29 March 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

SECTA SECURITATII NATIONALE – Traian Basescu a rebotezat Binomul: „O secta care vrea sa controleze decizia politica. S-a format in timpul mandatului meu. N-am sesizat, n-a fost agresiva... Analiza se produce la varful SRI coordonat de Coldea, si executia la varful DNA coordonat de Kovesi... Capii mafioti ii lasi cu banii furati de la Microsoft”. Basescu avertizeaza: „S-ar putea ca decizia lor sa fie sa indrepte Romania catre o abordare extremista si izolationista. Atentie unde vom ajunge!”

Scris de: A.P. | pdf | print

18 April 2016 14:02
Vizualizari: 6228

Traian Basescu a lansat un nou atac impotriva binomului SRI-DNA, pe care l-a redenumit „Secta Securitatii Nationale”. O secta despre care fostul presedinte al Romaniei a afirmat ca a prins radacini in timpul mandatului sau, dar care nu ar fi devenit agresiva decat odata cu plecarea sa de la Cotroceni. Invitat in studiourile Romania TV la editia de duminica, 17 aprilie 2016, a emisiunii News Line, unde a fost descusut in legatura cu o posibila candidatura la functia de primar al Capitalei, Traian Basescu a pus tunurile pe conducatorii institutiilor de forta. Despre seful operativ al SRI, generalul Florian Coldea (foto stanga), fostul presedinte a afirmat ca este creierul actiunii de discreditare a clasei politice in scopul de a controla decizia politica, in timp ce despre Laura Codruta Kovesi (foto dreapta) a spus ca executa acest proces de compromitere a institutiilor democratice, prin intermediul catuselor, sub pretextul asa-zisei lupte anticoruptie. O lupta selectiva, a subliniat Traian Basescu, in care „capii mafioti au fost lasati si cu banii, si liberi”: „Capii mafioti de tip Pescariu, de tip Claudiu Florica, de tip mai stiu eu care, au fost lasati si cu banii, si liberi. Este o minciuna cand ni se spune 'Obiectivul este recuperarea banilor'. Pai, cum, frate, cand pe Pescariu si pe Claudiu Florica ii lasi cu banii furati de la Microsoft, nici macar nu-i pui martori in proces? Pur si simplu, baietii au ramas cu avioanele, au ramas cu vilele la Monaco, au ramas cu conturile in strainatate. Tinta au fost oameni politici si nicidecum recuperarea banilor. Cum si la ANRP, uitati-va ca domnul Visoiu a ramas cu cei 60 de milioane de dolari la o recuperare acuzata de DNA a fi ilegala. A ramas cu banii dati de ANRP. Cei care erau in consiliul ala al ANRP-ului sunt toti arestati si cu interdictii s.a.m.d. Dar domnul Visoiu e lasat neatins si cu banii, si cu libertatea, si cu toate cele. Eu sunt de acord sa le lasi libertatea celor care denunta, dar nu si banii. Banii trebuie luati.”


Fostul presedinte Traian Basescu a lansat totodata si un scenariu ingrijorator. Acela in care, satula de coruptia intregului Parlament pe care Secta” SRI-DNA i-o serveste in mod sistematic, populatia Romaniei va alege calea extremismului:

Este o secta a securitatii nationale care vrea sa controleze si decizia politica, fara s-o faca transparent. In mod categoric, s-a format in timpul mandatului meu. N-am sesizat, n-a fost agresiva pana cand nu mi-am terminat eu mandatul. Dar acum o vedeti. Este prezenta in Guvern. Va dau doua nume prin domnul profesor Dancu, prin domnul profesor de la Educatie, Adrian Curaj. Vedeti cum ii protejeaza pe doctorii falsi facuti de Academia Nationala de Informatii. Este prezenta in ambasade. Iata, Mihalache tocmai pleaca, academicianul Mihalache de la Academia Nationala de Securitate sau de Securitate Nationala. Este prezenta in ANAF, este prezenta in ANI, este prezenta oriunde se pot lua decizii importante. Pe de o parte, ei se protejeaza intre ei. Pe de alta parte, duc o lupta teribila cu politicul. Iar rezultatul este cel pe care il vedeti, o crestere foarte rapida a nationalismului extremist. Si ajungem sa punem candidati si la mari partide oameni care au o tusa puternica a nationalismului extremist in abordarile lor, pentru ca asta incepe sa placa la popor. Pai, daca o clasa politica aleasa cu pacate - repet, cu pacate - este adusa in situatia de a fi in corpore declarata corupta de popor, ca urmare a modului cum se fac cererile, spre exemplu, la Parlament, bineinteles ca alternativa poporului este sa se indrepte catre extremism. Si sa nu credeti ca cei care o fac nu sunt constienti. S-ar putea ca decizia lor sa fie sa indrepte Romania catre o abordare nationalist-extremista si izolationista. Atentie unde vom ajunge!

Prezentam in continuare declaratiile lui Traian Basescu:

Moderator: Nu e usor sa fii primar, vin multe plangeri in urma unei astfel de functii... Va este frica de DNA?

Traian Basescu: Doamna, nu-mi este frica de DNA, nu-mi este frica de Parchetul General pentru ca stiu ce am facut. Adica credinta mea este ca toate actiunile mele s-au incadrat in lege. Dar nu as veni in zona asta ca nu asta mi se pare important. Eu m-as intreba de ce am ajuns la candidati de tip Marian Munteanu, pe care, repet, am o pozitie neutra fata de el. Nu-l urasc, nu-l iubesc. Dar de ce am ajuns la candidati de tip Marian Munteanu? De ce am ajuns sa fim tara care gazduieste o intalnire la varf a nationalistilor europeni? De ce tot mai multe partide nationaliste se infiinteaza? De ce am vazut un partid condus de un deputat care a luat steagul UE si l-a aruncat?

Moderator: Va referiti la domnul Diaconu?

Traian Basescu: Diaconu.

Moderator: De ce? Aveti si raspunsul?

Traian Basescu: Da, doamna, cred ca am raspunsul. Pe de o parte, sunt realitatile clasei politice existente. Pe de alta parte, sunt exagerarile unei decizii de a curata clasa politica. Si decizia nu aparitie politicului. Si de a o curata abuziv cu catusele aratate in fiecare zi. Si populatia n-o sa mai vada alt orizont decat acela al nationalismului. Va asigur ca asta e rezultatul modului in care se duce, cu zurgalai si cu discreditarea institutiilor politice, lupta anticoruptie.

Moderator: Dar cine da aceste ordine?

Traian Basescu: Doamna, ca sa nu ne amagim, exista niste creiere care ordona si niste institutii care executa lupta anticoruptie in acest mod, cu discreditarea institutiilor politice. Evident SRI-ul este implicat in conceptia de curatare a clasei politice in acest mod.

Traian Basescu: Creierele fiind de la SRI?

Traian Basescu: Categoric, da. Nu am dubii aici. Este o secta a securitatii nationale raspandita in toate institutiile statului care are un leadership, o structura nevazuta in SRI, care are un executant care este DNA-ul si care are ca obiectiv discreditarea institutiilor politice. Mie-mi pare rau daca nu asta intentioneaza, dar asta realizeaza prin modul cum distrug pur si simplu credibilitatea institutiilor politice. Va dau un exemplu.

Moderator: Va rog. Voiam doar sa va intreb daca chiar si pe dumneavoastra vor sa va distruga?

Traian Basescu: Nu, doamna, nu fac parte. Eu am in buzunar un talon de pensie. Nu sunt in aceasta zona.

Moderator: Sunt si membri ai familiei dumneavoastra cu probleme si de aici vin cei care spun ca atacati...

Traian Basescu: Nu. Membrii familiei mele au fost implicati pentru ca eu trebuia sa fiu tintuit, adica sa nu mai am un cuvant in politica, poate stau mai linistit. si imediat ce mi-am terminat mandatul, gineri, nepot, toata lumea, fiicei mele i-au pus sub sechestru terenul, daca te poti gandi la asa ceva, la o tranzactie facuta cinstit, cu credit luat transparent. Dar s-a dovedit ca se poate.

Moderator: Poate v-ati asumat dumneavoastra terenul de la Nana.

Traian Basescu: Asa este. Deci ma scot pe mine din aceasta situatie.

Moderator: Creierele sunt din Romania sau din strainatate?

Traian Basescu: Nu, sunt din Romania, doamna. Sunt din Romania si sunt doua categorii de oameni: oameni care detin informatia, si oameni care detin catusele, care executa procesul de discreditare a institutiilor politice. Cum se face discreditarea Parlamentului? Spre exemplu, ai un politician care este suspect ca ar incalca legea. Devine suspect in urma unor denunturi pentru fapte petrecute acum 5, 7, 12 ani. Nimic mai simplu pentru a discredita Parlamentul decat sa ceri arestarea acelui politician pentru ca este un proces care duce toate reflectoarele opiniei publice pe Parlament.

Moderator: Asta arata cat de slab e Parlamentul ca nu stie sa justifice.

Traian Basescu: Numai o clipa, ajungem imediat. Cand acest proces se repeta saptamanal, ai unul-doi parlamentari pentru care ceri arestarea fara rost, arestare la fragrant, la viol, la talharie, la spargerea casei, la luare de mita si prins in flagrant. Atunci ii arestezi. Dar pe denunturi, pentru fapte petrecute cu ani in urma, nu se justifica cererea de arestare in opinia mea. Insa...

Moderator: Ei au dreptul si solicita acest lucru considerand ca au si motivele necesare.

Traian Basescu: Da. Doamna, servim populatiei ca ar avea motivele necesare, ca nu fuge parlamentarul ala si nici nu distruge probe. Daca distruge probe cum a incercat domnul Paun, de buna seama trebuie arestat. A incercat sa falsifice, sa influenteze martori. Dar atat timp cat in baza denunturilor nu se produce acest lucru, influentarea martorilor, nu ai de ce sa ceri arestarea, in opinia mea. Ma rog, acest proces saptamanal prin care se cer arestari de parlamentari a ajuns ca in ochii populatiei sa duca la o singura abordare: Tot Parlamentul este un Parlament de ticalosi corupti. Ceea ce nu e adevarat. Eu stiu oameni din Parlament care traiesc din salariul lor, isi fac datoria onest.

Moderator: Sigur, care muncesc, pe care-i gasesti acolo la serviciu.

Traian Basescu: Vin cu proiecte de lege. Uitati-va la asta cat s-a zbatut omul asta. Nu stiu, buna, rea, Legea darii in plata. A avut parlamentari care l-au sustinut. A obtinut sa treaca legea, negociata, nenegociata. Sunt multi astfel de parlamentari. Dar pe balonul asta care se lanseaza, azi cer arestarea, e un proces intreg, presa il reflecta cu atentie majora, pe buna dreptate, a cerut DNA-ul arestarea, a trimis Parchetul General la minister cererea de arestare, a trimis ministerul la Parlament solicitarea de arestare, se analizeaza in comisie arestarea, se voteaza arestarea – tine cel putin o saptamana acest proces pentru fiecare parlamentar. Si cand ai grija sa servesti populatiei saptamanal una-doua cereri de arestare, sigur ca se creeaza impresia ca acea institutie este o institutie profund corupta care trebuie sa dispara.

Moderator: Nu ne spuneti si nume? Cine sunt aceste creiere? Nu stiu, le stiti, dumneavoastra le stiti?

Traian Basescu: Doamna, le pot intui. Mi-e greu sa pun degetul, dar este clar ca lucrurile, analiza se produce la varful SRI-ului care este coordonat de generalul Coldea. Si executia se produce la varful DNA-ului coordonat de doamna Kovesi.

Moderator: Cu aprobarea cuiva?

Traian Basescu: Nu, doamna, este fara aprobare, fara aprobarea nimanui.

Moderator: Nu mai stie nimeni de aceste lucruri?

Traian Basescu: Nu mai stie nimeni, este decizia lor. Numai ca sa stiti ca in SRI mai exista o directie care se numeste Directia de Aparare a Constitutiei. Acea directie ar fi trebuit sa dea demult decidentilor politici o analiza: ce inseamna distrugerea totala a credibilitatii institutiilor politice. Stiti ce inseamna asta? Inseamna ce vedeti, un Parlament timorat. Din ce cauza? Va spun eu din ce cauza. Din cauza modului in care s-au finantat campaniile. Si este usor sa vii in 2016 sa spui „Pai, cand legea era altfel, uite, ati primit bani de campanie si ati facut afise, ati cumparat gaini, ati cumparat ulei si zahar si galeti de la omul de afaceri cutare care acum vine si denunta”.

Moderator: Este cazul deputatului Popescu, care a fost in campanie PDL si nu numai.

Traian Basescu: Nu numai Popescu. Popescu n-a mancat nici un copan de pui, n-a dat acei pui la populatie in campania electorala, ci i-a dat de Paste. Deci cu mult inainte de inceperea campaniei electorale. Dar asta-i viata.

Moderator: S-a considerat mita electorala si este condamnat.

Traian Basescu: Da. Doamna, imi pare rau. Uitati-va, acum citeam, inainte sa plec aici. Donatii pentru candidatii la presedintia Statelor Unite, se strang miliarde. Miliarde! Care se duc inspre populatie in concerte, in cadouri, in tot ce vreti dumneavoastra.

Moderator: Dar la vedere, nu? Adica toate aceste donatii. Ma gandeam la Ludovic Orban pe care l-au acuzat in ultima perioada tot legat de asa ceva.

Traian Basescu: Aia e altceva. S-a dat vreun kilogram de ulei pe ascuns? Nu, s-au dat la vedere, le-au dat partidele.

Moderator: In scopuri electorale. Cred ca aici este cumva legatura.

Traian Basescu: Doamna, e de discutat. Daca primeste bani de la om de afaceri si-i duce acasa, politicianul acela trebuie arestat. Atat timp cat i-a folosit in campanie pe mentalitatea noastra, ca nu poti sa spui „Bai, frate, asta a facut ceva ce nu e pe mentalitatea romanilor”. Asa au gandit romanii.

Moderator: Calin Popescu Tariceanu este ultimul candidat, daca vreti, care a fost chemat la DNA. Este Calin Popescu Tariceanu, nu stiu, singurul care are curajul in aceasta perioada sa se lupte cu ceea ce spuneti dumneavoastra ca este acest scenariu?

Traian Basescu: Doamna, eu nu as duce-o, nu este un scenariu, este o realitate pe care o vedeti. Este o secta a securitatii nationale care vrea sa controleze si decizia politica, fara s-o faca transparent.

Moderator: Secta aceasta s-a format sub presedintia dumneavoastra, domnule Basescu? Ca doar nu s-a format acum, de cateva luni, nu?

Traian Basescu: In mod categoric, s-a format in timpul mandatului meu. N-am sesizat, n-a fost agresiva pana cand nu mi-am terminat eu mandatul. Dar acum o vedeti. Este prezenta in Guvern. Va dau doua nume prin domnul profesor Dancu, prin domnul profesor de la Educatie, Adrian Curaj. Vedeti cum ii protejeaza pe doctorii falsi facuti de Academia Nationala de Informatii. Este prezenta in ambasade. Iata, Mihalache tocmai pleaca, academicianul Mihalache de la Academia Nationala de Securitate sau de Securitate Nationala.

Moderator: Pleaca la Londra. Stiu ca ati criticat aceasta nominalizare la un moment dat.

Traian Basescu: Da. Este prezenta in ANAF, este prezenta in ANI, este prezenta oriunde se pot lua decizii importante. Pe de o parte, ei se protejeaza intre ei. Pe de alta parte, duc o lupta teribila cu politicul. Iar rezultatul este cel pe care il vedeti, o crestere foarte rapida a nationalismului extremist. Si ajungem sa punem candidati si la mari partide oameni care au o tusa puternica a nationalismului extremist in abordarile lor, pentru ca asta incepe sa placa la popor. Pai, daca o clasa politica aleasa cu pacate - repet, cu pacate - este adusa in situatia de a fi in corpore declarata corupta de popor, ca urmare a modului cum se fac cererile, spre exemplu, la Parlament, bineinteles ca alternativa poporului este sa se indrepte catre extremism. Si sa nu credeti ca cei care o fac nu sunt constienti. S-ar putea ca decizia lor sa fie sa indrepte Romania catre o abordare nationalist-extremista si izolationista. Atentie unde vom ajunge!

Moderator: Vedeam, Calin Popescu Tariceanu, am vorbit la un moment dat, pare ca va intra in cursa electorala. Nu stiu, ne spuneau apropiatii domniei sale ca acest lucru l-a determinat cumva sa mearga intr-o cursa electorala. Dumneavoastra?

Traian Basescu: Doamna, Calin, ca si Vasile Blaga, pana acum n-au castigat saracii nici macar o primarie de comuna. Ca sa fii politician trebuie sa ai niste performante directe. Cred ca a venit timpul ca si Calin sa incerce la o comuna, la un oras, la un municipiu, la Capitala, undeva sa incerce acea legitimare profunda pe care ti-o da functia obtinuta prin vot direct.

Moderator: Este al doilea om in stat. Nu stiu, a fost presedintele PNL si Calin Popescu Tariceanu, prim-ministrul dumneavoastra, daca vreti, la un moment dat.

Traian Basescu: Doamna, discutam de o alta parte a politicii, acea parte care te legitimeaza definitiv ca un om politic. Iar acea parte, dincolo de functiile numite sau negociate, ca a fost prim-ministru pe negociere.

Moderator: L-ati numit dumneavoastra.

Traian Basescu: Da, doamna. A fost desemnat presedinte de Senat pe negociere. E, ca sa te definesti ca om politic iti trebuie si o functie obtinuta prin alegeri directe. Or, cred ca la varsta lui, e de-o seama cu mine Calin sau cu vreo cateva luni mai mic, i-a venit si lui timpul sa se legitimeze ca om politic.

Moderator: Intrati si dumneavoastra in campania electorala? Candidati la Primaria Capitalei, domnule Basescu?

Traian Basescu: Doamna, fiti convinsa ca decizia mea este luata, dar nu consider oportun sa va spun ce decizie am luat.

Moderator: Mai sunt cateva zile.

Traian Basescu: Doamna, eu imi pot permite sa imi anunt deciziile si mai tarziu.

Moderator: Legal trebuie sa va inscrieti pana, nu stiu, luni cred, lunea viitoare.

Traian Basescu: Pana pe 26.

Moderator: Da. Vorbeste lumea ca l-ati arunca in cursa pe Robert Turcescu.

Traian Basescu: Interesant ce vorbeste lumea...

Moderator: Deci nu spuneti „nu” unei astfel de idei...

Traian Basescu: Deci eu va spun „interesant”.

Moderator: Si cand o sa ne anuntati? Toata lumea se gandeste la modalitatile prin care dumneavoastra ati intrat intr-o cursa electorala, asa, pe ultima suta de metri, surpriza de la final. Vreti sa ne mai faceti o surpriza?

Traian Basescu: Doamna, sa fiti convinsa ca o sa fac ce trebuie. O sa fac ceea ce se cade pentru un politician ca mine, care a obtinut doua mandate de parlamentare, doua mandate de primar general, doua mandate de presedinte al Romaniei. Deci am discernamantul sa fac ceea ce se cade sa fac dupa un asemenea background politic.

Moderator: Asta inseamna ca nu veti candida.

Traian Basescu: De unde trageti aceasta concluzie?

Moderator: Spuneati si dumneavoastra la un moment dat, dupa ce ai fost presedinte si, nu stiu, ministrul Transporturilor, nu te duci la Capitala...

Traian Basescu: Eu de la politica am obtinut toate functiile politice care se obtin prin vot: parlamentar, primar, presedinte.

Moderator: N-ati fost prim-ministru, asta voiam sa spun, dar ati spus cu votul.

Traian Basescu: Da.

Moderator: Va pare rau ca n-ati fost prim-ministru?

Traian Basescu: Nu-mi pare rau, doamna, ca nu mai aveam timp sa fiu presedinte. Totusi, am devenit presedinte la 52 de ani.

Moderator: Poate va propun cei care vor castiga alegerile sa fiti prim-ministru.

Traian Basescu: Cine stie, doamna? Poate le da Dumnezeu gandul cel bun. Sau poate vor si ei sa aiba cel mai bun prim-ministru pe care l-a avut vreodata Romania. Cine stie?

Moderator: Deci acceptati. Propunerea sa vina ca dumneavoastra acceptati.

Traian Basescu: Doamna, putem discuta.

Moderator: „Oprescu te-a batut in 2008 de parca erai din Vaslui si nu de la vamile din Bihor”, ii scriati lui Vasile Blaga...

Traian Basescu: Adica smecher.

Moderator: Smecher era la vamile din Bihor?

Traian Basescu: Da, da.

Moderator: Dar ce inseamna „parca erai din Vaslui”.

Traian Basescu: Adica e un om modest venit in Capitala.

Moderator: Asa! Deci modest asa este omul din Vaslui. Am inteles.

Traian Basescu: Va spun si de ce a fost aceasta replica. Eu am avut decenta sa nu atac vreun lider al fostului PDL. De regula, ei au mai incercat sa ma piste pe ici, pe colo in emisiuni folosindu-se de numele meu intr-o ocazie sau alta.

Moderator: Bun, dar v-ati dus la perdeluta.

Traian Basescu: Dar Vasile Blaga m-a deranjat cumplit in doua declaratii pe care le-a facut, inainte de aceasta cu „sa intre in ring”, ca si cum el ar fi fost vreunul bucuros sa intre in ring.

Moderator: A condus campanii.

Traian Basescu: A facut declaratii extrem de urate despre PMP, un partid care are 85% din membri oameni care nu au mai facut politica niciodata. I-a etichetat ca fiind gunoaie. Or, asta nu-i iert foarte curand. Vreau sa cred ca a fost intr-un entuziasm verbal si el, neavand prea multe idei, s-a adresat in acest mod unui partid, fie el si considerat un partid mic. Dar nu-l iert pentru ca sunt, nu l-am iertat pentru ca sunt atatia oameni cu bun-simt in acest partid, oameni care, repet, nu au facut niciodata politica pana acum. Au niste stangacii dezarmante de multe ori, dar mi-s dragi exact din cauza asta, pentru ca au spus: „A trecut vremea sa stam deoparte. Intram in politica”.

Moderator: Sunt cateva sondaje pe care as vrea doar sa le aducem aminte telespectatorilor, sa vedem si sa le comentam cumva, sa vedem cum vedeti dumneavoastra. Am ales mai multe, sa nu ne acuzati de mai stiu eu ce parti-pris-uri.

Traian Basescu: Nu va acuz, doamna.

Moderator: Pe cine ar vota romanii? 38% PSD, este un sondaj INSCOP, 37,2% liberalii. PMP 5,1% si UDMR 5%. Mi-am adus aminte, vorbea Bogdan Chirieac la un moment dat, o sa ne spuneti, ca daca nu intrati in aceasta cursa PMP-ul nu intra in Parlament. si de aici poate si o obligativitate, daca vreti, politica a dumneavoastra sa intrati in cursa pentru Capitala.

Traian Basescu: Si Bogdan Chirieac e framantat de soarta PMP-ului. Banuiesc ca nu doarme noaptea.

Moderator: Nu stiu. Asta va rog sa-l intrebati pe Bogdan Chirieac. Avangarde: 31% Gabriela Firea, 16% dumneavoastra, iata, la Primaria Capitalei daca ati candida. Calin Popescu Tariceanu aproape de dumneavoastra, 15%. Nicusor Dan 15%. 10% Ludovic Orban. Era facut in perioada in care nu se retrasese inca Ludovic Orban. si Sociopol: 35% Calin Popescu Tariceanu, 33% Victor Ponta. Atentie, este incredere, este capitolul incredere, nu la personaje. Este facut pe sectorul 2 acesta, pentru ca este trecut acolo Neculai Ontanu 31%. Castiga PSD-ul alegerile? Nu stiu, locale?

Traian Basescu: Cred ca da. Adica PNL-ul a luat-o pe o panta a erorilor politice atat de consecventa incat se pare ca face loc PSD-ului, in conditiile in care PSD-ul nu face nimic si are mari probleme legate de justitie cu oamenii. Nu de justitie, de parchete, ca justitia sunt judecatorii. Deci se pare ca PSD-ul se detaseaza tot mai mult de PNL in ultima perioada pe fondul erorilor PNL-ului.

Moderator: Imi spuneti ca in acest moment ar castiga Primaria Capitalei Gabriela Vranceanu Firea?

Traian Basescu: Asa cum ne arata toate sondajele, da.

Moderator: Daca intrati dumneavoastra in cursa?

Traian Basescu: Nu castiga nimeni altcineva decat eu.

Moderator: A, bine, asta stiu, spuneti dumneavoastra, dar PMP-ul este jos. Nu stiu daca va ajuta.

Traian Basescu: Doamna, jos inseamna un partid care abia se formeaza. Putea fi mult mai rau. Uitati-va la partidul doamnei Monica Macovei, ca nu se mai vede, nu se mai zareste. Uitati-va la PNT-CD, uitati-va la multe alte partide mult mai titrate decat PMP-ul. Eu sunt convins ca asa cum PMP-ul a trecut pragul electoral la europarlamentare, aduceti-va aminte, cu Elena Udrea presedinta a partidului, a trecut pragul.

Moderator: Si cu un scor foarte mare in Bucuresti, daca-mi aduc aminte.

Traian Basescu: Al doilea partid in Bucuresti, daca va puteti imagina! Deci este un partid care are resurse. Nu dormim cu capul pe sondaje. si va asigur ca va face un scor bun la locale.

Moderator: O greseala este si desemnarea lui Marian Munteanu? Vorbeati de greselile PNL.

Traian Basescu: Doamna, este discutabil daca este o greseala. S-ar putea PNL-ul, de dragul scorului, sa fi facut o miscare foarte buna. Va vorbeam mai inainte. Prinde aripi filonul nationalist. Oamenii nu mai au incredere in institutiile politice, incredere care a fost profund erodata de institutii bugetare, nu vorbim de altceva, prin modul in care s-au facut actiunile impotriva institutiilor politice si a Parlamentului si a partidelor in mod deosebit. Este, daca acesta a fost obiectivul unor institutii de forta, incep sa si-l atinga. si nationalismul va inflori in Romania. si stiti ca romanii nu sunt cu jumatati de masura. Au respins nationalismul pana de curand. Dar daca il vor vedea ca singura solutie, se vor indrepta cu toata convingerea catre el pentru o lunga perioada de timp.

Moderator: Dar care este solutia domnule Basescu?

Traian Basescu: Doamna, solutia este o activitate decenta a institutiilor de forta, nu un festival, nu o discreditare deliberata a institutiilor politice pentru ca sunt foarte multi oameni in institutiile politice care-si dau viata pentru ce au de facut. Adica o fac cu credinta, cu buna credinta. Eu cunosc atat de multi parlamentari, oameni onesti care sunt pur si simplu ingroziti de ce aud la adresa lor si condamnarile astea in bloc, Parlamentul coruptiei. Dar nu le spune, le-ati vazut ca le strigau si ciobanii cand au venit la Parlament, ti le striga si omul in strada. si sunt un om care a batut 30 de judete in ultimele doua luni.

Moderator: Si care nu a aparat pana acum Parlamentul prea mult.

Traian Basescu: Doamna, una e batalia politica cu Parlamentul, si alta este distrugerea in aceasta maniera. Si ea este categoric facuta dupa un plan deliberat. Ca se urmareste impingerea Romaniei intr-o anumita zona, ca exista o alta comanda decat cea a democratiei care trebuie consolidata, pentru ca, stiti cum e si cu lupta asta anticoruptie, marea veselie pare a fi in distrugerea institutiilor politice. Dar capii mafioti de tip Pescariu, de tip Claudiu Florica, de tip mai stiu eu care, au fost lasati si cu banii, si liberi. Deci nu a fost, este o minciuna cand ni se spune „Obiectivul este recuperarea banilor”. Pai, cum, frate, cand pe Pescariu si pe Claudiu Florica ii lasi cu banii furati de la Microsoft, nici macar nu-i pui martori in proces? Pur si simplu baietii au ramas cu avioanele, au ramas cu vilele la Monaco, au ramas cu conturile in strainatate. Tinta au fost oameni politici si nicidecum recuperarea banilor. Cum si la ANRP, uitati-va ca domnul Visoiu a ramas cu cei 60 de milioane de dolari la o recuperare acuzata de DNA a fi ilegala. A ramas cu banii dati de ANRP. Cei care erau in consiliul ala al ANRP-ului sunt toti arestati si cu interdictii s.a.m.d. Dar domnul Visoiu e lasat neatins si cu banii, si cu libertatea si cu toate cele. Eu sunt de acord sa le lasi libertatea celor care denunta, dar nu si banii. Banii trebuie luati.

Moderator: Vorbeati de Parlament si imi aduceam aminte de o declaratie a presedintelui Klaus Iohannis, cel care vorbea de schimbarea clasei politice si ca trebuie schimbata actuala sau, nu stiu, clasa actuala politica. Sunt de aici mesaje pe care le transmite presedintele Iohannis? Cum vedeti?

Traian Basescu: Doamna, si eu sunt de acord ca o innoire a clasei politice trebuie facuta, dar trebuie sa vedem cu cine. Pai, daca o innoim cu nationalisti extremisti, cu oamenii doamnei Le Pen, sa fiti siguri ca Romania se distruge singura. Si este un avertisment public pe care il fac. Iar cei responsabili de acest concept al sectei securitatii nationale care trebuie infiltrata peste tot si trebuie sa controleze decizia politica trebuie sa stie ca in mine au un adversar. Pentru ca eu inteleg ce se intampla in institutii. Nu sunt parasutat acum in viata politica si nu inteleg care sunt abordarile in centrele de decizie.

Moderator: Presedintele Iohannis accepta situatia aceasta? Cum vedeti mandatul lui de pana acum?

Traian Basescu: Doamna, in primul rand, nu stiu daca o intelege. Si va mai spun un lucru. Eu am trait aceasta experienta a noviciatului la Cotroceni. Va rog sa ma credeti...

Moderator: Dureaza mult, domnule Basescu?

Traian Basescu: Depinde de inteligenta fiecaruia. La mine a durat vreun an si jumatate - doi. Dar, daca nu te ocupi, poate sa dureze tot mandatul.

Moderator: Si presedintele Iohannis?

Traian Basescu: Nu stiu, vom vedea. Eu imi aduc aminte de un lucru. Nu am schimbat sefii institutiilor de forta imediat ce am venit, pe unii pentru ca nu puteam, pe altii pentru ca nu aveam cu cine. Dar am zis sa stau putin sa trag aer in piept. Nu am vazut oameni mai dispusi sa faca si ce cred ei ca ar vrea presedintele, nu ce le cere, decat cei care sunt numiti de presedintele anterior si vor sa-si mentina functiile. Asta este tipul de bugetari pe care apuci si ii numesti in functii foarte inalte de tineri, ajung sa le cam expire mandatele cat inca sunt tineri si-si pun problema: „Si eu ce fac de a doua zi, dupa ce imi termin mandatul? Ia sa raman eu in functie vesnic daca pot. Asta este si scopul crearii acestei secte a securitatii nationale cu oameni cu doctorate in academiile militare, in academiile de informatii. Sunt raspanditi in toate institutiile, in Parlament, in Ministerul Educatiei, in agentii.

Moderator: Spuneti ca presedintele Klaus Iohannis inca nu-si da seama de asa ceva?

Traian Basescu: Nu stiu. Doamna, eu vreau sa va spun un lucru. Nu ar trebui sa astepte cineva ca presedintele sa fie primul care sa-si dea seama. In SRI exista o directie, Directia pentru Apararea Constitutiei. Iar acea directie demult trebuia sa-i fi predat presedintelui Romaniei o analiza: care sunt efectele discreditarii profunde, totale a institutiilor politice. Efectele vor fi dezastruoase. Si sa stiti ca nu se fac numai prin actiunile institutiilor. Si la dumneavoastra in presa exista o divizie de presa pe care doar apesi pe buton si ea reactioneaza.

Moderator: Klaus Iohannis, spuneati la un moment dat, vorbeam, vedeam zilele acestea cum, nu stiu, curg zilele pana cand se radiaza, nu stiu ce se intampla cu casa domniei sale pe care a pierdut-o. Cum este clar ca scade in sondaje in aceasta perioada. Nu stiu, asa ne spun sociologii... Cum vi se pare?

Traian Basescu: Doamna, nu as lega lucrul acesta de situatia imobiliara pe care o are domnul presedinte Iohannis. L-as lega mai mult de lejeritatile pe care si le permite cu lungi deplasari, de multe ori inutile ca lungime, cu excentricitati de genul sa aiba si sotia presedintelui Mercedes, nu numai presedintele, cu renovari care pot ajunge si la 3 milioane de euro la resedinta.

Moderator: 3 milioane de euro spuneti?

Traian Basescu: Mi-am dat si eu o parere. Cu achizitii de tot soiul de instalatii la Cotroceni, sa stropeasca iarba si gradina. Cred ca nu se axeaza pe prioritati. si trebuie sa va mai spun un lucru.

Moderator: Este nevoie de aceste investitii?

Traian Basescu: Nu. Dar daca asta a devenit o prioritate la Cotroceni, poate trebuie rezolvata si problema asta.

Moderator: Imi aduc aminte si Calin Popescu Tariceanu la un moment dat spunea, zilele acestea, de la consultari, ca e nevoie de renovari. Nu stiu la ce s-o fi referit si domnul Tariceanu.

Traian Basescu: Nu stiu. Recunosc ca eu nu am constatat demolari, caderi de pereti. Sigur, Palatul Cotroceni nu e nou. Este mobilat inainte de Revolutie, este poate putin cam desuet. Dar probabil ca nu asta e problema majora a Presedintiei Romaniei, ca are, n-are bucatarie. Eu nu suportam sa simt prin Cotroceni miros de mancare. Am spus, „desfiintati bucataria. Si, vreti, comandati si va vine cu o saorma, cu ce vreti voi, dar sa nu simt miros de mancare in Cotroceni”.

Moderator: Deci dumneavoastra ati desfiintat bucataria de la Cotroceni?

Traian Basescu: Eu am desfiintat-o, da. Eu sunt capul rautatilor.

Moderator: O sa incercam sa vedem cum vedeti dumneavoastra activitatea Guvernului Ciolos de pana acum. Si incercam sa vedem ce se intampla cu pensiile si cu salariile asa cum ne explica, imediat dupa publicitate, fostul presedinte al Romaniei, Traian Basescu. Revenim.

Am revenit in direct, doamnelor si domnilor. Pensii, salarii, Guvernul Ciolos. Domnule Basescu, e pericol sau nu? Ce intelegi dumneavoastra din toate aceste stangacii cateodata?

Traian Basescu: Doamna, dupa mine cel mai mare pericol nu este legat nici de pensii, nici de salarii. Dupa mine, cel mai mare pericol este impingerea deliberata a romanilor catre abordari nationaliste extremiste. Si avem nominalizarea de la PNL care ne arata lucrul acesta. Avem partide tot mai multe care se infiinteaza ca partide nationalist-extremiste. Si ce a fost Vadim Tudor a fost o joaca de copii. Vor porni romanii pe acest filon si va fi vai de capul nostru. Eu o spun...

Moderator: In viitorul apropiat? Adica pana la alegerile, un stiu, parlamentare sa spunem? Ca atunci ar fi periculos.

Traian Basescu: Doamna, s-ar putea deja la alegerile parlamentare, pe guvernarea proasta, balbaita a Guvernului de tehnocrati... Parlament. Dar nu neaparat partide noi. Ce abordare va avea PNL-ul in continuare dupa miscarea cu Marian Munteanu? Va scoate lideri nationalisti pentru alegerile din toamna?

Moderator: Marian Munteanu se inscrie in aceasta linie a nationalismului?

Traian Basescu: Dupa mine este un lider de tip nationalist, un lider de tip legionar. Dar nu e rostul meu sa-l critic. Eu nu pe Marian Munteanu il critic si nu relatia lui, stiu eu, cu ce institutii sau ce personalitati. Abordarile lui acestea sunt. El poate sa le aiba. Le-au avut multi in Romania, dar nu au prins. E, se pare ca ajungem intr-o epoca in care vor prinde aceste abordari la populatia care nu mai crede in Parlament. Si va spun un lucru esential. Cand ajungi cu o populatie care nu mai crede in institutiile democratice, institutiile politice, populatia incepe sa creada in idei nationaliste. Aduceti-va aminte la Ceausescu. Organele n-au avut ezitare sa traga in populatie la Revolutie pentru ca-si aparau privilegiile sefii organelor. Doamne fereste!

Comentarii

# unul din lumea cea mare date 18 April 2016 14:27 +26

normal sa/i numeasca SECTA, CA/S CREATIA LUI DE MOROI!!!!!!!

# remember date 18 April 2016 22:18 +9

ep.2/ Multi spun ca ascensiunea securismului a inceput odata cu instalarea lui Bassecu la Cotroceni. Gresit.Securistii au cucerit pas cu pas intreaga Romanie imediat dupa caderea lui Ceausescu.La inceput au fost mai mult preocupati de probleme economice dar in paralel s-au ocupat si de selectarea politicului iar incomozii de gen Nastase,Tariceanu,Ponta,Voiculescu au fost inlaturati pas cu pas.In acelasi timp s-au ocupat si de promovarea legilor ce le-au asigurat marile tunuri ecomomice (devalizarea bancilor,spulberarea flotei,macelarirea industriei etc).In provincie puterea noii securitati s-a facut simtita mult mai repede decat in Bucuresti.S-au costituit adevarate insule securiste asa cum au deveni Aradul lui Falca si Coldea,Clujul,Timisoara,Sibiu,Constanta dar nici celelalte mari orase lae tarii nu s-au lasat mai prejos.Politicul, in toata aceasta perioada nu a prea contat in provincie.Economicul a fost prioritar dar step by step,clanurile securiste locale au obtinut control total.

# remember date 18 April 2016 22:28 +9

ep.3/CONCLUZIA- Astazi clanurile locale securiste se subordoneaza clanului securist national dar daca va imaginati ca Luluta si Coldea ocupa locuri la loja, cred ca va inselati. Nu trebuie sa faci studii de caz si nici nu trebuie sa fii prea destept ca sa-ti dai seama ca cei doi mentionati de Bassecu, nu depasesc inteligenta unei slugi docile, ca atare nu sunt decat niste papusati de cei ce conduc cu adevarat destinele acestei tari.Cine sunt papusarii, sefi de clan, ii puteti intui daca aveti acces la averile securistilor de frunte din toate timpurile si al pozitiile lor in adevata lume a moroilor.Asa ca UNULE, tu ar cam trebui sa intuiesti raspunsul!!! :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :P :P :P

# Salvamar date 19 April 2016 09:15 +6

Este corect ce spui. Fostii securisti conduc azi mari firmeprin provincie, toate cu capital romanesc si te intrebi daca patronii lor din acte sunt ”adevarati” sau sunt interpusi. basescu are dreptate numai pe jumate. nationalismul extremist dedrepta duce la dictatura, dar NU la izolationism. Americanii s-au inteles mult mai bine cu dictaurile decat cu tarile democrate - vezi tarile din America latina, dar si lovitura militara de stat din grecia realizata cu sprijin american. ”democarcy” este numai o lozinca, un fals drapel sub care SUA calca lumea in picioare. Aratati-mi si mie o tara in care SUA a dus democratie....Acum e randul Romaniei sa experimenteze modelul american de ”democracy”, adica sub faldurile extremismului nationalist, defaimarii partidelor politice, parlamentului, poporul sa zica ca e mai bine cu dictatura si fara parlament sau un parlament slab si obedient, usor de controlat cu catuse si Kovesi. Partidele de stanga nu au placut SUA niciodata si asta este vizibil.

# mulder, agentul mulder date 18 April 2016 14:31 +14

cu tot respectul insa cred ca analiza binomului este facuta corect. Chiar daca sa zicem ca ar scartai faptul ca nu a stiut pe "vremea" lui, insa e corecta paralela si, de ce nu, posibila varianta a realitatii - ca nu s-a manifestat pe vreme lui intrucat era un presedinte jucator, nu presedinte vizitator (al propriei tari!!). Pe urma ce deranjeaza? Adevarul sau ca il spune un personaj urat de multi romani?! 8)

# Vladi Mir date 18 April 2016 15:36 +14

Dragul meu Mulder,  gura PACATOSULUI adevăr grăiește, dar cu toate astea nu se mai ... "albește"!!

# Vladi Mir date 18 April 2016 15:16 +16

Mă întreb și va intreb: când se vor naște scenaristul si regizorul care să poată ecraniza un thriller pe măsură acestui **** traian băSecu, care acum interpreteaza doar rolul de feciorelnica primadona, intr-un autentic și  mizerabil film cu prosti, pentru prostirea celor ce i-au plătit, ii plătesc si ii vor plăti din jalnica lor sărăcie destrăbălată lui viața de geambas ?!

# unul din lumea cea mare date 18 April 2016 16:06 +13

ptr vladimir// dracu a vazut moroi alb ca sa se ,,albeasca,, si asta?(prietene vazui ca intrasi in dezacord cu moroii justitiei,de la mine oricum ai verde-,,ca nu sintem in secta lor,,-

# stelu menestrelu date 18 April 2016 16:35 +17

DNA si SRI nu sunt SECTA ci un ASHRAM la dispozitia lobbystilor corupti americani ce fac trafic de influenta numit eufemistic lobby cu protectia "campului tactic" cu indivizi josnici precum Ghittenstein si Neuland

# DODI date 18 April 2016 17:16 +17

Este diabolic individul. După ce a creat mostrul acum descoperă apa caldă. Dacă nu ar fi fost în societate un curent de demascare a monstruozității sistemului (la care au căzut pradă alte creații artificiale: ciolanis și ciolos) ar fi vorbit de cu totul altceva. Înseamnă că cei doi (coldea și luluța) au fost scăpați din brațe de licurici. Din această cauză prinde curaj și turnătorul la securitate hăhăilă. Mâine dacă vântul își schimbă direcția și hăhăilă schimbă macazul. Nimic nou sub soare. Doar faptul că hăhăilă ne crede la fel de proști ca pe membrii lui de partid.

# Vladi Mir date 18 April 2016 18:05 +11

Dodi, cum am mai zis-o: si mai diabolici sunt copii lui de suflet, robi ai robelor patate, care inchizandu-i absolut ilegal grave dosare penale si lasandu-le in nelucrare pe altele la fel de nocive, se fac vinovati de FAVORIZAREA INFRACTORULUI, INFRACTOR care se dovedeste astfel de neoprit !!! Unde sa mai punem si favorizarea imbuibatilor borfasi din neamul si din camarila (aici in sensul de cloaca) lui.

# ALUZIA LUI BASE date 19 April 2016 00:02 +6

E hahalera BASE! Interesu' lui e sa nu se atinga DNA de clanu' BASE. Doar recent a declarant "Tăcerea mea are o limită." - 24 martie 2016.

# Salvamar date 19 April 2016 13:10 +2

Gresit. Aceasta ”secta” este pe placul americanilor, licurici de supt prin Romania, iar puterea secta si-a obtinut-o si consolidat-o cu sprijinul lor. Americanilor le convine numai o clasa politica slaba, usor de mani******t, redusa la tacere prin aratarea catuselor, demonizarea stangii spre beneficiul dreptei, mereu pe placul oricarui presedinte american...Marea placere a americanilor sunt dictaturile....asa ca nu spera ca licuriciul i-a lasat din brate, ba eu cred ca aceasta ”secta” este puternic alintata si intarita de SUA:

# Camp tactic date 18 April 2016 18:08 +9

Ma intreb daca este normal sa auzim zilnic de aceste doua capete ale binomului. Un dezaxat care a vazut prea multe filme cu J. Chan si o Sf. vINERI care a inteles pe dos Crima si pedeapsa si care are orgoliul sa se considere personificarea JUSTITIEI. PS Se barfeste ca a fost contactata de cei cu reclama la Vache qui rit (evident un pamflet).

# unul din lumea cea mare date 18 April 2016 18:33 +11

pt cimp tactic//cimpule lasa/i pe francezi sa manince brinza de vaca care ride,ca noi mincam ,,brinza vacii nebune,,(ca noua ne place axa londra sua) si filadelfia(si acum fara gluma uiati/va hal de politica comerciala noi,romanii mari producatori de brinza de cea mai buna calitate,gasim la lidl brinza de vaca,bulgareasca!!!!!!!!!PAI ESTE NORMAL???,(DE CE DRACU IN GERMANIA NU GASESTI MERCEDESURI FACUTE IN CHINA????)numai in mermelica nici dracu NU GINDESTE!!!!!!!MA UITAM IARASI LA O MARE ANOMALIE!!!!!! POLITIA A PRIMIT WV POLOadica nu puteau sa se cumpere loganuri? cu banii de pe un polo pun pariu ca luaU 2 loganuri!!!!!!si prezervai si locurile de munca din romania.asa lasa sa aibe germani somajul mic si bani la taxe,ca in mermelica putem sa avem probleme sociale si subfinantare cronica la asigurari!!!!!LE MAI MARIM TAXELE LA PROSTII DE ROMANI CA SUPORTA !!!!!!!!

# zn-zn date 18 April 2016 18:15 +13

Iti pute ceva, Traiane? I-ai dresat(dupa asemanarea ta) :cry: in functii de putere securisti si justitiari de parada funebra, 8) si acum, ...te lasa ei din brate?? Degeaba behai, , in spirala de Maelstrom nu scapa nimeni, sau te crezi pe val cu distrugatorul Romaniei,  la concurs de iole pe lac?! De la SIE o sa ti se traga, :cry: si apoi nu uita, STS-ul joaca la fileu ca arbitru; :P asa ca nu-l intarata si pe Opris, ca nu  toate ciorile tale se lasa vopsite in alb! :lol: Asa cum maimutoii tai de garda trantesc oameni pe strada, trantesti si matale adevaruri dezbracate pe jumatate, ca al de fluiera-n biserica, sa se auda frumos :-*

# BASE SI PRINCIPIUL NULITATILOR CONTROLABILE date 18 April 2016 23:52 +5

Conform unor procurori din cadrul PG și DNA, Băse & MLM l-au aplicat în cazul promovării lui Ko & Morar. Potrivit acestui principiu, în funcțiile cheie din instituțiile fundamentale ale statului au fost promovate persoane mediocre profesional, obediente și șantajabile, relativ tinere și originare din provincie, pentru a putea fi controlate și mani******te. Simptomatic este că, datorită obedienței manifestate, Băse a renominalizat-o pe Ko în funcția de procuror general al României în 2009, deși CSM (autoritatea supremă și reprezentatitvă a justiției din România) a respins categoric renumirea sa (cu 5 voturi contra și 1 vot pentru). Băse & Co au impus-o, cu ajutorul US EMBASSY, pe Ko în funcția de procuror șef al DNA în 2013, reușind să înfrângă opoziția inițială a premierului. meritocratia.ro

# Camelian Propinatiu date 18 April 2016 18:27 +6

E un mister lugubru ce păzeau, cât s-a format sub băsism secta asta, politicienii civici, în care euroatlanticii au investit atâta încredere! Azi în contextul regional tensionat si imigrant, noul tip de agresiune subtila impune nu numai revenirea la un patriotism cât al vecinilor, ci si predarea, macar in licee, daca nu si la stiinte sociale în gimnaziu, a unor notiuni elementare de "cultura de securitate", 2-3 ore: ce este un spion si cum te influenteaza el, fie si ca postac sau friendFB; cum ne protejam informatiile personale etc., domeniul intelligence progresând exponential in era digitala.

# Magduta date 18 April 2016 23:34 -3

Nu o sa citesc intreg dialogul, nu vreau sa-mi infectez creierul  cu virusi basescieni. O sa spun doar ca in acea "secta'' de care vorbeste domnul Basescu sunt, probabil, cetateni  loiali acestei tari, satui de  mascarada politicianista pana peste cap, asa cum suntem satui si noi, oamenii de rand. Probabil, ei vor sa faca ordine in Romania si adevarul e ca e nevoie de ordine si disciplina in aceasta tara. 

# roman r. date 19 April 2016 00:09 +3

V-as recomanda sa mai puneti mana pe cate o carte inainte de a face astfel de aprecieri. Ati putea incepe cu una de istorie...

# Magduta date 20 April 2016 15:06 +1

Sper sa fi citit si d-voastra, drag "Roman r", macar un sfert din cate carti am citit eu. Adevarat, printre acele carti nu se afla nici gramatica limbii romane, nici istoria. Si nici nu intentionez sa ma ating de ele. Motivul nu o sa vi-l spun.  ;-)

# Magduta date 21 April 2016 10:55 +1

Ca sa nu mai fiu atat de secretoasa: prefer sa citesc o carte cu povesti nemuritoare decat istorii false. De gustibus non est disputandum. Si mai stiu o vorba, drag "Roman r.": "Nu-mi spune ce sa fac, ca sa nu-ti spun unde sa te duci!". Mai explicita decat atat  nu-mi permit sa fiu, desi as putea, in alt context.   :-*

# ?????? date 19 April 2016 00:49 +3

Zgubiliticul Traian Basescu, incurajat de structurile servile pe care acum le acuza si pe care se pare ca le-ar fi pus si sub "presiuni externe", probabil pentru a se asigura ca nu scapa influenta asupra acestora inspre altii care l-ar putea marginaliza, pare cam "fiert" ? Oare "structurile" nu prea mai reactioneaza precum in alte "vremuri" ?

# gogu date 19 April 2016 01:13 +2

Bietu BASE a fost tare necajit ca se fac ca nu-l cunosc cei inaltati de el . . .

# 008 date 19 April 2016 08:39 +5

Secta asta e reala , e lucrarea diavolului .........kior !

# escu date 20 April 2016 14:07 +1

Mincinosul național! Dar când „secta„ aresta la comanda sa era bună, nu?

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 28.03.2024 – Bomba cu fas a lui Kovesi

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva