16 April 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

BIRSAN VS DNA – Judecatorul CEDO Corneliu Birsan a dezvaluit la “Sinteza zilei” abuzurile DNA asupra sa, a sotiei sale, judecatoarea Gabriela Birsan, si a fiului lor, abuzuri care “nu au a face cu un stat de drept”. “Doamne fereste, nu exclud sa fiu primul fost judecator al unei tari care sa se indrepte impotriva propriei tari”, a declarat de la Strasbourg judecatorul Birsan

Scris de: L.J. | pdf | print

6 March 2013 18:05
Vizualizari: 10164

Renumitul profesor Corneliu Birsan (foto), judecatorul roman la Curtea Europeana a Drepturilor Omului, a facut noi dezvaluiri despre abuzurile la care a fost supus alaturi de sotia sa, judecatoarea Gabriela Birsan de la ICCJ, de catre DNA, in speta de procurorul Viorel Cerbu. Judecatorul Birsan a declarat ca atat el, cat si sotia sa au fost ascultati ilegal si si-a manifestat indignarea fata de faptul ca procurorii au interceptat inclusiv discutiile personale.


Profesorul Corneliu Birsan a precizat marti seara, 5 martie 2013, la emisiunea “Sinteza Zilei” de la Antena 3, ca nu stie insa cat timp a fost interceptat. Judecatorul Birsan a explicat ca ascultarea sa a fost facuta in baza unui mandat de siguranta nationala, modalitate care insa contravine dispozitiilor Conventiei Europene pentru Drepturile Omului, asa cum s-a stabilit prin Hotararea “Popescu impotriva Romaniei”, din 2007:

La momentul la care s-a facut ascultarea, a fost o ascultare ilegala si a sotiei. Eu sunt aici de 14 ani, sotia a ramas in continuare sa-si desfasoare activitatea de judecator pentru ca aceasta este profesia ei. Ei bine, unul din modurile noastre de convietuire a fost dat de convorbirile telefonice, doua, trei pe zi. Cum este permis, cum este posibil ca tot ceea ce eu vorbeam cu sotia, legat de viata noastra, de copilul care era cu mine, chiar de unele lucruri care tineau de profesia noastra, nicidecum de lucruri care tin de trafic de influenta, sa fi fost ascultati atata amar de vreme? Nici acum nu stiu cat timp, pentru ca niciodata nu mi s-a spus. S-a inceput cu mandat de siguranta nationala. Mandatul de siguranta nationala a fost condamnat de Curtea Europeana a Drepturilor Omului, lucrurile nu au fost nici pana in prezent reglementate in legislatia romana, in conformitate cu dispozitiile Conventiei. (…) Din 2007, in cauza Popescu impotriva Romaniei, CEDO a spus ca aceste dispozitii sunt incompatibile cu dispozitiile Conventiei. In mod firesc urma executarea hotararii CEDO, deci Romania trebuia sa modifice legea sigurantei nationale, in privinta ascultarilor telefonice”.

Corneliu Birsan: “Pentru ratiuni pe care numai DNA le stie, au fost incalcate drepturile de care ne bucuram, si sotia si eu”

Judecatorul Corneliu Birsan a tinut sa sublinieze ca ceea ce s-a intamplat in cazul sau si al sotiei sale nu are nicio legatura cu statul de drept. Profesorul a explicat ca procurorii DNA au efectuat perchezitia la domiciuliul sau, precum si acte de urmarire penala, desi fusesera informati despre imunitatea de care se bucura atat el, cat si sotia sa: “Eu vreau sa pun in lumina niste lucruri care s-au intamplat si care nu au nimic de-a face cu un stat de drept. Toata aceasta actiune s-a declansat la 6 octombrie 2011, dar anterior acestei date, pentru ratiuni pe care numai DNA le stie, au fost incalcate drepturile de care ne bucuram, si sotia si eu, respectiv ne-au fost incalcate drepturile care decurg din imunitatea diplomatica de care beneficiem. Si pentru ca am folosit acest termen, vreau sa se inteleaga limpede faptul ca aceasta imunitate este acordata pe temeiul unor reglemetari internationale, de foarte multa vreme, in anumite conditii persoanelor care desfasoara anumite activitati pe plan international. Aceasta imunitate priveste atat corespondenta, cat si domiciliul titularului ei, cat mai ales imposibilitatea urmaririi penale, fara a se obtine autorizatiile necesare. Ori, toate aceste probleme au fost ignorate atunci cand au inceput asa-zise acte premergatoare actiunii penale, urmaririi penale. Ei bine, atunci cand s-a prezentat un procuror insotit de un echipaj impresionant la locuinta noastra, s-a venit cu un ordin de perchezitie si dupa ce s-a inceput perchezitia i s-a spus sotiei ca a inceput urmarirea penala impotriva ei. Nici n-a apucat macar sotia sa-mi telefoneze, dar a avut inspiratia sa telefoneze unui avocat specialist in materia drepturilor omului, care m-a alertat si pe mine la Strasbourg. Am ramas inlemnit, nu stiam despre ce este vorba, profesorul Liviu Popescu, avocatul nostru, mi-a spus domnule decan stiti de perchezitie, nu stiu, dar dumneavoastra beneficiati de imunitate, bineinteles ca da. A venit, a spus, a infatisat procurorului reglementarile internationale, procurorul am inteles ca nu a prea fost incantat de ce aude, ba a afirmat ca ar exista jurisprudenta si ca nu-si face probleme din acest punct de vedere si bineinteles ca s-a creat un moment de deruta, la care sotia a spus continuati, faceti-va procesul verbal, ati inceput activitatea, va rog sa o desfasurati.

S-a incheiat procesul verbal de perchezitie, unde s-a mentionat obiectiunea aceasta ridicata de avocat, dar s-a mers mai departe cu chemarea la DNA, a doua zi, a sotiei, pentru a i se infatisa invinuirea, ignorandu-se totusi ca nu se indeplinise o conditie de baza pentru a se incepe toate aceste acte procedurale si nu din 6 octombrie a fost ignorata aceasta conditie, ci din aprilie 2011 cand au inceput ascultarile ilegale. Mai departe, avand in vedere tot ce a spus avocatul, avand in vedere imprejurarea ca imediat am facut plangere impotriva autorizatiei de efectuare a perchezitiei la CSM, am facut plangere impotriva actului de perchezitie la procurorul ierarhic superior, totusi au continuat acte de urmarire penala, dupa care la un moment dat lucrurile au incetat. Am venit acasa, am incercat sa vad despre ce este vorba, nimeni nu ne asculta, la Consiliul Superior al Magistraturii pur si simplu nu s-a aratat insusi actul, insasi autorizatia de perchezitie, s-a spus ca nu este nevoie sa fie aratata avocatului care atacase acel act. Va rog sa retineti absurdul situatiei: am atacat un act pe care nu l-am vazut, si nu l-am vazut pana cand o instanta de judecata la luni dupa aceea a obligat CSM sa produca acel act”.

Cum a incercat Daniel Morar sa ii minta pe judecatorii CEDO. “Este vorba de o adevarata minciuna, contradictia este voita”, arata profesorul Birsan

Profesorul Corneliu Birsan a vorbit si despre incercarea DNA de a induce in eroare Curtea Europeana a Drepturilor Omului. Judecatorul a precizat ca a cerut sa ii fie ridicata imunitatea, dar ca CEDO a respins aceasta solicitare si a stabilit ca perchezitia din 6 octombrie a fost ilegala: “Pe data de 17 noiembrie 2011, dimineata cand am ajuns la Curte (n.r. - la CEDO), grefierul sef al Curtii m-a instiintat despre faptul ca seara, la ora 21, deci pe 16 noiembrie, ajunsese la Curte, direct la Curte cu ignorarea oricaror uzante diplomatice, cererea din partea DNA de ridicare a imunitatii mele si a sotiei, in masura in care, spuneau distinsii reprezentanti ai organului amintit, exista aceasta imunitate. Dupa un schimb de scrisori care avusese loc intre timp intre presedintele Curtii si DNA, in care presedintele Curtii isi exprima ingrijorarea in legatura cu efectuarea perchezitiei in conditii ilegale, in sfarsit s-a cerut, cu indoiala despre care v-am vorbit, ridicarea imunitatii mele si a sotiei mele. Si aici intervine prima minciuna pe care am amintit-o. Sunt povestite niste imprejurari in acea celebra cerere de ridicare a imunitatii, printre care si faptul ca sotia ar fi judecat un dosar al unui om de afaceri pentru care s-ar fi facut trafic de influenta. Stiam ca nu a intrat in niciun dosar in care avocat sa fie o persoana pe care o cunosteam si care sa fie implicata in acelasi dosar si imediat am telefonat sotiei sa-mi spuna daca intr-adevar a judecat acel dosar. A controlat, a vazut ca nu a intrat in completul de judecata cu privire la acel dosar. Mai mult, acel dosar nu are cu nimic de-a face cu omul de afaceri care este implicat in toata aceasta poveste si am infatisat colegilor, am infatisat Curtii, aceasta imprejurare, la care Curtea a protestat foarte energic spunand ca este inadmisibil ca intr-o asemenea imprejurare sa se produca o astfel de inducere in eroare. Raspunsul: a fost o greseala de traducere. Este limpede ca nu este vorba despre o greseala de traducere, ci este vorba despre o adevarata minciuna, contradictia este voita.

Am cerut eu insumi sa mi se ridice imunitatea in masura in care Curtea gasea de cuviinta sa o faca si Curtea dupa dezbateri care s-au desfasurat pe parcursul a doua zile a emis o decizie prin care a spus limpede in considerente mai intai ca perchezitia la domiciliul nostru efectuata in 6 octombrie 2011 a fost ilegala, in al doilea rand, ca eu am solicitat ridicarea imunitatii, a spus limpede ca noi ne bucuram de imunitate, atat eu cat si sotia, si ca aceasta imunitate se aplica si pe teritoriul Romaniei, pentru ca asta nu se intelegea la nivelul marilor nostri specialisti nu din Ministerul de Externe, ci din celelalte organe ale statului implicate in toata aceasta tevatura”.

Profesorul Birsan: “Oare DNA a devenit compenenta in a examina, in a analiza, in a verifica activitatea mea de judecator la CEDO? Cum e posibil asa ceva?”

Totusi, abuzurile DNA au continuat si dupa decizia CEDO, procurorii lui Daniel Morar sfidandu-i astfel pe judecatorii de la Strasbourg. Profesorul Corneliu Birsan a explicat ca sotia sa a fost chemata dupa in decembrie 2011 la DNA, unde i s-a adus la cunostinta ca ordonanta de aprobare a perchezitiei a fost infirmata. La fel s-a intamplat si in cazul ordonantei de incepere a urmaririi penale, care a fost infirmata, procurorii emitand o noua ordonanta exact pe aceleasi fapte. Cu toate acestea, in dosarul DNA se regasesc fotografii din casa sotilor Birsan, realizate in timpul perchezitiei abuzive, dar si inregistrarile obtinute ilegal: “Dupa decizia Curtii Europene, deci dupa data de 23 noiembrie 2011, sotia este chemata la DNA, la inceputul lunii decembrie, si i se aduce la cunostinta ca a fost infirmata ordonanta de aprobare a perchezitiei, deci nu mai exista si ca a fost infirmata ordonanta de incepere a urmaririi penale si ca a fost trimisa o noua ordonanta exact pe aceleasi fapte, cu adaugiri asupra carora nu insist acum. Dar vreau sa va spun inca ceva: de pe data de 14 noiembrie 2011, Ministerul de Externe, la solicitarea DNA prin marele procuror, singurul in masura sa fie Procuror General al tarii, a raspuns ca ne bucuram de imunitate diplomatica. Ceea ce m-a indignat si mai mult este imprejurarea ca aceeasi personalitate a DNA, anul trecut pe vremea aceasta, sustinea la televizor ca nimeni nu a stiut in tara, nici Curtea Suprema, nici CSM, nimeni n-a stiut ca noi ne bucuram de imunitate, desi din 14 noiembrie, ca sa nu zic din 6 octombrie cand avocatul nostru pusese in vedere procurorului de caz ca ne bucuram de aceasta imunitate, deci nimeni nu stia de imunitatea aceasta si toata lumea a fost de perfecta credinta. (…) Abuzurile continua in acest dosar. Din moment ce perchezitia a fost infirmata chiar de catre procurorul ierarhic superior al procurorului de caz, continua sa existe un volum cu fotografiile din casa noastra, continua sa existe inregistrari de convorbiri telefonice vadit ilegale, continua sa existe inclusiv o sesizare privitoate la nemultumirile unui justitiabil care s-a adresat CEDO si cererea sa a fost respinsa, scrie el acolo tot felul de istorii, istoriile acelea alcatuiesc un memoriu care se regasete la dosarul care o priveste pe sotie. Oare DNA a devenit compenenta in a examina, in a analiza, in a verifica activitatea mea de judecator la CEDO? Cum e posibil asa ceva?

Intrebat, in timpul emisiunii de reprezentantul site-ului Lumeajustitiei.ro daca este factorul politic cel care a intinat notiunea de stat de drept din Romania, profesorul Birsan a raspuns: “Categoric da. Statul de drept are in componenta sa o buna organizare a vietii politice!”. In ce priveste viitorul, judecatorul Corneliu Birsan a declarat ca va urma caile prevazute de lege: "Doamne fereste, nu exclud sa fiu primul fost judecator al unei tari care sa se indrepte impotriva propriei tari".

Comentarii

# Sebastian date 6 March 2013 18:17 +38

De ce este atat de ferm acest personaj, care se pretinde a fi Presedintele Romaniei, de a-l sustine in continuare pe domnul procuror Daniel Morar sa conduca Ministerul Public?

# Băiatu lu Luluţa date 6 March 2013 18:40 +33

Solidaritatea infractorilor, maestre! Este greu de destructurat, deşi a fost vulnerabilizată semnificativ, deşi este ameninţată, încolţită dinspre toate punctele cardinale. Ei ştiu foarte bine, căderea unuia declanşează toate \"pietrele\" dominoului. De aceea îşi apără cu dinţii fiecare centimă din puterea pe care-o mai au!  Cât vor mai putea!

# Sebastian date 6 March 2013 18:55 +31

Rog distinsii jurnalisti sa-l solicite pe cel care se pretinde a fi Presedintele Romaniei sa comenteze acuzatiile directe ale Judecatorului Curtii Europene a Drepturilor Omului la adresa procurorului pe care dumnealui il sustine sa devina Procuror General. Credeti ca va raspunde ca acuzatiile formulate de Domnul Judecator sunt neintemeiate?

# Ce bine de unii! date 6 March 2013 23:34 -15

Mie nu imi plac astia doi Barsani. Dar pun pariu ca pe siguranta nationala astia asculta si liniile TELEFONICE 89, 89, gratis! :lol:

# un nene date 7 March 2013 14:20 +11

Cer scuze domnului PROFESOR BARSAN in numele meu si al juristilor care considera ca au fost formati si de cartile domniei sale, pentru mizeriile postate la acest articol de unii comentatori. Ii inteleg situatia si stiu ca nu il intereseaza nici Basescu, nici CSM, nici altcineva, ci doar apararea familiei sale de abuzurile autoritatilor si restabilirea onoarei construite de-a lungul unei vieti si terfelite in cateva luni de niste nulitati juridice aflate in functii pe care profesional nu le merita. Multumesc pentru \"CEDO-Comentarii pe articole\" si vreau sa scrieti in continuare. Unii dintre noi va apreciaza si au nevoie de dvs.

# radoo date 6 March 2013 18:21 -45

Civilistule, te-a trimis Iliescu la un loc caldut sa te umpli de lovele si sa nu se ia nimeni de viata ta. Ai devenit o trompeta stricata a usl-ului alaturi de inculpata de sotie-ta. Nu ti-ar fi rusine ! Ai facut sute de mii pe cartile alea cu servituti pe care in fiecare an le autoplagiezi (noroc cu noul cod ca ti-ai mai pus asistentii la treaba, ca Statescu nu scrisese despre el si nu ai avut de unde copia). Ar trebui sa fii cu ciocu mic, batrane !

# Ezoteric date 6 March 2013 21:48 +15

Sper ca maica ta nu s a  autoplagiat si esti singur la parinti ! 

# bios date 6 March 2013 18:24 +26

un om admirabil, care stie ce spune! daca lui Birsan i se intampla asta, imaginati-va ca restul sintem niste....seminte de dovleac pe care le scuipa printre dinti domnii procurori âcand vor ei!

# Bios pa date 6 March 2013 22:49 -14

Daca si asta e un om admirabil.... Latra maxim peste tot caci urmeaza trimiterea si face presiune

# inteligenta date 7 March 2013 11:48 +11

esti un bou si asta ramai, nu te mai chinui sa scrii

# Băiatu lu Luluţa date 6 March 2013 18:26 +29

Absolut nesurprinzător, prestaţia domnului decan a fost impecabilă!   Apropo de \"celebrul\" procuror, invocat cu delicateţe de către domnul profesor. Evident, ne-am prins(!) ;-), era vorba de Daniel Morar care tot afirmă că nu cunoaşte criteriile doamnei ministru relative la participarea la selecţia pentru obţinerea titulaturii de şef al PG. Uite, îi spunem noi cţteva dintre criterii: 1. Să nu fii fost respins, în ultimii zece ani, de către CSM, în tentativa ocupării unei demnităţi juridice în statul român. 2. Să nu fii avut în carieră vreun eşec profesional în urma căruia statul român să fii fost sancţionat de către instituţiile juridice internaţionale.  3. Să nu fii afectat juridic şi judiciar imaginea, conceptuală şi aplicată, a “statului de drept” în România,  în relaţiile cu organismele tutelare europene. Ce zici, Daniele, le îndeplineşti?

# Posibil ca nu doamna judecator era tinta reala date 6 March 2013 18:29 +25

ci chiar ilustrul profesor de drept si judecator CEDO. In acea perioada se auzea ca Boc (ce se pregatea sa se retraga din guvern) ar fi pus ochii pe postul de la CEDO.

# mitica fara frica date 7 March 2013 08:31 +12

nu Boc, ci boboaca de la Curtea Constitutionala , blonda / standard!!! :-*

# Renato date 7 March 2013 17:03 +6

Iulia Motoc, ea e boaboaca ce isi doreste cu disperare functia dlui Birsan. Si prin ia, papusarii portocalii isi doresc sa puna punct definitiv abuzurilor din Romania care au ajuns la CEDO

# popescu date 6 March 2013 18:40 +21

Nu doar in cauza POPESCU c. RO din 2007 ci si in cauza Maries, Asociatia 21 decembrie, Vlase si altii c. RO se cere Romaniei sa abroge Legea nr.51/1991 a nesigurantei nationale - sa abrogr nu sa cosmetizeze ! si se mai spune ca nici Codul de Proc. Pen modificat in 2006 nu confera drepturile garantii la un proces echitabil in ceea ce priveste abuziva practica a ascultarii telefoanelor ...in care bazaconiile din interceptari devin \"regina probelor\"! Da Magurica, esti mandru de sfertodoctii tai??? cte bantuie fantoma legii tale 51/1991?

# catre toti reprezentantii legii din Romania date 6 March 2013 19:09 +20

Trebuie actionata toata vointa si stiinta sistemuui juridic, care are si oameni capabili si necorupti ca sa scapam tara de viermii care colcaie in DNA si chiorul de basescu cu clica. Au adus Romania in pragul prapastiei si nu se opresc. Oare de ce? chiar se cred invincibili? Ne batjocoresc cum vor, au taiat salarii, au taiat pensii, au vandut valorile tarii pe nimic si acum vin si spun ca noua guvernare este de vina. Treziti-va romani si aparati-va demnitatea!

# tinta a fost atinsa pe jumatate date 6 March 2013 19:16 +15

dar a fost ratata jumatatea cu plasarea unui yes-men la cedo, depunerea dlui barsan fiind urmata de o intunericire a cedo pentru romani. romania a pierdut mult si dl barsan o stie mai bine. in cele din urma din bani publici vom plati pentru prestatiile infractionale ale dna care au de-acum un deceniu.

# hmmm date 6 March 2013 19:34 -23

eu am dreptul. vica are dreptul. dorel are dreptul. ezoteric are dreptul. CI are dreptul. dumneavoastra, distinsule si reputatule domn, nu aveti. nu aveti dreptul sa apareti pe asemenea canale media. dumneavoastra, prin institutia la care functionati, aveti alte canale pe care trebuie sa va exprimati nemultumirea. nu se face asa ceva domnule profesor. tine oarecum de self respect, domnule judecator cedo

# Sebastian date 6 March 2013 19:46 +21

Un judecator CEDO nu are dreptul sa sesizeze opiniei publice nationale si internationale un abuz indreptat impotriva familiei lui? De ce? Dar cei care sistematic isi denigreaza tara in fata institutiilor europene, atunci cand sunt in pericol sa-si piarda privilegiile au acest drept?

# livia date 7 March 2013 14:22 +12

Cazul d-lui profesor Corneliu Barsan nu este doar cazul familiei d-ei sale ,ciacest caz este al nostru al tuturor romanilor. De 8 ani in Romania nu mai este respectat nici un drept al omului, oamenii au devit materie prima p[entru manevrele securiste , tipic stalinist naziste ale mafiotului regim Basescu Traian.

# VIKY date 6 March 2013 19:49 +15

Nu inteleg, pe ce canale trebuia sa spuna adevarul?. Conteaza canalul, sau continutul vorbelor?. Banuiesc ca se auzea la fel, sau sunt canale de TV, unde se spune numai ce vrea gunoiul de la Cotroceni?. Acolo nu cred ca avea sanse, doar la un post independent.

# Sebastian date 6 March 2013 19:54 +15

Pe basisti ii deranjeaza foarte mult interventia domnului Judecator CEDO, care practic ii desconspira, fiind o voce cu mult mai mare credibilitate. Tocmai de aici survine si tendinta, previzibila de altfel, de a-l discredita...Se pricep in diversiuni...

# VIKY date 6 March 2013 20:15 +11

Singura solutie urgenta care ar rezolva problema justitiei, fara alte tergiversari, mani******ri...este Ministrul Justitiei. Dansa ar trebui sa aplice legea in vigoare a Romaniei, nu indicatiile aproape nominale a \"prietenilor\", si sa numeasca doi magistrati la DNA si PG. Suspendatul nu mai are dreptul sa respinga aceste nominalizari. Asa s-ar incheia tot circul, si s-ar linisti apele. Alta solutie viabila nu are sanse, atata timp cat ei nu respecta legea. Eu am fost stupefiata de tacerea po******tie, cand sau amestecat \"prietenii\" la referendum in treburile interne ale tarii, dar sa se amestece si in justitia unei tari, asta intrece orice imaginatie. Voi ar trebui sa va treziti, ca nu este o gluma viitorul generatiilor voastre, si implicit al vostru.

# elena date 7 March 2013 11:53 +10

mai \"hmmm\", dar canalele media aveau dreptul sa denigreze oameni fara sa stie adevarul? adevarul este ca DNA este corupt pana si lupta acum sa iasa din rahatul pe care l-au facut, dar nu vor reusi.

# Baumax date 6 March 2013 19:47 +10

DNA=procurori - infractori. Recent, acesti procurori-infractori vor sa devina Judecatori-infractori. 

# Paumax date 7 March 2013 02:07 -15

Votantii Grupului Infractional Organizat (USL)=cretini. Telespectatorii Latrinei 3 care chiar cred ce vad si aud=imbecili absoluti.

# hombre date 7 March 2013 03:36 +10

Iar tu esti un cretin imbecilizat absolut.Un jeg ordinar care habar nu are despre ceea ce se discuta aici si ,in general,pe ce lume traieste.Puned-te ma sub interrdictie ca altfel o iei rau pe aratura.

# Elena Constantinescu date 6 March 2013 20:09 +16

Finlanda, Germania, Olanda nu doresc ca SIS(Schengen Informations System) sa poata fi accesat de procurorii infractori Stoina Eugen si Bocsan, care in 2007 a favorizat crima organizata din Portul Constanta, a atentionat pe El Al Hajmad(care cara valizele cu bani la Mafia PDL Bucuresti via Mircea Basescu)sa paraseasca Romania fiind in atentia SRI. Dupa trei ani, Bocsan il \"rearesteaza\" pe arab in lipsa !!!!

# VIKY date 6 March 2013 20:45 +13

Sunt doua lucruri care se bat cap in cap. Pe o parte Romania a fost si este acuzata de coruptie, si asta este si motivul ca nu este primita in Schenghen. Pe aceasta perioada cat sau format aceste clanuri, indifrent ca sunt de crima organizata, retele de prostitutie, evaziune fiscala...,la varfurile justitiei au fost si sunt aceasi magistrati, aceasi cu ajutorul carora a ajuns coruptia la nivel inalt. UE cere eliminarea coruptiei, dar magistratii care au participat la acest flagel, nu trebuie eliminati?. Pe alta parte, tot din UE, dar de data asta doar trei persoane, tin mortis ca vechii \"clienti\" din justitie sa nu fie schimbati. Ma intreb care este interesul celor trei persoane din UE (Barosu, Merker si Reding), pentru acestui crai corupti din justitie?. Nu trebuie sa fii expert ca sa stii, daca ceva nu merge si sunt probleme grave in acel sistem, trebuie, si se impune de urgenta schimbarea celor din varf.

# Marinaru date 6 March 2013 21:08 +14

Incredibil ce se intimpla in justitia romana.Ce nu stiu judecatorii e ca in timp ce ei judeca legal si asteapta termene si hotariri legale,mafia lui Morar si Haineala lucreaza in folosul LOR la umbra asteptarilor de bun simt al judecatorilor.Morar si Haineala sunt in politica pina in git,isi fac jocul pentru ca judecatorii asteapta reactii legale din partea structurilor care nu mai stii in ce barca sunt.Sunt doua barci-MAFIA si LEGEA-.Pina acum MAFIA a cistigat si ataca cu tupeu in continuare.La mijloc suntem NOI cei care mai credem (oare) ca avem justitie.

# VIKY date 6 March 2013 21:40 +9

La ora actuala nu are cum sa fie, din contra, se indeparteaza cei independenti, si se planteaza procurori imbracati in judecatori, cu stele sub roba. Miza este foarte mare: libertatea gunoiului si acolitilor lui. Pentru asta el este in stare sa declare stare de urgenta, daca un pion de al lui pica de pe scaun. Pe el nu il mai intereseaza legile sau interesele poporului, doar libertatea lui. Stie ca daca scapa justitia din mana, este primul dupa gratii si inca cateva mii dupa el.

# unul din lumea cea mare date 6 March 2013 21:32 +10

ceva imi scapa......si totusi daca/s nemultumiti onorabilii judecatori,ma intreb unde au fost 8 ani? de ce au devenit abia acum critici cind unii dintre noi (eu spre exemplu)il si l/am acuzat pe base dinainte de prima clipa a ,,guvernatoratului,, si totusi unde ati fost onorabile birsan ,total de acord ca sinteti un judecator de exceptie. sa va spun eu de ce vi seintimpla? pentru ca macovei voia sa dati bani mai multi la petenti caci ea are o cooperativa lucrativa in plingeri cedo.si mie cineva mi/a propus reprezentarea ei la cedo si am refuzat preferind sa ma reprezint singur. la dracu ,stiati doar, din moment ce stiu eu despre asta. in fond morar este creatia onoabililor judecatori ,doar ei au fost acolo si l/au sustinut,altfel era la pirnaie acum

# ADEVARUL date 6 March 2013 21:52 +9

Nu Boc dorea postul d-lui profesor Barsan, ci Monica Macovei dorea sa-si impuna omul acolo. In medii juridice acest lucru se stia cam cu doua saptamani inainte de perchezitie, acum aflam ca telefoanele erau ascultate pe siguranta nationala cu mult tim inainte de asta. Cert este ca Macovei si mai apoi avocati si avocate foste membre ale fundatiei in care aceasta activase, au fost aparatorii unor tigani romani pe care ii abordau si ii sileau sa depuna plangeri la CEDO pentru rele tratamente. A fost o vaca foarte buna de muls si daca dati pe Google Monica Macovei/Barsan veti descoperi cateva cauze instrumentate la CEDO si in care Macovei era aparatoarea acelor tigani pana la data la care nu a mai avut dreptul sa-i reprezinte. Sumele solicitate ca daune si onorarii avocatiale erau uriase chiar de-a dreptul nesimtite si Judecatorul Barsan s-a opus de fiecare data la solicitarile lui Macovei si mai apoi solicitarilor celor care i-au succedat la muls bani de la statul roman.

# Adevarul si mai adevarat date 7 March 2013 02:04 -8

zi sa-ti moara ****** daca minti!

# cetebagi date 6 March 2013 22:17 -7

Daca d-na Barsan o fi dat solutii aberante impotriva legii -si a dat!- si vin plangeri la CEDO, cine le judeca? Barsan? Colegii lui din alte state care, la randul lor ar putea avea afini in justitiile nationale? Nu cumva cu o sotie la ICCJ, taman la contencios ad-tiv dl Barsan este oleaca deplin incompatibil cu pozitia de jude la CEDO? Nu discut aici procurorii deoarece cred ca acolo obedienta si coruptia au invins cinstea si bunul simt. Discut judecatorii, pentru ca la urma urmei nu procurorii dau sentintele ci judecatorii, nu procurorii sunt judecati la CEDO ci ailalti neispraviti in devenire, judecatorii si sentintele lor. Ce face la urma urmei un judecator? Judeca inclusiv daca prostovanul si coruptul de procuror a fost corect. Daca nu o face, inseamna ca \"motivele\" sunt intemeiate: ori e hotz, ori e imbecil...

# ??? date 6 March 2013 22:29 0

Poate nici mata nu este compatibila cu tat\'tu, pentru ca stau in aceasi casa. Ce zici?.

# cetebagi date 6 March 2013 22:29 -9

LUJU trebuie sa fie mai presus de interese politice meschine. Astept sa luati atitudine fata de modul in care se vor returna banii statului platiti in urma condamnarilor CEDO de catre judecatorii care \"gresesc\" sentintele pentru ca nu \"stiu\" sa citeasca niste prapadite de legi pe care le inteleg azi si ciobanii cu laptop si smart phone. Daca juzii ar plati pentru plotogariile pe care le fac, nu am mai avea cazuri cum este cel al lui Barsan. Judecatorii s-ar potoli singuri, fara a mai fi nevoie sa intervina procurorii-latrai ai stapanilor vremelnici. Cand coana Barsan isi va fi dovedit pe deplin coruptia in fata CEDO, sa va aduceti aminte!

# cetebagi date 6 March 2013 22:37 -6

pentru \"???\" la poarta noua si pentru altii ca el, vigilenti, explic: ICCJ este ultima instanta a Romaniei, instanta suprema. Cei ce ajung la CEDO, au parcurs toate instantele nationale, inclusiv, ICCJ. Dupa ce madam Barsan da \"chifle\" la ICCJ, vine CEDO si matura... Deci trebuie sa infirme porcariile ICCJ ca alta instanta nu exista peste asta in Romania. Deci nea Barsan este pus sa judece daca nevasta-sa a judecat bine au ba. Curat -murdar. Asta, vitelule, se numeste INCOMPATIBILITATE!

# Costica date 7 March 2013 12:08 +4

Mata sigur nu a fost compatibila cu retardul de tactu. A iesit un******cu mot. Cred ca ai gura plina de******de la pupat la buci pe Base Macovei si asociatii lor.

# Costica date 7 March 2013 12:10 +4

Mata sigur nu a fost compatibila cu retardul de tactu. A iesit un******cu mot. Cred ca ai gura plina de******de la pupat la buci pe Base Macovei si asociatii lor.

# O TEMPORA! date 6 March 2013 23:29 -2

\"Precizam ca Lumeajustitiei.ro a dezvaluit – si o va mai face – modul in care Sectia de contencios-administrativ condusa de Victoria Barsan a dat grade profesionale maxime la sute de procurori, peste vointa CSM si cu incalcarea flagranta a prevederilor legale, care spun ca orice avansare in grad profesional se face exclusiv pe baza de examen. Si daca inca mai crede doamna Barsan ca noi suntem de vina (\"de rea-credinta\") pentru aceste dezvaluiri, sa mearga prin fiecare parchet si sa intrebe ce cred procurorii de judecatorie sau tribunal, care si-au vazut colegii de facultate facuti peste noapte, pe scurtatura, direct cu grad de suprema, cu salariu dublu sau triplu, bani pe care contribuabilii ii platesc unora care au fentat legea. Si sa spuna acest lucru doamna Barsan si CSM-ului care s-a opus tuturor acestor promovari nemeritate in sistem. In plus, fata de faptul ca noi am dezvaluit si opinat ca sunt ilegale si transformarile peste noapte a unor procurori in judecatori, peste vointa CSM, nu credem ca avem a ne rusina de ceva. Noi am servit unui interes public, chiar daca el nu convine doamnei Barsan si ne pare rau, in cazul in care comunicatul de mai jos reprezinta cu adevarat vointa altor magistrati ai ICCJ (noi stim ca multi nu sunt de acord cu el) ca aceasta institutie nobila a fost angrenata in interesul personal a catorva judecatori ai unei sectii, care au reusit sa contrarieze atat CSM-ul cat si o buna parte a sistemului judiciar. Publicam in continuare, integral, comunicatul de protest al Colegiului de conducere al instantei supreme. \"

# via cotroceni... date 6 March 2013 23:44 +3

Dute portocaliule si te spanzura. Va doare rau adevarul, vad ca sunteti in agonie. Voi nici la picioarele acestei familii nu puteti sta, soparle.

# avocat modern care nu mai intelege nimic date 7 March 2013 01:42 +2

l-am vazut pe mos alaltaieri, la Gadea, la Latrina3. mi-a fost mie rusine de rusinea mosului care manca mancarea uzuala a tembeliziunii de santaj-mani******re-dezinformare-diversiune-tradatoare nationala care e ea Latrina3. incredibil cum ditai hodorogu a putut sa minta cu atata nerusinare pt. a-i lua apararea japitei lui, Barsanca, ditai cogeamitea judecatoarea corupta la ditai ICCJ. l-am cautat la cv pe google: mosu a frecat-o f. bine p\'afara inca de hat anii \'70-\'89, ani in care crapau securistii jucandu-se cu turnatoriile lui Felix. din declaratiile de avere ale ,,distinsilor&onorabililor,, soti magistrati rezulta un venit de lejer peste suta de milioane/luna adus de corupta, si un lejer peste 20000 de euro/luna adus de mos in cuibusoarele lor de nebunii din Ghermanesti (340mp) si Voluntari (160mp) in garajele carora se lafaie mercedesuri si bmw x6. la dracu cu nesimtitii dracului de lacomi care este ei lacomi - mai nene, de ce mama naibii mai fura nemernicii astia?

# ???... date 7 March 2013 12:00 -4

Probabil gunoier oligofren, care poate sa se considere si Napoleon. Rusine ca tara are astfel de erori genetice ca voi portocalii.

# elena date 7 March 2013 12:04 -2

urla invidia in tine, plaga a societatii, oamenii cpapbili sunt platiti mereu bine si doriti pentru valoarea lor profesionala. Daca nu ai ce face, si \"l-ai cauta la cv pe google\", bravo tie, ai vazut un CV de valoare

# avocat modern siderat date 7 March 2013 01:59 +7

completare: am fost siderat cum mosu pedala pe telefonul LUI ascultat - bai tataie, NU tu ai fost interceptat, ci nefasta-ta, o stii tu, corupta JUDECATOARE la INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE.pentru ca un alt judecator CINSTIT a aprobat mandatul pe baza unor INDICII TEMEINICE cum ca nevasta-ta lua bani, cadouri, excursii pentru a tranti DREPTATEA. pare-se ca astea, interceptarile, coroborate cu alte dovezi incredibil de temeinice au dus la concluzia Gabriela Barsan+Iuliana Pusoiu= doua ciume corupte. ca te-or fi auzit baetii pe tine cum ii spuneai ciumafaiei sa se epileze la fofo ca in ziua x aterizezi si vrei sa-i executi un penal 69, e echivalent cu mandatul de interceptare a lui Osama bin Laden - ba, tu realizezi ca daca asta, teroristu, suna la Vatican si vorbea cu Papa, Papa, dupa mintea ta de securist si/sau colaborator (cine dracu studia la Strasbourg in \'70?) ar tb. sa se duca la Gadea ca sa se planga ca americanii i-au ascultat telefonul sfant?

# Costica date 7 March 2013 12:01 0

Ba avocacatelule, ai picat examenle la civil de vorbesti, retardatule. Esti un nimic, un simplu scuipat pe strada

# ??? date 7 March 2013 12:04 0

Probabil gunoier oligofren, care poate sa se considere si Napoleon. Rusine ca tara are astfel de erori genetice ca voi portocalii.

# andy 2 date 7 March 2013 03:45 +4

Credeam ca esti un avocat de al lui Bota,pentru ca numai aia vorbesc prostii.Dar imi dau seama ca esti un prapadit de procuror care nu are altceva in cap decat alcool etilic.Iar limbajul tau de derbedeu imi indica si din ce strructura faci parte.Esti un jeg ordinar.

# ne e rusine date 7 March 2013 07:35 +5

noua, rominilor simpli, ne E RUSINE DE CE SE INTIMPLA SI CU DL BIRSAN. Cred ca va fi silit sa dea ain judecata statul. Da, nu e stat de drept, dar din cauza dictaturii basescu.

# LECTIE DE VIATA PENTRU 1600 DE INFRACTORI (judecatori ) date 7 March 2013 07:46 -6

HAI SA FIM si OAMENI ! PRESUPUNEM CA :Aveti o cariera, ati muncit pentru ea, sunteti stimati de prieteni ,vecini, parinti,….O MERITATI ! . SI DEODATA … TRASNET: 1600 DE BANDITI …cu care n-ati avut nimic de impartit , HOTARASC FARA NICI UN MOTIV:”DISTRUGEM CARIERA SI VIATA ASTUIA” N-AVEM MOTIV ….da asa a zis blonda ! SE STANG , URLA LA TV….INFIEREAZA CU MANIE PROLETARA ….si dintr-o data ….FARA NICI UN MOTIV ! …DEVENITI: GUNOI, CURVA, NEMERNIC, PADUCHE….BASIST, ….JAVRA, SCUIPAT, SCARBA , NESIMTIT, SUNTETI SCUIPATI ,INJURATI…SPURCATI ! ….C.V.ul voastru pentru care ATI INVATAT O VIATA va contine: “revocat rusinos de 1600 de judecatori” …Ce vor crede prietenii, rudele, copii, ce vor crede parintii care s-au mandrit cu voi…ATENTIE ! NICI VOI NU SUNTETI INTANGIBILI ! ….maine daca vine o alta mafioata la minister… veti fi voi revocati , parintii sau copii vostri ! SINGURA SOLUTIE : ESTE CA JUSTITIA SA FIE “CAMERA STERILA A STATULUI “…SI ATUNCI E “BINE SI SIGURANTA “PENTRU TOTI

# ???... date 7 March 2013 12:07 +4

LECTIE DE VIATA....terbuia sa ti-o dea mata, sa te educe, nu sa lase sa iasa din tine un biped cu infatisare umana.

# ADEVARUL date 7 March 2013 14:42 +2

IN SPATELE CELOR 1600 DE JUDECATORI SE AFLA TOTI ROMANII CARE POT OBSERVA BLOCAJUL ACTUAL IN CARE SE ZBAT INSTANTELE SI IMPLICIT JUSTITIA.CEEA CE A FACUT DANILET NU ESTE DECAT O INCERCARE DE SALVARE A APARENTELOR,E CA SI CUM NE-AM BUCURA CA INFOMETANDU-NE MAGARUL ACESTA S-A INVATAT SA NU MAI MANANCE,POATE NOI V-OM MURI DE PE LUME SAU V-OM DISPAREA FARA URME DAR JUDECATORII TREBUIE SA RENASCA DIN PROPRIA LOR CENUSA,SA-SI REDOBANDEASCA DEMNITATEA AZI CALCATA IN PICIOARE,POATE BASESCU A FOST BINE INTENTIONAT CAND A INCERCAT SA LE FACA PROGRAM JUDECATORILOR,DOAR CA EI NU EXISTA IN ACCEPTIUNEA CONTEMPORANA A TERMENULUI,NU DOAR CA NU AVEM JUDECATORI PIZDOSI SI CONSTIENTI,PE CARE SA TE POTI BAZA IN LUPTA CU EXCROCII,JUDECATORII NOSTRII SUNT IN CEL MAI BUN CAZ VICTIME SIGURE.CEVA TREBUIA FACUT SI LE-AM LUAT APARAREA,PENTRU CA VOCATIA LOR TREBUIE SA VINA DE LA EI SI DE LA DUMNEZEU...AZI NU CONTEAZA CA SUNT JUDECATORI,PROCURORI U AVOCATI,TOTI SUNT O APA SI-UN PAMANT,AU ACELASI INTERES(PROCESELE)

# emi date 7 March 2013 11:09 -3

M-am lamurit si cu CEDO, m-am deplasat personal acolo pentru studiu dosar, nu exista nici acolo respectarea drepturilor omului, ci doar interese personale in primul rand, asa ca dl. judecator, chiar daca se declara ca si reprezentant al CEDO si nu reprezentant al Romaniei la CEDO, TOTUSI AR TREBUI SA STIE CE NEDREPTATI SE FAC JUSTITIABILILOR ROMANI CARE NU AU NICIO SUSTINERE ACOLO, iar interesele personale sa capete mai multa discretie !!!

# macivei securista date 7 March 2013 11:38 +6

:D cazul judecatorului birsan lam vazut,aici sa incalcat grav drepturile omului la un judecator cedo 8) de mafia lui basescu de crima organizata :-* cu morar cel care ia spalat dosarul flota ,acest individ si criminala macovei securista lui chiorul vroia sai ia locul la cedo ,lui birsan un om onest ,ca sa pota controla si cedo ,mafia lor de criminalii ,daca la csm au pe haineala ce da s m s. cum sa voteze ,la ccr are control cu zegrean alt chior,mai avea nevoie la cedo ,sa pota fura bine cu procurorii lui :P lingaii care asculta telefonele celor care nu ling pe banditul basescu ce la ajutat generalul ignatenko sa ajunga cu forta diavolului ca pres de sters piciorele la cotroceni :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

# livia date 7 March 2013 14:08 +7

Eu ma sufoc, ma doare sufletul si sunt pur si simplu ingrozita.D-l prtofesor Corneliu Barsan explica cum infractorul inca nejudecat Morar Daniel \" a mintit\" CEDO. Eu nu sunt de acord coruptul Morar Daniel nu \" a mintit\" ca oricare alt individ care prin impuls patologic spune permanent minciuni, ci coruptul Morar Daniel a inselat CEDO, Uniunea Europeana cu o falsa lupta anticoruptie , de fapt prin inselatoriile sale coruptul Morar Daniel a ascuns infractionalitatea si criminalitatea regimului mafiot Basescu Traian,a obstructionat actul de jsutitie impotriva coruptilor din anturajul infractorului inca nejudecat Basescu Traian.Situatie este extrem d egrava deoarece inselatoiria lui Morar Daniel isi are efecte daunatoare pentru Romania,pentru democartia romaneasca si pentru adevarata lupta anticoruptie.Morar Daniel este un infractor extrem de periculos,el incurajeaza doar [rin simpla sa p[rezenta laICCJ mentinerea in tara a criminalitatii si infractionalitatii regimului mafiot Basescu Traian.D-l profesor Cornelui Barsan si-a rezolvat problema personala,dar cu noi cu romanii,oameni simpli,oameni fara apararre ,oameni fara dreptul la un proces echitabil in tara, cum ramane?

# livia date 7 March 2013 14:16 +7

De la Iasi strigam dupa ajutor deoarece chiar pe site-ul Judecatoriei Iasi sunt dovezi ca datele personale ale mai multor romani,de fapt acei romani care intre anii 2008-2010 au facut credite ipotecare la Credit Europe Ipotecar IFN au fost vandute in Dubai, mai precis la Credit Plus(GULF)LTD. Ambasada Olandei a fost instiintata ,pentru ca aceste fapte penale se savarsesc in spatele si-n numele unei banci olandeze.Acesta este si unul din motivele neadmiterii mafiei romanesti,inclusiv cea bancara, in spatiul Schengen.

# ADEVARUL date 7 March 2013 14:28 +5

IN ISTORIA CRIMINALITATII ORGANIZATE SUNT ``PERSONALITATI`` CARE SOCHEAZA SI AZI,UNA DINTRE ELE O SA FIE TRAIAN BASESCU,UN INFRACTOR NOTORIU CARE A CONDUS O ACTIVITATE DE ACEST TIP SI CARE A DAT M-UE TARILOR EUROPENE,PENTRU CA NICI MACAR ACUM-IN EVIDENTA ABUZULUI BARSAN-NU EXISTA O LUARE DE POZITIE OFICIALA DIN PARTEA EUROPEI-OARE EUROPO VEDE IN ROMANIA SI EA CA SI BASESCU DOAR O VACA DE MULS?....LIVIA...PROCURORILOR,AVOCATILOR SI JUDECATORILOR DIN ROMANIA CRED CA LE ESTE RUSINE DE CULTURA SI TRADITIILE NOASTRE,IN ORICE CAZ NU LE CUNOSC,EI SUNT OBSEDATI DE BANI,CEL MAI PROBABIL-AM AJUNS SA MERGEM LA INCHISOARE CUM MERGEAM ALTADATA IN ARMATA,DAR DACA NICI BARSAN NU SE POATE APARA,PENTRU CA EUROPA INTREAGA AR TREBUI SA PROTEJEZE UN JUDECATOR CEDO,NOI CE SA MAI ZICEM?E VAI DE CAPUL NOSTRU.

# VIKY date 7 March 2013 16:53 +4

In cazul Romaniei, nu toata UE trebuie condamnata - inclusiv pentru respingere in spatiul Schengen - ci doar trei persoane care au stat in spatele gunoiului de la Cotroceni:Barosu, Hitlerista si Re(l)ing. Eu sunt ferm convinsa ca doi dintre acestia au beneficiat din plin de Romania, iar coana comisar Re(l)ing, a cazut in plasa minciunilor debitate de gunoi si alcolista cu lovitura de stat si acapararea justitiei de noua putere. Statele membre care se opun, au perfecta dreptate, pentru ca ei vad adevarata coruptie din Romania, nu cea prezentata de homosexulalul Gay in MCV, cica Romania are doi ministri cercetati penal. Acele state care se opun stiu ca Romania nu are doi ministri in parlament cercetati penal, ci un persedinte ilegal si penal, pdl-isti cu delapidari de miliarde, nederanjati de nimeni, si coruptia de la varfurile justitiei. Astea sunt adevaratele probleme, nu cele puse pe tapet in MCV, si declaratiile oligofrenului de la Cotroceni:\"trebuie sa facem cum spune UE\".

# VIKY date 7 March 2013 17:03 +3

Cand acest gunoi afirma:\"trebuie sa facem cum spune UE\", ar trebui sa precizeze ca acel UE este barosu si hitlerista. Situatia din Romania, este ca intr-un film de groaza, in care o mana de oameni, reusesc sa \"ucida\" o tara intreaga. Si ca scenariu de film ar fi absurd, dar cand se intampla in realitate, atunci este foarte grav.

# dan date 7 March 2013 15:52 -3

Mare om, mare caracter! Dar cu o nevasta infractoare, care s-a haladit la niste margele si o excursie, niste gainarii. Nu va mai ajunge...!

# eka date 7 March 2013 16:06 +3

Cu deosebita consideratie pentru profesorul Brasan. Felicitari pentru lucrarea CEDO ( col.I-II ) Comentarii pe articole. Cei care vor sa loveasca in profesorul Barsan nu sunt decat niste piticanii limitate si limitati. Restul nu mai trebuie comentat. Daca ar ajunge Boc la CEDO, atunci, cred ca... nu mai avem DREP in Romania

# Viki date 7 March 2013 18:09 0

Pentru avocatul siderat. Ar trebui sa-ți fie Rusie  pentru vorbele amare  care le spui la adresa unei somitati.  Tu dupa cum vorbești, chiar ești un nimeni pus de Morar sau ești chiar el.

# IOAN DUSCAS date 8 March 2013 11:12 -1

CE EXPLICATIE POT GASII INFRACTORII SECRETI IMPLICATI IN ACEASTA MIZERIE PENTRU A JUSTIFIKA MONITORIZAREA PE SIGURANTA NATIONALA A PROFESORULUI BARSAN ? ISI POATE IMAGINA CINEVA CA PROFESORUL BARSAN ERA IMPLICAT IN ACTIVITATI TERORISTE SAU DE SPIONAJ SAU DDE CRIMA ORGANIZATA SAU ALTE CHESTIUNNI DEOSEBIT DE GRAVE CARE SA JUSTIFICE DERULAREA UNOR MONITORIZARI DEOSEBIT DE COSTISITOARE ? CE ACOPERIRE LEGALA P[OATE EXISTA PENTRU ACTIUNILE TIPIC MAFIOTE DERULATE DE CATRE IINFRACTORII PUIBLICI IN CAZUL BARSAN SAU NEACSU SAU ALTE ASEMENEA MIZERII DE GEN ?INFRACTORII RASPUNZATORI DE ASEMENA MONSTRUOZITATI TREBUIE BAGATI LA BECI !

# ARACHEUS date 8 March 2013 15:27 +18

Esti deja desconspirat cel care ai scris în anul 2011 în octombrie sub un pseudonim KOKO urmat de trei cifre (sutimi), dupa adresa IP de la Strasbourg, culmea este chiar de pe un device mobil, fie laptop fie un natel (portabil). Ce tot te legi de Basescu, parca ai fi primarul mazare de la Constanta. Acela habar nu are de voi si de ceilalti puscariabili, asa de indiferent este de problemele justitiei. Îmi amintesc ca de la televizor din canapea afla de \"trofeulk calitatii\" al lui Nastase si trimiterea acelui dosar în judecata si s-a amuzat pe rupte de numele acesta dat . Habar nu avea nici ce continea \"trofeul calitatii\". Este un individ las, iresponsabil de las, si nu perfid si dictator. În plus este si foarte bolnav, abia ca se tine pe picioare cu toate energizantele care i se administreaza. Veniti la curtea de casatie cu taxiul sa na va mai numere alti masinile si sa va admire BMW. si ca ti se refuza numerele diplomatice de catre francezi, asta nu o spui. oricum acolo nu esti vazut 8)  

# ARACHEUS date 8 March 2013 15:48 +19

Esti deja desconspirat cel care ai scris în anul 2011 în octombrie sub un pseudonim KOKO urmat de trei cifre (sutimi), dupa adresa IP de la Strasbourg, culmea este chiar de pe un device mobil, fie laptop fie un natel (portabil). Ce tot te legi de Basescu, parca ai fi primarul mazare de la Constanta. Acela habar nu are de voi si de ceilalti puscariabili, asa de indiferent este de problemele justitiei. Îmi amintesc ca de la televizor din canapea afla de \"trofeulk calitatii\" al lui Nastase si trimiterea acelui dosar în judecata si s-a amuzat pe rupte de numele acesta dat . Habar nu avea nici ce continea \"trofeul calitatii\". Este un individ las, iresponsabil de las, si nu perfid si dictator. În plus este si foarte bolnav, abia ca se tine pe picioare cu toate energizantele care i se administreaza. Veniti la curtea de casatie cu taxiul sa na va mai numere alti masinile si sa va admire BMW. si ca ti se refuza numerele diplomatice de catre francezi, asta nu o spui. oricum acolo nu esti vazut 8)  

# pentru A-LACHEUS date 8 March 2013 15:54 -7

Nimic nu am inteles din ceea ce ai vrut sa comunici.Banuioesc,totusi,ca esti un basist portocaliu cu grade.Alta data deca mai vrei sa socializezi,gandeste ceva timp,fa ciorne si apoi posteaza.

# ARACHEUS date 8 March 2013 16:06 +19

Nu sunt o javra magistrala din magistratura româna, nici portocaliu si nici cu grade.... Si când au fost probleme cu gunoiul de R.Stanoiu, o armata de gunoie ca tine platita de aceasta scriau pe bloguri. Sunt prea cunoscut în Europa, apreciat si urât de chia magistrati din cursuri internationale, si nu sunt lacheu. Nu am timp de ciorne, pentru ca scriu foarte mult. cine te-a angajat pe delatiune. Umpleti blogurile cu gunoiul acesta caruia i-am scris ca dupa mine ar trebui sa sfârseasca în fata plutonului de executie. Desigur cu familie cu tot, ca Brâncoveanu sau maresal Antonescu. Am receptat asta si altii din exterior. Eu sunt cel care a distrus CEDO. Clanul mafiei imobiliare de la Arad are legaturi cu cuplul Bârsan. Ma gândesc la ~casta diva~la déesse polichinelle de la justice e spunea de mine si ce urmarea. Si aceea va sfârsii pentru faradelegiile lor. Gunoie ca voi cu scoala la privat, cu scoala în România sau platiti sa umpleti blogurile, aceia sunt lachei....

# pentru A-LACHEUS date 8 March 2013 16:29 -7

Iarasi nu am prea inteles ce vrei sa comunici.Nu ai fraza cursiva,nu ai continuitate de idei.Esti un AGRAMAT sfertodoct.lasa-ne ma cu CEDO si cu amicii tai din Europa ca nu ne fraieresti.Siinvata sa scrii romaneste gramatiocal.Ia auzi la tine,,si aceeda va sfarsii pentru faradedlegile lor< Daca e plura se scrie ,,si aceia,, daca e singular se scrie ,,faradelegileei,, .Ce sa-ti mai expliccu conjugarea verbelor?Nici acum nu ai aflat ca verbele nu se scriu la sfarsit cu doi de i.Deci,,va sfarsi,, si nu,,va sfarsii,,Esti un dobitoc.

# ARACHEUS date 8 March 2013 17:00 +20

[quote name=\"pentru A-LACHEUS\"]Iarasi nu am prea inteles ce vrei sa comunici.Nu ai fraza cursiva,nu ai continuitate de idei.Esti un AGRAMAT sfertodoct.lasa-ne ma cu CEDO si cu amicii tai din Europa ca nu ne fraieresti.Siinvata sa scrii romaneste gramatiocal.Ia auzi la tine,,si aceeda va sfarsii pentru faradedlegile lor< Daca e plura se scrie ,,si aceia,, daca e singular se scrie ,,faradelegileei,, .Ce sa-ti mai expliccu conjugarea verbelor?Nici acum nu ai aflat ca verbele nu se scriu la sfarsit cu doi de i.Deci,,va sfarsi,, si nu,,va sfarsii,,Esti un dobitoc.[/quote] Acuima chiar ca îmi dau seama în ce tabara esti. În cea din epilogul din scrisoarea a 3a de Eminescu unde ar trebuii sa i se dea foc. Lachei sau nebuni. Starui pe blog acum dupa câteva zile de la publicarea articolului tot de un bastard al lui Bârsan & co. L-am vazut în fata ascensorului la Î.C.C.J. ne-am privit în ochi iar eu am dat coltul scârbit. Mi se pare ca dupa semnalmente este de sex feminin. Putoarea de nevasta-sa a fost în Cuba si i-a aportat un negrisor la 9 luni de la întoarcere, la maternitatea de la Coltea, pe atunci. Asta ca sa se stie ce fel de gunoie sunt la centru. Nu aveam dreptul sa intru pe blog. Am mai intrat odata si am vorbit de Fontenney, acolo unde sunt ei recrutati. Ca o trimitere a mea si a \"amicilor mei din Europa\". Nu trivializez si socializez cu gunoie de pe LUJU. Numara-ti greselile de gramatica, nu cele de tapaj pe care le fac eu. Eu scriu corect si în alte limbi. Te felicit ca m-ai amuzat. De mult nu mai ragasisem pe cineva sa-mi spuna \"dobitoc\". Si cum o faci la plural? Sunteti mai multe lichele acolo, sau scri în numele altor lichele? Esti delegat, de cine? De subiectul acesta anost al unui plagiator nesimtit ca toata facultatea sa de gunoaie. Doar distinsul A. Iorgovan facea exceptie, sa-i fie tarâna usoara. Daca mi-ai fi scris pe e-mail de pe logiciel, stiam în fine cine esti si de unde esti. Ai vreo legatura cu \"subiectul\"? Te-a platit? Ce profil abject au aceste gunoaie ca sa scrie pe bloguri incorect. Si te gândesti ca eram înselat în aparentade iluzia ca gunoiul respectif ar tfi fost o somitate. Ce a facut cu Ioan Totu si Savescu si profesorul V.Popescu de la drept international privat care l-a luat sub aripa sa pe vremea când fufa sa se giugiulea cu negrii în lanurile de trestie. Cum l-a santajat pe licheaua de turnator care se stia de el si care a continuat sa nu fie dat afara sa se ajunga cu el pe santierele patriei. Asa da compromis! Si nu îti mai raspund. Desi ma ocup de sfidarea gunoielor ma ocup de cele magistrale, asa ca am încheiat cu tine. dupa cum am încheiat si cu subiectul respectif. Futem non futerem...

# Organizatia Internationala a Drepturilor Omului date 9 March 2013 19:05 -7

Era si timpul ca Dl. Barsan sa revina la Starbourg dupa o perioada destul de lunga in care el si sotia domniei sale au fost nedreptatiti in forma continuata.

# legea junglei lui chiorete date 11 March 2013 16:13 -6

un infractor securist-comunist basescu se numeste a jefuit tara ,sa inbogatit enorm 8) cu familia ,el un dictator ordinar cu statul mafiot si :P :P :P lingaii lui slugile pdl-csm-sri- sie-dna-macovei.tradatorea-udrea-morar lingaul,asculta convorbirii ,fabrica dosare politice :o ce au facut cu prof.birsan dela cedo ,asta sa vada barosso,merkel justitia lui basescu :zzz

# seraphidis date 12 March 2013 12:13 +9

Ce au facut cu Domnul profesor de la CEDO, se stie si de catre cei citati si mai ales la informarea data de Comisia europeana prin misiunea sa diplomatica din Bucuresti asemenea cu felicitarile unui secretar 2 de la ambasada statului de resedinta. Chiar si ce i-au facut acestuia si distinsei sale sotii, evident trebuie stiu si membrii din \"comity of wises\";  procurorul general  mai bine ar fi adresat spre publicare scrisoarea lui Frieberg E. din 11 decembrie 2011 înfierând faptul ca perchizitia a fost ilegala (?) si abuziva (?) pentru faptul ca în resedinta perchizitionata  a cuplului respectif ar fi \"existat documente secrete de la CEDO\". Asa se imagineaza cei de la CEDO, cu documente secrete... Evident CEDO este o loja oculta si perversa, cu acte si fapte comise... occulty. Secrete sunt actele în care se practica  crima organizata prin asemenea specimene ale magistraturii. Este de ajuns ce spun si reproseaza camera lorzilor din Anglia despre CEDO, idem Barosso, Merkel

# avocat traditional date 12 March 2013 22:46 -2

Mai Seraphidis,invata ma sa gandesti si appoi sa scrii.Ti-am zis,nu ai fraza ma,nu ai logica,nu ai continuitate in narare si idei.Lasa-ne ma si du-te in alte parti.

# SERAPHIDIS date 13 March 2013 01:14 +4

ma învata gunoiele de pe LUJU si ce-mi reproseaza gunoiele de pe LUJU. sa ma duc în alta parte. Cine este de fapt si sub ce acoperire de pseudonim? Ajung ca gunoie fara scoala sa se lege de ceva, ce nu are sens. Avocat traditional. dute pramatia dracului pe blogurile de la montajul video pe youtube în cazul uneeia ca voi: Pivniceru si vezi cum este înjurat si înjosit un fost ministru al justitiei de catre aceasta Chatti din filmeme horror. Doar asa arata la fata sa de betiva. Se pare ca va faceti timp din a blmama si înjosi, pentru ca nu intrati si nu sunteti ascultati în instante. Iar la o revista de specialitate unde ar fi trebuit sa fie consacrati prin elocinta dezbaterii oameni de valoare, profesionisit ai dreptului, acest site aduce dejectii pentru o cloaca de dejectii. Si limbajul si expresile triviale ce tin de folclorul suburban, arata starea de fapt a unei justitii plamadite de dejectii de genul acelora pe care îl protejati. Adica a unui gunoi ca cel despre care se scrie în articol. Nu a plecat si si-a întrerupt mandatul secund sau tert la început A.B si M.U.? Ar fi fost si cu A.M. la fel dar stim ca cel care o sustinea, Principatul sau microscoopic avea pe P. Sforzzi, fostul secretar general de la Banca Mondiala, iar cei care au vrut sa se descotoroseasca de voi, seniorii imposturilor la ECHR, inclusif cuplul de taina G.& M.deB.-B, sub initiativa si efortul fostului consilier personal al reginei Angliei picasera într-un ùmoment nefavorabil, pentru ca presedentia C.M. era la acest principat minuscul, cu mult mai mic ca numar de locuitori decât cartierul meu. Va ascundeti dupa nume si socializati cu cretinismului, trivialitatea si mizeria umana a unor pseudonime care oricum nu tine... Ramâneti cu blogurile si aceasta initiativa de sordiditate de a crede ca veti face atmosfera. Voi traduce si adresa cele relatate în alta parte despre apucaturile voastre. Si sa te mediatizezi prin cioclii din televiziuniile private se vede ce hram porti, tu si clanul tau de jigodii. Vor stii si altii dupa ce voi face trecerea la aceste referinte bibliografice. Nivelul de abjectiune va este cel care îl utilizati mai sus si în celelalte articole. Am vazut si în sistemul universitar cum uziteaza altii de cuvinte din suburbie si ma îngrozeste faptul ca unii care sunt magistrati sub acoperirea anonimatului scriu asa de trivial. Aceasta este gradul minus al abjectiunii unui sistem judiciar ticalosit de lichelism si anti-valoare care dau indivizi ca Pivniceru si cei de la televiziune. Nivelul, decenta si pertinenta academica si profesionala a Domnului profesor Bârsan Corneliu de la Strasbourg se etaleaza la justa valoare pe care o dam discipolilor sai gen Pivniceru si cuplul Popescu Victor, lui Silinescu-Gherbovan si al altor asociatii si comitete O.N.G. Ce spun alti magistrati din alte cursuri internationale despre voi sau cei de la Palais de Justice, Palais-Royal, Palais d\'Alma de la Paris? Sunt dezgustati de prestatia voastra. Ati invitat-o de mai multe ori pe comisara pe justitie V.R. la Strasbourg si nu a dorit sa va vada, dupa cum nu a dorit si nu o va primii niciodata pe discipola voastra, actualmente asa cum îi scriu si ma adresez eu ei: \"la garde-des-sceaux, la déesse polichinelle de la justice\", adica alegoria încarnata a justitiei din România. Tot un fel de Mullaroni, tot de acelasi nivel sub aceleasi apucaturi de lichea care cauta delatiunea si falsurile, uzajul de fals la adresa mea sau la terte interventii. Nivelul DVS academic se leaga de aceste personaje triste. Cum sa nu-l desconspir eu dupa ce se uza de vulgaritate cel care îmi uzurpase adresa electronica si identitatea pentru a arunca cu laturi la institutiile si oamenii la care scriam. iar atunci când sunteti pusi la zid scoateti fum pe gura si faceti pe nebunii. Va reproduceti în infamie pe bloguri si daca este cazul la Realitatea TV ca în aceasta seara în care am scris aceste rânduri sub pseudonimul Seraphidis, va legati de politicile si legiile sitemul si apucaturile care togmai v-au creat si exploata pe voi în indecenta actelor si faptelor voastre. Întâlnesti psihopati si derbedei ca unii de mai sus sau la alt articol proaspat din aceasta zi, care acuza serviciile secrete sau persoane publice, de parca aceia le-ar fi facut lor vreun rau. Nici macar nu-i cunosc. Spunemi cine te apreciaza ca sa-ti spun cine esti si cu cine semeni. Semeni cu cei care te apreciaza lasciv în peroratiile lor anoste si vulgare. Am spus ca unele instante de judecata devenite cloace de dejectii, inclusif cea din afara tarii din regiunea alsaciana ar trebuii sa fie desfintate iar coruptii si lichelele de acolo, adunate la ospiciu si dat foc ospiciului. Asa se poate petrece o asanare a societatii. Si ieri, chiar ieri, când am scris deespre \"apoteoza filistina a infractorilor de drept comun la crepusculul carierei lor, care a fost concluzia mea: summum ius, summa injuria\". Si cu asta am terminat ci su acesti asa-zisi specialisti, civilisti, blogari si justitia care seamana celor pe care îi apara si îi reprezinta, unii reprezentându-se pe sine, dealtfel si la Cicero si la Ulpianus sa dam fiecaruia ce este al sau. La psihopati, la escroci si tâlhari se aplica pe masura faradelegiilor lor principiul echitatii a ceea ce merita, dupa fapta si rasplata, principiile de viata ale oamenilor INCORECTI: suum cuique tributere, alterum laedere.

# Dl Mike Benson date 24 August 2013 19:54 0

Sunteți în căutarea de asistență financiară, Ești în nevoie disperată de ajutor financiar? (mikebensonss@yahoo.com) este aici pentru a vă acorda suma de împrumut solicitate oferit. deci tot ce trebuie sa faceti este sa completati formularul de mai jos si sa ma intorc la noi imediat, suntem oferindu-vă 100% garanție că împrumutul este bine fixat în această companie bine, ne da afarã de împrumut la o rată a dobânzii de 2%, astfel umple gratuit, va fi în măsură să plătească înapoi împrumutul. Ne da afarã de împrumut la un interval minim de 1.000 dolari la 1 milion dolari USD la rata dobânzii de 2%. de asemenea, să ne contactați pentru orice fel de împrumut. pentru mai multe detalii ne e-mail și se aplică pentru următoarele împrumut. prin (mikebensonss@yahoo.com) TIPURI DE ÎMPRUMUT OFERIM credit de nevoi personale împrumut de afaceri masina de împrumut casa de împrumut Împrumut pentru a plăti facturile Credite ipotecare Student Împrumut Pentru orice alt tip de împrumut, nu ne e-mail cât

# coleman date 20 September 2013 14:17 0

Be careful here. Nobody can help you here or even suggest how you can get financial help. Any answer of a loan lender to your question, you MUST ignore, because they are SCAMS…real SCAMS…i was a victim of which i was ripped thousands of dollars…well thank God for a Christian sister who referred me to a loan organization formed by some Christian Women. it is called Christian women Trust-funds Cooperative Organization.(C.W.T.C.O)christianwomen.trustfunds@gmail.com , They made my life a valuable one and gave it a meaning. When the sister gave me their contact, I contacted them. Then I requested for a loan with all the necessary evidence to prove that I actually needed a loan, they approved a loan of $30,000.00 USD and in 48 hours after meeting up to their necessary requirements, my loan was deposited in my bank account without collateral. Though i was very nervous with the loan organization at first due to my previous bad experiences, especially when the issue of me settling the transfer

# Mr.Pablo Young C.E.O date 27 October 2013 18:42 0

Bună ziua , Ești în nevoie disperată de un împrumut de ajutor? Ai fi refuzat de un împrumut de la banca dvs. sau orice firmă financiar ? Ai nevoie de asistență financiară ? face aveți nevoie de un împrumut pentru a achita facturile sau să cumpere o casa ? Nu doriți să aveți un Afacere pe cont propriu și aveți nevoie de împrumut financiar de ajutor ? Contactati-ne astazi pentru împrumut de ajutor financiar. Suntem dispuși să vă ajute pe fiecare De afaceri sau oferă împrumuturi personale sunt disponibile și în interesul accesibile . rata de 3 %, persoanele interesate ar trebui să ne contactați prin e -mail : pablosolonloanfrim02@gmail.com DETALII Cererea de credit Prenume : _________________________ Nume : ___________________________ Gen : _______________________________ Stare civilă: _______________________ _____________________ : Adresa de contact Oras / Cod poștal : ________________________ Țara : __________________________ State_______________________________ Data nașterii : ____

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 15.04.2024 – Inalta Curte a mai ars o data judecatorii din CSM

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva