11 May 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

JUSTITIA PROCURORILOR SUB BASESCU – Oamenii de la varful Justitiei sunt fie procurori, fie procurori transformati in judecatori. Sefa ICCJ, Livia Stanciu, a fost 9 ani procuror sub comunisti. CSM este condus de procuroarea Oana Haineala, dar si predecesoarea ei Alina Ghica a lucrat in parchete. In afara lui Daniel Morar, la CCR sunt alti doi fosti procurori

Scris de: George TARATA | pdf | print

31 March 2013 11:17
Vizualizari: 6823

 

Romania este din nou unica in Europa sau poate chiar in lumea civilizata. Sub regimul Traian Basescu, incet, dar sigur, cele mai importante functii de la cele mai importante institutii ale sistemului judiciar au ajuns sa fie ocupate de procurori, fosti procurori transformati in judecatori sau oameni care au cochetat cu activitatea de procuror sau chiar au lucrat sub diverse forme in parchete. O astfel de situatie intalnim fie ca vorbim de cea mai importanta instanta din tara, Inalta Curte de Casatie si Justitie, de Consiliul Superior al Magistraturii, de Agentia Nationala de Integritate, fie de Curtea Constitutionala a Romaniei. In plus, chiar si actualul ministru interimar de Justitiei, premierul Victor Ponta, este la baza tot procuror.


Sfidand orice ratiune, si gratie unei legi prost gandite care numeste procurorul si judecatorul - „magistrat” - desi primul nu infaptuieste justitia si ar trebui sa fie egalul avocatului (al apararii), CSM a dezvoltat in ultimii ani un apetit nemaivazut in a transforma procurori in judecatori, prin simple hotarari. In unele cazuri, procurori care in viata lor nu au judecat o singura zi in viata lor, sunt transformati direct in judecatori la Inalta Curte, ceea ce explica de ce instanta suprema se transforma in multe cazuri intr-un „pluton de executie” care nici macar nu-si mai motiveaza solutiile ori , si mai grav, condamna chiar daca se recunoaste in motivatie ca nu exista probe directe.

Livia Stanciu a fost procuror timp de 14 ani. Timp de 9 ani actuala sefa ICCJ a fost procuror sub regimul comunist

Din 2010, Inalta Curte de Casatie si Justitie, este condusa de judecatoarea Livia Stanciu. Aceasta activeaza la ICCJ inca din 2004, iar anterior a fost judecatoare la Curtea de Apel Galati si la Tribunalul Galati. De altfel, aceasta este instanta la care si-a inceput activitatea de judecator actuala presedinta a ICCJ. Insa inainte de a veni la Tribunalul Galati, Livia Stanciu a fost procuror, iar o buna parte a activitatii si-a desfasurat-o in timpul regimului comunist. Astfel, intre anii 1980 – 1994, Livia Stanciu a ocupat functia de procuror la Parchetul de pe langa Judecatoria Galati. Asadar, se poate observa ca sefa Inaltei Curti are o experienta relativ egala ca procuror si ca judecator. Livia Stanciu a fost procuror timp de 14 ani, iar calitatea de judecator o detine de 19 ani.

Pe de alta parte, una dintre cele mai cunoscute judecatoare de la Inalta Curte de Casatie si Justitie a a ajuns la instanta suprema din functia de consiliera a sefului DNA, Daniel Morar. In noiembrie 2010, judecatoarea Ioana Bogdan a fost promovata la ICCJ, cu toate ca in CV-ul sau de judecator erau trecuti doar cativa ani la judecatorie si cativa la tribunal, precum si o perioada ca sef al Inspectiei Judiciare din CSM. Inainte de a veni la Inalta Curte, Ioana Bogdan era consiliera personala a sefului DNA.

Haineala a produs premiera la CSM: primul procuror care conduce Consiliul. Predecesoarea Oanei Haineala, Alina Ghica, si-a inceput cariera in magistratura ca judecator, s-a facut apoi procuror, dar a redevenit judecator

Si institutia care ar trebui sa fie garantul independentei Justitiei, Consiliul Superior al Magistraturii, este condusa tot de un procuror. Pentru prima data in istoria CSM, in ianuarie 2013, in functia de presedinte al Consiliului a fost ales un procuror: Oana Schmidt Haineala. Aceasta a lucrat prin parchete inca din 1998, dupa ce, potrivit CV-ului existent pe site-ul CSM, initial a fost o scurta perioada de timp, cateva luni mai exact, avocat in cadrul Baroului Bacau. Dupa aceasta mica aventura din avocatura, Oana Haineala si-a inceput cariera in procuratura. Astfel, in perioada mai 1998 - noiembrie 2001 a fost procuror la Parchetul de pe langa Judecatoria Bacau, iar ulterior a ocupat, pana in iulie 2002, functia de prim-procuror al Parchetului de pe langa Judecatoria Moinesti. Din iulie 2002 pana in noiembrie acelasi an a fost procuror la Parchetului Tribunalului Bacau, ocupand apoi pana in martie 2004 functia de prim-procuror adjunct al aceluiasi parchet.

Martie 2004 a fost data la care in cariera Oanei Haineala s-a produs probabil cea mai importanta schimbare, desigur pana la alegerea in CSM si apoi la conducerea acestei institutii. Atunci, Haineala a ajuns la Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, unde a activat pana in august 2004, cand s-a intors la Parchetul Tribunalului Bacau, ca prim-procuror. Dupa cativa ani in care a avut posturi importante in alte institutii importante ale statului, precum Oficiul National pentru Prevenirea si Combaterea Spalarii Banilor, Oana Haineala a fost numita in iulie 2010 procuror la Parchetului de pe langa Tribunalul Brasov, cu grad profesional de parchet de curte de apel, de unde in ianuarie 2011 a fost aleasa in CSM. Peste alti doi ani, in ianuarie 2013, Haineala avea sa ajunga la apogeul carierei de pana acum, producand o premiera in istoria CSM prin alegerea ei in functia de presedinta al Consiliului.

Interesant este ca si predecesoarea Oanei Haineala in fruntea CSM, Alina Ghica, revocata intre timp din Consiliu de sute de magistrati, a fost in trecut procuror. CV-ul Alinei Ghica lasa impresia ca aceasta s-a hotarat cam greu ce sa aleaga intre calitatea de procuror si cea de judecator. Ghica si-a inceput cariera in magistratura in 1998 ca judecator la Judecatoria Sectorului 2 din Capitala, functie in care a stat pana in mai 2001. Alina Ghica a lucarat apoi, in perioada 15 mai 2001 – 1 ianuarie 2003, ca procuror la Parchetul de pe langa Judecatoria Sectorului 3, de unde a promovat la Parchetul Curtii de Apel Bucuresti.

In noiembrie 2006, Alina Ghica a facut o noua schimbare: a redevenit judecator, iar pana in 2011 a lucrat la Tribunalul Bucuresti si la Curtea de Apel Bucuresti, la aceasta din urma instanta detinand chiar functia de presedinta a Sectiei a VIII-a.

Procurorii de la CCR: Daniel Morar, Tudorel Toader si Iulia Motoc

Recent, fostul sef al DNA si actualul prim-adjunct al Procurorului General al Romaniei, Daniel Morar, a fost numit, contra naturii, ca judecator la Curtea Constitutionala a Romaniei. Morar a fost trimis la CCR de presedintele Traian Basescu, urmand ca mandatul sau de 9 ani sa inceapa de la 9 iunie 2013.

Printre judecatorii de la CCR se mai afla insa si alti fosti procurori. Judecatorul Tudorel Toader a fost procuror timp de patru ani, in timpul regimului comunist. Din 1986 pana in 1990, Toader a fost procuror la Procuratura locala Panciu, judetul Vrancea. Dupa Revolutie, Toader s-a facut avocat, iar din 2006 este judecator la CCR.

Si celebra Iulia Motoc a cochetat in trecut cu activitatea de procuror. Astfel, potrivit CV-ului de pe site-ul CCR, Iulia Motoc a fost procuror stagiar la Procuratura locala Giurgiu, in perioada septembrie 1989 – 1990. Dupa Revolutie, Iulia Motoc a devenit judecator, activand la Judecatoria Sectorului 2 din Bucuresti, iar din 1995 a intrat in avocatura, pentru ca in iunie 2010 sa fie numita judecator la CCR.

Horia Georgescu de la ANI a fost specialist la DNA

Nu trebuie sa uitam Agentia Nationala de Integritate. La varful ANI nu se afla insa un procuror sau fost procuror, ci un specialist care insa a lucrat in parchete. Presedintele ANI, Horia Georgescu, a precizat in CV-ul sau ca timp de aproape trei ani, intre 15.05.2004-01.03.2007, a lucrat la DNA ca specialist in investigatii financiare in domeniul protectiei intereselor financiare ale Uniunii Europene. Horia Georgescu l-a inlocuit la varful ANI pe fostul procuror Catalin Macovei.

Ministrul interimar al Justitiei, premierul Victor Ponta, a fost sase ani procuror

Altfel, trebuie observat ca si actualul ministru interimar al Justitiei, premierul Victor Ponta, este la baza procuror. Victor Ponta a activat in cadrul Ministerului Public timp de aproximativ sase ani. Din 1995 pana in 1998, Ponta a fost procuror la parchetul de pe langa Judecatoria Sectorului 1 Bucuresti, iar din 1998 pana in 2001 a fost procuror la Parchetul General, in cadrul Sectiei de Anticoruptie, Urmarire Penala si Criminalistica, specializat in domeniul infractiunilor economico-financiare. Intre 2000 si 2001, potrivit CV-ului sau, Victor Ponta a fost procuror si a coordonat Biroul de Combatere a Spalarii Banilor.

Comentarii

# costi-1 date 31 March 2013 11:37 +19

Culmea procurarii.In tara cu justitia condusa de procurori legea este facultativa iar inculpatii devin oameni politici .Unul cica e presedinte.

# Seful statului date 31 March 2013 11:49 +22

Procurorii au deformatia profesionala de a executa ordine pentru ca o viata intreaga au fost subordonati. Doar nu credeti ca Basescu si-ar dori judecatori rebeli in marile functii din justitie?! :lol: Si atunci el ce mai conduce?

# specialistul in drept date 31 March 2013 20:09 -3

cand te a dovedit procurorul ultima aparare e asta, ca procurorul a primit ordin de sus, iar tu est nevinovat.Il implori pe jude sa te inteleaga ca esti nevinovat, dar nu tine...pt ca ai comis o...si dupa condamnare iarasi scuipi printre dinti:judecatorul a fost procuror, d aia m a condamnat...aparare specifica inculpatilor...infractori multi sunt pe aici pe luju...

# unul din lumea cea mare date 1 April 2013 00:55 +3

multumesc celor cca 30 de oameni veniti azi la universitate. sper ca miine o sa fim mai multi. acum referitor la morar si kovesi. bai ponta!!!!!!! hai sa/ti spun un adevar!!!! usl si nici tu si nici antonescu si nici d constantin nu ati fost adusi la putere pentru ca va iubim> v/am votat ca sa/l dati pe gunoiul de la cotroceni? deci vrajelile voastre cu kovesi si morar sa le pastrezi (pastrati)pentru voi.noi il vrem pa gunoi afara din cotroceni. daca voi nu il dati atunci o sa va dam noi pe toti la lada de gunoi a istoriei. sper ca ati priceput!!!!!!!!

# obiectiva date 1 April 2013 08:25 +6

NUMAI IN STRADA MAI SUNTEM BAGATI IN SEAMA, caci LA VOT NU MAI CONTAM.....sunt alaturi de voi din tot sufletul, @unul din lumea mare !!! pacat ca sunt din provincie....ne/am fi cunoscut si in realitate, nu doar in lumea virtuala....

# unul din lumea cea mare date 1 April 2013 14:32 +1

si daca iesiti in ,,provincie,,tot contati si contam si pe domniile voastre fie onorabili judecatori sau simpli justitiabili va multumim si voi ,,inghititi aceiasi justitie corupta ,,ca vorba art 16 din constitutie......toti sintem egali in fata legilor

# Giumbix Ciumpalacu\' date 31 March 2013 11:37 -23

Intr-o tara de infractori, mi se pare normal. Sic ! :-x Lasati justitia sa-si faca treaba, domnu\' Felix, nu mai asmutiti A3 si luju pe magistrati !

# ii urasc pe prosti date 31 March 2013 17:33 +10

Care justitie bai? Aia formata pe toate palierele NUMAI din procurori? Cit despre infracrtori, sint de acord cu tine, de la sefu de sala (pardon, de stat) pina la tine, care mergi gratis cu tramvaiul, cind iei trenul probabil mergi cu nasu (si nu numai cu ala din sufleltul tau), cred ca la supermarket iti mai bagi in gura o maslina, o aluna ceva, te-am vazut cind iti cumparai tigari de la smenari din obor (eram departe, poate n-am vazut bine) la merele turcesti pe care le vinzi pe marginea drumului sigur nu ai platit taxe si impozite, cind ai facut bisnita cu tichete rabla, nu te-a intrebat nimeni de sanatate.

# Marinaru date 31 March 2013 11:37 +16

Aceasta ciuma securista-basista este asistata acum de Ponta,iar judecatorii care ar trebui sa fie primii care sa se impotriveasca ori tac ori nu pot face nimic,intr-atit de mare si puternica este caracatita basista.E o crima nepedepsita impotriva romanilor ceea ce se petrece acum.Nu mai am speranta la USL,care da dovada de lasitate si ii tolereaza TOTUL lui Basescu.Oricine incalca constitutia e pedepsit,numai Basescu NU.Rusine guvernanti,rusine USL.

# CI date 31 March 2013 13:07 -14

Ce ne facem cu judecătorii veniţi din tagma avocaţilor/consilierilor juridici despre care unii spun că sunt fie şpăgari ori traficanţi de influenţă, altfel spus: mânjiţi, fie nedovediţi încă? Vă miraţi că un procuror poate deveni peste noapte judecător, dar nu vă puneţi problema cum un avovat care mânca ******t, umbla la martori să mintă şi la magistraţi să ia mită, se poate debarasa de obiceiuri! Interesant...Aţi început iarăşi cu insulta la adresa Liviei Stanciu...Ura faţă de procurori e specifică inculpaţilor...Fiecare-şi asumă ce etichetă vrea sau i se potriveşte!

# Istratie date 31 March 2013 15:58 0

Avocatul care *umblă la magistrați...* crează, vai! nenorocitul, după a matale zicere, un caz de indivizibilitate cu participația penală a magistratului. Prin urmare, nu rezultă de nicăieri că toți judecătorii care au fost și procurori sunt, neapărat,*gigea* și toți judecătorii care nu au fost procurori sunt *cââh* 

# gigi date 31 March 2013 15:28 -5

\"gratie unei legi prost gandite care numeste procurorul si judecatorul - „magistrat” - desi primul nu infaptuieste justitia si ar trebui sa fie egalul avocatului\" Ia uite cum se vede ca n-ati deschis in viata vostra legile de organizare judiciara - desi va tineti mari jurnalisti care cunosc domeniul! 1. Chestia cu procurorul care e egal avocatului - asta se intampla doar in sistemul de common law (UK, USA) nu si in restul sistemelor de drept, mai ales cele europene.  2. Procurorul si judecatorul trebuie sa indeplineasca EXACT ACELEASI CONDITII pentru a intra in profesie, dau EXACT ACELEASI EXAMENE, trebuie sa parcurga EXACT ACEEASI FORMA DE PREGATIRE (in principal, 2 ani de INM, apoi un an de stagiu). Singura chestie care-i diferentiaza e ca unii aleg sa fie judecatori, iar altii procurori. 3. POTRIVIT NORMELOR LEGALE in vigoare, trecerea unui judecator la procurori sau a unui procuror la judecatori se face prin hotarare CSM

# Istratie date 31 March 2013 15:31 +2

 *Domnule procuror nu mă... condamna să mor!* - cântec de pușcărie......

# Avocat-judecator date 31 March 2013 15:33 +8

E grava faza cu spaga la judecatori si PROCURORI( ca parca asa ceva esti CI) dar prostia e si mai grava. Prefer un spagar decat un tampit!... riscul sa ia spaga pe fiecare cauza e mult mai mic decat riscul de a fi prost zi de zi.

# Ezoteric date 31 March 2013 15:52 +7

O intrebare,daca unul din sefii dna ia spaga,cinr il prinde ??!!

# VIKY date 31 March 2013 16:29 +9

...nevasta-sa...

# Istratie date 31 March 2013 17:01 +4

Genială replică! Bravo duduie! 

# cocorico date 31 March 2013 17:35 +1

Bravo! Tare!

# Ezoteric date 31 March 2013 21:38 +1

Ha,ha,ha,mi a placut ! Si care crezi ca e pedeapsa ? 

# avocat traditional date 31 March 2013 16:33 +6

Un avocat poate deveni judecator peste noapte.Stie carte,este spontan,obisnuit cu surprizele,etc.procuror nu va putea face fata pentru ca nu este obisnuit cu abuzurile si nici cu statul in unghi drept.Si nici nu are impresia ca procurorii au pus coada la pruna justitiei.Si cei de la DNA sunt urmariti (SRI,DGA,DGIPI si altii)Intrebati-l pe CI despre experienta lui in acest sens.Procurorii trecuti in justitie au sarcini precise acolo.Vedeti cati judecatori prinsi cu mata in sac au avur colegi fosti procurori

# dankh1 date 31 March 2013 20:04 +4

pt avocatul traditional...\"Un avocat poate deveni judecator peste noapte.Stie carte...\",bla bla..sa inteleg ca toti cei 10 000 de avocati din Baroul Bucuresti de ex pot deveni peste noapte judecatori?ha ha ha....daca ar putea crede ma ca 9000 acum s ar transforma daca ar putea...dar ii impiedica un examen prea dificil...ala de admitere in magistratura..Uita te la examenele de admitere sa vezi ca 80% sunt avocati...adica vreo 2500 dau anual...si intra doar 50 de persoane...te intreb cine reprezinta elita : cei 50 sau cei 9000 ?

# avocat traditional date 31 March 2013 20:26 +2

Da mai acesta,ai dreptate.Ei trebuie sa dea un examen foarte greu.Problema am pus-o plecand de la ideea ca avocatii ar putea fi judecatori(in ipoteza ta ,,peste noapte).Aici nu este vorba despre elite pentru ca nu esti ,,elita,,doar daca stai pe scaun de judecator.E normal ca nu toti avocatii nostri sunt foarte buni.dar asta n u inseamna ca multi dintre ei,chiar foartre multi,pot intra in ceea ce tu zici ,,elita,,.desigur in elita avocatilor.Ai vrut sa fii ironic (daca nu chiar rau) dar dintre avocatii botisti cati intra in magistratura?La noi nu au venit pentru ca nu au bani de spaga.dar in magistratura?

# dankh1 date 31 March 2013 21:28 +3

iarasi gresesti avocatule traditional(apropos exista si netraditional?asta spune mult despre cum se accede la titulatura de avocat)...crezi ca simplul fapt ca esti judecator esti elita?nu are rost sa ti explic ca e optiunea magistratului in a alege ce vrea sa fie jude sau procuror, dupa ce au urmat aceeasi scoala INM, ce trebuie sa stii este ca in timp ce in magistratura 90% sunt elite, in avocatura sunt 10%.Asa ca ideea preconceputa ca esti jude esti elita ia o mai cu rezerve...ar fi trebuit sa stii asta, dar de la oficii stiu ca nu inveti mare lucru despre justitie

# avocat traditional date 31 March 2013 22:09 -1

Nu am spus nimic din ceea ce afirmi,criticandu-ma.DFin c eea c e ai zsc rfisz anterior,asa rezulta.Ca ,luand examenmul in magistratura ajungi elita.poate ca am inteles gresit in senmsul ca doar ceic 50 care intra in magistratura sunt elita avocaturii.dar mai acesta,daca 90% din magistrati sunt,,elita,,si numai 10% din avocati,fa un calcul:cati judecatori sunt si cati avocati.Apoi fa proportia si vei constata ca numarul avocatilor,,elita,, este sensibil egal cu cel al judecatorilor.(desi la judecatori nu avem procentul de 90% ci de doar 50-60%.dar spune-mi tu mie mai botistule,cati dintre avocatii vostri ar putea intra la elite?Se vede ma ca habar nu ai de avocatura:sa stii c a de la oficii inveti meserie si nu de la d-alde Bota &co

# procurorul de serviciu date 31 March 2013 21:03 +3

motanule, ti-am spus, am pus o pila buna. recursul tau va pica la completu negru

# alu pigus iuliule date 31 March 2013 21:32 +1

Bai iULIULE, cum dracu toti anal fabetii frustrati comenteaza pe site-ul asta ? ,,pe tuşe,,  ,, geranitele tarii,,. Pentru voi astia frustratii: condamnarea lui bota nici nu ne-a desfiintat barourile, nici nu le-a infiintat pe ale voastre, nici nu i-a anulat calitatea de avocat a lui bota. Grabiti-va ca se aglomereaza la casieria tiganului florea !

# Vava date 31 March 2013 21:46 +2

Vezi ca Iuliu a latrat pe alta pagina.

# ba pe-a ma-tii date 31 March 2013 22:24 0

Cine ti-a zis ca ai vocabular de derbedeu a fost elegant cu tine.Esti o eroare a clanului tau de imbecili.Si ca dovada este modul in care gandesti si faptul ca mintea ta de handicapat nu iti permite sa retii unde posteaza unul sau altul.iar cu injuraturile tale de,,spatele garii,,esti jalnicul netului.

# FELIX LA PUSCARIE ! date 1 April 2013 00:18 -8

De trei zile-ncoace HASNAUA 3 COACE ! Coace coptura , coace puroi , coace ura , coace venin ….e ultima faza de animalizare ! sunt ca animalele ingozite , inebunite de frica ! Cred ca nici o antilopa care sare in mijlocul unei turme de lei nu este asa de nebunita de frica , cum este felix ! –vazand ca se apropie puscaria ! Fata asta a bagat frica in ei cum a bagat Mihai Viteazu frica in turci---poate nu stiti dar …. si acum mamele turcoaice isi sperie copii spunand ….”vine GHIAURUL MIHAI !” Asa si urmasii lui felix PE 30 DE GENERATII ISI VOR SPERIA COPII SPUNAND : FII CUMINTE ,,,,CA VINE KOVESI ….mananca REPEDE CA VINE DANIEL MORAR !

# ss date 1 April 2013 01:04 +5

La televiziuni Ponta i-a cerut explicit ministrului Pivniceru la inceputul mandatului sa discute cu Bruxell-ul procedura desemnării procurorilor si sa faca ceea ce cer cei de acolo . Pivniceru si-a mancat ficatii cu Reding la ordinele lui Ponta si acum - Antonescu o face vinovata.? Ponta face cum vrea el si Basescu numiri politice pe fata in procuratura ?

# Aburel date 1 April 2013 07:00 +1

Cum bine ziceam...in noua Constitutie magistrati sa fie doar judecatorii, adica cei numiti prin decret de presedintele statului, restul inapoi la parchete ca e de lucru slava Domnului! Evident csm-ul sa fie compus doar din magistrati. Numai noi putem schimba ceva!!!

# aburica date 1 April 2013 08:29 +1

intr adevar e de lucru cu tine aburele....ca nu motivezi la timp si iei spaga

# Marius date 1 April 2013 09:18 +2

Faptul ca procurorii domina sistemul de justitie are mai multe cauze dintre care trei sunt mai importante : legi voit confuze privind \"magistratii\", specularea confuziilor de catre procurori si politicieni tupeisti si lipsa solidaritatii si autoritatii corpului judecatorilor de profesie. Din legile privind magistratii, procurorii sunt si \"magistrati\" dar si partea acuzarii si \"egalul\" avocatului (apararii). Poate ca ar trebui delimitati macar prin sintagme distincte, magistrati-judecatori si magistrati-procurori daca se doreste ca procurorii sa fie asimilati si mani******ti de politic ca \"magistrati\". Intr-adevar, este anormal ca cea de-a treia putere in stat, \"puterea JUDECATOREASCA\" sa fie dominata si controlata de procurori sau fosti procurori ( dirijati de fosti securisti ). Dar dupa cum s-a vazut de la ultimele alegeri pentru alegerea presedintelui CSM, corpul judecatoresc a fost inexsitent sau \"reprezentat\" fictiv de o fosta procuroare ( Ghica ).

# dankh1 date 1 April 2013 10:37 +1

daca procurorii nu ar fi magistrati nu va fi mai exista justitie...tocmai pt ca grupurile de interese economica sau politice ar avea influenta(sau o mai mare influenta) asupra procurorului.Cum judecatorul luucreaza cu materialul procurorului, e logic si normal ca procurorul sa ramana magistrat.Cei care sustin scoaterea procurorului din magistratura si includerea in puterea executiva, fie doresc sa aiba un control asupra procurorului, fie habar n au ce insemna justitie...De fapt, se contrazic singuri:se plang k procurorii primesc ordine, si sustin totusi sa treaca in executiv adik sa primeasca legal ordine.Normal ar trebui sa pledeze pentru independenta absoluta a procurorului si judecatorului.CONCLUZIA>Nu va intereseaza independenta procurorului ci cum sa l aserviti intereselor voastre...Opinia mea

# ORICE AR FACE HASNAUA 3 ...FELIX VA INTRA LA PUSCARIE ! date 1 April 2013 11:45 +1

ORICE AR FACE HASNAUA 3 ...FELIX VA INTRA LA PUSCARIE !SCRISOAREA LUI BOMBONEL CATRE FELIX URMASUL LUI LA PUSCARIE ! Draga Felix , Sa sti ca la puscarie nu e asa rau, e ca in statiune, mananaci ce vrei ,ai tv calculator…Primele ziele va fi mai nasol. Vezi la dus, sa nu scapi sapunul…. Ei …daca il scapi cum ti-o fi norrocul….dai si tu cu unt …pui gheata …dormi pe burta o saptamana …pe urma o sa-ti placa …mie mi-a parut rau cand am plecat. Pana la urma ….si tie o sa-ti para rau ca ai impiedicat justitia atata timp. Sa-ti dau un sfat incearca sa stai in celula cu unu NICU RANGA ! O SA-TI MULTUMEASCA SUFLETUL ! O sa te simti mandru ….cand o sa-l vezi defiland …te simti ca la parada cand vezi trecand un regimene de cavalerie ! Iti umple sufletul de mandrie!Cand or sa te duca ( ca pana la urma te vor duce acolo !) sa-ti iei si tu niste pijamale mai spaciale ,..cu pisicuti .cu norisori ….o sa fii foarte apreciat ….ii plac foarte mult lui Nicu Ranga …o sa vezi …e un baiat de milioane …!

# bogdan date 1 April 2013 13:14 +2

pana una alta BASESCU joaca al dracu\' de tare !!! si asta pentru ca ii stie pe multi ,nu corupti ci foarte corupti !!! a jucat tare si in EUROPA are sustinerea de afara si noi am iesit pe 9 DECEMBRIE de pomana !!! s-a dus PONTA sa semneze cu BASESCU sau nu ? cine este mai tradator !!!????

# Nimeni Eu date 1 April 2013 20:34 0

Citat din Pascal/ Pensées:  “Guerre intestine de l’homme entre la raison et les passions. S’il n’y avait que la raison sans passions. S’il n’y avait que les passions sans raison. Mais ayant l’un et l’autre, - il ne peut etre sans guerre, ne pouvant avoir paix avec l’un q’ayant guerre avec l’autre. Aussi(c’est ainsi) il est toujours divisé et contraire à lui-mème.”  Avem și noi un rău în esența pură nedecantată a umanului, numit Băsescu - om fara Dumnezeu!  Fârtați români, nu lăsați șmecherii de azi, deveniți politicieni sau afaceriști peste noapte, să vă fie falșii filozofi, - care nu-și recunosc imoralitatea sufletului*!*

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 10.05.2024 – Procurorul Adrian Mircea isi ia definitivatul

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva