotriva delimitarii colegiului de conducere al CNSAS de iesirile lui Madalin Hodor a venit din partea lui Adrian Cioflanca, propulsat in acel colegiu fix de catre PSD.

Redam principalele pasaje din stenograma colegiului de conducere al CNSAS:

Cazimir Ionescu: Nu se poate, (n.r. Madalin Hodor) apare peste tot se recomanda peste tot angajat CNSAS, functionar CSNSAS. Ieri, pe Digi TV, face o demonstratie jumatate de ora ca Augustin Lazar nu e Augustin Lazar si lumea spune: 'Pai, domnule, daca un om de la CSNAS spune ca Augustin Lazar nu e Augustin Lazar, inseamna ca aveti o problema mare acolo, in actele voastre'. Sa se ia textul de pe stenograma si sa se specifice ca nu vorbeste in numele institutiei. Daca vrea sa vorbeasca singur, sa vorbeasca.

Constantin Buchet: Da, sigur. Sunt de acord.

Catalin Precul: Suntem de acord? (...) (n.r. Mai multi membri CNSAS isi exprima acordul.)

Germina Nagat: Sa mi-l dati si mie pe urma.

Cazimir Ionescu: Chiar va rog sa ii dati textul doamnei Germina Nagat. Dumneaei are tot timpul de aparat ceva in ceea ce il priveste pe domnul Madalin Hodor, indiferent ce face dumnealui in legatura cu institutia, indiferent ce a facut acestei institutii, dansa este avocat. Pai, daca a fost avocatul lui, inclusiv in Comisia de Disciplina, cum sa nu fie avocatul lui in continuare? Asa cum a fost avocatul lui si cand am fost eu contestat ca nu am calitatea morala sa apar in fata Procurorului General. Va mai amintiti, doamna Germina Nagat?

Germina Nagat: Sa apareti in fata Procurorului General!?

Cazimir Ionescu: Va amintiti cand ati venit la mine si mi-ati spus ca nu am calitatea morala? Ca nu pot sa candidez la functia de presedinte?

Nagat: Sa fiti presedintele CNSAS. Da, asta v-am spus.

Ionescu: Ca nu am cum sa apar in fata Procurorului General, cu care avem protocol si mi-ati aratat protocolul (n.r. PICCJ a incheiat cu CNSAS un protocol in 2016, insa nicio institutie nu l-a publicat).

Nagat: Domnule Ionescu, va trebui sa reprezentati institutia in relatia cu cineva care va cheama sa dati declaratii in calitate de inculpat (n.r. in dosarul Mineriadei).

Ionescu: Lasati-ma! M-am lamurit. Minciuna are picioare scurte. S-a mai spus de multe ori in sedintele astea.

Nagat: Domnule Ionescu, daca dumneavoastra asa intelegeti sa lucram de acum inainte pana la sfarsitul mandatului de 6 ani, reprosandu-mi ca nu ati ajuns presedintele CNSAS...

Ionescu: Nu. Dumneavoastra asa intelegeti. Din toti cei de fata, nimeni nu s-a ridicat repede sa vada ce e in legatura cu dl Madalin Hodor. O singura persoana are grija de el. Eu va rog sa va duceti cu el, inclusiv in instanta. Va rog sa stati langa el, sa il paziti ca o mamica ce-i sunteti. (...)

Catalin Precul: S-a citit? Votam?

Adrian Cioflanca: Eu votez 'impotriva'. Nu mi se pare ca Madalin Hodor a sustinut undeva ca reprezinta institutia. Ca i se atribuie aceasta calitate si oricine apare in presa...

Cazimir Ionescu: Ah!!! Ma duc sa mai aduc vreo 20 de articole...

Adrian Cioflanca: N-aveti decat. Nu a semnat el. Daca a scris articolul el...

Sulfina Barbu: Eu vreau sa motivez pentru ce am votat 'pentru'. Am fost sunata ieri de catre Romania TV sa ma intrebe despre cazul domnului Augustin Lazar. In primul rand, am spus ca nu pot sa prezint un punct de vedere al CNSAS, ca nu am mandat pentru asta, ca singurul care poate sa prezinte un punct de vedere al CNSAS este dl presedinte Buchet si am spus ca noi am facut verificarea si nu am avut aceste documente referitoare la calitatea domniei sale de presedinte al comisiei de la Penitenciarul Aiud, nu am avut la dosar, deci nu am vazut niciun document in sensul acesta.

Ladislau Csendes: Are adeverinta, nu?

Germina Nagat: Are multiple adeverinte.

Sulfina Barbu: Are multiple adeverinte. Una dintre ele a fost acum cateva saptamani.

Csendes: La noi, alte documente nu sunt. (...)

Barbu: Stiti care este problema? Dl Hodor a spus ca exista documente la CNSAS referitoare la acest lucru. Asta e mentionat in revista presei, lucru pe care noi, ca membri ai Colegiului, nu il stiam. Asta e – nu le-am avut.

Csendes: Asta ar trebui sa spunem.

Ionescu: Bun, avem un vot 'impotriva' (domnul Adrian Cioflanca) si dl Cioflanca sustine ca dl Hodor are libertatea sa se prezinte functionar CNSAS...

Cioflanca: Domnule Ionescu, lasati sa spun eu ce am de spus! Nu am spus asta. Am spus: 'are libertatea opiniilor'. Cred ca este de datoria lui sa spuna ca nu reprezinta institutia. De fiecare data cand apare, sa decline identitatea de istoric cand vorbeste. Daca el a cerut ca prezentarea la TV sa fie in calitate de reprezentant al CNSAS, e o problema, dar nu avem aceasta dovada.

Constantin Buchet: E functionar public, domnule coleg.

Ionescu: Bun. Avem un vot 'impotriva'. (...)

Barbu: Am fost sunata, eu am declinat calitatea de a spune un punct de vedere al CNSAS. Din punctul meu de vedere, ca membru al Colegiului, am spus ca nu am vazut documente referitoare la aceasta situatie care a aparut despre dl Lazar, cum ca a fost seful Comisiei de liberari conditionate de la Penitenciarul Aiud, lucru care este foarte adevarat. Dar neplacut a fost ca dl Hodor s-a dus – si am vazut in revista presei – spunand ca exista aceste documente. Pai, eu intreb: daca noi am dat aceasta adeverinta, de ce nu am avut aceste documente?

Csendes: Asta ar trebui sa clarificam.

Nagat: Si daca le aveati pe masa, unde l-ati fi incadrat pe dl Lazar? Din capul locului, vreau sa subliniez ca nu sunt avocatul dlui Lazar. Domnul Augustin Lazar nu este nici ofiter, nu este nici colaborator. Ce este domnul Augustin Lazar? Din punct de vedere oficial, el este o persoana cu functie care, vreau sa va amintesc, a fost scoasa din definitia colaboratorului din aceasta minunata lege intre momentul construirii textului OUG 24 (n.r. din OUG nr. 24/2008 privind accesul la propriul dosar si deconspirarea Securitatii) si momentul votului din decembrie 2008. Au fost scoase persoanele cu functii de raspundere din aparatul de justitie samd. A fost o propunere initiala, poate colegii care au fost implicati in redactarea OUG 24 (dl Csendes, dl Buchet) isi amintesc. In ce categorie intra domnul procuror? As vrea sa stiu si eu. Aceea dinainte de schimbarea OUG si de schimbarea Legii 187 (n.r. Legea nr. 187/1999 privind accesul la propriul dosar si deconspirarea Securitatii ca politie politica)?

Barbu: Nu am experienta dumneavoastra (v-am spus-o de atata timp), dar dati-mi voie sa-mi spun si eu punctul de vedere. Nu inseamna ca asta ar fi schimbat incadrarea dlui Lazar. Un document nou care apare...

Csendes: Nu, dar o adeverinta noua, da.

Barbu: Dar o adeverinta noua cu elemente noi. Si fac aici paralela cu ai nostri colegi din acest colegiu. Ma refer la domnul Dinu Zamfirescu, la domnul Ladislau Csendes. Au aparut elemente noi, au fost cautate cu foarte multa sarguinta si felicit colegii care au facut aceste cautari. Au aparut elemente noi si am stabilit ca trebuie sa le fie eliberata cate o adeverinta noua. Acelasi lucru poate il faceam si la dl Augustin Lazar, daca aveam toate documentele. Pe mine ma deranjeaza, ca membru al acestui colegiu, ca sunt angajati in CNSAS care stiu de existenta unor documente si nu ne spun, dupa care se iese public si se pune colegiul intr-o situatie total neplacuta de oameni care nu isi fac treaba cum trebuie.

Csendes: Daca nu suntem profesionisti, doamna! Asta e.

Barbu: Nu va suparati. Este o situatie in care noi suntem in inferioritate si suntem intr-o lumina proasta, din punctul meu de vedere.

Csendes: Da. Doar sa marim lefurile suntem buni.

Buchet: Subscriu suta la suta.

Barbu: Nu ar fi schimbat probabil incadrarea, era un element nou care ar fi motivat o noua adeverinta. Vreau sa fac o paralela cu verificarile foarte, foarte profesioniste care au fost facute pentru membrii acestui Colegiu. Si vreau sa fie tratata toata lumea exact la fel.

Csendes: E greu asta. (...)

Barbu: Daca doriti sa vedeti procesele verbale referitoare la acel dosar, acum le-am vazut si eu. Mentionez pentru stenograma ca astazi, 04.04.2019, am vazut aceste procese verbale.

Csendes: Propun sa revizuim adeverinta. Asta e prima optiune.

Nagat: Da, fara discutie. Trebuie refacuta verificarea.

Csendes: Si atunci sa spunem ca am gasit documentul, ca nu ni s-a pus la dispozitie, e adevarat. Orice salariat al acestei instituii, pe linie ierarhica, este obligat sa anunte seful ierarhic superior, ca functionar public? Va intreb.

Nagat: Stiti, ca ati fost presedinte...

Csendes: Stiu cum am fost 'lucrat' ca presedinte: din interior, totdeauna.

Nagat: Nu ati fost 'lucrat'. Daca am specula mai putin si ne-am aminti niste lucruri...

Csendes: Nu speculez eu, sa stiti. (...)

Nagat: Acest dosar, impreuna cu dosarul de urmarire, face obiectul unei cereri de verificare, ca lucratori, a tuturor persoanelor din dosarul acesta. A fost procesat in CECO (n.r. baza de date cu agentii verificati) si s-au lucrat 'baietii' din dosarul acesta. Multi, si sunt foarte multi in Monitorul Oficial. Asa a aflat dl Hodor de acest document. V-am raspuns la intrebarea de ce dv nu stiati de document.

Ionescu: Cand vreti sa aflati de unde stie dl Hodor, cum gandeste, o intrebati pe dna Germina de unde stie. Dansa stie tot.

Nagat: Dle Ionescu, lasati retorica. Eu v-am explicat de unde stiu. Nu doar Hodor stie. Stiu si juristii.

Csendes: Noi degeaba dam adeverinte...

Nagat: Dle Csendes, si juristii care au lucrat ofiterii stiu dosarele astea.

Barbu: Cand au fost lucrati acesti ofiteri?

Nagat: Din 2015, treptat, pe masura ce au venit raspunsurile.

Barbu: Suntem in 2019 si in luna februarie am facut reverificarea dlui Augustin Lazar. Eu ma refer strict la cazul acesta. Or mai fi si altele. Daca se stia din 2015, la reverificarea dlui Lazar de ce nu am avut acest element nou?

Nagat: Dl Lazar nu a fost verificat ca persoana, ca el nu e ofiter. Deci dosarul e procesat pentru ofiteri si colaboratori.

Buchet: E frustrant sa fii intrebat de presa si sa nu stii si vezi ca cineva da niste evaluari. Imi pare rau.

Ionescu: Pai, cand o sa aveti si dv functia dlui Hodor in institutia asta, atunci o sa va puteti permite sa vorbiti acolo unde el o face.

Nagat: Eu am incercat sa explic tehnic de unde stiu investigatorii de documentele astea si de ce nu stie colegiul. (...)

Precul: Dl Csendes are o propunere de revizuire a adeverintei domnului Augustin Lazar (...) in regim de urgenta in baza unor documente din arhiva CNSAS care au aparut in spatiul public.

Cioflanca: Dar stiti care e faza? Noi le-am prelucrat pe alea.

Nagat: Le-am prelucrat in CECO.

Valentin Blanariu: Avem noi dreptul acesta, de autosesizare?

Csendes: Cum sa nu?

Nagat: Cum sa nu avem?

Csendes: Eu am dat o adeverinta gresita. Cine sa ma corecteze, domnule vicepresedinte?

Ionescu: Instanta, domnule.

Csendes: Eu nu am stiut de document. Sunt obligat prin lege sa dau o adeverinta cu acest element, daca e adeverinta. De la detinatori noi am primit raspunsuri?

Nagat: A fost reverificat anul trecut, daca nu ma insel.

Csendes: Si noua de ce nu ni s-a mentionat fila asta de la detinatori?

Nagat: Pentru ca ei nu stiu fila cu fila.

Csendes: Asta credeti dumneavoastra. E dreptul dv. Eu cred ca ei stiu.

Nagat: Decat uneori. Uneori stiu fila cu fila, alteori nu stiu fila cu fila.

Csendes: E una din discutii.

Nagat: E asimilabil pe magistrati, altfel nu merge.

Cioflanca: Daca e asimilabil, din oficiu putem da cate adeverinte vrem.

Csendes: Temeiul legal exista. Noi trebuie sa elucidam aceasta problema: nu am fost instiintati de acest document. Ma rog: unii au fost. Eu nu am fost in cunostinta de cauza si eu cer astazi sa se faca lumina.

Precul: Bun. Deci s-a votat.

Nagat: Bun. Deci e reverificare cu prioritate – ca sa stim.

Barbu: Si propunerea dlui Csendes a fost sa dam comunicat de presa ca astazi ne-am sesizat si ca facem reverificarea din oficiu a domnului Augustin Lazar”.

* Cititi aici stenograma completa a sedintei colegiului de conducere al CNSAS de pe 4 aprilie 2019

Comentarii

# Homoroceanu Adrian Camil date 16 May 2019 20:07 +3

De ce in comunicatul de presa din9.5.19CNSAS nu a facut public numele persoanei fata de care s a aprobat nota de constatare legata de persoana astfel anonimizata?S a incercat astfel sa se evite sa se faca legatura intre-A)numele de cod PETROVexistent pe copertile dosarului de retea golit de documentele sustrase si-B)pretinsa "sinucidere"(asasinare din 13 07.2012prin aruncarea peste bord ,de la et9 al blocului al incomodei Iuliana Maghirescu angajata a Directieide investigatii a CNSAS?Se incearca sa se acopere incunostiintarea lui T.Basescu de catre GerminaNagat ,caci doar ei i a spus ce a descoperit cea (I.M.)care ulterior a murit a doua zi,asa cum a intuit si istoricul M.Oprea inlaturat deT.B.de la conducerea Institutului de investigare a crimelor comunismului?Adevaratii cercetatori aflati in cautarea adevarului sunt niste luptatori,ei nu se sinucid!oTot doi vinovati a gasit si M Oprea:G.Nagat si T.Basescu.Subtitlul e edificator;" G Nagat trebuie sa raspunda 20.02ziua 16.05.19

# Homoroceanu Adrian Camil date 16 May 2019 20:30 +2

Dupa asasinarea temerarei Iuliana Maghirescu ,dosarul de verificare al lui T.Basescu a fost inchis in 16.X2012cu decizie de necolaborare la Securitate,iar Sefa moartei I.Maghirescu,Germuna Nagat a fost premiata de G.D.S.( ONG-ul favorit al lui T.Basescu)precum a procedatGDS in cazul colaborationistului tortionarilor de la Penitenciarul Aiud Augustin Lazar.Atunci cel demn ,istoricul M.Oprea( turnat la UASCRde G. N .,cine o verifica pe GN.)a demisionat din GDStrimitand o scrisoare in acest sens,aratand motivele demisiei..G4 media a primit informatis de la un angajat CNSAS ca actiunea de laC.A.B.SCAFil priveste pe T.Basescu.si ca documentele au fost primite de CNSASin 2006 si nestudiate pana in 2012.pt ca nota nu a primit raspuns, indicatii de la conducere neexistand interes sa descopere ceva ce nu se impune in conceptia criminala a celor de extrema dreapta.ora 20.20 ziua 16.5.19

# Gilu date 16 May 2019 20:37 +1

E un blestem ! Pe ce pun mana romanasii , compromit definitiv si iremediabil , de la revolutie la democratie , terorism , u.e. ,timermansi , constitutie , lustratie, proteste , informatie justitie , alegeri , principii , tot , tot ,tot ... In mana noastra totul se transforma in gunoi ...Simion Dascalu zicea ca suntem urmasii alora adusi fortat si insemnati : " cevluiti pregiur cap " Nu putem si noi sa avem coloana vertebrala , cum au altii in jurul nostru ?

# curios date 16 May 2019 20:50 0

astia au lefuri ?

# Homoroceanu Adrian Camil date 16 May 2019 22:34 +1

Urmarind detinerea controlului direct asupra CNSAS-ului,T.Basescu a determinat votul santajatului Dan Lazea impotriva Presedentiei CNSASsub personalitatea PNTCD -istului C.Ticu Dumitrescu.Presedinte al AFDPdin Ro.,initiator al legii lustratiei ,promotor al deconspirarii Securitatii.T.Basescu avea interesul ca Ticu sa fie eliminat fizic prin iradiere,caci doar cancerul provocat putea sa opreasca "vocea ce a sustinut intotdeauna ca adevarul trebuie sa fie cunoscut."Ticu a reprezentat un obstacol pt.indeplinirea de catre T Basescu a visului dictatorial de a deveni Presedintele Ro.,Basescu pretinzand ca Ticu vrea sa se razbune pe securistii care l au torturat.Basescu s a dat de gol privitor la esecul incercarilor sale de compromitere al neinfricatului luptator ,subintelegandu se ca Ticu a putut fi oprit doar pe calea asasinatului camuflat.Aceasi diversiune ("decizia cnsas e corecta ..numai o instanta va stabili")a facut o Basescu si fata de deconspirarea numelui de cod PETROV.23.31

# Homoroceanu Adrian Camil date 16 May 2019 23:47 0

La 1 01.1973studentulT.Basescu in Cartierul Tomis Ii din Constanta a violat pe DoinaLecusescu proaspata absolventa a Liceului de muzica si arte plastice si studenta la Facultatea de arhitectura.In urma violului,D.Lecusescu a ramas insarcinata ,cazul fiind musamslizat cu concursul ofiterului de militie BituNicolae ce instrumenta si reclamatia lui.T.Basescu pe motiv ca fusese desfigurat de fratele victimei Lecusescu Ion , Basescu avand ochiul tumefiatsi cicatricea pe fata..La 18.03.1973Doina Lecusescu devine Doina Renea in urma casatoriei cu pilotul de aviatie Renea Mihai Gabriel.ce a decedat in 01.1974 in urma unui premeditat accident aviatic.Are experienta T.Basescu in comenzi date pt sabotarea avioanelor.Pe 28.091973s a nascut conceput prin viol Adrian Mihai Renea.in raport de care T.B.a negat initial paternitateapt ca apoi impreuna cu Dumitru Basescu sa incerce sa i a copilul baiatDin cauza dezvaluirii,.T.B.a batut o crunt de multe ori pe Renea Doina. ora23.34ziua 16.5.19.

# Homoroceanu Adrian Camil date 17 May 2019 00:36 +2

La sfarsitulanului 1996,T.Basescu a venit la Renea Doina sa o convinga ca aceasta sa se mute impreuna cu copilul in cartierul Berceni,promitandu i o locuinta si ajutor material ,mama si copilul fiind sechestrati timp de doua saptamani de zile,primind zilnic alimente prin intermediul soferului lui T.Basescu pe timpul cand acesta era ministru al transporturilor.La cererea insistenta a fostei violate sa recunoasca copilul rezultat din viol in caz contrar se va adresa unui ziar spre a dezvalui adevarata fata a lui T B.,in anul 1997T.B.s promis ca l va ecunoaste pe copil,evident netinandu se de promisiunea facuts In aceste conditii in luna a IX 1997R.Doina s a adresat ziaristului Remus Haralambie de ls ziarul Telegraf din Constanta.D Renea a declarat ca in 5.XI 1997ca T.B a amenintat o ca o va omori si ca oricum disparitia sa nu va fi observata..Intr adevar ,cum a plecat de la redactia ziarului ,a fostcrapita din statia troleibuzului asteptat de doi indivizi ora.00.30.ziua 17.05.19

# Himoroceanu Adrian Camil date 17 May 2019 00:56 0

Cei doi rapitori necunoscuti au aruncat o in lacul Tabacariei din Constsnta,fiind salvata in uktima clipa de Remus Haralambie impreuna cu alt coleg de al sau la fel de curajos.Sursa .stareanatiei.com/socant Traian Basescu a violat o femeie.Basescu a pretins ca povestea a aparut si in anul 2004aratata de C.V.Tudor.De unde pana unde fiul nerecunoscut legal de T.Basescu s a imbolnavit in mod subit de leucemie?Alimentele primite de mama si copilul de la T.Basescu au fost iradiate deoarece prima cauza a aparitiei leucemiei e reprezentata de radiatii.Mobilul era evident : prin moartea celor doi disparea consecinta violului .Fista violata a inteles ca .daca T.B il recunostea, pe copil,aceasta inseamna ca recunostea de fapt violul "Acesta este Basescu,pe acesta l ati votat!"( E.Udrea despre T.B.episodul lovirii cu capul in gura al unui patron arab al unui chiosc neautorizat .ora00.52 ziua 17.05.2019

# imun/teanu date 17 May 2019 07:54 +1

Uimeste scru-pulozitatea "profesionala" a acestei comisii!

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 18.04.2024 – Pensionare la Inalta Curte

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva