26 April 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

VICTIMA ACHITATA ISI ACUZA CALAUL - Politistul de frontiera Iustin Micu a dezvaluit cum a fost luat pe sus de la serviciu de ofiterii DGA si dus in biroul procurorului Gheorghe Bocsan la DNA: "Nu mi-a dat nimeni o felie de paine sau o cana de apa, m-au trimis la wc sa beau apa. Pe la ora 14.00 am mers prima oara in birou la Bocsan". Iustin Micu nu terminase de dat declaratii si Bocsan emisese deja mandatul de retinere pe numele sau. Bocsan: "Ai avut ocazia sa te aperi, acum asteapta!"

Scris de: Elena DUMITRACHE | pdf | print

16 December 2013 16:08
Vizualizari: 7877

Procurorii Lucian Papici si Gheorghe Bocsan au fost chemati la mediere, in urma cu circa o saptamana, de unul dintre cei patru politisti de frontiera pe care i-au trimis in judecata sub acuzatia ca ar fi luat mita 700 de euro de la niste cetateni turci, lucratorul de politie solicitandu-le celor doi magistrati plata unor daune morale in valoare totala de 1,5 milioane euro, ca urmare a deciziei definitive din februarie 2013 a ICCJ prin care a fost achitat. Asa cum era de asteptat, cei doi procurori nu au binevoit sa se prezinte la sedinta de mediere, iar politistul Iustin Micu a decis ca ii va actiona in judecata pe cei doi procurori si Statul roman, prin Ministerul Finantelor Publice. In urma cu doar o zi, mai exact, duminica 15 decembrie 2013, Iustin Micu (foto 1), unul dintre cei patru politisti de frontiera trimisi in judecata in baza rechizitoriului intocmit de procurorul Gheorghe Bocsan si confirmat de superiorul sau de la acea vreme, seful Sectiei I din DNA, Lucian Papici, a dezvaluit in cadrul emisiunii Secvential de la Antena 3, prezentata de Adrian Ursu, modalitatea prin care a fost pus sub acuzare de procurorul Bocsan si cum a fost avertizat, inca din 2007, ca va avea probleme pentru ca a interzis accesul in tara al cetatenilor de etnie turca: "Sunt niste turci pe aici care zic ca ati facut rau ca i-ati intors pe astia, ca o sa aveti mari probleme, ca seful meu are relatii mari de tot".


La acea vreme, politistul Iustin Micu nu s-a gandit ca va avea de suferit pentru ca si-a exercitat corespunzator atributiile de serviciu, reusind sa opreasca intrarea in tara a unor persoane asupra carora au fost gasite un cartus si un film negativ care il reprezenta pe unul dintre cetatenti in prezenta unor arme deosebit de periculoase. Ceea ce urma sa se intample trei ani mai tarziu, in 2010, este desprins parca din filme.

Politistul Iustin Micu a povestit cu lux de amanunte cum a fost cautat la domiciliu de politistii DGA pentru a-l duce la DNA, unde a fost luat in primire de procurorul Gheorghe Bocsan (foto 2). In rechizitoriul intocmit de Bocsan, cei patru politisti de frontiera sunt acuzati ca au facut exces de zel in momentul in care i-au controlat pe cetatenii turci, lucru consemnat chiar si in rechizitoriul acestuia.

Cu "un aer foarte important" procurorul Bocsan l-a intrebat pe Iustin Micu doar daca isi aminteste incidentul din 2007 petrecut in aeroport si daca isi mentine declaratiile. Si asta a fost tot.

Au urmat ore intregi in care politistul a fost tinut in DNA, fara a i se da mancare sau apa, desi era diabetic. Mai mult, in momentul in care a solicitat apa, procurorii l-au invitat sa bea apa de la wc.

In momentul in care l-a intrebat pe procurorul Bocsan, care l-a informat in jurul orelor 19:00 ca s-a inceput urmarirea penala impotriva sa, in baza carui lucru s-a pus in miscare actiunea penala, explicatia data de magistrat a fost: "Ai avut ocazia sa te aperi, acum asteapta!... Te retin... pentru ce ai facut!".

Ce este si mai grav, este ca au existat inadvertente si din punct de vedere procedural. Conform afirmatiilor politistului din cadrul emisiunii Secvential de la Antena 3, declaratia data la DNA a fost consemnata la ora 21:34, iar ordonanta de retinere a fost emisa la ora 21:15, adica inainte de a fi incheiata audierea.

Prezentam in continuare declaratia in integralitate a lucratorului de politie Iustin Micu din timpul emisiunii Secvential:

"In 2007 a venit o cursa de la Istanbul. In acea perioada de timp, pe fondul politic international, fusesera de curand atentatele de la Londra, exploziile acelea, ofiterii de la aeroport de la Combaterea migratiei ilegale si combaterea infractionalitati transfrontaliere pe toate aceste curse considerate de risc efectuau actiuni care vizau tocmai combaterea infractionalitati. Eu eram un simplu agent lucram in filtru. La mine s-a prezentat un cetatean turc de aproximativ 20 de ani, cu constitutie atletica. Cand i-am deschis pasaportul avea o viza de afaceri obtinuta la Izmir. Aceast lucru mi s-a parut suspect pentru ca el era din Sivas, undeva spre granita cu Irakul. De ce mergea sa ia viza de la Izmir cand el putea sa ia de la Ankara? Un alt element a fost ca fusese intors cu doua zile inainte de autoritatile bulgare si am mai observat la sfarsitul pasaportului ca turcii faceau niste mentiuni referitoare la situatia militara. Acesta avea trasa linie la situatia militara, nu facuse armata. Foarte multi pleaca din Turcia ca sa nu faca armata, unde dureaza trei ani. Mai au niste elemente, parintii si adresa. Cetatenilor de origine curda nu li se trece adresa, iar pasapoartele sunt eliberate pe o perioada scurta de timp, sase luni, un an. Acesta avea pasaportul eliberat pe un an. Am informat seful de tura, era un grup intreg, erau sapte, acesta a informat ofiterii de la Combaterea migratiei, i-a separat de restul pasagerilor asa cum se procedeaza si-au luat bagajele si au fost condusi pe fluxul de iesire in zona de tranzit pentru a li se face un control conform metodologiei. Domnul Bocsan ne-a acuzat pe noi ca am facut exces de zel facandu-le control, ca nu trebuia sa ii controlam, asta apare chiar in rechizitoriu. La control, la unul dintre el s-a gasit un cartus, dar important este cum s-a gasit acel cartus! Intr-un geamantan, vamesul care a facut controlul a bagat mana intr-un buzunar si a dat cu mana de o crema si a scos mana scarbit. Dupa aceea a bagat mana din nou si in acea crema a gasit cartusul. Interesant este ca acea crema avea proprietatea, cred ca era usor radioactiva, sa mascheze ce era in ea. Nu mai era depistat nimic la controlul antitero. Bagajul acela trecuse si pe la Istanbul si pe la Brigada antitero de la noi. Deci aia era clar o tentativa sa vada daca se poate trece cu un cartus sau nu. La un alt cetatean s-au gasit niste negative care il infatisau cu un pistol AKM, cu pusti cu luneta, cu lansatoare de racheta, transportoare blindate, in conditiile in care el nu facuse armata. Deci fusese undeva intr-o tabara de instruire. In acel moment seful de tura a spus clar ca turcii nu o sa intre in tara, se completeaza un formular de nepermitere a intrarii in tara, se informeaza Inspectoratul General al Politiei de Frontiera. A fost informat DIICOT ca s-a gasit un cartus. DIICOT a zis: "Faceti-i dosar, e clar e tentativa de contrabanda". S-a informat Brigada de amenintari si informari teroriste, care au si trimis doi oameni vorbitori de limba turca sa stea cu ei de vorba. Cursa aceasta a aterizat pe la 18.30, eu la ora 20.00 am plecat acasa. Nu stiu ce s-a desfasurat in continuare. Am inteles ca a fost chemat un traducator de limba turca sa asigure comunicarea cu acel turc si doi ofiteri de la Cercetari penale care veneau de acasa din timpul liber, ca sa intocmeasca acea lucrare penala. In momentul in care mi-am terminat serviciul, am predat pistolul si ieseam din aeroport, un angajat din aeroport mi-a zis mie si unui coleg: "Bai, sunt niste turci pe aici care zic ca ati facut rau ca i-ati intors pe astia, ca o sa aveti mari probleme, ca seful meu are relatii mari de tot". Mari de tot, amenintari dintr-astea ca politist am tot auzit. Ca are relatii, sa fie sanatos. Interesant este ca la trei, patru zile am fost chemat la Corpul de control al inspectoratului general la noi la Inspectoratul General al Politiei de Frontiera, fiind acuzat eu si colegii mei ca nu le-am permis intrarea in tara cetatenilor turci ca le-am fi cerut bani. Am dat atunci o declaratie la noi la Inspectoratul General, noi ne asteptam sa primim laude, nicidecum sa fim cercetati pentru ce am facut, pentru ca per ansamblu, atunci s-a ajuns la concluzia ca se eliberau multe asemenea vize pentru cetateni care veneau ca oameni de afaceri, dar ei in realitate veneau sa munceasca, pentru ca si turcii aceia au zis ca ei vin sa construiasca ceva, ca nu sunt oameni de afaceri. In bagaje mai aveau si salopete, cancioc, mistrie, haine de lucru.

Dupa inca trei luni am primit o citatie sa ma prezint la DGA si m-am dus. Am dat o declaratie, am explicat ce s-a intamplat si aia a fost. In ianuarie 2008 am dat declaratia la DGA pentru ca in 9 sau 10 martie 2010, sa ma sune sotia si sa imi spuna ca m-au cautat acasa doi domni de la DGA: "eu nu le-am deschis pentru ca le-am spus ca daca sunt de la DGA si te cauta pe tine trebuie sa stie ca nu esti acasa, esti la serviciu. Mi-au cerut numarul tau de telefon si la fel le-am spus ca daca sunt de la DGA stiu numarul tau de telefon. Eu nu va dau asemenea relatii prin usa, nu va deschid la 7 dimineata, nu stiu cine sunteti".

Au venit la aeroport, eu sunt diabetic, tocmai imi facusem insulina, imi mancam sendvisul, au venit dansii cu mandat de aducere sa merg la DNA. Le-am zis ca merg, nicio problema. Am ajuns la DNA in jur de 8.00 dimineata. M-au bagat intr-un birou si am stat acolo pana pe la ora 12.00.

Pe la ora 12.00 m-a intrebat cineva daca am avocat. Am zis "pentru ce sa am avocat?". Mi-a raspuns "cum pentru ce, pentru ce o sa se intample!". "Pai ce o sa se intample?" "-Hai ca vezi tu!".

Au mai trecut cateva ore, le-am spus ca sunt diabetic, ca am insulina la serviciu, aparatul de testat glicemia. S-a dus un politist de la DGA si mi-a adus rucsacul in care aveam insulina si aparatul, dar eu trebuia sa mananc ceva. Am stat la DNA pana la 10 seara, nu mi-a dat nimeni o felie de paine sau o cana de apa, m-au trimis la wc sa beau apa. Pe la ora 2, nu imi amintesc exact, am mers prima oara in birou la domnul Bocsan. Domnul Bocsan, cu un aer foarte important ma intreaba:

-Iti amintesti ca in 2007 a fost un incident la aeroport?

-Da, imi amintesc!

-Ai dat o declaratie in ianuarie 2008.

-Da, am dat.

-Ti-o menti?

-Da.

-Bine, esti liber. Asteapta!

In jur de ora 18.00-19.00 mi-a dat o hartie prin care eram informat ca s-a inceput urmarirea penala impotriva mea. Si am intrebat:

-In baza a ce?

-Ai avut ocazia sa te aperi, acum asteapta!

A venit o avocata din oficiu, am intrat la dansul si imi spune:

-Te retin!

-Pentru ce?

-Pentru ce ai facut!

Aia a fost toata discutia! Nu ca nu m-a audiat, dar nici omeneste nu a vrut sa stea de vorba cu mine domnul Bocsan. Am o declaratie care au consemnat ei ca s-a incheiat la ora 21.34, dar el la ora 21.15 a emis ordonata de retinere. Deci el m-a retinut inainte sa ma audieze scriptic! Atunci seara la 21.30 am vazut pe hol la DNA ca mai erau trei colegi de-ai mei: fostul comandat care nici nu fusese la serviciu in ziua aia, un ofiter de la combaterea migratiei ilegale si un coleg din ce stiu eu, atunci in 2007, era in prima zi de serviciu sau a doua. Nu am vazut nicio legatura. Mi-au sunat sotia la ora aceea sa o anunte ca am fost retinut. Va dati seama cum i-a picat sotiei care stia ca am plecat la serviciu si seara la 22.30 este sunata sa ii spuna ca sotul ei este retinut. Tatal meu de curand fusese operat de inima, inlocuita inima, by-passuri".

Amintim ca politistii de frontiera Micu Iustin Robertino, Guiu Lucian Catalin, Barbor Bogda si Grama Danut Ion au fost trimisi in judecata in iunie 2010, ca urmare a deplasarii procurorului Bocsan, in luna martie a aceluiasi an, pana in Istanbul pentru a audia niste martori turci – pe care doar el stie unde i-a gasit si cum s-a inteles cu ei, in conditiile in care turcii nu stiau romana si probabil nici Bocsan, iar translatorul nu era autorizat – deplasare finalizata cu intocmirea rechizitoriului nr. 12/P/2008 bazat tocmai pe declaratiile martorilor turci care cereau sa se ia act de faptul ca ei fac denunt impotriva politistilor de frontiera pentru ca nu le-a permis accesul in Romania.

Dosarul politistilor de frontiera a fost repartizat judecatorului Dumitru Mirancea de la Curtea de Apel Bucuresti, care i-a condamnat pe cei patru lucratori de politie la 2 si 3 ani de inchisoare cu suspendare, desi au fost prezentate dovezi care aratau ca probele obtinute de procurorul Bocsan in Turcia au fost obtinute fara respectarea stricta a dispozitiilor legale. Magistratul a stabilit insa ca probele pot fi folosite daca se coroboreaza cu celelalte probe ale cauzei. Decizia a fost atacata de cei patru politisti de frontiera, iar dosarul a ajuns la Inalta Curte de Casatie si Justitie, la completul format din judecatoarele Lavinia Lefterache, Corina Jijiie si Lucia Rog, care a admis recursul acestora si a dispus achitarea lor in baza art.10 litera c) – fapta nu a fost comisa de inculpati. Instanta suprema a stabilit prin decizia penala nr. 480 din 11 februarie 2013 ca probatoriul administrat in cauza nu sustine invinuirea adusa, iar concluzia procurorului este lipsita de orice fundament. Cei patru politisti de frontiera au putut sa demonstreze ca acuzatiile imputate de procurorii DNA nu au fost reale, dar si ca in tot acest timp le-a fost prejudiciata nu doar imaginea, ci si viata profesionala. Din acest motiv, instanta a stabilit ca cei patru ofiteri de politie sa fie repusi in drepturi, dupa ce au fost suspendati din functii pe durata intregului proces, fiecare dintre acestia primind in medie circa 300.000 lei, reprezentand contravaloarea salariilor neincasate in cei trei ani de suspendare.

*Cititi aici decizia definitiva de achitare data de Inalta Curte de Casatie si Justitie in cazul politistilor de frontiera

Comentarii

# Outsider date 16 December 2013 16:25 +53

Ce-o fi in capul acestor procurori? Dar de ce trebuie sa fie ceva? Vidul nu ingheata si nu doare.

# Goe date 16 December 2013 17:07 +50

Nu-i nimic altceva decat ticalosie. Ticalosie fara margini. Ma intreb daca vreodata vor plati pentru tot ce au facut.

# unul din lumea cea mare date 16 December 2013 17:31 +19

pentru outsider si goe//numai asa se poate determina m.f.ul sa se regreseze impotriva napircilor si viperelor,cerind si cistigind recompense norme.abia astept sa vad cum se termina speta mea la cedo,caca cistig nici nu ma gindesc sa ma duc la piccj sa ,,faca aia dreptate,, dau romanica in judecata pe baza deciziei cedo intr/un court federal din sua.si daca cistig daunele pe care mi le propun ,pun sechestru pe ambasada romaniei de la wa dc,atunci sa te vad gunoiule cum o sa scoti camasa .deci singura cale de urmat este sa se ceara recompense cit mai mari(SI SINT CHIAR MERITATE PENTRU ANII DE CHIN)

# Florin date 21 December 2013 08:03 +6

@ goe : Imtrebare perfect legitima.Da, se poate, cu doua \"mici\" conditii: revizuirea Constitutiei si a legii de organizare a Parchetelor, care sa prevada (eventual) si sanctiuni severe in cazurile de abuz. 8)

# g date 16 December 2013 17:53 +44

REPRESIUNEA NEDREAPTA e infractiune!!Domnule NITU,trimiteti in instanta acesti infractori!!suspendati-i din functie pana atunci!rusine!!

# avocat traditional date 16 December 2013 21:59 +21

E grav daca aici am avea represiune nedreapta.Eu cred,insa,ca este vorba despre ceva mult mai grav:incompetenta dublata de prostia de a vedea in aproape orice o fapta de coruptie.Un procuror abuziv greseste o data,de doua ori,dar unul incompetent poate gresi in n cazuri.Astia sunt mai periculosi pentru oameni decat cei de rea credinta.Zic asta pentru ca majoritatea dintre ei se raporteaza la incompetenta si prostie.Dar,daca stam si gandim,si reaua credinta este tot prostie.In cazul lui Bocsan nu comportamentul lui procedural/procesual este de condamnat mai mult ci modul inuman in care s-a purtat cu amaratul asta de politist diabetic.Nici pe vremea lui ceausescu procurorii nu aveau un astfel de comportament.Nu pot raspunde la 2 intrebari:unde au invatat procurorii astia carte si cine i-a educat in felul acesta?

# matrix 4 date 17 December 2013 13:33 -6

Bocsan si-a luat licenta la Universitatea ICDragan din Lugoj dupa ce a absolvit o universitate privata din Timisoara unde am fost colegi de an. Omu\' nu e deloc prost sau nepregatit, din contra, ca student a fost stralucitor pot zice. Problema lui e caracterul, nu incompetenta.

# dan date 16 December 2013 18:39 +39

despagubirile sa fie platite de catre acel procuror si instantele cumulate care au dat de castig procurorului acceptand probe ilegale!! simplu

# Lily date 16 December 2013 19:37 +39

Urâtă treabă, foarte urâtă. Seamănă cu cazul Berbeceanu: Omul îşi face conştiincios datoria şi în loc de laude capătă arestare!

# eu date 16 December 2013 21:13 +33

aveti dreptate, urat, foarte urat. acest dosar este unul din sutele poate miile de acst gen.penitenciarele sunt pline de dosare instrumentate. dintr un capat de acuzare iti fac 6,7 capete de acuzare,sa nu cumva sa iesi cativa ani buni din puscarie. e urat cand ajungi in fata unei instante fara nici o sansa de a te apara. dupa cum se vede sentintele in romania sunt date de perchete(procurori) nu de judecatori.

# continuati voi date 17 December 2013 08:33 +25

Trebuie sa integem odata ca toti cei recolati de servicii la inceputul anilor 90 sunt vanduti si mimeaza democratia pe bani grei, europeni de multe ori. EI NU reprezinta interesele ROMANIEI. Sunt o gasca sinistra de indivizi cu CV beton, scoliti prin Europa sau STATE, branduiti, plini de granturi si burse ca daca le aduni nu ai timp in nspe vieti sa faci ce au facut ei, dar cand ii cauti in gura vezi ca le pute. Astia au ocupat tot. MRU, C. Preda, MOTOACA (cu asta au dat-o in bara ca e krva si nebuna de legat, da o tura a tinut, ca l-a servit pe BASE, securistul), Patapievici si continuati voi lista.

# Dura lex vax est date 17 December 2013 09:22 -10

Din păcate pentru cei doi poliţişti, părţi vătămate a represiunii nedrepte, şansele lor de a obţine satisfacţie echitabilă de la cei doi autori ai faptelor, sunt nule. Pentru angajarea răspunderii materiale a magistraţilor, ar fi fost necesară sancţionarea penală sau cel puţin disciplinară a celor doi procurori,pentru faptele lor care a dus la trimiterea în judecată a celor doi poliţişti de frontieră.În lipsa unor sancţiuni penale sau disciplinare, nu poate opera răspunderea materială a magistraţilor. Cei doi procurori pot sta liniştiţi. Fraierii pot să-şi facă orice fel de iluzii.

# adi date 17 December 2013 18:26 -25

Lasa cretinii de aici sa creada ca asa e. Ca toti spagarii achitati pe bani pot scapa. Visul Luju.

# santinela date 17 December 2013 09:31 +26

Politistilor nu va lasati. Abuzul in serviciu facut de trogloditii astia doi este cit casa.Dar trebuie sa va grabiti fiindca Basescu acusi ii numeste pe la CSM sau ICCJ unde Livia Stanciu foloseste aceleasi metode.

# calator in lume date 17 December 2013 09:47 -27

Acest Domn Politist, nu trebuie sa se mai victimalizeze in halul asta in urma cu cativa ani, incercam sa ies din romania cu fratele meu care la acel timp era minor, aveam procura si tot , iar acest prea nevinovat om , mi-a spus la aeroport ca nu pot sa ies eu cu fratele meu din tara , ca imi trebuie cazierul ca asa scrie in lege , si mi-a mai spus Vecine, pentru ca sta pe undeva in sectorul 4 si mi-a spus direct pe fata ca trebuie sa ii dau ceva sa ma lase sa trec cu fratele meu........

# vanator de postaci basisti date 17 December 2013 13:05 +1

[quote name=\"calator in lume\"]Acest Domn Politist, nu trebuie sa se mai victimalizeze in halul asta in urma cu cativa ani, incercam sa ies din romania cu fratele meu care la acel timp era minor, aveam procura si tot , iar acest prea nevinovat om , mi-a spus la aeroport ca nu pot sa ies eu cu fratele meu din tara , ca imi trebuie cazierul ca asa scrie in lege , si mi-a mai spus Vecine, pentru ca sta pe undeva in sectorul 4 si mi-a spus direct pe fata ca trebuie sa ii dau ceva sa ma lase sa trec cu fratele meu........[/quote] Nu contest ca unii politisti de frontiera cer spaga insa tu domnule calator este un postac profesionist deoarece ma indoiesc ca iti amintesti tu numele politistului de frontiera care ti-a cerut bani ACUM CATIVA ANI.......ai uitat sa precizezi daca fapta s-a petrecut i.e.n sau e.n domnule postac profesionist

# unul din lumea cea mare date 17 December 2013 14:11 -1

pentru vanator de postaci basisti//esti RAU INTENTIONAT. ai vazut tu undeva numele ofiterilor de pctf(frontiera)sa aibe vreun ecuson pe care sa scrie numele?(ca asa/i in ro totu/i la secret si necivilizat) citi stiu ca numele politistului de frontiera este numarul UNIC care/i pe stampila care ti se pune pe pasaport ca viza de intrare sau iesire(asta in cazul in care ai pasaport si nu calatoresti in ue).deci vinatorule de ,,postaci basisti,,nu ai idee de proceduri si vorbesti prostii.documenteaza/te

# mitică date 17 December 2013 21:28 +5

unul din lumea cea mare , procedura ta seamănă cu probele contra polițiștilor . Datele de pe o ștampilă nu pot fi ” citite ” de oricine .... Cu atât mai puțin de călători în străinătate cu viză de trecere ... Doar dacă ești din sistem sau din controlul sistemului ...

# unul din lumea cea mare date 18 December 2013 01:14 0

pentru mitica//mi se pare corect ca pe uniformele politistilor,ai celor de la pctf,pe birourile judecatorilor,ai functionarilor publici sa fie scrise numele acestora(asa/i in lumea civilizata)sau poftim daca ai fost in uk sau sua sau olanda,politistii au un nr unic pe uniforma,nu trebuie sa ai idee cum il cheama.si pe stampilele celor de la pctf(in functie de mijlocul de trsp)exista acel numar unic de stampila care la registrul unitatii se stie cine este posesorul acelei stampile.ex daca/i otp este un avion si un nr 32,daca/i giurgiu este un camion si nr 32,daca/i arad rutiera este semn de autostrada si 32.32 este sa zicem ofiterul pctf ionescu de la giurgiu,sau popescu de la otp.asta/i procedura.si la vama/i la felstampila pe care ti/o pune pe eticheta de bagaj este unica si se stie cine ti/a facut controlul antitero.ce ti se pare anormal in ce am spus sau abuziv?oare nu/i la fel si la listele de pasageri in avion asazisul booking.nu se stie unde sta ionescu sau popescu in avion?

# unul din lumea cea mare date 18 December 2013 01:26 0

continuare pentru mitica//oare cum crezi ca are fbi sau interpolul controlul calatorilor cu avionul?dupa seria biletului se stie cine si unde si in ce data a calatorit,destinatia,de asta se si face rezervarea si se emite bording cardul .este si reglementare iata,pentru antitero este necesar sa se stie orice pasager unde este in mijlocul de trsp.de asta se cere si identificare cind ti se vinde un bilet pe orice mijloc de trsp in regim international

# Hipster date 17 December 2013 15:57 -5

Procurorii nu au calitate procesuala pasiva in speta asta... De ce sa se prezinte la mediere?! Ca statul se va intoarce impotriva lor daca se va proba ca au lucrat cu intentie sau grava neglijenta, este altceva... 

# unul din lumea cea mare date 17 December 2013 16:04 +4

pentru hypster//napirca tot napirca este si in ziua de craciun(ca tot se apropie).bai hypster ce spui tu dovedeste doua lucruri.1)ca esti rau intentionat si 2 ) ca premeditezi faptele,si asta dovedeste cit de pericol public esti.sint convins ca au facut tot ce au facut cu premeditare si sper sa/i incadreze adinc si la crima de gulere albe sau cum ii zice in ro.unul ca tine/i PRERICOLUL REAL IN ROMANIA

# Hipster date 17 December 2013 16:45 -3

Eu spuneam ca nu pot fi chemati in judecata, nu altceva! Cu ce sunt rau intentionat?! Fiindca arat ce zice legea?! Mie nu imi place pe langa lege... Va invit si pe dvoastra sa o respectati! 

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 17 December 2013 17:07 +9

pentru hypster//si cu ,,indemnul,,la mediere cum ramine???ce dovedeste???nu asa ca sa/i legea??? pe care observ ca o respecti ca ,,un brav,,procuror in ale legii si dreptatii

# Hipster date 17 December 2013 17:34 -4

La mediere inviti numai pe cel impotriva caruia te poti indrepta! Nu chemi pe tot trecatorul din fata geamului mediatorului! Cam in asta consta institutia! Cat despre remarcile dvoastra, va invit la decenta! Doar prin forta argumentelor puteti sa-mi dovediti ca ma insel... 

# unul din lumea cea mare date 18 December 2013 01:32 +10

pentru hypster//si de ce sa nu te poti indrepta impotriva unui judecator,procuror,functionar public abuziv???TREBUIE SA TE POTI INDREPTA IMPOTRIVA ORICUI A FOST ABUZIV SI TI/A INCALCAT UN DREPT!!!!!!

# Hipster date 18 December 2013 05:22 -3

Pentru ca asa scrie in Constitutia Romaniei, principiu dezvoltat prin legea 303/2004. Exista posibilitatea sa te adresezi justitiei, calitatea procesuala pasiva avand-o MFP. 

# Calator din alta lume date 17 December 2013 16:43 +29

Bocsane, zi zau! Chiar asa ti-spus Iustin, “direct pe fata”? Te-a scuipat sau ce? Da… fratele tau minor era, cumva, Smirdache Pirtunel de la DGA? Pe asta voiai tu sa-l scoti din tara cu procura? Pai, vezi, ai gresit! Nu-ti trebuia procura. Iti trebuia doar vaselina, ca sa nu-I faci bube. Acu…asta e! L-ai umplut si pe asta de scabie. 

# cine il crede mare bou e date 17 December 2013 17:22 -28

ba baieti, nu va mai ascundeti dupa copac. care e adevarul stiti bine. Doar ca nu s-a putut dovedi si smecherasul a scapat

# Bocsan date 17 December 2013 18:40 +26

Eu nu ma ascund dupa copac. Iti spun direct in fata: intai, l-am retinut si dupa, l-am lasat sa vorbeasca cu peretii.  Asa am scris si in acte – fiindca noi, la DNA, respectam, cu strictete, legea si prezumtia de nevinovatie. Deci, lasa tu smecheriile! Si, daca vrei sa vezi un bou, uita-te in oglinda!

# avocat traditional date 17 December 2013 18:42 +14

Da mai ,ai dreptate in felul tau.Dar faptul ca procurorul nu a fost in stare sa dovedeasca vinovatia astuia ce poate sa insemne?Nu crasa incompetenta?Si faptul ca neavand probe certe/concrete/fara putinta de a fi rasturnate l-a trimis in  jude ata nu inseamna rea credinta?Pe vremea lui ceausescu unde nu erau probe de felul asta nu se trimitea in judecata.Si tot pe vremea aia la trei achitati/achitari te dadeau afara.Intrebati si voi pe cei mai vechi prin justitie si veti afla ca am dreptate.

# antena 3 date 17 December 2013 22:48 +17

Urmariti Sinteza zilei.....cazul acesta este prezentat pe larg in aceste momente!

# ADEVARUL date 17 December 2013 23:35 +6

FAMIGLIA BASESCU ESTE IN SIGURANTA,NU EXISTA MAGISTRATI SAU LEGE CARE SA II CONDAMNE,NICI MACAR PARLAMENTARI CARE SA OBSERVE EVIDENTA,BANII FURATI ROMANILOR AU FOST BINE  IMPARTITI,CELELALTE AVANTAJE ACORDATE CLICII MAFIOTE,GEN MASINA PT SEFA CSM-ULUI SAU POSTURI CCR-ISTILOR PUPINCURISTI,AZI SE DISCUTA PE FATA DESPRE APARTENENTA POLITICA A MEMBRILOR CCR,ORI DESPRE FLAMANZII DE-CEILALTI-MAGISTRATI CE SA MAI SPUNEM,NISTE CARPE CARE NE-AU VANDUT.

# eu date 30 December 2013 23:20 -2

urate dosare. domnilor, majoritatea politistlor de frontiera mai ia si ei cate 10 euro, dar de a lua pana a instrumenta un dosar de genul asta e cale lunga. nu se poate condamna o persoana din filmele pe care le regizeaza un procuror. acest procuro face dosare penale duar sa aiba activitate, sa treca zilele de munca. ce fal de uoameni sunt astia, ce suflete au?e usor sa trimiti pe cineva dupa gratii, poate acel cineva chiar nici nu sufera de ce i se intampla, mai mult sufera ce ce sunt afar in special copii. oare acest procuror gandeste inainte de a intocmi rechizitorul acestui om? acestea sunt motive si pentru legea admistiei si gratirii, multi sunt inchisi cu dosare de genu asta.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 25.04.2024 – Tranca nu se intoarce la dosare. Parfum de sobolan (Foto)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva