19 March 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

JUDECATORUL DANILET, IN PUBLIC, LA BURICUL GOL – Lumeajustitiei.ro propune o dezbatere publica legata de demnitatea si onoarea profesiei de magistrat. Poate un magistrat, in public, sa-si innoade tricoul si sa-si arate buricul in fata a zeci de oameni? Codul deontologic prevede ca magistratii „sunt datori sa se abtina de la orice acte sau fapte de natura sa compromita demnitatea lor in functie si in societate”

Scris de: Adina A. STANCU - Razvan SAVALIUC | pdf | print

27 September 2012 16:30
Vizualizari: 32031

 

Il stim cu totii pe judecatorul Cristi Vasilica Danilet (foto) membru al CSM. Un personaj caruia ii plac functiile si publicitatea, dar care in acelasi timp face mare caz de viata sa privata, desi pe blogul sau nu se sfieste sa-si expuna zeci de fotografii de familie, inclusiv cu copiii sai. Se poate spune ca Danilet da lectii de protejare a vietii private, desi nu pierde nicio ocazie sa-si etaleze pozele personale in spatiul public, pe blogul sau sau pe pagina de facebook. De data aceasta, Lumeajustitiei.ro a intrat in posesia unei fotografii cu judecatorul Cristi Vasilica Danilet, realizata in toamna lui 2009, la un chef intr-un local public, intesat de lume. In imaginea originala mai exista doi judecatori, pe care nu-i prezentam, intrucat respectivii apar in pozitii decente, chiar daca se distreaza, iar unul din ei are si o sticla in mana.


Redam insa doar partea din fotografie care il vizeaza pe Danilet, pentru un singur considerent: acesta apare, in opinia noastra, intr-o pozitie nedemna pentru un magistrat, mai precis cu tricoul innodat si cu buricul gol. Asta in fata a zeci de oameni, unii care poate chiar il cunosteau pentru ca Danilet este o persoana publica. Cand a fost facuta fotografia, Danilet era vicepresedintele Judecatoriei Oradea si se pregatea sa candideze la CSM. Ceea ce frapeaza din imagine e ca omul (de fapt grupul din care facea parte) nu se sfia sa fie fotografiat, acceptul fiind tacit.

Ce spune Codul deontologic al magistratului

Daca ar fi fost un cetatean obisnuit, aparitia la buricul gol nu ar fi fost ceva nedemn. Insa pentru un magistrat este admisibil asa ceva? Si ca sa intelegem mai bine aceasta intrebare, daca in locul lui Danilet era un judecator femeie? Cum ar fi calificat lumea gestul?

Codul deontologic al magistratului prevede urmatoarele:

Capitolul V: DEMNITATEA SI ONOAREA PROFESIEI DE MAGISTRAT

Art. 21: Atat in exercitarea atributiilor profesionale cat si in afara acestora, magistratii sunt datori sa se abtina de la orice acte sau fapte de natura sa compromita demnitatea lor in functie si in societate.

Magistratii trebuie sa apere prestigiul puterii judecatoresti printr-o comportare adecvata in relatiile cu justitiabilii, cu colegii, cu reprezentantii celorlalte organe ale statului, cu intregul corp social.

Fata de prevederile Codului deontologic al magistratilor, Lumeajustitiei.ro invita cititorii sa comenteze la rubrica de mai jos daca o astfel de manifestare in public apare ca una acceptabila pentru un magistrat obligat fata de un cetatean obisnuit la anumite privatiuni si retineri in viata publica si profesionala!

Precedentul Visan: de la fund pan' la buric nu mai e decat un pic!

Amintim ca in 2004 a existat un caz celebru, care a explodat in intreaga presa, in care un judecator in functie la acea vreme de la Tribunalul Bucuresti, aflat in curtea sa, si-a aratat fundul la vecini, dupa ce le-a spart geamurile cu pietre. A fost un gest obscen pentru care CSM s-a autosesizat imediat, iar judecatorul si-a dat demisia din Magistratura pentru a lasa actiunea disciplinara fara obiect. Povestea integrala o puteti citi aici: Cazuri patologice – Ex-judecatorul Florea Visan de la TMB le-a aratat fundul gol vecinilor, dupa ce le-a spart geamurile cu pietre (Video)”.

Legatura cu acest caz e simpla. Indiferent daca esti in exercitiul profesiei sau nu, ca magistrat nu poti sa ramai in functie daca nu esti un exemplu in societate, buna-reputatie fiind o conditie esentiala. Ceea ce un om obisnuit poate face si sa nu-l dea nimeni afara de la serviciu, nu poate face insa un magistrat, a carui credibilitate daca nu mai exista, actul de justitie nu convinge cetateanul/justitiabilul.

Ce spuneti, analizand fotografia, e normal ca un magistrat sa se expuna cu buricul dezgolit, intr-un local public cu zeci de persoane? Este aceasta viata privata cum sustine Danilet? Va inspira incredere un asemenea magistrat? Daca asemenea imagini erau cunoscute in mediile Justitiei, inaintea alegerilor CSM, mai era Danilet ales membru in Consiliu?

PS - Suntem convinsi ca va urma o cerere de aparare a reputatiei, iar colegii lui Danilet din CSM vor spala "buricul" Justitiei cat se poate de repede.

Comentarii

# bubi date 27 September 2012 16:43 +22

baiiii, ce transparent international e baiatul. cate chile o avea neica danilet spagatulet? oricum, terb sa recunosc ca a avut o moasa buna de i-a taiat buricul, ca nu e iesit in afara!

# Shpagutel date 27 September 2012 17:49 +12

Dar cu juridice.ro cand lamureste treaba? Ca vad ca e primul la promovat prietenii. Chiar daca in cazul de fata sunt de la Transparency International.

# Consiliul Denaturatilor date 27 September 2012 19:09 +27

Alcatuirea actuala: betivi si nimfoname.

# Principiile de la Bangalore - Traducere Danilet date 28 September 2012 10:23 +8

Valoarea nr.4 - Eticheta - Bunele maniere şi respectarea lor în mod vizibil sunt esenţiale în îndeplinirea tuturor activităţilor desfăşurate de către judecător. "Aflându-se permanent în vizorul public, judecătorul trebuie să accepte, în mod liber şi de bunăvoie, anumite restricţii personale care ar părea o povară cetăţeanului de rând. În particular, judecătorul trebuie să aibă o conduită care să fie conformă cu demnitatea funcţiei de magistrat." http://cristidanilet.files.wordpress.com/2009/11/standarde-bangalore-20-12-2009.pdf - pagina 9

# Principiile de la Bangalore - Traducere Danilet date 28 September 2012 10:47 +4

Cerinţa de a duce o viaţă exemplară - Judecătorul trebuie să ducă o viaţă exemplară şi în afara instanţei, cât şi în interiorul acesteia. Judecătorul trebuie să se poarte în public cu sensibilitatea şi autocontrolul cerute funcţiei judiciare, deoarece manifestarea unui temperament nechibzuit afectează negativ procedurile judiciare şi nu corespunde demnităţii funcţiei judiciare.

# Principiile de la Bangalore - Traducere Danilet date 28 September 2012 10:49 +6

"Vizitarea locurilor publice, cum ar fi barurile - 116. În ziua de azi, în majoritatea ţărilor, judecătorului nu îi este interzis să viziteze cârciumi, baruri, sau alte localuri similare, însă aceasta trebuie făcută cu discreţie. Judecătorul trebuie să se gândească la modul în care aceste vizite ar putea fi percepute de către un observator rezonabil din cadrul comunităţii sale..."

# Principiile de la Bangalore - Traducere Danilet date 28 September 2012 10:51 0

"Vizitarea locurilor publice, cum ar fi barurile - 116. În ziua de azi, în majoritatea ţărilor, judecătorului nu îi este interzis să viziteze cârciumi, baruri, sau alte localuri similare, însă aceasta trebuie făcută cu discreţie. Judecătorul trebuie să se gândească la modul în care aceste vizite ar putea fi percepute de către un observator rezonabil din cadrul comunităţii sale..."

# Concluzie date 28 September 2012 21:41 0

"Sa faci ce spune Daniletul, nu ce face Daniletul" Amin!

# Rica Croitorasa cea Viteaza date 28 September 2012 11:28 0

Vine Rica cu un mosor cu ata si il coase la reputatie si pe asta. O sa il spele si il face ca nou. Virgin resapat, clasa I.

# Sa nu uiti Darie! - Acum o luna, in august, la Antena 3 date 28 September 2012 11:56 +4

Dupa ce l-au luat la reprosuri si chiar la misto toti invitatii emisiunii, de nu mai stia cum sa-si ceara scuze pentru ca fost prost inteles cu amenintarile de pe blogul lui "Cine ataca procurorii risca inchisoarea", Vasilica Danilet a cedat nervos. Si a inceput sa se dea mare: "ma desparte un vagon de carti" de cei care il critica. Generalul Pavel Abraham i-a replicat magistral: "Cartile au ramas in vagon", iar moderatorul Mihai Gadea i-a pus bomboana pe coliva spunandu-i ca habar n-are de Codul civil.

# Alex date 2 October 2012 04:54 +1

Pavel Abraham e Monica Tatoiu cu penis.

# alibaba date 27 September 2012 16:45 +18

cu pletele pe spate, pierdut in noapte! noaptea mintii, vorba maestrului Badea!

# Fibrobar-R date 27 September 2012 17:55 -15

Ah, iubi ce abdomen plat ai! Un pupic pe burtic!

# Te ataci Vasilica? date 28 September 2012 06:59 +7

De aia dai minusuri, tu cu Dumbrava si cu Neacsu, plus Serban? Degeaba, vezi ca te-au bagat astia de la luju.ro in categoria "Dezvaluiri-Patologic". Cum te-au citit ei, incredibil!

# ANA date 27 September 2012 17:55 0

Calvarul unei mame care este supusa abuzurilor de intitutiile statului roman. Ce poate face un judecator din Iasi cu mama sa? Ajutat bineinteles de colegii din justitia ieseana!                        http://www.iasitvlife.ro/stiri/o-ieseanca-obligata-sa-stea-la-socola-din-cauza-copiilor-care-se-cearta--2422.html

# Viitorul presedinte date 28 September 2012 10:13 +10

Tot consiliul ala e o gasca de nenorociti: betivi, traficanti de influenta, curve, finute, mame de finute etc. Asta e bomboana de pe coliva! Merita mai mult, poate il alegeti in locul lui Ghica, ca presedinte! Felicitari justitiei romane!

# Dan date 27 September 2012 16:59 +34

Sa nu-l vada dracului vreo gravida, sa aiba femeia probleme...

# Anti-comunisti date 27 September 2012 17:06 -84

Asta e site comunist? va doare ca nu v-a lasat Danilet sa fraudati referendumul? Hai comunistilor, bagati-va unghia-n gat ca nu v-a iesit manevra!

# BA; SPAIMA PUTII! date 27 September 2012 21:56 +22

MARS LA KKT, JEGULE DANILET! Prima data cand te mai intalnesc o sa sti cine sunt pentru ca o sa te scuip in gura aia belita si o sa-ti trag 7,4 milioane de suturi in ******uurr.

# Postac băsist date 27 September 2012 17:16 +21

Se pare că e ras acolo jos, nici urmă de păr. Moare femeile după el!

# Deontologie date 27 September 2012 17:29 +37

Haideti ca acum chiar sinteti toti prea exagerati.In primul rind EL nu e magistrat ci se prezinta tuturor "MAGISTRAL" ca fiind un demn reprezentant de gasca de cartier si acolo deontologia ii cere cu buricul gol,cel putin.Daca il mai suspectati si de inteligenta,iar il jigniti.EL este ucenicul vrajitor al vrajitoarei MM si nu-i trebuie minte ci doar sa "MINTA" cit poate mai mult.Aici da respecta deontologia bransei si este un practicant "MAGISTRAL",deci nu cum ati inteles ca ar fi magistrat.Un fel de magistrat scolit la scoala privata MM.

# BERCEA MONDIAL: ,, e manevra lu frații miei....,, date 27 September 2012 18:02 +27

Solicit LUJU să nu mai publice  asemenea fotografii care nu fac decât să compromită onoarea și reputația acestui ,,JUDECĂTOR ,,     Eu refuz să cred că această ,,CAGULĂ BOȚITĂ,, aparține unui judecător din CSM, fiți serioși nu mai umblați cu ,,contrafaceri,,.

# pe tricou date 27 September 2012 18:07 +9

Ce scrie pe tricou? TI?

# elena date 27 September 2012 18:21 +34

Buricul ca buricul, dar figura ? Cred ca era drogat sau beat, ceea ce implica o desavarsita conduita pentru un magistrat, chiar daca este in timpul liber. Un asemenea specimen nu are dreptul sa judece si sa dea verdicte, nu il schimba odata din CSM?

# BERCEA MONDIAL: ,, e manevra lu frații miei ....,, date 27 September 2012 18:32 +17

Mâna PĂROASĂ de după gâtul lui Vasilică este a MANICĂÎ ?

# bibi date 27 September 2012 18:44 +18

o fi poza dinainte de a citi vagonul ala de carti...ca nu cred eu ca dupa ce a citit un vagon de carti (fie ele si de bucate sau carti de joc) s-ar mai putea coporta asa, decat poate daca l-a tampit cititul...

# Dragoş date 28 September 2012 08:43 +8

Trecând peste elocventul exemplu de aleasă modestie constând în declaraţia la un post de televiziune că ar fi citit un vagon de cărţi , ceea ce l-ar despărţi pe acest domn de o serie de analişti , care nu sunt atât de culţi şi instruiţi , aş mai adăuga încă ceva. Unii psihologi susţin , pe drept cuvânt aş spune eu , că în viaţă este bine să citeşti doar cărţile pe care le poţi duce mai departe împreună cu tine , pe tot parcursul vieţii , adică acele cărţi care nu-ţi afectează echilibrul , având o "greutate" prea mare. Lecturile prea complexe nu sunt recomandate în cazul unor subiecţi care , după acest proces intelectual al citirii , ar putea ajunge la concluzii în dezacord cu realitatea. Unii...după o lectură...ar putea să creadă că reprezintă spiritul reîncarnat al vreunei mari personalităţi a istoriei umanităţii , alţii , dimpotrivă , s-ar putea vedea întruchipaţi în personaje negative ori că au făcut mari descoperiri intelectuale , odată cu săvârşirea unui astfel de proces intelectual. Poate că , tocmai de aceea , bibliografiile şcolare sunt atent elaborate , funcţie de gradul de dezvoltare al discernământului , prezumat după vârstă.Poate că ar fi o idee interesantă să existe bibliografii şi în cazul adulţilor...Desigur că scriitura mea nu a fost decât o scurtă şi modestă analiză psiho-socială , care nu are nimic în comun cu distinsa persoană care apare în fotografia postată pe site. Personal , chiar apreciez distincţia şi erudiţia ce caracterizează oamenii care au înclinaţia studiului continuu.

# lili date 27 September 2012 19:49 +18

Danilet cu parul cret e doar unul dintre miile de 'jucatori'care decid soarta proceselor dupa ce au dat pe git zeci de litri de alcool. Asa ca de unde demnitate si onoare la acesti sobolani??? Cu siguranta nu pot fi numiti magistrati. Sunt cele mai abjecte creaturi si cons

# lili date 27 September 2012 19:53 +22

Sa nu uitam ca si ****** de Macavei este o betiva notorie, ca dealtfel si coana Ciuca , magistrala magistrata reintoersa pe tron dupa 7 ani de suspendare. Rusine ca acceptam sa ne judece asemenea monstrii, rusine ca ii mai si platim din banii publici!

# Agamita Dandanache date 27 September 2012 20:20 +21

;-) Daca acest specimen trebuie luat ca model pentru magistrati,atunci s-a dus naiba justitia.Sa se distreze,dar sa nu se expuna in pozitii jenante pentru meseria pe care si-a ales-o.Si sa lase "ciocul"mic !

# NERO date 27 September 2012 20:30 +23

Stimati MAGISTRATI ai Romaniei, acest CSM ales de D-voastra este compus numai din BETIVI si C..ve, dupa asemanarea lui basescu si JIGODIA de MACOVEI, acesti MIZERABILI vau facut de ris in fata lumii nu mai aveti credibilitate, nu mai crede nimeni ca veti judeca cu dreptate.

# Drina date 27 September 2012 20:58 +29

sunt un fost magistrat-in prezent sunt pensionara.imi amintesc bine cazul unei mai tinere colege care a fost aspru criticata in colegiul de conducere al instantei pentru ca se plimba prin parc cu rolele impreuna cu sotul si copiii ei- reprosindu i se ca imaginea si buna ei reputatie au de suferit si implicit si imaginea justitiei este afectata. Alte vremuri nu i asa ?

# securisti batrani date 28 September 2012 00:04 -4

Asta este o aberatie. Sa faci SPORT pentru tampitii dinozauri securisti ramasi in sistem este ca si cum ai face SEX, scuzati expresia.

# DANILAprepeleac date 27 September 2012 21:06 +23

Daca doriti o tara normala, eliminati toate aceste gunoaie umane.

# avsen date 27 September 2012 21:30 +17

Niste HAHALERE,niste jigodii, niste neicanimeni care isi bat joc de titlu de magistrat! MAI MULT DECAT RUSIME!!

# Laurenţiu date 27 September 2012 21:35 +21

Mda, ar fi ceva de trecut cu vederea (greu dar posibil :-) ) chiar şi o fază din asta - dacă respectivul ar fi un om integru în instanţă şi la CSM. Dar s-a dovedit a fi o coadă de topor a avocatei şi politicienei de ruşinoasă contemporaneitate, Macovei M.

# ogarulcenusiu date 27 September 2012 23:14 -21

felicitari tov Adina A. STANCU si Razvan SAVALIUC aveti dreptate ,cata decadenta la acest tanar... cat de ridicoli sunteti ,mi-aduceti aminte de ani 50...vai de capul vostru.

# Vasilica Facalet date 27 September 2012 23:37 +19

de ce ne torturati cu astfel de poze? bunica a zis ca, daca nu sunt cuminte, vine Vasilica Facalet si ma mananca!

# penibilii date 28 September 2012 00:17 +17

Fereste Doamne! Eu ma intreb ce valori respecta cei care l-au promovat.

# evo10 date 28 September 2012 01:44 +13

Tot mai gaseste vasilica motive sa ne uimeasca. Profesional este un tomberon, moral nevertebrat, presupusul vagon de carti l'a citit degeaba. Betivan ratat, du'teeeee !!! Am convingerea ca CSM-ul este mai mult decat niste betivi si niste nimfomane aservite.

# gogosel date 28 September 2012 01:48 +14

Buricul ca buricul, toata lumea are unul. Dar tipul asta are mutra de rocker, inclusiv tunsoarea. Dar el nu strica, aia care l-au promovat strica. Poate de aia l-au si promovat, ca o fi pres de sters pe jos, care voteaza cum il pui. Eu as fi zis ca in CSM sunt bagati judecatori cu stagii indelungate in functii de conducere, nu un ajunct de judecatorie care pare sa nu aiba mai mult de 5 ani vechime.

# Maimutele din CSM date 28 September 2012 06:58 +15

BA astia din Consiliu, nu va e rusine sa stati la masa cu specimenul asta?

# Monica Moacaveica date 28 September 2012 02:28 +12

Ce mana paroasa are iubita lui.... sau Vasilca fara par pe burtica e fetita????

# Cata date 28 September 2012 12:55 +1

cica vrea sa i-a locul lu crudutza la capatos :lol: :lol: :lol:

# viziru date 28 September 2012 07:58 +9

SUNTEM DE TOATA RUSINEA LUMII CU SPECIMEN CA AST . SA ITI FIE RUSINE(DACA STII CE E ASTA) ,ESTI JALCNIC , JOSNIC SI STUPIDUL SECOLULUI!!! Atit paote Basescu sa ne arate ca are in sturctura lui de protectie si sprijin??Asta e cel care decide cum se face justitie in tara ?? Unul din specimenele care roiesc si pupa ..la greu pe cel care pe nedrept sta in Cotrioceni!!!Asta inseamna justitia lui Basescu si asa vede el profesionisti care trebuie sa gindeasca penru noi ,justitia si legile. PENAL ..PENIBIL...RATAT..!!

# Cata date 28 September 2012 08:21 +10

trage si pe nas???? dupa cum arata ai spune ca e candidat la dezintoxicare....

# Dr Muresan date 28 September 2012 08:35 +9

aceasta este a patra "putere" in stat!!! Chiar nu meritam conducatori mai buni decit aceasta planta? 

# ana date 28 September 2012 08:36 +6

in plus, s-a mai si epilat!!!!! 

# me date 28 September 2012 09:44 -4

da dom`le, danilet are buric...ce mai chestie...stire de maxim interes public. ma mir ca nu l-a pozat careva si la buda, sa ne aratati si ce altceva mai are ..ce dracu, va credeam oameni seriosi

# elena date 28 September 2012 18:09 +2

sau sa ne arate ce nu are, arata ca o "fetita"

# MIKE AR date 28 September 2012 09:48 +3

E DANILET CAINE DE CIRC!!FACE CE STIE TUMBE ISI ARAT BURICUL DA DIN COADA CAND IL LAUDA MONIKAKA SI BASESCU!!

# livia date 28 September 2012 09:58 +8

Daca stiti, faceti publice numele celor care i-au numit in functie pe ghica, haimaneala, danilet et co. Sa ii stim si noi pe cei cu o "mana atat de buna". Sa ne spuna daca sunt mandri de numirile facute, daca se simt intr-un fel responsabili, de batjocura in care a ajuns csm.

# dodo date 28 September 2012 10:01 +7

Ala cu par pe brat, o fi iubitul , sau iubita lui Facalet? Dupa o partida de amor si betie, oamneii se mai expun, na, fara sa vrea... Bine ca hotaraste asta, ce-i bine pentru noi. Rusinne celor ce l-au promovat in asemenea functie.

# Dan date 28 September 2012 10:12 -16

ADINA SI RAZVAN SCLAVII USL!!! Si ce daca are tricoul innodat? V-ati scandalizat, obositilor!

# ostap bender date 28 September 2012 10:27 +3

asta reprezinta perfect justitia romana! :-x

# bubu date 28 September 2012 10:27 0

:zzz daca era o judecatoare la bustul gol ,era numai de bine ?,vroiati mai mult !

# ostap bender date 28 September 2012 10:30 +2

asta reprezinta perfect justitia romana! :-x

# Emil date 28 September 2012 11:40 +7

Toti cei proomovati direct de Macovei sunt facuti din acelasi aluat urat mirositor. Danilet, Kovesi Ghica ( de altfel o specialista in a divorta cat mai repede pe prietenele ei de sotii lor) si altii ca ea au probleme de morala . Asta daca ne amintim ca au numitor comun : familii destramate datorita divorturilor. Aceste specimene nu sunt in stare sa-si formeze o familie unde esentisala este comunicarea si grija fata de aproapele tau. Mai departe , vedeti si voi. Cine se vrea in Romania a ocupa scaunele judecatorilor cu o moralitate ireprosabila. Niste parveniti care isi traiesc viata la "maxima intensitate".

# Un securist date 28 September 2012 12:52 +8

Daca si panarama asta, care ne demonstreaza ca unii oameni inca nu s-au tras de tot din maimuta, a ajuns judecator, si chiar membru al CSM, ce sa ne mai mire ca sefele lui fac ce fac! Va imaginati maimutareala dracului in deplasari?

# ionut date 28 September 2012 13:35 +7

Asta imparte dreptatea in Romania... Multumim din suflet d-na Macovei, si d-lui Bashescu, si mai ales celor 900 de colegi judecatori care l-au votat pe mascariciul asta(conform marturiei lui, ca alta nu avem).  Propun o marire de salariu pt acest ninja al justitiei deoarece se pare ca a baut toti banii si nu i-au mai ramas si pentru dantura, nu mai vorbesc de niscai operatii estetice, ca daca aveam fata lui nu ieseam din casa nici sa arunc gunoiul. Opreste copii din cresterecu fata aia.

# livia date 28 September 2012 13:52 +8

Fara comenatrii .Acestia sunt specimenele promovate in justitie ,sub aburiii alcoolului ,pe stalinista Macovei Monica.

# emil date 28 September 2012 15:40 +10

 Tupeistele arogante Ghica si  Haineala, macovistul penibil Danilet, fac de rusine justitia romana,Asociatia Magistratilor din Romania ar trebui sa ia masuri de urgenta pentru indepartarea acestor indezirabili, Fac deservicii enorme sutelor de colegi judecatori  care sunt cinstiti ,corecti si cu mult bun simt, De luat urgent masuri impotriva acestei gasti de la CSM care prin aroganta, tupeu si nesimtire  au facut si fac  de rusine justitia romana.

# elena date 28 September 2012 18:13 +5

pacat de Romania !

# clara date 28 September 2012 20:55 -5

Nu pot sa nu remarc in primul rand verva si bucuria specific bucuresteana in discutarea unor chestiuni fara pic de substanta, bucuria induiosatoare a unora care urmaresc mediul juridic si poate chiar au a face cu el, in a descoperi buricul unui membru CSM. Au sapat pana au gasit o poza cu buricul omului si acuma sunt cu adevarat fericiti. Ceva ce seamana cu fericirea cu care se dezbat in emisiuni elevate toaletele pitipoancelor la moda, cu revelatia pe care o are mapamondul ca ducesa de cambridge are sani. Uite, eu ma bucur sa il pun pe daniletul cel multcontestat alaturi de dragalasa ducesa, si sa decretez ca, din punctul meu de vedere, e voie sa isi poarte: el - buricul, ea - sanii, si ca, daca el apreciaza sa isi innoade tricoul, ca omul, la un chefulet (ca doar n-o fi fost la vreo conferinta in tinuta cea degajata, sau la vreun simpozion), iar ea, sa stea lejera pe o plaja privata, apoi cei care isi baga nasucul printre ulucile gardului, lor sa le fie rusine. Si cam toti care privesc cu emfaza si chef de divagatii aceste poze nevinovate, desi e laudabil ca au ajuns la o faza culturala mai avansata decat a cucoanelor telenoveliste, dovedesc totusi, prin chiar verva si aplombul pe care socotesc sa il investeasca in in marea chestiune, ca nu au ajuns destul de avansati in materie (ce materie o fi asta, etica, bun simt comun, bune maniere) pentru a da note. Primo, orice judecator isi arata buricul cand merge la plaja. Deci buricul este la vedere cel putin o data pe an, timp de o saptamana, la toti magistratii, de pe tot mapamondul. Secundo, in tari mai culte, inclusiv la nudisti pot sa se prezinte magistratii, fara stresul ca vreun preten ii va face o poza binevoitoare pe care sa o plaseze la momentul "oportunist". Tertio, oricine are cat de cat, nu cunostinte de foto, ci spirit de observatie, stie ca daca te prinde fotograful intr/un anumit moment, cand clipesti, sau cand iti deschizi gurita sa spui vreun panseu, iti face o draguta de pozuta in care arati de parca ai fi demnul urmas al martienilor corciti (mai folosesc si cuvintele din astea, suculente, din popor, ca sa nu ma departez prea mult de degustatorii acestui gen de productii) cu venusienii. Ca sa nu mai lungesc vorba, si ca sa se mai ostoiasca fericirea acestei descoperiri, a buricului magistratural si cesemistic, la poporul degustator de cancanuri, ii propun, acestui popor, sa puna mana pe carte si sa mai ceteasca, si el insusi, ce s/o mai gasi prin biblioteci, dupa care poate trece la NCC, si dupa aia sa incerce o viziune mai bine simtita asupra realitatii din care fac parte toate aceste rusinoase parti ale corpurilor celor care au invatat la timp si au ajuns in functii vizibile. Pana atunci, numai de bine si mai mult bun simt tuturor

# Bana Scarbovan date 28 September 2012 21:34 +5

Ce sa ii faci Dana, ti-ar fi placut si tie in CSM, dar nu te-a ales lumea. Tu asa faci, nudism pe plajele din afara tarii? Ai bea si tu un pahar cu prietenul Vasilica, nu? Stie lumea parangheliile voastre, derbedeilor!

# clara date 28 September 2012 21:36 -4

Nu pot sa nu remarc in primul rand verva si bucuria specific bucuresteana in discutarea unor chestiuni fara pic de substanta, bucuria induiosatoare a unora care urmaresc mediul juridic si poate chiar au a face cu el, in a descoperi buricul unui membru CSM. Au sapat pana au gasit o poza cu buricul omului si acuma sunt cu adevarat fericiti. Ceva ce seamana cu fericirea cu care se dezbat in emisiuni elevate toaletele pitipoancelor la moda, cu revelatia pe care o are mapamondul ca ducesa de cambridge are sani. Uite, eu ma bucur sa il pun pe daniletul cel multcontestat alaturi de dragalasa ducesa, si sa decretez ca, din punctul meu de vedere, e voie sa isi poarte: el - buricul, ea - sanii, si ca, daca el apreciaza sa isi innoade tricoul, ca omul, la un chefulet (ca doar n-o fi fost la vreo conferinta in tinuta cea degajata, sau la vreun simpozion), iar ea, sa stea lejera pe o plaja privata, apoi cei care isi baga nasucul printre ulucile gardului, lor sa le fie rusine. Si cam toti care privesc cu emfaza si chef de divagatii aceste poze nevinovate, desi e laudabil ca au ajuns la o faza culturala mai avansata decat a cucoanelor telenoveliste, dovedesc totusi, prin chiar verva si aplombul pe care socotesc sa il investeasca in in marea chestiune, ca nu au ajuns destul de avansati in materie (ce materie o fi asta, etica, bun simt comun, bune maniere) pentru a da note. Primo, orice judecator isi arata buricul cand merge la plaja. Deci buricul este la vedere cel putin o data pe an, timp de o saptamana, la toti magistratii, de pe tot mapamondul. Secundo, in tari mai culte, inclusiv la nudisti pot sa se prezinte magistratii, fara stresul ca vreun preten ii va face o poza binevoitoare pe care sa o plaseze la momentul "oportunist". Tertio, oricine are cat de cat, nu cunostinte de foto, ci spirit de observatie, stie ca daca te prinde fotograful intr/un anumit moment, cand clipesti, sau cand iti deschizi gurita sa spui vreun panseu, iti face o draguta de pozuta in care arati de parca ai fi demnul urmas al martienilor corciti (mai folosesc si cuvintele din astea, suculente, din popor, ca sa nu ma departez prea mult de degustatorii acestui gen de productii) cu venusienii. Ca sa nu mai lungesc vorba, si ca sa se mai ostoiasca fericirea acestei descoperiri, a buricului magistratural si cesemistic, la poporul degustator de cancanuri, ii propun, acestui popor, sa puna mana pe carte si sa mai ceteasca, si el insusi, ce s/o mai gasi prin biblioteci, dupa care poate trece la NCC, si dupa aia sa incerce o viziune mai bine simtita asupra realitatii din care fac parte toate aceste rusinoase parti ale corpurilor celor care au invatat la timp si au ajuns in functii vizibile. Pana atunci, numai de bine si mai mult bun simt tuturor

# Frecatel date 29 September 2012 09:51 +5

Clara, numai o golanca poate gandi ca tine si mi-e ca te-ai destrabalat si tu cu Danilet in baruri :D rusine obraznico ca iei apararea unui asemenea specimen care umple de ocara justitia

# clara date 29 September 2012 21:35 -1

Ei, da! Asta da replica simtita, gandita si substantiala, de un nivel inalt. Multumesc pentru confirmarea teoriei dezvoltate de mine. Multumesc si pentru atentia acordata, care ma flateaza. As vrea doar o lamurire: conform dexonline, obraznic egal "Lipsit de respect, de rușine; nerușinat, impertinent, insolent, arogant". Oare care dintre sustinerile mele le/ai gasit, stimate domn frecatel, impertinente, in mai mare masura decat celelalte comentarii, ca sa nu ma refer la al dumitale? Secundo, conform aceleiasi surse, a se destrabala egal "A duce o viață imorală, de desfrâu; a avea purtări dezmățate". Sa inteleg ca pentru dumneata, ca si pentru ceilalti ultragiati de comportamentul domnului daniletului, a/ti innoda tricoul intr/un bar, cu efect de vedere asupra buricului, semnifica o ultragiere a moravurilor? O purtare desfranata? Imorala? A innoda tricoul e imoral? In Romania vremurilor noastre, la nivelul infractional teribil pe care il avem, pentru care Europa este cu ochii pe noi si ne monitorizeaza la coruptie, cand un om isi innoada tricoul e imoral? Cand asistam la parade gay in care se face practic prozelitism pentru relatii homosexuale, cand din codul civil francez se indeparteaza cuvintele mama si tata, pentru a nu fi jigniti homosexualii, cand, intr/un cuvant, libertatea si varietatea sexuala sunt proclamate si codificate, ba chiar pazite cu strasnicie de aspri ostasi ca CEdO si CJUE, vederea buricului reuseste sa ne ultragieze? Pai in acest context, singura greseala a domnului care ne da atatea batai de cap si atata enervare, care ne scoate din austeritatea pioasa in care ne cufundasem, aratandu/ne cu obraznicie buricul, e ca nu e homosexual si nu si/a aratat fundul. Ca sareau toate organismele internationale sa ii protejeze libertatea. De care fel o fi fiind ea. E adevarat ca pentru buric nu exista nici o directiva. Asa ca trebuie sa fiu si eu de acord ca in spiritul puritan al tarii noastre, unde toti oamenii sunt atat de sobri, unde pastrarea cu strasnicie a vesmintelor pe trup, cat mai multe si cat mai acoperitoare, este o traditie cu tarie pastrata, vederea unui buric este scandaloasa, cel putin cat va fi fost scandaloasa in secolele VII-XIX vederea gleznei unei domnite. Aici aveti perfecta dreptate. Numai chestia cu "golanca" nu o prea pot digera, pentru ca nu o prea inteleg. Conform dexonline, golanca egal "Fată sau femeie neserioasă, care bate toată ziua drumurile fără să facă nimic util". Ca as fi neserioasa pentru ca apar un buric, as putea intelege, dar de unde si pana unde bat eu drumurile, fara sa fac nimic util? Aceasta informatie trebuie sa fiti de acord ca nu aveti cum sa o detineti, asa ca mai bine v/ati intoarce la cetitul cartilor, cum v/am indicat, ca pe viitor sa aveti un deplin control si o mai buna stapanire asupra termenilor folositi. O seara buna

# aisha date 29 September 2012 22:48 -4

@clara, Nu are niciun sens sa explici aspecte elementare de bun simt unor oameni carora le lipseste bunul simt, pentru ca nu pot pricepe, e inutil. Cat il priveste pe domnul Danilet, cred ca e de doua ori mai normal decat toti carcotasii (sa ma iertati domnule Danilet ca am facut o astfel de comparatie) e de doua ori un adevarat OM. Si apoi daca te afli la o petrecere, nu e absolut normal sa petreci, sa te distrezi? Am citit, in treacat evident, ca domnul Danilet ar avea lipsuri pe la NCC si nu numai...Hmm, habar nu aveti fratilor, ca este unul dintre cei mai priceputi magistrati din tara. Si ca sa nu aveti timp sa imi multumiti pentru ca ii iau apararea d-lui Danilet, va invit sa lecturati o hotarare data de dansul (cauza Explozia de la Zalau) cauza s-a judecat la Judecatoria Oradea.O sa indic si nr. Sentintei civ, merita citita.

# andrei date 30 September 2012 01:20 +2

asta e Franckfurt de la vacanta mare..............nu e marele specialist in drept

# andrei date 30 September 2012 02:13 +3

asta e Franckfurt de la vacanta mare..............nu e marele specialist in drept

# GOLIat date 30 September 2012 11:41 +4

numai la noi romanii putem acepta, ca asemenea caricaturi sa imparta dreptatea, utaiti-va la mutrele lor, uitati-va la mutra monicai macovei este maiceva ca o alcolica, ne mai miram ca este atata nedreptate aplicata de asemenea adunaturi, noroc ca exista CEDO, fratilor nu ezitati si apelati inorice situatie la judecatori europeni, azi maine trebuie sa importam judecatori , procurori cand vezi ce golani alcolisti sunt pusi in functii importante in statul si justitia romana, ti si scarba de hoiturile naibii, de curvari si homosexuali care se fac ca impart dreptatea, de var aduna pe voi toti in oala cu smoala marele lutifer tatacul vostru

# vacanta mare date 30 September 2012 11:49 0

Chiar ca seamana cu Fr. de la V. Mare ! http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://www.emediabacau.ro/wp-content/uploads/2011/12/iulian-ilinca-716340l.jpg&imgrefurl=http://www.emediabacau.ro/2011/12/20/diverse/curiozitati/te-sparg-sa-moara-mama-frankfurt-de-la-vacanta-mare-a-ajuns-la-puscarie/&h=317&w=323&sz=15&tbnid=_YUitq66i8X7TM:&tbnh=90&tbnw=92&prev=/search%3Fq%3Dfrankfurt%2Bvacanta%2Bmare%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=frankfurt+vacanta+mare&usg=__xyYlRl3S23JhpnxzpHwPrIqIo2A=&docid=AGOMB3Zlxo89jM&hl=ro&sa=X&ei=BAdoUJHjOoXDtAbrroDwAg&sqi=2&ved=0CD8Q9QEwBQ&dur=374

# Catalin date 1 October 2012 08:52 +1

Da, domne!!!! Uite o mare stire gen OTV. Ce mai, dezbatere nationala de amploare: e bine sau nu e bine? Dati de pamant cu Danilet cu altceva nu cu ieftineli d-astea. Mai urmeaza vreo stire bomba si o dezbatere nationala despre judecatoarele care vin decoltate, cu fusta scurta sau mai stiu eu cum. Nu-i iau apararea lui Danilet, dar "dezbaterea" asta e penibila. Mai urmeaza si episodul 2: Danilet in public in slip (la mare)?

# cum sunt alesi membrii CSM? date 2 October 2012 07:40 0

Cine le-a propus pe asta sa devina membru CSM? Cum sunt alesi membrii CSM? Cine ii alege? Cine ii propune? Care sunt criteriile? Sunt alesi dupa buric sau pe spranceana?

# neutral date 3 October 2012 01:14 +1

De cand ”Lumea Justiției” se confundă cu tabloide de genul Click sau Cancan?! Oameni buni, mai stergeți-vă pâcla de pe ochi... Și totuși... cu ce titlu se poate împopoțona distinsul scrib al acestui articol? Magistrat frustrat or pseudo-jurnalist?

# lori date 5 October 2012 14:24 +1

8) ...mai draga....betivii,lingaii,slugoii,pupincuristii.....sunt adeptii lui"nea Kioru"....care'i problema  :-*

# ion date 5 October 2012 19:54 0

Rica Venturiano!

# eu date 12 October 2012 14:58 +1

Mai oameni buni, eu propun sa nu ne mai dezbracam nici atunci cand mergem la plaja, ca deh, ne vede lumea buricul si ne facem de rusine....

# Bogdan date 2 November 2012 02:29 +1

Adevarat ca nu arata prea bine :lol: , insa, dupa parerea mea, conteaza ce face la locul de munca (profesionalismul). Iar in viata particulara/publica, atat timp cat nu comite contraventii/infractiuni, consider ca poate face orice... Observ ca pe multi ii intereseaza mai mult viata personala a celor de langa ei. Nu-l cunosc, nu stiu cat de capabil este in ceea ce face....insa ii tin cumva partea fiindca si eu ma "supun" codului deontologic si nu am probleme de felul asta. Cum am mai zis, atat timp cat esti apt in ceea ce faci si o faci cum trebuie, nu trebuie sa o intereseze pe tata Frosa/restul carcotasilor cum ma distrez/ce fac in timpul meu liber. Oricum nu as da doi bani pe astfel de pareri...si, oricum, nu din cauza asta merge tara prost. Aici e ceva de genul: infractorul are drepturi dar victima ba.

# somnambulul date 2 November 2012 02:54 0

E simpatic Dănileț!Sunt destui care arată ,fizic,mult mai rău.

# somna bula date 2 November 2012 03:01 +1

Ia-l acasa daca=ti place de el.

# Ha date 2 November 2012 09:29 0

Mi-ați spart iar parolele !Până la urmă s-o găsi cineva de la DIICOT să intervină.Vă pupă adevărata anonimus ;-)

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 18.03.2024 – Lista pentru magistratura

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva