29 March 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

Multinationalele l-au pedepsit pe Dragnea

Scris de: Cornel NISTORESCU | pdf | print

28 May 2019 12:32
Vizualizari: 8916

PSD-ul a jucat orbeste o carte. S-a pus cu multinationalele si s-a ars. Liviu Dragnea a procedat la fel. Si a fost condamnat si incarcerat. Iar partidul care nu exista, si despre care trei sferturi din Romania n-a auzit desi face zgomot cam de multa vreme, a fost gonflat pe Facebook si transformat in castigatorul zilei.


Adica USR-PLUS a crescut ca ciuperca pe balegar. Ai zice ca se schimba tara si vine la putere tanara generatie. Vine pe dracu! La putere vine, dar de schimbat nu schimba nimic pentru ca in materie de performante administrative, de proiecte si de experiente, gruparea cu pretentii salvatoare este nula. Cum nula este si in materie de dragoste fata de tara. Cand ii intrebi de patriotism, iti raspund cu „cei-i aia?”

Ce s-a lucrat in aproape doi ani de zile cu #rezist si cu # declic si cu Piata Victoriei s-a incheiat cu succes. Dragnea a fost condamnat si PSD-ul a fost pus cu botul pe labe. Daca nu este atent, acest partid se poate face praf si pulbere. Mai ales daca este plin de oportunusti,acoperiti si de profitori care sa tradeze. Si s-a ras. Nu mai ramane decat o vaga „urma” de dansul. Daca se strange, s-ar putea sa treaca peste acest mare hop si sa supravietuiasca. Iar URS-ul si PNL-ul vor arata ce pot. Abia atunci ne vom dumiri.

Geaba se umfla unii in pene si isi aroga victoria! Ambasadorul Danemarcei in Romania a fost principalul profet al alegerilor. A zis „Va fi o duminica fierbinte. Si dupa? Posibil sa fie mai racoare”.

Probabil ca ambasadorul micutei tari nordice stia el ce stia. Dupa cum extazul Monicai Macovei tot cu o zicala dubioasa se incheie. ”Victorie a Romanilor si a Europei”. Adica spune adevarul. Sunt convins ca se refera si la europarlamentare si la condamnarea lui Dragnea.

De ce cred eu ca infundarea lui Liviu Dragnea si demolarea PSD-ului este o operatiune organizata si nu o disputa politica pentru binele Romaniei? Pentru ca multe acuze erau aduse de-a proasta, fara cap si fara coada si, mai ales, fara dovezi. Doar injuraturi, pamflate si panseuri a la Dogoiu si SRI. Toata campania s-a redus la injuraturi pe net, la panseuri si la strigaturi. Ce s-a incheiat luni nu a fost un proces penal, ci un spectacol in care publicul a fost excitat si impins sa ceara o executie. Iar judecatorii s-au conformat.

De ce nu s-a ridicat nimeni din presa si din PSD sa inventarieze numarul prostilor si al incompetentilor promovati de Liviu Dragnea? Ar fi rezultat o lista lunga si ar fi avut greuteatea unor argumente pentru care putea fi debarcat din fruntea PSD-ului. Chiar si pentru acest razboi cu multinationalele putea fi tras la raspundere, chit ca ideea nu-i apartine. Este opera fara cap a creierului economic al PSD, adica a lui Darius Valcov. Daca partidul sau si opozitia l-ar fi taxat serios pentru improvizatiile financiare si economice, PSD-ul n-ar fi pierdut atit de multe procente. A fost aplicata cu varf si indesat o metoda a victimizarii, a demonizarii, in stilul acuzatiilor isterice, care nu mai cer argumente si probe, ci numai executii. Si a tinut. Liviu Dragnea a devenit inamicul Romaniei, iar PSD-ul pericolul principal al democratiei si al dezvoltarii. Ceea ce nu prea este, oricat se forteaza unii sa ma convinga. Povestea a prins, a intaratat lumea si acum suntem in situatia de a vedea ce-am facut.

Preluare de pe cotidianul.ro

Comentarii

# ?????? date 28 May 2019 12:49 -27

@Zici dumneata că bau-bau, și că justiția ar răspunde la solicitările multinaționalelor ,ca probabil să mai "ciuguleși" și dumneata de pe unde se mai poate, ? Păi ce "multinaționalele" au atribuții politice, să le fi făcut Liviu Dragnea "concurență" ,?

# gica70 date 28 May 2019 14:53 +3

O faci pe prostu'..Stii bine la ce se refera..la dublu standard!

# ?????? date 28 May 2019 18:04 -2

@Ca să "perpelești" o multinațională trebuie să ai și cu cine, că ăia angajează profesioniști, nu pcr-iști, ?

# Pintea date 29 May 2019 15:31 +11

Lasati, nu mai faceti pe prostu, sau poate ca nu, stim cu totii ce atributii au multinationalele, le-am vazut la mitinguri cand nu le convenea ca li se diminueaza profitul daca plateau un impozit, sau cand nu mai puteau sa roada degeaba oase in tara asta fraieră! Dar triunghiul Basescu - Coldea - Kovesi, adica MAFIA, nu v-a starnit nimic, va placea? Un mafiot mai mare decat Basescu si un jaf mai mare al tarii ca pe timpul lui, nu a existat NICICAND! Cand a venit criza, băsescu a taiat pensiile si salariile, dar a indatorat tara cu miliarde de euro, ca sa le dea bani ”bietelor”multinationale, care păpaseră tot si erau gata sa dea ortu popii! Asa ca poporul le tine pe multinationale, pe DEGEABA! De-asta nu pleaca din Romania! Dragnea nu a stiut cum sa le deschida ochii fraierilor si sa le arate cu cifre, ce impozite plateste o MULTINAȚIONALĂ si ce impozite platește un fraier de cetațean! Asa ca mai taceti naibii din gura si nu mai propagati idei fanatice si stupide, mai bine mutati-va pe

# DOREL date 31 May 2019 17:57 0

Nenorocirea e ca Dragnea nu a evaluat corect "scorul" riscurilor, viata (reala) e o doar o simpla aritmetica, de acu' 2 ani Dragnea trebuia sa iasa din joc, sa treaca pe tusa, nu mai era o miza, putea sa incheie un acord de recunoastere, sa achite prejudiciul, sa ceara schimbarea incadrarii etc., era achitat la fel ca Bombonica, dupa aia putea sa iasa iar pe Strasse ! Si b): am spus-o aici de acu' 2 ani ! Parerea mea ..

# ?????? date 28 May 2019 12:51 0

Remarci și că în societățile de unde vin multinaționalele nu prea se face publicitate unor astfel de idei, ci sunt sancționate, ? Exemplu speța cu domnul Severin, ?

# imun/teanu date 28 May 2019 13:20 +10

Si AMBASADELE ! Ce rau le-a facut lor acest popor? E-adevarat, tara asta (principatele romane) avand (geo)politic o pozitie foarte fragila. Mereu la granita. Migratorilor. Si invadatorilor. Desi ele au platit biruri imperiului otoman niciodata n-au fost pasalace. Cum Budapasta. Cum si, cat pe ce, chiar Viena /parca un roman a scapat-o, fiul ajungand chiar lor rege (si cel mai!). Le-a costat si foarte multe razboaie (chiar si cand ascunsi in paduri), fara niciun ajutor desi promise. Atunci si (mai) recunoscand, cum pentru papa Stefan Cel Mare "principe al crestinatatii". Standu-le secole pavaza. Acum, cand occidentul se islamizeaza intens si VOIT, sa fie o "hiba" si crestinismul la noi impamantenit. "Necunoscute sunt caile Domnului" (si si doamnelor).

# ?????? date 28 May 2019 13:37 0

Opinați că Liviu Dragnea nu ar fi primit condamnare în speța la care face referire articolul dacă lider la PSD ar fi fost Ponta, ?

# Stelian date 28 May 2019 14:10 -8

:-? Dl Nistorescu .. cat de jalnic ati ajuns ! Rusine !

# Gilu date 28 May 2019 14:50 +13

Popor de canibali ! Rusine simulacrului numit justitie ! Parafrazez un poet interbelic : " Jos justitia , ca s- a prostituat "! Sper ca viitorul guvern usr sa- l numeasca ministru de justitie pe Dide , iar la interne pe Marian Ceausescu ; la sanatate , pe celebra Angi ...Ii merita po******tia romaneasca,din plin ...Sa traim cum a zis Chioru' !

# AdiP date 28 May 2019 16:08 +3

Corect! Din pacate PSD trebuie sa-si asume toate greselile: - compromisurile facute cu sistemul securist! - lipsa de fermitate in corectarea abuzurilor clar dovedite in justitiei si in multe alte domenii! - formula complet gresita privind atribuirea ministerelor sub influenta baronilor locali in loc de MERITOCRATIE = merite profesionale si expertiza dovedite, pentru cei care nu cunosc. - deciziile luate in grup restrans, gen Valcov, in loc de dezbatere sincera si larga in partid. Stiu ca are meritul principal in partid dar aroganta asta nu e acceptabila. - lipsa pasului in spate pe care Dragnea era obligat sa-l faca atunci cand a constata ca afecteaza imaginea partidului. Putea sa-si execrcite influenta altfel - Lipsa de inteligenta si ineteres in pregatirea schimbului de maine al PSD. A avut timp cacalau dar si-a inchipuit ca va fi acolo pe veci. - Lipsa oricaror negociatori in afara PSD, cu Presedidntele nemernic si alte partide. Deloc inteliogent. Mai am multe dar ma opresc aici.

# nu conteaza date 28 May 2019 19:52 +7

Dragnea a promis ca lupta cu multinationalele dar pasi facuti de el au fost atat de mici si nesiguri, incat aproape ca implorat sa fie bagat la puscarie! Tare ma tem ca dupa ce va trece ura asta dementa, cand se vor face simtite efectele votului de duminica, cei care juisau de fericire la vederea lui Dragnea in drum spre inchisoare, il vor transforma rapid, in martir. Psd, e deja in disolutie din cauza luptei nebune pe puterea din partid si extrem de curand, cetatenii isi vor da seama ce tampenie au facut dar deja, multinationalele via statul politienesc, isi vor fi reluat cu si mai mare putere locul! Abuzurile de pana acum, vor fi floare la ureche fata de ce urmeaza!!!

# asteptam taieri date 28 May 2019 21:06 +1

cu toporul. taieri de ce-o fi, numai taieri sa fie. ca vor fi si drepturi ? de cand au sclavii valahi drepturi ?

# lege-faradelege date 28 May 2019 22:26 +5

Un complet de la ICCJ l-a condmnat pe VISINECU, ca tortionar, dar nimeni nu a intrebat cine au fost magistratii care i-au trimis pe detinutii politici la tortionarul VISINESC.Ca si acum si atunci, doari niste magistrati i-au trimis in puscarii si i-au condamnat la ani grei de temnita grea pe martirii ; RADU GYR, NICHIFOR CRAINIC, PARINTELE IUSTIN PARVU, PARINTELE ARSENIE BOCA , CORNELIU COPOSU si lista ar putea continua la nesfarsit. TORTIONARII AU MURIT TRAIASCA NOII TORTIONARII.

# gică contra date 29 May 2019 10:00 +2

CORECT !! Judecatorii care l-au condamnat pe Iulius Filip, de ce nu se atinge nimeni de ei ?? Fiindca au fost oamenii securitatii. Cine a castigat acum ? Noua securitate !

# Pintea date 29 May 2019 15:43 +3

Analiza d-nului Nistorescu este f. buna, dar vede numai padurea, nu si copacii! USR este un partid de agenti ai lui Coldea, racolati din studentie sau aiurea! Nu vedeti ca toti par cam nesanatosi si debusolati? De anul trecut se vorbea ca acest Coldea a furat planurile unei institutii cu atributii in alegeri, deci el pregatea FRAUDA, dar PSD dormea! Nu a luat voturi ALDE, dar a luat basescu si ponta?? Si USR? Chiar atat de tâmp e poporul? Totul este o HOTIE, realizata cu softurile electronice, etc. PSD a avut puterea in mana dar nu a stiut sa actioneze! Coldea - kovesi - Oprea au actionat in 2009 să ii mai dea un mandat lui Basescu si tocmai acum stateau pasivi ca sa piarda puterea? Numai naivii cred asta!

# VVoinic date 29 May 2019 16:02 +2

Eu vad un singur lucru. `M...E PSD`` a castigat alegerile !!!!! Adica acest popor legitimeaza MARLANIA, RAUTATEA, AGRESIVITATEA, PRACTICILE SECURISTE !!! Mie nu-mi vine sa cred! Cred cu convingere ca sunt multi care nu isi dau seama ca prin votul lor au facut asta. Cat despre Dragnea... Da, hotii trebuie sa fie la puscarie, dar numai daca procurorii isi fac treaba si exista dovezi. Refuz sa aprob si sa ma mai si bucur pentru intrarea in inchisoare a unui om in functie de voturile pe care le are in spate. Ce justitie este cea care programeaza ziua sentintei in functie de data alegerilor ?????

# Baran Gheorghe date 29 May 2019 16:34 +7

Multinationalele si bancile. Nu uitati scandalulul ROBOR!Romanian Interbank Offer Rate. TOVARASUL Mugurescu Ispravescu , a spus live cu suboiect cu predicat si fara echivoc ca ROBOR nu poate fi mani******t si ca NU SE POT FORMA CARTELURI BANCARE , deoarece nu poti sa fii cartel cand esti de ambele parti ale trjghelii ( adica si vinzi si cumperi) . Am explicat ca se poate , am dat si exemple . AM AVUT DREPTATE , vezi si cartelurile bancare din Europa amestecate in mani******rea cursului a 11 valute. Vezi Clubul Lombard! Domnule Ispravescu , mie ica nu mi-au dat dreptate romanii ,n-au aflat, dar pe dumneavoastra sigur v-au ginit ca mincinos . Sa auzim de bine la bicentenarul Tudor Vladimierscu!

# ?????? date 29 May 2019 23:37 0

Ai bre nea ziaristu', dumneata pricepi de trabuie ca unii care muncesc, trăiesc și plătesc impozite în altă țară să dispună prin vot cum să trăiască și ce să se facă cu banii ălora de trăiesc și plătesc impozite la "Românica" , cum îi zici dumneata, dacă ăia de trăiesc în altă țară nu plătesc impozite și la "Românica" ? Păi dumitale îi convine ca unii care nu plătesc impozite la "Românica"să zică ce să se facă cu banii dumitale și ce zici dumneata să rămână să se facă atunci când o să aduni voturi mai multe decât ăia care votează însă nu dau bani la "Românica", ?

# ?????? date 29 May 2019 23:52 +2

Ai bre nea ziaristu', ai putea explica și de ce persoanele care s-au născut și au trăit în comunism , neavând nici proprietăți, ar trebui să contribuie din solidaritate la despăgubiri acordate foștilor proprietari cărora nu le-a distrus proprietățile neparticipînd la război, ? Păi ălora de au trăit în comunism cine le plătește despăgubiri că au trăit în comunism , stare de lucruri la care au contribuit ăia de au provocat și susținut războiul, ? Ca să nu mai aducem în discuție deocamdată și despre perioada de după comunism, ?

# ?????? date 30 May 2019 00:16 0

Considerați domnule Nistorescu că ăia de au primit bani ca despăgubiri pentru proprietăți or să îi investească în România, ? Considerați că ar fi trebuit stabilită ca și condiție pentru achitarea unor despăgubiri de către stat, ? Remarcați și că o astfel de chestiune se putea realiza prin regelemtarea folosirii unui cont numai pentru plăți pentru activități în interiorul țării, cont în care statul ar fi disponibilizat banii din despăgubiri pentru finanțarea anumitor achiziții, realizări de obiective,?

# ?????? date 30 May 2019 00:19 +1

@Deci remarcați și faptul că statul a plătit despăgubirile pentru bunurile care se aflau în țară, nu în alte țări, ?

# ?????? date 30 May 2019 09:06 0

@Pe cine consideri și dumneata vinovat domule Nistorescu că a lăsat moștenire românilor comunismul, securitatea și torționarii, ?

# Pintea date 30 May 2019 16:10 +2

... pă rege; iar securitatea si torționarii existau si inainte de comunism. Despre crimele Sigurantei Statului, nimic? Ciuda ta este ca acest comunism a construit o țară, pe care o jefuiesc inca si azi ”fostii proprietari”, care nu ar fi trebuit sa primeasca nimic inapoi. ”Prostul” ala de Ceausescu nu a furat nici un ban, nu a avut conturi in strainatate, iar abuzurile de azi ale justitiei si ale statului paralel pe care il proslaviti, mi se par mai mari decat ce a fost in 50 ani de comunism. Ca si slujul si prostia cu care va inchinati la UE si SUA, nu l-am vazut la oamenii politici dinainte de 1989, si nici la Ceausescu. La ăia am vazut patriotism.

# Baran Gheorghe date 1 June 2019 09:39 0

Tocmai de aceea au făcut comunismul. Unii spun ca a fost experiment, nimic mai greșit.Au găsit aceasta forma de oranduire și organizare sa convinga oamenii sa munceasca, sa capitalizeze centralizat , sa rezolve construcția de obiective importante și apoi hop! Sa ia tot. CINE A GANDIT ASTA? MARX SI ENGELS AND COMPANIA. Comunismul nu a fost utopic, daca era nu funcționa atâta timp, dar oamenii din comunism au fost utopici, cu rădăcini în lăcomie și desfranare. Omul este un animal mai animal decat toate animalele, pentru că nu se indestuleaza niciodată. Moare nesatul. Ce este a mai fost ce a fost va mai fi.

# Pintea date 1 June 2019 14:49 0

Marx ,Engels si Lenin, evreii de sorginte intelectuala au imprimat natiunilor est-europene comunismul, utopia dornica sa transforme omul intr-un animal rational(ca ei) care consuma,se reproduce si moare singur,fara constiinta si nazuinte.

# Baran Gheorghe date 1 June 2019 09:51 +3

Uniunea Europeană a fost făcută cu același scop ca și comunismul.Mai întâi se creează imaginea, mirajul apoi hop! După ce vor spolia se va sparge. Ce a mai mare colonie s a îndestulat. Pleaca, dar nu prea poate pentru ca pleaca cu prea mult. Ce nu ati inteles???

# liviu cotora date 30 May 2019 10:45 +1

Perfect spus Am fost expulzat din Romania in 1979 ca dizident politic sunt cetatea francez si patronul societatii mele franceze de informatica ( am facut automatica) Este adevarat ca lipsa patriotismului responsabil si reactiv este o enorma diferenta cu tarile ca sunt adevarat indepentente si nu slugi supuse cu doar o capacitate de executie fara speranta de a fi altceva Cureaua de legatura a multinationalelor fiind securitatea

# ?????? date 30 May 2019 11:40 -1

@Remarci și dumneata domnule Nistorescu că plata de despăgubiri , în solidar, îi face "complici la distrugere" pe aceia care contribuie, ?

# ?????? date 31 May 2019 10:17 0

Pe de altă parte vezi dumneata domnule Nistorescu ce înseamnă și democrația asta, dumneata dai banu', că ești contribuabil și plătești și votezi ce să se facă cu banu' pe care dumneata l-ai dat și vin câțiva indivizi dintr-ăștia, eventual un pic și mai "bagabonți", care nici nu contribuie cu banu' la buget , și votează ceva mai mulți ce să se facă cu banu' pe care l-a dat Nistorescu, de exemplu, la buget, însă există și posibilitatea că ăștia să nu voteze să se facă ce a zis Nistorescu, care a dat banu' ? Remarci domnule Nistorescu că astfel de chestiuni amintesc și de vremurile în care Traian Băsescu zicea că nu se vor face autostrăzi și puneau câteva plombe de bitum pe drumurile vechi și panouri publicitare pe care scria, "Aici sunt banii dumneavostră !" , ? Cum ați comenta, ?

# ?????? date 31 May 2019 10:31 0

Păi dumneata consideri că este firesc să ți se "confecționeze" "feng shui" de vinovat de distrugerile războiului ,că ești contribuabil și dai banu', iar ăștia de votară când votară, votară să își încaseze despăgubiri pentru distrugerile cauzate de război, ?

# ?????? date 31 May 2019 12:20 0

Vă mai amintiți totuși domnule Nistorescu și faptul că Traian Băsescu este politicianul în ale cărui mandate, la Ministerul Transporturilor, la Primăria Capitalei, la Președenție, s-au realizat și cele mai valoroase plombe de bitum pe drumurile și șoselele țării, ?

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 28.03.2024 – Bomba cu fas a lui Kovesi

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva