9 December 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

AFARA DIN MAGISTRATURA – Iata dovada ca judecatoarea Anamaria Tranca a recunoscut ca a dat like-uri in draci la postarile obscene ale #rezistentilor impotriva politicienilor. Vicepresedintele CAB Luminita Ninu Cristiu a comunicat ICCJ adresa in care sunt confirmate toate acuzatiile avocatei Ingrid Mocanu: "Intr-adevar contul de facebook apartine judecatoarei Tranca Anamaria, domnia sa confirmand atat existenta contului, in prezent suspendat, cat si activitatea de pe acest cont" (Adresa)

Scris de: Elena DUMITRACHE | pdf | print

6 February 2018 14:28
Vizualizari: 19101

Judecatoarea Anamaria Tranca de la Curtea de Apel Bucuresti a recunoscut ca a dat like, a aprobat si a sustinut mesajele vulgare de pe paginile de Facebook ale #rezistentilor indreptate impotriva politicienilor si partidelor aflate la guvernare. Acest lucru reiese dintr-o adresa pe care vicepresedintele Curtii de Apel Bucuresti, judecatoarea Luminita Ninu Cristiu (foto stanga), a transmis-o sefei Sectiei penale a Inaltei Curti de Casatie si Justitie, judecatoarea Mirela Sorina Popescu, in care se arata ca, in urma unor verificari, judecatoarea Anamaria Tranca (foto dreapta) a confirmat atat existenta contului de Facebook, despre care se precizeaza ca este in prezent suspendat, cat si activitatea de pe acest cont.


Potrivit Adresei pe care o prezentam in exclusivitate, verificarile si corespondentele ulterioare intre CAB si ICCJ au avut loc dupa ce avocata Ingrid Mocanu, fosta vicepresedinta ANRP, a formulat o cerere de stramutare a dosarului ANRP2 (in care a fost trimisa in judecata de DNA) pe motiv ca exista suspiciunea rezonabila ca impartialitatea judecatoarei Anamaria Tranca este afectata, dupa ce aceasta si-a exprimat public optiunile politice si adeziunea la miscarea #rezist: "Parlamentul penalilor, Guvernul penalilor si Alta gaura, acelasi viol – cu referire la OUG 13 si OUG 14 ; Ioan Oltean e acuzat ca ar fi luat o spaga de 600.000 euro intr-o biserica. Asta-i dovada clara ca uneori Dumnezeu iti si da, iti si baga in traista; Tovarasul Dragnea, secretar general al CC al PSD, Tovarasii membri ai CC al PSD au aplaudat minute in sir, Propasirea inaltelor idealuri social-democrate; Dragnea e un agramat penal; The Romanian PM is MUIE #Pointa, not Puie #Monta; Mai avea PSD-ul ceva de furat; Dobitocul acesta a grait din nou, prostovanul de Tariceanu – ambele cu referire la Tariceanu" - sunt doar cateva dintre postarile apreciate de judecatorea Anamaria Tranca, postarile pe care Lumeajustitiei.ro le-a prezentat pe larg in cuprinsul articolului "Tranca cea perversa".

Adresa vicepresedintei CAB Luminita Ninu Cristiu a fost intocmita dupa ce ICCJ a cerut Curtii de Apel Bucuresti sa trimita un referat cu pozitia instantei raportat la motivele stramutarii. De precizat ca in urma adresei pe care Lumeajustitiei.ro o prezinta in articol, judecatorul Ionut Matei de la ICCJ, desemnat sa judece cererea de stramutare a avocatei Ingrid Mocanu, a trimis o adresa la Curtea de Apel Bucuresti in care solicita sa i se spuna daca judecatoarea Luminita Ninu Cristiu avea dreptul sa o chestioneze pe judecatoarea Ana Maria Tranca despre manifestarile ei de pe Facebook.

Indiferent de raspunsul Curtii de Apel Bucuresti la solicitarea adresata de judecatorul Ionut Matei, apreciem ca Luminitia Ninu Cristiu a actionat firesc si de bun-credinta, cu intentia de a debloca o situatie intervenita intr-un dosar de rasunet de pe rolul Curtii si pentru a se asigura ca judecata nu se face cu incalcarea prevederilor legale.

Or, tinand cont de faptul ca Legea nr. 303/2004 privind Statutul judecatorilor si procurorilor interzice magistratilor sa aiba manifestari care aduc atingere onoarei sau probitatii profesionale ori prestigiului justitiei si sa desfasoare activitati publice cu caracter politic sau sa ii manifeste convingerile politice, cererea de stramutare a avocatei Ingrid Mocanu indeplineste toate motivele pentru a fi admisa.

Aceasta cu atat mai mult cu cat, in eventualitatea in care s-ar respinge cererea de stramutare si s-ar admite o cerere de recuzare, cel mai proabil dosarul va fi repartizat unui complet din care face parte un judecator care a respins deja toate cele 9 cereri de recuzare formulate in dosarul ANRP2. Este vorba despre judecatorul Benone Alin Raduine care, asa cum se precizeaza in adresa semnata de judecatoarea CAB Luminita Ninu Cristiu, este un bun prieten al judecatoarei Anamaria Tranca, venind impreuna de la Tribunalul Bucuresti.

Cel mai probabil, ca urmare a confirmarii de catre judecatoarea Anamaria Tranca a faptului ca detine un cont de facebook (in prezent suspendat) din care a dat like, apreciat si sustinut mesajele obsecene ale #rezist impotriva politicienilor, va fi o chestiune de timp pana cand Inspectia Judiciara o va trimite pe judecatoarea Anamaria Tranca in judecata disciplinara si pana cand va fi exclusa din magistratura pentru manifestarile sale politice.

Prezentam in continuare pasaje relevante din Adresa nr.3/981/C din 29 ianuarie 2018 emisa de vicepresedintele CAB judecatoarea Mirela Sorina Popescu:

"Doamnei judecator dr. Mirela Sorina Popescu

Presedintele Sectiei penale a Inaltei Curti de Casatie si Justitie

Stimata doamna presedinte,

Cu adresa dumneavoastra emisa in dosarul nr. 148/1/2018 la data de 22 ianuarie 2018, inregistrata la Cabinetul Presedintelui Curtii de apel Bucuresti sub nr. 1/981/C din data de 22 ianuarie 2018 s-a comunicat acestei instante imprejurarea ca petitionara Mocanu Ingrid Luciana a formulat cerere de stramutare a cauzei ce formeaza obiectul dosarului nr. 3203/2/2015 al Curtii de Apel Bucuresti, solicitandu-se efectuarea de verificari, in conformitate cu dispozitiile art. 72 din Codul de procedura penala, transmiterea informatiilor referitoare la veridicitatea sustinerilor din cerere si indeplinirea formelor prevazute de art. 73 din Codul de procedura penala, urmand a fi atasate dovezile de comunicare a acestora.

Verificand lucrarile dosarului nr. 3203/2/2015 al Curtii de Apel Bucuresti – Sectia I penala, va transmitem urmatoarele informatii: (...)

Petitionara Mocanu Ingrid Luciana, in sustinerea cerereii de stramutare, a aratat ca exista o suspiciune rezonabila in legatura cu impartialitatea judecatorilor Curtii de Apel Bucuresti datorita imprejurarilor cauzei.

In esenta petitionara a facut referire la condul de facebook pe care il considera al judecatorului cauzei, analizand activitatea de pe aceasta retea de socializare, aratand ca maniera de manifestare publica a opiniilor este una care contravine statutului judecatorului. A mai aratat ca a exprima opinii politice si a fi de acord, prin like-uri, cu un limbaj agresiv si vulgar, indreptat impotriva unei parti a presei si a clasei politice reprezinta forma de afectare a prestigiului justitiei, care afecteaza grav dreptul cetatenilor de a fi judecati de un judecator impartial si independent, fara a fi influentat de opinii publice exprimate in spatiul public. Potrivit jurisprudentei constante a instantelor, mai ales cele internationale, acordarea unui like unei postari presupune exprimarea unei opinii.

Mai arata ca in cauza au fost formulate numeroase cereri de recuzare, dar judecatorul investit cu solutionarea lor este acelasi, cel imediat urmator, care ar rebui sa retina dosarul spre judecare daca ar admite o astfel de cerere, fapt ce condue la respingerea lor. In plus, arata ca la Curtea de Apel Bucuresti au existat situatii in care admiterea unor astfel de cereri au condus la conflicte personale intre judecatori.

Considera evident ca la nivelul Curtii de Apel Bucuresti nu existat premisele judecarii cu impartialitate a cauzei deoarece judecatorul cauzei nu va putea fi inlaturat de la judecarea cauzei, din motive subiective, aflandu-se in relatii de prietenie cu judecatorul care solutioneaza cererile de recuzare.

Prin cererea formulata in temeiul art. 71 Cod procedura penala, petitionara a solicitat stramutarea cauzei la o alta curte de apel invecinata Curtii de Apel Bucuresti. (...)

Cu privire la motivele invocate in sustinerea cererii de stramutare, in urma verificarii aspectelor semnalate, a rezultat ca intr-adevar contul de facebook apartine doamnei judecator Tranca Ana Maria, domnia sa confirmand atat existenta contului (in prezent suspendat), cat si activitatea de pe acest cont, descrisa in cererea de stramutare (like-uri la postarile mentionate).

Desi continutul acestora poate ridica anumite suspiciuni legate de impartialitatea judecatorului cauzei (datorita aprecierii prin like pe facebook, cu privire la cercetarile penale efectuate intr-un alt dosar cu acelasi obiect – ANRP 4), la nivel formal se circumscriu unei cereri de recuzare si nu de stramutare. Avand in vedere insa ca cererile de recuzare formulate in cauza au fost respinse, urmeaza ca Inalta Curte de Casatie si Justitie sa aprecieze in ce masura se poate asigura climatul de incredere absolut necesar privind obiectivitatea in judecarea cauzei.

Fata de considerentiile expuse, va inaintam, potrivit legii, informatiile solicitate, spre a fi evaluate si valorificate la solutionarea cererii de stramutare.

Precizam ca, in aplicarea dispozitiilor art. 73 alin. (3) din Codul de procedura penala, am procedat la efectuarea incunostiintarilor prevazute de lege catre toate partile dosarului, sens in care anexam copiile corespondentei inaintate acestora.

Cu deosebita consideratie,

Judecator Luminita Cristiu Ninu

Vicepresedinte al Curtii de Apel Bucuresti"

 

 

Prezentam in continuare in facsimil pasaje relevante din Adresa trasmisa de CAB la ICCJ:




Comentarii

# Floare Albastra date 6 February 2018 15:01 -18

Poate ca aceasta judecatoare exaltata a sustras si telefonul colegului ei de complet Matei si a dat like-uri de pe contul acestuia de facebook, in stilul ei caracteristic. Cert e ca Matei e deontologul insusi si nu si-ar fi incalcat deontologia profesionala sub nici o forma. El nu poate fi acuzat de nimic de acest gen. Clar, cineva(probabil, nici el nu stie cine) a avut acces la telefonul lui, la parolele lui, etc. 

# ^^ date 6 February 2018 15:23 +5

Mai am putin si ajung la concluzia ca Floricica e deontologul insusi, asa tare il elogiaza la toate postarile. :)) Sa ne zica si noua Matei cum asa reusit, ca vreau si eu fani asa infocati.

# Floare Albastra date 7 February 2018 09:12 -3

Dar ce merite ai tu ca sa-ti ofer serviciile mele scriptologice moca, la fel ca lui Matei? Poate esti  vreo mare valoare si eu nu-mi dau seama...

# Edelweiss - Grămătic Old School (de Bukowina) date 7 February 2018 12:43 0

Florșică, iar priponiși oiștea în îngrăditura împrejmuirii? :eek: SCRIPTOLOGÍE s. f. Formalism exagerat în rezolvarea unor probleme administrative, a unor acte oficiale etc.; birocrație, birocratism. – Scriptolog + suf. -ie.

# Floare Albastra date 7 February 2018 14:40 +1

Edelweiss, eu glumesc pe seama propriei mele necesitati de a scrie. Exista si un cuvant mai apropiat de realitate, desigur, dar nu am dorit sa-l folosesc, ca sa nu-mi descoper identitatea. Deci nu mai sari ca ars, ca o sa faci infarct. Stiu exact ce scriu. 

# Edelweiss - Psychiatrist de Bukowina date 7 February 2018 19:27 +2

Da, Leidi Floșică, este un cuvânt exhaustiv pentru ceea ce sâmțăști matale. Îi spune „HIPERGRAFIE”. E surioara bună a „Verbozității”, numai că asta din urmă este pasionată de metoda... orală. (n-am zâs nici o pruostie, parol! :roll: ) Spre deosebire de năvala graiului, hipergrafia merge mână-n mână, într-o admirabilă simbioză failed-existențială cu AGORAFOBIA. Așa că matale te plângi că nu ai meeting de Luceferi la fereastră care să-ți spargă cerceveaua (iar n-am zâs pruostii, că grăiam despre tâmplăria ferestrelor, nu de cerceveaua matale nativă :roll: ) Așa că sfatul meu ar fi să lași naibii „scriptologia”, inga așa o să-ți atenuezi agorafobia până la un nivel care să-ți permită să ieși în lume ÎN MOD REAL, FIZIC, să cunoști Feți-Frumoși și Luciferi care mai apoi... să-ți ciufulească... cerceveaua! ( amu chiar c-am grăit pruostii! :eek: )

# Suca date 7 February 2018 20:10 0

Cand femeia este atractiva nu impleteste cosita alba alergand dupa barbati,ce nu este limpede :P :P :P

# Floare Albastra date 7 February 2018 21:12 0

Iar esti la subiect, dar pe langa adevar, dar te las sa te scalzi in continuare in  apele tale atotstiutoare. 

# Edelweiss - ESCfan de Bukowina date 7 February 2018 22:04 0

Amu n-am vreme de pălăvrăgit, că e finala You Decide 2018 în UK. Am prin un nesperat streaming online a lu' BiBiSi two. Ț-am dat un laic de pamplezir, ca să te mai îmbucuri și tălică de-un green, că de roșu ț-o împlut kurul hooliganii și derbedeii! sei iu leităr, adicătelea mâni, ca să-ț povistesc o poveste de-a uncheșului meu Creangă. Parcă se chema „Povestea p...oveștilor! :o

# Floare Albastra date 7 February 2018 22:25 0

Dar tu crezi ca eu nu am de lucru, Edellweis? Imi plang copiii de foame, nu mai am timp de stat le luju.ro. Am intrat asa, putin, strict pentru Matei.  :-)

# @Edelweiss + etc date 7 February 2018 22:46 0

Matale pierzi esenta , pozitionat fiind din start ca floarea de colt fata de cea albastra. Cica albastra a vrut sa spuna ca ca Dorel a Matei ar avea o pisi dispusa sa declare, inclusiv sub juramant, ca are acces la contul lui, putand astfel da like-uri la ce articole i se nazare si chiar sa posteze comentarii in numele titularului contului. Cu alte cuvinte, sa-l ierte Inspectia Judiciara ca pisi lui o mai ia si pe aratura cand ii acceseaza contul, manifestandu-se in numele lui cum o apuca.

# Floare Albastra date 7 February 2018 23:01 0

Na, ca ai prins ideea! Corect. Scopul scuza mijloacele uneori.  ;-)

# Pisicologul de serviciu date 8 February 2018 00:17 0

Doar o pisi misionara SRI ar fi dispusa sa declare cu tupeu, inclusiv sub juramant , ca obisnuieste sa-si faca de cap pe contul de FB al lui iubi. O pisi naturala ar fi atat de discreta, incat nici impuscata n-ar recunoaste ca a pus laba pe parola contului de Fb al lui iubi. In mod cert ar prefera sa ramana superspioanca, dansatoare din buric, ca Mata Hari.

# Edelweiss - Fasial regcognișân spai (de Bukowina) date 7 February 2018 23:19 0

Asta ce vrea să insinueze admiratoarea lui Dorel se pliază bine pe un viciu de argumentație ce ar putea fi invocat în... „apărare” - stabilirea lanțului cauzal cert dintre postări, un anumit device și MAI ALES FAPTUL CA ACEL DEVICE SĂ FI FOST operat ÎN MOD INDISCUTABIL de persoana subiect al polemicii. Dar, Io* stau strâmb și mă gândesc drept că la câte parale o aburcat (oficial) Zeul lu' Florșica în 2016 - 142.774 de gologani noi, am impresia că își permite să-și tragă ultimul răcnet în materie de aifoane. Ș-apoi astea au o funcție taaare simpatică: Facial recognition app. (sau Face ID). Așa că putea să fie în bedroomul lui Dorel și Kim Kardasianca, alegația despre mani******tul telefonului de către koorva de dijurnă pică ca argument valid. :-?

# Edelweiss - Cârcotaș civil de Bukowina date 8 February 2018 00:26 0

Mey Anonymous, da' și dacă o fi așa cum insinuează Florișica idolatră, nu s-ar putea muta analogic prevederile art. 1375 Cod civil și în ceea ce privește răspunderea liubovnikului pentru prejudiciul cauzat de țiitoare? :-? Întreb și Io*, nu dau cu paru'. :sigh:

# Floare Albastra date 8 February 2018 09:11 -1

Nu se aplica acele prevederi  in cazul dat. E altceva. Si apoi... era doar una din variante. Daca pisi era madame Tranca, atunci, clar, in fata ei nu statea o amarata de parola. :-) . V-ati gandit ca omul are si un laptop pe care il lasa acasa? Poate cineva l-a accesat de acolo. Poate si-a pierdut telefonul. Poate si-a dus laptopul la reparat si uite asa i-a intrat cineva in cont. Exista si varianta hackerilor. Vreun student  ii putea intra pe cont de ciuda ca l-a picat la examen. Eu inca in 2010 l-am auzit pe un profesor plangandu-se ca studentii il ameninta si ii sparg conturile de facebook si mail pentru ca nu au primit nota de trecere dupa mai multe incercari. Deci- e posibil . Mie insami mi s-a intamplat si nu o data. 

# Edelweiss - Cyberignorant de Bukowina date 8 February 2018 12:17 0

HA, HA; HA, HA! You make my day! :lol: Lasă „vraja mării” că mangleala ieftină nu ține decât la babe ofticoase, privitoare la Latrine, U.M. Digi24 sau iRealități, și al căror argument suprem în ceea ce privește veridicitatea incontestabilă a unei informații este eternul sofism „așa a scris în ziare / a spus la televizor” Deci lasă în seama SPECIALIȘTILOR să exploateze eficient acei parametri de identificare a oricărui device IT, cum ar fi IP - Internet Protocol, MAC - media access control address, IMEI -International Mobile Equipment Identity și altele celea. Fii sigură că sunt Băieți pe felie care, utilizându-și „sculele” (tools) și colaborând oleacă cu cei de la FB Romania, pot certifica toate conjuncțiile interogative ale limbii române: CINE? CÂND? UNDE? CUM? CU CE? Singura întrebare la care nu pot răspunde IT-iștii este DE CE?

# Edelweiss - Cyberignorant de Bukowina date 8 February 2018 12:27 0

Ce e așa de greu să afli, din poziție OFICIALĂ cine și de pe ce echipament a accesat un anumit link? Așa ceva este facil pentru un amărât de blogger, darămite pentru adminii FB Romania, solicitați oficial să furnizeze anumite date din sistemul lor informatic. Uite, nu mai târziu de aseară, m-am spariet ca draaqu, că mă uitam la statcounterul meu, să văz cine și de unde mi-o accesat blogul. (Io* voiem s-o iscodesc pe una Florșica Neudată, să văz de unde e. :roll:) Când colo, văz că un NIEBUN cu un aifon Android, Google Chrome 64, rez. 601x962, IP 109.166.128.xxx m-i tras în numai o oră și câteva minute (de la 22.29.58 până la 23.33.08) un număr de ... 46 de vizualizări de pagini. M-am spariet, c-am crezut că îi cineva de la PÎCCJ care-mi face captură de ecran sau salvări ale paginilor blogului, ca să-mi mai facă vreun dosar penal, așa că am intrat iute în setările blogului și l-am trecut oleacă pe NEPUBLIC. Din exemplul de mai sus îți dai seama cam ce și cum e cu accesul ăsta online.

# Floare Albastra date 8 February 2018 12:43 0

Deci te-ai convins ca internetul e ca o carte deschisa si orice cont de facebook poate fi vulnerabil, fie ca e infractor posesorul lui, fie ca e judecator? Cu asta inchei pledoaria mea pro Matei. O zi buna tuturor! ;-)

# Edelweiss - Cyberignorant de Bukowina date 8 February 2018 15:13 0

Da! Și Io* pun capăt discuției. Ar mai trebui să-ți șoptesc nește questii, dară mi-e că le folosești ca să-ți salvezi Zeuțul tău de mucava. Ian, de curiozitate, tastează pe goagăl vanghelian cuvintele cheie de căutare și vezi cam ce rezultate îți întoarce motorașul? :o Eeeee? cu 5 iues dolărei l-ai rezolvat pe orice mârlan ce te-a ienervat și nu ți-a spus că ești superbă, inteligentă etc! :P Tocmai de asta ambiguitatea acestor circumstanțe tehnice poate fi temeinic dezlegată și certificată DOAR DE SPECIALIȘTI, pe baza acelor parametri cerți de care aminteam adineauri. Dacă respectivul cont a fost hackerit, atunci cu certitudine că undeva apare o inadvertență în ceea ce privește device-ul, placa de rețea utilizată, sistemul de operare, browserul, rezoluția ecranului, providerul, ora accesării, locația accesării etc. / dar de „jurnalul de activități” din interfața unui banal account FB ai auzit unde este? Cât de detaliat văd acest panel insiderii de la FB Ro?

# Suca date 8 February 2018 15:34 0

:P :P :P Cand femeia este atractiva nu impleteste cosita alba alergand dupa barbati,ce nu este limpede :-*

# Anonimul date 8 February 2018 16:24 0

Suca= catea. Am consultat diverse dictionare si persoane si a rezultat acest lucru. Traducerea e dintr-o limba slava. E prima data cand o catea se autodefineste astfel, cred. Dar cateaua tot catea e, chiar si pe luju. Face ce stie mai bine: musca si isi arata coltii. Deci, autoproclamata "suca", botul pe labe si mars la culcarica!

# Pisicologul de serviciu date 8 February 2018 14:06 +1

Pers. fizica titulara a contului de Fb este prezumata a fi si autorul comentariilor + ale altor operatiuni efectuate in contul respectiv. In caz de litigiu, ar trebui sa dovedeasca imprejurarea ca nu este autorul faptelor de care este acuzat/a, ceea ce presupune o expertiza judiciara informatica si, eventual, declaratia martorei pisi, salvatoarea. O problema ar fi si daca titularul nu a luat imediat masuri dupa ce a sesizat ca un tert si-a bagat dejtele in contul lui, prezumandu-se ca si-a insusit interventia facuta in numele lui. Daca vreun hacker i-a intrat in cont, i-a fost suprem rafinat scopul : doar ca sa dea like, in numele magistratului, la tot felul de articole, dintre care unele oripilant de vulgare. :lol: Deci, orice magistrat care se respecta ar trebui sa tina cont de aceste riscuri cand isi face cont oficial pe FB. Nimeni nu a interzis magistratilor aceasta modalitate virtuala de libera exprimare in public. Trebui doar sa fie atenti cu exigentele impuse legal profesiei.

# Ba, dorele! date 6 February 2018 15:55 +2

Te bagi aiurea in seama. Nici nu era vorba de tine in articol... :-* Sau te simti si tu cu musca pe caciula...? Altminteri, minunatule, deontologule, inocentule... Atat de inocent incat iti sustrag cainii telefonul din traista... :lol:

# Canarul date 6 February 2018 16:11 +5

Hai că ne enervezi deja! Nu de alta da chiar ne iei de proști. Băi Floricică ... fuga la oglingă și dă-ți două palme! Ești prost? E cea mai penibilă scuză...cică a luat cineva telefonul! Nu io fi luat si computeru (așa noaptea pe la 10-11 - știi tu ;-) ) :lol: :lol: :lol: . Bă tu chiar crezi că ești așa interesant(ă)? Pe bune? Goguleeeee...nu i l-a luat cam des ... și ție la fel? Și pentru că nu ai citit comentariile, vezi că se evidențiază data, locația cu precizie de 0.5 m (inclusiv pe altitudine), ora, ip-ul si inca ceva ...da nu-ti spun :lol: . PS Îți tremură chiloții deja? PPS One-way-ticket: OUT

# Floare Albastra date 6 February 2018 16:56 -7

Mai e o varianta. Poate ca sta omul (Matei) cu vreo gagica pasionata de politica si-i umbla aia prin telefon la ceas de seara cand intra bietul in baie  sa faca un dus. La asta nu v-ati gandit? A avea un cont de facebook nu inseamna ca numai tu intri pe el. Sunt o multime de persoane si de infractori cibernetici care pot face acest lucru cu succes. Eu is patita, de aceea si spun. 

# Dorele, singura ta sansa: dreptul la tacere! date 6 February 2018 17:43 +1

:lol:

# Floare Albastra date 6 February 2018 17:58 -3

Imi pare asa rau pentru tine, dar eu nu sunt George Matei. El habar nu are cine e persoana care  scrie si semneaza cu pseudonimul Floare Albastra. 

# Canarul date 6 February 2018 18:30 +4

Rules: Te-ai gândit mult la chestia cu dușul? : 1. dacă ai fost suficient de bou să te însoțești cu astfel de persoane e treaba ta dar asta e oricum o agravantă (trebuia să prevezi și nu ai făcut-o) 2. presupunând că așa ar fi nu ar mai trebui să lucrezi niciodată cu informații ori cu acces la ele (dacă te duci la duș și te face grefiera?)3. dacă pui mâna pe carte și citești și altceva decât bilețele în pauza de ceai o să afli că vb de un rezultat produs...sau cum ai zice matale restul e vorbe (cu telefonu, cu dușul, cu parola , cu proasta etc) 4. cam cine ar fi aia care să stea după un astfel de guguștiuc timp de ceva ani și cam la 4 zile (în timp ce e el la duș :lol: ) să îi dea like la diverse de pe tel lui?. Să mor dacă nu trebe să fii luat pentru port ilegal de creier!

# Hai, mai taie din ele date 6 February 2018 16:22 +3

https://www.youtube.com/watch?v=tQ5Uwp-dB8g Dorele, probleme ma? Te pomenesti ca acum ne tzatzaie c..rul? Al dracului facebuc, ce probleme va mai face el acum. da stai, ca tot voi, judecatorii ati zis ca e SPATIU PUBLIC !!! Iti urez sa te apuce deontologia (dar nu singur, ci impreuna cu madam din articol) prin fata IJ sa iti explici manifestarile deontologie, "mai deontologule" Se vede de ca urlati voi ca nu vreti legea raspunderii magistratilor

# Edelweiss - Haruspiciu de Bukowina date 6 February 2018 16:04 +2

Mă uit la pictura acestei trăncănele și, la ce față de mulliere năpăstuită are, ghisătoare de Luceferi esoterici care să-i spargă sticla Low-E a termopanelor la ceas tainic din fulgerătura nopții, „să-i pătrunză-n casă și în gând și să-i lumineze” kharma platonică, mai mai că-mi vine să zâc că samănă cu Florșica Bleu. Inga la ea cum stă purisanca arzoaică și se uită-n gol a pagubă, taman ca milogul în fundul trăistii cele bortilite de șoareci. :P // p.s. Florșică, deschidem un contest informal de insulte metaphorice? Rădici mănușa duelului, momâie? :roll:

# Pif date 6 February 2018 16:06 +3

Este simpatica reactia D- lui Ionut Matei . Mi-e greu sa cred ca D-na Luminita Ninu Cristiu a chestionat-o pe D-na Tranca , aceasta din urma fiind legata de scaun,intr-o camera intunecoasa , bagandu-i veioza cu bec puternic in ochi si sub amenintarea pistolului din dotare. In fond, era vorba de un banal cont de FB al carei titulara nici nu s-o fi straduit prea mult sa ramana anonima in conversatiile cu alti colegi de breasla, fiind astfel usor de dibuit apartinatoarea. Posibil sa fi existat asa de mare evidenta, incat D-na Tranca a confirmat rapid, fara a fi nevoie de verificari suplimentare.

# DODI date 6 February 2018 16:25 +2

Având în vedere precedentele ”realizări” ale CSM: CB dată afară și ulterior reprimită, iar portocală dat afară - după lupte seculare, și a cărui viitor nu este încă pe deplin clarificat - nu cred că CSM-ul acutal va fi așa de hotărât să facă ordine în propria ogradă, să facă respectate condițiile legale de către toți magistrații. Dacă CSM va dori să demonstreze, în fața noastră și mai ales a lui ciolanis, că este în stare să se ”gospodărească” singur, fără ingerințe externe, atunci ar putea să se... autosesizeze din oficiu și să înceapă curățenia de primăvară. Așa, cu această floare (trancă), va veni și primăvara în ogorul justiției românești. În caz contrar vom îndura în continuare climatul siberian actual.

# Deontologie pura date 6 February 2018 16:46 +3

Matei (Ion), acest munte de moralitate, nu cunoaște un fapt f simplu. Informările pe care le da președintele/vicepreședintele au la baza verificările pe care le face. Dar daca informările erau defavorabile inculpatului totul era in regula. Nu mai conta cine le-a dat si prin ce mijloace le-a obținut. Asa este acest măreț judecător, foarte nepărtinitor. E deja cunoscut de multi avocați modul in care "administrează" el justiția. 

# Socant! date 6 February 2018 17:16 +4

Va dati seama ca specimenele astea sunt „luminile” „anticoruptiei”? #rezist, pichetam si noi facebook-ul? E un adevarat atentat la independenta justitiei si la lupta anticoruptie faptul ca a pastrat (cu marsavie) like-urile suave ale deontologilor!

# vanda date 6 February 2018 17:28 -1

Stii ceva Tranca? Nu esti frumoasa,si nici sexi nu esti!

# Cornel date 6 February 2018 18:54 +1

Si cind te gindesti ca "oamenii" astia, fac dreptate pe pamint. Dind like, (la postari antiputere), nu numai ca faci parte dintr-o miscare politica, dar faci parte din antijustitia apolitica si impartiala a statului de drept care te plateste gras. Solutia, curatenia de primavara de care spune Dodi. Intrebarea este cu un Toader abulic, cine si cum o va face. In rest doar o mica constatare, tara are in anul centenarului, un prezent sumbru si un viitor si mai sumbru. Cine din administratie, politica, sau justitie, ne recladeste speranta pentru viitorul copiilor nostri ?.

# Ioana date 7 February 2018 12:05 +1

Afara din magistratura, postaca #rezist!

# MN date 8 February 2018 08:33 0

Justitia romana, o adunatura de derbedei, asta este perceptia mea de simplu cetatean. Ce tinuta morala, ce juramint, o adunatura de tilhari care se gindesc cum sa fure mai mult ( vezi salariile nesimtite, pensionare la 45 ani, vezi pensiile nesimtite ). Astia sa-si faca ordine in propria ograda ? Vai de ea de tara , ce viitor ne asteapta cu asemenea oameni.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 8.12.2024 – Mineriada CCR, slavita in cuvantarea tovarasului Marian Enache. Bilantul sefei CSM (Video)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva