19 May 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

Luju

NASTASE ISI PREZINTA CAZUL IN FATA CURTII CU JURI – Fostul premier dezvaluie mecanismul prin care procurorii l-au bagat la inchisoare: “Pentru ca nu au fost gasite probe tangibile, au actionat asupra unor persoane pe care, prin santaj, le-au transformat in denuntatori, procedand si la contrafacerea unor probe... Pentru ca nu exista un CSM care sa se ocupe si de reputatia celor condamnati, voi continua sa prezint public aspecte legate de acest dosar”

Scris de: L.J. | pdf | print

16 January 2014 13:54
Vizualizari: 5322

Fostul premier Adrian Nastase continua sa ofere detalii despre procesul in urma caruia Completul de 5 judecatori al Inaltei Curti, condus de Ionut Matei, l-a condamnat la 4 ani de inchisoare in dosarul “Zambaccian”. Nastase a publicat un nou text pe blogul personal miercuri, 15 ianuarie 2014, text intitulat “Dosarul Zambaccian. Care au fost acuzatiile si cum au fost ele “probate” de procurori”.


In aceasta postare, Adrian Nastase explica modul de lucru al anchetatorilor DNA, subliniind din nou ilegalitatea actiunilor intreprinse de procurori, precum si subtirimea probelor impotriva sa. Fostul premier tine sa precizeze ca va continua sa publice aspecte ce tin de acest dosar, in conditiile in care “nu exista un CSM care sa se ocupe si de “reputatia” celor condamnati”. Nastase da asigurari ca nu este vorba despre o nerespectare a sentintei sau de un atac la adresa Justitiei, ci de o “cale de atac neconventionala – prezentarea datelor dosarului in fata unei curti cu juri care este opinia publica”.

Iata ultima postare a lui Adrian Nastase:

In esenta, in Dosarul Zambaccian, procurorii au formulat doua acuzatii: luare de mita, direct sau indirect, prin intermediul sotiei mele, de la Irina Jianu, fost inspector sef al I.S.C. si de la Ioan Paun, fost functionar diplomatic al Ambasadei Romaniei in China (actualmente, se pare, director la fabrica de bere de la Sebes, unde actionar principal este Octavian Cretu), constand in prestarea de servicii, privind asistenta la achizitionarea unor bunuri din China, depozitarea acestora, plata unor cheltuieli de transport, pe parcurs intern si extern, cheltuieli privind indigenizarea acestora, respectiv taxe vamale si alte obligatii fiscale, executarea unor lucrari de constructie si reparatii la imobilele din Zambaccian, Christian Tell si Cornu, prin intermediul unor societati comerciale romanesti (CONIMPULS, VERTCON si REGAL GLASS) controlate de Irina Jianu. Scopul mitei: pastrarea in functie si asigurarea unui statut de autoritate Irinei Paula Jianu, in functia pe care o avea precum si numirea in functia de consul general al Romaniei la Shanghai si prelungirea misiunii diplomatice a lui Ioan Paun.

La fond, in unanimitate, cei trei judecatori au considerat ca aceste acuzatii sunt neintemeiate.

Santaj constand in amenintarile facute la adresa lui Ioan Paun prin intermediul denuntatorului Cretu Octavian (actionarul principal de la Borsec), amenintari avand ca scop, sa-l determine pe acesta sa-si retracteze declaratiile date in calitate de invinuit, sa revina la cele date, in calitate de martor si sa nu predea organelor de urmarire penala documentele doveditoare ale presupuselor fapte de coruptie.

Toate acuzatiile au facut obiectul unui singur dosar (Dosar nr.8/P/2006) care, initial a fost restituit Parchetului de ICCJ, pentru ca se incalcasera dispozitiile legii raspunderii ministeriale. Ulterior, el a fost disjuns in doua dosare: Trofeul Calitatii si Zambaccian (termopanele).

Probele de acuzare:

-Acte de urmarire penala, declarate nule de instanta suprema in primul ciclu procesual, preluate fara nici o procedura legala in al doilea ciclu procesual, folosindu-se procedee si nu proceduri cum ar fi conversia actelor juridice, straina dreptului penal;

-Interceptari ambientale, inregistrarea convorbirilor cu Octavian Cretu, in 13 si 14 martie 2006, realizate inainte de intrarea in vigoare, la 6 septembrie 2006, a textului de lege (art.91 C.p.p.) care permitea acest lucru;

-Autorizatiile de interceptare date de un judecator care nu avea abilitatea legala la acel moment – modificarile care ar fi permis acest lucru au intrat in vigoare tot la 6 septembrie 2006;

-Inregistrarile convorbirilor au fost declarate de experul oficial INEC (expertul statului) neautentice, nereale si inexistente in memoria aparatului cu care s-au realizat; asadar, nici continutul lor nu poate fi avut in vedere, elocvente in aceasta directie fiind constatarile expertului care, in mod neechivoc, constata: “la examinare, in memoria echipamentului tehnic in litigiu nu se gaseau inregistrarile de expertizat… suporturile optice L1 si L2 nu sunt suporturile originale ale inregistrarilor continute, ceea ce conduce la concluzia ca inregistrarile in litigiu nu sunt originale si, prin urmare, nu sunt autentice… inregistrarile in litigiu nu contin caracteristici care sa poata fi considerate (“amprente”) ale echipamentului tehnic examinat astfel ca nu se poate stabili daca inregistrarile in litigiu au fost realizate sau nu prin intermediul echipamentului tehnic prezentat.”;

-Cu toate acestea, argumentele condamnarii mele s-au fundamentat, in masura covarsitoare, pe cele doua inregistrari ambientale si pe transcrierile acestora, desi au constituit obiectul cererii de inlaturare a lor din procesul penal, in baza dispozitiilor art.64, alin.(2) C.p.p. asupra careia instanta de fond nu s-a pronuntat;

La un canal de televiziune, aceasta inregistrare – ilegala si dovedita a fi contrafacuta – a fost reluata, in mai multe randuri, fara a fi prezentate aceste aspecte importante;

-Acuzatiile principale au fost formulate de denuntatori – Popa Cristina, Paun Ioan, Deju, care initial au fost martori, apoi au fost pusi sub invinuire si dupa aceea au “denuntat” faptele primind prin acelasi act de trimitere in judecata solutii de scoatere de sub urmarire penala;

-NB: Parchetul s-a incurcat complet la retrimiterea dosarului in judecata, dupa restituire, cand a uitat (voit sau nu) sa dea vreo solutie cu privire la acestia intrucat, solutia de scoatere de sub urmarire penala din primul ciclu procesual fusese declarata nula absolut de ICCJ. Este de mentionat aici aprecierea, plina de substanta juridica si umana, a Profesorului universitar doctor George Antoniu, Director stiintific onorific al Institutului de Cercetari Juridice al Academiei Romane, Presedintele Asociatiei Romane de Drept Penal care, in opinia transmisa la instanta, facea urmatoarea observatie: “Avem indoieli asupra justetii procedeului folosit de organele de ancheta de a transforma un posibil invinuit in martor, spre a-l determina sa formuleze acuzatii la adresa inculpatilor. De asemenea, nu credem ca merita increderea acordata acestor asa zisi martori, preocupati mai curand sa-si acopere propriile ilegalitati decat sa exprime adevarul”;

-Declaratiile lui Paun Ioan (martor, faptuitor, invinuit, denuntator, parte vatamata – calitati in cadrul aceleiasi cauze) trebuiau analizate numai in perspectiva compatibilitatii calitatii de martor cu cea de parte vatamata, situatie pe care o apreciez ca fiind contrara pricipiului conform caruia nimeni nu poate fi martor in propria cauza (“el nu poate fi propriul martor, martorul sprijinirii acuzatiilor formulate de el prin denunt… declaratiile lui nu sunt mijloace de proba prevazute de lege, ele constituind numai surse de informare pentru organele judiciare…”);

-Procurorii l-au determinat pe martorul/denuntator Cretu Octavian sa poarte tehnica de inregistrare, ascunsa, la intalnirea cu mine, l-au instruit, in sensul provocarii la discutii care sa conduca la conturarea unei eventuale vinovatii in privinta mea si l-au incurajat in aceasta atitudine prin insotirea lui, la locul intalnirii, de catre un ofiter de politie judiciara. In textul art.68, alin.(2) C.p.p. se prevede: “Este oprit a determina o persoana sa savarseasca sau sa continue savarsirea unei fapte penale in scopul obtinerii de probe”.

-Eu nu am avut nici o posibilitate de a influenta cariera diplomatica a lui Paun Ioan – cum au sustinut procurorii. MEC, prin Memorandumul nr.540923/16.02.2006, a dispus suspendarea temporara a reprezentantului MEC la Shanghai “Ca urmare a faptului ca domnului Ioan Paun i s-a schimbat incadrarea, din cea de martor in cea de invinuit, in Dosarul penal nr.8/P/2006″; era o masura legala in conformitate cu dispozitiile art.60 din Legea nr.269/2003 care reglementeaza Statutul Corpului Diplomatic si nu s-a datorat in nici un mod dezvaluirilor Irinei Jianu sau a unei presupuse amenintari, ci schimbarii calitatii procesuale a lui Paun, facuta de DNA; de asemenea, la data da 31 mai 2005 (guvernul Tariceanu) incetase detasarea lui Paun Ioan, de la MEC la MAE, iar el si-a reluat activitatea la MEC; in urma interventiei prietenului Cretu Octavian, devenit intre timp vicepresedinte al Partidului Conservator, membru al coalitiei de guvernare din perioada respectiva, Paun Ioan a fost recuperat de grupul de interese Cretu si numit in functia de consilier economic la Amabasa Romaniei din China de ministrul economiei si comertului, domnul Codrut Seres, membru al P.C., in toamna anului 2005; este de retinut ca in perioada de pregatire pentru plecarea la post, Paun Ioan a facut un stagiu si la grupul de firme Aqua, apartinand domnului Cretu;

-Suma de 118.650 USD, “corp delict” in acest dosar, a fost trimisa de Mihaela Paun (sotia lui Ioan Paun) prin curier diplomatic din China si predata DNA in Dosarul penal nr.8/P/2006. Procesul verbal in care s-a mentionat expres: ”DNA desfasoara proceduri de urmarire penala in Dosarul nr.8/P/2006, in care sotul meu are calitatea de invinuit. Suma de 118.650 USD a fost primita de sotul meu in perioada august 2002 – februarie 2004 de la Dana si Adrian Nastase, in vederea achizitionarii unor bunuri din China” (proces verbal, intocmit la 5 septembrie 2006, in Dosarul 8/P/2006), nu a fost consemnat in acest dosar, ci in dosarul nr. 514/1/2009 al ICCJ Sectia penala – dosar “Trofeul Calitatii”, unde s-a pus sechestru asupra acesteia;

-Am depus acte oficiale din care rezulta ca o mare parte din bancnotele depuse la DNA, cu afectatia “apartinand lui Adrian Nastase si Daniela Nastase”, au fost emise si puse in circulatie ulterior datei la care se pretinde, de catre denuntatorul Ioan Paun si sotia acestuia, ca ar fi fost primite de la familia Nastase (225 de bancnote sunt tiparite in perioada mai 2004 – august 2005 si puse in circulatie in 2006); Paun s-a aparat spunand judecatorilor ca este posibila o confuzie intre banii personali (economii de peste 40.000 USD) si banii proveniti de la familia Nastase intrucat el ii tinea in acelasi dulap din apartamentul pe care il ocupa in ambasada;

-Paun nu a explicat insa cum putea primi salariul, de-a lungul anilor, in bancnote cu serii consecutive si fara nici o indicatie privind banca comerciala prin care s-a facut transferul lor? Si, mai ales, de ce atunci cand a plecat definitiv de la post (martie 2005) nu a adus banii cu el, in Romania?

-Stia ca trebuie sa se intoarca. Orice om cu responsabilitate, avand asupra lui o asemenea suma de bani, care nu-i apartinea, i-ar fi restituit proprietarului. Toate aceste intrebari, ramase fara raspuns, fac necredibila marturia lui Paun!!!

Stiu ca, pentru cineva din afara, este greu de descifrat acest dosar de 12.000 de pagini, in care au fost adunate diverse acuzatii impotriva mea, timp de 8 ani, de catre o echipa de procurori de la DNA, si in care, pentru ca nu au fost gasite probe tangibile, au actionat asupra unor persoane pe care, prin santaj, le-au transformat in denuntatori, procedand si la contrafacerea unor probe (suma de dolari – “corpul delict”).

Pentru ca nu exista un CSM care sa se ocupe si de “reputatia” celor condamnati, voi continua sa prezint public aspecte legate de acest dosar. Evident ca nu este vorba de o nerespectare a sentintei si nici de un atac asupra JUSTITIEI. Este vorba, intr-un dosar finalizat, de o “cale de atac” neconventionala – prezentarea datelor dosarului in fata unei curti cu juri care este opinia publica”.

Comentarii

# unul din lumea cea mare date 16 January 2014 13:22 +13

dupa parerea mea justitia a involuat .cine isi mai aduce aminte !!!!!pe vremea lui ceasca aveam curti cu jurati,li se zicea asesori po******ri.nu ma pot pronunta pentru atunci,nu am avut de a face cu justitia din vremea aceia.cred ca DE URGENTA trebuie facuta justitie cu jurati(in cazurile criminale),la cita coruptie este in rindul napircilor si viperelor asta/i singurul remediu.judecatorii si procurorii sint compromisi(nu dati cu rosu netemeinic caci imi aduc imediat aminte de ultimile spagi din ultimile 2 luni)judecatorul doar sa incadreze daca juratii te gasesc de vina.de ce sa depind de 3/5 marionete basiste.cel mai bun ex este si cu cel stat 16 ani la galere nevinovat,si modul cum si/a permis betivanca chiromana sa dea decizia.O NAPIRCA!!!!!!

# mirce date 16 January 2014 13:44 -15

3 + 5 judecatori de la ICCJ au dat unanim acelasi verdicat Adelului. Asta ar trebui sa fie argumentul unic si suficient pentru orice om cu minte in cap si buna credinta sa nu mai insiste cu cauze pierdute .

# unul din lumea cea mare date 16 January 2014 13:55 +9

pentru mirce//nu te contrazic au fost unanimi la comanda gunoiului coroi.cum dracu de a fost si o decizie NEVINOVAT,aia a fost la misto!!!!!!!si acum inteleg de ce sintem singurii din lume unde se joaca ALBA NEAGRA.........apropos la las vegas nu am vazut sa se joace

# Unuia din Lumea Lui Imaginara date 16 January 2014 21:34 +1

Pe vremea cizmarului aveai curte cu jurati ?! Poate ca aveai tu , in curtea ta, pe unii care se jurasera pe coada de iepure....Esti dus cu capul, baietica.... Asesori...:))))))) Lasa Google, ca iti zapaceste aia 3 neuroni.

# unul din lumea cea mare date 16 January 2014 22:18 +1

pentru Unuia din Lumea Lui Imaginara//sper ca in fata evidentelor irefutabile ai sa recunosti ca esti necitit. ,,http://www.zi-de-zi.ro/asesorii-po******ri/,,Marea Adunare Naţională emitea în 26 decembrie 1968 legea numărul 58 referitoare la organizarea judecătorească, lege în care erau prevăzute şi sarcinile asesorilor po******ri. Aceştia trebuiau să participe la activitatea de judecată, cu precizarea că \"sunt independenţi şi se supun numai legii. După necesarul instructaj, asesorii au luat loc în banca juraţilor veghind la corectitudinea verdictelor date în sala de judecată, de la cazuri mărunte ca litigii de muncă până la \"pricinile referitoare la infracţiuni pentru care legea prevede pedeapsa cu moartea, precum şi pricinile privind infracţiunile de omor, omor calificat, loviri sau vătămări cauzatoare de moarte se judeca, în prima instanţă, în complet format din doi judecători şi trei asesori po******ri\" prevedea legea la articolul 26.,,oare/i relevant?si ierfutabil?iti ceri scuze

# Aceluiasi din Lumea Lui Imaginara date 17 January 2014 06:27 -1

Bai copile cu capul in nori, ce n-ai inteles din chestia aia cu lasa Google, ca iti zapaceste aia 3 neuroni ??!! Sunt 7 cuvinte si o cifra,  ce n-ai inteles ?? Sa-ti fac o schita, un desen ?! Hai sa-ti explic altfel, cu toate ca am impresia ca tastez degeaba : ca sa realizezi ce se intampla  ( sau ce s-a intamplat , candva, pt. a iti putea da cu parerea ) trebuie sa pleci din fata monitorului . Sa iesi pe strada. Sa vorbesti cu cei care stiu intr-adevar cum statea treaba, la un moment dat.Altfel, ramai in lumea iluzorie si falsa pe care singur - singurel ti-ai creat-o. Apropos de citate si adrese de link-uri : realitatea reala este ca pana in 1989 atat Constitutia tarii , cat si legile romanesti erau sublime, dar aplicabilitatea acestora lipsea cu desavarsire pentru bietul popor roman.Inca o data : scrie despre ce cunosti tu in mod cert si indubitabil. Lasa Google.

# unul din lumea cea mare date 17 January 2014 10:53 +1

pentru Aceluiasi din Lumea Lui Imaginara//mai nea istratie eu te cred ca ai orgoliu........si ti/am si spus ca pina in 89 nu am avut probleme cu justitia comunista!!!!!!probleme am cu ,,justitia democrata,,total corupta!!!!!!care are ,,legi sublime,, si care se strimba in functie de cum vrea napirca si vipera.nu merge ,,realitatea reala,,- vezi iar ai un neuron mai putin ca mine

# acu date 16 January 2014 14:08 0

Ei, na !Dupa logica ta ,Becali ar trebuit sa fie gasit nevinovat- ca si altii in situatia lui-(5-3 dupa fond si recurs)

# ?? date 16 January 2014 15:56 +4

CARE 3 PLUS 5?CA TREI DINAINE IL ACHITASERA PENTRU MITA!!! FRAIERE! UNDE AI FACUT MATEMATICA???

# cici date 16 January 2014 17:30 +10

Draga Mirce,  Vad ca te pricepi la justitie spre deosebire de mine. Spune-mi si mie (ca sa fiu si eu cult in cap) = e adevarat ca pe nastase l-au condamnat niste judecatori (sau macar 1) care i-a fost si PROCUROR intr-un dosar si pe care l-a saltat bassss direct la judecatori? E adevarat ca INSTANTA a acceptat ca dovada niste bani emisi la 2 (doi) ani dupa ce se comisese fapta? E adevarat ca in motivarea nu stiu carei condamnari s-a spus ca asta trebuia condamnat ca sa FIE DE EXEMPLU si ca toooooaaaata lumea stia ca era corupt si atunci trebuie condamnat pt. 100 de bideuri?  E adevarat ca dosarele se judeca ALEATOR :lol: :lol: :lol:  cind de mama cind de tata de la iccj si ca pe jud. de la iccj  -AVETI GRIJA DL. CHESTOR, CA EU V-AM NUMIT!!!! Astept raspuns. In rest, eu am incredere DEPLINA si OARBA in justitie.

# unul din lumea cea mare date 16 January 2014 18:28 +5

pentru cici//,,cica nu se pune aia cu seriile ca cica bani/s fungibili.asa zise unul pacilea,, ai bai cici pui si tu intrebari de nobel......la dracu acilea/i justitia romana nu academia suedeza.aici napircile prind iepurasul ,il baga jos la scaune si scot declaratie de la el ca/i URS

# mircea date 16 January 2014 19:42 -3

incearca sa dai cu copy paste din rechizitoriul ala care a fost  fact de procurori, nu de pe blogurile unde posteaza Nastase.  Oricum nu am nici un interes nici timp sa disec detalii juridice, nici pregatire specifica. 

# unul din lumea cea mare date 16 January 2014 19:47 +6

pentru mircea//crezi ca am mare incredere in procurorii tai???si daca mai esti si NEPREGATIT (cum singur afirmi)de ce mi/as pierde timpul si cu ei si cu tine???

# cici date 16 January 2014 20:11 +4

Fratine, eu te intrebam pe tine ca pareai citit.  Si nu face si tu ca aia care zic sa te duci tu in instanta sa-ti dovedesti NEVINOVATIA. Tu erai foarte sigur pe tine cind ziceai ca 1 SINGUR ARGUMENT e suficient sa CONDAMNI PE CINEVA. Inteleg ca n-ai raspunsuri la aceste intrebari. Atunci da-te la o parte, poate vrea domnu\', poate domnu\' Nu disecam noi detalii juridice, ne dam si noi cu parerea, toate astea nu ne privesc pe noi, e fapt divers in romanica libera. \"pregatire specifica\" nu suna bine, zi-i si tu altfel  :-*

# mircea date 16 January 2014 21:03 -6

N-am pretins si nu pretind ca sunt citit = jurist. Nu am intelegere asupra detaliilor de proceduri si ca atare evit sa ma bag in discutii despre proceduri si chestii interne din CSM sau alte organizatii, care apar aici si nu cunosc.  Am intelegere asupra unor principii general si , zic eu, o abordare de bun simt si buna credinta. Pe baza acestor elemente fac afirmatiile pe care le fac.  Oricum nu am inteles aproape nimic din ultimul post si cred ca ma confunzi la un moment dat cu altcineva. Opinia mea finala despre Nastase e ca se afla fix in locul care trebuie si pe baza unor condamnari date unanim de doua complete de judecata, pe baza unui dosar de acuzare cu dovezi convingatoare.  Ce ma deranjeaza de fapt e ca acest site e facut doar pe jumatate pentru dezbatarea reala a problemelor justiei, si face avocatura pentru Nastase pentru a lovi cu mantinela in \" justitia basista \" .

# unul din lumea cea mare date 17 January 2014 11:49 +4

pentru mircea//,, Oricum nu am inteles aproape nimic din ultimul post ,, .....nea mirciulica POSTUL poate sa fie inaintea craciunului,a pastelui .postarea/i cu totul altceva.esti in post?

# mircea date 17 January 2014 13:56 -3

e clar ca ai o lipsa cronica de preocupari daca ai ajuns sa critici ca am scris post in loc de postare. 

# avocat BB-52 date 16 January 2014 13:50 -1

Ce cuminte este el cand e vorba de apararea drepturilor lui si a celor de langa el. Nu ei au modificat de atatea ori Codurile? Nu ei sunt acum la putere cu 70% de ce nu au facut cel putin acum ultima data niste Coduri democratice in care drepturile omului sa nu mai fie incalcate? Cum este posibil ca Ponta si Corlatean cat si Basescu sa spuna de nenumarate ori in cadrul unor reuniunii ca avoctii TRADITIONALI sunt cei care sunt legali desi ei nu au acte de infiintare prin care pot dovedii ca au personalitate si capacitate juridica iar cei ai lui BOTA desi au aceste acte si o multime de hotarari judecatoresti prin care sunt recunoscuti avocati nu le respecta dreptul la munca? Cum sa le respecte dreptul la munca cand cei 3 mai sus ies in public si ne \"blameaza\' ca nu am fi avocati? Este inadmisibil asa ceva sa se intample in Europa in sensulc a cei 3 sa faca apologia ilegalitatilor. De fapt Ponta si Corlatean au un interes ascuns sa spuna asa ceva intrucat sunt membrii ai cvasi-barourilor clasice, neiinfiintate. Cum de se admite sa se dea bani din fondul M.J. si sa se incheie anumite protocoale cu acestia cand acestia nu au acte de infiintare, personalitate si capacitate juridica. Este exact ca si atunci cand s-ar incheia acte cu o persona care nu este nascuta din pct. de vedere juridic. Asa ca \"pestele de la cap se impute dar de la coda sa curata\"

# emy date 16 January 2014 15:49 -11

Personal...si ca mine sint 22 mil.,cred ca ar fi cazul sa-si faca pedeapsa luata binemeritat.Intrebarea fireasca pe care ne-o punem cu totii este de unde au atita banet,caci pentru a supravietui pe aceasta lume,in aceasta tara cu totii muncim si cam stim pe cit...si de ce o ducem majoritatea atit de greu si o mina de...sa le spun oameni???Sper sa le dea la toti pedeapsa binemeritata. :P :P :P

# doru ciobanu date 16 January 2014 16:21 +6

Pt.emy:esti in mare eroare\"personal...si ca tine\"sunteti unu,marea masa a a romanilor sunt convinsi ca dl.PM Adrian Nastase este un detinut politic si se afla in puscarie ca urmare a\" unui rationament politico juridic\"(livia stanciu dixit),fiind de fapt vinovatul(coruptul) de serviciu! 

# Un cetatean date 16 January 2014 22:16 +4

Emy sa stii ca suntem numai 20 milioane ,din care vreo5-6 milioane sunt copii.In alta ordine de idei ,valuta care se zice ca a fost mita, cum a fost declarata la vama ,pentruca conf.regulamentului valutar emis de BNR aveai voie sa intri cu cash pana la 1000 USD ?Daca valuta a primit-o de la Nastase pentru plata unor bunuri,de ce Paun n-a platit furnizorii chinezi ? Trebuia sa-i pastreze si sa -i predea la DNA?Sunt multe intrebari pe care nu le-a lamurit nimeni.

# ubbu date 16 January 2014 16:11 +2

dreptate, capul tau spart adrian nastase se numeste.

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 16 January 2014 18:44 +1

pentru ubbu//ca s/a sters semnul meu cu verde AI DREPTATE!!!!!!!

# Pulimann date 16 January 2014 21:27 -9

La puscarie cu clanul Nastase ! Si cu toata cloaca care il sustine !

# unul din lumea cea mare date 17 January 2014 11:53 +6

pentru pulimann// cu clanul basescu si cu toata cloaca care/l sustine CE FACEM????

# Koko date 16 January 2014 21:50 -8

Excelenta sa detinutul Nastase ar trebui sa ia in considerare faptul ca in curand incep insamantarile de primavara si sa-si faca planul daca iese la sapa la porumb, pentru ca frecatul pe net nu inseamna zile de munca si nu asa i se deduce din pedeapsa, ci numai daca desfasoara o activitate utila comunitatii.

# Darie date 17 January 2014 07:41 -4

Excelenta Sa detinutul Nastase nu este in stare sa desfasoare activitati in si pentru folosul locului de detinere, dar sa mai dea cu sapa. Lasa ca-i mai scriu acolitii vreo doua tratate stiintifice si se pun alea, la termenul in care intra in comisia de liberare conditionata....

# Avocatul31 date 16 January 2014 23:12 +1

Postacul dracului are timp si schizofrenie si bani furati incat sa vorbeasca aici non-stop despre vinovatia unui om a carui vina este comuna celor care atunci cand pot face ceva pentru Justitie ii intorc spatele.Basescu sa traiasca bine,cu tot neamul lui si slugile  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

# barbu date 17 January 2014 00:34 -4

RESMUS DRUICA e cel care cara diplomatele cu spaga lui bombonel . El personal cara intre 3 si 12 diplonate in fiecare seara de la biroul lui bombonel -acasa la bombonel ! GHICI GHICITOAREA MEA ...CE ERA IN ELE ? Bombo\' zice ca erau dosare pe care le lua \"ACASA SA LE STUDIEZE !!! (sanchi !!! ha, ha, ha ! ca noi suntem pproosti ) DAR DIMINEATA UITA SA LE MAI DUCA LA BIROU.... ASA A FOST TRANSPORTATA SPAGA intre 0,6-0,8 % din PIB LUATA DE BOMBONEL (PENTRU O FRAUDA DE 6-8% DIN PIB !!!-SURSE ...SCURTEA DE ZGONDURI ) Asa se explica ca licheaua de mai sus A AJUNS IN TOT 100..CA FUNCTIONAR LA STAT e supranumit \"MILIARDARUL FARA FIRMA !\"

# ADEVARUL date 17 January 2014 14:13 0

ACUM CARE ESTE MAIBOGAT BOMBO SAU BECA.,BASE SAU VOICU.SORICELUL OTV-IST SAU  FRUNDO?CONTEAZA?CERT RAMANE FAPTUL CA MAGISTRATII SUNT IN CONTRATIMP CU EXCROCII,ATUNCI CAND NU SE CONFUNDA CU EI.TERMENELE LUNGI SI GESTIONAREA  DEFECTUASA A                           PROPELOR,BUCURIA EXCROCILOR...SARACIA NOASTRA SI A ROMANIEI.VA MULTUMIM.  

# paul date 17 January 2014 07:34 +5

Năstase sigur va câştiga la CEDO. Trebuie cât mai urgent ca procurorii şi judecătorii oportunişti, slugarnici, cleioşi, unsuroşi şi pupători de băsălăul  matrafoxatului să răspundă atât pecuniar cât şi penal. Nesimţiţi ăştia vor ca tot românul amărăştean să plătească slugărnicia lor? 

# . date 17 January 2014 07:44 -1

Nastase sigur va castiga la CEDO. Experienta .. ;-) ;-) ;-)

# acu date 17 January 2014 12:32 +4

Are 99% sanse sa castige!Iar despagubirea trebuie imputata judec. si procurorilor, nu sa platim noi toti !!!

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 17 January 2014 14:27 0

PENTRU ACU// PT CA MI S/A STERS SEMNUL VERE....AI MARE DREPTATE

# Dan date 18 January 2014 14:07 +3

Judecatorii Ionut Matei si Livia Stanciu,fac toata jocurile lui Basescu. Justitia nu este independenta deloc,nu e corect sa aplici legea doar la adversarii politici. Basescu a stiut ca face treaba buna cu justitia, si a creat legaturii cu cine trebuia,mai exact cu judecatorii Ionut Matei si Livia Stanciu. Si Basescu daca la finalizarea mandatului va fi judecat de complete unde vor prezida cei doi judecatori,va spun eu ca il vor scoate basma curata cu toate probele la dosar.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 17.05.2024 – Procuror cu demisia trimisa la CSM

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva