14 august 2020

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

CIFRELE NU MINT! POLITICIENII INSA O FAC DES – Avocatul George Avram: "Dragi romani, fiti mai inteligenti ca ei, verificati cifrele oficiale si trageti singuri o concluzie obiectiva! 15 aprilie: 74.826 teste efectuate / 7.216 teste pozitive – 245 la ATI. 18 iulie: 943.733 teste efectuate / 36.691 teste pozitive – 280 la ATI... Avem cumva un raport teste efectuate/teste pozitive de aproximativ 10% la data de 15 aprilie fata de aproximativ 4% la data de 18 iulie?"

Scris de: E.D. | pdf | print

31 iulie 2020 16:26
Vizualizari: 5043

Ce ti-e si cu cifrele astea. Lumea Justitiei a aratat nu demult cum matematica le da de cap guvernantilor, iesind pe plus mai multe persoane externate decat cele care au fost diagnosticate ca avand COVID-19. Astazi, avocatul George Avram (foto), pornind de la cifrele oficiale comunicate de Grupul de Comunicare Strategica expune o situatie extrem de interesanta care conduce orice persoana rationala la concluzia ca, de fapt, situatia pe COVID-19 din Romania nu este atat de rea pe cat se sustine public, cifrele fiind intr-o continua scadere, raportat mai ales la numarul persoanelor testate. Iata de ce!


 

Pe baza cifrelor oficiale privind situatia cazurilor de COVID-19 de pe teritoriul Romaniei, astfel cum au fost prezentate de Grupul de Comunicare Strategica, avocatul George Avram a demonstrat ca procentul persoanelor infectate cu COVID-19 este in scadere, diferenta intre varful pandemei de COVID-19 (aprilie 2020) si prezent fiind de circa 6%.


George Avram: "In perioda 15 martie - 18 mai 2020, cand „Guvernul meu” a impus cele mai dure masuri posibile, au decedat 1.107 persoane. In perioada 19 mai 2020 - 18 iulie 2020, au decedat 902 persoane"


Astfel, George Avram a luat ca punct de reper ziua de 15 aprilie, cand Romania se afla in starea de urgenta, si cand "Presedintele sustinea ca situatia a fost foarte bine gestionata de 'Guvernul meu'". La aceasta data s-a anuntat oficial ca au fost prelucrate 74.827 de teste, fiind confirmate 7.216 de cazuri de persoane infectate cu coronavirus.

Apoi, avocatul Avram a luat o alta data, 18 iulie (fiind una dintre datele invocate de Klaus Iohannis in discursul sustinut in 30 iulie), cand au fost prelucrate 943.733 de teste si confirmate 36.691 de cazuri de persoane infectate cu COVID-19.

In cele 2 zile de referinta de mai sus la Sectiile de Anestezie si Terapie Intensiva (ATI) erau internati 245 de pacienti (15 aprilie - 74.827 de teste) respectiv 280 de pacienti (18 iulie - 943.733 de teste).

Avem asadar urmatoarea situatie, expusa de avocatul George Avram:

"15 aprilie 2020: 74.826 teste efectuate / 7.216 teste pozitive (245 la ATI) = .....

18 iulie 2020: 943.733 teste efectuate / 36.691 teste pozitive (280 la ATI) = ....."

Fata de aceasta situatie, George Avram se intreaba daca exista "un raport teste efectuate/teste pozitive de aproximativ 10% la data de 15 aprilie 2020 fata de aproximativ 4% la data de 18 iulie 2020?" .

Fata de aceasta situatie, avocatul Avram arata ca Guvernul Orban stia care sunt adevaratele probleme ale Romaniei si tocmai din acest motiv nu s-a ocupat deloc la inceputul pandemiei de COVID-19 (februarie-martie) de preventie, conchizand ca "este evident acum cine minte!".

Publicam in continuare postarea avocatului George Avram de pe Facebook:

"Cifrele nu mint! Politicienii insa o fac des

Desi am promis ca nu mai intru in discutii politice, deoarece am prieteni si clienti din toate partidele politice, am ascultat discursul Presedintelui Romaniei de ieri, 30 iulie 2020, si acum ma vad nevoit sa imi incalc promisiunea.


Trecand peste obsesia unor persoane cu un anumit partid politic, am retinut urmatoarele date prezentate de Presedintele Romaniei:

In data de 25 iunie Curtea Constitutionala stabileste ca anumite articole sunt neconstitutionale. In aceeasi zi am avut 460 de cazuri noi, 10 decese. In 2 iulie Curtea Constitutionala motiveaza aceasta decizie. Tot in aceeasi zi, in 2 iulie, am avut 450 de cazuri, 20 de decese. Guvernul nu a putut in aceasta perioada sa vina cu o noua initiativa fiindca, stim cu totii, trebuie asteptata motivarea Curtii Constitutionale pentru ca si decizia, si argumentatia sa fie preluate in noua forma legislativa. Dupa care Guvernul se misca foarte rapid si in patru zile, in 6 iulie, depune initiativa noii legi, care stabileste masuri sanitare, in esenta izolarea si carantinarea, depune aceasta initiativa in Parlament. In ziua respectiva, in 6 iulie, am avut 250 de noi pacienti, 18 decese. Deci, inca suntem intr-o zona de control. Dupa care, ce vedem? PSD incepe sa traga de timp si aceasta lege, care putea sa fie trecuta urgent prin Parlament, sa dea Guvernului instrumentul necesar cu care sa lucreze, se dezbate timp de doua saptamani, doua saptamani in care pacientii bolnavi pleaca acasa, in care nu este nimeni amendat, nu mai este nimeni carantinat. Rezultatul putem sa il citim aici, in tabel, este simplu.”


Dragi romani, cifrele nu mint, dar politicienii o fac. Fiti mai inteligenti ca ei, verificati cifrele oficiale si trageti singuri o concluzie obiectiva!


Plecand de la informatiile oficiale publicate zilnic pe site-ul www.mai.gov.ro, avem urmatoarele cifre oficiale (nu zic reale deoarece nu am certitudinea ca nu sunt unele greseli pe acolo):


Pentru inceput, am ales mijlocul lunii aprilie - 15 aprilie 2020, cand eram in plina stare de urgenta si Presedintele sustinea ca situatia a fost foarte bine gestionata de „Guvernul meu”:

"Pana la aceasta data, la nivel national, au fost prelucrate 74.827 de teste.
Pana astazi, 15 aprilie, pe teritoriul Romaniei, au fost confirmate 7.216 de cazuri de persoane infectate cu virusul Covid-19 (coronavirus)."


Apoi am luat data de 18 iulie 2020 invocata de Presedintele Romaniei in discursul de ieri, 30 iulie 2020:

„Pana la aceasta data, la nivel national, au fost prelucrate 943.733 de teste.
Pana astazi, 18 iulie 2020, pe teritoriul Romaniei, au fost confirmate 36.691 de cazuri de persoane infectate cu virusul Covid-19 (coronavirus)."


Mai arat ca la data de 15 aprilie 2020, in plina stare de urgenta, la ATI erau internati 245 de pacienti (in conditiile in care erau doar 74.827 de teste efectuate la nivel national si sistemul medical era blocat), iar la data de 18 iulie 2020, la ATI erau internati 280 de pacienti (in conditiile in care erau efectuate 943.733 de teste).

Va las pe voi acum sa faceti un mic raport (cifrele nu mint niciodata) si sa trageti singuri concluzia cine minte:

15 aprilie 2020: 74.826 teste efectuate / 7.216 teste pozitive (245 la ATI) = .....

18 iulie 2020: 943.733 teste efectuate / 36.691 teste pozitive (280 la ATI) = .....


Avem cumva un raport teste efectuate/teste pozitive de aproximativ 10% la data de 15 aprilie 2020 fata de aproximativ 4% la data de 18 iulie 2020?

Cred ca este evident acum cine minte!


Hai sa facem si un alt calcul mai dur ca sa fie clar cine minte (desi nu imi place deloc sa ma raportez la numarul persoanelor decedate):


Din pacate, in perioda 15 martie - 18 mai 2020, cand „Guvernul meu” a impus cele mai dure masuri posibile, au decedat 1.107 persoane.

Din pacate, in perioada 19 mai 2020 - 18 iulie 2020, au decedat 902 persoane (din totalul de 2009 persoane decedate la nivel national am scazut persoanele decedate pana la data de 18 mai 2020, respectiv 1107).

Cine minte, dragi romani?


P.S. La final, va rog sa va aduceti aminte ca in februarie si martie 2020 inca se discuta de „Presedintele Romaniei” si de „Guvernul meu” de alegeri anticipate, aceasta fiind prioritatea lor la acel moment. Asa ca daca va intrebati cumva de ce au murit mai multe persoane pe perioada starii de urgenta, puteti sa va aduceti aminte de preocuparile Presedintelui si "Guvernului meu" (anticipatele in detrimentul sanatatii romanilor si masurilor de preventie).


Prosti au fost romanii aia care au zis ca „preventia este mama intelepciunii”. „Guvernul meu” stia adevaratele probleme ale Romaniei si din acest motiv nu s-a ocupat deloc de partea de preventie in februarie si inceputul lunii martie..."

Comentarii

# Ghro date 31 iulie 2020 21:14 -9

Diferenta domnule avocat, este ca in perioada respectiva numarul testelor era extrem de limitat si se testau cu precadere persoanele cu simptome, si restrictiile erau in vigoare. Astazi capacitatea de testare este de peste 10 ori mai mare si fara restrictii, numarul celor care trec poarta spitalelor pentru alte probleme este mare si sunt sanatosi. La inceput capacitatea de testare era de vreo 700-1000 teste pe zi si aveau si 22-25% procentul de pozitivi zilnic, de cand au inceput sa raporteze cazurile si testele efectuate zilnic, procentul de pozitivi zilnic e putin sub 6%, la 22k teste. Numarul de decese e normal sa fie mai mic din moment ce acum au, teoretic, niste scheme de tratament mai eficient. Problema care pare sa treaca neobservata e ca numarul de persoane in ATI a crescut.

# Calcule? date 31 iulie 2020 22:23 +6

La peste 4 luni de la inceperea ,,circului'' inca n-a vorbit nimeni de cel mai TARE calcul. Nimeni nu vorbeste de specificitatea testelor la nivel mondial (specificity, în engleză). De ex. un test este 90 % specific, dacă din testarea a 100 de persoane sigur sanatoase rezulta negativ la 90 dintre ele, iar la restul de 10 prezinta fals pozitiv (coronavirus tests are pretty accurate, but far from perfect). Nici un producator de teste nu garanteaza ca 100 % o sa indice corect. Cele mai performante teste au ajuns la 96 % dar si alea folosite in conditii optime si interpretate de personal atestat în genetica moleculara (la noi in tara sunt doar cativa medici atestati dar in schimb au aparut peste 130 de laboratoare). Astfel, minim 4% din totalul testelor sunt gresite. Pana astazi pt. Ro ,,s-au raportat'' 1.202.607 de testari x 4% = 48.104 posibili falsi pozitivi. Cati au raportat ca fiind infectati din martie pana acum? 50.886 persoane. Tot teoria conspiratiei?

# Ghro date 1 august 2020 00:18 +5

@calcule - pot sa-ti garantez ca sunt cazuri de fals pozitive, si foarte probabil multe. Maica-mea nu s-a mai putut opera ca i-a venit testul pozitiv, lucrat la Babes sau Bals, inca n-am aflat exact. A asteptat si le-a refacut in a 13-a si a 14-a zi la privat acreditat de MS, a facut si testele de anticorpi... TOATE 4 negative. A fost contactata de chirurg si ulterior de epidemiologul spitalului, amandoi contrariati ca DSPul nu a luat legatura cu noi, nici la 6 zile dupa test. Am sunat la DSP, in realitate doar un callcenter, unde i-au spus sa stea izolata daca e asimptomatica si ca testele din ziua 13 si 14 nu cad in responsabilitatea lor daca e asimptomatica, ca sa trimita spitalul echipa sa le recolteze :) Daca ne ducea capul sa-l refac a doua zi, era demult acasa, operata.

# Eugeniu Bisoca date 1 august 2020 00:28 +1

Felicitări domnule avocat ! Mai av o speranță cu iluștrii magistrați ca dvs. Nu mandarinele alea stricate. Așa da. ! Riguros și exact. Dațile peste bot la toți mălinii ăia .! Cred că ne țin pe noi cu votnițele lor otrăvite ? Nici vorbă. Noi oamenii simpli dar onești ne vom lupta cu ei pe toate fronturile. Domnule avocat, vă rugăm să ne sprijiniți într-un demers de n-am văzut Parisul.

# Tipa date 1 august 2020 09:43 +3

Preotul pavel mihai, flutur si altii ca ei si - au pus oamenii de la ghiseu serviciul rutier suceava si secretara sa retina in mod abuziv si nelegal, pe circuit si ulterior la ghiseu certificatul de inmatriculare refuzandr restituirea lui fara temei legal pt a ma santaja sa le fac plangeri penale sefilor , adica lui Jucan Petru si Buga Adrian seful IPJ.Vor sa- i inlocuiasca .Nu le fac .Misiune esuata.Nici nu pot fura cu mesaje.

# escu date 1 august 2020 10:04 +2

„... matematica le da de cap guvernantilor,...” Probabil cei care fac aceste calcule, la nivel guvernamental nu au făcut matematică după regretatul Gheba, ci după Ureche. Dar despre marja de eroare ce se mai aude? Unii afirmă că tetele ar avea o marjă de eroare de peste 30%. Păi, la poliție, etilotestul are mult mai puțin și mulți câștigă în instanță când contestă procesul verbal de aplicare a sancțiunii.

# marcus date 1 august 2020 12:31 +1

@ Calcule Foarte buna observatia! Ar trebui sa bombardam cu astfel de comemtarii pe peste tot si cat mai vizibil. Cifrele sunt ale lor si cifrele acestea ii acuza, sper ca-i vor baga si in puscarie. Cred ca si la mortalitate lucrurile stau tot cam asa. Fara sa stau sa socotesc cu acuratete, mai din ochi asa, rata mortalitatii este undeva pe la 1-2% maximum. Deci, unde e marele pericol?!

# Gabriel date 1 august 2020 12:56 +1

Prof.dr. Vasile Astărăstoae spunea că în România sunt 7 laboratoare acreditate, cu specialişti în teste genetice si PC-R. Azi funcţionează 133 laboratoare. Specialiştii nu apar peste noapte, precum ciupercile. Asta spune tot

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL


    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home3/luju/public_html/_template/article.php on line 152
    • VERDICTUL ZILEI - Trebuie prelungita starea de alerta?

    • VOTEAZA
Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 14.08.2020 – Razbunarea Guvernului. Cugetarea lui Sica despre mersul la carciuma

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva