20 April 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

Procurorul Catalin Ceort, care nu a ajuns intamplator director al INEC, a salvat-o cu NUP pe Monica Macovei in dosarul „Freedom House”. Ceort a motivat ordonanta: „Autoritatea contractanta nu are obligatia de a aplica prevederile OUG atunci cand atribuie contracte de achizitie publica... ca urmare a unui tratat”

Scris de: Ramona LICA | pdf | print

17 June 2012 11:34
Vizualizari: 4990


Pe vremea cand era procuror al Parchetului Inaltei Curti de Casatie si Justitie, actualul director la INEC, Catalin Ceort, a scos-o basma curata Monica Macovei (foto) fostul ministru al Justitiei, in dosarul in care aceasta a fost cercetata pentru fals intelectual. Potrivit verificarilor efectuate de Corpul de Control al Ministerului Justitiei si trimise Parchetului General, (ministrul Justitiei era atunci Tudor Chiuariu) Monica Macovei a fost cercetata de procurorul Catalin Ceort, de la Sectia de urmarire penala a PICCJ ca ar fi trucat o licitatie privind acordarea unui contract ministerual asociatiei „Freedom House”, pentru realizarea unui raport privind evaluarea asupra luptei anticoruptie din 2005. De retinut ca acest raport al „Freedom House” a fost folosit imediat dupa realizarea sa, pentru care s-a platit circa 40.000 euro, pentru eliminarea conducerii fostului PNA, transformarea lui in actualul DNA si aducerea in fruntea acestui parchet a unor persoane obediente.


Ex-ministrul Justitiei Tudor Chiuariu a sesizat parchetul pentru dubioasa licitatie

Ministrul Justitiei Tudor Chiuariu (care a succedat-o in functie pe Monica Macovei) a declarat presei, la scurt timp dupa preluarea functiei, ca lupta anticoruptie s-ar fi bazat pe o licitatie trucata, intrucat raportul de audit cerut de UE si elaborat de „Freedom House” ar fi fost lansat in 2004, in timp ce Ministerul Justitiei a organizat o licitatie in acest sens in 2005. Desi in nota de control a MJ s-au gasit o serie de vicii de documentatie in ceea ce priveste contractul de servicii incheiat intre MJ, reprezentat prin Macovei Monica si Freedom House, contract in valoare de 1.199.565.000. ROL (echivalentul in lei a 38.092 EURO), procurorul Catalin Ceort, in cercetarea penala efectuata, considera ca respectivul contract este unul legal, intrucat, unul dintre contrargumentele pe care acesta le expune in motivarea ordonantei NUP este ca, ”autoritatea contractanta nu are obligatia de a aplica prevederile ordonantei de urgenta atunci cand atribuie contracte de achizitie publica daca procedurile de atribuire a contractelor de achizitie publica sunt stabilite ca urmare a unui tratat sau a unui acord international ce vizeaza implementarea ori exploatarea unui proiect”

Procurorul Ceort explica in ordonanta NUP constatarile Notei de control al Ministerului Justitiei

Astfel, in ordonanta de neincepere a urmaririi penale (NUP) se arata ca inspectorii Corpului de control al MJ au constatat ca Monica Macovei a incercat sa dea o apartenenta legala contractului de servicii, incheiat intre MJ si Freedom House: Prin Nota de control (19 pagini), intocmita in temeiul Ordinului Ministrului Justitiei nr. 63987/818/E/2007, s-a evaluat procedura de achizitie a auditului independent realizat de Freedom House Inc. Washington privind strategia anticoruptie nationala, pentru perioada 2001-2004, conditiile in care s-a perfectat contractul de servicii intre minister, reprezentat prin Macovei Monica - fostul ministru de resort - si asociatie, precum si modalitatea de elaborare a raportului de audit. Dupa expunerea in amanunt a etapelor parcurse in derularea contractului, a unor clauze ale conventiei si a modului de intocmire a raportului de audit, se concluzioneaza ca reprezentantii Ministerului de Justitie implicati in derularea procedurii de achizitie, in contractarea serviciilor si in derularea contractului, impreuna cu reprezentantii Freedom House Romania, prin emiterea de inscrisuri, au incercat sa creeze o aparenta de legalitate contractului incheiat si, implicit, obiectului acestuia, care a fost utilizat la emiterea HG nr. 231/2005. Fapta acestora poate intruni elementele in fractiunii prevazute si pedepsite de art. 289 Cod penal - falsul intelectual”.

Monica Macovei, acuzata de nota de control a MJ si de raspundere ministeriala

Corpul de control al MJ a acuzat-o pe Monica Macovei ca la perfectarea conventiei de achizitie servicii s-a incalcat dispozitiile HG nr. 461/2001, pentru aprobarea normelor de aplicare a OUG nr. 60/2001. „Tot astfel, se apreciaza ca imprejurarea omisiunii reprezentantilor Ministerului Justitiei de nu a fi prezentat informatiile si documentele cerute in cadrul interpelarilor din Camera Deputatilor, ori infatisarea unor date inexacte pentru a ascunde savarsirea posibilelor fapte de natura penala, poate intruni elementele in fractiunii prevazute si pedepsite de art. 8, alin. 1, lit. b, din Legea nr. 115/1999 privind responsabilitatea ministeriala. In esenta, se imputa fostului ministru al justitiei si reprezentantului asociatiei prestatoare, faptul ca la perfectarea conventiei de achizitie servicii, in valoare de 1.199.565.000 lei, s-au incalcat dispozitiile HG nr. 461/2001, pentru aprobarea normelor de aplicare a OUG nr. 60/2001, privind achizitiile publice asa incat s-a procedat la verificarea realitatii de rularii procedurii de achizitie”.

Corpul de control a MJ a gasit printre altele si neconcordante de inregistrare in evidentele ministerului a unor adrese de corespondenta

In evidentele MJ s-au gasit multe vicii de documentatie. Unul dintre ele a fost incompatiblitatea unui angajat al MJ care era si membru al echipei Freedom House. Nota mentioneaza punctual toate elementele de presupusa ne legalitate, identificate de echipa de inspectori, precum inexistenta studiului de piata, vicii formale ale documentatiei preparatorii in evidentele ministerului - aparenta depunere a ofertei anterior momentului emiterii invitatiei de participare, lipsa numarului si a datei de inregistrare, neconcordante in cuprinsul CV-urilor expertilor, ori lipsa cu desavarsire a acestora, decontarea unor activitati pe care acestia nu le puteau efectua, neajunsuri privind procura care atesta calitatea de reprezentant a directorului …, posibila incompatibilitate a numitei S. L. D., care, potrivit unor indicii (subl. n.) era membru al echipei Freedom House Inc., dar si angajat al Ministerului de Justitie,neconcordante de inregistrare in evidentele ministerului a unor adrese de corespondenta, etc.

Monica Macovei nu a prezentat informatiile si documentele cerute in cadrul interpelarilor din Camera Deputatilor

Redactorul notei de control al MJ o acuza pe Macovei de fals intelectual si raspundere ministeriala: „Concluzionand, redactorul Notei de control retine ca "din coroborarea datelor si informatiilor prezentate in capitolul Constatari (...) a rezultat ca activitatea persoanelor reclamate "poate intruni elementele infractiunii prevazute si pedepsite de art 289 Cod penal - falsul intelectual", Pe de alta parte, imprejurarea neprezentarii de catre Macovei Monica, fostul ministru de resort, a informatiilor si documentelor cerute in cadrul interpelarilor din Camera Deputatilor, ori infatisarea unor date inexacte pentru a ascunde savarsirea posibilelor fapte de natura penala "pot intruni elementele infractiunii prevazute si pedepsite de arte 8, alin. 1, lit. b, din Legea nr. 115/1999 privind responsabilitatea ministeriala ".

Intre M.J, reprezentat prin Macovei Monica si Freedom House a fost incheiat contractul de servicii, in valoare de 1.199.565.000. ROL (echivalentul in lei a 38.092 EURO).

Procurorul Catalin Ceort a audiat-o pe Monica Macovei si celelalte persoane reclamate si a cerut de la MJ 3 volume de inscrisuri. In efectuarea actelor premergatoare urmaririi penale, circumscrise dispozitiilor arte 224 C. pr. pen., au fost solicitate relatii la Ministerul Justitiei si au fost citate, in vederea audierii, persoanele reclamate. Din evaluarea inscrisurilor anexate sesizarii (3 volume, insumand 535 pagini), a notei de relatii inaintata de G.C., precum si a celorlalte documente administrate in cauza, s-a conturat urmatorul tablou faptic. In vederea indeplinirii unei conditii necesare inchiderii capitolului de negociere 24 - "Justitie si Afaceri Interne", din Tratatul de aderare a Romaniei la Uniunea Europeana, Ministerul Justitiei a demarat procedurile in vederea organizarii unui audit independent privind rezultatele si impactul generate de Strategia Nationala Anticoruptie pe perioada 2001 – 2004. In acest sens, prin Ordinele Ministrului Justitiei nr. 27 si, respectiv… 14.01.2005 a fost numita o comisie de analiza si rezolvare a procedurii de achizitie si una de evaluare pentru atribuirea contractului de achizitie a serviciilor. In aceste conditiuni, intre Ministerul Justitiei, reprezentat prin Macovei Monica, fost ministru de resort si Freedom House Inc. Washington, a fost incheiat contractul de servicii nr.../2.03.2005, in valoare de 1.199.565.000. ROL (echivalentul in lei a 38.092 EURO)”.

Autoritatea contractanta nu are obligatia de a aplica prevederile prezentei OUG cand achizitioneaza servicii juridice”.

Argumentele procurorului Catalin Ceort care contureaza NUP-ul ce l-a dispus fata de ex-ministrul Justitiei, Monica Macovei sunt: „Fata de argumentele sesizarii, in vederea decelarii pretinsei conduite ilicite a persoanelor reclamate, se impune cu intaietate mentionarea faptului ca dispozitiile legale, care guverneaza materia achizitiilor publice, invocate de redactorul sesizarii, nu-si gasesc aplicatiunea in prezenta cauza. Astfel, dupa cum s-a aratat supra, argumentele prin care se sustine comiterea faptei de fals intelectual converg spre o presupusa nesocotire a procedurilor statuate de HG nr. 461/2001, pentru aprobarea normelor de aplicare a OUG nr. 60/2001, privind achizitiile publice. Or, din chiar debutul sesizarii, se observa natura juridica a prestatiilor care constituie obiectul derivat al contractului perfectat, imprejurare care face inoperabile dispozitiile actului normativ precitat. Astfel, potrivit prevederilor art. 8, pct , lit. e, din OUG nr. 60/2001, autoritatea contractanta nu are obligatia de a aplica prevederile prezentei ordonante de urgenta cand achizitioneaza servicii juridice”.

OUG nr. 60/2001 nu mai are nici o putere deoarece procedurile de atribuire a contractelor de achizitie publica sunt stabilite de un tratat

Un alt argument pe care procurorul Ceort il expune in motivarea NUP-ului fata de Monica Macovei, este existenta unui acord international ce vizeaza un proiect exclude aplicare prevederilor OU de catre MJ. „Mai mult, autoritatea contractanta nu are obligia de a aplica prevederile ordonantei de urgenta atunci cand atribuie contracte de achizitie publica daca procedurile de atribuire a contractelor de achizitie publica sunt stabilite ca urmare a unui tratat sau a unui acord international ce vizeaza implementarea ori exploatarea unui proiect, in comun cu unul sau mai multi parteneri straini ( art. 8, alin.l, lit. b ), iar tratatul sus mentionat este esentialmente un astfel de act. Asadar, prin exceptarea acestor ipoteze din campul de aplicatiune a legii, s-a dat eficienta principiului libertatii contractuale a persoanelor juridice de drept public. In afirmarea acestei reguli, se are in vedere, pe de o parte, respectarea principiului specialitatii institutiei publice, iar, pe de alta parte, imprejurarea ca asupra acestei libertati se exercita un control, care nu o vatama, ci o organizeaza si o consolideaza. Imprejurarea este, de altfel, expresia in legislatia nationala a art 1. lit.a din Directiva 93/37/EEC din 14.06.1993 si Anexe, care reglementeaza natura si conditiile in care se perfecteaza contractele publice, precum si listele cu institutiile contractante, guvernate de dreptul public”.

Nu exista nici un temei apt sa fundamenteze initierea unui raport juridic penal de conflict fata de Macovei Monica”

Procurorul Catalin Ceort considera - in baza exceptiei ce o are astfel de contract - ca nu mai este nevoie de evaluarea celorlalte argumente din nota de control al MJ. In aceste conditiuni, de vreme ce imprejurarea exceptarii unor astfel de contracte din domeniul de aplicare al actului normativ este precumpanitoare, nu mai prezinta relevanta evaluarea argumentelor cuprinse in sesizare, iar, pe cale de consecinta, apare ca evidenta lipsa oricarui indiciu care sa contureze savarsirea de catre persoanele reclamate a infractiunii prev. de art. 288 C. Pen. Pe de alta parte, de vreme ce lipseste premisa de referinta si necesarmente ilicita - respectiv savarsirea, anterior interpelarii in parlament, a unor fapte de natura sa aduca atingere intereselor statului - si in raport de imprejurarea descrisa asupra, nu exista nici un temei apt sa fundamenteze initierea unui raport juridic penal de conflict fata de Macovei Monica,in referire la infractiunea prev. de art. 8, alin. 1, lit. b, din Legea nr. 115/1999, privind responsabilitatea ministeriala. Prin urmare, neexistand fapta, lipseste infractiunea, iar fundamentarea obiectiva a activitatii de tragere la raspundere penala devine imposibila. Or, inceperea urmaririi penale, care marcheaza declansarea procesului penal si traseaza cadrul legal in care se actioneaza in vederea administrarii de probe si a realizarii altor activitati procesuale, nu poate avea loc decat in masura in care exista date si indicii concrete si solide privind savarsirea unei infractiuni”.

PS – Procurorul Catalin Ceort a fost numit anul trecut director al INEC, de catre fostul ministru al Justieiei, Catalin Predoiu, impotriva legii care prevede ca un magistrat nu poate ocupa o asemenea functie. Nu este exclus ca aceasta numire sa aiba ca substrat „serviciile ministeriale” asigurate de Ceort, in conditiile in care atat Macovei, cat si Predoiu au fost oamenii de incredere ai lui Traian Basescu.

Comentarii

# carcotas date 17 June 2012 12:52 +9

Cata pretiozitate pe domnul procuror (esentialmente, necesarmente)! De profund ce este se crede in stare sa initieze el un raport juridic de conflict;acel raport antagonic intre stat si infractor este esentialmente antamat inainte ori concomitent ca organismele judiciare sa fi fost sesizate, ori sa se fi sesizat. Hai, ca pot si eu!

# Jay Jay date 17 June 2012 16:11 +14

Limbajul pretios e din partea casei. Daca tot avea sarcina de partid sa o scoata p-aia basma curata, omul, ca orice oltean care vrea sadea din coate si sa promoveze, s-a depasit pe sine si a mai dat si niste limbi. 

# DE CE A-TI CONDAMNAT UN OM NEVINIVAT , PE AV. BOTA ???? date 17 June 2012 18:05 -3

BOTA, ESTE NEVINOVAT SI A CREEAT LOCURI DE MUNCA , CE AVETI CU EL , CAIAFELOR ???????

# Ezoteric date 17 June 2012 14:39 +14

Da de ce nu sta dl procuror,daca e asa talentat,sa isi faca frumoasa meserie ? Si de ce nu il trimite corlatean inapoi ? 

# Dan date 17 June 2012 14:42 +13

Cum dracu' se face ca toate dosarele delicate (Elena Turcu, Macovei, Bocsan de la DNA) ajung la Ceort si sunt trantite cu NUP? Si mai vrea sa si epateze cu frazele alea de retardat, problema e ca nu mai pacaleste pe nimeni. 

# Ezoteric date 18 June 2012 00:13 +11

Vinovat e cine le a dat acestor retarzi puterea de a hingheri o tara. Si,nu mai putin ,a judecatorilor si avocatilor care participa,fara onoare,la mascaradele lor. S ar putea desfasura o mascarada judiciara fara avocat ? Si de ce nu reactioneaza,in grup ? Iar judecatorii de ce au acceptat intrusi intre ei ?  Ce ar putea face,sa aresteze toti avocatii si judecatorii ? Dar ajungem la discutia despre lasitatea acestui popor si e fara sfarsit...

# SILVIA date 18 June 2012 09:19 +7

Aşa se obţin marile posturi cu NUP- uri date cu dedicaţie, dar îi vine rândul şi lui CEORT.........

# Aya date 20 June 2012 10:16 0

MONICAI MACOVEI, COMPLICE LA ASASINAREA OFITERULUI ACOPERIT SRI SORIN CRIVAT , CU SCOPUL STERGERII URMELOR DOSARULUI “ARMAMENTUL” SI UNOR PROBE DIN “TIGARETA II” (TRAIAN BASESCU- VIKTOR BOUT- TRAFIC ARMAMENT- continuare 8) In baza probelor trimise de Consiliului de Securitate al ONU, in martie 2002- cand Adrian Nastase era prim ministru- procurorul general, din epoca, al Romaniei a dispus inceperea unei anchete legate de traficul de armament, derulat pe teritoriul Romaniei in perioada 1997-1999. In dosar erau implicate (printre altii) generalul Constantin Degeratu, Traian Basescu (in calitate de ministru al Transporturilor), Viktor Bout si altii (exista si o Anexa la care ma voi referi). Traficul de armament se desfasurase cu implicarea unor firme (tigari- armament) “reprezentate” legal de Monica Macovei (in calitate de avocat si de falsificator de documente). La sfarsitul anuluii 2004 dosarul era aproape finalizat- trebuind sa isi urmeze cursul. O “secventa” esentiala a traficului de armament in perioda 1998-1999 fusese facuta cu fructuoasa colaborare Traian Basescu- Viktor Bout- Omar Hayssam, cu implicarea generalului Degeratu. Mai exact, in calitate de sef al Statului Major General al Armatei, generalul Degeratu fusese cel care autorizase acordul de survol si aterizare pentru rachetele Arsenalului Armatei, exportate de Omar Hayssam (intr-o tara supusa embargoului international. Autorizare transmisa Statului Major al Fortelor Aeriene, prin intermediul biroului Acorduri si relatii internationale, aflata in subordinea directa a sefului Statului Major General. Dupa ce Basescu a ajuns la Cotroceni, Dosarul penal “Armamentul” s-a transformat, in Strict Secret de Importanta Deosebita (SSID), primind ulterior nr. 628/D/P/2005. Monica Macovei, numita ministru al Justitiei a avut sarcina de a modifica legislatia astfel incat sa procurorii sa fie subordinate politic (in acest sens modificandu-se abuziv legislatia europeana adoptata in timpul guvernarii Nastase). Sorin Crivat, (formal) seful Documentelor Clasificate din OPSPI, a pus la dispozitia procurorilor DIICOT, in 2005, toate dovezile ce au stat la baza intocmirii Dosarului penal 628/D/P/ 2005 (dosarul “Armamentul”). Conform celor prezentate de Sorin Crivat legat de Traian Basescu (citez) “pe timpul mandatelor de ministru al Transporturilor, a dezvoltat si intretinut, impreuna cu cetateanul rus Bout Viktor, cunoscut ca dealer de armament in zonele de conflict international supuse embargoului ONU si NATO, reteaua de trafic ilegal cu armament atit de provenienta autohtona, cat si straina”. Dosarul a fost secretizat sin u si-a mai urmat cursul. In urma insistentelor de a se da curs dosarului, Sorin Crivat a fost acuzat, fals- cu implicarea Monicai Macovei - printr-un denunt suspect, de trafic de influenta si de primirea sumei de 30.000 de euro ca mita, in calitate de fost sef al Corpului de Control al ministrului Integrarii si sef al structurii de securitate al OPSPI din MEC. Mita nu a fost dovenita niciodata, dar Sorin Crivat a fost retinut si incarcerat in Penitenciarul Codlea in 21 decembrie 2006, urmare a presiunii procurorilor, la ordinul Monicai Macovei (Traian Basescu fiind, desigur, in cunostinta de cauza). . Arestarea abuziva si falsele acuzatii aduse lui Sorin Crivat, cu mijlocirea Monicai Macovei, au fost generate de spaima ca marturia acestuia ar f fost credibila- cu atat mai mult cu cat Sorin Crivat era ofiter operativ acoperit SRI, sub criptonimul POPESCU MIHAI (dupa cum reiese din adresa pe care Sorin Crivat i-a trimis-o din Penitenciarul Codlea, in 18 ianuarie 2006, sefului SRI George Maior). Sorin Crivat participase la misiuni in tari africane de unde culesese date si informatii legate de reteaua infractionala privitoare la afaceri petroliere si trafic de armament in care erau implicate numele grele din spectrul politic din Romania- inclusiv Traian Basescu. In 26 martie 2007 (cu o zi inaintea termenului de judecata din 27 martie 2006- cand Sorin Crivat amenintase ca va declara, public, tot ce stie) ofiterul acoperit SRI a fost asasinat in Penitenciarul Codlea. Din nefericire pentru Traian Basescu, Monica Macovei - si “colaboratorii” penali ai acesteia in materie de mare criminalitate organizata, reteaua Dumitru Iliescu- Catalin Voicu - de la locuinta lui Sorin Crivat a fost ridicat un laptop continand date/ documente criptate, referitoare la dosarul “Armamentul” si la o Anexa a acestuia, care elucideaza operatiunea de criminalitate organizata “Tigareta II”. Acestea au fost decriptate. Anexa S-207 (care, se pare, a constituit motivul asasinarii lui Sorin Crivat – in aceasta regasindu-se nume si date legate de cei implicate in traficul tigari- armament “Tigareta II”, in care este implicata si Monica Macovei) contine date din registrul de vizitatori la U.M. 0313-SPP. Conform documentului: “In ziua de 01.04.1998 (cu doua saptamini inainte de “Tigareta 2” n.A.), la orele pranzului, la SPP au sosit Traian Basescu si urmatorii: Duma Claudiu Octavian (Legitimatie SRI, seria DO nr. 0271/01.09.1995), Bojoga Dan (Legitimatie SRI, seria BO nr. 0322/01.09.1995), Molnar Dorel (Legitimatie SRI, seria MO nr. 0459/01.09.1993), Albu Cristina Dorina (tot ofiter SRI) si Radu Gheorghe Catalin (ofiter acoperit SRI - Legitimatie acces Aeroport International Otopeni, seria B, nr. R265005). Prezenta zilnica, timp de aproape o saptamana, pret de cateva ore, a celor mai sus mentionati indica familiarizarea cu un anume gen de activitate si punerea la punct a unui plan de cooperare intre ofiterii (oficiali si acoperiti) ai SRI si cei ai SPP, in vederea indeplinirii unei misiuni. Ofiterii SRI erau subordonatii colonelul Ioan Rusan - seful Diviziunii Filaj a SRI- unitatea respectiva primind si executand misiuni de sprijinire a SPP (serviciul sau fiind subordonat direct, pe durata operatiunii, generalului de brigada Mihai Stan - loctiitorul directorului SPP pentru Siguranta si Protectie Informativa, fostul loctiitor al lui Virgil Magureanu destituit pentru neglijenta in Cazul Berevoiesti), alaturi de ofiteri din filajul MApN (subordonat Directiei Informatii Militare), prezenti si ei in operatiunea din noaptea de 16/17.04.1998. Misiunile SRI se limitau la contrafilaj in afara Bazei 90 Transport Aerian Otopeni, in timp ce, din interiorul acesteia, contrafilajul era realizat de DIA. Asadar, pentru a patrunde in Baza 90, ofiterii SRI aveau nevoie de ofiteri DIA. In acest sens, incepind din data de 03.04.1998, in acelasi Registru de Intrare la SPP, grupului de la SRI i s-a alaturat si lt-col. MApN Radici Francisc (legitimat cu B.I., seria BD nr. 241548 ), seful Compartimentului Filaj din DIA” (“Coincident”, dupa ce Traian Basescu a ajuns la Cotroceni, in urma prezidentialelor din 2004, Francisc Radici a fost avansat la gradul de general si numit sef al Directiei de Informatii a Armatei. Subliniez, ca fiind esential, ca, in decembrie 2004, in pofida faptului ca Adrian Nastase castigase prezidentialele, Traian Basescu a fost proclamat invingator - si cu “cooperarea” unor personaje foarte “ciudate” din zona politica, asociabile cu Dumitru Iliescu, Catalin Voicu, Monica Macovei si, nu in ultima instanta, cu Traian Basescu; asocierea se face „transpartinic” pe operatiuni necurate si are legatura cu traficul de armament). Potrivit Anexei S-207, “acest tip de cooperare era solicitata de MApN numai in cazul transporturilor speciale avind ca marfa arme romanesti destinate zonelor de conflict militar supus embargoului international”. P.S. Nu trebuie sa fie cineva foarte perspicace pentru a realiza ca, pe fond, intre situatia lui Sorin Crivat (bagat in inchisoare nevinovat) si presiunile asupra lui Adrian Nastase (pentru a fi incarcerat in urma unei false vinovatii- falsul procurorilor fiind evident) exista o izbitoare asemanare. Sa mai amintesc faptul ca dosarul “Armamentul” (cu Anexa S-207, legata de “Tigareta II”- Anexa provocand mari tulburari celor mentionati in ea) a fost finalizat in perioada in care Adrian Nastase era prim ministru- dosarul trebuind doar sa-si urmeze cursul in 2005, cand, sub patronajul lui Traian Basescu si cu complicitatea Monicai Macovei- specifica criminalitatii organizate- dosarul a fost secretizat? (va urma)

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 19.04.2024 – Prima victorie in instanta obtinuta de vanatorul de pedofili

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva