29 March 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

LUCICA SI ZDREANTA FACUTI KO LA ICCJ – Completul de 5 al lui Iulian Dragomir a anulat condamnarile la inchisoare dispuse pentru Mircea Cosma si fiul sau Vlad Cosma. Inalta Curte a decis rejudecarea de la zero a dosarului instrumentat de procurorii DNA Ploiesti Mircea Negulescu, Lucica Onea si Giluela Deaconu. Falsurile DNA au iesit ca uleiul la suprafata. Paraditorii pot face puscarie pe solutia ICCJ (Minuta)

Scris de: George TARATA | pdf | print

26 March 2018 17:00
Vizualizari: 28101

Decizie bomba la Inalta Curte de Casatie si Justitie luata, luni dupa amiaza 26 martie 2018, in dosarul familiei Cosma. Completul de 5 judecatori condus de vicepresedintele instantei supreme Iulian Dragomir (foto), din care au mai facut parte judecatorii Ioana Bogdan, Stefan Pistol, Leontina Serban si Cristina Geanina Arghir, a anulat condamnarile dispuse fata de fostul presedinte al Consiliului Judetean Prahova Mircea Cosma si fata de fostul deputat Vlad Cosma. Concret, cu majoritate de 4 la 1, Completul de 5 al ICCJ a decis rejudecarea dosarului familiei Cosma de la zero.

La fond, Mircea Cosma si Vlad Cosma fusesera condamnati la 8 ani inchisoare cu executare, respectiv 5 ani inchisoare cu executare de completul ICCJ format din Aurel Gheorghe Ilie, Lucian Macavei si Maricela Cobzariu.


Decizia Inaltei Curti a venit dupa ce au iesit la iveala gravele abuzuri si odioasele falsuri comise de unitatea de elita DNA Ploiesti, zisa si “unitatea haules”, in dosarul familiei Cosma, dosar lucrat de procurorii Lucian Onea, zis “Lucica”, Giluela Deaconu si Mircea Negulescu, zis “Portocala” sau “Zdreanta”. Iar aceste falsuri ii pot baga oricand la puscarie pe “paraditorii” familiei Cosma.

Iata minuta Inaltei Curti:

Cu majoritate: Admite apelurile declarate de Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie – Directia Nationala Anticoruptie si de inculpatii Alixandrescu Daniel Adrian, Alexe Razvan, Cosma Vlad Alexandru si Cosma Mircea impotriva sentintei penale nr.978 din data de 01 noiembrie 2016 pronuntata de Inalta Curte de Casatie si Justitie – Sectia penala, in dosarul nr.1547/1/2014. Desfiinteaza sentinta penala apelata si trimite cauza spre rejudecare la Sectia Penala a Inaltei Curti de Casatie si Justitie.

In baza art. 275 alin.(3) Cod procedura penala cheltuielile ocazionate de solutionarea apelurilor Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie – Directia Nationala Anticoruptie si a inculpatilor Alixandrescu Daniel Adrian, Alexe Razvan, Cosma Vlad Alexandru si Cosma Mircea raman in sarcina statului.

In baza art.275 alin. (6) Cod procedura penala onorariile cuvenite aparatorilor desemnati din oficiu pana la prezentarea aparatorilor alesi pentru apelantii intimati inculpati, in suma de cate 90 lei, se suporta din fondurile Ministerului Justitiei. Definitiva. Pronuntata, in şedinta publica, astazi 26 martie 2018.

Cu opinia separata, in sensul admiterii apelului inculpatului Cosma Vlad Alexandru numai sub aspectul constatarii incidentei art. 19 din OUG nr. 43/2002 si a respingerii apelurile Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie – Directia Nationala Anticoruptie si a inculpatilor Alixandrescu Daniel Adrian, Alexe Razvan si Cosma Mircea”.

Comentarii

# Mitică date 26 March 2018 17:05 +43

După decizia de azi...în cazul Cosma" idioții vor spune -vedeți justiția fucționează! Serios? Care-i prostu' să creadă? Cu o jumătate de..floare ruptă" nu se face primăvară. 8) Asta Este doar o decizie pe jumătate corectă, şi demostrează o ezitare clară a instanței care de frica sistemului pe de o parte dar şi de frica unei posibile răspunderi ulterioare s-a "spălat pe mâini"       Dealtfel problema e f.gravă la nivel național şi toate zecile de mii de dosare pe cel puțin ultimii 13 ani trebuiesc Toate ANULATE urgent şi rejudecate. E problema lor dacă se vor bloca instanțele deoarece se evită grațierea şi amnistia, oricum trebuie făcută dreptate chiar dacă e tardiv.    Apoi să vedem şi noi câte miliarde va trebui să plătească statul paralel pt.paradeala şi dauna totală la cetăteni.

# un mizantrop date 27 March 2018 00:54 +6

Asta e decizia corecta. N-aveai cum sa dai achitare, la varza aia de dosar. Apoi, gandeste-te: si Mariana Rarinca a primit achitare si a venit contestatia in anulare, urmata de o condamnare ticaloasa, sa fie satisfacute orgoliile "muntilor de moralitate". Eu, de asta ma temeam, ca institutia contestatiei in anulare, exceptionala in penal, a devenit un instrument de transare a orgoliilor DNA, in ultima vreme...In rest, nu cred ca judecatorii au vazut, brusc, lumina, ei se repliaza, isi iau un ragaz sa vada cum se aliniaza planetele, isi adauga cate ceva la "portofoliu" si vin apoi sa arate cat de reformati intru justitie sunt ei, adica, mai pe militieneste, sunt baieti orientati, care se repliaza in mers...

# DOREL date 27 March 2018 11:21 0

Da' de ce e corecta decizia ma' nene si de ce nu se putea da achitare, cand sticku' nu exista, prejudiciul a fost stabilit pe deductii, martorii fie au intors-o fie au devenit necredibili, deci unde sunt probele cerete pe care tre' sa se bazeze o condamnare penala ? Si, b): achitarea se impunea chiar si numai pe "dubio pro reo" ! Parerea mea ...

# un mizantrop date 27 March 2018 13:45 +2

Onorata stie ca o achitare ar fi fost repede anulata de o contestatie DNA, asa ca mai tempereaza circul, asteapta sa se aleaga apele si apoi, pe aceleasi "probe", ca n-au de unde altele, resping dosarul de la judecata. Pe langa "frica" de a se spune ca au fost influentati de media...Daca vrei judecata, pe bune, dosarul trebuia respins de la judecata, fiind compromis inca de cand s-a "scapat" DNA cu informatii in spatiul public si de cand "proba stick a fost anulata, dar, suntem in tara procurorilor si salutam orice semn de trezie al unui judecator...

# Techno Kratița date 27 March 2018 01:34 +1

De frica raspunderii ulterioare ? Improbabil. Sa fie o complicitate cu sistemul ? Dosare pe rol ? Zeci de mii ? Sunt adunate cumva amanarile acelorasi dosare la alte termene ? Nu cumva Institutiile NU APLICA Legea ? Putem presupune ca miile de dosare sunt oglinda Institutiilor care puteau opri la timp majoritatea cauzelor ? Arata ca si cum si-ar da de lucru "tactic" unii altora, din banii statului, spre ”înalte culmi "paralele" de progres și spiritualitate financiara” ?

# unul din lumea cea mare date 27 March 2018 10:03 0

o poza face cit o mie de cuvinte ........justitia a ajuns dupa chipul si asemanarea cu el, adica.....UN STABOR!!!!!!!!!!!

# Iony date 27 March 2018 11:01 +1

Eu nu imi explic cum toti cei care au fost condamnati in acesti 12 ani de justitie ilegala stau "linistiti si tacuti" si asteapta... mai ales in urma tuturor dezvaluirilor si a faptului ca au fost judecati si condamnati pe baza de protocoale neconstitutionale ilegale. De fapt si DNA si DIICOT ar fi 2 institutii create in mod neconstitutional si ilegal, in consecinta toate dosarele facute de catre acesti falsori trebuiau deja de muuult timp anulate caci sunt ilegale. Asa ne place sa traim: in rusine, ilegalitate, prostie cu institutii care nu au respect fata de proprii cetateni si mai avem pretentia ca alte tari sa ne respecte?

# Retardanis date 26 March 2018 17:11 +16

Am un vis. Cica se facea ca "portocala", fiind amemintat cu "paradeala" incepe sa "ciripeasca" ceva din lumea bufnitelor. Asa va fi?

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 26 March 2018 17:28 +9

PTR RETARDANIS// nu o sa ciripeasca nimic,este prea las pentru asta si in plus de asta, STIE CA POATE SA AIBE UN ACCIDENT DE MASINA CU ,,3 POMI CARE SE AFLAU IN LINIE DREAPTA SI CULMEA TOTI AU FOST LOVITI DAR MASINA S/A DUS INTR/UN SANT APROAPE DE PRIMUL POM LOVIT DAR IN LATERAL LA 5 M,,(VEZI ACCIDENTUL LU ALA CU FARMA-ACOLO MERMELEALA IN LINIE DREAPTA- CONDREA)

# un mizantrop date 27 March 2018 01:06 +6

Eu am asa un sentiment de "am mai vazut filmul asta!", Condrea, gen. Poate ca il vor "spala" pe Onea, ala a fost cu ei in gasca, dar Portocala e, deja, sacrificat si stie si el. Uneltele securiste, pe langa oportunism si disponibilitate, dublate de rautate, au nevoie si de ceva bube in "mapa profesionala" si pe el, cu asta l_au capacitat serviciile. Si astia nu vorbesc, decat controlat si de frica mortii, l-ati vazut pe Ghita... Condrea era disperat, nu ca venea Justitia peste el, ci ca stia ca l-au lasat serviciile, care l-au creat, la cainii de presa. Asa si Portocala, el stia despre Ghita tot adevarul si tot ce-a facut a fost cu voie de la "tata' lor", acum, cand se afla in postura de "orfan", cel mai intelept e sa taca si sa astepte un scandal mai mare, ca asa lucreaza ei, dar, o incercare de "dat din casa" poate insemna disparitia lui fizica...

# Ureke date 27 March 2018 08:18 +4

Dpmnu Portocala - matale citesti ce pariuri face lumea pe seama lui matale ? Evident ca esti mort si ingropat - asta iti dai seama si singur. Si evident ca vei disparea in negura istoriei cu patalamaua asta lipita pe frunte, deasupra ochilor de smeker care , trebuie sa ti-o spun, te tradau de fiecare data - ai privirea aia de lautar sau de hot de buzunare pe care o mostenesti de la unii dintre ascendenti si care este incapabila de altceva decat de evaluarea eventualului castig. Taticu, daca mai aspiri sa revii la conditia de om - te asigur ca nu mai ai nici o sansa. Si e clar ca nici derbedeul de Onea nu scapa. Chestia este ca scapa Kovesi si chestia si mai mare e ca daca scapa Kovesi nepedepsita scapa si Basescu nedivulgat. Bai, Portocala, taci bai baiatule din gura si protejeaza -l astfel pe Basescu ! El a construit tot edificiul pe care te bazai si tot el e papusarul circotecii cu Cosma si Ghita care te trimite pe tine jurisconsult la Intreprinderea de reciclare a gunoaielor.

# unul din lumea cea mare date 27 March 2018 09:21 +3

ptr un mizantrop//da,ai dreptate! justitia in mermelica/i ca si bor, a ramas ca de la prima schisma(1o54) nereformata si impietrita in RAU , PARSIVENIE SI PERVERSIUNE.daca te uiti cu atentie ai sa constati ca justitie in romania s/a facut doar pe vremea lui vlad tepes.romania ca sa aibe justitie ar trebui ca in penal sa RENUNTE DE URGENTA SI CU URGENTA LA JUSTITIA NAPOLEONIANA SI SA TREACA LA JUSTITA ,, anglosaxofona,,- cu JURARTI(PENTRU CAZURILE PENALE).CA SA NU MAI VORBIM DE MAREA SERPARIE DIN CIVIL UNDE PERSOANELE DE RIND NU AU NICI UN FEL CISTIG DE CAUZA IN FATA JUDECATORILOR TOTAL CORUPTI(macar aia din penal sint la ordin,aia din civil sint NUMAI PE SPAGA.in justitia civila mermelitii in roba si cu topoare au instructiuni sa nu dea cistig de cauza mermelacilor impotriva statului HOT,SI ATUNCI CIND SINT FORTATI SA DEA CISTIG DE CAUZA OAMENILOR SIMPLI,DESPAGUBIRILE SINT DE MIZERIE SI IN BATAIE DE JOC,INVOCINDU/SE INJUSTA IMBOGATIRE!!!!!! ASA CA OARBA DUPA EI SI LUMINARI IN

# Ureke date 27 March 2018 12:17 +2

Exista si o continuare - voiam sa iti mai spun , bai Portocala, ca daca totusi mai ai avea o ultima urma de masculinitate in tine si te-ai gandi sa ii tragi dupa tine si pe ceilalti de teapa ta, pana la Kovesi si Basescu inclusiv atunci poate ar exista si vreo urma de iertare pentru tine - ceva in genul finalului complicelui tau moral, Liiceanu, la Apelul catre lichele ” Iar dacă veți da curs acestei chemări, veți înceta să fiți lichele și veți primi recunoștința noastră. Vă vom iubi ” DAR DE CE SA MINT ? Nu va vom iubi si nu va vom ierta niciodata ! Iar tu Portocala esti inca tanar - mai ai de trait destul . Si in fiecare zi vei trece printre noi fara sa stii precis care se pregateste sa te pocneasca or sa te scuipe in obrazul tau gros pe neasteptate. Vai de capul tau, mai fost anchetator !!!

# un mizantrop date 27 March 2018 13:55 +1

Mai, oameni buni, eu tramvaiul asta cu "juratii" nu-l iau, ca, de cate ori aud de curte cu juri, ma imaginez judecat de tefeloti, ca am fluierat in biserica nereformata, unde e unul din tatii loazei tarcovnic....Brrrr! Sau, va judeca fanclubul slujirii, sau nimereste, din greseala un batranel de mingi in cautarea lui Nefertitti, ori isi cauta Plesu chilotii tetra, fix in curtea cu juri....O fi atat de greu sa avem si noi niste judec atori ca niste judecatori, adica oameni cu carte, experienta de avocati, in niciun caz de procurori?! Nu stiu cum sa-ti spun, dar, mie mi-e cam frica de judecata unor semeni de-ai nostri, useristi, gen...

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 27 March 2018 20:12 +2

ptr un mizantrop// mizantropule,chiar am vazut cum functioneaza curtea cu jurati(sa nu uitam ca romania avea jurati inaiunte de razboi si ca ceausescu bagase asesorii po******ri-ii numise altfel decit jurati dar tot jurati erau) uite care/s motivele mede pentru care cred in dreptul ,,anglosaxofon,,in primul rind NU ESTI (in penal) LA MINA UNEI JUDECATOARE ( la fond) care poate ieri noapte a tras pe sub mustata si azi cind TE ASCULTA NICI MACAR NU TE ASCULTA,SI CARE NICI NU A CITIT DOSARUL (si stim cit de des se intimpla).de ce sa fiu la mina a 2 judecatoare (apel) care poate una s/a certat cu barbasu ca l/a prins cu amanta si alta era dornica sau ii venisera ,,musafirii,, si era intoarsa pe dos.de ce sa fiu judecat de 3 judecatori plictisiti carora le umbla prin cap tot felul de probleme personale si nu/s atenti la ceea ce scrie in dosar( ex de ieri cu fam cozma,care luasera deja in 2 instante ani grei.EU AM MAI MARE INCREDERE CA SOARTA MEA SA DEPINDA DE 15 JURATI CARE SINT(CONTINU

# unul din lumea cea mare date 27 March 2018 20:40 +1

ptr un mizantrop//(continuare 2) de ce mai am incredere in jurati?caci juratii sint alesi de catre avocatul meu si de catre procuror sub supravegherea judecatorului si IN PREZENTA INCULPATULUI( fiecare avind dreptul sa refuze jurati,apararea si acuzarea).in sistemul cu jurati procurorul este egalul aparatorului,nu este in cirdasie procurorul cu judecatorul( si aici ai nenumarate exemple de cirdasie si intimidare a judelui de catre nenorocitii de procurori, care au ajuns ca gestapo si ss.mizantropule am expus argumentele mele fara rautate,eu am vazut cum functioneaza justitia anglosaxofona,am vazut politisti care au plantat probe ,arestati in sala de tribunal de catre jude.in sua spre ex,judecatorii pedepsesc CRUNT PE CEI CARE INCEARCA SA/I MINTA. DE AICI AR TREBUI SA SE INCEAPA SI IN MERMELICA ,TARA IN CARE SI GPS/UL MINTE!!!!!

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 27 March 2018 20:24 +2

PTR UN MIZANTROT//(CONTINUARE)EU AM MAI MARE INCREDERE CA SOARTA MEA SA DEPINDA DE 15 JURATI CARE SINT FOARTE ATENTI LA PROBE !!!!!caci noi cei din afara justitiei avem mult mai multa constiinta caci te/ai gindi ca/i un dzeu deasupra si nu ai pune botul la mermeleala falsa in care probele nu bat cu fapta(ai putea sa/mi spui ca si juratii pot fi mermeliti si infuientati) in legea ,,saxofona,, juratii pot fi si izolati si cazati intr/un hotel sub supravegherea stricta a judecatorului(in cazuri cu nume sonore se practica) si politiei.( nu au dreptul sa se uite nici macar la stiri pe parcursul procesului).apoi daca nu toti decid ca/i vinovat inculpatul este acela pleaca liber.exista doar o singura judecata care se termina si nu mai sint 100 de aminari si infatisari. mizantropule ,ti/am dat citeva exemple.judecatorul este scos din procesul judecarii este doar in procesul aplicarii pedepsei,el incadreaza fapta in caz de vinovatie,sa nu uitam ca si la noi s/a practicat ceva de gen.un

# un mizamtrop date 28 March 2018 09:33 0

Cum, naiba, sa fie juratul "foarte atent la probe", ce stie el, fara studii de specialitate, despre probe?! Ai avut proba intelepciunii po******re, cand cu Ordonanta 13, ai vazut si cat de repede se duc e poporul dupa fenta...Ce astepytari ai?! Romanul e ipocrit si degraba schimbator de tabere, sa nu mai vorbim de ideile preconcepute. In legatura cu alegerea juratilor de catre aparatorul tau, uiti partea "adversa", care are si ea aceleasi drepturi, sa nu pomenim din nou de baza de selectie. Singura sansa reala e sa beneficiezi de "rejudecare", ca nu se inteleg aia, fiec are crezandu-se mai destept ca altul. Imi parfe rau, dar, nu fumez sistemul asta. Sunt subiectiv, ai mei au fost "beneficiari" ai "tribunalelor poporului", care "judeca" dupa mintea lui simpla exact ce si cum cerea acuzatorul...Ai dreptate sa fii nemultumit de actualul sistem si pe mine ma bantuie intrebarea, cum, naiba, judeca un hipster de 25 de ani, cu "salar" de inim 4000 euro pe unul care a furat o paine?!

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 28 March 2018 10:28 0

PTR UN MIZANTROP// am si spus ca ,,alegerea juratilor se face sub supravegherea judecatorului,atit de aparare ,cit si de procurori,,(poate am spus/o cu alte vorbe).ai mare dreptate in ceea ce priveste hastagistii,aia erau o adunatura de imunzi(ca sa citez un nenorocit care a furat bani ,fiind ambasador si apoi avind o vila de la rapps si pe care culmea,ponta l/a bagat iar in mae). da !!! sintem ipocriti ,dar nu cred ca/i intrecem pe vestici,si crede/ma, caci traiesc printre ei din 90.si ca nota personala, IMI PARE RAU CA NU SINT MAI MULTI MIZANTROPI CA(si cu ingaduinta ta m/as baga si eu in categoria mizantropilor) TINE ,CARE SA PUNA IN DISCUTIE SISTEMUL MERMELIT SI PERVERTIT.mizantropule,tot ce s/a facut in mermelica in istorie,s/a facut si in sua(epoca mccarthy si hoover). deportari in idaho si nevada,confiscari de proprietati la sute de mii de oameni (si nu s/au retrocedat nici azi).si in sua sint hastagisti- li se zice MILITIA si sint in constitutia sua

# Jean date 26 March 2018 17:15 +8

Parca vad ca maiestatea sa, divina imparateasa, slujirea, va clasa acest dosar de doi bani facut cu japca de catre niste porcurori penali, ce sa mai refaca de la zero, interceptarile masluite, sa il trimita pe Cosma in R. MOldova sa trimita iar plicul falsificat. Nu vedeti ce ghena a ajuns DNA sunt conducerea abstractiei de slujire, aceasta divina fiinta coborata fix peste napastuitii de romani care sufereau de anticoruptie ca de tranji si care s-a inconjurat de cei asemeni ei, ca doar cine se aseamana se aduna, asta e nivelul procuorilor dna, mediocritatea si smenurile de borfas sunt calitatile cerute de fisa postului, toti fiind promovati cu japca in urma unui interviu de doi bani.

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 26 March 2018 17:16 +11

FELICITARI FAMILIEI COZMA,SA VA TRAIASCA FIUL SI NEPOTUL DAR , SOLUtia chiar nu/i pe lege. cum sa retrimiti la rejudecare un dosar cind ti s/a prezentat muntele de dovezi chomolugma ,ca dosarul a fost INTOCMIT PE FALS SI TU NU CERI DESCHIDEREA UNEI ANCHETE PENALE IMPOTRIVA CELOR CARE TI/AU PREZENTAT UN DOSAR TOTALMENTE FABRICAT???? DECI MERMELEALA TOT CU MERMELEALA IN SUFLET!!!!!!!!!NU/I ABSOLUT NICI O VICTORIE A JUSTITIEI ESTE TOT O MERMELEALA, CUM SA MAI REJUDECI ODATA UN DOSAR CARE TI S/ A PREZENTAT CU FALSURI ORDINARE?DACA S/A INTIMPLAT ODATA NU SE POATE INTIMPLA SI A 2 A OARA? CE PATESC CEI RASPUNZATORI CA PUTEAU SA BAGE LA PUSCARIE NISTE OAMENI NEVIONOVATI???DECI NICI O VICTORIE PENTRU JUSTITIE ,TOT MERMELEALA SE CHEAMA PINA CIND NU VOR FI ELIMINATI MINJITII STATULUI CU MERMELEALA IN SUFLET,FAM COZMA O SA FIE EXPUSA PENTRU A 2 A OARA LA MERMELEALA SI MERMELITORII CARE AU MINTIT JUDECATORII NU PATESC NIMIC,HALAL, DE CASP SA VA FIE!!!!!!!!

# livia date 26 March 2018 17:18 +6

Inceputul a fost facut. Sa vedem ce urmeaza. Logic, TOATE dosarele de la haules, sa fie reluate; porcurorii (!!) de elita, judecati si la haules cu ei. Asa am incepe sa fim normali. Ce o fi patit Dragomir, cel cu nasul in suflet?

# Ion date 26 March 2018 17:24 -9

Nu mi-e rusine nici cu clanul Cosma. Erau destule motive de condamnare. Numai ca DNA nu este in stare sa faca o cercetare penala ca lumea si sa intocmeasca un rechizitoriu dupa lege.

# unul din lumea cea mare date 26 March 2018 17:57 +5

ptr ion// ba ioane ,ce mi/ar placea sa dea tie dzeu locul familiei cozma si sa te judece pe tine, ala cu nasul in suflet pe probe false,inshalaaaaaa!!!!!!!!!!!!

# livia date 27 March 2018 07:19 +2

De ce oare? De multa carte ce stiu (4%)? Pentru ca pana acum rachizitoriile erau (?) facute de sri, si s-au puturosit? Sau pentru ca paradeala a juns la rang de lege?

# bombonel date 26 March 2018 17:29 +4

Felicitari elitei justitiei care mananca bani frumosi de la prostii de romani! Cineva a fost paradit la temelie si a lut-o si in freza. Huuo CSM, sluga lui base si a urmasului lui! Ar trebui rejudecate toate dosarele facute de elita din 2004 pana in 2018!

# mihail date 26 March 2018 17:40 +7

Da, ,,justitia a functionat" ( ca sa zicem asa !) pentru ca A FUNCTIONAT PRESA ( sau macar o parte a ei ). Cum sa nu-ti fie rusine ca traiest intr-o asemenea tara ?! ,,Inalta Curte" ?! Sa-si spuna cum vor, dar nu-i mai crede nimeni!

# Marlone date 26 March 2018 17:48 +3

Mai exista o speranta pt., tara asta . Se pare ca nu toti judecatorii sunt slugile procurorilor ! Cinste lor !

# Paul Snaider date 26 March 2018 17:48 +9

In interiorul justitiei romane ,,traieste " si actioneaza o casta mafiota !!! Acei procurori care au instrumentate asemenea dosare trebuiesc arstati si judecati in regim de urgenta ! SUNT UN PERICOL PUBLIC ! In fabricarea dosarelor au uzat de : fals, uz de fals, abuz in serviciu , golanie, marlanie, mafiotism , kurvareala, santaj etc...etc

# adi date 26 March 2018 20:47 0

N-am crezut ca in democratie se poate intampla asa ceva desi la un momentdat am inceput sa banuiesc faptul ca dosarele penale ,in mare parte, sunt contrafacute.Coruptia in justitie nu este mai mare sau mai mica decat in alte domenii cum ar fi ; administratia,invatamantul,sanatatea,politia ,sportul,samd este aproximativ la acelasi nivel cu acestea .Cine crede ca in justitie nu exista coruptie se inseala.Paradeala si dauna totala am aflat acuma ca exista in penal dar sa vedeti in civil ce dezastru este .Nu m-ar mira ca acesti procurori in incercarea lor de a scapa sa spuna ca ei au respectat codul de procedura penala exercitandu-si rolul activ in cauza.

# Gilu date 26 March 2018 21:02 +5

NE BUCURAM PREA DEVREME ! JUSTITIA RAMANE CEA MAI. REACTIONARA INSTITUTIE DIN. ROMANIA ! TRIMITEREA SPRE REJUDECARE INSEAMNA. NEGAREA ORORILOR CARE S_ AU SAVARSIT. IN DOSAR .DOAR ACHITAREA AR FI INSEMNAT O DORINTA DE REFORMARE... Balta linistii sau locul unde nu s_ a intamplat nimic ...

# ana date 26 March 2018 21:35 +5

Pentru mine ramane un nelegiuit . Nu am sa-l pot respecta pe acest individ atata timp cat m-a condamnat stiind ca sunt nevinovata! Sa nu-l scape Dumnezeu de asa judecata  cum mi-a facut el ,Francesca si Selaru mie si sotului meu.

# Pintea date 26 March 2018 22:51 0

Admite si apelul DNA? Si trimite cauza spre rejudecare tot la ICCJ? Incurajator!Vor primi probabil pedepse cu trei luni mai mici. De unde atata incredere in justitie?? Si la ICCJ..!

# un mizantrop date 27 March 2018 01:09 0

"Decontul, cat e decontul?????" Ca nu se mai poate, Serviciile si Procuratura, adevaratele gauri negre ale bugetului de stat!

# alt mizantrop date 27 March 2018 07:36 +4

In tara asta in care Coldea ca ultimul borfas prezenta facturi false pentru concediile platite de Ghita, mai e inca in libertate , ba chiar da lectii de patriotism prin academii si comisii parlamentare si primeste si pensie de mii de euro, in tara asta in care pentru treaba asta si Hellwig care nu l-a degradat, arestat si trimis in judecata pe acest general-infractor, mai e inca sef al SRI...In tara asta in care dovedita plagiatoare adica hoatza, minte la fiecare respiratie, mai e inca in functie si nu-i arestata pentru inalta tradare, iar vopsitul Lazar participa cu succes la concursul sa incalcam Constitutia cat mai des, din postura de procuror general si inca mai e in functie, in tara in care procurori DNA de elita sunt dovediti ca falsificatori si tortionari ordinari cum n-au avut nici comunistii, in tara asta in care e presedinte unul ce se revendica din nazism si care ne spune ca e multumit de justitie, deci in tara asta decizia in cazul Cozma e pe aceiasi linie.

# un mizantrop date 27 March 2018 14:06 0

Eu zic sa -i punem pe "expertii" DNA (ce, barbarie!) sa calculeze prejudiciul creat de statul de forta, "vertical si protectiv", prin cheltuielile nesimtite si prin lipsa de eficienta, raportat la pericolul real inlaturat si la numarul de dosare deschise si umflate pe bani multi si respinse de instante...un soi de balanta cheltuieli/beneficii. Sunt, foarte preocupat in ultima vreme de redresarea economica a Romaniei, asa am ajuns la acest capitol, pentru ca, gandeste-te: daca inlaturi securistii din economie, mai pensionezi din aia care fac camp tactic din justitie si presa, ii mai trimiti la "bratele de munca" pe incompetenti, betivi, abuzivi, cu magistratii recrutati ilegal, dupa ei, se face o economie!!!

# Eu date 27 March 2018 15:07 0

Care din cei 5 judecatori a facut opinie separata?

# UNUL NDIN LUMEA CEA MARE date 27 March 2018 22:51 0

PTR EU// ala cu nasul in suflet,ala din stabor

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 28.03.2024 – Bomba cu fas a lui Kovesi

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva