24 April 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

EXPLOZIV – Elena Udrea pentru Lumeajustitiei.ro: “Judecator ICCJ a luat o decizie de arestare a unui important om, la comanda... In sistem sunt oameni care nu mai vor sa functioneze de teama si la ordinele lui Coldea si Kovesi... Sunt multi procurori si judecatori care s-au saturat sa dea solutii de frica... Catusele sunt la Kovesi, Coldea poate decide cui si cand i se pun... S-a cerut o interventie pentru Coldea la Bittner... Coldea stie ca am fost sa ma intalnesc cu Ponta pentru Kovesi"

Scris de: Elena DUMITRACHE | pdf | print

4 February 2015 20:55
Vizualizari: 30456

Prinsa in corzi de DNA, Elena Udrea (foto) nu cedeaza in fata "parteneriatului” Coldea-Kovesi si continua seria dezvaluirilor incendiare despre actiunile, interventiile si miscarile celui despre care sustine ca ar conduce Romania si cel care ar dirija in mod real actiunile DNA. Intr-un interviu acordat in exclusivitate pentru Lumeajustitiei.ro, Elena Udrea dezvaluie ca dosarele in cascada deschise de Directia Nationale Anticoruptie au ca unic scop sa i se inchida gura in razboiul pe care l-a pornit cu generalul SRI, Florian Coldea. Si asta pentru ca "domnul Coldea poate dispune cui si cand sa i se puna catusele”.


Elena Udrea acuza ca exista procurori si judecatori care dau solutii de frica in dosare si care raspund comenzilor venite de la Coldea si Kovesi. In acest sens, Udrea a dat exemplul unui judecator de la Inalta Curte de Casatie si Justitie care ar fi arestat un important om, la comanda. De asemenea, ex-ministrul Elena Udrea a povestit cum afaceristul Dumitru Nicolae, zis Niro, i-ar fi relatat un episod din 2004, cum ca prin intermediul generalului de Securitate, Gheorghe Dan, s-ar fi facut o interventie pentru Florian Coldea la afaceristul Alexandru Bittner.

Elena Udrea a mai dezvaluit in interviul acordat Lumeajustitiei.ro ca exista jurnalisti platiti de oameni de afaceri, la ordinul SRI. In acest caz, Elena Udrea a nominalizat-o pe ziarista B1TV, Sorina Matei: “Doamnei Sorina Matei i s-a platit salariul sau i se plateste de catre domnul Nicolae Dumitru. Si asta la cererea lui Coldea".

Facem precizarea ca interviul cu Elena Udrea a fost realizat la orele 19.00 in data de 4 februarie 2015.

Prezentam mai jos, integral, interviul realizat de Lumeajustitiei.ro cu Elena Udrea:

Prezentam in continuare transcriptul interviului realizat de Lumeajustitiei.ro cu Elena Udrea:

Cum apreciati solicitarea procurorilor de a propune arestarea dumneavoastra, la doar o zi dupa ce DNA a cerut aviz pentru inceperea urmaririi penale in dosarul “Gala Bute”?

Abuziva si excesiva. O dovada a faptului ca se doreste sa mi se inchida gura in razboiul pe care l-am pornit cu generalul SRI Florian Coldea. In acest dosar, desi dureaza de aproape patru ani si toate partile au fost audiate de doua, trei ori cel putin, eu nu am fost chemata niciodata. Si cu toate acestea, inainte sa dau orice declaratie care ar fi putut fi lamuritoare, se cere direct arestarea mea. Doi: ce s-a intamplat de ieri pana astazi? Ieri s-a cerut inceperea urmaririi penale, azi se vine cu propunerea de arestare. Mi se pare evident ca are legatura acest caz cu declaratiile acuzatoare pe care le-am facut vineri la adresa generalului Coldea, despre care am spus ca i-a solicitat fostului meu sot sa ii dea lui Sebastian Ghita, patronul RTV, 500.000 de euro pentru finantarea televiziunii acestuia, in anii trecuti. Si despre care am mai spus ca i-a mai solicitat, de asemenea, fostului sot sume importante, sute de mii de euro, pentru a finanta un institut de sondare a opiniei publice.

Si cum comentati ca ati fi incalcat controlul judiciar in “Dosarul Microsoft”?

Inteleg ca l-am incalcat prin faptul ca declaratiile publice pe care le-am facut au fost un mod de a comunica cu cei din dosar. Astazi, in mod expres, am spus presei ca nu doresc sa intru pe fondul dosarului “Gala Bute”, desi nu era “Dosarul Microsoft” unde am masura controlului judiciar, ca nu doresc sa intru pe fondul acestui dosar pentru ca nu vreau sa incalc conditiile controlului judiciar. Nu se poate ca la cateva ore sa vii sa spui ca am incalcat aceste conditii. Vreau sa va spun ca duminica, spre exemplu, trebuia sa fiu nasa unui baietel. Am anulat evenimentul pentru ca era cu politicieni si printre invitati erau participanti la “Dosarul Microsoft”. Deci, am fost extrem de atenta sa nu incalc cu nimic conditiile controlului judiciar, stiind ca adversarii mei atat asteapta, o greseala ca sa ceara arestarea preventiva si in felul acesta sa se asigure tacerea mea.

Ce credeti ca va decide Parlamentul? Veti avea acelasi mesaj pe care l-ati avut si astazi, sa se dea aviz?

Sunt un om care a luptat zece ani pentru o Justitie puternica si independenta si pentru statul de drept. Dar asta nu inseamna ca institutiile care au devenit puternice in acest moment, si este de apreciat acest lucru, nu inseamna ca nu pot avea in fruntea lor oameni cu slabiciuni, oameni cu probleme, oameni care sa incerce sa-si exercite puterea si functia in interes propriu, asa cum se intampla acum cu SRI, care are in fruntea lui pe domnul general Coldea. Deci, eu nu acuz institutiile, spun despre niste oameni ca in acest moment isi exercita puterea si influenta in scop personal. De aceea, mesajul meu catre parlamentari, astazi, a fost acela pe care l-am avut de obicei, si anume, sa avizeze inceperea urmaririi penale. Inceperea urmaririi penale, ar da posibilitatea procurorilor sa ma audieze si mi-ar da mie posibilitatea sa lamuresc acuzatiile care mi se aduc, si care se bazeaza doar pe niste declaratii ale unor oameni carora li s-au pus mandatele pe masa, si care dupa ce au declarat impotriva mea au fost lasati liberi. De la lamurirea acestor acuzatii si pana la a fi arestata este cale lunga. Iar mesajul meu este pentru intreaga societate: ca tara trebuie condusa de oamenii politici. Indiferent cat ar fi ei de rai, sunt la fel ca cei din Justitie, sunt la fel ca cei din SRI, din institutii, doar ca ei trec prin filtrul poporului. Parlamentul este format din oameni care, cu bune si cu rele, nici mai buni, nici mai rai decat cei din Justitie sau SRI, sunt totusi votati de popor. Si eu cred ca parlamentarii ar trebui sa aiba de data aceasta o analiza corecta a ceea ce se intampla, pentru ca un razboi intre un om politic si un sef de serviciu secret este un semnal ca democratia in Romania este in pericol. Iar Parlamentul are aceasta obligatie, este o institutie democratica si are obligatia sa apere democratia.

Dupa dezvaluirile pe care le-ati facut in ultima perioada, multi au incercat sa va decredibilizeze si au pus la indoiala toate afirmatiile pe care le-ati facut. De ce, brusc, cei care clamau aceleasi lucruri pe care dumneavoastra le-ati dezvaluit au devenit sceptici?

De frica. Oamenii se tem. De aceea am spus ca cei care detin secretele tuturor, cum este domnul Coldea care detine secretele tuturor, dar au in acelasi timp si puterea de a aresta, iar puterea de a aresta o exercita prin doamna Kovesi... Ce politicieni credeti ca indraznesc sa analizeze macar declaratiile mele acuzatoare la adresa domnului Florian Coldea. Sunt oameni care, foarte multi, au cauze penale sau pot avea dosare penale, pot fi arestati, si oamenii nu isi asuma sa intre intr-un astfel de razboi. Ce judecator, ce procuror care stie ca poate fi subiectul unui dosar penal, ca i se poate termina cariera, ca ii poate fi afectata viata de familie, ce magistrat, judecator sau procuror, credeti ca ar avea curaj sa se opuna domnului Coldea? Ce ziarist sau patron de presa care ar putea fi la randul lui, oricare din acestia, arestat sau ar putea fi subiectul unui dosar penal credeti ca are curaj sa ma sustina pe mine, declaratiile mele, impotriva domnului Coldea. Sunt foarte putini cei care nu considera ca se supun unor riscuri si indraznesc macar sa-si puna intrebarea: daca ceea ce spune Elena Udrea este adevarat? Uitati, la mine se cere arestarea preventiva pe declaratiile cuiva, in timp ce declaratiile mele au fost tratate ca necredibile, ca vin de la Elena Udrea care este acuzata de DNA. In conditiile in care orice politician este deja arestat pentru declaratii facute, iar domnul Coldea, pentru declaratiile pe care le-am facut la adresa dansulu,i nici macar nu este intrebat, verificat, cum am putea sa explicam refuzul celor mai multi dintre cei care ies in spatiul public de a se pronunta pe cazul acesta decat un refuz din frica?

Va rugam sa ne raspundeti direct: raspunde Laura Codruta Kovesi la ordinele lui Florian Coldea?

In opinia mea, da. Nu stiu daca este neaparat la ordine sau, pur si simplu, relatia foarte buna de colaborare pe care o au face ca raspunsurile sa fie nu la ordine, ci in baza acestei relatii. Insa dumneavoastra sunteti apropiata de lumea justitiei, nu va cer sa imi dati acum un raspuns, dar sunt convinsa ca ati auzit ceea ce o sa va spun. Sunt multi procurori si multi judecatori care s-au saturat sa dea solutii in dosare de frica. Si am un caz extraordinar. Din pacate, iarasi se bazeaza pe declaratiile unor oameni care cu siguranta ca vor fi ingroziti sa recunoasca in mod public ceea ce mi-au spus mie. Caz de judecator la Inalta Curte care a luat o decizie de arestare a unui important om, a unei importante persoane, la comanda.

Nominalizati.

Ar trebui sa spun cine mi-a spus si as incurca, as pune persoana respectiva intr-o situatie din care cu siguranta ar iesi negand. Deci, in sistem sunt oameni care nu mai vor sa functioneze de teama si la ordinele domnului Coldea si doamnei Kovesi.

Ati vorbit despre o relatie foarte buna pe care o are doamna Kovesi cu domnul Coldea. Ce relatie exista intre ei, aveti vreo proba despre acest “parteneriat”, asa cum l-ati denumit dumneavoastra?

Nu vreau sa fac nicio alta speculatie, este de notorietate relatia foarte buna pe care o au. Am avut nenumarate ocazii sa o constat, inca o data, vorbesc de o relatie de colaborare, nu alta relatie, si, in acelasi timp, vedem in fiecare zi ca toate dosarele DNA sunt facute cu sprijinul SRI, in timp ce la DIICOT doamna Bica mi-a spus ca intr-un an si ceva a avut doua adrese de la SRI in sprijinul activitatii sale.

Cel care are catusele conduce Romania”, ati spus in interviul pe care l-ati acordat vineri, 30 ianuarie, la Hotnews. Cine are catusele, Coldea sau Kovesi?

Catusele sunt la doamna Kovesi, este clar, insa domnul Coldea, cel care are informatiile, poate decide cui si cand i se pun catusele.

Si de ce credeti ca raspunde doamna Kovesi la aceste ordine?

Pentru ca atunci cand in 90% dintre cazuri ceea ce faci este corect, poti in 10% din cazuri sa faci abuzuri in interesul tau sau interesul unui grup.

Ati spus ca generalul SRI, Florian Coldea, incearca sa „va rezolve”. Cum anume incearca sa faca acest lucru?

Pai, uitati, exact cum se intampla astazi. Nu se poate, am deja, in cateva ore, trei cereri de arestare. Pai pana terminam interviul cred ca o sa mai apara trei cereri de arestare.

Credeti ca Florian Coldea se afla si in spatele cererilor astora?

Suta la suta! Despre asta vorbim. Este o incercare de a mi se inchide gura. Este un flagrant. Eu ma intreb cum... cat de disperati sunt daca apeleaza la aceasta strategie? Sa arunci trei cereri de arestare odata...

De ce s-ar teme ei de ce spuneti dumneavoastra? Atat de grav este?

Pai cred ca deja ce-am spus este foarte grav. Planul acesta de a conduce, de a avea toata puterea – si care eu nu cred ca este greu de inteles - oricine isi doreste sa aiba mai multa putere in firma lui, in institutia in care lucreaza... Domnul Coldea fiind acolo de 10 ani, afland secretele tuturor, evident ca este tentat sa aiba toata puterea, adica este credibil faptul ca este tentat sa aiba toata puterea asupra Romaniei. Dansul, astazi, are aceasta putere. Uitati ca, asa cum spuneam, sunt foarte putini cei care indraznesc sa spuna ceva despre el. Faptul ca eu am vorbit, ca am formulat acuzatii atat de grave la adresa lui este... Cineva a avut curajul sa ridice presul! Cineva a avut curaj sa traga valul si sa lase lumina sa intre, sa se vada ce e acolo. Deci, se tem pentru ca ceea ce eu am pornit poate sa duca la caderea domnului Coldea si la pierderea puterii pe care a acumulat-o. Inca o data, vreau sa mai spun lucrul pe care l-am mai spus, pentru ca am vazut ca si aceasta este o tactica de decredibilizare a mea. Se spune „Elena Udrea ataca DNA si SRI”. Nici pe departe! Sunt alaturi de oamenii acestor institutii care cu buna-credinta incearca sa-si faca treaba, in conditiile in care multi de acolo – asa cum v-am spus – sunt, ei insisi, nemultumiti si ingrijorati ca trebuie sa actioneze la comanda.

Kovesi avea cunostinta ca dumneavostra ati pus o vorba buna pe langa Victor Ponta pentru numirea sa?

Kovesi nu, dar Coldea da!

Da, ati sustinut ca si-a dorit-o pe Kovesi la DNA...

Coldea stie ca eu am fost sa ma intalnesc cu Victor Ponta pentru a discuta numirea Codrutei Kovesi.

De unde stie, de unde a pornit aceasta initiativa de a interveni pentru numirea Codrutei Kovesi?

De la mine, pentru ca de foarte multe zile nu se intampla aceasta numire pe care si-o dorea si presedintele, si pentru ca nimeni nu avea posibilitatea de a discuta cu Victor Ponta, dintre cei care o sustineau pe doamna Kovesi, am ales sa merg eu. Evident ca Florian Coldea a stiut.

Bun, si daca el a stiut, dumneavoastra de ce ati acceptat sa o sustineti pe Kovesi, stiind ca vine recomandarea din partea lui Coldea, despre care, ma gandesc, ca si la momentul acela stiati destul de multe lucruri?

Stiam foarte multe lucruri, dar acum vorbim despre 2013. Lucrurile pe care le-am afirmat despre el, le-am aflat in toamna acestui an (n.red. -toamna 2014). Sigur, tentatia si actiunile prin care incerca sa preia puterea le-am remarcat din aceasta vara. Dar in 2013, cand am discutat cu Victor Ponta despre numirea doamnei Kovesi, nu cunosteam aceasta situatie. Si chiar daca as fi cunoscut-o, nu eram in masura sa fac ceva.

Credeti ca este santajata cu ceva Laura Codruta Kovesi?

Nu as sti sa va spun, insa toti avem secretele noastre. De la viata personala, la cea profesionala.

Va intreb in urmatorul context: noi, pe Lumeajustitiei.ro, am scris de mai multe ori despre cazul Ilie Carabulea, in care tatal lui Kovesi, procurorul Ioan Lascu, a fost interceptat spunand procurorului Florin Apostu sa duca un memoriu pentru un recurs in interesul legii la cabinetul acesteia, Laura Codruta Kovesi, pe vremea cand era procuror general. Florin Apostu a fost chiar condamnat pentru trafic de influenta la procurorul general de la acea vreme, Laura Kovesi,  insa cand Daniel Morar a vrut sa o aresteze pe Kovesi i s-a interzis. Stiti ceva despre cazul acesta?

Nu stiu, doar ce am auzit public. Cred ca aici domnul Morar ar trebui sa lamureasca lucrurile. Si am vazut ca domnul Morar in ultimul timp, pentru ca nu a raspuns asa cum s-a asteptat domnul Coldea in CCR, nu a votat asa cum s-a asteptat domnul Coldea in CCR, domnul Morar a devenit tinta tuturor celor care altadata il aparau.

Din punctul dumneavoastra de vedere, au existat in DNA dosare facute la comanda? Este si numele dumenavostra inclus intr-un astfel de dosar despre care s-a spus ca ar fi fost facut la comanda.

Ceea ce se intampla in dosarul „Gala Bute” - cel putin in acest dosar, nu mai spun de aceasta avalansa de solicitari de arestare preventiva care vin in cateva ore la adresa mea – arata ca influenta pe care domnul Coldea o are asupra doamnei Kovesi este reala.

Deci, putem spune ca dosarele DNA, in mare parte, sunt facute la comanda?

N-as spune ca in mare parte, insa nu exclud ca anumite dosare sa fie facute directionar. Adica, stiti ce inseamna, eu spun un lucru si sunt foarte onesta; nu spun ca sunt Alba ca Zapada in politica – am condus partide, am condus campanii, am candidat. Nimic din ceea ce-i este specific activitatii unui politician nu-mi este strain. Dar, de aici si pana la ceea ce mi se intampla mie, sa fiu tinta acestor atacuri si dosare penale, este cale lunga. Faptul ca cineva poate decide, din aceasta tara de vinovati - cum folosea cineva o metafora, ca suntem o tara de vinovati, adica de la cel care, simplu cetatean, care a incercat sa-si cumpere o pensionare anticipata cu un borcan de miere si o suta de euro, pana la seful statului, oricine poate fi acuzat de ceva in Romania - cel care decide cine este acuzat si cand, acela este si cel care poate comanda, practic, dosarele penale. Nu neaparat ca ele sunt fabricate in substanta lor, dar faptul ca se comanda cand si cine sa fie arestat arata ca da, este posibil sa avem si dosare la comanda.

Va asteptati si la alte dosare penale in ceea ce va priveste?

O, sigur ca da! Din acest moment, si am spus-o de vineri, ma astept la orice. Daca ei au putut sa ma acuze de luare de mita in conditiile in care nu exista un leu pe care sa-l fi luat cineva din minister sau eu... Doar pentru ca o firma privata a sponsorizat o alta firma privata in Gala Bute, atunci ma pot acuza de orice. Ma astept, in perioada urmatoare, sa mearga pe tactica pe care au folosit-o de cate ori au vrut sa ingroape pe cineva. Si anume, sa arunce acuzatii peste acuzatii, dosare peste dosare, mandate de arestare peste mandate de arestare, astfel incat perceptia publica sa fie ca este o persoana extrem de corupta.

Ati asistat la vreun moment sau aveti informatii despre ordine si indicatii primite de Laura Codruta Kovesi pentru a instrumenta dosare despre oameni politici, oameni de afaceri si chiar magistrati?

Nu.

Pana la urma cine credeti ca se afla in spatele fotografiilor in care ati aparut la Paris? Ati spus, la un moment dat, ca vor mai aparea si altele. Cine se afla in spate si de ce credeti ca vor urma si altele?

Cred ca domnul Coldea nu este strain de acest lucru. Stiu ca o urmarea pe Alina Bica. Alina Bica a fost pusa sub ascultare inainte sa fie numita, in perioada in care se discuta numirea ei. Si dupa ce a fost numita, a fost pusa sub ascultare de doamna Kovesi. Procurorul general DIICOT din aceasta tara, pus sub ascultare de doamna Kovesi si de domnul Coldea! Deci, o urmareau, i-au cerut sa nu se mai intalneasca cu mine.

Verbal? Direct?

Da, in discutiile lor.

De ce?

Eu am fost, in opinia lor, o sursa alternativa de informatii. Spre exemplu, doamna Bica mi-a povestit despre influentele domnului Coldea in dosarele pe care ea le instrumenta, iar eu i-am spus asta presedintelui. Deci, acesta era un motiv suficient ca doamna Bica sa nu se mai intalneasca cu mine pentru a nu-mi spune lucruri din dosare. Deci, cred ca in spate a fost nu SRI-ul, in niciun caz nu acuz Serviciul ca s-a pretat la asa ceva, sa o urmareasca pe Alina Bica, insa toata aceasta operatiune de filmare si apoi scoatere a facturilor de la hotel si publicarea lor pe un site care a disparut in cateva ore, ma face sa cred... Si faptul ca eu am fost anuntata cu cateva zile inainte ca exista aceste fotografii, ma fac sa cred...

De catre cine?

De catre domnul Maior, care stia de la domnul Coldea... imi arata ca domnul Coldea nu este strain de scandalul iesit in campania electorala.

Ati sesizat o relatie tensionata intre Maior si Coldea?

Nu, nu.

Ma gandesc ca daca domnul Maior a venit sa va spuna despre fotografii...

Nu asta a fost scopul discutiei, sa-mi spuna despre fotografii, in discutie a venit vorba si mi-a spus si despre asta, ca ar exista niste fotografii cu mine si Alina Bica la Paris, pe care nu le-am contestat, am spus „da, am fost, doua femei singure la Paris. Sau trei. Care este problema!?”.

Ati spus ca vor urma altele. Aveti cunostinta de ele, cum ati spus si despre cele de la Paris?

Pai eu sunt fotografiata non-stop. Cred ca si acum, cand sunt aici, ma asteapta cineva afara sa ma fotografieze. Ma astept sa apara fotografii, pentru ca si asta este o tactica de a denigra. Ma astept sa apara fotografii cu mine, care fie sa fie interpretabile, fie, nu stiu, sa tina de viata mea privata, astfel incat decredibilizarea sa fie maxima.

Ce confidente v-a facut Sebastian Ghita referitor la Florian Coldea?

Ca este un om care vrea toata puterea, ca este un om care conduce cu adevarat SRI-ul, ca ma uraste...

De ce va uraste?

Sebastian Chita mi-a spus ca ma uraste pentru ca am reprezentat permanent o sursa alternativa de informatii la presedinte, ca nu a vrut ca eu sa candidez. I-a spus lui Sebastian Ghita sa-mi transimta sa nu candidez.

A fost cumva un avertisment?

Nu mi-a spus atunci Sebastian Ghita. Si mi-a si spus ca si-a asumat sa nu imi transmita mesajul. Si nu mi l-a transmis, mi-a spus ulterior, cand deja eram angrenata in campanie.

Dar ce interes avea Sebastian Ghita sa va faca astfel de marturisiri daca se prezuma ca era intr-o relatie apropiata cu Florian Coldea?

Nu este intr-o relatie apropiata, este intr-o relatie in care Sebastian Ghita, dupa marturisirea lui, are cateva zeci de dosare penale, si in care, din acest motiv, face ce i se spune.

Ati sustinut ca stiti multe "lucruri" din discutiile purtate cu Florian Coldea sau de la persoane care au colaborat cu Coldea? Ce stiti si la cine faceti referire cand spuneti ca au existat persoane care au colaborat cu seful interimar al SRI?

Nu, lucruri de genul celor pe care le-am povestit ca le stiu de la fostul meu sot. Dar, mai stiu lucruri de la domnul Niro, spre exemplu, Nicolae Dumitru, care mi-a povestit un episod interesant cu domnul Coldea in 2004, cand, prin generalul Gheorghe Dan - fost general de Securitate de Bucuresti, cred - l-a cunoscut pe domnul Coldea, inteleg ca erau cumva din aceeasi localitate, din acelasi judet, domnul general Dan si cu parintii domnului Coldea, si, prin generalul Dan, s-a cerut o interventie pentru Florian Coldea la Alexandru Bittner. Asta este un lucru pe care mi l-a povestit Nicolae Dumitru in vara acestui an, undeva inainte de alegerile europarlamentare - a anului trecut, imi cer scuze, 2014 -, la mine la birou.

Sa intelegem ca Niro era apropiat de Coldea, daca avea astfel de informatii? Sau cum a ajuns sa stie despre aceasta poveste?

Era intr-o relatie apropiata cu generalul Coldea.

Exista alte persoane inchise in momentul asta, sau puse sub acuzare in dosarele cunoscute deja, despre care aveti cunostinta ca ar fi fost apropiate de Florian Coldea?

Nu comentez de dosare. Nu comentez de dosare, eu inca sunt sub control judiciar. Si asa cum am spus si astazi, nu vreau sa dau ocazia sa mi se schimbe aceasta masura doar pentru ca poate fi interpretata declaratia mea. Voi spune totul procurorilor. Daca voi fi chemata. Deocamdata vad ca nimeni dintre cei nominalizati de mine cand am facut declaratii impotriva domnului Coldea nu a fost intrebat.

Aveti informatii despre adevaratele motive care au stat in spatele demisiei lui George Maior din fruntea SRI?

Nu, dar in mod sigur nu a plecat de bunavoie. Este dreptul presedintelui sa schimbe seful SRI, sa lucreze cu cine vrea. Parerea mea ca urmatorul sef al SRI, daca nu va fi domnul Coldea, urmatorul sef al SRI cu siguranta va fi un om agreat de domnul Coldea.

De ce spuneti asta? Ca nu el decide...

Pana si solutia in cazul domnului Iohannis are legatura cu domnul Coldea (n.red. - decizia ICCJ in dosarul de incompatibilitate). Deci, nimeni, in tara aceasta nimeni, nici actualul sef al statului, nu este un om lipsit de secrete, sau nu este un om fara vulnerabilitati. De aceea, in acest moment, spun ca nu se poate un nou sef la SRI fara acceptul domnului Coldea.

Si cum apreciati ca o sa fie relatia dintre Klaus Iohannis si sefii din justitie sau sefii de la serviciile secrete?

Poate fi una corecta legata de sefii din justitie. Legata de domnul Coldea cu siguranta va fi, cel putin o perioada, o relatie in care domnul Iohannis va face ce ii spune domnul Coldea.

Daca o sa ramana in functie...

Daca va ramane in functie, desigur. Eu cred si sper ca aceste lucruri pe care le spun, si care prezinta o realitate a societatii noastre de astazi, sa nu ramana fara consecinte. Sper ca oamenii care n-au curaj sa imi dea dreptate pe fata, totusi, sa ia atitudine, sa gandeasca ca nu se poate sa traim intr-o tara in care un om gestioneaza secretele tuturor si conduce tara prin detinerea acestor secrete. Ca urmare, ma astept ca dincolo de lipsa de curaj a unora, a multora, totusi sa existe o reactie la ceea ce se intampla, si domnul Coldea macar sa fie cercetat si sa i se ceara plecarea din fruntea SRI.

Va temeti de Laura Codruta Kovesi, in momentul asta?

De dansa personal n-as avea de ce sa ma tem. Diferenta dintre mine si doamna Kovesi este ca doamna Kovesi ma poate aresta pe mine, eu pe ea nu. Deci, lupta, evident ca este inegala. Lucruri pe care as putea sa le spun despre doamna Kovesi, in aceasta lupta pe care o am cu generalul Coldea, lucrurile acestea cu siguranta ca sunt importante pentru doamna Kovesi. Insa, diferenta este ca nu luptam cu arme egale. Doamna Kovesi poate incerca sa imi inchida gura arestandu-ma. Eu pe dansa nu pot sa o arestez.

Dar aveti informatii care ar putea sa o prejudieze ca si imagine, sau ca si activitate, pe doamna Codruta Kovesi?

Da!

Puteti sa imi dati un exemplu?

Am scris in denuntul pe care l-am formulat la DNA.

Ce contine acel denunt?

O sa il vedeti, sau o sa il dau eu.

Deci nu puteti sa imi spuneti care ar fi arma pe care o aveti impotriva...

Avocatii nu ma lasa.

In prezent, sistemul pe care il acuzati ca nu exista de astazi, de ieri, este de ani de zile, a fost proliferat, s-a intarit in timpul mandatelor lui Traian Basescu. La momentul acela nu stiati de puterea aceasta oculta, pe care dumneavoastra ati numit-o asa, de legaturile dintre Florian Coldea si Codruta Kovesi, de ce nu ati spus atunci ceva?

Sensul acestei puteri, sensul in care a actionat aceasta putere l-am deslusit anul trecut. Usor-usor, lucrurile s-au adunat ca intr-un puzzle. Dar despre asta am vorbit. Nu este adevarat ca eu am iesit vinerea trecuta. Eu lucrurile acestea le-am spus unor oameni, le-am spus unor colegi in campanie, am facut niste declaratii publice - este adevarat, cu jumatati de masura - legate de implicarea serviciilor in campanie. Le-am spus, multe dintre ele, presedintelui, dar le-am spus si in fata domnului Coldea si domnului Maior. Deci, eu doar am spus public vineri lucrurile acestea, dar inainte le-am tot spus si altora. Si probabil ca asa s-a si accelerat actiunea impotriva mea. Pe masura ce-au inteles ca lucrurile pe care le stiu ii pot distruge, ii pot afecta. Si chiar sunt gata sa le fac publice.

O ultima intrebare, pentru ca stiu ca si timpul dumneavoastra este extrem de limitat. Ati vorbit in urma cu cateva ore despre jurnalisti care si-au luat bani de la persoane care in momentul asta sunt acuzate de incalcarea legii. Asa ati scris si pe Facebook. La cine faceti referire si de la cine au luat bani?

Sunt oameni care au fost platiti din banii unor acuzati, cum ar fi – am mai dat acest exemplu – cum ar fi faptul ca doamnei Sorina Matei i s-a platit salariul sau i se plateste de catre domnul Nicolae Dumitru, spre exemplu. Si asta la cererea domnului Coldea. Am dat acest exemplu... Deci, problema este

Deci domnul Coldea ii cere lui Nicolae sa o plateasca pe Sorina Matei...

Atunci cand dansa a fost angajata la B1. Problema este ca sunt oameni care nu au caracter si care, desi stiu ca au fost platiti de multe ori din banii unor acuzati in dosare penale, cu toate acestea, expun teorii deontologice si moraliste la televizor. In mod ipocrit.

Comentarii

# unul din lumea cea mare date 4 February 2015 22:01 +19

bai aia de va numeam eu cum va poreclisem cine mai este cu ciocu mare? mai aliasurile mele fraiere!!!!!! (cele doua jurnaliste)acum ati facut ciocul mic? 80% dintre cei din justitie trebuiti arestati de urgenta caci ati fost si ajuns pericole publice!!!!!!!! deci cind va spuneam eu ce mai curata locul erati rosii de minie proletara.as pune un pariu ,ca udrea da interviu cu jurnalistii antena 3 la gidea !!!!!! hai ca deschisei cota pariurilor(oare trece comentariul)

# SOLUTIA A PATRA date 4 February 2015 22:25 +8

Serviciile secrete și-au dat mîna să iasă nevinovate cînd agentul secret Turcitu a recunoscut că media e împănată cu agenți acoperiți.  E posibil ca în final să se aleagă soluția că Nuți spaima ... moldovenilor bate cîmpii!

# vasile date 5 February 2015 09:12 +7

Bravo Elena Udrea. Cand Macovei ne indemna, ca noi, toti romanii, sa mergem la DNA si sa spunem tot ce stim despre cei din jur, a luato in deradere. Acum, ca se da curs sfatului lui Macovei, Kiovesi si Codlea nu mai sunt de acord. Ei nu vor asta, ei vor doar turnatorii despre baronii PSD, nciodata nu accepta sa se spuna ceva rau despre ei. Altfel catusele sunt pregatite.

# FOST-AI LELE! date 4 February 2015 22:02 +9

Tov-a 2MAK aruncă cu ditamai bolovanu: ”Eu nu vorbesc cu urmăriții penali!”. Asta înseamnă că nu a vorbit cu sine însăși cînd ... "Pângerea s-a înregistrat ca dosar penal la Secţia de urmărire penală şi criminalistică. Deocamdată, se află în faza de acte premergătoare începerii urmăririi penale. Nu vă pot confirma şi nu vă pot infirma dacă se va cere aviz de cercetare penală, pentru că este decizia exclusivă a procurorului de caz” a declarat Codruţa Kovesi! http://www.mediafax.ro/justitie/kovesi-dosarul-macovei-este-in-faza-actelor-premergatoare-inceperii-urmarii-penale-2347751

# PAIU & BÎRNA date 4 February 2015 22:45 +19

TOV-A MACOVEI E AS în a risipi bănuțu public: a semnat o notă de fundamentare = un artificiu utilizat cu scopul de a justifica susținerea păstrării de către Bechtel a sumei de 40.000.000 EURO. După așa scamatorie era și cazul să dea lecții politicienilor cu decalogul ei...

# vasile date 5 February 2015 09:05 +12

Si eu am comentat frauda asta facuta de Macovei, ea care face presiuni peste tot, la DNA, la CCR, la Ambasada SUA, la Comisia Europeana. De ce nu se autodenunta pentru suma de 40 de milioane de euro, luata din Bugetul statului si bagata in visteria celor de Behtel, cu titlul gratuit.  De ce Kiovesi n-o cerceteaza pe Macovei pentru aceasta hotie.

# TOV-A MACOVEI ARE MEMORIE BUNA! date 5 February 2015 16:04 +2

Udrea a spus despre Macovei că nu are principii pentru că vrea un nou mandat de europarlamentar pe listele PDL, chiar dacă recent i-a adus acuzaţii grave preşedintelui partidului, Vasile Blaga.

# TOV-A MACOVEI MINTE CA DE OBICEI date 5 February 2015 15:20 +3

Avu fructuoase conforbiri neliterare cu Belmondo Cobzaru (onorariu  13.366 eur), dînd în gît justiția română la CEDO. Interlopul și-a dovedit pe deplin nevinovăția înjunghiind o altă femeie.

# 3 cuvinte: tov-a nu minte date 5 February 2015 16:01 +2

Desigur nu a vorbit cu cel guru, ăla o mani****** prin TELEPATIE! Gregorian Bivolaru primi azil politic in Suedia datorita unui raport realizat de APADOR-CH - ONG condus de Monica Macovei, sesizîndu-se abuzuri ale autoritatilor judiciare. Mai mult, raportul respectiv pune la zid presa din Romania, accentuand astfel si mai mult ideea  existentei unui stat de drept care nu ofera nici un fel de garantii democratice.  Ceru sancţionarea celor 8 procurori în timp ce derulau ancheta MISA. Ceru lui Vasilică să omită cele 6 cutii  cu jucărele pentru adulți de la ÎCCJ (Cazul M.I.S.A. în PRIMUL RAPORT INDEPENDENT ASUPRA SISTEMULUI JURIDIC DIN ROMANIA. BUCURESTI, 14 SEPTEMBRIE 2006). Ex-ministresa  interzise accesul inspectorilor CSM care verificau cazul Bivolaru la acte necesare in cercetare si a solicitat ca ancheta acestora sa fie canalizata pe anumite directii (raport CSM de 100 pagini).

# ciorgan date 4 February 2015 23:58 +24

Nu pricepe că sefii lui Coldea si Codruta sunt în Departamentul de Stat al SUA!? Ea trebuie să priceapă că americanii o vor arestată, că SRI face dosare la comandă, iar Gala Bute, e un motiv bun să o încătuseze. În rest, probe pot să facă si neprofesionistii. Ea fraiera caută probe! Războiul ei e pierdut de la început, că adversarul e Mare si alunecos.

# melchisedec date 5 February 2015 02:35 +14

@ciorgan Subsscriu dar mai exista o variabila ...Elena Udrea trebuie sa plateasca pentru tot ce a facut si ea si ceilalti care au adus aceasta tara pe marginea prapastiei. Departamentul de Stat al SUA si Codlea si Kovesi sunt simple unelte in mana divinitatii si toate mizeriile lor se vor intoarce impotriva lor . Anul 2016 , anul Maimutei de foc este terminus pentru ei ! Mai vorbim !! -))

# unul din lumea cea mare date 5 February 2015 11:40 +5

pentru ciorgan si melchisedec//probabil ca au fost!!!!!!!!! dar voi nu ati inteles un lucru simplu!!!!!! urmeaza la pandaimis si koivesi si sprincenata!!!!!!!!! ,,si multi din justitie vor mai urma,,justitia o sa o incaseze pentru toti cei 10 ani de mermelire!!!!! de ce?(uitati/va la bica de ce este la pandaimos)cai SUA ARE DATE SI EVIDENTE CA BANI,DIN CORUPTIA DIN ROMANICA AU AJUNS CU SACOSICA LA GRUPARI TERORISTE!!!!!!!!(aici va dau pontul,de ce 2 complete de judecatori nu au vrut sa prelungeasca arestul bicai si a fost adus al 3 lea care a semnat si nu a comentat???!!!) astept cu interes alte nume sonore din justitie sa mearga la pandaimos!!!!!!prin excelenta justitia /i VINOVATA de tot ce tipam noi justitiabilii de multi ani de zile!!!!!!

# geo date 5 February 2015 04:48 +9

Sa plateasca toti cei care au fraudat si au furat, incepand cu resursele Romaniei si continuand cu fraudarea referendumului de demitere a presedintelui din anul 2012. Traian Basescu sa plateasca pentru toate ilegalitatile si pentru toate numirile de persoane cu probleme psihice, santajabile de la CCR si pana in functii cheie din institutii ale statului.

# livia date 5 February 2015 08:32 +11

In nota celor scrise de ciorgan, cu care sunt de acord,  oare ce a hotarat Departamentul de stat cu privire la marinar? 

# chisca date 5 February 2015 10:19 +7

Din tot interviul doamnei eu dau credare la doua aspecte; puterea nemarginita a sri -ului urmare a" scheletelor din fiset"si legatura indestructibila intre sri si dna.nimeni si nimic nu va putea destructura aceasta legatura pe simplu fapt;existenta scheletelor din fiset.

# Cris date 5 February 2015 13:45 +3

Bravo dna ! Bravo sri ! Ceva frumos si in somaco.mobins ? 

# Ticu Isari date 5 February 2015 13:57 0

Am cunoscut, intr-o vacanta, un redactor la televiziunea moscovita, Dimitrie L. Un tanar venit cu sotia sa reanoiasca casatoria, in Caraibe. Am devenit prieteni, iar Dimitrie m-a tratat excelent, mai ales ca am filmat si fotografiat ceremonia lui cu aparatura profesionala. A ramas uimit de calitatea imaginilor si m-a laudat mult, desi stiam ca operatorii rusii sunt printre cei mai buni din lume. L-am intrebat daca ii este teama de Putin si a spus: "da imi este teama si ma uit in urma mea sa vad daca sunt urmarit, caci sunt in stare sa ma ucida si pe mine si pe sotia mea". Am ramas siderat. Era totusi un important redactor la Televiziunea de stat din Rusia. Asa mi-am adus si eu aminte de SRI de dupa 1989, care erau in stare sa faca aceleasi lucruri urate, KGB-iste. Au intrat cu masina SRI in taxiul meu din fata CNA Bucuresti, o mica atentie SRI. M-au atacat in trenul Bucuresti-Iasi, trei soldati MAN, de vreo 40 de ani!? Am depus plangere la Politia CFU Iasi. "Prinde orbul, scoate-i ochi

# argatu date 5 February 2015 18:23 +1

avocata Irina Gheorghe si cu sotul ei Bogdan Gheorghe au facut trafic de influenta impreuna cu Udrea si ruda ei Cornea Speranta de la Curtea de Apel Bucuresti Puscariasul Radulescu Stefan i-a construit casa avocatei cu materiale sustrase din firme in faliment sau sechestrate . ATENTIE DNA. Poate ca se sesizeaza  cineva de acesti infractori 

# gogu date 7 February 2015 03:41 0

Pai, mai nene, daca stii asa de multe, scrie-le, nu te da rotund pe net!

# romanul,taran date 5 February 2015 19:37 0

Vai de noi cu ei si cu ele

# XxA date 5 February 2015 21:15 -2

Care dezvaluiri? Ca de dat din gura putem toti. Pana acum insa doar ea impreuna cu gloata ei au fost probati. Sa vina cu ceva concret sau sa ne lase in fericirea noastra de a-i vedea unde-si au locul!

# pro bono pt udrea date 7 February 2015 08:16 0

Bravos Tata Putin ! Ai reușit iarăși să provoci acest tzunami pe paralela 45....suntem sacrificați...urmează ignatul? 

# Qui prodest date 8 February 2015 18:08 0

DE CE NU SE APARA UDREA SPUNAND CA A FACUT DECLARATII POLITICE? Citez din referatul DNA in baza caruia se cere aprobarea Camerei Deputatilor pentru retinerea si arestarea Elenei Udrea: "Ulterior instituirii masurii controlului judiciar la data de 29 ianuarie 2015 (in legatura cu infractiunile de spalare de bani si fals in declaratii de avere), in luarile de pozitie publice in mass-media, Udrea Elena Gabriela a facut afirmatii cu privire la acuzatiile ce i-au fost aduse, afirmatii ce vizeaza fondul cauzei si care sunt in masura sa influenteze declaratiile inculpatului Cocos Dorin si ale unui martor, toate acestea in conditiile in care aceasta nu a dat declaratii in dosarul penal. Faptul ca numita UDREA ELENA GABRIELA a incalcat una dintre obligatiile impuse ca urmare a dispunerii masurii controlului judiciar, si anume „sa nu se apropie de ceilalti inculpati, alti participanti la comiterea infractiunii, martorii din dosar si sa nu comunice cu acestia direct sau indirect, pe nicio cale”, denota ca se impune o masura preventiva privativa de libertate." NEDUMERIREA MEA ESTE: Intrucat Elena Udrea este deputat de ce nu se apara afirmand ca declaratiile facute au fost declaratii politice (pentru care are imunitate)? Sa fi uitat tocmai aceasta cale simpla, directa de a se apara sau a fost "sfatuita"sa nu spuna acest lucru? Daca a uitat, Elena Udrea are, inca, timp sa-si aminteasca. Daca a fost "sfatuita" sa nu afirme ca a facut declaratii politice, a avut sfatuitori rau intentionati.

# ROBERT HORVATH SUA date 12 February 2015 07:33 0

UN CINEAST ROMAN AMERICAN BATUT BESTIAL DE AGENTII LUI  COLDEA LA NEW YORK....  Stimata redactie  Nu am nevoie de ajutor si stiu sa ma apar singur.  Am nevoie de sprijinul dumneavoastra pentru ca cetatenii Romaniei sa vada unde au ajuns securistii serviciilor.  Vedeti fotografia mea in spitalul de urgenta.  Mentionez ca mana mea dreapta cu care lucrez si pictez este   paralizata.  Va rog a deschide blogul meu personal  http://devanewyork.blogspot.com/  si blogul meu de arta.     http://devartesblog.blogspot.com/ Motivul atacului  DESVALUIRI  - Legaturile servicilor cu organizatiile teroriste  ....sprijin logistic si arme. - Probe in dosarul crimei Ponta. IN CAZUL IN CARE PUBLICATI ACESTE RANDURI SI SPARGETI  CENZURA SERVICIILOR VOI REVENII CU DESVALUIRI INCENDIARE. ROBERT HORVATH DEVA Jurnalist de investigatie specializat in terorism si trafic de arme. Mentionez ca ma bucur de protectia FBI  cititi

# ROBERT HORVATH SUA date 12 February 2015 07:37 +1

CEA MAI MARE MANI******RE DIN ISTORIA ROMANIEI !                                DESVALUIRI !                                         1   Romanii sunt mintiti si mani******ti. Sistemul securist mafiot incearca sa se salveze prin minciuna.                           Preşedintele Comisiei parlamentare irakiene pentru Securitate şi Apărare, Hakim Zamili, premierului Haider al-Abadi să intervină imediat pentru a opri furnizarea muniţiei în valoare de 300 de milioane de dolari,  Vreau sa o spun clar si fara echivoc. Seful comisiei parlamentare pentru Securitate si Aparare este persoana cea mai informata si calificata. Informatia este primita de agentiiinfiltrati si  a fost verificata de serviciul american si francez.Scandalul a atins cote nucleare.  Desmintirile MAE sunt absolut imbecile si rizibile. Deocamdata la cererea SUA au cazut doi sefi de servicii pe nume Maior si Melescanu.  Prin Elena Udrea va cadea cea mai   importanta piesa.  Sper ca sunt bine inteles.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 23.04.2024 – „Baronul Lamborghini” risca sa fie arestat 30 de zile. Propunere pentru reorganizarea parchetelor (Foto)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva