29 March 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

UNBR – Viorel Nimerincu l-a reclamat pe ministrul Justitiei la premierul Ponta si la presesedintele Basescu pentru afirmatiile acuzatoare la adresa barourilor paralele, care au fost numite “forme parazitare” si “ilegale”

Scris de: Ramona LICA | pdf | print

22 June 2012 16:26
Vizualizari: 7458

 

Uniunea Nationala a Barourilor din Romania – structura Viorel Nimerincu (fosta Bota) a inaintat zilele trecute trei adrese catre: Ministrul Justitiei, Guvernul Romaniei si Presedentia Romaniei. Prin cele trei memorii, in numele celor 5000 de avocati ai Uniunii, presedintele Viorel Nimerincu si-au exprimat nemultumirea fata de comentariile facute, la data de 15 iunie 2012, de ministrul Justitiei Titus Corlatean, in cadrul Congresului UNBR – Gheorghe Florea (structura traditionala) prin care acesta a catalogat barourile paralele drept "forme parazitare" si ilegale". Viorel Nimerincu, in numele celor 5000 de avocati, ii cere lui Titus Corlatean “sa primeasca o delegatie a UNBR la o intrevedere de lucru pentru prezentarea si clarificarea situatiei juridice reale a avocaturii din Romania”. De asemenea, Viorel Nimerincu a solicitat premierului Victor Ponta si presedintelui Romania Traian Basescu sa clarifice juridic si definitiv materia profesiei de avocat. Publicam in continuare adresele trimise de UNBR – Viorel Nimerincu catre ministrul Justitiei, premierul Victor Ponta si presedintele Traian Basescu.


Domnului Ministru al Justitiei, Titus Corlatean

Subscrisa, Uniunea Nationala a Barourilor din Romania, prin presedinte, av. Viorel Nimerincu, in numele a 5000 de avocati, a luat act cu indignare de comentariile ministrului justitiei Titus Corlatean, adresate Congresului avocatilor ,,traditionali” la data de 15 iunie 2012.

Comentariile apartinand ministrului justitiei, prin care barourile noastre au fost denumite "forme parazitare" si "ilegale", dau dovada de o evidenta necunoastere a temeiurilor juridice care stau la baza infiintarii si functionarii Uniunii Nationale a Barourilor din Romania, precum si a practicii constante a instantelor fata de noi.

Gestul este unul condamnabil deoarece astfel de afirmatii reprezinta o ingerinta directa asupra independentei actului de justitie. Afirmatiile pot fi considerate ca un indemn direct la represiune nedreapta si la incalcarea legii.
Avocatii nostri au fost cercetati in ultimii 10 ani pentru asa-zisa exercitare fara drept a profesiei de avocat, cu urmatoarele solutii:

Pana in prezent, 1143 magistrati (459 procurori si 684 judecatori) au pronuntat 459 solutii de netrimitere in judecata, confirmate de 386 instante judecatoresti (684 judecatori). 40 de hotarari judecatoresti de achitare au fost pronuntate cu autoritate de lucru judecat de 81 judecatori. Conform cauzei Beian vs Romania practica in favoarea inculpatului este obligatorie, iar conform cauzei Dragotoniu si Militaru-Pidhorni impotriva Romaniei: ,,33... art. 7 § 1 din Conventie interzice.. aplicarea legii penale in mod extensiv in dezavantajul acuzatului, de exemplu prin analogie.” Invocarea unei decizii izolate de condamnare, fara a cunoaste si invoca solutiile celor 1143 magistrati care consfintesc legalitatea barourilor noastre, reprezinta un act inechitabil si iresponsabil al ministrului justitiei la adresa independentei magistratilor. Este inacceptabil ca in toate tarile europene si la Curtea Europeana a Drepturilor Omului membrii uniunii noastre sa fie recunoscuti ca avocati, iar in propria tara, un ministru al justitiei sa instige magistratii la luarea unor masuri abuzive fata de avocatii nostri. Acceptand varianta dezinformarii sale, solicitam domnului ministru Titus Corlatean sa primeasca o delegatie a UNBR la o intrevedere de lucru pentru prezentarea si clarificarea situatiei juridice reale a avocaturii din Romania”.

Domnului Primului Ministru al Romaniei, Victor Ponta

Subscrisa, Uniunea Nationala a Barourilor din Romania, prin presedinte, av. Viorel Nimerincu, apreciind faptul ca Guvernul pe care il conduceti are drept crez, afirmat si in recenta campanie electorala, "sa fie dreptate!" adica "fiat justitia" ne exprimam in aceeasi masura stupoarea ca acesta linie de actiune este fracturata in mod brutal de catre unul dintre cei dintai chemati sa o apere, si anume ministrul justitiei. Concret, la recentul Congres al avocatilor "traditionali" domnul ministru al justitiei Titus Corlatean s-a exprimat in termeni denigratori, jignitori, la adresa avocatilor din uniunea noastra lansand un indemn magistratilor de a actiona abuziv impotriva noastra. Acest atac impotriva unei institutii de interes public care numara 5000 de avocati (adica 5000 de locuri de munca, create autonom si impozitate) constituie o pozitie nedemna, inadmisibila pentru un ministru de justitie care nu poate fi justificata decat prin necunoastere sau partizanat, dar care califica in opinia noastra pe domnul ministru pentru demisie sau demitere. Avand in vedere ca prin aceasta pozitie a ministrului justitiei contenciosului existent intre cele doua uniuni ale avocatilor care functioneaza in Romania i s-a dat un nou impuls, acesta reprezentand unul dintre elementele de gravitate a pozitiei ministeriale, va rugam sa acceptati o intalnire a dumneavoastra cu o delegatie a U.N.B.R pentru ca prin inalta dumneavoastra autoritate sa determinati o clarificare juridica definitiva in materia profesiei de avocat. Va supunem atentiei, in anexa, scrisoarea adresata domnului ministru al justitiei Titus Corlatean”.

Domnului Presedinte al Romaniei, Traian Basescu

Subscrisa, Uniunea Nationala a Barourilor din Romania, prin presedinte, av. Viorel Nimerincu, avand in vedere mesajul dumneavoatra transmis Congresului avocatilor "traditionali" in data de 15.06.2012, ne manifestam aprecierea fata de continutul echilibrat al acestuia in ceea ce priveste exercitarea profesiei de avocat numai in temeiul si conditiile legii. Spre deosebire de acest mesaj, in cuvantul ministrului justitiei, adresat cu acelasi prilej, se gaseste o pozitie partizana, jignitoare, de instigare a magistratilor la comiterea de actiuni abuzive impotriva avocatilor nostri. Aceasta pozitie a ministrului justitiei nu face altceva decat sa escaladeze conflictul existent intre cele doua uniuni ale avocatilor care functioneaza in Romania, indepartand momentul ajungerii la o solutie legala in materie. Avand in vedere ca prin acest demers sunt afectate drepturile cetatenesti si profesionale ale unui numar de 5000 de avocati, va rugam ca, in limita agendei dumneavoastra, sa organizati la nivelul institutiei prezidentiale o comisie de mediere pentru stabilirea situatiei juridice reale a structurilor de avocati constituite in Romania. Va rugam de asemenea ca pana la momentul respectivei medieri sa ne acordati o audienta in vederea infatisarii pozitiei noastre. Va supunem atentiei, in anexa, scrisoarea adresata domnului ministru al justitiei Titus Corlatean”.

* Cititi aici adresele trimise autoritatilor de avocatul Viorel Nimerincu


Comentarii

# VOM INVINGE date 22 June 2012 17:33 +5

TREBUIE NEAPARAT SA PO******RIZAM UNBR-UL NOSTRU PRIN TOATE MIJLOACELE : VIU GRAI - SPUNETI TUTUROR DE EXISTENTA SI LEGALITATEA UNBRULUI NOSTRU ; INTERNET - POSTATI ANUNTURI PE DIFERITE SAITURI , MULTI NU STIU DE EXISTENTA NOASTRA SI EXAMENELE DE ADMITERE IN PROFESIE ; POSTATI JURISPRUDENTA IN CARE NI SE RECUNOASTE CALITATEA DE AVOCAT ; MANIFESTE DACA E NEVOIE , CARE SA CIRCULE DIN OM IN OM , TREBUIE SA NE FACEM AUZITA CAUZA SI TREBUIE SA NE INMULTIM !!!

# Avocat cu 20 de ani de scoala date 23 June 2012 23:01 -3

Hai mai duceti.va dracu de idioti cu po******rizatul vostru. Sunteti o adunatura de creetini care aveti tuep

# pt Avocat cu 20 de ani de scoala date 24 June 2012 09:52 +1

20 de ani de scoala....Ce fel de scoala? Cumva sudor specialist treapta I si Spiru Haret la distanta? Dupa cum scrii, bacul a fost o piatra de hotar pentru tine.

# polloctav date 24 June 2012 10:50 -3

D-le"Avocat cu 20 de ani scoala", se pare ca ati lipsit nu numai de la gramatica, dar ati lipsit chiar si in cls.I, de la lectiile de ortografie, ortoepie si de punctuatie....astea sunt doar pentru cunoscatori, sic!

# traiesc in lumea asta date 24 June 2012 15:07 0

@avocatu' cu scoala - 20 de ani de scoala vietii, asa-i ? E doar un provocator ordinar, nu mai luati in seama asemenea specimene. Un prost arunca o piatra in apa adanca si 100 de intelepti se chinuie sa o scoata. Concentrati-va pe propaganda pozitiva, constructiva, pe actiuni puternice care sa duca la confirmarea UNBR legal si incetarea acestui razboi murdar. Nu mai irositi timp si energie ptr. impostori si idioti protejati de anonimatul oferit de mediul virtual. In acest fel ii lasati fara obiectiv si poate pana la urma va provoca implozie prostia si rautatea din ei.

# jurist date 22 June 2012 17:33 +10

NE-AM SATURAT DE INFLUENTE !!!! VREM JUSTITIE LIBERA !!! MAGISTRATI NU VA LASA-TI INFLUENTI , NU FITI FRICOSI , SUNTETI CEA MAI MARE PUTERE A STATULUI - INDEPENDENTA>

# jurist dar nu ca el date 23 June 2012 10:31 +2

Nu mai scrie frate pe aici. Sau scrie dar intr-o limba pe care o stapanesti. Intelegem noi ce vrei sa spui, nu e nevoie sa chinui limba romana.

# Avocat date 22 June 2012 17:36 +12

Traim intr-o tara de drept in care CONCURENTA ESTE LIBERA.

# alfa date 22 June 2012 17:41 +4

ROG TOTI COLEGII MEI SA PUNA PE SAITURI CU ANUNTURI ANUNTURI CU SAITURILE WWW.BOTA.RO SI WWW.NOUL.BOTA.RO . CAT MAI MULTE ANUNTURI SI DIN TOATA TARA CA SA AFLE CAT MAI MULTA LUME DE EXISTENTA NOASTRA , JURISPRUDENTA FAVORABILA SI POSIBILITATEA DORITORILOR DE A SE INSCRIE IN STRUCTURA NOASTRA .

# POLO date 22 June 2012 21:49 -1

Mai timpitule, fara Bota. ro, pt ca acest site nu mai exista si nu trebuie sa mai existe. Pe www.unbr.eu si sa cereti sa dispara "avocatul bomba"

# alu pigus polo date 22 June 2012 23:47 +2

La Socola nu s-a dat stingerea ? polo, 6 vine medicul !

# POLO date 23 June 2012 12:47 +1

BOTA, ASCUNDE-TE SI LASA-NE IN PACE ITI TOT SPUN DE ANUL TRECUT SI VAD CA TOT NU INTELEGI. DACA NU INTELEGI DE VORBA BUNA, O SA TE ASCUNDA ASTEA IN PUSCARIE SI ATUNCI O SA INTELEGI.

# alu pigus polo date 23 June 2012 15:00 +1

polo, compresia şi medicaţia. Dă-ne nr. de salon şi îţi trimitem nişte donaţii ca să îţi revii ! Transmite mulţumiri medicilor de la Socola !

# POLO date 24 June 2012 08:11 +1

VAI DE CAPUL TAU, NU AI BANI NICI SA TRECI STRADA, CA SA NU MAI VORBIM DE DONATIILE PE CARE NU LE AI. DE LA INCEPUTUL ANULUI, DOAR 7 FRAIERI S-AU MAI INSCRIS IN BAROUL FOST AL TAU. IA TU MEDICAMENTATIA DE PSIHOPAT, MEGALOMAN PARANOIC. O SA VINA O VREME, CIND AI DA ORICE SA FI LA SOCOLA SI NU IN PUSCARIE.

# CR7 date 24 June 2012 10:57 0

Polo, cheamă învăţătoarea la Socola: se scrie să fii, nu să fi ! Apropo, la câtă gramatică ştii, tu cate procese ai castigat ca avocat?

# pt alfa date 22 June 2012 18:12 0

care este noul site al unbr? www.noulbota.ro? nu intra pe acest site.....lasa un link autentic cu noul site al unbr...ms

# POLO date 23 June 2012 12:49 +4

Nu mai trebuie ca unbr-ul nostru sa fie asociat cu numele Bota, pentru ca acest nume ne aduce deservicii.

# info date 22 June 2012 18:42 0

stie cineva concret ce a facut avocatul bota in ceea ce priveste condamnarea sa? a depus documente la cedo? a demarat procedurile interne? ms

# CR7 date 22 June 2012 19:29 +2

info, cred ca nu e treaba ta. lasa-l pe Bota ca stie el ce are de facut!

# polloctav date 24 June 2012 11:00 0

pt."info"- daca citeai (info)rmatiile de pe site, aflai ca dl.Bota si-a dat demisia din functiile detinute in UNBR-ul legal, iar Congresul a ales un alt presedinte, cum era si firesc. Similar, adunarea generala a avocatilor din Baroul bucuresti, a votat si ales pe d-na Apostol in functia de decan al BB....Speram ca problema se va rezolva si vor intra in legalitate si ceilalti avocati cu "traditie " in smenuri si susanele cu judecatorii- a se vedea protocolul incheiat cu CSM pentru asistentii jud- dar si alte aspecte "laudate" de Comisia Europeana,relativ la coruptie.....

# Sile Camataru date 22 June 2012 18:45 -4

La puscarie!!!!!! La puscarie!!!!

# avocat O.A. 51 date 22 June 2012 19:06 +4

Sunt mai mult de 5.000 locuri de munca intrucat unele cabinete au angajati cu contract individual de munca si cate 2-5 persoane sau mai multe pe un cabinet individual de munca. Exemplu: eu am pe cabinet angajate 2 persoane si anume: un consilier juridic si o secretara la care le-am platit salriile si celelalte drepturi la zi.

# avocat O.A. 51 date 22 June 2012 19:08 +3

Scuze 2-5 persoane pe un cabinet de avocatura sau chiar mai multe persoane angajate pe societati profesionale.

# Av. Roland Mindrila date 22 June 2012 19:38 +5

Solicitam a se respecta prevederile art.6 pct.1 al Convenţiei Europene pentru apărarea Drepturilor Omului, care prevede ca o cauză să fie examinată în mod echitabil, trebuie înţeleasă în sensul de a se asigura respectarea principiilor fundamentale ale oricărui proces şi anume principiul IMPARTIALITATII şi principiul LEGALITATII, ambele asigurând egalitatea deplină a părţilor . Legalitatea semnifică înfăptuirea justiţiei în numele legii  şi supunerea acestora numai în faţa LEGII SI NU NOTORIETATII ! Si infractorii sunt notorii, dar asta nu le confera legalitate  !!!

# csatal2000 date 22 June 2012 19:49 +4

am convingerea ferma ca prin acest demers este posibil să pune pe gănduri locatarii ambelelor palate... ! pentru ca un auto gol nu este favorabila nici unuia dintre părti ,indfent daca sunt sau nu preocupati de soarta avocaturii..... bineninteles în acest campionat.... !

# URARE date 22 June 2012 19:54 +5

dragi colegi,astazi este ziua avocatului! va doresc tuturor avocatilor din romania (cei din UNBR-traditional,precum si celor din UNBR-Nimerincu)succes in profesie si multe realizari LA MULTI ANI!

# Ultimul Charlot date 22 June 2012 20:03 +4

Asteptam aici mesaje din partea acelor avocati "traditionali" care se dezic de actiunile consiliilor barourilor, decanilor si sefii UNBR din care fac parte in actiunile lor repetate de a se impune prin influente, spagi si nedreptate in fata autoritatilor si a unor magisrati direct sau indirect interesati de a mentine starea de confuzie si o partinire fatisa a taberei traditionale. Practic, cei ce sunt sustinuti astfel sunt incompetentii si spagarii, pentru profesionisti aspectul acestei probleme e irelevant.

# figaro date 22 June 2012 22:34 -3

auziti bah, poate îi vine si lu' bota al vostru geniala idee sa se sinucida ca sa-si recapete onoarea, acum ca e condamnat si el  :lol:

# pt figaro date 22 June 2012 23:08 +3

ce gluma sinistra. esti bolnav cu capul. daca crezi ca sinuciderea  o chestiune de ris atunci fa-i propunerea lui florica al tau. oricum isi roade unghiile ca l-a pus pe corlatean in ipostaza jenanta sa citeasca un material care a avut efectul boomerang. a-l pune pe corlatean sa faca afirmatii in necunostinta de cauza, cind practica este de de partea unbr bota, e ca si cum ti-ai bate joc de cineva ca e naiv.

# alu pigus figaro date 22 June 2012 23:45 +3

baroul tău tot desfinţat rămâne !

# POLO date 23 June 2012 12:55 -3

BOTA NU ARE DEMNITATEA LUI NASTASE, CARE A INTELES CA A PIERDUT SI A VRUT SA DISPARA CU ONOARE, FARA SA FIE NEVOIT SA SE DUCA LA PUSCARIE. BOTA NICI MACAR NU REALIZEAZA CA A PIERDUT SI CONTINUA SA CONDUCA DIN UMBRA SI SA SPERE SA INCASEZE IN CONTINUARE DONATIILE.

# Ultimul cartus date 23 June 2012 13:13 +4

In cazul Nastase nu e vorba de demnitate.Nu e nimic demn in ati lua viatza. Ca jurist trebuia sa lupte. Iar daca incercatzi o comparatzie Nastase-Bota ar trebui sa va ganditi ca Bota de 8 ani lupta cu sitemul , are peste 90 de NUP, iar alaturi de colegii sai a obtinut 500 de hot jud def in care se recunoaste calitatea de avocat atat lui cat si colegilor lui. Retinetzi ca Bota nu a incercat sa se sinucida!!! Cu fiecare proces castigat, cu fiecare umilintza suferita din partea sistemului, s-a ambitionat si a continuat sa lupte ptr. ceea ce crede. Juristul Nastase a ales glontzul in loc sa apeleze la caile de atac legale! RESPECT BOTA!

# Rada date 23 June 2012 14:33 +3

Bai POLO, schizofrenicule, obsedatule de Bota, crapa fierea in tine de ciuda ca Bota este un erou, un adevarat luptator impotriva castei mafiote a avocaturii. In schimb, tu esti un vierme ordinar care mananca c---t injurandu-l pe Bota de dimineata pana seara.

# POLO date 24 June 2012 08:16 +1

DACA IL IUBESTI ATIT DE MULT,DE CE NU TE CUPLEZI CU EL, RADA, CA E SINGUR SI PARASIT DE TOTI SI E UN AFEMEIAT CARE NU REFUZA NIMIC.

# pt POLO date 24 June 2012 10:02 0

Si care e oful tau ca omul ar fi afemeiat? Bravo lui, functioneaza instalatia. Ori te oftici ca prin zona ta e totul moale  <img src=ops:' />

# traiesc in lumea asta date 24 June 2012 15:13 0

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

# POPO LO date 24 June 2012 11:05 +1

Nu vă mai agitaţi ! polo nu e avocat, are doar 4 clase şi e analfabet!

# polopupamultcucuncioc date 25 June 2012 09:52 0

Nu-l mai bagati in seama pe polo. E bolnav, saracul. Schizofrenie paranoida. Parere calificata. Nu are rost sa mai raspundeti la delirium-ul sau. E congenital si nu are leac. Doar pistolul lui Nastase, enshpe case. Fara fular. ;-)

# CR7 date 23 June 2012 15:03 +2

polo, dă-ne nr. de salon şi contul şă îţi trimitem donaţiile ţie, să nu mai fii aşa de obsedat ! Şi atenţie mare, crizele astea nu îţi fac bine !

# mama rusia date 25 June 2012 09:48 0

Mama, ce gluma tareeee. Bota n-are fular, si de-aia nu face gesturi de lasitate. Latraule libidin..os!

# Balint date 23 June 2012 12:26 +7

Va rog respectuos sa incetati aceasta hartuiala fara logica. Toti avocatii ar trebuie sa protesteze fata de golirea continutului (competentelor) profesiei de avocat. Mai intai notarii, apoi executorii judecatoresti, lichidatorii judiciari, primariile şi acum mediatorii au speculat starea de relaxare in care se complace "profesia de avocat", ciupind cate ceva din sacul nostru. Exista tari in imediata noastra vecinatate in care nu poti vinde o casa fara interventia/prezenta unui avocat si stim ce rol poate avea un avocat intr-o astfel de operatiune juridica in situatia in care cei mai multi dintre noi au o singura casa si daca o pierd si pe aceasta pot ajunge in situatii tragice atat ei cat si familiile lor. Salut initiativa conducerii uniunii si raman alaturi de ei. Cred cu tarie ca ambele structuri au lipsurile lor, dar din punctul meu de vedere hartuiala este o risipa de energie si de timp. Azi nu dar in curand va intra, in sfarsit in vigoare NCPC, luand in considerare complexitatea si intinderea acestui act normativ, combinat cu noul CC, cred ca avem cu ce sa ne "omoram" timpul. Va indemn la studiu si nu la certuri. Sper ca acele institutii/organe ale statului la care s-au transmis aceste adrese isi vor face timp pentru a se apleca asupra problemei cu seriozitate si in cele din urma vor transa soarta acestor structuri, care in opinia mea pot fiinta in acelasi timp si spatiu.

# traiesc in lumea asta date 24 June 2012 15:24 +1

@dle Balint, aveti dreptate, mai putin treaba cu mediatorii. Consider ca atributiile notarilor, executorilor si a lichidatorilor ar trebui sa revina avocatilor si acele profesii sa dispara, asa cum in alte state ele nu exista. S-a dorit probabil sa se imparta cascavalul, sa fie mai multe caste si nu doar una, divide et impera. Medierea este doar o procedura prealabila in anumite cazuri si o cale de rezolvare amiabila in cursul procesului. Daca cititi legea, veti observa ca nu este impiedicat justitiabilul sa fie asistat de avocat. Institutia medierii exista de multa vreme in tari cu democratie consolidata ( SUA, UK ) si nu a murit niciun avocat de foame din cauza mediatorilor. Profesia de avocat, avocatii, sufera sub multe aspecte din cu totul alte motive pe meleagurile noastre.

# traiesc in lumea asta date 24 June 2012 15:34 0

@dle Balint, aveti dreptate, mai putin treaba cu mediatorii. Consider ca atributiile notarilor, executorilor si a lichidatorilor ar trebui sa revina avocatilor si acele profesii sa dispara, asa cum in alte state ele nu exista. S-a dorit probabil sa se imparta cascavalul, sa fie mai multe caste si nu doar una, divide et impera. Medierea este doar o procedura prealabila in anumite cazuri si o cale de rezolvare amiabila in cursul procesului. Daca cititi legea, veti observa ca nu este impiedicat justitiabilul sa fie asistat de avocat. Institutia medierii exista de multa vreme in tari cu democratie consolidata ( SUA, UK ) si nu a murit niciun avocat de foame din cauza mediatorilor. Profesia de avocat, avocatii, sufera sub multe aspecte din cu totul alte motive pe meleagurile noastre.

# avocat 51 O.A.-PTR BALINT date 23 June 2012 12:42 +1

Ai dreptate partial stimate coleg in ceace spui in special cu privire la faptul ca aceste doua structuri pot fiinta in acelasi timp si spatiu fie separat, fie impreuna. Dar in legatura cu NCPC eu deja l-am studiat inca din faza d eproiect si acum il studiez asa cum a aparut in faza finala si te rog sa observi faptul ca partile fie ele pers. fizice sau juridice unele activitati nu mai pot fi desfasurate decat prin avocatde (concluzi, motive) de recurs etc. Ori in situatia in care unul precum Corlatean care a incercat sa comita acte de influenta, imixtiune in favoarea TRADITIONALILOR categorisandu-ne pe noi ca 'paraziti" iar unul precum Chelcea care a pronuntat o condamnare iresponsabila si ilegala nu crezi ca prin aceaste actiuni incearca sa ne scoata in totalitate de pe piata concurentei? Asa ca noi trebuie sa actionam pe toate caile si prin toate mijloacele legale cat mai repede.

# polloctav date 24 June 2012 11:13 +1

Ptr.Balint--- stimate coleg, aveti dreptate insa, la aceasta situatie de "moleseala" s-a ajuns pentru ca o mana moarta cum este dl.Florea s-a dedulcit prea mult si l-a luat diabetul! A uitat care este menirea UNBR si doreste sa acapareze totul, sa comande doar el.Toti ceilalti trebuie doar sa depuneti birurile si sa va caciuliti...pacat! Are dreptate colega Roman Iuliana cand doreste sa vada pe ce i se pretind banii....Ganditi-va ca peste 10 ani vor incepe sa iasa la pensie mai multi avocati, iar Casa de pensii a avocatilor nu va mai putea sa plateasca 7-8.000 de lei/luna fiecarui avocat pensionar....Acum astia incaseaza si pensia babana si mai fac si concurenta celorlalti care le platesc pensia....e normal asa ceva?!

# Bercea national ,,DURERE LA FRAȚII MEI,, date 23 June 2012 13:58 -3

Dacă tot comentați și așteptați să fiți recunoscuți prin articole de presă, mulți ani de acum aceeași soartă vor avea toți avocații de la UNBR NIMERINCU. Voi nu înțelegeți că nu sunteți în legalitate până când Președintele și cei 40 de decani ai barourilor nu vor face dovada înregistrării și funcționarii conform Legii nr. 287/2009 ?. Avocații au dreptul să dovedească numai faptul că forma de exercitare este legal înființată și profesează legal, restul după cum am precizat anterior.

# HB date 23 June 2012 14:13 +2

Stai linistit, nu se face doar o campanie media. Inregistrarea este facuta in conformitate cu prevederile legii, dupa cum au afirmat si multi magistrati dupa analizarea inscrisurilor depuse. Din pacate actiunile la autoritati nu au fost facute hotarat si de mai multa vreme. Lupta a fost una individuala pana acum, fiecare avocat a luptat in fata instantei. Acum e momentul luptei in uniune. Rezultatul va fi bun. Nimeni nu zice ca nu va fi greu, ca se va realiza iute. Vor mai fi momente tensionate. Dar rezultatul final va fi bun pentru noi.

# avocat 51 OA-PTR. BERCEA -"VAI MAMA LUI" date 23 June 2012 14:23 +1

Am impresia ca ti-a spus cineva despre Leg. 287/2009 si tie. Ca daca te uitai si analizai (daca stiai) sa analizezi juridic art. 187 si urm. din legea respectiva observai cu usurinta ca noi suntem cei care indeplinim toate conditile legale de functionare si nu voi. Voi daca este sa analizam aceleasi texete de lege corob. cu altele voi nu aveti capacitate juridica, nici de folosinta nici de exercitiu panha acuma, voi nu sunteti infintati,. nu aveti dreptul nici denumirea de UNBR sa o purtati ca nu aveti rezervata in conditile legii denumirea respectiva, voi comiteti o serie de ilegalitati si sub aspectele infractiunilor prevazute de legea privind mercile, ne-ati plagiat pana si denumirea UNBR rezervata de noi la OSIM, voi nici nu v-ati nascut(nu aveti acte de infintare si nu indepliniti conditiile ptr. a va pretinde ca sunteti pers. juridica cu capacitate juridica) vezi art. 187 si urmat. din C. civ. Toata aceasta toleranta si apologie a "BAROURILOR LEGALE" a-ti primit-o pomana de

# nimeni date 23 June 2012 14:30 +3

Sa nu cadem intr-o mare greseala. Denumirea de UNBR, barou etc nu poate fi confiscata de nimeni. Nici de noi si nici de ei. Nu cred ca asta e marea problema in acest moment. Razboiul nostru trebuie dus la varfuri. Trebuie siliti sa ia o pozitie publica si fara echivoc. RECUNOASTERE SAU DESFIINTARE. In cea de a doua situatie vor fi siliti sa faca publica motivarea unei asemenea pozitii. Trebuie mers pe extreme si sa-i scoatem din barlog. Sa spuna, in mod oficial, care este pozitia CSM, MJ etc.

# avocat 51 O.A. -continuare ptr. BERCEA date 23 June 2012 14:31 +2

de la Corlatean si altii precum CHELCEA. In Romania la ora actuala cei care lucreaza legal cu acte cum suntem noi sunt hartuiti profesional iar cei care nu au acte cum sunteti voi si cei ca voi precum si altii sunt sustinuti de unele autoritati si instituti ale Statului> Dar sa vedem pana cand?

# pentru avocat 51 O.A. date 23 June 2012 21:43 +1

Ești într-o mare eroare pentru că: 1 - la OSIM (Oficiul de Stat pentru Invenți și Mărcii) Mărcile UNBR și Barourile sunt înregistrate, exemple: nr marcă 065768/2004 (UNBR - Baroul București), nr. marcă 068662/2005 (UNBR - baroul Cluj), etc. absolut toate barourile aparținând la UNBR - Florea Gheorghe au nr. de marcă la OSIM și drept de EXCLUSIVITATE. Te rog să consulți pagina OSIM. 2- Marca ,, roba, insignă avocat sunt de asemenea înregistrate - te rog să vizitezi MUZEUL AVOCATULUI din Curtea de Apel București, poți face și poze lângă ele pe gratis dar nu le poți folosi.

# ddd date 23 June 2012 19:20 +3

desfiintarea nu poate avea loc niciodata! decat dizolvarea ,asta din interior si niciodata din afara structurii

# aburel date 24 June 2012 09:08 +3

asa dupa cum era de asteptat ceav s-a miscat, insa foarte foarte putin. ari ramas sa comentati si cama atat, bine zicea un post de mai sus ca imn timp ce voi va ciondaniti pe cozonac, altii si-au tras si o lege noua nouta vezi mediatorii, care intre noi fie vorba, multi habar n-au ca exista mai mult de doua coduri civil si penal. nu vreau sa ma repet, dar se pare ca va intreseaza soarta avocaturii liberale doar asa, de forma, in rest ce stim cu totii...muta vorbarie, barfe, etc. poate corlatean v-a facut un mare bine trezindu-va din amorteala si din visare, ce era sa va spuna" hai! dl. avocat trezeste-te!", dupa cum se vede in mai toata lumea, drepturile se castiga prin lupta dusa pe toate planurile, doar in fata instantelor nu e suficient, eviata plina de exemple si niciodata un razboi nu va putea fi catigat fara aliati. cei mai buni aliati pe care ii puteti avea sunt fara discutie consilierii juridici, adica avocati ca oricare alti avocati in fapt si mai putin in drept, nu mai ezitati atat decideti primirea acestora de drept in barourile "paralele", asta pana nu se trezesc cu astfel de decizii barourile "traditionale"....si pentru toti pedelacii in frunte cu sinistra monica luisa macovei, cand vorbiti de gestul lui nastase, judecati-l mai intai pe al lui DECEBAL !!!!!

# avocat 51 O.A.-PTR. ABUREL date 24 June 2012 10:09 +4

Ai mare dreptate in ce spui. In schimb cu privire la primirea consilierilor juridici la noi este "usa deschisa" si va primeste/primim cu mare drag. Eu provin din randurile consilierilor juridici si am fost primit fara probleme. Te rog sa observi ca pe vechiul portal al nostru este o comunicare a lui BOTA in sensul ca noi primim fara examen(transfer si avocatii de la TRADITIONALI) Daca doresti sa fi primit la noi tu si cu alti colegi de-ai tai putem lua legatura si ne intalnim la Bucuresti si se rezolva. Mai mult de atat ma gandesc ca am putea intra in negocieri/consultari si pentru o eventuala fuziune prin comasare sau absortie cu consilieri juridici. Asa cum spui tu numai impreuna, mai multi fiind uniti vom invinge mai repede . Iar in concluzie si consilierii juridici sunt tot avocati numai ca "TRADITIONALIILOR" le este greu sa acepte aceasta idee. In acest sens le-as recomanda sa citeasca COR si CAEN sa vada cum consilierii juridici sunt categorisiti AVOCATI.

# aburel date 25 June 2012 06:50 +1

da, asa cum ai zis consultari si in final un protocol, ca sa fiti in ton cu moda acestora, incheierea sa fiind menita sa arate in mod categoric ca unbr "paralel", are capacitate de exercitiu si de folosinta, deci exista nu doar in drept ci si in fapt. de altfel astfel de protocoale pot fi incheiate si cu alte entitati din romania sau din strainatate, ele reprezentand doar o mica latura a razboiului in vare sunteti impinsi de "traditionali"...iar la razboi, ca la razboi...

# avocat date 24 June 2012 15:15 +1

http://www.gazetadecluj.ro/citeste/7301-pompiliu-bota-a-fost-condamnat-in-mod-ilegal

# adevaratul jurist date 24 June 2012 20:33 0

un articol obiectiv. se pare ca o parte din presa a inteles realitatea si legitimitatea avocatilor unbr legal. restul bat cimpii ca si mesterul zamfirescu calin. oare cum l-a promovat pe ginerica avocat? o fi dat ginerica interviu? o fi inteles cineva ce ingaima ginerica? la tv individul mi-a dat senzatia ca e mut, abia reusea sa scoata vreo doua galuste din gat.

# traiesc in lumea asta date 25 June 2012 12:32 0

Ne spune cineva responsabil de la UNBR - Nimerincu care este rezultatul mesajului de protest / invitatia la discutii adresat Guvernului, MJ si altor entitati carora a fost adresat ? Ca nu se aude nimic. Chiar nimeni nu a avut inca o reactie ?

# barourile libere date 25 June 2012 16:40 0

Din pacate, Basescu si Ponta nu vor face nimic din ceea ce ar trebui, cu privire la recunoasterea legalei UNBR-Bota. Basescu este consiliat (neoficial) de Valeriu Stoica, prieten cu Zamfirescu si dusman declarat al UNBR-Bota. Ponta, insusi, este avocat in casta mafiota-Florea si prieten cu Sova si Corlatean, doi dintre cei mai mari inamici ai UNBR-Bota. Am spus-o si o repet, fara ajutorul deputatului Croitoru si al senatorului Urban, va fi foarte greu sa rezolvam ceva, intrucat avem de-a face cu un sistem corupt URIAS, in care DREPTATEA nu conteaza catusi de putin !

# avocat 51 O.A. date 25 June 2012 18:14 +1

Stimati colegi nu stiu ce asteptati de la Urban si Croitoru. Oare a-ti uitat ca cei doi sunt parlamentari si au aceleasi concepti ca ceilalti in sensul ca au ajuns sus acolo nu se mai gandesc decat la ei. Asa ca hai sa ne intalnim la Bucuresti cat mai repede sa ne unim si sa luam masuri adecvate nu sa mai asteptam si speram unii la alti ca ne fac noua activitatile si ne cauta ei drepturile. Daca nu ne vom hotara cat de curand sa facem ceva constructiv vom fi sortiti pieirii.

# CR7 date 25 June 2012 18:18 0

avocat 51 O.A., lasă-ne că nu avem nevoie nici de bocitoare nici de adunări.

# scj date 25 June 2012 19:54 0

Eu zic sa-ti bagi mintile in cap si sa te gandesti serios la ce ai de facut. Daca mai ai de facut ceva. Pana "atunci", BAGA-TI mintile in cap. Sau BAG-ATI mintile, ca sa ai de corectat.

# avocatel date 25 June 2012 19:27 0

Da, da. Si eu zic sa ne adunam. Ca la fotbal. Cu cat e galeria mai mare cu atat se aude mai bine pe stadion. Si eventual sa facem si un miting. Neautorizat, ca oricum se spune despre noi ca suntem ilegali. Si asa poate ne mai rarim. Ca si asa suntem cam multi. Asa ca hai neamule la stadion si la miting ca asa fac avocatii cand nu au treaba.

# avocat 51 O.A.PTR. CR7 date 25 June 2012 19:50 +1

Auzi mai CR7, bocitoare sa faci pe cine stiu eu nesimtitule, adica pe fiinta care iti e mai draga tie.. Atunci stati si doar latrati pe aici. De azi chiar ca nu mai ma intereseaza ce faceti lingaule/lingailor care vreti sa ne tineti amortiti asa pana ne 'incaleca' TRADITIONALII definitiv.

# Wallace date 25 June 2012 20:24 +2

Conducerea UNBR-Nimerincu ar fi trebuit ca, pe langa adresele trimise catre Basescu, Ponta si Corlatean, sa anexeze si cel putin zece hotarari judecatoresti definitive (desi era suficienta numai una !), care au consfintit, cat se poate de clar, legalitatea barourilor-Bota si ca membrii UNBR-Bota au dobandit calitatea de avocat in conditiile legii 51/1995, modificata. Apoi, acestia trebuiau intrebati daca inteleg faptul ca, intr-un stat de drept, hotararile judecatoresti trebuie respectate sau dimpotriva ! Acelasi lucru ar trebui realizat, adresandu-ne, de data aceasta, tuturor Curtilor de Apel si Tribunalelor din tara si chiar principalelor Judecatorii(orase municipii care nu au Tribunale). Autoritatile statului, chiar si bananier, nu pot IGNORA, la infinit, o jurisprudenta care, in proportie de 99%, este in sensul LEGALITATII noastre !!!

# CR7 date 25 June 2012 20:37 0

Wallace, cine te opreşte să trimiţi tu acele hotărâri ? Întreabă-te ce ai făcut tu pentru UNBR, nu invers !

# Wallace date 25 June 2012 21:04 0

Nimic nu iti convine. Daca cineva vine cu vreo idee, ai tot timpul ceva de reprosat respectivei persoane. Da' ce-l opreste pe Nimerincu sa procedeze la demersul propus, cu buna-credinta, de mine ? Sau el e presedintele uniunii numai ca sa nu ocupe Croitoru acea functie ?! Si propunerea ta care ar fi ? Sa asteptam, ce ? De 9 ani tot asteptam !

# CR7 date 25 June 2012 21:36 0

Dă-ne o idee juridică, de tânguieli e plină lumea. Trebuie, trebuie...

# scj date 25 June 2012 21:15 0

Dar tu, ca stai cam cu mainile in san si astepti bunavestire de la CEDO, crezi ca noua, celor multi, ne foloseste la ceva? CR7, baga-ti mintile in cap, cat timp nu e prea tarziu. Sau, spune ce ai de gand, ca sa stim si noi o treaba. N. este noul presedinte. LASA-L SA_SI FACA TREABA, NU TE MAI BAGA AIUREA.

# ICCJ date 25 June 2012 21:41 0

Bota a mai câştigat o dată la CEDO, asta e rezolvarea finală. În ţară, invocaţi Beian, Dragotoniu etc.

# traiesc in lumea asta date 25 June 2012 22:02 +1

@ICCJ - Daca nu ma insel, dl Bota a castigat la CEDO dar nu pe o speta privind practicarea profesiei de avocat ci pe cu totul alta cauza. Asteptam cu f. mare interes si asa ceva, atata doar ca mai este de asteptat, nu se stie cat. Sa speram ca nu va fi prea tarziu insa.....

# botisor date 25 June 2012 22:59 -2

Va castigat la CEDO pe asa ceva? Eu stiu ca a pierdut de mult pe asa ceva. Ia citeste matale Hotararea asupra cererii nr. 24057/03 prezentată de Pompiliu BOTA împotriva României, Curtea Europeană pentru Drepturile Omului (secţia a doua), în şedinţa din 12 octombrie 2004. Sa vezi ce frumos spune acolo ca sauna si masajul nu e acelasi lucru cu avocatura. Da doar o cautare pe net si o gasesti. Ia incearca.

# HB date 25 June 2012 23:08 +1

Chiar, hai sa citim decizia invocata de tine. Inainte ca CEDO sa declare cererea indamisibila (rationae materie, deoarece organizatiile ieseau de sub incidenta art respectiv din Conventie - adica, in limba romana pentru tine, Curtea a declarat ca ea este incompatiblia cu judecarea acelei spete), scrie negru pe alb ca MEMBRII ASOCIATIEI POTRA POT PRACTICA PROFESIA DE AVOCAT CU RESPECTAREA LEGII 51/1995.  Deh, uneori trebuie sa citesti ceva mai atent.

# traiesc in lumea asta date 26 June 2012 10:29 +1

@botisor - Stimabile tonomat ( sau lipsit de capacitatea de gandire  in domeniul juridic ), iti ofer iarasi ( pentru a cata oara ?? ) un extras din decizia ( si nu hotarare, cum gresit precizezi )  ce ai invocat-o : " En outre, la Cour note que les membres de l'association « Bonis Potra » peuvent exercer la profession d'avocat, à condition de satisfaire aux exigences prévues par la loi no 51/1995. ". Pune mana si citeste si nu mai dezinforma, ca poate mai sunt fraieri, colegi cu tine, care pun botu' la cretinismele emanate de specimene ca tine. Adica sa cultivi prozelitismul prostiei, coruptiei si minciunii. Asa vocabular sarac e prin ograda voastra ? Credeam va sunteti numai elite, olimpieni, cum de au primit indivizi ca tine in gashca aia ?? 

# traiesc in lumea asta date 26 June 2012 10:33 0

@erata - " Credeam CA sunteti numai....... "

# botisor date 26 June 2012 10:25 -1

Baiatu ia mai citeste: "Curtea notează că, printre obligaţiile statutare ale asociaţiei “Bonis Potra”, figura “crearea de barouri”, ceea ce contravenea dispoziţiilor legii nr. 51/1995 care interzice crearea de barouri şi exercitarea profesiei de avocat în afara Uniunii Avocaţilor din România. Curtea ia în consideraţie mai ales, după cum o fac şi jurisdicţiile interne, faptul că membrii asociaţiei s-au dedat la acte concrete, precum crearea unui barou, şi că şi-au arogat prerogative care erau de competenţa exclusivă a Uniunii Avocaţilor din România (a contrario, Partidul socialist din Turcia şi alţii c. Turciei, nr. 26482/95, § 48, hotărârea din 12 noiembrie 2003; Sidiropoulos şi alţii, citată anterior, § 46). Din acel moment, ţinându-se cont de marja de apreciere de care beneficiază Statele în materie, Curtea consideră că dizolvarea asocoaţiei “Bonis Potra” pare proporţionată cu scopul vizat şi că motivele invocate de jurisdicţiile interne se dovedesc pertinente şi suficiente. De aici, Curtea conchide că ingerinţa era “necesară într-o societate democratică”. Concluzia este că această primă secţiune a plângerii este în mod manifest fără temei şi trebuie respinsă în aplicarea articolul 35 3 şi 4 al Convenţiei. " Concluziile le tragi tu. Eu zic ceea ce mai sus am spus. Saunel , masajele si barurile nu sunt tot una cu avocatura. Asteptam si urmatoarele hotarari si vom mai discuta atunci.

# traiesc in lumea asta date 26 June 2012 10:50 0

@botisor - Si daca tot esti bine platit ca elucubrezi p'aci, ce zice CEDO despre securitatea raporturilor juridice ? Ce zici in dreptul intern, trebuie respectate hot. judecatoresti ? Sau e voluntara chestia asta ? Sau e concurs de gasit specimene gen Chelcea ? Cum explici, juridic vb., hot. CA Alba ? De 4 ori achita pe niste " botisti " si a 5-a oara, nu ? Ce zice profesionalismul din tine si aia care te platesc sa poluezi pe aici ? Sau se poarta comenzile coruptiei, asa cum faceau, din alte motive, instantele comuniste din anii '50 ? Si atunci se facea justitie, nu ? Tot de avocati din UAR, asa-i ? Din indivizi care erau profesionisti, morali, deontologi pana la ultima celula nervoasa a lor, nu ?

# traiesc in lumea asta date 26 June 2012 10:56 0

@botisor - Stii ce imi doresc extraordinar de mult ? Sa existe in tara asta vreo 5 UNBR-uri. Ce dracu ati face mah atunci ? Toata munca voastra ar consta in a-i reclama pe " ceilalti " ptr. practicarea avocaturii fara drept. Ati sta sa scrieti toata ziua plangeri penale si toate pledoariile voastre in instante ar incepe cu urletele catre avocatul advers ca nu are calitatea de avocat. Si onorariile ptr. asa ceva le-ar plati florea & comp. Din cotizatiile voastre. Ce chestie interesanta ar fi......

# traiesc in lumea asta date 26 June 2012 11:04 +1

@botisor - Apropo de ce anume elucubra zamfirescu, alt mafiot olimpian.....daca ma gandesc bine, ar trebui aplicat ce zice el, sa se dea examen unic, coordonat de el desigur, ptr. toti magistratii in functie si aspiranti, cu 2 intrebari  : UNBR - Nimerincu, exista legal sau nu ? UNBR -Florea, exista legal sau nu ? functie de raspuns, sa fie toti numiti judecatori direct la ICCJ, iar aia care gresesc cu raspunsul la vreo intrebare, sa fie delegati pe la jud., tribunale si curtile de apel. Cei care gresesc la ambele intrebari cu raspunsul dedicat, sa li se interzica pe viata a mai concura la vreun examen de acces intr-o profesie juridica. Ce zici, nu ar corect asa ceva ? Eu sustin public chestia asta. HAI CU EXAMENUL UNIC CU 2 INTREBARI !!

# pt botisor date 26 June 2012 11:14 +1

CEDO a fost dezinformata(inselata) cu privire la Legea 51/1995, crezand, in mod eronat, ca aceasta a infiintat barouri, aspect pe care nici macar GANGSTERII avocaturii cutumiare nu-l mai invoca, intrucat s-ar face de ras. Responsabil pentru traducerea gresita a textului Legii 51/1995 a fost judecatorul, din partea Romaniei, Barsan, amicul lui C.L.Popescu si al altor mafioti cutumiari. Barsan a strecurat, intentionat, cuvantul "infiinteaza" in traducerea textului legii sus-amintite. Asadar, din cauza acestui fals grosolan, tot rationamentul CEDO este gresit. Cu toate acestea, aceeasi CEDO a statuat ca "membrii Asociatiei Potra pot practica profesia de avocat cu respectarea Legii 51/1995", aspect confirmat prin sutele de hotarari judecatoresti definitive pronuntate de catre instantele din Romania!

# botisor date 26 June 2012 11:58 0

Auzi-l si pe asta ca a fost inselata CEDO ca a tradus Barsan gresit. Tu esti convins ca stii ce inseamna CEDO? Esti convins ca intelegi care e rolul judecatorului in cadrul CEDO? Tu gandesti inainte de a scrie? Ai impresia ca domnul judecator Barsan e "angajat" la CEDO pe post de translator sa-ti traduca tie legislatia? Ai impresia ca CEDO e cabinetul tau din fundul curtii unde esti si mare maestru si secretara si femeie de serviciu si portar? Baiatu e suficient sa gandesti inainte de a scrie. Nu poate fi prea greu chiar si pentru tine. Ia incearca.

# pt botisor date 26 June 2012 12:20 0

Bai "Arici Pogonici", intr-adevar, spre deosebire de tine, eu, mai si gandesc. Scrie sau nu(ERONAT !) in decizia CEDO ca barourile au fost infiintate in baza Legii 51/1995 ?! Greseala este imensa si IMPARDONABILA pentru o Curte Europeana care se respecta. Restul e Cancan !

# botisor date 26 June 2012 18:21 0

Botănici pogonici, scrie nu scrie, greseala mare sau mică, nu contează. Important e că l-a ras pe guru al vostru cu pretenţiile lui. Eu zic că dacă tot nu se respectă CEDO şi dacă tot face erori impardonabile să faceţi voi una a voastră. Cu guru pe post de presedinte suprem si pe viata. Ia încercaţi. Chiar poti sa o numesti CANCAN sa nu se prinda lumea ca e CEDO(baruri-barouri). Succes deplin lucrărilor.

# CEDO date 26 June 2012 18:49 0

CEDO - BOTA: ,,En outre, la Cour note que les membres de l'association « Bonis Potra » peuvent exercer la profession d'avocat, à condition de satisfaire aux exigences prévues par la loi no 51/1995."

# CR7 date 26 June 2012 18:55 +1

1. Care art. din L. 51/95 v-a înfiinţat barourile ?

# CR7 date 26 June 2012 19:02 +1

Răspunsurile mafioţilor : ,,L. 3/48 nu ne-a desfiinţat" (deşi avem subiect şi predicat!), L. 51/95 ne-a înfiinţat, deşi nu avem nici subiect, nici predicat !    Proşti ne mai credeţi !

# traiesc in lumea asta date 26 June 2012 11:19 0

@botisor - In alta ordine de idei, cu consilierii juridici ce aveti ? Cu ce sunt mai prejos decat voi ( ca numai voi va opariti, " botistii ', nu ) ?? Au castigat procese impotriva unor colegi de-ai tai. Cam ce ar insemna asta ? Ca " e " mai prosti colegii tai decat niste " amarati " de consilieri juridici ? 

# botisor date 26 June 2012 11:53 -4

Pfiu. Da ce suparat esti. Simti ca e aproape finalul avocaturii clandestine sau de ce esti asa de agitat? Si cand vorbesti de examen nu vrei sa te gandesti cam cum l-ai promovat tu si abia apoi sa vrei sa-i examinezi pe altii?

# pt botisor date 26 June 2012 12:09 +1

Bai propagandistule bolsevic, mai scuteste-ne cu sintagma "avocatura clandestina", ca nu mai poti sa fraieresti pe nimeni cu povesti de adormit copiii de gradinita. Repeti ca imbecilul aceeasi elucubratie expirata ! Tu esti hotul care striga hotii !

# botanist catre prosti date 26 June 2012 12:15 +1

Eu stiu de ce gandesti si vorbesti asa. Din cauza frunzelor morcovilor care v-ai intrat atat de adanc in gaorificii, incat nu mai puteti gandi coerent, clar, legat cu realitatea. Aveti rabdare, pana cand o sa vina iepurasii si dupa ei, vanatorii. Atunci sa va tineti. Pana atunci, dati frau liber fanteziilor care va macina existenta si frustrarea. Clandestina este avocatura care nu are act de infiintare, dar va admir pentru obsesia patologica cu care sustineti ca voi sunteti "pe efectul legii". Asta ma pravaleste de ras, ori de cate ori va citesc "trairile interioare".

# traiesc in lumea asta date 26 June 2012 12:39 0

@botisor - Stimabile, eu ziceam de mere si tu vb. de pepeni.....avocatura clandestina practici tu poate. Nu-s agitat deloc. Cred ca tu esti ff agitat, ori fiindca esti platit, ori din prostie. Dai o replica nesemnificativa, atat prin lipsa unei argumentatii temeinice, concludente si pertinente ( asa ziceti voi prin instante, asa-i ? ) cat si prin atitudine. Te consideri un super-profesionist al avocaturii, dintr-o structura elitista. Astea-s argumentatiile tale, niste chestii puerile ? Si un copil de gradinita ar putea oferi argumente mai solide....In locul lui florea & comp. ti-as taia subventia sau te-as da afara, ii faci de rusine pe colegii tai cu adevarat avocati.

# traiesc in lumea asta date 26 June 2012 12:48 +1

@botisor - Cred ca ai gresit destinatarul. Intreaba-l pe colegul tau, unu' zamfirescu, despre treaba cu examinatu' unic. El a lansat ideea. Eu nu-mi permit sa te examinez dpdv profesional, esti prea sus situat. Stii vb aia : la soare te poti uita, la maria ta, ba.....nu vreau sa-mi distrug retina uitandu-ma la dvs., o somitate galactica, Nu se cunoaste in ce domeniu sunteti o somitate, dar de principiu, sunteti....

# botisor date 26 June 2012 12:17 +1

Baietas. Eu am folosit expresii decente. "Propagandist bolsevic" si "imbecil" sunt exprimarile unui om care atunci cand nu mai are argumente da cu pumnul sau injura. Dar stai linistit ca nu ma supar. Atat poti. Astea sunt limitele tale intelectuale. Intuiesc ca depasesc cunostintele tale juridice.

# pt botisor date 26 June 2012 12:32 0

Aroganta ta, specifica mediei cutumiarilor cu intelectul scazut, ma lasa rece. Voi stati prost la capitolul "argumente juridice", in sensul ca lipsesc cu desavarsire.

# Balint date 27 June 2012 17:07 0

In loc sa va pierdeti vremea fara rost, va sugerez sa va sunati decanii si sa-i intrebati de ce nu se ia atitudine fata de cele intamplate, asta daca aveti decani si daca va raspund la telefon. Voi stiti ca Dl. Nimerincu este presedintele ales al UNBR, doar asa de forma si ca domnia sa nu se bucura nici de sprijinul decanilor, mai mult nu i-sa predat nimic in mod oficial, altfel spus voi asteptati sa faca niste demersuri, or el nici nu poate intra in sediul UNBR.... Cred ca este un subiect mai interesat, asta daca vreti sa ajungeti undeva.

# POLO.NICU date 1 July 2012 13:19 0

Dl. Nimerincu, v-a bagat cineva in seama pana acum, ca nu se vede nici raspuns.

# Rambo date 1 July 2012 13:54 0

Daca in locul lui Nimerincu ar fi fost ales deputatul Croitoru, lucrurile ar fi stat altfel si cu siguranta ar fi fost, incomparabil, mai bine.

# Balint date 1 July 2012 18:15 0

Dupa parerea mea nu mai conteaza numele persoanei pe care ni-la pus in brate intai statatorul, important este ca aceste persoane sa isi faca treaba. Tineti minte D.lor alesi ca nu o sa va tinem in brate 8 ani ca pe stiti voi bine cine, fara nici un rezultat concret si rapid. Cred ca suneti satui cu totii de vpromisiuni si eschive. VREM FAPTE. Unde va ascundeti, D.le N. cine v-a obligat sa va asezati pe un scaun prea inalt pt. Dvs. ? VA RUGAM treceti la actiune si transati odata problema, DA sau BA. Succes, D-lor decani si D-le presedinte. Atunci cand ati cerut sa va insotim la vreun miting noi am fact-o, voi insa nu ati putut valorifica nicio actiune.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 28.03.2024 – Bomba cu fas a lui Kovesi

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva