11 May 2025

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

Precizarile ICCJ la dezvaluirile Lumeajustitiei.ro despre Circulara lui Pandrea si nota celor 36 de magistrati transmisa curtilor de apel: „Comentariile din articolele de presa au accentuat, in mod nejustificat, decredibilizarea activitatii instantei supreme”

Scris de: L.J. | pdf | print

29 June 2012 15:35
Vizualizari: 4986

 

Biroul de presa al Inaltei Curti de Casatie ne-a trimis o serie de precizari in legatura cu dezvaluirile Lumeajustitiei.ro legate de Nota de Concluzii a Sectiei penale a ICCJ din 4 iulie 2011, emisa de 36 de magistrati supremi, care a fost transmisa impreuna cu o circulara - prezentata in premiera de Lumeajustitiei.ro - semnata de fostul presedinte al Sectiei penale, Anton Pandrea, cate toate curtile de apel din tara, cu directiva „perioada in care dosarele s-au aflat pe rolul Curtii Constitutionale nu intra in calculul termenului de prescriptie". In esenta, precizarile ICCJ sustin doua lucruri diametral opuse. Pe de o parte se sustine ca pe plan extern nota adoptata in afara cadrului judiciar „a fost evidentiata in Raportul Comisiei Europene, dat publicitatii la 20 iulie 2011, ca si progres inregistrat de ICCJ in directia indeplinirii conditionalitatilor MCV”, dar pe de cealalta parte, dezvaluirile de presa „au accentuat, in mod nejustificat, decredibilizarea activitatii instantei supreme”. Publicam in continuare, integral, precizarile ICCJ.


Urmare articolelor de presa aparute in publicatiile... Lumea justitiei din data de 27 iunie 2012, intitulate.... „CIRCULARA LUI PANDREA – 21 judecatori supremi au reinventat dreptul in materia prescriptiei raspunderii penale intr-o adunare tovaraseasca organizata de sefele Inaltei Curti, Livia Stanciu si Aida Popa! Nota de concluzii a adunarii, fara nicio valoare juridica, a fost transmisa instantelor din tara cu directiva: „perioada in care dosarele s-au aflat pe rolul Curtii Constitutionale se adauga la calculul termenului de prescriptie”, conducerea inaltei Curti de Casatie si Justitie face urmatoarele PRECIZARI:

Sedintele profesionale la care participa judecatorii si magistratii-asistenti ai sectiilor Inaltei Curti de Casatie si Justitie se organizeaza lunar sau ori de cate ori este nevoie, iar hotararile luate in cadrul acestora reprezinta o modalitate alternativa in cadrul mecanismului complex de unificare a jurisprudentei, alaturi de deciziile date in recursurile in interesul legii, instrument procedural prin intermediul caruia se realizeaza respectarea dispozitiilor art. 126 alin. (3) din Constitutia Romaniei, republicata, care prevad ca inalta Curte de Casatie si Justitie este instanta care asigura interpretarea si aplicarea unitara a legii de catre intregul sistem judiciar, atat atunci cand cauzele sunt judecate de catre aceasta, cat si atunci cand ele sunt judecate in ultima instanta de catre curti de apel sau tribunale.

Demersurile efectuate de ICCJ in scopul unificarii practicii judiciare au fost evidentiate in rapoartele de monitorizare intocmite in cadrul MCV, care au apreciat ca utila inclusiv publicarea unor orientari privind stabilirea pedepselor in cazul anumitor infractiuni de coruptie, pe baza unei analize a hotararilor judecatoresti definitive. Astfel, au fost publicate pe pagina de Internet a inaltei Curti de Casatie si Justitie primul Studiu semestrial cu privire la individualizarea judiciara a pedepselor pentru infractiunile de coruptie, recomandarile privind individualizarea pedepselor pentru infractiunea de luare de mita, infractiunea de trafic de influenta si infractiunea de cumparare de influenta, definitivate de catre Grupul de lucru al inaltei Curti de Casatie si Justitie privind individualizarea pedepselor pentru infractiunile de coruptie, precum si Ghidul cuprinzand circumstante generale agravante si atenuante aplicabile unei game largi de fapte penale, elaborat de presedintele inaltei Curti de Casatie si Justitie, acestea avand valoare indrumatoare pentru judecatorii instantelor nationale.

Pe aceeasi linie se inscrie si dezbaterea, in cadrul sedintelor interne ale sectiilor ICCJ, a deciziilor solutionate de catre judecatorii instantei supreme, hotarandu-se publicarea celor relevante, apte de a rezolva o problema de drept cu valoare de principiu, in scopul de a putea fi consultate si avute in vedere de practicienii dreptului.

Indeplinirea rolului constitutional al instantei supreme, de interpretare si aplicare unitara a legii de catre celelalte instante judecatoresti, se realizeaza inclusiv prin asigurarea accesului la jurisprudenta ICCJ – atat decizii de speta cat si decizii pronuntate in recursuri in interesul legii -, in acest scop fiind publicate pe site-ul ICCJ, un numar de 63.125 de hotarari cu textul integral, 3.507 de hotarari in rezumat si 250 de decizii in interesul legii, alaturi de editarea unor publicatii lunare sau anuale precum Buletinul Jurisprudentei si Buletinul Casatiei, ce sunt transmise tuturor curtilor de apel si parchetelor de pe langa aceste instante.

Referitor la hotararile de principiu adoptate in cadrul sedintelor interne ale unora dintre sectiile ICCJ in cadrul atributiilor privind unificarea jurisprudentei, acestea sunt menite sa conduca la o rezolvare rapida a unor aspecte din jurisprudenta ce genereaza opinii contradictorii; in eventualitatea in care jurisprudenta asupra respectivei probleme de drept ar dobandi un pronuntat caracter neunitar, rezolvarea urmeaza sa fie data pe calea recursului in interesul legii.

In cadrul mecanismului descris, s-a inscris si dezbaterea, cu ocazia sedintei Sectiei penale a ICCJ din data de 4 iulie 2011, a deciziei de speta ce statua asupra modului de calcul a termenului prescriptiei speciale a raspunderii penale in cazul existentei unor suspendari ale judecatii cauzei ca urmare a sesizarii Curtii Constitutionale. S-a hotarat ca problema de drept supusa discutiei a fost bine rezolvata si, in consecinta, s-a stabilit publicarea acesteia ca si jurisprudenta relevanta a instantei supreme si transmiterea catre presedintii sectiilor penale ale curtilor de apel, cu precizarea ca are valoare indrumatoare. De altfel, adoptarea unei solutii privind interpretarea dispozitiilor legale referitoare la prescriptia speciala a raspunderii penale in cauzele penale in care judecata a fost suspendata pe durata solutionarii exceptiilor de neconstitutionalitate a fost evidentiata in Raportul Comisiei Europene, dat publicitatii la 20 iulie 2011, ca si progres inregistrat de ICCJ in directia indeplinirii conditionalitatilor MCV.

Fara a nega dreptul publicului de a fi informat si, in anumite cazuri, de a contesta modul de desfasurare a activitatilor judiciare, Inalta Curte apreciaza ca recentele comentarii din articolele de presa mentionate au accentuat, in mod nejustificat, decredibilizarea activitatii instantei supreme, afectand increderea cetatenilor in impartialitatea si corectitudinea actului de justitie. Totodata, Inalta Curte de Casatie si Justitie respinge cu fermitate sustinerile si acuzatiile nefondate referitoare la judecatorii Sectiei penale, aparand statutul, demnitatea si probitatea profesionala a magistratilor instantei supreme care si-au asumat deplin si responsabil exercitarea profesiei de infaptuire a actului de justitie.”

Comentarii

# CR7 date 29 June 2012 16:00 +7

1. De ce nu aţi solicitat d-nei dottore plagiatore anal-fabeticus Kovesi să promoveze un RIL ? 

# CU BOTA CUM RAMANE ????????????????????? date 30 June 2012 09:21 0

DAR CU BOTA, CARE A FOST CONDAMNAT FARA A TINE CONT DE AUTORITATE DE LUCRU JUDECAT , CUM RAMANE ???????

# botiliu date 30 June 2012 12:07 0

Bota ramene deocamdata in libertate. La urmatoarea fapta ...la puscarie cu el.

# ai vrea tu date 30 June 2012 12:33 0

Bai mizerie umana, in curand iti vei baga ghiara in beregata de ciuda datorita faptului ca Bota va castiga definitiv razboiul cu CIUMA avocaturii, reprezentata de asa-zisa UNBR-Florea. 

# POLO date 1 July 2012 16:21 0

NU VA CISTIGA NICIODATA LA CEDO, PT CA S-A TRIMIS UN MATERIAL CARE VA FACE CA BOTA SA NU CISTIGE NICIODATA.

# Alu pigus date 30 June 2012 13:54 0

Cred că ,,ramene" tu ofticat când Bota va ramene nevinovat !

# botiliu date 1 July 2012 08:35 0

Garantat eu nu voi ramane ofticat. Am sa te astept pe aici sa te plangi si atunci ce corupta e CEDO, ce legal esti tu si cum i-a respins maestrului plangerea. Traim si vedem.

# POLO date 1 July 2012 16:23 0

BOTA NU A FOST NICIODATAAVOCAT SI NU EXISTA PRACTICA JUDICIARA IN ACEST SENS.

# pt POLO date 1 July 2012 18:15 0

POLO, iarta-ma dar chiar esti prost. 

# CR7 date 29 June 2012 16:04 +6

2. Instanţele, care îşi schimbă practica încalcă art. 6(1) din Convenţie(cauzele Beian, Tudor Tudor ş.a.), iar inculpaţii câştigă la CEDO.

# CR7 date 29 June 2012 16:07 +6

3. Credeţi că d-na Kovesi mai poate fi procuror general sau membru CSM ? (cu siguranţă nu va demisiona)

# Piti date 29 June 2012 18:25 +6

<img src=ops:' /> Absolut NU. In Ministerul Public este un haos administrativ PERFECT si o coruptie (prin influenta) MASIVA. NUP-uri halucinante. Si dosare anchetate de agentii de politie.... NO COMMENT! Fondurile externe ZAC NECHELTUITE iar procurorii si-au dat in judecata seful suprem pentru...salarii. Dar oare cati dintr-e si le merita?? 

# mitel date 29 June 2012 22:09 0

[quote name="Piti"] <img src=ops:' /> Absolut NU. In Ministerul Public este un haos administrativ PERFECT si o coruptie (prin influenta) MASIVA. NUP-uri halucinante. Si dosare anchetate de agentii de politie.... NO COMMENT! Fondurile externe ZAC NECHELTUITE iar procurorii si-au dat in judecata seful suprem pentru...salarii. Dar oare cati dintr-e si le merita?? [/quote] dupa cate stii ai fost procuror si apoi dat afara pentru vreo gainarie...crezi ca 1700 de procurori pot efectua urmarierea penala in 2 milioane de dosare?ancheta si prinderea infractorului cad in sarcina politiei judiciare dle fost procuror

# Socrate date 29 June 2012 16:15 +10

Nu este de vorba de inerpretarea unor dispozitii legale, este vorba de amendarea unor dispozitii legale. Parlamentul este unica autoritate legiuitoare a tarii. Dixit.

# Socrate date 29 June 2012 16:18 +5

Nu este de vorba de inerpretarea unor dispozitii legale, este vorba de amendarea unor dispozitii legale. Parlamentul este unica autoritate legiuitoare a tarii. Dixit.

# LEX date 29 June 2012 19:03 +9

socrate ai dreptate. apoi, domanele de la iccj-ul suprem isi dau singure cu firma-n cap: cica ce-au hotarat e de principiu. pai atunci, dupa lege si nu dupa principiu, la Nastase S-A PRESCRIS!!!

# la asa reputatie date 29 June 2012 22:18 +4

asa prestatie. dati firma jos. puneti una cu judecatoria pocreaca.

# Ezoteric date 29 June 2012 22:35 +4

Pana la urma cine sunteti voi,ma, sa emiteti judecatile astea si sa intoarceti dreptul pe dos ? Nici un judecator iccj,sectia penala nu are nici macar 15 ani vechime ca judecator. Au vechime,dar ca securisti,procurori,politruci,vagabonzi ai profesiilor. Adica ,inchizitori ! Sictir ! 

# exorcistu date 29 June 2012 23:16 -6

Da tu cine esti ma sa pui la indoiala profesionalismul lor? Ce mari merite ai mai nimeni in drum? Ai dat si tu in viata ta vreun examen, ai scris tu in viata ta ceva notabil ca sa critici pe altii? Bai frustatule uita-te mai departe la 0TV si nu mai scrie pe aici.

# DOREL date 29 June 2012 23:49 +8

Ma' draga, vine vorba lui Ion Creanga: ai dreptate, numai ca nu te cauti ! Pai, de unde ai scos-o ma' nene cu profesionalism la sectia penala a ICCJ ? Cine e sau, ma rog, cine era, fratioare profesionist la vremea aia: Pandrea ? Ionut Matei ? Zglimbea ? Sofica ? Stanciu ? RAP ? Da', de ce pe lista nu e si Hermina I ? Pe ea a intrebat-o cineva, asa, de curiozitate macar ? Si, b): da', hai sa trecem peste profesionism (ma rog, profesionalism) si sa ne oprim la mapa profesionala, de ex. a madamei Livia Stanciu/Iancu/etc. de pe cand era procuror sef la Procuratura Locala Galati cand a scapat ca prin urechile acului de arestare ! Aa.... s-a uitat, s-a cazut la pace cu "serviciili" si nu se mai esista acte ? Si, carevasazica lupul a ajuns, bine-merci, paznic la stana ?! Si d'aia o tine matrozu' sub papuc ? Ei bine, nu s-a uitat, actele esista, martorii traiesc ! Putintica rabdare, vine ea si mapa aia, n-o are numai prezidentu ' ! Parerea mea ...

# dorelus date 30 June 2012 00:20 -8

Dorelus tata sa tii minte de la mine un lucru: mereu mediocrii care nu au fost in stare in viata lor a se face minim remarcati in profesia lor vor contesta mereu meritele celor care au preferat sa urce cu munca treptele ierarhiei profesionale. Mediocrul va spune mereu despre unul inteligent ca e prost sau corupt.

# DOREL date 30 June 2012 08:21 +5

Ma' nene, n-o mai da pe dupa visin, e vorba de infractiuni adevarate, nu de vorbe-n vant ! Acu, daca s-au prescris sau nu dupa 25 de ani, o sa mai vedem ! Si, b): da', ce vrei sa ne spui ma vere ? Ca Livia Stanciu ar fi vre-o valoare a justitiei romane ? Haida de ! Si, daca nu crezi, mai afla ca si George Antoniu s-a oripilat de ce a fost in stare sa-i faca doctoranda si i-a spus-o in fata, razultatul: ridicare din umeri ! Asa ca, daca taceai, filosof ramaneai ma' nene ! Parerea mea ...

# dorelus date 30 June 2012 12:10 -5

Nu Dorel tata, nu e o valoare. Noroc ca esti tu o valoare a justitiei romane. DA e o valoare. Corul detractorilor e mare. Mediocritatea lor pe masura. Incearca si tu sa inveti macar cat a uitat ea.

# DOREL date 30 June 2012 23:08 +4

Ma' nene, cred ca era mai bine sa stai in banca ta, cuminte si cu unghiile taiate ! Ca madam' Stanciu a devenit valoare numai dupa ce a ajuns presedinta, dupa ce si-a cumparat postul cu solutia de condamnare a lui Gutau si cu altele (despre care inca nu a venit momentu', da' putintica rabdare, vine, vine ... !) ! Da', daca LSD e, cu adevarat, o valoare si nu e o descreierata asa cum stia lumea, e cu mult mai rau ! Pentru ea, pentru cand va sta in boxa, pentru ca nu va puta invoca nici incompetenta nici iresponsabilitatea ! Si, b): desi, dupa antecedentele familiale, iresponsabilitatea era explicatia ! Parerea mea ...

# Ptr.Dorel date 30 June 2012 02:04 +5

Bravo Dorele mai ca uitasem de mapa doamnei! si erau infractiuni de coruptie si de favorizare ale infractorilor in cazul doamnei Stanciu.Stiu mai multe dar nu spui deocamdata.Cand s-o schimba Chioru, Kovesi si Morar, am sa spun cu probe nu pe vorbe ca la Nastase

# DOREL date 30 June 2012 08:28 +5

Trebuie ! Avem datoria de a face odata procesul netrebnicilor care au distrus oameni si familii intregi, mai ceva ca pe vremea lui Draghici ! Cu cat mai repede, cu atat ma bine ! Altfel, nu mai avem nici o sansa ca popor ! Parerea mea ...!

# Laurentiu date 29 June 2012 23:50 +4

Sunt mai multe lucruri in neregula cu aceasta "decizie de indrumare ad hoc " - cum am numit-o eu. In primul rind aceasta "unanimitate" a semnatarilor ei are un caracter plebiscitar impropriu actului de judecata. De esenta unui act de judecata este motivarea sa. Iar nu imprejurarea ca un numar de indivizi au aderat la un text redactat de unul dintre ei. Acest mod de adoptare apartine activitatii de legiferare iar nu celui de judecata. Si mai este un aspect: care a fost opinia membrilor Sectiei Penale care nu au participat la sedinta ? Au fost ei de alta parere ? Destinatarilor circularei nu ar fi trebuit sa li se comunice si aceste opinii contrare ? Sau nu au fost invitati la sedinta respectiva tocmai pentru ca se stia ca faceau "opinie separata" ?

# DOREL date 30 June 2012 08:33 +4

Foarte c o r e c t, desi nu complet ! Si, b): hai ca se poate ! Parerea mea ...

# MESAJ PENTRU KOVESI SI CORLATEAN date 30 June 2012 00:42 +1

PROPUN VERIFICAREA URGENTA A LUI TITUS CORLATEAN SI KOVESI IN LEGATURA CU DOCTORATUL!!!!! IN CAZ DE FURT INTELECTUAL DEMISIA!!!!!! O TARA DE TAMPITI CARE FURA TOTUL,ORICE!!!

# se decredibilizeaza singuri date 30 June 2012 04:08 +4

Nu ii este rusine? Adica ceea ce cititi in nota nu este adevarat, noi am discutat o speta... si nu e de indrumare, ci decizie relevanta ... si nu e codul de procedura, e codul penal .... si mai aveau sa spuna ca e 122-124 fara 124. .... ce au invatat toti juristii de 40 de ani incoace este gresit.... azi suntem noi si se schimba interpretarea ...

# Dan date 30 June 2012 07:36 +7

Cat tupeu ordinar are ospatarita asta de Stanciu. De altfel am mai remercat chestia asta si la alte specimene de cariera juridica. Daca indraznesti sa-i tragi putin de maneca ....valeu muicaaaa. Integritatea, independenta, demnitatea, credibilitatea...valeu cum ne vitupereaza oamenii rai. La puscarie javrelor!

# vasile date 30 June 2012 09:45 +2

Decredibilizarea ICCJ nu a facuto presa ci Completul mortii (Iomut Matei si Ioana Bogdan consiliera lui Morar) si completul de 5 procurori- judecatori care l-a condamnat pe Nastase. Avea Iona Bogdan decret de numire judecator???, nu avea.  Au existat probe impotriva lui Nastase?? n-au existat. Considera ICCJ ca in cazul Nastase a fost un proces echitabil?? 900 de martori contra 5.

# vasile2 date 30 June 2012 12:13 -3

Spune-ne si noua care erau probele din dosar, ca vad ca l-ai avut in fata si il cunosti foarte bine. 900 contra 5? Trebuiau sa fie 900 la 900? Tu confunzi probabil stadionul cu sala de judecata, meciul de fotbal cu procesul. Ai citit altceva in viata ta decat articolele strambe de pe luju?

# ion de rebreanu date 30 June 2012 13:09 +2

Din aia 900 au fost audiati 80 si nici aia nu l-au acuzat pe Nastase, restul declaratiilor din dos.de up erau lovite de nulitate absoluta cf.sentintei pen.ICCJ nr.611 din 18.10.2007....asa ca madam Stanciu se face vinovata de nerespectarea unei hotarari judecatoresti (ceea ce e infractiune) si de represiune nedreapta, asta doar legat de ex.tau.

# ioane date 1 July 2012 08:39 -2

Ioane daca asa intelegi tu elementele constitutive ale celor doua infractiune de care amintesti(nerespectarea hotararilor judecatoresti si represiunea nedreapta) orice discutie cu tine nu isi are sensul. Dar important e ca ti-ai dat si tu cu parerea. Asta conteaza. Fii fericit.

# EU date 30 June 2012 14:40 +2

REFERITOR LA DOMNUL POMPILIU BOTA, TIN SA VA PRECIZEZ FAPTUL CA, CU SIGURANTA CEDO II VA DA CASTIG DE CAUZA SI ODATA CU ACEASTA O PALMA UNBR FLOREA. CUM VOR MAI COMENTA DECIZIA CEDO CEI DIN UNBR FLOREA, CAND EVIDENT DE LA PUBLICAREA IN MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI, DOMNUL POMPILIU BOTA VA PUTEA FORMULA CERERE DE REVIZUIRE CARE ODATA ADMISA SI PUBLICATA IN MONITORUL OFICIAL ARE PUTERE DE LEGE. CUM VOR MAI INVOCA FIE DIN OFICIU INSTANTELE OBTUZE LA GANDIRE EXCEPTIA LIPSEI CALITATII DE REPREZENTANT VREUNUI AVOCAT DIN STRUCTURA INFIINTATA DE DOMNUL POMPILIU BOTA, SAU CUM AR MAI PUTEA INVOCA PENTRU AS SATISFACE SEFII VREUN AVOCAT DIN UNBR FLOREA ACEEASI EXCEPTIE. VA FI O PALMA DATA SPAGARILOR DIN UNBR FLOREA, CA VORBA AIA COZONACUL A DEVENIT PREA MIC. ORICUM FELICITARI DOMNULUI BOTA PENTRU CA A CREEAT SI CREAZA PREMISELE TINERILOR CARE VOR SA ACCEADA IN AVOCATURA FARA SPAGA DATA UNOR NEAVENITI CARE NUMAI DIN ASA CEVA ISI INGRASA BUZUNARELE. EU ZIC CA IN LOC SA FIE ACEASTA LUPTA SURDA INTRE STRUCTURI UNBR FLOREA SI UNBR INFIINTAT DE DOMNUL BOTA, MAI BINE S-AR GASI O SOLUTIE PENTRU A APLANA ACEST CONFLICT ARTIFICIAL CREEAT, FIE PRIN INCHEIEREA UNUI PACT INTE CELE DOUA UNIUNI PENTRU BINELE JUSTITIABILILOR PERSOANE FIZICE SI JURIDICE, CA PANA LA URMA PIATA SELECTEAZA AVOCATUL, IAR DACA ESTI BUN RAMAI PE PIATA DE PROFIL, IAR DACA ESTI PRAF PROFESIONAL ESTI ELIMINAT AUTOMAT. CRED CA IN LOC DE CONFLICT INTRE CELE DOUA UNIUNI, AR FI MAI BINE SA SE GASEASCA SI MINTI LUMINATE CARE SA PROPUNA UN PACT, PACT CE AR FI IN INTERESUL GENERAL AL AVOCATURII DIN ROMANIA SI AR REZOLVA DEFINITIV ORICE PROBLEMA FIIND DE BUN AUGUR PENTRU JUSTITIABILII PERSOANE FIZICE SI JURIDICE. A SE VEDEA SI NOUL COD DE PROCEDURA CARE VA INTRA IN VIGOARE LA 1 SEPTEMBRIE 2012.

# botilica date 1 July 2012 08:44 0

Cam mare siguranta ta. Ma intreb ce vei face atunci cand cu siguranta nu ii va da dreptate CEDO. Cum vei mai comenta atunci decizia CEDO? Asa de siguri sunteti pe voi ca nici macar din rezerva profesionala nu va ganditi ca mai intai sa asteptati si apoi sa comentati. Ne mai auzim dupa decizie. Ma tem ca veti amuti atunci.

# POLO date 1 July 2012 16:38 0

BOTA, NU MAI VISA CU OCHIIDESCHISI CA ASTA NU SE VA INTIMPLA NICIODATA. NIC NU VEI CISTIGA LA CEDOSI NICI NU VA FI NICI O ALIANTA CU UNBR FLOREA, PT CA AI RATAT-O. CIND IORDACHESCU A VRUT SA VA UNITI, AI FACUT FIGURI PT CA TE INTERESA CINE INCASEAZA DONATIILE SI PT CA NUMAI PUTEAI FACE NICI O SMECHERIE, AI REFUZAT ALIANTA CU TRADITIONALII. LA TINE, TOTUL S-A REDUS LA BANI, AVOCATII DIN STRUCTURA TA, NU AU INSEMNAT NICIODATA NIMIC, DECIT SUME DE BANI PE CARE SA TI DONEZE TIE. NU AI INTELES NICI ACUM CA ESTI UN OM TERMINAT? SI INAINTE DE CONDAMNAREA DE LA ALBA-IULIA, ERAI ATIT DE SIGUR CA CISTIGI, CA NU INTRA IN NICI UN FEL IN CALCULUL TAU, FAPTUL CA O SA PIERZI SI O SA FII CONDAMNAT. ASTEAPTA-TE SA FACI PUSCARIE CA MAI SUNT DOUA DOSARE IN CARE SIGUR O SA FII CONDAMNAT. AI PRIMIT O LECTIE DIN CARE NU AI INVATAT NIMIC, MOTIV PT CARE DUMNEZEU ITI MAI PREGATESTE O LECTIE. RENUNTA PINA NU VIN PROCURORII PESTE TINE IN ACADEMIEI SI TE GASESC ACOLO SI TE SALTA,CA TI S-A PUS IN VEDERE SA NU MAI AI NICI OLEGATURA CU PROFESIA DE AVOCAT. MAI BINE ASCUNDE-TE SI FA-TI SI TIE SI NOUA UN SERVICIU.

# WW.POLO date 1 July 2012 16:46 0

Dom doctor daca ai stiut de propunerea lui Iordachescu de ce nu ai facut-o publica atunci...Nu cred ca se compara banii care au trecut prin mana lui Bota cu sumele ce se vehiculeaza de Iordachescu. Parerea mea

# Ezoteric date 30 June 2012 16:23 +2

Dar de ce nu rescriu ei codul penal in sedintele astea de spiritism pe care le tin ? Judecatorii din tara asta si au gasit stapani,trebuie sa judece dupa indicatiile date de 21 de procurori convertiti,bravo lor,nu au nimic de comentat,important e sa nu le tai din drepturi,ca atunci sar de zici ca i a lovit strechea ! 

# LDS esti o mizerie cu fata umana! date 1 July 2012 02:47 +5

N-ati-o franta ca ti-am dres-o! Nu doamna Stanciu dvs.prin actele ilegale si fara noima pe care le-ati pus in practica de cand v-ati cocotat pe jiltul de la ICCJ ati decridibilizat actul de justitie.Ati instigat la incalcarea dreptului la un proces echitabil ati instigat la incalcarea normelor procesual penale, ati interpretat legea ca pe cartea de bucate (ceea ce inseamna abuz in serviciu prin ingradirea un drepturi), prin intalnirile organizate in biroul dvs. cu d-ul Morar unde ati dat directive completelor cum sa solutioneze cauzele ati instigat la represiuni nedrepte prin denegare de dreptate si prin apologia infractiunilor savarsite de procurorii DNA si legalizate de completele de calai judiciari pe care le ati ghidonat cum ati vrut).De altfel fara niciun respect (pentru ca nu l meritati) si insusindu-mi in totalitate afirmatiile,spun cu verb si predicat ca dvs.numai datorita calitatii dvs.de a fi o persoana supusa santajului (a vinde dosare de up cum se interpreteaza oare!?)

# LDS este o mizerie umana! date 1 July 2012 02:50 +5

ati ajuns in functia pe care o detineti. prietenia de fam.cu ridicatorul de deget Mircea Toader de asemenea a fost un motiv important in promovarea unui personaj odios ca dvs.in funct.de presedinte al ICCJ.Locul dvs.era mai degraba in funct.de sef de camera la Penitenciarul Targsor. Despre faptul ca ati elaborat un ghid pentru pedepsirea infractiunilor de coruptie va indrum sa cititi articolul semnat de Marian Nazat:http://www.jurnalul.ro/editorial/ghid-pentru-pedepsirea-justitiei-604506.htm Ceea ce va caracterizeaza este mojicia, santajabilitatea, impostura, impotenta profesionala si marea calitate de bun executant al unor comandamente de la PD-L.

# Rafael date 1 July 2012 10:24 +3

Şi când o auzi glăsuind, dar nu te uiţi la mutra ei şi faci abstracţie de ceea cwe ştii despre "ascensiunea" ei "profesională", ai putea jura că e ruptă din rai ! O preţioasă ridicolă, o căzătură căreia francezii îi spun "une pr...especueuse" de pe centura justiţiei române... Japiţa dracu' care ne-a făcut profesia de râs. Puşcăria pare să fie neîndestulătoare ca s-o vindece de răutate şi prostie...

# rafaelo date 1 July 2012 11:48 -3

Rafaelo "ne-a facut profesia de ras"? Sa nu imi spui ca vei fi si tu vreun soi de jurist. Ca la modul la care te exprimi nici macar in clasa vertebratelor nu merita a te incadra cineva. "japita dracu" e cel mai tare argument juridic din comentariul tau...de jurist. Vai de capul tau.

# DOREL date 2 July 2012 09:12 0

Nu, mai draga, nu ! Singurul merit profesional al duduii LDS e vanzarea dosarelor de urmarire penala, pe bani buni ! Dupa aia, duduia a intrat pe lista santajatilor si a urcat din treapta in treapta si din trofeu in trofeu ! Asta a fost, ma' nene, valoarea duduiei LDS ! Asa ca ... daca esti asa de curios, mai intreaba, raspunsuri sunt destule, lumea de-abia asteapta sa te ajute ! Parerea mea ...

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 9.05.2025 – Nicusor recunoaste ca o arde prin instante in orele de program (Video)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva