24 April 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

Raportul Consiliului UNBR – Avocatii nu mai declara venituri si sunt dezinteresati de activitatea Consiliului. Barourile sunt somate sa-si faca curat in propria ograda inainte sa vina Ministerul Public. Coruptia si jonglarea cu onorariile de succes afecteaza imaginea profesiei de avocat

Scris de: Adina A. STANCU - Razvan SAVALIUC | pdf | print

11 June 2012 17:23
Vizualizari: 7200

 

In preajma Congresului Uniunii Nationale a Barourilor din Romania, uniune condusa de avocatul Gheorghe Florea (foto) s-a pus in dezbaterea celor peste 20.000 de avocati din intreaga tara Raportul de Activitate al Consiliului UNBR pe 2011 – 2012. Concluziile nu sunt din cele mai fericite. Din concluziile raportului, care mentioneaza si rezultatele unui chestionar sociologic, reiese distanta uriasa dintre conducerea UNBR si masa avocatilor, precum si numeroasele nemultumiri ale avocatilor fata de modul in care le sunt aparate interesele profesionale, sistemul de asigurari al avocatilor, fata de nivelul scazut de transparenta etc. Pentru prima data, Comisia Permanenta a UNBR a realizat o investigatie sociologica prin care a verificat cum sunt percepute printre avocatii de rand activitatile desfasurate de Consiliul UNBR si structurile centrale ale profesiei de avocat. Rezultatele studiului sunt alarmante. Iata cateva dintre ideile care ar trebui sa puna pe ganduri avocatii care vor participa la Congresul din 15 iunie 2012 de la Bucuresti, care vor trebui sa cantareasca bine pe cine vor vota in viitoarele structuri ale UNBR.


Deficiente majore la capitolul transparenta

...pe fondul unei comunicari deficitare a Consiliului UNBR cu avocatii reprezentati exista multi avocati care tind sa fie nemultumiti de modul in care le sunt aparate interesele. Exista declaratii exprese ale membrilor conducerilor barourilor care sunt de parere ca, daca nu ar detine functiile pe care le detin, nu ar afla nici ei de anumite initiative sau decizii ale Consiliului UNBR. Un alt aspect esential frecvent remarcat este constatarea dezinteresului manifestat de majoritatea avocatilor fata de activitatea Consiliului UNBR”;

... structura centrala a UNBR se bucura de o vizibilitate destul de redusa in mass media. Avocatii nu cunosc din mass media eforturi sau actiuni ale Consiliului UNBR, dar cunosc interventiile unor avocati inclusiv in ceea ce priveste mediatizarea litigiilor in care sunt implicati ori promovarea in spatiul public dupa principiile publicitatii comerciale (...) exista numerosi avocati carora le este total indiferenta activitatea organelor profesiei sau, dimpotriva sub pretextul ca acestea nu ii reprezinta actioneaza adesea contrar interesului general al profesiei”;

...in cazul deciziilor menite sa disciplineze profesia, infatisate de membrii Consiliului UNBR drept 'hotarari ale UNBR' numerosi avocati invoca o tendinta de centralizare excesiva din partea Consiliului UNBR”;

...este cert ca nivelul de informare a avocatilor privind activitatea Consiliului UNBR este foarte redus”;

Relatiile UNBR cu mass media s-au limitat la doua siteuri care nu au nimic de-a face cu presa

In raport se sustine ca „a fost promovata o strategie de comunicare bazata pe raporturi stabile cu mass media. S-au incheiat parteneriate privind conlucrarea cu entitati mass media cu care s-au incheiat contracte de parteneriat ori s-au consolidat si dezvoltat relatii de conlucrare punctuala ori pe proiecte cu www.juridice.ro si www.avocatnet.ro (...) deoarece la sedinte ale Consiliului UNBR s-a admis prin vot participarea unor reprezentanti ai mass-mediei, numeroase informatii privind activitatea UNBR au fost reflectate de siteul www.juridice.ro...”

Pentru cei care nu stiu, pe site-ul juridice.ro, presedintele UNBR Gheorghe Florea are postat un banner cu sigla firmei sale de avocatura (vezi facsimil). Acest fapt nu e mentionat in raport.

De ce mediatizarea activitatii organelor de conducere ale avocatilor nu se face in presa reala, prin comunicate de presa, ci pe siteul unui avocat cu un trafic confidential, pentru ca informatiile sa ajunga la un public cat mai larg, este probabil o intrebare la care cei care doresc sa obtina un raspuns o vor putea pune la Congresul UNBR din 15 iunie 2012.

Casa de Asigurari a Avocatilor – veniturile avocatilor au scazut substantial si multi sunt suspectati ca nu-si declara veniturile!

In privinta sistemului de asigurari a avocatilor, raportul afirma ca situatia economica a Casei de Asigurari a Avocatilor este una din cele mai bune, dar aminteste de probleme din anii trecuti cand: „...in Congresul anterior, Raportul Consiliului UNBR a evidentiat situatia incorecta a evolutiei de facto a sistemului si a cerut Congresului Avocatilor 2011 sa constate mentinerea si extinderea unor tendinte de incalcare a sistemului CAA de catre conducerile filialelor CAA si unii decani ai barourilor, care distorsoneaza grav aplicarea corecta a legii (...) gestionarea resurselor sistemului fara crearea de avantaje incorecte in folosul celor indisciplinati ori in dauna generatiilor de avocati si implicarea subiectiva in apararea intereselor personale cu sacrificarea intereselor sistemului pe termen scurt si pe termen lung sunt daunatoare. Politica populista in materia resurselor sistemului CAA echivaleaza cu savarsirea unor abateri disciplinare grave”... „este decisiva imprejurarea ca in anul 2011 veniturile avocatilor au scazut substantial, in conditiile crizei economice. Este regretabil ca 9 filiale nu au constituit fondul de rezerva in anul 2011 (Arges, Arad, Bacau, Braila, Caras Severin, Gorj, Ialomita, Maramures, Valcea)” .... „Astfel cum rezulta din evidentele filialelor CAA intocmite pe baza declaratiilor lunare ale avocatilor privind realizarea veniturilor din profesie – baza de calcul a contributiei la sistemul CAA – resursele financiare de care dispun avocatii, in general, sunt extrem de reduse. Fara pretentia de a identifica un procent precis de avocati, se inregistreaza inca declaratii ale avocatilor stagiari ca nu realizeaza venituri din profesie. In astfel de situatii de datoreaza a contributie minima, in suma fixa. Rezulta ca sunt eludate nprevederile Statutului profesiei de avocat care impun obligatia avocatilor indrumatori de a asigura avocatului stagiar cel putin venitul hotarat de Consiliul UNBR si validat de Congresul avocatilor, care a aprobat si Statutul UNBR. Numerosi avocati definitivi dau declaratii in acelasi sens! In conditiile in care controlul instituit in sistemul CAA nu a constituit si nu poate constitui un scop in sine, iar reglementarea Statutului CAA este construita pornindu-se de la prezumtia ca obligatia avocatilor de a informa CAA cu privire la veniturile realizate va fi indeplinita cu buna-credinta, se poate afirma ca situatia realizarii veniturilor din profesie este alarmanta! Nu numai criza economica este o explicatie a unei asemenea stari de lucruri in sistemul CAA!”

Apel la conducerile barourilor sa-si faca curatenie in propria ograda, ca sa nu vina procurorii

In raport se mai mentioneaza si necesitatea pastrarii unor standarte de integritate in profesia de avocat, pentru ca aceasta sa fie una credibila: „Daca conducerile barourilor nu fac curatenie in propria ograda inainte sa vina Ministerul Public sa o faca, inseamna ca cei alesi nu-si fac datoria de a apara profesia si a o pune la adapost la timp – prin institutiile raspunderii disciplinare – fata de cei care inca sunt certati cu legea! (...) Unele dintre faptele savarsite de avocati... au fost savarsite prin folosirea incorecta a institutiilor tehnico-juridice a onorariului de succes ori a consultantei prelungite in timp etc. Frecventa cu care structurile centrale ale profesiei afla din presa despre cercetarea penala a unor avocati, fara reactii de niciun fel din partea barourilor... trebuie sa ofere un prilej de analiza a cauzelor pentru care profesia, in ansamblu, este pe nedrept expusa unui stigmat... trebuie sa recunoastem ca exista inca fenomene de infractionalitate trans-profesionala in profesiile juridice, in care, din pacate sunt implicati si avocati (...) industria jonglarii cu onorariile de avocati in cazul executarilor silite impotriva statului, cu onorariile de succes – remarcata in interventiile publice ale autoritatilor guvernamentale – este o realitate care, la nivelul Comisiei Permanente a UNBR a fost analizata ca urmare a semnalelor publice, dar care, in lipsa oricaror informatii complete furnizate de baroruri, nu a putut fi descifrata.”

* Cititi aici integral Raportul de Activitate al Consiliului UNBR pe 2011-2012

Comentarii

# Aristotel date 11 June 2012 18:08 +5

Mie imi place acest raport. Spune lucrurilor pe nume. Doar ca am convingerea ca el vrea sa dea impresia unei deschideri democratice, pentru ca cei care au creat aceste probleme, care se stiau demult, sa mai prosteasca inca odata congresul avocatilor. Sunt curios daca va tine figura :D

# WW.POLO date 11 June 2012 19:24 +1

:-) Va tine si de data asta. Ca de fiecare data

# eu date 11 June 2012 18:09 +6

intelegem ca a ...scazut cozonacul dar mai scutiti-ne ca ne-am saturat sa cotizam. e normal sa -i taxati pe cei cu venituri mari cu plafon? de ce nu eliminati naibii sau sa scadeti taxele ca ne ducem toti la......nimerincu

# e foame de bani baieti date 11 June 2012 19:13 +5

Adica e foame in tabara cutumiara, nu mai au nici de zeciuiala...

# AVOCAT DOSAR 735/2010 date 11 June 2012 18:32 +1

Nu domnul Florea este rezolvarea, ci mai degrabă HG nr. 652/2009, privind organizarea și funcționarea MJ. dacă o citiți cu atenție vedeți : ,,UNDE SE DUC BANII DUMNEAVOASTRĂ,,. Ea este semnată în noaptea de 26/27. mai 2009 la o vilă de protocol din Snagov, de către marele profesor universitar doctor de drept constituțional, internațional : Boc Emil și de Zamfirescu /PREDOIU ȘI ASOCIAȚII.

# eu date 11 June 2012 18:49 +8

cred ca cea mai buna solutie ar fi sa ,,depindem" de MJust ca si notarii sau executorii,sa scapam de acesti baroni,sunt de acord sa cotizez la casa de pensii,chiar si a avocatilor dar sa fiu scutit de alte taxe-suspendare,reinscriere...si altele.plus penalitatile alea tampite care ii ajuta sa mai faca o casa de vacanta. daca va uitati pe site-ul ADSA o sa vedeti ca si Fenechiu insereaza intr-un articol ca e discutabila folosinta acestora de catre noi,cei mici si neinsemnati dar care facem buzunarele mari.....altora

# profesor univ . doctor Botomei decan UNBR / baroul BACĂU date 11 June 2012 19:42 -2

Recomand domnului omolog Florea Gheorghe să vină la UNBR Botomei în schimb de experiență. Am o situație financiară foarte simplă: NU CÂȘTIG NIMIC, NU PLĂTESC NIMIC, îi recomand cu toată stima acest procedeu

# botomel rudotel date 11 June 2012 20:02 +2

Să vă fie ruşîni ! Vă bateţi joc de un om bolnav !

# avocat date 11 June 2012 20:07 +5

m-a dat gata cu reclama mascata florea gheorghe si asociatii. au dreptate cei din aripa concurenta, mosnegoii astia florea, iordachescu  si zamfirescu ne prostesc pe fata. in timp ce ne instiga la revolte impotriva concurentei ei ne scutura buzunarele. daca stam si gindim, concurenta nu ne baga mina in buzunar, pe cind acesti tovarasi sunt invatati sa incaseze, sa incaseze si iar sa incaseze sume necuvenite. plecati cu magariile voastre si lasati-ne sa ne ducem traiul, ca oricum nu ne sunteti de folos. niste fosile putregaite, rotunjoare la fata si in conturi.

# avocat INDIGNAT date 11 June 2012 20:47 +5

Stimati colegi. Va rog sa observati art. 6 alin. 2 din Leg. 263/2010-privind sistemul unitar de pensi ca si noi avem alternativa in sensul ca ne putem asigura in sitemul public de pensii prin contract de asigurare sociala si nu suntem obligati sa bagam banii in buzunarele celor care ne exploateaza. Acest sitem este garantat de Stat pe cand Casa noastra de pensii nu este. Peste nu stiu cat timp ne pomenim ca a disparut fondu de pensi cu totul sau l-a 'matrasit" sefi nostrii. Asa ca ma gandesc sa ma mut la Nimercnicu si eu intrucat acolo nu se practica zeciuiala.

# avocat concurent date 11 June 2012 21:54 +1

nu pot sa cred ca acum ati descoperit america. bineinteles ca va puteti asigura la stat, conf. art 6 alin 2, din Lg 263/2010. suma minima /luna este de 232 lei . inainte de asigurai la ce suma voiai, dar nemernicul asta de boc a pus un plafon minim, calculat la un venit mediu stabilit de aproximativ 2200 lei .

# Cristi P. Sturzu date 12 June 2012 19:04 0

Buna seara, prieteni! Ca tot il ador eu pe Minculescu!

# Boc date 11 June 2012 21:37 +2

Pana si eu Boc fost prim ministru am dat lege sa fie iertati de penalitati datornicii pe considerente de criza economica, dl.presedinte prefera sa dea decizii de interpretare,a modului in care se deduc platile fragmentate intii din penalitati si apoi din suma restanta.Aparent legal dar sa aplici un principiu camataresc la o casa de asigurari sociale,este lipsit de moral si de printzip.Dl.Presedinte isi doreste o banca si daca nu isi poate cumpara o face din banii avocatilor.Cat priveste corectitudinea de pe vremea lui Cerveni si Anagnoste trebuiau sa mearga multi la puscarie pentru cum au investit banii in terenul de la Sinaia,dar s-au induiosat cenzorii si urmasii.Normal si acum e la fel.

# orange date 11 June 2012 23:30 +1

priviti-l bine pe individ. asta ne duce de nas si ne papa banii. fosila asta invechita si cu prietenul iordachescu. dispareti vampirilor!!

# Daniel Fenechiu date 12 June 2012 07:54 +6

Av. Nicu Tiberius la o dezbatere publica pe tema reformei CAAv. Dl presedinte, amabil ca de obicei accepta provocarea pe care i-o lansasem impreuna cu Serban Niculae Lovin. Pe parcursul unei intregi emisiuni aveam sa mi se confirme neregurile constatate si, spre surpriza mea, aveam sa aflu alte noutati naucitoare: ca unele Filiale CAAv au vila sau minihotel ( in unele situatii cu circuit inchis doar pentru membrii Filialei, evident cu gratuitatile de rigoare), ca unele Filiale finanteaza activitatea barourilor in raza carora functioneaza, ca unele Filiale au finantat construirea de sedii ale barourilor sau cu destinatie mixta, ca unii decani si/sau sefii ai Filialelor CAAv nu permit controlul CAAv ajungand chiar sa dea afara inspectorii…Fac precizarea ca am apreciat si apreciez franchetea presedintelui CAAv care a raspuns la toate intebarile noastre si ne-a permis sa ne completam tabloul realitatii la care cotizam… Rareori ne gandim ca lucrurile pot sta si altfel.

# eu date 12 June 2012 09:18 +5

de ce trebuie sa ai relatii ca sa te cazezi in casele facute din banii nostrii? de ce trebuie sa platim salarii celor care ne vizeaza fisele si ei ne trateaza ca si cum ne platesc ei pe noi? ca sa ne luam legitimatiile trebuie sa le pupam mana pt....stampila de pe timbru. de ce trebuie sa ma duc cu actele la verificat ca sa vada ei daca am declarat corect incasarile si sa le dau cotizatia? ce dracu,suntem in comunism? vreau sa platesc la pensie si atat ca destul platim impozit la stat.trebuie sa ne unim si sa scapam de fosilele comuniste insa suntem lasi,ne e frica sa ne dam nume si ne lingusim ca sa profesam parca ne dau ei clienti.sa -si aduca aminte stagiarii cum le sunt sterpeliti clientii de catre maestrii...........

# Si Ponta date 12 June 2012 16:58 +1

Pe 07-06-2012 in MO al Romaniei a fost publicata OG24/2012.Si noul guvern a modificat ordinea stingerii datoriilor in sensul ca plata insuficienta,stinge mai intai datoria primara si ulterior pe cea secunda si accesorie,nu ca la banca Maestrului Florea.Nu e suparare maestre n-a fost sa fie

# Daniel Fenechiu date 12 June 2012 07:56 +2

http://rapcea.ro/2012/06/11/controversele-profesiei-se-apropie-congresul-uniunii-naionale-a-barourilor-din-romania/ 

# Daniel Fenechiu date 12 June 2012 08:00 +1

Av. Nicu Tiberius la o dezbatere publica pe tema reformei CAAv. Dl presedinte, amabil ca de obicei accepta provocarea pe care i-o lansasem impreuna cu Serban Niculae Lovin. Pe parcursul unei intregi emisiuni aveam sa mi se confirme neregurile constatate si, spre surpriza mea, aveam sa aflu alte noutati naucitoare: ca unele Filiale CAAv au vila sau minihotel ( in unele situatii cu circuit inchis doar pentru membrii Filialei, evident cu gratuitatile de rigoare), ca unele Filiale finanteaza activitatea barourilor in raza carora functioneaza, ca unele Filiale au finantat construirea de sedii ale barourilor sau cu destinatie mixta, ca unii decani si/sau sefii ai Filialelor CAAv nu permit controlul CAAv ajungand chiar sa dea afara inspectorii…Fac precizarea ca am apreciat si apreciez franchetea presedintelui CAAv care a raspuns la toate intebarile noastre si ne-a permis sa ne completam tabloul realitatii la care cotizam… Rareori ne gandim ca lucrurile pot sta si altfel.

# asta este magaria date 12 June 2012 12:50 +5

de aia d,Fenechiu lumea apreciaza baroul concurent. iti platesti darile la stat, cistigi sau nu, e treaba ta ca avocat.nu trebuie sa fur sau sa mint ca sa produc bani pt a-l plati pe domn decan ca sa nu ma excluda. mai mult, e absolut odios ca eu sa platesc si niste baieti destepti sa profite de banul meu, vacante gratis etc. sistemul asta si razboiul creat pt a ne abate de la realitate trebuie sa inceteze. de fat acesti mosnegi crescuti la scoala comunista, au creat un sistem mizerabil, dai spaga sa intri, dai spaga la indrumator, dai spaga la definitivat, si tot dai...pina te culeg clientii cu patura. sa fim sinceri , presa a remarcat murdaria din casa noastra si chiar daca nu-mi convine, baroul concurent avea dreptate cind ne avertiza ca vom fi fraieriti. cind vad poza lui florea si iordachescu ca nu mai pot de bine imi vine sa le dau una in bot.

# Cristi P. Sturzu date 12 June 2012 19:06 +1

Lasa hotelurile si SPA-urile...adu-ti aminte, stimate coleg, de Ca-ri-tas! am VRUT SA SPUN ... CA-RI-TAS!! Ring the bell?

# Av. Catalin Racaceanu date 13 June 2012 15:57 0

:D :D :D nici un ''ring the bell'' ca au furat limba de la ''the bell''.

# Dan date 12 June 2012 10:03 +1

Vreti sa faceti curatenie domnule Florea. Uite, incepe cu astia - frate si sora. Au un pogon de reclamatii si la barou si plangeri penale pentru escrocherii si va faceti ca ploua. http://www.cvlpress.ro/07.03.2012/avocatul-constantin-catrina-%E2%80%9Eexpertul-imobiliar-al-craiovei/

# spagarii date 12 June 2012 20:35 +1

ce sa curete florea? el e primul care trebuie curatat. pui si lupul paznic la oi. ai vazut cum au rezolvat cu milionarul Bostina? crezi ca mosnegii astia sunt curati? imi pun capul ca-s murdari . daca pica de la conducere sa vezi ce rahat iese la suprafata si de aceea alimenreaza scandalul cu concurenta.deja am inceput sa ne prindem de jocurile mafiote iordachescu-florea.

# geo date 12 June 2012 20:58 +1

ar trebui dati cu vanish sau bagati in clor umflatii si imbuibatii astia batrini. nu se mai duc spurcaciunile de la supt tita, niste lichele impopotanate cu titluri de doctori in drept.de fapt sunt niste nulitati in drept, niste santajisti ordinari care trateaza cauzele cu nemernicii fara moralitate.

# golan date 12 June 2012 16:36 0

colegilor traditionali, va trage nea florica de urechi ca nu cotizati suficient si n-are bani de all inclusive la sovata. ia vedeti ca va bagam in consiliul de disciplina  ;-) ;-)

# alex date 13 June 2012 00:54 +2

baroul bucuresti este de mult timp prin organele sale de conducere o structura de crima organizata.sunt cativa dintre membrii consiliului care nu au acces la joc.bisericutele au fost formate inca dupa revolutie,de unde si consilieri care stau pe aceleasi scaune de peste 15 ani.florea incearca sa contrabalanseze prin vechea garda si cativa lupi tineri gen briciu.a inlocui hoti cu hoti este o greseala.sa nu ne vorbeasca domul florea de breasla...ea exista doar la nivel scriptic...nu ne respecta nimeni pentru ca nu ne respecta florea.ce sa ceri respect profesional din partea cuiva cand noi suntem ai nimanui in cadrul profesiei.cred ca uniunea ar trebui desfiintata,ar trebui ca fiecare barou sa fie independent fata de florea,zamfirescu si casele mari de avocatura care conduc de facto avocatura.este o rusine ca am ajuns sa ne mancam intre noi.daniel,oricate intentii bune vei avea,nu ai forta si bani.nimanui nu ii este frica de tine.esti prea mic acum pentru jocul asta.frica e o arma.

# ultimul_charlot date 13 June 2012 08:15 +3

Aveti doua variante stimati colegi traditionali. Fie va schimbati conducerile de Barouri si UNBR, fie propuneti si votati masiv unirea cu structura legala si scapati de spagi, taxe, zeciuieli, slugarnicii si pupincurism. Si de ce nu, se poate intr-un timp rezonabil sa impunem profesia de avocat la nivelul celei de magistrat. E nevoie de putin curaj si prganizare. Votul va fi masiv in favoarea oricarei astfei de idei. succesuri.

# corect date 13 June 2012 10:04 0

se poate realiza ceea ce scrii. dar asta inseamna ca fiecare sa judece singur fara a fi santajat de x sau y mare rahat in consiliul baroului neinfiintat.

# avocat 51 O.A.-BOTA date 13 June 2012 10:34 +2

Stimati colegi "TRADITIONALI. Eu va inteleg destul de bine ptr. ca si la noi sunt unele probleme de organizare/administrare/etc si ultima perioada nici pe noi nu prea a avut cine sa ne asculte propunerile noastre care de multe ori erau f. bune unele. Dar daca noi suntem uniti putem lupta impreuna ptr. liberalizarea cu adevarat a acestei profesii si pentru binele nostru al tuturor avocatilor din Romania si vin cu urmatoarele idei/propuneri: 1-Cine doreste dintre ai vostrii de la Traditionali putem uza de dreptul de asociere si putem incepe cu o asociere mixta intre cabinetele voastre si ale cu ale noastre fie prin forma asociativa intre cabinete sau asocierea intre cabinete si formarea de societati profesionale mixte. Nimeni nu o sa ne poata face nimic. Este un drept al nostru legal si nu o sa poata nici ai vostri nici ai nostrii a ne exclude din profesie ptr. ca ne-ar incalca multe drepturi de care ar fi raspunzatori; 2-Mai era o posibilitate ca la Congresul nostru

# avocat 51 O.A. BOTA date 13 June 2012 10:38 +2

sa fi fost invitati si din partea celorlalti si ori sa se fi incheiat un protocol de asociere si recunostere reciproca a celor doua UNBR sau fie sa fi fost aleasa o conducere mixta a UNBR pentru cele doua entitati juridice. Eu chiar am inceput la mine in judet o asociere cu cabinetul unui "TRADITIONAL" act de asociere care l-am facut prin notariat pentru a capata o forta juridica mai mare.

# 51 date 13 June 2012 11:39 0

,,nici pe noi nu prea a avut cine sa ne asculte" Adică, concret ce ai fi vrut ?

# eu date 13 June 2012 12:12 0

fratilor au dreptate,in parte,,,botistii"http://www.adsa.ro/avocatura_insight_____amiabil_tv_____daniel_fenechiu__serban_lovin_si_dl_nicu_tiberius.html

# Avocat cu acte date 13 June 2012 15:21 0

Care imagine le este afectata? Aia in care nu au acte?:))) http://bota.ro/wp-content/uploads/2010/05/TB-BUC.-JS5-MAI-2010.pdf

# fetusus homo he rectusus de alu'pigus trogloditus date 13 June 2012 15:37 0

Aflati aici care imagine le este afectata, printre multe altele: http://www.nasul.tv/2012/06/13/avocatul-paula-iacob-alias-gabriela-a-colaborat-cu-securitatea/

# jigodii date 13 June 2012 16:30 +1

cu astia se mindresc traditionalii, securisti-paula iacob, militian-iordachescu, B.I.Religiilor alias zamfirescu, ginerica predoiu...numai unul si unl, brava wai, am facut revolutie ca s-o duca bine tot comunistii si cu neamul lor de adormiti.

# avocat 51 O..A. date 13 June 2012 17:13 +2

Stimate coleg care vorbesti de Revolutie ai mare dreptate. Cel putin eu in timpul Revolutiei era sa fiu dus cu tot neamul meu ptr implicare in acest eveniment si uite acum ne-am riscat viata ptr. drepturile noastre ca sa ne fie incalcate si acum dupa 22 ani de catre cei care au facut politie politica. Mai mult de atat consider ca fara stirea noastra si la Revolutie am fost mani******ti noi sa intram in fata ca dupa accea sa vina ei sa puna mana pe tot si sa ne vanda tara si sa ne ingradeasca drepturile aceste "HIENE REVOLUTIONARE " din Rmania. Acum se dau mari luptatori ptr. drepturile omului dupa razboi dar as vrea sa stiu ce faceau aceste fosile ale avocaturii in timpul evenimenteleor din 1989 care acum ne ingradesc aceste drepturi de a practica avocatura in mod legal.

# avocat 51 O.A. date 13 June 2012 17:21 +2

Nu auzise de Paula Iacob pana la procesul lui Ceusescu. Dupa acest proces a aparut si ea pe mas-media si si-a facut un pic de reclama. Nu a-ti vazut ce ii lauda pe Ceausisti pan acum un an iar acum este clar de ce ii lauda. Apropo de profesionalismul din ea am fost in sala intr-o judecatorie din DB cu ea a venit la un proces mai era insotita de un barbat care ii ducea geanta si P.I a adormit in sala de sedinta pana sa ii vina randul cauzei pe care o sustinea. De fapt o sustinea 'aghiotantul' ala care ii ducea geanta iar colac peste pupaza cat se credea de avocata ' a facut-o unul de-al nostru de vreo 40 ani i-a castigat procesul" In concluzie tot acei comunisti au ramas la conducere si in ziua de azi. In continuare am auzit de Iordachescu ca ar fi fost militean as vrea sa stiu ce a facut in 22.12.2012 in******t pe undeva si lui i-am imbunatatit imaginea in timpul si dupa Revolutie asa cum am facut-o pentru toata politia

# jhh date 13 June 2012 23:26 0

la cei 70-80 de ani cat are nu inteleg de ce nu sta acasa. se zvonea ca actiunile i le pregatea barbatsu care era judecator. 

# claudia date 18 June 2012 12:18 0

Paulina Iacob,cunoscuta turnatoare a Securitatii,nu-i este rusine sa mai apara la TV. Il lanseaza si pe stagiarul ei IOnascu(vezi pe acasa la povestiri adevarate cine-i Ionascu-un tip care-si excroca vecinii din ardeal se dadea avocat iar acum dupa ce a intrat in 2009 in barou o perpeleste pe Paulina).Este o rusine a avocaturii,il va nenoroci pe profesorul de la Jean Monet. Cum se mai poate intitula avocat?Trebuie numita avocatpensionarturnatoare iar Lidia Mischevici,Eugen Cristea ,madam Cristina Deleanu si Cristina Sincai sa o lase mai moale cu promovarea unor astfel de jeguri. Iar de Marinescu Bideu ce sa mai spun,vra si el un cascaval.

# cititi si va minunati - congres de week-end :) date 14 June 2012 14:29 0

Avocaţii vor semnala cazuri de încălcare a dreptului la apărare, vor încerca să construiască apărarea apărării, vor adresa instituţiilor publice apeluri la aplicarea strictă a legii, cu respectarea drepturilor fundamentale ale cetăţenilor şi asigurarea securităţii juridice şi judiciare - componenţă esenţială a securităţii naţionale! :cry:

# teodoreanu date 1 January 2013 16:27 0

CORUPTIA ne mananca si va mananca,stimati confrati.procurorii de ieri sint avocatii. sefi cu disciplina din consiliu de azi...spagarul Ostrovski paznicul moralei securiste...nu.i mai ajung pungile de Kaufland cu care.si cara banii clientilor pe care.i jacmaneste mai rau ca pe timpul fanariotilor.imi este si rusine dar ce folos,pentru toti anii de facultate si profesorii super naivi pecare i.am avut!!!!!murim cu rusinea pe noi...

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 23.04.2024 – „Baronul Lamborghini” risca sa fie arestat 30 de zile. Propunere pentru reorganizarea parchetelor (Foto)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva