2 May 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

Multumesc din inima CSM si ICCJ!

Scris de: Corneliu Liviu POPESCU | pdf | print

12 June 2014 14:36
Vizualizari: 19531

Mult stimate doamne si mult stimati domni membri ai Consiliului Superior al Magistraturii,

Mult stimate doamne si mult stimati domni judecatori ai Inaltei Curti de Casatie si Justitie, membri ai comisiilor de concurs,


In cultura realismului justitiei/justitiar, pe ogorul insetat de dreptate troneaza Zeita Justitiei, acoperindu-si bine ochii, fara ca faptul de a-i fi ramas o tata dezgolita sa aiba vreo semnificatie specioasa, pidosnica ori concupiscenta. Cand pe trupul divin al acestei zeite dezgolite pun imaginar chipul atator luptatori neinfricati (femei si barbati - cu sau fara mustata, cu sau fara chelie, cu sau fara bucle, cu sau fara dictie, cu sau fara minte, cu sau fara suflet) pentru justitie si anticoruptie din DNA, ICCJ, CSM, DIICOT, PICCJ ori IJ (nume extrem de sonore si chipuri extrem de luminoase in constiinta publica), realizez odata in plus cat de frumoasa si de pura este justitia.

Am luat cunostinta cu profunda mandrie si cu adanc interes de Hotararea Plenului CSM nr. 471 din 03 aprilie 2014. Acest document, de o inestimabila valoare teoretica si practica, valideaza rezultatele concursului organizat de CSM si ICCJ pentru ocuparea unor posturi vacante de magistrat asistent, fiind primit cu deosebita bucurie de toti oamenii muncii din domeniul justitiei.

Cu deplin temei, avand in vedere ca membrii comisiilor de intocmire a subiectelor, de corectare si de solutionare a contestatiilor sunt judecatori ai ICCJ, Plenul CSM a constatat ca notarea a fost corespunzatoare, conform exigentelor actuale, fiind justificata o diferenta de notare intre corectura initiala (nota 2,56) si corectura in urma contestatiei (nota 7,53) de aproape 5 puncte (mai exact 4,97 puncte), adica aproape 50% din nota maxima posibila.

Procedand in spiritul formarii omului nou din justitie, in spiritul magistralelor indicatii teoretice si practice ale MCV, DNA si SRI, au fost respinse cu deplin temei contestatiile pe aceasta tema, formulate de elemente declasate, reactionare, tributare vechilor mentalitati, incapabile sa se adapteze cerintelor actuale. Dand dovada de clementa si umanism, Plenul CSM nu le-a aplicat contestatorilor, acesti dusmani strecurati in justitie, pedeapsa pe care ar fi meritat-o, si anume votul de blam cu excluderea din magistratura. Totusi, macar o hotarare de aparare a independentei si profesionalismul justitiei, in fata celor care si-au permis sa formuleze contestatii, s-ar fi impus. Numai niste indivizi descompusi moral, rupti de realitatile justitiei noastre de tip nou, pot contesta activitatea membrilor comisiilor privind redactarea subiectelor, corectura si solutionarea contestatiilor, toti judecatori ai ICCJ, sub pretextul dusmanos ca o diferenta de notare de aproape 5 puncte semnifica fie subiecte prost intocmite, fie o prima corectura proasta, fie o a doua corectura proasta, fie coruptie.

Personal, de pe site-urile CSM si ICCJ, am luat cunostinta de opera stiintifica de o inestimabila valoare practica a unora dintre judecatorii ICCJ si a unora dintre membrii CSM, constand in participari in sala sau in prezidiu (cu casti daca lucrarile sunt intr-o limba straina) la bilanturi anuale si la manifestari stiintifice organizate de institutii cu traditie (cum ar fi Asociatia Fostilor Jurisconsulti Emeriti de CAP cu Studii la FF, Liga Judecatorilor Constitutionali Inalti Profesionisti Fara Doctorat sau Federatia Procurorilor Persecutati si Retrogradati Judecatori Supremi) ori prin tari exotice, in prezentarea salutului camaraderesc al institutiei pe care o reprezinta ori in interviuri de presa.

Prin caracterul sau profund novator, calauza vie pentru munca neobosita a oamenilor muncii si a intregului activ din justitie, Hotararea Plenului CSM nr. 471/2014 se inscrie in galeria luminoasa a altor hotarari revolutionare adoptate de organul care apara interesele si imaginea justitiei, de o deosebita insemnatate teoretica si practica, precum cele privind transformarea postului de femeie de serviciu in barbat de serviciu la Judecatoria de pace din Pierdutii din Vale, cooperarea stiintifica cu Societatea Academica a Tinerilor Aprozi Ucenici, alegerea culorii atei de la captuseala robelor de grefieri ori stabilirea cotei de tuica de cazan a fochistului de la Institutul de inalte Studii pentru Formarea si Perfectionarea Lipitorilor de Citatii.

Dupa ce am conspectat si aprofundat aceasta hotarare, care mi-a deschis orizonturi noi si m-a insufletit, am luat hotararea, mult stimate doamne si mult stimati domni membri ai CSM, mult stimate doamne si mult stimati domni judecatori ai ICCJ membri ai comisiilor de concurs, sa-mi fac public o aspra autocritica, pentru lipsurile care se manifesta inca in activitatea mea academica. Am constatat ca, raportat la exigentele fixate prin hotararea Plenului CSM, metodele mele de examinare in invatamantul superior juridic sunt expresia unor timpuri retrograde, care trebuie sa fie de mult apuse, pentru ca ele nu mai corespund spiritului justitiei noi, europene, care trebuie sa ne anime pe toti truditorii din justitie.

Astfel, experienta de peste 20 de ani la catedra in invatamantul academic, absolvirea de cursuri de specialitate si studierea lucrarilor in domeniul Pedagogiei si Metodicii, calitatea de titular al cursului de Didactica universitara a dreptului la scoala doctorala de Drept a Facultatii de Drept din cadrul Universitatii din Bucuresti (unde ar trebui sa ii invat pe doctoranzi cum sa devina cadre didactice universitare), parcurgerea prin concurs, din treapta in treapta, a tuturor etapelor academice, pana la profesor universitar, conducator de doctorat si postdoctorat (unde trebuie sa mai fiu suportat un sfert de secol pana sa fiu scos la pensie) m-au deformat, m-au plafonat, m-au impins spre un stil de examinare si notare rupt de realitati, necorespunzator, caracteristic vechiului regim, dinainte de revolutia reprezentata de MCV si DNA.

Eu, in nimicnicia si nemernicia mea, recunosc si regret ca intocmeam subiectele cu dorinta de a vedea ce stie, iar nu ce nu stie studentul, incercam sa le fac accesibile, sa acopere partile importante din materie, sa nu puna accent pe memorie (studentii avand dreptul ca consulte surse de documentare), sa faca apel la gandirea logica si creativa. De asemenea, in cazul subiectelor altele decat chestionarele, intocmeam baremul clar si detaliat.

Tot eu, in nimicnicia si nemernicia mea, recunosc si regret ca procedam la corectarea lucrarilor numai in urma anonimizarii si numerotarii acestora, trecand pe o foaie (iar nu pe lucrare), in dreptul numarului lucrarii, nota la fiecare subiect conform baremului si nota totala rezultata. Intrucat exista variate motive pentru care o corectura poate sa nu fie obiectiva, in ciuda bunei credinte a profesorului (inclusiv ca urmare a faptului ca o lucrare corectata dupa una foarte slaba poate fi supraevaluata, iar una corectata dupa o lucrare foarte buna poate fi subevaluata), intr-o alta zi procedam la o a doua corectura a lucrarilor, dar asezate intr-o alta ordine, trecand pe o alta foaie rezultatele corecturii, apoi comparam cele doua corecturi. Recunosc ca numai spiritul reactionar care m-a animat pana in prezent a facut sa nu am niciodata diferente de 1 punct (sau mai mari) intre cele doua corecturi, nici macar sub forma unor erori materiale (de aritmetica). Spiritul meu ingust si retrograd ma impiedica sa accept ideea revolutionara, a justitiei de tip nou, MCV si DNA, a unei diferente de 5 puncte de notare a uneia si aceleiasi lucrari.

In mod contra-revolutionar, puneam accent si pe auto-evaluarea studentilor, carora le ceream sa indice, la sfarsitul lucrarii, nota pe care fiecare dintre ei credea ca o merita. In cazul in care studentul se evalua corect (cu o abatere de maximum 1 punct in plus sau in minus fata de nota data de mine), bonificam studentul cu 1 punct.

In sfarsit, tot in mod reactionar, dupa examen afisam subiectele, baremul si notele (in baza unui cod alfanumeric personal cunoscut numai de fiecare student in parte), permiteam contestatiile si discutam cu studentii care formulau contestatii modul de intocmire a subiectului si a baremului si modul de corectare si notare, cu lucrarea in fata.

In prezent insa, inflacarat de maretele idealuri al caror stindard sunt CSM si ICCJ, am constatat ca acest stil didactic nu poate decat sa aduca grave prejudicii justitiei de tip nou si am decis sa explorez - calauzit ca un fir rosu de CSM si ICCJ - modalitati noi, moderne, revolutionare de examinare si notare. Printre acestea ar putea figura: mentinerea sistemului actual de examinare si notare, dar cu adaugarea ulterioara a unui numar de 5 puncte tuturor studentilor (insa fara a depasi nota 10, ceea ce poate pune o problema de discriminare); tragerea la sorti a notelor, in prezenta studentilor si a decanului, precum si a unui procuror, subofiter sau aprod DNA; renuntarea la examen si solicitarea adresata studentilor de a transmite profesorului, prin email, nota dorita, vointa care leaga profesorul; transferul expres al competentei de acordare a notei de la profesor la student; acordarea din oficiu a notei maxime tuturor studentilor, sub rezerva verificarii faptului ca, la data cand ar fi trebuit sa fie examenul, toti sunt in viata.

Avand in minte si in suflet exemplul cald si luminos oferit de judecatorii ICCJ membri in comisiile de examen si de membrii CSM care l-au validat, imi iau angajamentul - in fata intregului colectiv al oamenilor muncii din justitie, a tuturor truditorilor cu capul si cu picioarele din acest important sector de activitate a statului nostru de tip nou, democratic si de drept (european care va sa zica) - sa propun aceste metode revolutionare de examinare si notare spre aprobare Consiliului profesoral al Facultatii de Drept a Universitatii din Bucuresti. Sub acest aspect insa, trebuie sa informez/denunt si sa demasc cu toata fermitatea ceea ce organele noastre (bratul inarmat al cuceririlor revolutionare privind independenta justitiei si lupta anticoruptie: SRI, SIE, SPP, STS, DGIPI, DGA, DIPM, CSAT, PICCJ, DNA, DIICOT, ICCJ, CSM, IJ, XXX69 s.a.m.d.) cunosc deja foarte bine din activitatea lor neobosita de protejare a drepturilor omului (prin interceptarea convorbirilor telefonice si a mesajelor electronice, prin inregistrari ambientale, prin localizare electronica, prin filaj, prin investigatii, prin provocari, prin falsuri, prin constrangere), si anume ca foarte multi din membrii corpului profesoral sunt contra-revolutionari, dusmani strecurati, care s-ar putea sa nu fie convinsi de beneficiile noului sistem nici macar prin folosirea metodelor revolutionare de reeducare (ridicarea cu televiziuni, catuse si mascati - ca o paranteza, in tineretea mea banditii erau cei care purtau masti, in timp ce astazi justitia noua este slujita de mascatii politisti, jandarmi si sereisti -, arestare preventiva, dezvaluirea in presa a discutiilor cu amantul/amanta ori obligarea la purtarea de tricouri inscriptionate "Free DNA", "Free P…" si "Eu votez DNA").

De altfel, acelasi spirit ingust, inchistat, se constata si la auxiliarii justitiei, avocatii, cei care, pe buna dreptate, sunt considerati de detasamentul de avangarda al justitiei (procurorii DNA si ajutoarele lor, judecatorii DNA) mai vinovati decat clientii lor, pentru ca indraznesc sa ii apere (in loc sa ii acuze cu manie si scarba). Un jurist fin, profund si rasat, cu ochi sclipitori, verb viu si fraza eleganta, reprezentant al judecatorilor de la curtile de apel in CSM, fost presedinte de curte de apel si fost presedinte al CSM, s-a injosit dand un examen de admitere in avocatura. Hienele de avocati, fara sa tina seama de aceste functii si de faptul ca, fiind judecator nepenalist, exista o prezumtie irefragabila de cunoastere a procedurii civile, i-au acordat o nota sub 5 (in concret, 4,70), pe care, in urma contestatiei, au majorat-o cu numai 5 sutimi (adica de 100 de ori mai putin decat considera firesc CSM). si aici s-ar fi impus o reactie ferma din partea CSM, materializata prin hotarari de aparare a independentei si prestigiului justitiei, de aparare a reputatiei profesionale a domnului membru al CSM si de constatare a vaditei incapacitati profesionale a avocatilor care au facut parte din comisiile de corectare si de solutionare a contestatiilor.

Inchei aceasta telegrama de felicitare cu angajamentul ferm de a face totul in mod corespunzator, de a-mi aduce aportul la edificarea justitiei de tip nou, in lumina pretioaselor indicatii ale CSM si ICCJ.

Daca prezenta telegrama de adeziune nu a fost suficient de fierbinte, odele suficient de languroase ori autocritica suficient de apasata, solicit pedeapsa aspra, dar dreapta si meritata, data de bratul lung si ferm al legii, in spiritul art. 10 din CEDO.

Traiasca lupta anticoruptie!

Comentarii

# Baltag Gabriela date 12 June 2014 16:49 +53

Felicitări stimate domnule profesor!!!

# caldura mare monsieur .... date 19 July 2014 20:41 -5

cine este si ce vrea, vorba mnealui, alde koncupiscent?  ;-) stim cu totii : justitia = putere a statului ; scoala de dr = ??

# Istratie date 12 June 2014 18:14 +45

*A mai trecut o noapte, a mai trecut o zi/ se-ascute tot mai mult lupta de clasă/ și intelectualii se dovedesc a fi/ o grupare tot mai dușmănoasă* - citat, perifrastic dintr-o poezie proletcultistă. În baza acestui autodenunț, propun *escluderea și esmatricolarea elementului dușmănos Popescu și sancționarea lui de ce.se.me., k.g.b., u.r.s.s. care e f.f. tovărășeși și f.f. juste și, vorba tov. Stalin: *La brutărie cu ei tovarăși!*  

# DOREL date 12 June 2014 21:56 +43

Subscrisu si votez cu ambele maini ! Propun ca obraznicul subsersiv Popescu Liviu Corneliu sa fie condamnat la munca silnica pe viata la primul canal care se va infiinta de conducerea superioara a Republicii Capitaliste Romania pentru pedepsirea dusmanilor boborului ! Si, b): BRAVO dle Popescu ! Dar de ce atat de rar ?? Parerea mea ...  

# excelent, dar juramintele ... date 12 June 2014 18:25 +21

de ex :\"jur sa actionez neclintit\"

# ProcurorPanait date 12 June 2014 20:10 +37

Felicitari pentru acest articol !

# Ioan cel tanar date 12 June 2014 20:33 +26

Dle Popescu, e foarte bine...Dar daca poza din capul telegramei e de actualitate-adica sunteti un profesor tanar- atunci va spun cu regret ca va vor citi si intelege doar cei mai tineri ca Dv, tineri care inca nu stiu ce-i puterea alor mai batrani ca ei...Ne doare( zic de noi doi!) acest crud adevar si cred ca lumea se va schimba dupa ce ultimii talibani vor parasi sistemul.Nu le doresc moartea(ar fi un mare pacat) ci doar sa lase scaunele care acum le au lipite de popou..Dixit!

# Domnule Corneliu Liviu POPESCU date 12 June 2014 22:09 +30

Eu mă rog să nu innebuniţi când vedeţi atâta ignoranţă în cadrul celor mai înalte foruri ale justiţiei.

# DOREL date 12 June 2014 23:17 +3

Esti in eroare, mai draga ! Nu e vorba de ignoranta, e vorba de modelul \"Stan Mustata\", mai esact de taraba de talcoic !  

# neymar date 12 June 2014 23:32 +27

Ce folos ca dl profesor are dreptate, in conditiile in care in tara noastra regula este aceea ca adevarul umbla cu capul spart! La ce nulitati populeaza CSM-ul nici nu te puteai astepta la altceva! Asa fiind, ce vroiati ca fina madamei Alina Ghica sa nu promoveze concursul pt postul de magistrat asistent la ICCJ? Hai sa fim seriosi! Pai ce, suntem in Germania?

# ion popescu date 12 June 2014 23:43 -23

Domnule profesor, dar de ce atata inversunare? O critica a unei corecturi defectuoase (imputabila cel mult unui om) s-a transformat intr-un atac la persoana unui fost presedinte al CSM si intr-un atac institutional generic. Dumneavoastra sunteti revoltat. Si scarbit. Va admir modul briliant de a fi revoltat, dar va contest fondul pretentiei. Ca profesor (si aici ma inclin de 3 ori, apoi continui) aveti dreptul si obligatia la o anumita exigenta fata de cei pe care ii pregatiti si examinati. Ca functionar public cu atributii in aplicarea legii, ati fi susceptibil de un alt nivel de exigenta la notarea unui examen. Diferenta de 5 puncte e strigatoare la cer, dar are la baza o eroare materiala in prima corectura... Sper ca nu va simtiti mahnit pentru asta. Sper ca mai aveti si altele mult mai strigatoare care inca va apasa, caci altfel riscati sa cadeti in derizoriu ca un extremist ce nu face decat sa zbiere... P.S. Recunosc, zbierati frumos, dar pentru nimic.

# Liviu POPESCU date 13 June 2014 00:34 +27

Domnule Ion POPESCU (sau, daca doriti, Monsieur Jean MARTIN ori Mister John SMITH) :D Este prima data când raspund unui comentariu si fac aceasta intrucat tonul Dvs este decent, iar ironia ori mani******rea ma incita la dezbaterea de idei. Veti vedea ca nici un comentariu de subofiter de cavalerie (birjar) nu va avea aceasta soarta (baietii cu ochii albastri lucreaza - curajos - noaptea). Pe puncte: 1. Cei care au corectat nu sunt functionari publici, ci judecatori supremi, de judecata carora depind viata, libertatea, demnitatea si averea oamenilor, si de la care, ”ca simplu cetatean”, am pretentii mai mari decat de la ”omul obisnuit”. 2. Diferenta nu are la baza o ”eroare materiala”. Lectura hotararii Plenului CSM arata ca a existat si o eroare materiala, dar modul de rezolvare a fost complet diferit, prin îndreptarea erorii, iar nu prin recorectarea lucrarii. 3. Eu nu am de unde sa stiu unde este problema care a generat aceasta diferenta: intr-un subiect si un barem prost intocmite,

# Mariana date 28 June 2014 23:22 -3

Ca aveti dreptate, nu contest! Dar, de ce tipati asa tirziu? Pina acum nu stiati ce se intimpla pe acolo? M-as mira!

# Liviu POPESCU date 13 June 2014 00:42 +24

intr-o prima corectura proasta ori intr-o a doua corectura proasta. Dvs. dispuneti de informatii pe care eu nu le am, si anume ca vina este la o singura persoana, care a facut prima corectura. Nu am elemente sa va contrazic, nici Dvs. nu aduceti probe. Ma intreb insa cum un judecator suprem poate nota cu 2 (adica foarte putin peste punctul din oficiu) o lucrare care este totusi mediocra, adica de 7. Cum a putut fi nedreptatit astfel un candidat? Va ganditi ce este in sufletul unui om care stie ca a raspuns de 7 si vede afisata nota 2? 4. Ceea ce mi se pare complet de neacceptat - si, din acest motiv, nu pot sa subscriu ideii ca ar fi un atac institutional ori extremist - este pozitia Plenului CSM, exprimata in institutia juridica a ”batistei pe tambal”. Cum toti membrii celor 3 comisii sunt judecatori supremi, nu era normal sa se verifice cine a gresit? Nu ar putea fi vorba de incompetenta profesionala ori de neglijenta in serviciu? Nu stiu, dar cred ca o minima verificare s-ar fi

# Liviu POPESCU date 13 June 2014 00:54 +29

impus. 5. Macar pentru sanatatea coloanei Dvs., v-as sugera sa nu va mai inclinati atat (nici macar peiorativ), pentru simplul motiv ca este vorba de un profesor. Sunt de peste 2 decenii in invatamantul superior si am intalnit multa impostura academica. Gabriel OPREA este profesor universitar si conducator de doctorat, desi i se aude virgula dintre subiect si predicat atunci când vorbeste. Ca sa ma uit mai aproape, Facultatea mea i-a dat titlul de doctor lui Victor Viorel PONTA, chiar cu summa cum laude cred. 6. (si ultimul) Atacul la persoana de care vorbiti a fost un semn ca ”planetele se aliniasera”. Trebuie sa recunoasteti si Dvs. ca era prea frumoasa coincidenta (5 sutimi vs. 5 puncte, adica o diferenta exact de la 1 la 100) pentru a o lasa nemarcata. Personal, nu m-as duce niciodata nepregatit la un examen, din respect pentru mine si pentru cei care il organizeaza, iar daca m-am pregatit, dar atata pot, plec in lumea larga... In final, amintindu-va ca nu sunt de acord cu Dvs.

# Liviu POPESCU date 13 June 2014 01:00 +17

pe fond, inchei spunandu-va din nou ca am apreciat tonul civilizat, chiar elegant, al interventiei Dvs., fapt pentru care v-am si raspuns. Prefer adversarii eleganti si inteligenti, chiar neloiali eventual fiind. Raman doar cu usorul regret (dar, ca avocat, sunt perfect obisnuit) al ”inegalitatii de arme”, intrucat Dvs. stiti cine sunt, in timp ce eu ... Va urez toate bune ! P.S. Din dorinta de a evita eventualele mani******ri, arat ca acesta este singurul raspuns (in mai multe parti, din motive pur tehnice) la un comentariu, orice alte raspunsuri, pretins provenind de la mine, fiind false.

# Unui date 24 June 2014 22:15 -2

Rusine ca scrieti pe Luju..domnule Popescu.. Si pentru simplu motiv ca isi schmiba opinia dupa cat se cotizeaza.. La un moment dat Gabriela Birsan era o scorpie .. a durat doua zile sa devina un erou.

# Ucu date 4 September 2014 23:49 0

Stimabile, nu intelegi ca sistemul asta juridic imputit si putred sa va duce in mortii ma-sii, atiunci cand si mentorii lui se vor duce tot acolo. Sa speram ca, cat mai curand !

# Laurentiu Stancu date 13 June 2014 07:24 +18

Foarte frumos scris si foarte bine spus. Pacat ca astfel de scrieri sunt, de asemenea, foarte rare si asta datorita \"academicienilor\" nou aparuti pe firmamentul stiintei mentionate de domnul profesor. Felicitari si din partea mea domnule profesor. Si nu uitati ca nimic nu este de neinlocuit.

# PROTESTEZ date 13 June 2014 09:54 +12

Incorect, dle P! S-a demodat DREPTUL ROMAN. Să revoluționăm promovările, să se termine cu TIRANIA MAJORITĂȚII!! Să faceți lecții practice prin simulări de procese pe uliță, cum bine a procedat Vasilică!!! Aș fi vrut să îi ofer unuia ce nu e în branșă o robă MADE IN ROMANIA 100% ALGODON pentru asemenea CARNAVAL dar cum e proaspăt tătic de ce să îl nenorocesc??? Mai bine să se altoiască așa panaramă cu luna LGBT. Nu uitați că o minte luminată de cursuri SOROS a fost capabilă să adune de prin șanțuri + rigole pe cei gays năpăstuiți, nu juristul format în vremurile de tristă amintire. Și uite ce șanse noi: procuror ceaușist ce bătea arestații a devenit samurai fragil & APĂRĂTOAREA ICONICĂ A LIBERTĂȚILOR ROMÂNILOR, meritînd un al doilea mandat la PE. Trăiască nașele + nașii + finii penali!!!

# Ovidiu Toth date 13 June 2014 10:03 +14

Superb!

# adrian date 13 June 2014 11:09 +15

Traiasca lupta pentru pace!

# Alexandra date 13 June 2014 15:13 +10

Exceptional. Va mai asteptam !

# bocănilă date 13 June 2014 15:18 +16

RESPECT, Domnule Profesor! Situaţia îmi aduce aminte de poliţistul care se plimba cu feciorul prin parc şi a fost abordat de un turist străin, care l-a întrebat în toate limbile posibile, cum ajunge la hotel. Din păcate, poliţistul nu ştia nici română prea bine, aşa că străinul a rămas \"uşor nedumerit\". După plecarea turistului, băieţelul i-a spus lu\' tac-su: Tati, ai văzut câte limbi străine ştia ăsta? Răspunsul a venit prompt: ŞI LA CE I-A FOLOSIT??? Încă o dată, RESPECT! Chiar dacă nu foloseşte la nimic...

# touche maestre ! date 13 June 2014 18:37 +6

Initial, citind (o data,si atunci superficial) textul, am fost tentat sa va scriu trei intrebari - recunosc, cu intentii nu tocmai \"pasnice\". Am recitit textul cu judecatorul nepenalist, si mi-am revizuit intentiile. Va rog sa imi scuzati impulsul. Merita (fie doar si pentru acea fraza) citit tot articolul Nicolae

# domn profesor date 13 June 2014 18:57 -13

domn profesor, ati facut un studiu (pe bani grei) despre avocatura! Ati uitat sa spuneti cand s-au infiintat ,,barourile,, dvs, desfiintate prin Legea 3/48 !

# absolventilor scolilor populare de drept date 14 June 2014 11:42 +4

,mimilor de avocatura si invingatorilor concursurilor \"tip robingo\"...asociati sau confondatori ai \"institutiilor cu traditie (cum ar fi Asociatia Fostilor Jurisconsulti Emeriti de CAP cu Studii la FF, Liga Judecatorilor Constitutionali Inalti Profesionisti Fara Doctorat sau Federatia Procurorilor Persecutati si Retrogradati Judecatori Supremi), Judecatoria de pace din Pierdutii din Vale, cooperarea stiintifica cu Societatea Academica a Tinerilor Aprozi Ucenici\".... Era vorba despre drepturi, obligatii si conduita profesionala. Despre istorie, probabil altadata. Nu cred ina ca ai cum sa intelegi asa ceva, desi sincer vorbind, ii priveste pe TOTI avocatii. Iarasi nu stiu daca intelegi ca TOTI,sunt absolut TOTI !

# avocat traditional date 13 June 2014 19:07 -15

asa e, pe banii nostri dl profesor a scris istoria barourilor, ocolind cu grija predicatul A INFIINTA INFIINTARE ! Prosti ne mai crezi, domn profesor, si tu si complicele ta Corneliu Barsan !

# avocat traditional date 14 June 2014 17:03 -8

Cel care a scris mai sus este un impostor.Acelasi impostor care ataca avocatii traditionali in mod josnic,ordinar si in maniera de derbedeu.Ghici ghicitoarea mea?!?

# raspunde tu date 14 June 2014 18:45 +2

raspunde tu, ca ,,profesoru,, tace: Cand s-au infiintat barourile voastre dupa desfiintarea de la paşopt?

# un oarecare date 14 June 2014 00:11 +11

Aceasta presedinta a ICCJ, este reinventata! Este vorba despre livia doina stanciu? Vine de la Galati, unde acest perpetuu parlamentar(cand la senat, cand deputati!?) fost capitan de vas prieten foarte bun cu demisul basescu traian, puscariabil impreuna cu puscariabilul morar daniel, ditamai judecator consitutional... Traim intr-o tara care are probleme cu democratia!

# avocat traditional date 14 June 2014 00:46 -1

Domnule profesor CL Popescu,daca execelenta voastra este cel care acum 23 de ani scriati in revista Europa va  inteleg inversunarea cu care aparati o idee.Dar ,ma gandesc,acum in 2014,ca problema pusa in discutie nu merita o atare abordare.Este o porcarie cu acel examen ,dar cate examene in Romania nu sunt de aceeasi factura?Sunteti extrem de virulent,nu stiu cand ironizati si cand sunteti serios,nu stiu de ce ironizati in felul de mai sus in loc sa spuneti lucrurilor pe nume clar si concis. Nu vad de ce faceti referire la dl.Dumbrava si nu amintiti de examenul dat de dl.Neacsu.sau nu inteleg eu ironia?Sunteti un jurist de prima clasa si nu ar trebui sa va avantati in astfel de comentarii pe care le inteleg multi in multe feluri iar cei carora le sunt adresate nu le baga in seama.Non multa,sed multum poate s-ar potrivi.PS Am zis si eu si nu am dat cu parul.Cu multa stima,

# Icecejel date 14 June 2014 13:37 0

Domnule Popescule, Daca asta se vrea a fi un pamflet, atunci Arghezi si cu Pamfil Seicaru scuipa in dumneata cu samburi de cirese. 1. \"trupul divil al acestei zeite\". Pai daca-i zeita, nu-i clar ca are un trup divin? Sau daca voiai sa spui ca e un trup bine proportionat, 90-60-90, fara burta, trebuia sa-i zici \"extraordinar\" sau oricum altcumva, numai nu \"divin\". Lipsa de stil. Asta inseamna sa citesti doar drept. 2. Folosesti \"cu deplin temei\" in doua paragrafe consecutive. Asta denota saracia-ti lingvistica. Lasa naibii limbajul avocatesc de lemn, daca vrei glorie si femei. 3. \"a aduce aportul\". Cred ca era mai bine \"a contribui cu contributii\". 4. Nu te mai lauda atata vu post-doctoratele si supra-universitarele dumitale. Modestia se impune chiar si la nivelul asta.

# ADEVARUL date 14 June 2014 13:51 +2

 SĂ FACI HAZ DE NECAZUL UNEI ȚĂRI,NU CRED CĂ ESTE CEA MAI BUNĂ IDEE,POATE AR FI TREBUIT SĂ INTRAȚI ÎN DEPRESIE,SAU SĂ NU SERVIȚI MICUL DEJUN,IN SEMN DE PROTEST,O SĂ RÂDĂ BINE HAINEALĂ,STANCIU SI CEILALTI CARE FORMEAZĂ CARAVANA IN-JUSTITIEI,PE CARE-ALTFEL-VĂ INVIT SĂ V-O ASUMATI,JUDECATORII AR TREBUI SĂ POATĂ SPUNE NU RĂULUI,AGENTURILOR,BANILOR NEMUNCITI,I-ATI PREGATIT INTR-O SCOALA A DICTATORILOR DE NOTA 10,IN LOC DE MAGISTRATI AVEM INFRACTORI.VĂ MULTUMIM,CE SĂ FACEM CU EI?

# nuibai date 14 June 2014 20:59 -3

L-am auzit/văzut o singură data pe Maestrul C-LP, în aula Academiei, susţinînd o filipică plină de substanţă, de curaj, de şarm şi de umor. A fost, de departe, cel care a strălucit, într-o adunare alcătuită 50% din oficiali ai justiţiei scorţoşi şi chiar nu grozav de gramaţi, unii - i-am urmărit pe toţi, iar comparaţia s-a impus. Constat acum, aici, că D-l Profesor este la fel şi în scris. Dar, cu tot respectful şi curajul opiniei tranşante pe care tot D-lui ni l-a stimulat chiar aici - scrisul are un pic alte rigori. De exemplu, printre altele, scurtimea, şi mai de exemplu recitirea de corectură, cum a mai observant cineva supra. Şi eu aş fi tentat să-mi semnez propriu acest text, unii mă ştiu. Oricum, eu am dat dezlegare LuJu-lui să dea oricui coordonatele mele. Aş fi onorat dacă pe D-l Profesor l-ar interesa persoana mea. Pentru că, trecînd peste discuţiile despre stilul

# maria date 15 June 2014 20:16 +9

sper sa fie pentru ultima data NUIBAI,nu e nici coret,nici bun.Cei ce-l lauda nu au avut deaface cu ei,,popesti,,

# ETA date 7 July 2014 19:23 +6

AI DREPTATE MARIA,CINE A TRECUT PE LA EI ,,POPESTI,,ESTE PENTRU PRIMA SI ULTIMA DATA.SPER CA ACESTI NENOROCITI SA MERGA LA PUSCARIE PENTRU ESCROCHERIE. DOAR REPUTATIA ESTE DE EI.

# nuibai date 14 June 2014 21:08 -2

oral/scris/juridic/pamfletar ş.a., lupta cu îmbîcseala birocratică din justiţie şi cu părtinirea frizînd binişor Mafia din tot sistemul de promovare este cea care ne strînge pe cîţiva, sper mulţişori, în jurul său. Felicitări, Maestre, cîteva personalităţi ca Dv. pot întoarce Justiţia cu normalul în sus, cum a fost cîndva. :lol:

# mus tanta date 15 June 2014 11:16 +10

Traiasca lupta de clasa pentru o justitie curata, in care suntem toti egali, dar unii sunt mai egali decat altii (asa, la vreo 5 puncte diferenta :)

# Cecerel date 15 June 2014 20:34 +5

Eu daca as fi "Maestrul", as interveni si mi-as ruga cititorii sa nu-mi mai zica "Maestru". I-as ruga sa-mi spuna "Initiatul" sau, in cel mai rau caz, "Iluministul". Sunt deschizator de drumuri pentru post-doftoranzi, plutesc deasupra Universitatii, pe un nor, sunt profesor supra-universitar cu cinci doftorate si tot atatea supra-doftorate. Vin la facultate cu un masinoi care nu denota altceva decat frustrare. In ciuda scumpetei masinoiului, ma imbrac precum un socialist. Ma preumblu prin facultate in camasa cu maneca scurta, camasa ce-i duce dorul sacoului. Pantofii nu mi-i dau cu crema. Spun ineptii pe la cursuri si urlu ca muscat de streche. Nu le dau voie studentilor sa intre dupa mine. Le neg dreptul de a participa la curs, desi acestia sunt consumatori de educatie, care platesc multisor pentru serviciile (proaste) ale Facultatii. Drepturile omului! Tai de la radacina dreptul vostru de a invata, putoilor!

# Mihaela date 18 June 2014 13:47 +2

Ah, cat imi plac atacurile la persoana in legatura cu o actiune, pe fond, demna de toata stima si de altfel, foarte corecta, a domnului profesor!  Stimate domnule anonim, va doresc sa ramaneti anonim!   Cu cat tara se umple de anonimi care la o actiune corecta pe fond raspund cu atacuri la persoana, cu atat sansa ca dumneavoastra sa nu mai fiti nevoit sa ramaneti anonim, va scadea! Dar pacat de faptul ca nu realizati acest aspect si mai ales pacat de faptul ca stiu ca totusi sunteti o persoana inteligenta.

# Tepes date 5 August 2014 06:13 +1


Citeza pe Cecerel
Eu daca as fi "Maestrul", as interveni si mi-as ruga cititorii sa nu-mi mai zica "Maestru". I-as ruga sa-mi spuna "Initiatul" sau, in cel mai rau caz, "Iluministul". Sunt deschizator de drumuri pentru post-doftoranzi, plutesc deasupra Universitatii, pe un nor, sunt profesor supra-universitar cu cinci doftorate si tot atatea supra-doftorate. Vin la facultate cu un masinoi care nu denota altceva decat frustrare. In ciuda scumpetei masinoiului, ma imbrac precum un socialist. Ma preumblu prin facultate in camasa cu maneca scurta, camasa ce-i duce dorul sacoului. Pantofii nu mi-i dau cu crema. Spun ineptii pe la cursuri si urlu ca muscat de streche. Nu le dau voie studentilor sa intre dupa mine. Le neg dreptul de a participa la curs, desi acestia sunt consumatori de educatie, care platesc multisor pentru serviciile (proaste) ale Facultatii. Drepturile omului! Tai de la radacina dreptul vostru de a invata, putoilor!
Bine Vasilica , acu' stai jos :))

# CeApel date 15 June 2014 20:39 +1

"NU! Romania nu are traditii democratice! Ati uitat cum au fost adoptate constitutiile din 1866, 1923 si 1938? Ati uitat de legionari si de Antonescu?" Nenicule Popescule, in Franta, autorii citeaza mai multe schimbari constitutionale neortodoxe. Dar niciunul din ei, nici macar vreun laic intreg la minte, nu a tras concluzia ca Franta nu are traditii democratice! Sau ca guvernele franceze ar fi ilegitime, neconstitutionale, si ca de fapt Napoleon e miezul! Logicianule!

# Obs date 16 June 2014 21:14 +4

Federatia Procurorilor Persecutati si Retrogradati Judecatori Supremi o are ca membru de onoare pe dna jud. Barsan care in calitate de presedinte al sectiei de contecncios a avut un rol cheie in impunerea practicii de echivalare a transferului de la Vascauti la DNA sau DIICOT cu gradul de judecator de ICCJ. La nivelul ICCJ raul capata forme aparent inocente. Mare lucru ... sa manance si ei o paine in capitala... când ne dam seama... e deja prea tarziu. Si-au mai tras si "serviciili" copetente de cercetare penala... sensibil mai rau ca pe vremea lui Ceasca... si mai pretindem ca ala nu avea scoala.

# anonim date 17 June 2014 23:36 +1

Magistral. Nici nu putea fi spus mai bine ce nu e voie să fie spus.

# Dez Abuzat date 17 June 2014 23:44 +4

La același subiect. Au avut loc mai multe concursuri cu subiecte ce excelează prin erorile și erorile pe care le consacră ca regulă de drept. Verifică cineva legalitatea și temeiurile hotărârilor prin care CSM validează asemenea concursuri? Poate opri cineva abuzurile CSM? Există mijloace legale prin care hotărârile CSM autocontradictorii să fie anulate?

# xus date 18 June 2014 20:12 -1

dle popescu, nu va mai flatati singur. sunteti ceea ce eminescu numea "cumulard", dar cam atat... faptul ca stapaniti pana la hipercorectitudine punctuatia, gramatica sau limba romana in geneel nu va da dreptul la bufonerii de pe pozitia de reprezentant al universitatii. inca nu sunteti un dongoroz, un t.r. popescu, un beleiu, un statescu si probabil nici nu veti fi vreodata. ratati posibilitatea de a vorbi la obiect, ad rem, insa faceti referiri ad hominem, la persoana, transformand un fapt divers, criticabil obiectiv, in lezmajeste la adresa presupusei domniei voastre staturi academice. nu aveti talentul lui erasmus din rotterdam, dar riscati ca de obicei mult cu stilul acesta grandilocvent, binecunoscut in ceea ce va priveste. ma astept, daca veti ajunge decan (orice a devenit posibil la ub) sa va si vad mutra pictata pe hol in anii care vor urma, asa cum o vad deja pe a altor 2 caricaturi, dar nu si pe a predecesorilor din perioada pe care o infierati, ca si cum atunci era un vid.

# Fals date 18 June 2014 22:42 +5

1. Dongoroz a colaborat cu regimul. Din perspectiva morala, nu inseamna prea mult. 2. Tudor Popescu a fost colaborator al Securitatii si membru al comisiei de epurare a profesorilor de la drept in 1948. 3. Opera stiintifica a lui Beleiu este... un manual de civil si cam atat. (Printre altele, venea beat la cursuri.) 4. Statescu, de curajos ce era, s-a spanzurat dupa Revolutie. A fost seful cancelariei prezidentiale (omul de incredere al lui Ceausescu) si apoi ministrul comunist al justitiei. Ce exemple ne dai, domnule? Oare Facultatea nu a mai avut alti profesori? CLP nu va ajunge niciodata decan, din cauza taberei stoica. S. este paianjenul care si-a tesut plasa presarata cu marunteii lui intr-un loc unde odinioara tineau cursuri Rosetti-Balanescu, Lutescu si Galasescu-Pyk.

# xus date 20 June 2014 12:51 +4

nota bene ceva ce multi uita sau nu stiu: statescu s-a spanzurat inclusiv pt ca atunci cand s-a pus problema alegerii sale ca decan s-a ridicat impotriva lui un terchea berchea care-i cara geanta aka birsan (care acuma i-a plagiat cursurile si nici nu-l mai trece coautor) care isi admira mutra pictata pe hol. moldovean bashit sifonar si care face parte din noua cloaca, doar partial destructurata dupa incidentul cu arestarile din '76. nuuu el n-a f colaborationist, de altfel te si puteai impotrivi partidului unic cu mult succes, e plin canalu de "disidenti", iar faptul ca nu prea aveai alternativa te face si prost universitar, a existat un vid in perioada aia, trebuie sters tot cu buretele. dati exemple din perioada interbelica, dar cine va opreste frate sa scrieti tratate si studii (necompilate) acu aveti si ocazie ca s-au schimbat codurile, sa luati dr la paris, sa predati la sorbona (nu la filiala din kog) si geneva ca trp. auzi au sprijinit regimu si de asta erau slabi universitari.

# duralex date 21 June 2014 09:02 +10

la asa CSM SI DIJ , ASA JUSTITIE, ASA EDUCATIE, ASA REZULTATE.CSM=tainuieste, favorizeaza si complice cu magistratii corupti, incompetenti, ticalosi.desfiintarea CSM =solutie pt o justitie normal, legala, morala!

# erata date 23 June 2014 21:44 +4

Cred ca este o neintelegere. In realitate, daca diferenta este de pana la un punct din 10 adica pana la 10% , atunci este un concurs corect. Ei au inteles invers. Daca diferenta dintre corectare si contestatie este de pana la 9 din 10 adica pana la 90% atunci este un concurs corect, iar daca este de maxim 1 din 10, este incorect. Ce mare branza, eroare materiala :D

# MARIA date 29 June 2014 07:48 +8

IN ACEASTA ZI,STIMABILUL DOMN A VANDUT PE BANI MULTI UN CLIENT, ICCJ A CASTIGAT. RUSINE !

# Anca date 4 July 2014 12:23 +4

Excelent scris! Felicitari!!!

# Eugeniu date 5 July 2014 09:58 +5

Nu este singura E(O)ROARE

# Mihai date 5 July 2014 16:50 +4

Distinse domnule profesor, Parafrazînd cronicarul, mi-a venit să exclam după citirea acestui articol, "mai există, încă, și la România oameni". Stilistica pe care ați ales-o are semnificația ei subtilă extrem de profundă. Asta pentru cei care mai au ochi sa vadă și urechi să audă. Infinit puțini într-o țară în care cuvintele nu prea mai au niciun sens, judecătorii de orice fel ( majoritatea autoerijați în această ipostază) sunt cel puțin la fel de găunoși și de perverși ca cei pe care îi judecă, iar un procent covîrșitor al așa zișilor formatori de opinie sunt misionari (indivizi în misiune, carevasăzică) stipendiați de o gașcă sau alta. Doar o precizare : epoca ce a consacrat sintagmele de lemn din care ați construit acest articol era încă respirabilă moral și intelectual, asta și pentru că majoritatea intelectualilor și nu numai înțelegeau bine ce se petrece, în pofida gargarei de fațadă...

# Ion Alamuritei date 9 August 2014 18:58 0

pai e clar...cine a construit epoca aceia? cine construieste epoca de azi? cine a beneficiat atunci, cine beneficiaza azi?la o adica , ne putem uita si la nume...

# Mihai date 5 July 2014 17:11 +2

...acum însă am impresia că ne aflăm într-o distopie infinit mai perversă, cea din "Minunata lume nouă" a lui Huxley, în care propaganda și diversiunea sunt mult mai subtile și mai eficace. Și vorba aia, cînd există girul celor Mari și evident, Buni, cad în plasă și majoritatea oamenilor relativ inteligenți și de bună credință. Noroc cu cîte un "sălbatic" ici, colo, aproape de neauzit în voioasa hărmălaie generală. In rest, mi-e că în lunile ce vor veni, conform vechii butade adaptate vremurilor noi, nu vom avea război, dar va fi așa o luptă anticorupție !  Toată considerația.

# Ioan Duscas date 27 July 2014 14:47 +2

de peste opt ani de zile o trupa de lucratori din Interne,servicii secrete si Justitie coordoneaza si deruleaza actiuni criminale impotriva mea si a familiei mele ! acesti criminali mi-au scos viata intima in public , acesti criminali imi dirijeaza zilnic trupe de tigani scarbosi pe urme ! NU AM NIMIC IN ABSOLUT CU NEAMUL TIGANESC DAR ZILNIC ,DE PESTE OPT ANI DE ZILE TRUPE DE CRIMINALI CU EPOLETI IMI DIRIJEAZA TIGANI SCARBOSI SI TRUPE DE AUROLACI PE URME ! ACESTI CRIMINALI MA IZOLEAZA ZILNIC DE ORICE ALTA PERSOANA , ACESTI CRIMINALI ZILNIC CHELTUIE BANI PUBLICI IN SCOPUL DISCREDITARII MELE PE ORICE CALE POSIBILA ! SI CEA MAI TAARE FAZA ESTE KA ACESTI CRIMINALI PRETIND CA AR FI OAMENI AI LEGII DESI ISI BAT JOC DE LEGE SI DE BANUL PUBLIC !

# ioan duscas date 27 July 2014 14:51 +3

In Romania securisto-criminalo-mafiota Justitia este un sistem securisto-mafiot controlat in totalitate de o trupa de criminali din zona infractionala secreta si prin urmare functioneaza pe baza de comanda ! in urma cu peste opt ani de zile o trupa de infractori din interne alaturide infractori din serviciuri alaturi de infractori din justitie s-au hotarat sa ma faka sens in care o trupa de infractori din interne , serviciuri si justitie se pishe zilnic pe lege si pe banul public !

# Alina Guler date 29 July 2014 19:06 +3

Din fericire, exista inca judecatori, fosti colegi de facultate, pentru a caror onestitate, as putea baga mana in foc, evident, prin raportare la propria mea constiinta. Din nefericire, sunt putini. Printre avocati, in urma unor experiente dezastruoase, ajungem de prea multe ori sa spunem ca nu trebuie sa generalizam, nu toti judecatorii sunt corupti sau indolenti, etc. Din pacate pentru noi toti, se pare ca onestitatea tinde sa devina o exceptie si rareori mai apare si copilul care are curajul sa strige "Regele e gol !". Poate ca poporul roman are judecatorii, preotii, doctorii si reprezentantii pe care ii merita, din nefericire pentru noi toti...

# Ion Alamuritei date 9 August 2014 18:28 +1

EX CEP TI O NAL ca stil cu umor si facand trimitere la un bagaj cultural romanesc (filmul Dacii), iar atentionarea la comunism e groaznic de actuala ...ideea imi face trimitere la ce a ajuns Romania in actuala administrer de catre SIA....LOTERIA DIN BABILONIA...in fine, Borges a fost nu exceptional, ci genial, dar merita alaturarea...nasc si Justitia oameni

# avsen date 12 August 2014 13:10 +3

Curat murdar coane Cornele!! Traiasca Justitia noua cu ale sale proeminente:Stanciu, Kovesi,(ce nume de olteanca), Morar, Haimaneala (alta olteanca) Bogdan (o noutate printre noii agenti ) Si altii...

# ??????? date 17 August 2014 14:46 +2

Luptăm pentru apărarea imperialismului democratic ?

# ~seraphidis~ date 24 August 2014 10:16 0

Si totusi eu sunt cel care te-a facut celebru la palais de justice si palais-royal cu clientii celebrii de la Î.C.C.J. în afacerea de coruptie, de care acuzi servicii secrete. Pe la CEDO se spune de mine ca asi fi unealta lor. De D-ta si de nevasta D-tale si de cuplurile de taina nici o vorba. Asa a fost la Î.C.C.J. în ultii 20 ani. Nu-ti amintesti de Barbuleasca de la Olt si de pramatia de fica-sa, la examenul de intrare la INM, de la 3.33 ajunge la recorectare la 9.09? Despre ultimile achizitii de la Î.C.C.J. în materie de judecatori corupti si perversi, i-am scris chiar dusmantei D-tale, presedintele de instanta si împricinatilor ajunsi judecatori: întregirea septelului bovin cu noi vite de pripas... Si ma refeream la cei veniti de la CA-Craiova: N.T. & A.I. Daca erau urmariri si servicii secrete cum spui D-ta, atunci si clientii D-tale erau de mult închisi. Dar si din procuratura si servicii secrete, vite de pripas s-au ajuns prin facaturile unor nulitati de la contencios din ÎCCJ.

# tadeus date 24 August 2014 16:37 0

Cum puteti mani****** prosti asa de usor De ce nu faceti o statistica de procesele de la CEDO cu ani si sa vedem cite s-au facut in regimul Iliescu si acum in regimul Basescu cum va place sa spuneti. Si va intreb daca pierde Voiculescu la CEDO cine plateste ? tot prostul de roman. Am ramas stupefiat cind l-am vazut pe Iliescu la beatificarea lui Alexandru Ghica el care la inceputul anilor 90 ura cultul greco catolic.

# magistrat date 28 August 2014 18:56 -1

felicitari, dl. profesor!acum am citit articolul dv. şi mi-a placut foarte mult!

# klopstock date 29 August 2014 09:12 0

Marturisesc ca-mi scapa logica lui tadeus de mai sus.Daca pierde Voiculescu sa-i fie de bine.Statul roman nu pierde nimic.Apoi,ce are o beatificare,cu justitia ? In fine,daca tadeus vrea sa stie,unul din contetatarii acelui cult,cu argumente impresionante este parintele prof.Staniloae,unul din cei mai mari teologi romani.

# nistetarani date 1 September 2014 12:16 -1

Prea bun, prea ca la universitate! 

# ionascu cornel date 2 September 2014 18:13 0

Am fost trecut in rezerva fiindca eram "promotie ceausista" ,dar nu m-am gandit nicio clipa ca voi retrai epoca stahanovista. Dle Popescu este f corect ce spuneti,dar cale de indreptare oare exista? Din punctul meu de vedere INTREAGA JUSTITIE este CORUPTA.Si asta pt ca desi numai o mana de oameni pusi in functii cheie fac abuzuri incredibile,restul celor din justitie tac si accepta senin aceste abuzuri, care inseamna mai mult decat o bomba atomica. Apropo, dna Baltag, de ce Asociatia Magistratilor nu ia nici un fel de atitudine? Si dvs traiti in Republica procurorilor? Am ajuns sa traim cu speranta ca nu vom fi chiar noi "beneficiarii" unor dosare inventate. Fereasca Dumnezeu! Suntem in cadere libera,dar din pacate ,deocamdata,groapa nu are fund.In curand moare si speranta...........

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 30.04.2024 – Judecatoare trimisa la control psihiatric

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva