29 March 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

LEGISTII CONFIRMA O ALTA VICTIMA – Oasele gasite in padurea de la Caracal nu apartin Alexandrei: “Din analiza raportului preliminar de expertiza medico-legala antropologica rezulta ca fragmentele osoase examinate provin de la o persoana de sex feminin cu varsta cuprinsa intre 15-19 ani si ca sunt altele decat cele ce s-au individualizat anatomic printre resturile scheletale descoperite in urma perchezitiei domiciliare efectuate la data de 27.07.2019 la locuinta inculpatului Dinca Gheorghe”

Scris de: G.T. | pdf | print

14 August 2019 12:30
Vizualizari: 6842

Se complica ancheta privind crimele de la Caracal. Oasele gasite in padurea de la Caracal nu apartin Alexandrei, fetita de 15 ani care a fost rapita si posibil ucisa de catre Gheorghe Dinca (foto). Ceea ce inseamna ca avem de-a face cu o alta victima, Luiza, prima fata disparuta, ale carei ramasite Dinca sustine ca le-a aruncat in padure sau - de ce nu? - cu o alta tanara.

DIICOT a facut publice miercuri, 14 august 2019, rezultatele preliminare ale expertizei medico-legale antropologice efectuate de Institutul National de Medicina Legala “Mina Minovici” asupra fragmentelor osoase gasite in padure. Astfel, raportul dezvaluie ca oasele examinate provin de la o persoana de sex feminin cu varsta cuprinsa intre 15 si 19 ani, dar ca sunt diferite decat oasele descoperite in curtea lui Gheorghe Dinca, despre care se presupune ca ar apartine Alexandrei.


Iata comunicatul DIICOT:

“Biroul de Informare si Relatii Publice din cadrul Directiei de Investigare a Infractiunilor de Criminalitate Organizata si Terorism este imputernicit sa aduca la cunostinta opiniei publice urmatoarele:

Prin adresa din data de 13.08.2019, Institutul National de Medicina Legala 'Mina Minovici' a inaintat catre Directia de Investigare a Infractiunilor de Criminalitate Organizata si Terorism raportul de expertiza medico-legala antropologica asupra fragmentelor osoase gasite cu ocazia conducerii in teren a inculpatului Dinca Gheorghe la data de 05.08.2019 in zona de liziera de padure, amplasata pe terenul Statiunii de cercetare si dezvoltare agricola Caracal, indicate de catre inculpat ca apartinand victimei majore.

Din analiza raportului preliminar de expertiza medico-legala antropologica rezulta ca fragmentele osoase examinate provin de la o persoana de sex feminin cu varsta cuprinsa intre 15-19 ani si ca sunt altele decat cele ce s-au individualizat anatomic printre resturile scheletale descoperite in urma perchezitiei domiciliare efectuate la data de 27.07.2019 la locuinta inculpatului Dinca Gheorghe”.

Indoielile avocatului Tonel Pop

Pe de alta parte, trebuie spus ca asupra oaselor gasite in padurea din Caracal exista o serie de suspiciuni. Cel putin din punctul de vedere al avocatului Tonel Pop, aparatorul familiei Luizei. Intr-o declaratie data in urma cu cateva zile, acesta a dezvaluit ca are indoilei in legatura cu momentul in care aceste fragmente osoase si cenusa au fost aruncate in padure, explicand ca sacii erau curati, desi in lunile scurse de la momentul la care se presupune ca ar fi fost ucisa Luiza a plouat si au fost inundatii, si nu erau acoperiti de vegetatie asa cum ar fi trebuit sa se intample in cazul in care ar fi stat in acel loc o perioada indelungata de timp:

“Erau acea cenusa si oasele respective au fost aruncate jos pe iarba. Au fost doi saci aruncati inca la vreo 6-7 metri distanta. Osemintele si cenusa erau intr-un loc, iar sacii intr-un alt loc, intr-un hatis foarte greu de penetrat, cu foarte multi tepi, cu foarte multe, deci greu...nimeni n-ar fi intrat acolo, iti rupeai hainele de pe tine. Am intrat si eu tot in combinezon, am fost imbracat cu echipamentul corespunzator, exact ca si acei criminalisti. Din punctul meu de vedere, daca acele urme de cenusa si acele resturi de oase calcinate ar fi stat acolo de cand spune criminalul, respectiv cateva luni de zile, pentru ca se sugereaza ca imediat ar fi omorat-o, in aceeasi pe Luiza (n.r. - in ziua rapirii), in mod clar acolo ar fi trebuit sa fie astupate de vegetatie, adica sa creasca iarba de sub ele, sa le acopere, de noroi, de ploi, inclusiv acei saci. Eu atat cat am vazut pareau destul de curati sacii, nu erau cu apa, cu noroi, si nici acea cenusa nu marea de mult acolo, nu parea veche. Trebuie sa studiez mai bine fotografiile, filmarile si chiar sa imi dau seama, si vor trebui poate analizate de biologi, in cat timp creste iarba peste acea cenusa. Am aceasta suspiciune ca acele probe nu au vechimea a fi fost pozitionate acolo de cateva luni de zile, asa cum se spune. Pareau proaspat aruncate acolo, in raport cu vegetatia, cu iarba, cu ploile, cu inundatiile care au fost acolo”.

Comentarii

# gelu date 14 August 2019 12:59 +9

Conform dreptului la informare a cetateanului luju trebuie sa ceara SRI numarul notelor informative/anuale pe care aceasta institutie le-a transmis Presidentiei, Parlamentului, MAI, PICCJ, DIICOT, ICCJ, Guvern, Avocatul Poporului referituale la traficul de persoane in perioada 2003-2018.

# nu conteaza date 18 August 2019 01:59 0

Si daca afli ca au fost 10 sau 100000 de note, daca afli numerele de inregistrare ale notelor (cate vor fi fost), la ce-ti foloseste? Pe de alta parte, desi mi-e sila de cum (NU-) isi face treaba SRI, trebuie sa raman obiectiv: traficul de persoane, NU este o amenintare la adresa securitatii STATULUI! Nu confunda statul cu natiunea!!!! Iar daca traficul de persoane e international, e treaba SIE, nu a SRI! Punctual, SRI PUTEA avea treaba cu ce se intampla la Caracal dar... tangent! Pentru ca acolo, din cauza Deveselu, e de fapt treaba DGIA, peste care SRI nu se putea baga! Oricum ai lua-o, ajungem la iohannis, care in calitatea de sef al CSAT, n-avea cum sa nu stie ce se intampla acolo! Pentru ca DGIA sau SIE sau ambele, erau OBLIGATE sa-l informeze si... cred ca au facut-o!

# nu conteaza date 18 August 2019 02:15 0

Zici de 2003-2018. In 2002, baza aeriana Deveselu a fost desfiintata si pusa in conservare in vederea aderarii romaniei la NATO. Se stia ca Kogalniceanu, Luna si Deveselu vor deveni "americane", inca de prin 1994-1995... De atunci, astea 3 baze aeriene si imprejurimile lor, au fost "puricate" de serviciile de informatii militare, si romane si (multe!!!!), straine! In 2003, la Deveselu, deja si ultimul vacar din zona, stia ca "vin americanii"! Traficul de persoane acolo, nu a aparut intamplator, a fost provocat de autoritati!

# nu conteaza date 18 August 2019 02:26 0

Desi decizia de amplasare a rachetelor americane la Deveselu a fost data la 02.05.2011 si baza a devenit operationala la 28.10.2013, "statul" roman prgatea babele din zona sa vorbeasca limba engleza, inca de prin 2005! 2003 la care te referi, e la un an dupa ce americanii au determinat inchiderea si punerea in conservare PENTRU EI, a bazei, an in care ei erau acolo (nu inca oficial!!!), ca sa-si pregateasca terenul! Acum intelegi de ce se incearca si SE VA PUNE CAPACUL pe toata porcaria de acolo? Ce e la Caracal, e si in jurul bazelor de la Kogalniceanu si de la Luna... Doar ca acolo, inca nu a fost rapita sau ucisa ruda vreunei persoane publice, ca sa se "sparga buba"... Acum, autoritatile dau din colt in colt, NU din prostie ci, pentru ca nu s-au asteptat sa se afle la nivel national (mondial), ce se intampla in locurile astea!

# nu conteaza date 18 August 2019 02:35 0

De data asta, oricat de odios ar fi SRI, nu SRI e de vina. Aici e mana DGIA si SIE... SRI vrea doar sa profite si sa-si impuna regulile de monitorizare a tuturor cetatenilor, pe ideea ca in mentalul colectiv, SRI se ocupa de "chestii" de genul asta, desi... nu e deloc asa. Desi baza mea nu a fost niciodata Deveselu, am operat si acolo ocazional. Pe vremea aia, eram pilot militar de vanatoare (cu grad mare) si ce afirm, e ce e real. Sunt de destui ani avocat (penalist), asa incat stiu si partea asta, judidica "cu ce se mananca"...

# nu conteaza date 18 August 2019 02:51 0

Imperialismul american, a decis sa ocupe si Europa. In 1991, a inceput razboiul care a dus la dezmembrarea Yougoslaviei. Atunci, au inceput de fapt negocierile cu Romania, de a face parte din NATO, sub comanda americana. O struto-camila odioasa, la care au "pus botul" succesiv, roman si stolojan. Prima baza aeriana vizata de americani, a fost cea de la Giarmata. Lucrurile s-au linistit in zona aia, rapid pentru un razboi in inima europei. In 2000 deja americanii erau la control si au renuntat la "ideea" Giarmata si s-au orientat spre Kogalniceanu, pentru ca voiau controlul marii Negre. Apoi, Luna, pentru ca voiau controlul zonal (inclusiv Moldova si Ukraina) si apoi Deveselu, pentru ca voiau controlul pe tot estul europei. Cazul "Caracal" e o chestie marunta, care nu-i deranjeaza. Dinca va fi un "Jeffrey Dahmer" roman si atat, chiar daca n-a ucis pe nimeni... Sau poate a ucis, habar n-am! Din pacate, nu vom afla niciodata realitatea ci vom sti doar ce vor ei!

# Aberatii date 14 August 2019 13:26 +5

Inscenari. Toate-s inscenari puse la cale de DIICOT plus SRI. S-a vazut de-a lungul anilor cum rezolva DIICOT cazurile. Prostii de rand sunt condamnati ani grei de puscarie pt nimicuri ridicate la rang de megainfractiuni in timp ce furturile de miliarde euro sunt protejate. Astia planteaza probe care cum vor. Logic ca toate sunt inscenari, musamalizari, puse la cale de catre DIICOT din moment ce beneficiarii serviciilor minorelor erau procurori,politisti,oameni de afaceri, doar "crema" societatii, doar mafia.Aceste institutii trebuiesc desfiintate. Nu exista alta solutie in Ro. Este nebunia NEBUNIILOR ca insasi beneficiarii acestor servicii prestate de minore sa ancheteze cazul. O ABERATIE. ABERATII TIPIC ROMANESTI

# nu conteaza date 18 August 2019 00:41 0

Si eu zic ca e vorba de inscenari dar nu cred ca sunt puse la cale de DIICOT sau SRI. Mai degraba, institutiile astea sunt uneltele prin care sunt puse in opera inscenarile! Si da, ai dreptate, e dementa insistenta asa-ziselor autoritati de a da spre anchetare lupului, cazul oilor mancate de el!

# pai de cand nu mai plouase la Caracal ? date 14 August 2019 14:11 +2

o ploaie torentiala le-ar fi dat un aspect.

# nu conteaza date 18 August 2019 00:42 0

Plouase cu cateva zile inainte. Tare!

# Neanae date 14 August 2019 14:22 +5

Dați-i TIOPENTAL SODIC, sau “serul adevărului” - ar fi un piculeț interzis fiindca cică intra in lista torturilor si a drepturilor omului! Pe dracu tortura, pe dracu asta om! Doar ar dormi tun fiindca e ca un barbituric. Dar inainte de a se “odihni forțat” ar ciripi tot de cand l-a făcut mămica lui ... un interogatoriu țintit, efectuat de unul care știe unde sa pătrundă. Sa își ia curajul un judecător, un procuror, Dl Licu, mama mare a tartorilor, cineva cu atribute sa autorizeze folosirea acestui medicament, cu toate precauțiile de rigoare chit ca ar merita sa crape dementul asta de Dincă, dar sa apuce sa vorbească. Înregistrat tot, judecătorul nu va tine cont fiindca nu poate, dar investigatorii au toate căile deschise sa adune apoi mărturii pe cai “naturale”. Ce atâta menajare sa nu se supere fiara. Vin fiert seara sa doarmă bine? Măi sa fie. Tiopental sodic si nu scapă nimeni din căpușorul monstrului. Haideți, metode extreme cu criminalul asta ca ne-am saturat sa-l vedem oblojit!

# nu conteaza date 18 August 2019 00:50 0

Probele obtinute ilegal sau in urma unor manevre ilegale, sunt lipsite de valoare juridica. "Serul adevarului" la cateva minute dupa administrare, trebuie ascociat cu o suferinta fizica puternica, pentru a fi eficient, de aia este considerat tortura. Este considerat tortura, pentru ca de fapt, asta si e! Un om torturat, se considera ca poate recunoaste si ce n-a facut, de aia tortura a fost eliminata dintre mijloacele de obtinere a probelor. Pe de alta parte, "tratamentul" de care beneficiaza dinca, e scandalos: nici oamenii cinstiti si corecti din tara asta, nu se bucura de rasfatul de care are parte gunoiul asta, din partea anchetatorilor!

# un mizantrop date 14 August 2019 15:46 +4

Adica autoritatile, DIICOT, SRI, Politia stiau de moartea cel putin a unei persoane (unde sunt cautarile persoanei disparute si aparute sub forma de moaste in in locurile cautate?!), ba chiar si de locul in care si-a gasit sfarsitul (daca nu sun t oase din cimitir plantate sa le iasa macabra cacealma...) si l-au asteptat pe Dinca sa-si asume (la indicatiile politistului de legatura cu DIICOT), pentru ca e musai sa avem si noi criminalul nostru in serie, vinovat de toate disparitiile pe care autoritatile nu le-au luat in seama, dar mascarada trebuie sa continue...

# nu conteaza date 18 August 2019 01:08 0

Sintetizand: un "dinca" de 66 de ani, olog, psihopat dovedit, lipsit de vreo calificare inalta, de educatie si cultura, imputit (ca aspect), singuratic... se dovedeste ca in paralel are o viata sociala extrem de bogata, cu cunostiinte in toate mediile, e capabil sa falsifice mostre ADN, arestat fiind, sa se teleporteze pe coclauri ca sa planteze probe proaspete, are cunostiinte solide de chimie, biologie si termodinamica si duce de nas cum vrea, 217 anchetatori "de top" de la centru! Oare doar eu vad ca sunt multe care nu se leaga deloc? Nota bene: in clipa asta, dinca NU e inculpat ci doar suspect arestat preventiv! Oare de ce? Ma gandesc si eu: daca dinca nu a omorat pe nimeni si el, e doar groparul victimelor facute de altii? Tiriac (MARELE TIRIAC!!!!), a fost trantit pe asfalt si au maturat militienii cu el pe jos, pentru ca el conducea dupa ce a baut 3 tzuici! Dinca, se presupune ca a violat si ucis toate fecioarele disparute de la Decebal incoace si e tratat ca un rege! Hmmm...

# Ce dracu e asa de greu de priceput ??? date 14 August 2019 16:40 +8

Intre cele doau fete , Luiza si Alexandra , a fost o alta (altele) , omorate , de data mai recenta . Capisci ? :o Dupa cum veti vedea sunt multe fete omorate pe-acolo ... :eek:

# nu conteaza date 18 August 2019 01:12 0

Bagi mana-n foc ca daca sunt fete moarte pe acolo, au fost omorate de dinca? Pe de alta parte, INML poate spune aproximativ si CAND a decedat o persoana, analizand bucati din ramasite! De ce nu s-a mentionat nicaieri CAND au decedat persoanele ale caror ramasite au fost analizate?

# EU date 15 August 2019 00:43 0

Pentru PRIMA DATA in acesti ani REGRET dupa SECURITATEA si MILITIA CEAUSISTA !. ACUM "DALMATIENII" romani sau straini erau in ZEGHE si cu CATUSE la MAINI si PICIOARE , dupa cazul CARACAL!. MI-E SCARBA DE ASA DEMOCRATIE JURIDICA!....

# EU date 15 August 2019 01:04 0

NEMERNICILOR la "REFERENDUM pentru FAMILIE" NU ATI VOTAT!. ACUM AVETI "DIVERSITATE" CARACAL....

# nu conteaza date 18 August 2019 01:21 0

Gresesti, pentru ce s-a intamplat acolo, la Caracal, pe vremea lui Ceausescu, pana acum, vinovatii erau depistati, prinsi, judecati si deja executati, nu in zeghe! Ai sa razi, de la votul de la prezidentiale, cand am votat impotriva lui Constantinescu, singurele doua la care am fost, au fost cel pentru a-l da jos pe basescu si cel pentru familie... De atunci, mi-am jurat ca nu mai votez vreodata: pentru ce merita si e normal, am constatat ca sunt printre putinii prosti care se duc (fara folos) si in rest, lumea merge puhoi sa voteze "raul cel mai mic". Eu nu vreau sa votez raul, nici mic, nici mare! Votez binele, daca e printre optiuni! Daca nu, e dreptul meu sa scuip pe oferta lor si sa stau acasa!

# nu conteaza date 18 August 2019 01:37 0

Si a propos de diversitate si de epoca Ceausescu: mi-e dor de vremea aia cand homosexualii puteau face ce voiau ei, la ei acasa dar, daca faceau asta cat de cat public, erau bagati la zdup sau internati la psihiatrie! Am credinta in Domnul si mai am si un pic de educatie (solida, zic eu). Din cauzele astea, sunt homofob convins! Stiai ca pana nu demult, homosexualitatea a fost considerata de OMS ca deviatie psihica? Stii ca din punct de vedere al stiintelor juridice (medicina legala si criminalistica), homosexualitatea e inca considerata "perversiune", chiar daca nu se bate tam-tam pe tema? In motivarea de scoatere de pe lista OMS a homosexualitatii din randul bolilor psihice, au fost mentionate "toleranta politica" si extinderea bolii la nivel de fenomen... Similar consumului de marijuana: e nociv dar e legal, pentru ca daca este legal, poate fi (relativ), controlat. Astea nu fac insa, ca homosexualitatea sa devina normalitate iar consumul de droguri sa fie bun!

# Adrian date 15 August 2019 07:57 0

Exista probabil un interes sa se musamalizeze o parte din crime si individul sa nu fie gasit ca si criminal in serie,ca doar nu o sa credem ca a ucis dupa agenda presei? Nu pica bine autoritatilor faptul ca lumea se trezeste din prosteala cu coruptia in masa si constata ca in timp ce aplauda scenariile Lulutei,dispareau fete si nimeni nu-si facea probleme.Oricum daca Germania ar avea legislatia noastra o parte din oamenii lor de afaceri ar sta prin puscarii,asta apropo de conflictul de interese subliniat de Greco ( ca tot ne place de ei).

# Ioana M. date 15 August 2019 08:24 0

Cu privire la avocatii din oficiu ai lui dinca: Parchetul solicita iar Baroul Olt numeste 1( un) avocat din oficiu care ESTE OBLIGAT SA SE PREZINTE la toate solicitarile procurorilor.Altfel, e pasibil de sanctiune.Cand este in imposibilitate de prezentare( motivata), Baroul numeste un alt avocat din oficiu care ii ia locul primului sau vine doar cu o delegatie de substituire pentru acel termen. Nu se numesc mai multi avocati din oficiu care nu stie unul ce face altul, fiind motiv de cerere la CEDO. De asemenea, Parchetul plateste onorariile avocatilor din oficiu suma , care se stie, e bugetata de stat si e deficitara. De ce ar cheltui mai mult?

# nu conteaza date 18 August 2019 00:38 0

Onorariile avocatilor din oficiu, sunt platite de MJ, nu de MP! Neesential.Ce ridica semne de intrebare e ce deja ai scris vis a vis de CINE deleaga avocatul din oficiu si faptul ca au fost delegati ca avocati din oficiu, unii din Bucuresti, nu de pe raza CA de acolo si ca cei inlocuiti, NU au "predat stafeta" inlocuitorilor! Cu cantec e si delegarea actualei avocate, care s-a dovedit ca a avut legaturi anterioare cu suspectul. Nu e nimic ilegal sau nelegal in astea dar totul bate la ochi... Tehnic, dinca putea sa aiba legal ca avocat, si pe una dintre fostele lui amante din Constanta sau Satu Mare dar delegarea avocatilor din oficiu in toata "tarasenia Caracal", miroase. Mai rau, pute! In cazul asta, atat procedurile cat si cutumele au fost calcate in picioare! A propos: mai este valabil Codul de Procedura Penala in Romania? Nu de alta dar nu vad sa-l mai respecte cineva in tara asta!

# Antifake date 15 August 2019 09:34 0

Exact ce spuneam eu anterior: avem de a face cu Cikatilo de Romania( Cikatilo din Rusia a omorat peste 50 de persoane). Sunt absolut curioasa cate zeci de morti are la activ acest "nevinovat"e Romania. Unde mai pui ca lucra ca si gropar la cimitir. Locul perfect pentru a ascunde cadavre, fara sa dea de banuit. Individul are multiple personalitati, probabil, iar una din ele e ucigasul cu sange rece. Joaca un teatru excelent, dar e un monstru cu chip de om. 

# Am avut dreptate : iaca-ta ca o handabalista din zona date 15 August 2019 20:24 +2

Caracal confirma ca ea si cu o colega erau fortate sa presteze pentru ameriloci si austrieci ( de la bordelul Deveselu , pardon , de la baza..). 8) Ideea era ca dupa ce le foloseau la maxim acolo apoi incercau s ale plaseze in strainezia , tairle din vestul UE ca mame surogat :eek: Las` ca americanii , se stie, e buni . Numai lucruri frumoase si bune ne dau si ne aduc .... :-) . PS. Vize , pe cand ?

# Ana Stoica date 17 August 2019 09:07 0

Cred ca cele doua tinere apucasera pe un drum gresit, cel putin una dintre ele are o pedeapsa de ispasit. Probabil se asund si nu levinesa creada ca tot scandalul nu le sterge din fisierul politiei. Informati si pentru alti tineri despre Penitenciarul de minori......

# nu conteaza date 18 August 2019 01:47 0

Presupunand ca e asa cum spui, nimic nu justifica maltratarea sau uciderea lor! Mergi pe ideea "victima e de vina" si crede-ma, si uman si juridic, gresesti crunt! Scopul dreptului penal este in primul rand, recuperarea prejudiciilor urmare a infractiunii, recuperarea vinovatului pentru societate si in ultimul rand, pedepsirea lui! O copila de 15 ani si una de 19, pur si simplu nu aveau cum sa "apuce un drum gresit", fara a fi impinse sau fortate din exteriorul lor, pe acel drum! Oricum ai lua-o, ele sunt victime!

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 28.03.2024 – Bomba cu fas a lui Kovesi

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva