26 April 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

CORUPTIA IN JUSTITIE ESTE SUB 1% – Avocatul Costel Gilca dezvaluie cifrele oficiale despre magistratii condamnati definitv pentru coruptie: "DNA se mandreste in toate rapoartele anuale cu activitatea sa intensa si eficienta. Ne indoim ca ar exista o alta dimensiune a coruptiei decat cea a datelor oficiale"

Scris de: L.J. | pdf | print

21 August 2013 18:09
Vizualizari: 6376

Am fi tentati sa credem ca gradul de coruptie in magistratura este unul extrem de ridicat, daca tinem cont de ultimele evenimente din sistem si defilarea magistratilor pe la DNA. Avocatul Costel Gilca (foto) de la SCPA Gilca & Vasiliu prezinta date care arata ca doar 0,54% din totalul numarului de magistrati au fost cercetati si mai apoi condamnati definitiv pentru fapte de coruptie. Intr-un articol publicat pe site-ul costelgilca.ro, avocatul face publice datele referitoare la procentul oficial al coruptiei din Romania din randul judecatorilor si procurorilor.


Astfel, la nivelul condamnarilor definitive si irevocabile dintr-un total de circa 5.500 de magistrati, 0,54% au fost condamnati pentru fapte de coruptie. Din aceasta cifra, aproximativ 0,45% reprezinta gradul de coruptie in randul judecatorilor si 0,70% este gradul de coruptie in randul procurorilor. In perioada 2006-2013 au fost condamnati un numar de 30 de magistrati (15 judecatori, 15 procurori si un magistrat asistent).

In acelasi timp, avocatul Gilca, care foloseste chiar statistici publicate de judecatorul Cristi Vasilica Danilet, subliniaza ca in conditiile in care cifrele prezentate nu sunt reale, si de fapt ar exista o alta dimensiune a coruptiei, vinovatii pentru situatia care persista in magistratura se afla la Directia Nationala Anticoruptie, care “nu reuseste sa scoata la suprafata adevarata dimensiune a coruptiei".

Prezentam in continuare articolul avocatului Costel Gilca:

"Zilele acestea am publicat un articol cu privire la acuzarea, de fapte de coruptie, unui numar de 49 de judecatori, acuzare facuta de catre un avocat care sustinea ca ar fi dat mita acestor judecatori pentru a favoriza pronuntarea unor solutii favorabile. De la acest articol am fost curios sa vad dimensiunea reala a coruptiei in justitie si mai concret am dorit sa vad procentul real al coruptiei atat pe total magistrati, dar si defalcat pe judecatori si pe procurori.

Am plecat de la urmatoarea metodologie, simpla de altfel.

Am vrut sa vad cate condamnari definitive ale magistratilor (judecatori si procurori) s-au pronuntat de-a lungul timpului si care este procentul coruptiei din numarul total de magistrati (judecatori si procurori).

Nu are relevanta discutiile la coltul strazii ca un magistrat ar fi sau nu ar fi corupt in stabilirea dimensiunii reala a coruptiei. Orice incercare de a aduce discutia in aceasta zona, a coruptiei nedovedite, a folclorului, a imaginatiei nu reprezinta nu au valoare stiintifica si nu reprezinta decat o vanatoare de vrajitoare.

Pe de alta parte, daca exista o dimensiune ascunsa a coruptiei atunci principalul vinovat, cel care poate fi acuzat de incompetenta, este Directia Nationala Anticoruptie care nu reuseste sa scoata la suprafata adevarata dimensiune a coruptiei. Dar cum DNA se mandreste in toate rapoartele anuale cu activitatea sa intensa si eficienta ne indoim ca ar exista o alta dimensiune a coruptiei decat cea a datelor oficiale.

Cum toate rapoartele oficiale ale Uniunii Europene nu se realizeaza decat pe documente dovedite, si eu, in demersul meu, nu voi utiliza decat datele oficiale.

Amanuntele cu privire la numele si numarul magistratilor corupti l-am aflat de pe blogul lui Cristi Danilet, astfel incat nu pot fi acuzat de subiectivism si nici ce incercarea de ascundere a dimensiunii reala sau de joc de interese!

Asadar!

In perioada 2006 – 2013 au fost condamnati un numar de 30 de magistrati (judecatori si procurori) (vezi numele si funtiile si anii condamnarii).

Dintre acestia: 15 sunt judecatori, 14 sunt procurori si o persoana este magistrat asistent.

Din datele pe care eu el stiu, exista un numar de cca 5 500 de magistrati.

Din cei cca 5 500 magistrati:

-2 000 sunt procurori

-3 500 judecatori.

Coruptia reala la nivelul Romaniei pe perioada 2006 – 2013:

Total: 5 500 magistrati – 30 condamnari: 0,54% gradul de coruptie.

Procurori 2 000 procurori – 14 condamnari: 0,70% gradul de coruptie;

Judecatori 3 500 judecatori – 15 condamnari: 0,42%[3] gradul de coruptie.

Concluzie:

Asadar, la nivelul condamnarilor definitive si irevocabile avem urmatoarele cifre:

Total magistrati: 0,54% grad de coruptie;

Procurori: 0,70% grad de coruptie;

Judecatori: 0,43 (0,45)% grad de coruptie.

-2013 cinci condamnari: procuror judecator, judecator, procuror, judecator. Max Balasescu procuror la parchetul de pe langa Tribunalul Ilfov, Florin Costiniu judecator la ICCJ, Maria David, judecator la ICCJ, Ioan Ciofu, procuror la parchetul de pe langa ICCJ, Carmen Mladen, judecator la Curtea de Apel Craiova

-2012 patru condamnari: judecator, procuror, judecator, procuror. Laria-Julieta Dragomir, fost judecator la Judecatoria Cornetu (Ilfov); Florin-Nicusor Apostu, fost prim procuror la Parchetul de pe langa Judecatroia Sibiu, Valentin Popescu, fost viceperesedinte al Judecatoriei Petrosani, Ioan Berghezan, fost procuror in cadrul Parchetului de pe langa Curtea de Apel Alba Iulia)

-2011 patru condamnari: procuror, procuror, judecator, judecator (Dinu Nica, fost procuror la Parchetul de pe langa Tribunalul Prahova; Ionel Danis, fost prim procuror la Parchetul de pe langa Judecatoria Murgeni (Vaslui); Georgeta Buliga, fost judecator la Curtea de Apel Iasi, Vasile Zvara, fost presedinte al judecatoriei Targu Lapus)

-2010 doua condamnari: procuror, procuror (Alexandru Kiss, fost procuror sef sectie urmarire penala in cadrul Parchetului de pe langa Tribunalul Covasna; Doina Bolocan, fost procuror in cadrul Parchetului de pe langa Judecatoria Giurgiu)

-2009 sase condamnari: procuror, judecator, procuror, judecator, judecator, procuror (Ioan Tupita, fost procuror la Parchetul de pe langa Judecatoria Sighetul Marmatiei (Maramures); Rodica Magherescu, fost judecator sindic la Tribunalul Timis; Viorel Vasile, fost procuror sef al Sectiei Urmarire Penala din cadrul Parchetului de pe langa Tribunalului Caras – Severin; Ioan Lazar, fost judecator la Tribunalul Arad, Lorelia- Matilda Marinescu, fost vicepresedinte al Judecatoriei Campina, Rita Branga, fost prim procuror al Parchetului de pe langa Judecatoria Podu Turcului)

-2008 doua condamnari: procuror, procuror Rita Branga, fost prim procuror al Parchetului de pe langa Judecatoria Podu Turcului, Anuta Bucur, fost prim procuror la Parchetul de pe langa Judecatoria Dragomiresti (Maramures),

-2007 patru condamnari: judecator, judecator, judecator, judecator Marius Suciu, fost judecator la Tribunalul Mures; Vasile Malaescu, fost judecator la Judecatoriei Valenii de Munte; Constantin-Cristian Catana, fost judecator la Judecatoria Piatra Neamt, Mihai Viorel, fostul presedinte al Sectiei penale a Tribunalului Bihor,

-2006 trei condamnari: procuror, judecator, magistrat asistent. Andrei Lazar, fost procuror in cadrul Parchetului de pe langa Tribunalul Bucuresti; Flavia Saitis, fost judecator la Judecatoria Ineu, Aurelia Bunea, fost magistrat asistent la Curtea Suprema de Justitie

Datele sunt aproximative si am optat pentru un numar mai mic de magistrati pentru a nu fi acuzat ca as incerca sa ofer o dimensiune mai mica a coruptiei. Invit cititorii care detin date concrete cu privire la numarul real al magistratilor sa faca singuri calculul, oricare ar fi numarul total al magistratilor, apreciem ca procentul nu va depasi 1%. In masura in care pe magistratul (asistent) raportor l-am include in randul judecatorilor atunci gradul de coruptie al acestora ar fi de 0,45%".

Comentarii

# marmota date 21 August 2013 18:26 +6

daca te iei dupa cifre am ajuns ca pe vremea lui ceasca. problema este ca pe noi realitatea ne omoara, nu este domeniu in care sa nu existe coruptie. totul este contracost, nimic nu este gratis. nu ocupi nici o functie la stat fara spaga, nu esti primit la doctor fara spaga. ca ne prezinta individul de mai sus niste cifre derizorii asta-i alta problema. domnii de la dna nu -si fac datoria, daca si-ar face ar aresta in primul rind politicienii care sunt cei mai mari hoti din tara asta. 

# baietas date 21 August 2013 18:54 -9

Ma baiatule mai apari mult pe aici? Păi tu ce ai fi vrut să vezi 10-20% din magistrați ca fiind corupți? 1 % este foarte mult. Ești dus ce mai

# Danilet date 21 August 2013 19:31 0

Taci.Tu folosesti apelativul de \"baietas\" probabil ca sa te crezi tu barbat. Tu apari prea mult pe aici, nu cei care iti demonstreaza cu cifre ca isteria cu toti magistratii sunt corupti e un mare BLUF! Nu sunt reale cifrele sau nu-ti convin ca nu-ti sustin teoriile bolnave pe care le emani de ani de zile? .... Parca ai si fost cercetat de vechiul CSM ca a vorbit gura fara tine prin 2006-2007 si ai afectat imaginea colegilor tai. Rau au facut ca te-au iertat. Foarte rau. Ai ajuns de un tupeu fara margini.

# marmota date 22 August 2013 00:35 +4

nene  baietas, iti transmit ca cel dus cu pluta esti matale. eu cred ca esti un capsunar venit in vacanta si care habar nu are de Injustitia din romania. eu am vazut judecatori cu o pregatire mediocra, care se preteaza sa dea solutii absolut ireale pentru ca sa-i faca hatirul lui X sau Y avocat. efectiv in caile de atac se cruceau judecatorii de la instantele superioare de cat habarnism dadeau dovada acesti judecatori. eu nu le spun corupti ca nu am dovezi, dar le pot spune habarnisti, ca sa fiu gentleman.

# DOREL N date 22 August 2013 06:55 +3

Acest avocat ori nu stie pe ce lume traieste, ori face fata din filierele de avocati ce corup judecatorii, ori este o eroare din partea redactiei (sau omis doua zerouri dupa cifra 1). Faptul ca nu se cerceteaza magistrati nu inseamna in mod implicit ca acestia nu sunt corupti ci ca nu sunt prinsi. In plus, CSM le asigura o protectie totala.

# Costel Galca mafiot date 22 August 2013 08:06 +1

DNA ar face bine sa cerceteze \"relatiile\" lui Costel Galca la Tribunalul Bucuresti. Sa cerceteze de cate ori a intrat in biroul judecatatoarei DANIELA DIKO Preşedinta Secţiei a-VIII-a pentru Conflicte de Muncă şi Asigurări Sociale din cadrul Tribunalului Bucureşti si cam cate procese a castigat la aceasta sectie. Pai normal ca se simte dator sa apere mafia judiciara ai carei capi sunt DANIELA DIKO si Laura Adrei, Preşedintele Tribunalului Bucureşti. Daca mambrii bandei ar pati ceva la cine ar mai apela el saracutul ?

# DNA date 22 August 2013 09:20 -4

Curata vanataore de vrajitoare:))) Sa luam acum toti avocatii sa vedem cate procese au castigat si cate au pierdut la fiecare sectie si in functie de asta sa facem procese penale:))))

# Ordinea de zi pt securistii de serviciu date 22 August 2013 12:16 0

1. Deginrati totul - in special autoritatea autorului; 2. COntestati datele - aruncand fumigene si petarde 3. Distrageti atentia de la problema principala. Succes!

# wlady date 24 August 2013 14:08 0

Mare adevar graieste \"marmota\',nici nu-ti inchipui cat poate fi de adevarat.

# Cineva date 21 August 2013 18:26 +5

Stimate domnule avocat, din pacate, datele publicate nu arata faptul ca nu exista coruptie in sistemul de justitie, poate tocmai contrariul. Stiti cum se spune in popor: \"hotul neprins este negustor cinstit\". Si de fapt si judecatorii au ajuns un fel de negustori!!! Ganditi-va ca inca nu au inceput anchete in comercial! Faceti o cercetare pe internet si veti descoperi liste intregi de judecatori corupti. Si, credeti-ma - nu sunt povesti! Verificati si declaratiile de avere ale acelorasi judecatori, urmariti si niste solutii date in dosare judecate de acestia. Se vede cu ochiul liber mizeria din sistem. Din pacate, sunt in vizor doar judecatorii implicati in dosare ale unor persoane cu nume sonore! Ceilalti sa se descurce, degeaba sesizeaza CSM, degeaba sesizeaza inspectia judiciara, degeaba fac memorii, ei au un singur drept: SA PLATEASCA TAXE si, implicit, salariile magistratilor care le distrug vietile! ASTA ESTE REALITATEA! 

# Bubi date 22 August 2013 10:06 +3

Asa este. Si nu numai in penal si comercial, ci in toate sectoarele. Am ajuns sa am mai mare incredere in judecata unui stabor decat in instantele romanesti. Daca nu este vorba de indicatii pretioase sau spaga, atunci actioneaza reauavointa sau prostia. Avem judecatori tineri care nu cunosc gramatica limbii romane, asta ar fi cel mai putin lucru, dar au aroganta celui atotputernic. Emit hotarari contrare literei legii si bietul justitiabil ramane si cu paguba, si cu umilinta si cu plata cheltuielilor de judecata in favoarea abuzatorului. Inspectia judiciara? Exista oare?! Poate cand isi incaseaza salariile!

# Strict secret pt securistii de serviciu date 22 August 2013 12:20 0

Ordin de zi: 1. Deginrati totul - in special autoritatea autorului; 2. COntestati datele - aruncand fumigene si petarde; 3. Distrageti atentia de la problema principala. Succes!

# CI date 21 August 2013 20:39 +1

Mai spuneţi-ne o dată, cine e feciorul ăsta? Iată o altă întrebare: de ce m-ar interesa pe mine ce debitează el?

# pt CI date 22 August 2013 10:31 +2

:sigh: acest avocat a facut traseee pe linia jurist, avocat bota , baroul (traditional) si mai nou presteaza conferinte stiintifice (???!!) pe teme de drept reinventate in concluzie.... servicii ...ceva...

# securistul de serviciu date 22 August 2013 12:10 -2

Strict secret! Ordin de serviciu! pt colegii mei CI si ceilalti comentatori: Ordin de serviciu de al SRI sa sustinem teza corputiei masive in justitie ca sa o putem controla mai bine. Ati combatut bine continuati cu denigrarea autorului si combateti activ cifrele ca fiind nereale. Comentati la toate articolele pe aceasta tema. Fiti activi, evaluarea vostra profesionala se va face in functie de numarul de articole denigratoare si de insistenta lor. Continuati negarea cifrelor.

# Ilie date 21 August 2013 21:02 +5

Bisnitari de SENTINTE, Infractori in ROBA Din punctul meu de vedere Justitia din Romania a devenit o latrina in care s-au strans si solidarizat impotriva firii umane, impotriva tuturor valorilor lumii civilizate si impotriva statului de drept, cele mai rapace, hidoase, infioratoare si dezgustatoare mutatii ale speciei umane in general si ale natiunii romane in special. Judecatoria Slatina si Tribunalul Olt au fost transformate în BAZARE în care se vând la tarabă sentinţe judecătoreşti pentru Alro Slatina, judecatorii afisind o totala indiferenta in fata dreptatii, fara a avea puterea de a se desface de prejudecatile care le intuneca vederea. Romania este capusata, pana la varf, de oamenii obedienti, de infractori in roba fie ca se numesc procurori sau judecatori. Corupţia este un cancer care a ucis sistemul judiciar şi ideea de dreptate. Oamenii Legii isi bat joc de institutiile STATULUI in care isi desfasoara activitatea, politie, parchete, Judecatorii, Tribunale etc

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 21 August 2013 21:12 -2

PENTRU ILIE//totala dreptate ai,doar daca esti beat sau sub influienta poti sa spui 1% coruptie in justitie!!!!!!!!haaaaa!!!!haaaaaaa!!!!!!!!! ha!!!!!!!(oare am reusit in scris sa imit risul gunoiului??) sa vezi cum se vor solidariza napircile si viperele sa dea cu rosu(cit ma amuza ca ei impotriva logicii si evidentelor o tin de.a surda pe mormintul justitiei cu cinstea lor,argumentindu/si dreptatea cu nr de legi,art,alinuri si raportari).pentru voi aia din justitia preacurata si virgina....o sa ajungeti niste procurori si judecatori preacinstiti si eminenti pe un STIRV DE TARA~!!!

# Pa ilie date 21 August 2013 21:18 -1

Pa Ilie/din trei lei mai am o mie...Stii snoava asta mai Ilie? La tine Slatina si Tribunalul Olt e justitia din Romania? Cate cazuri de astea ati vazut in Ardeal, ca m-am saturat de mitici! Tot Bucurestiul si sudul si in parte Moldova ne faceti de ras. Da\' mai potoliti-va naibii, ca va redam inapoi regatul cu tot cu ai vostri si faceti-va voi de ras cat vreti. Babuinilor! Vasali de sute de ani, pai cum sa va descotorisiti de metehne, ca plateati bir turcilor de cand va laudati ca ii tot bateati la 20 de ani.Cred ca incep sa fiu pentru regionalizare. Sa vedem atunci pe regiuni cum sta indicele de coruptie, nesatuilor!

# unul din lumea cea mare date 21 August 2013 21:57 +1

pentru pa ilie//voi vorbiti!!!!!!care ati dat cel mai de seama mitica,hopamitica constitutionalist de cluj??? mai pa ilie......daca noi am fost vasali voi ati fost mai rau,ati fost pasalic turcesc!!!!!! stii istorie sau doar istorii?mai pa ilie voi care l/ati trimis aici pe danilet,pe boc si care sinteti votantii credinciosi ai gunoiului voi vorbiti de ris?ai citit bine despre spagile de la ineu cum ati ,,retrocedat ungurilor ce nu au avut,,??? si inca un argument,oare cine a ajuns in istorie de vreo 3 ori parca la budapesta?din nefericire din cauza gunoiului si a ,,marelui constitutionalist de cluj ,,se pare ca o sa mai fim nevoiti sa ajungem inca odata acolo,si ai de grija .....trecem pe la voi in drum spre........

# una din lumea cea mica date 22 August 2013 00:01 +1

E Boc tot un Pa ilie de al vostru, in speta Base l-a promovat. Deci scuteste-ma. La fel cum imi explicai ca toti magistratii sunt corupti, la fel incerci zadarnic sa va disculpati. Pai nu din Regatul vostru, acela sacru, v-au venit pe teava si Costiniu, si fetele de la Dinel (era sa le zic Capalna), nu de la voi si de la Max Balasescu (amicul Oanei Zavoranu) ne-am trezit ca iaca suntem toti corupti si toti dam in bobi? Nu la voi bubuie scandalurile? Nu voi mergeti la vrajitoare? Nu voua va place circul? Romanii din Ardeal au invatat ceva de la unguri. Civilizata si respectul fata de ei insisi. Voi nu invatati nimic. Abia astept regionalizarea, sa vad cati juzi din Ardeal s-au vandut pe case, pe blanuri, pe margele, pe excursii, in lifturi si la coafor..si numai dupa aia am sa accept generalizarea!

# parerea mea date 22 August 2013 09:06 0

Nu-i rea ideea cu regionalizarea. Daca s-ar face pe provincii istorice as fi in al 9-lea cer. Si asa nu ne suportam intre noi. Ce rost are sa mai stam impreuna daca ardelenii nu-i suporta pe sudisti si pe moldoveni. De la marea unire si pana acum doar Transilvania a avut de pierdut iar miticii si moldovenii doar de castigat. Sa existe doua Romanii imi doresc. Transilvania si restul care se poate numi Bucurestenia sau Ragatenia ori Miticenia (sa se faca un referendum si toti miticii sa voteze cum vor sa li se numeasca tara).

# unul din lumea cea mare date 22 August 2013 10:25 -1

pentru parerea mea//se pare ca ati cam uitat ce au patit romanii in transilvania din caua ungurilor,cred ca trebuie sa recititi istorie .vedeti ce s/a intimplat pe la ip si traznea.si nu uitati un lucru simplu NOI AM VARSAT SINGE PENTRU VOI!!!!!!!!!!SI DIN NEFERICIRE SE PARE CA DIN CAUZA CRETINULUI ALA DE BOC (NICI NU MAI ADUC AMINTE DE GUNOI) se pare ca o sa mai trebuiasca sa varsam!!!!ati avut de pierdut din 1918 incoace???!!!!!ciudat punct de vedere,cam secesionist dar voi cei mai mari MITICI(vezi pe boc cel mic) sper ca vi/l insusiti ca ala se pricepea la coasa si barda si nu la constitutie,discutiile s oricum sterile si ci justitia lui ghe este tot la fel de corupta si v/am dat exemplele venite dintre ai vostri cu care ne/am PROCOPSIT!!!!!!!!!asa ca.....

# Pandispan date 22 August 2013 11:41 +2

@Pa Ilie/troll securist Mafia securista conduce toata Romania, iar Clujul e capitala securitatii ceausiste. E buna si divagarea pe tema iobagilor din ardeal, dar, in principiu, nu va mai albeste nici dracu\' pentru ce s-a intamplat in 2012. :)

# unul din lumea cea mare date 22 August 2013 00:52 -2

pentru una din lumea cea mica//adica ce mi/ai spus tu in multe cuvinte s/ar cam traduce asa pentru constitutionalistul ,,cel mare,, care va reprezinta, capul plecat sabia nu/l taie chiar daca se vede curul.deci voi astia de sinteti ai mai viteji dintre ,,daci,,(ianos)cam stati cu curul gol.ca sa nu va zic mai multe.......voi nu ati fost in stare ca ,,ardelni neaosi,, si cu ,,inaltimea lui boc(spagar rau si el dealtfel),,decit sa construiti o pista de avion care se termina intro sosea????!!!!!!!!!tulai ghe dara apriji mai sinteti mai!!!!!!!nu si/a luat acolo iubitul si neprihanitul tau constitutionalist fro 7 milioane spaga???vezi ca/s actele la cnadnr si dna tace sa/mi aduc aminte si de ,,maestul morar,, de unde vine........ala cu nu/i paguba la flota si pe cine a bagat la puscarie si ce platim din cauza lui??sa/mi aduc aminte de colaboratoarea avo (serv secret unguresc) adica madam koveshi de unde vine?daca mai zici ceva de romanica imi mai aduc aminte de ispravi cu ghe

# unul din lumea cea mare date 22 August 2013 01:11 -2

tot pentru una din lumea cea mica//vezi ca pe aici se mai scrie si despre ungurii care te/au invatat respectul pentru tine ce se face pe la judecatorie sau tribunal la tg mures.si da ......nu trebuie eu pe tine sa te conving ca voi aia de sinteti napirci si vipere sinteti extremi de corupti indiferent unde ,,actionati si activati ,,in romanica trebuie doar sa te uiti si sa vezi cit spaguiti si noi va platim salariile grase caci asa ati invatat voi de la unguri sa aveti resppect pentru voi adica sa cereti spagasi ati invatat sa scuipati pe noi aia care va platim salariile.daca nu ai vazut citi juzi s/au vindut in ardeal inseamna ca esti cam oarba,poate vezi cum s/au vindut ungurilor atunci si cum juzii vostrii din ardeal au improprietarit cu paduri pe alde ,,cherestoi,,(de la cherestea adica lemn- ca sa/ti traduc din romaneste)asa ca daca esti din lumea mica ,,fa si ciocul mic,,chiar daca esti napirca sau vipera de ardeal

# unul din lumea cea mare date 22 August 2013 01:24 -2

tot pentru una din lumea cea mica//in chestia cu costiniu;pe linga faptul ca pui botul la prostiile dna(normal fiind napirca sau vipera)tu nu vrei sa pricepi ,,lucratura faina de ardeal,,facuta de koveshi(ups si asta/i regateanca sau morar)inregistrarile sint TRUCATE!!!!!!! daca ai logica atunci intelegi(ma tem ca nu ai) costiniu a adus din sua ca sa depuna marturie ca inregistrarile sint trucate pe seful labului de expertize la care merge si f.b.i. si ca sa vezi peste noapte un ,,ardelean fara pata (si curat ca si clisa si palinka)i/a deschis dosar penal acestui expert care nu era altul decit fostul expert inec ca sa nu depuna marturie.cum dracului se intimpla ca in toate ,,povestile urit mirositoare ,,apare cite un ardelean cinstit si imaculat,,???sa cred ca ca voi ,,magistratii de ardeal sinteti buni de sters rahatul cuiva???cam pute dupa mine!!!!

# unul din lumea cea mare date 22 August 2013 01:54 -2

tot pentru una din lumea cea mica// La fel cum imi explicai ca toti magistratii sunt corupti,,, si vezi si asta,,Abia astept regionalizarea, sa vad cati juzi din Ardeal s-au vandut pe case, pe blanuri, pe margele, pe excursii, in lifturi si la coafor..si numai dupa aia am sa accept generalizarea!,, VEZI CIT DE CORUPTA ESTI NAPIRCA SAU VIPERA CARE ESTI TU!!!!!!! ti/am dat citate CHIAR DIN TINE!!!!!!!!!deci sa nu te mai aud ca voi astia de va numiti magistrati nu sinteti corupti cind singura recunosti.DECI CHIAR TREBUIE LEGE CA IN CAZUL IN CARE VA PRINDE SA VI SE ANULEZE DREPTURILE DE PENSIE napirca si vipera ce esti!!!!!!!!!!

# doru date 22 August 2013 06:23 +5

1. se fac confuzie intre numarul de condamnari si coruptie. Mai citeste criminologie si vezi de cate ori este mai mare cifra coruptiei reale (cifra neagra) fata de coruptia dovedita. 2.un judecator de la ICCJ condamnat pentru coruptie nu poate fi pus pe acelas nivel al coruptiei cu un judecator de la judecatoria Rosiori. 3. exista 3 feluri de minciuna:-minciuna minciuna, care nu are vreo legatura cu adevarul; - minciuna prin omiterea unei parti a adevavarului; si statistica. 4. Pentru coruptia din justitie mai pune si politistii, cel putin de la judiciar si CP in calcul. 5. rationamentul tertului exclus se foloseste la un nivel de argumentare primara si nu se preteaza la o analiza a unui fenomen social pretins facut de un profesionist. 6. LUJU, cand mai publicati astfel de bazaconii folositi insemnul pentru publicitate, stiti voi, litera P

# Pol date 22 August 2013 08:26 +1

Daca nu au existat mai multe condamnari ale magistratilor, asta nu inseamna ca ei nu sunt corupti, ci doar ca nu s-a vrut cercetarea lor....Dosarele cu plangeri inca nu au fost lucrate, fiind interzisa cercetarea lor ca sa nu dea rau la Raportul MCV....Pe cine prostesti Costele? Daca s-ar scoate din sertar toate dosarele de magistrate, ar face scurta la mana Basescu semnand decrete pentru altii noi si s-ar bloca Justitita 6-12 luni.....Ei, despre judecatoarea de Tb dambovita prinsa bauta la volan si data la TV in fapt, care a fost scoasa basma curate si repusa in functie ce mai zici? Si mai sunt alte specimen care nu au intrat in procentul publicat!

# Bubi date 22 August 2013 09:23 0

S-a scris si aici de judecatoarea de la Judecatoria Chisineu Cris care a aluat mita 5000 euro(probabil a suparat vreun sefulet din judet) si i se pun in carca, pe drept cuvant, hotarari strambe inca din 2007. Dar hotararile acelei judecatoare corupte au fost supuse controlului Tribunalului-2 judecatori - si a Curtii de apel - 3 judecatori. Deci 5 judecatori luminati, ramasi in functie, au confirmat toate judecatile strambe ale acelei judecatoare corupte. Ce sa intelegem de aici? Povestea acarului Paun e actuala.

# unul din lumea cea mare date 22 August 2013 10:38 -2

pentru bubi//sa inteleg ca/i ti palma???parca nu/i dovedit si stiut ca voi napircile si viperele actionati mai rau decit clanurile tiganesti cu care de altfel sinteti in strinsa legatura.vaaaaaaiiiiii sarmanii de voi va face cineva tapii ispasitori in special pe voi ai ,,bocizati,,(daca noi sintem miticizati)stiu ca corb la corb nu/si scoate ochii dar aveti dracului decenta sa nu mai scoateti sunete imbecile in corul celor care si pentru un buna ziua cereti bani.tulai doamneeeeeee auzi ,,acarul paun,,cu spaga in bot.nu ai vrea sa recitesti mataluta CATELUS CU PARUL CRET,nu/i lunga!!!!!!

# Bubi date 22 August 2013 15:04 +1

Unul din lumea mare esti pierdut intr-un cerc restrans, limitat, ai ramas sub nivelul celor care recita Catelus cu parul cret, si stii de ce? Fiindca si Ionica si Mitica face ce-i spune doamna educatoare si , daca copiii nu asculta, sunt pedepsiti. Tanti judecator spagara STIA ca prietenii de la Tribunal nu vor deschide dosarul, iar cei de la Tribunal stiau si ei ca prietenii de la Curtea de Apel au alta treaba decat sa citeasca dosare. deci a facut ce a facut cu acordul tacit al celor 5, ca sa nu spun ca a impartit spaga, in lipsa unui flagrant.

# unul din lumea cea mare date 22 August 2013 16:00 0

pentru bubi//recunosc ai dreptate sint intr/un cerc restrins din regat nu la voi in ardeal deci este normal sa cunosti mai bine situatia.deci din cele spuse de tine reiese clar ca lantul ,,trofic,,al spagii este mult mai mare!!!!!!!!!!asta confirma in totalitate afirmatiile mele ca in justitie spaga nu/i doar in maduva oaselor ci in adn ul ,,magistratilor,,.deci reputati contributori ai acestei pagini care iau ardealul in brate pentru ,,cinste si corectitudine magistrala,,ar cam trebui sa TACA si sa nu mai invoce AIURELI DE FILME SF. deci aviz lui //pa ilie/una din lumea cea mica/parerea mea.si pentru tine bubi as mai adauga urmatoarele,,am lucrat cu materialul clientului cum se spune,, adica cu afirmatiile tale!!!!!!!!deci dupa parerea mea ,,magistratii corupti trebuiesc lasati fara pensii indiferent citi ani de CORUPTIE AU IN CIMPUL MUNCII

# vasile date 22 August 2013 10:45 +2

d-nul avocat gresesti, coruptia in justitie este peste 50%.

# Ion date 22 August 2013 13:41 +3

Vasile gresesti..........coruptia in justitie este de 110%! 8)

# Un site de rahat date 22 August 2013 13:03 +2

mani******tor. Cum de rahat este si justitia in tara asta. Auzi la ei, 1% coruptie ....  Bai nesimtitilor .....         

# Saracul Galca! date 22 August 2013 13:59 +3

Se vede pe el ca sufera de COMPLEXUL NAIVULUI neimplinit profesional , stie el foarte bine cat de INFECTA e JUSTITIA , cum traficheaza influenta sotii avocati cu sotiile JUDECATOARE ( Haideti la Oradea sa vedeti ) si cum produc milioane de euro din trafic de influenta , reciprocitati intre familii . Poate E CORECTITUDINE sub 1 % , restul e furt , trafic de influenta , coruptie , reciprocitati si compensari intre familii .

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 22 August 2013 14:10 0

pentru ai de aplauda justitia din ardeal// cititi ce scrie SARACUL GILCA oare oradea/i linga sau in bucuresti????este in regat??? deci voi incoruptibili de ardeal nu/o mai ,,ardeti cinstiti,, breasla voastra a justitiei este corupta nu pina in maduva ci in adn!!!!!!!!

# ADEVARUL date 22 August 2013 15:40 0

NU TE SUPARA COSTELE DAR SA REPETI TU,AVOCAT TANAR SI CU VIITOR,ABSURDITATILE DNA-ULUI CU PRIVIRE LA PROCENTUL MAGISTRATIILOR COPRUPTI...TE DESCALIFICA DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE.SAU POATE CREZI CA DACA-I PUPI SUB COADA PE CEI MAI INEFICIENTI PROCURORI FAPTUL O SA TE AJUTE.ESTI DOAR UN IUDA,LA FEL CA SI MAGISTRATII,PRIETENE...SI DACA NU INTELEGI DE CE TOTI JUDECATORII SUNT MANJITI ITI EXPLIC ACUM SIMPLIFICAT,SPUNANDU-TI CA EI APARTIN UNEI MAFII,CARE ISI CONSERVA AVANTAJELE IN DAUNA INTERESELOR OAMENILOR SI ROMANIEI.DIN PARTEA MEA SA TE SPANZURI LA 100 DE ANI,DAR PENTRU LIPSA TA DE CARACTER SI BUN SIMT ELEMENTAR FATA DE OAMENII CARE TE-AU FACUT BOUL CARE AI AJUNS,SOARTA ITI ESTE TRISTA,TE ASTEAPTA O VIATA DE RATAT-LA FEL CA PE TOTI MAGISTRATII VANZATORI DE NEAM.FIIND TU MAI PROSTUT AI O SCUZA.DOAR CA TI-AI FACUT DE RUSINE BREASLA-SA NU MAI ZIC PARINTII SI OAMENII CARE SUNT BATJOCORITI IN INSTANTE CU TERMENE FARA SFARSIT SI SOLUTII PERFECT SUBIECTIVE.LA FAZA ASTA ESTI MARE PAPAGAL.

# Veronica date 22 August 2013 16:13 +1

Mie cel mai mult imi place partea in care c.danilet este citat ca sursa credibila a unor informatii,doar cine nu a fost maltratat de masina infernala a justitiei poate vorbi aici,aiurea,in realitate prostia sistemului judiciar te termina in cativa ani si ei sunt buni si fericiti 99%

# ADEVARUL date 22 August 2013 16:25 +1

MIE CEL MAI MULT IMI PLACE COMPLICITATEA GENERALIZATA A CELOR CARE SUG SANGELE SI MADUVA TARII,CA SI CUM CERCETAREA JUDECATOREASCA AR FI CEVA FUNCTIONAL,CA DOAR DEZASTRUL DIN JUSTITIA ROMANA-CU ZECI DE MII DE PLANGERI LA CEDO SI O TARA VANDUTA SI SECATUITA-CA LEGILE,ESTE CEVA OBLIGATORIU CUNOSCUT.PACAT DE ATATA TRUDA SI NOI,CARE NE UITAM CA BOII,DE ZECI DE ANI, LA ACESTE SATANE IN HAINE DE PROCURORI SI JUDECATORI.

# pa Ilie date 22 August 2013 18:12 0

Ai picat, din lumea cea mare, ca o musca natafleata in ce am scris. Ai inceput sa injuri cu patos ardelenii iar virulenta ma face sa cred ca, din pacate, cam asta e nivelul. Cand de fapt, baietas, nu asta e problema, regionalizarea si provinciile. Problema e dezbinarea. Si asta s-a realizat in Romania de cativa ani, dupa dictonul \"Dezbina si stapaneste\". Asa s-a ajuns aici si vad ca merge de minune. Stiu si eu? Poate ma apuc si de politica. Eu stiu distinge intre Constanta si Basescu, intre Craiova si Dinel, intre Sibiu si Cioaba, intre Maramures si Remes, intre multe...Tu stii distinge? Ca esti ca in Batman! Boc si Ardeal...Pacat de tine, flacaule :)

# unul din lumea cea mare date 22 August 2013 18:55 0

pentru pa ilie//bai pa ilie cu palarie,pe asta o stii ca pe aia de 3 lei vad ca o cunosti. astea/s vorbele ,,talica,, daca ai caracter sa ti le recunosti ,,Da\\\' mai potoliti-va naibii, ca va redam inapoi regatul cu tot cu ai vostri si faceti-va voi de ras cat vreti. Babuinilor! Vasali de sute de ani, pai cum sa va descotorisiti de metehne,,, nu am facut decit sa/ti dau o replica si cit se poate de obiectiva.probabil ca bunicii vostrii se invirt in groapa cind va ,,vad de acolo de sus,,.acum inceri sa o faci pe politicianistul fin cu mine???cred ca din cele cu ghilimele si din cele de mai sus(adica postarea) iti dovedeste ,,caracterul fin de politician,, pacat de tine,cotolane

# una din lumea cea mica date 22 August 2013 19:12 0

Vezi ca sunt una...nu unul...Din alea carora ne spune un septuagenar ca nu avem ce cauta pe aici. Ca vezi doamne nu judecam corect. Astept desigur ca la noapte, in insomniile tale, sa imi scrii cateva mii de posturi. Am gresit multa vreme ca am ignorat animale ca tine. Jignesti in stanga si in dreapta virtual. Si poate,ca viata e circulara, ajungi pe mana unei corupte ca mine. Te asigur ca nu iti va fi moale, deja iti cunosc discursul.Si am sa il identific, din lumea mea cea mica. Pa Ilie...

# unul din lumea cea mare date 23 August 2013 03:18 0

pentru una din lumea cea mica//de diferenta de fus orar ai auzit???nu/i fusul cu care obisnuiesti sa/ti faci intreruperi!!! ,,posturi,, astea/s la unitatea ta de spagangii aici li se zice postari,se cam cunoaste ca faci parte din familia lui ghe si vezi ca este cam asa,,o postare doua post(ari) post este la voi la boc(cizati).sper ca viata sa fie circulara ca si pamintul (chiar daca/i elipsoidal)ce te faci daca tu ai,,norocul ,,sa dai de mine prima???!!!!!cred ca mai repede ajungi tu la mine (la mina mea)decit eu la tribunalul tau micut de provincie si pentru linistea ta,daca eu ajung la tine in pravalie trebuie sa/mi acorzi (chiar daca nu vrei) prevederile conventiei de la wienna (de asta nu ai auzit in lumea ta cea mica)tare imi este frica ca nu/s mai mare ca tine !!!!nu ai cum sa imi cunosti discursul ,ne despart cred ca 3mil de kms(socoteste de cite ori inconjuri pamintul pe la ecuator sau tropicul racului)am raspuns pe pcte .pa spaguito

# unul din lumea cea mare date 23 August 2013 03:52 0

pentru ,,aia,,din lumea cea mica//cind ai vazut ca nu ai raspuns si vorbele la tine pentru argumentele mele ai trecut la AMENINTARI!!CA ESTI CORUPTA....nu mai este un secret deja se subintelege laud and clear.ziceai ca ai,,ignorat animale ca mine,,!!ok rau ai facut ca sa/ti repari greseala by the way uita/te la ferma animalelor(gasesti filmul pe youtube)daca nu intelegi engleza daca ma rogi ti/l traduc chiar si cu nuantele de limbaj in romana(nu am invatat limba lui ghe sau ianos)si ramine cum am stabilit ramii in gara ta cea mica....(vorba cintecului).aghio

# Cicero date 22 August 2013 23:03 0

CORUPTIA IN JUSTITIE ESTE SUB 1%? Tu esti pprost 99%?

# unul din lumea cea mare date 25 August 2013 13:04 0

pentru cicero//cum ti/am mai spus TU ESTI CEL DE AL 3 LEA CICERO IN ISTORIE

# Maria date 23 August 2013 08:47 0

Justitia sa-si faca treaba fara sa tina cont de barfele pe la colturi ale babutelor plictisite !

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 23 August 2013 13:13 0

pentru maria//am vazut cum si/o face!!!!!!!!! si daca/i rotunda?unde gasim colturi?

# se micsoreaza cozonacul rau de tot!!! date 24 August 2013 10:59 -1

si pe site-ul juridice.ro acest domn avocat si alti colegi de-ai dansului scriu cu frenezie aproape in fiecare zi cate un comentariu negativ cu privire la mediere lovind practic in colegii avocati care au inteles aceasta institutie si au ales sa aiba dubla calificare.oare ii este teama ca daca se curata spaga la judecator si oamenii aleg medierea ramane fara clienti? altfel nu inteleg atacurile sub centura

# pentru botistul cu cozonac date 25 August 2013 21:32 -1

colegii ,,avocati\" botisti , care fac invarteli pe bani zis DONATII au vazut in aceasta tampita lege a medierii o noua oportunitate de a prosti lumea , cu sau fara stiinta !! De-abia astept rezultatele in timp ale acestei legi cretinoide , care incurajeaza pe fata avocatura clandestina !

# av traditionali sunt si mediatori date 26 August 2013 14:10 +1

desteptu-le,ce te face sa crezi ca av traditionali nu sunt si mediatori? esti dus cu pluta baiete. incep sa cred ca unii au facut o obsesie pt av de la bota dar trebuie sa mai si gandesti inainte sa lasi obsesia sa te conduca.esti dili-dili

# avocatu lu peshte date 26 August 2013 14:55 0

Nataraului de \"av traditionali sunt si mediatori\" - esti prost ca noaptea, se spune \"desteptule\", nu \"desteptu-le\". Ai absolvite macar 10 clase ?? Avocat in mod sigur nu esti. Iarasi are dreptate Bota cand va face analfabeti.....

# ha,ha,gramatica!! date 26 August 2013 17:27 0

se spune sau se scrie? desteptule!!! iar Bota sa aiba intai grija de el apoi de altii,ca de data asta o ia..o ia..o ia.....

# hah hah hah date 26 August 2013 17:39 0

O iei....o iei.....o iei. Iti place atat de mult ? Gascha de idioti ce sunteti ! Ia de citeste, nataraule : SPÚNE, spun, vb. III. Tranz. 1. A exprima prin viu grai un gând, o părere etc.; a rosti, a zice, a declara. • ¦ Fig. A evoca, a provoca (sentimente, amintiri).• Expr. = a avea o intuiție, a intui, a presimți. ¦ Fig. (Pop.) A exprima ceva prin cântec; a cânta. ¦ (Despre texte, scrieri) A cuprinde, a scrie, a consemna. Ce spun ziarele? ¦ Refl. impers. A se obișnui, a se zice într-un anumit fel. - Lat. exponere. DEX al limbii române, ediția a II-a. Vai de cultura voastra, pramatiilor !

# traditional inseamna legal!!! date 26 August 2013 17:48 0

si cum pui cratima cand spui desteptule?cand scrii ai dreptate,se vede. vaaai,dar ce avem noi aicea? donatii sau onorarii? desteptule!!! vocativ,sti ce e aia?

# hah hah hah date 26 August 2013 18:13 0

Bah boul baltii traditionale imputzite, \"destept\", adjectiv. Nu are forme de vocativ. VOCATÍV ~e n. lingv. Caz al declinării care conține forma specială pe care o ia substantivul pentru a exprima o adresare. /

# desteptu-le care este date 26 August 2013 15:19 0

:D :D :D ...tot prin legea de organizare a avocaturii probabil, aia care \'\'v-a infiintat\'\' :P

# pt av traditionali sunt si mediatori date 26 August 2013 17:34 +1

inca odata se confirma ca la florea sunt analfabeti cu gramada. poti comenta cat vrei, dar ca sa scrii \"DESTEPTU-LE\" in acest fel este ceva ce nu are grad de incultura.cred ca esti distractia judecatorilor, cind aia te vad in sala si citesc nazdravaniile pe care le scrii pufnesc in ris. tu te simti probabil mindru dar nu stii cat de \"desteptule\" esti.  :D :D :D :D :D :D :D

# prostovane date 25 August 2013 21:42 0

prostovane, clandestin inseamna ascuns ! Mai treci pe la invatatoare !

# avocat traditional date 26 August 2013 19:36 0

Nu va mai certati mai fratilor pe gramatica.Si unii si altii o mai dati in bara (adevarat,chestia cu ,,desteptu-le,,este inadmisibila).Problema este daca medierea da bine societatii noastre.Parerea mea este ca acum nu este oportuna.Oamenii trebuie pregatiti pentru aceasta institutie.Si eu sunt mediator dar nu sunt de acord cu aceasta smecherie ,,juridica,,.Si botistii si traditionalii cred ca este o sursa de castig.Eroare.Dupa aprecierile mele nici 5% din viitorii justitiabili nu vor apela efectiv la mediere.Vor face ,daca este obligatorie, procedura de in formare si atat. Botistii,ori sunt avocati ori nu sun t in legalitate cu avocatura,pot fi mediatori.Asa ca ce sa ne mai certam pe aceasta chestie.Poate, peste cativa ani,vom putea sa vorbim astfel despre mediere.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 25.04.2024 – Tranca nu se intoarce la dosare. Parfum de sobolan (Foto)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva