12 December 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

REVOLTA IN UNBR-FLOREA – Decanul Baroului Vrancea, avocatul Ioan Ioanovici, se ridica impotriva sefilor UNBR: “Cei care conduc UNBR-ul in momentul de fata ar trebui sa se gandeasca cu multa atentie pentru ca orice functie este trecatoare... Dupa zeci de ani de profesie, avocatura a decazut... Conducerea UNBR-ului nu s-a implicat in mod direct si foarte categoric... Au aparut barouri ilegale, iar conducerea UNBR a manifestat mult prea multa delasare” (Scrisoarea)

Scris de: George TARATA | pdf | print

2 September 2014 13:40
Vizualizari: 7888

Cresc nemultumirile la adresa sefilor Uniunii Nationale a Barourilor din Romania, condusa de avocatul Gheorghe Florea. Decanul Baroului Vrancea, avocatul Ioan Ioanovici (foto), critica in termeni duri modul in care este condus UNBR-ul, acuzand ca din cauza sefilor Uniunii profesia de avocat a decazut foarte mult. Intr-o scrisoare transmisa barourilor din tara, decanul Ioanovici ii avertizeaza pe cei care conduc astazi Uniunea si le recomanda sa se gandeasca cu mai multa atentia la faptul ca functiile pe care le ocupa astazi sunt trecatoare.

Ioan Ioanovici acuza conducerea UNBR ca a asistat pasiva si nu a combatut actele normative care au afectat profesia de avocat. In acest sens, decanul Baroului Vrancea da exemplul transferului de responsabilitati si atributii de la avocat catre alte profesii juridice. De asemenea, Ioanovici aminteste de existenta “barourilor ilegal constituite”, referindu-se la UNBR-ul lui Pompiliu Bota.


Avand in vedere aceste aspecte, decanul Baroului Vrancea propune infiintarea unei fundatii, prin intermediul careia sa se solicite imbunatatirea legislatiei profesiei de avocat. Ioan Ioanovici considera ca ar trebui formata o comisie din minim 9 barouri, care sa stabileasca un protocol prin care sa se ceara in mod clar o legislatie mult mai buna pentru profesia de avocat.

Prezentam integral scrisoarea decanului Baroului Vrancea, avocatul Ioan Ioanovici:

In ultimii ani profesia de avocat a decazut foarte mult ca urmare a faptului ca, conducerea UNBR nu s-a implicat, de asa natura incat toate actele normative care au fost elaborate nu au fost combatute.

Sedintele de consiliu cat si congresele care au avut loc nu au avut pe ordinea de zi subiecte care sa ajute si sa constituie dezbateri privind legislatia profesiei de avocat.

Aceasta atitudine nu a facut altceva decat sa fie elaborate acte normative care au preluat din atributiile avute in anii anteriori a profesiei de avocat de catre alte profesii, cum ar fi: mediatori, notari publici, executori judecatoresti, lichidatori. Mai mult au aparut si barouri ilegale care o perioada de timp au functionat si in prezent mai functioneaza in alte judete (Baroul Constitutional Bota), iar Conducerea UNBR a manifestat mult prea multa delasare, ceea ce s-a observat si in sedintele de consiliu in care se dezbat anumite probleme, dar care nu duc la nimic bun in profesia de avocat.

Fata de cele sesizate consider ca toate barourile din Romania ar trebui sa se unifice si de comun acord sa stabilim anumite masuri care sa conduca la revizuirea totala a Guvernului Romaniei fata de legislatia care a fost promulgata si sa luam masuri care sa conduca la o schimbare totala a celor care conduc tara.

In acest sens propun sa formam o fundatiei (de urgenta) prin care sa stabilim un punct de vedere comun prin care sa solicitam o legislatie mult imbunatatita pentru profesia de avocat.

In acest sens eu propun sa se formeze o comisie din minim 9 barouri care sa stabileasca un PROTOCOL prin care sa se solicite in mod clar imbunatatirea legislatiei avocaturii.

Acest protocol va fi discutat in Consiliul UNBR-ului urmand ca dupa aprobare sa se prezinte celor care conduc Romania, iar atunci cand se va pune problema votului la alegeri, fiecare barou sa se implice direct si nemijlocit si sa alegem numai pe acei care intr-adevar sustin aceasta profesie.

Acest punct de vedere pe care il am il simt din suflet pentru ca dupa zeci de ani de profesie, avocatura a decazut, numai ca urmare a faptului ca conducerea UNBR-ului nu s-a implicat in mod direct si foarte categoric, in sedintele de consiliu dezbatandu-se probleme sumare fara sa aiba masuri care sa asigure un viitor acestei profesii. Iar daca cei care conduc UNBR-ul in momentul de fata nu inteleg acest lucru ar trebui sa se gandeasca cu multa atentie pentru ca orice functie in cadrul consiliului este trecatoare si ar trebui sa aiba in vedere acest lucru”.

*Cititi aici scrisoarea avocatului Ioan Ioanovici, decanul Baroului Vrancea

Comentarii

# Bai nene date 2 September 2014 13:48 +8

Te crezi avocat,desi nu cunosti legea sau nu o interpretzi corect! Ai uitat ca nu aveti acte de infiintare?!?!....Care barouri ilegale, bai ilegalistule? Vorbesti de funie in casa spanzauratului pentru ca nu iti mai ajung banii din oficii?! Sobolanule florist!?Acum parasesti corabia, cand e trei sferturi sub apa?!

# Catalin Racaceanu date 2 September 2014 15:14 +7

Detectez o nota de disperare la dom decan sau ce...

# Maria date 2 September 2014 21:59 -2

Simpatici comentatori! Dar, datorita limbajului se vede ca au luat examenele pe bani in facultate si de aceea nu au reusit niciodata sa exercite in mod legal profesia de avocat. Rugamintea mea este sa va uitati in propria ograda sa vedeti cate condamnari pentru exercitarea fara drept a unei profesii au cei din tagma dumneavoastra sau cum au reusit cativa sa se strecoare cu ajutorul prescriptiei. Oricum, gradul de cultura pe care il aveti reiese si din limbaj. Un avocat adevarat, care a facut scoala prin propriole sale eforturi, nu ar avea manifestari degradante de acest gen. Eh, ce sa-i faci? Elitele se aleg. Si ramane pleava. Am citit de multe ori comentarii de acest gen. Urlati a paguba? De acuma inainte aleg sa va ignor. Nu meritati nici un dram de atentie. Sunteti doar gunoi luat de vant.

# ce vorbesti ?! date 2 September 2014 23:19 +2

Ce vorbesti, Marie ?! Pe langa faptul ca esti ingramadita, propagandista flocista de 2 bani, paralela cu stiinta dreptului, esti si mincinoasa. Inversezi, pur si simplu, datele problemei. Esti genul de romanca care ar face orice pentru a parveni. Dreptatea nu face parte din vocabularul tau si nici nu te intereseaza. Imi provoci scarba. Sunt convins ca, pe vremea lui Ceausescu, ai fi facut parte din aparatul propagandistic represiv. Daca ai trai in Rusia, ai fi o putinista convinsa si ai calca pe cadavre pentru interesul personal. Esti o mare mizerie umana.

# Ioanid date 2 September 2014 23:46 +7

Marie, colegii tai condamnati pt. trafic de influenta, dare de mita, etc., sunt tot elitele voastre, asa-i ? Cei necondamnati fiind pleava ? Adevarat ai zis : elitele se aleg.

# mirabela date 3 September 2014 08:05 0

Bla bla bla Magdaleno...

# pol to maria cu m mic date 3 September 2014 14:49 +1

marie, marie!Ai ramas aceiasi paparuda care canta degeaba , si asteapta sa vina ploaia.Care nu mai vine! Schimba plca ca ti-a mai picat un dinte si ai ramas fara venin!

# Ultimul Charlot date 2 September 2014 14:03 +8

Adica vreti ca prin trafic de influenta sa va consolidati monopulul? Pai asta faceti de la revolutie incoace...  

# 992 date 2 September 2014 14:39 +4

Asa este cand se apropie funia de par, se aud tot mai multe vaicareli de la tot felul de cripto-comunisti, turnatori, colaboratori ai Secu' si alte jeguri morale.

# Brandt date 2 September 2014 14:43 +5

Ioane, pseudo-decanule, tu esti hotul care striga hotii. Nerusinarea ta si a celorlalti asa-zisi decani ai structurii mafiote-flocea, nu are limita. Avocatura a decazut tocmai din cauza entitatii mizerabile si ilegale, din care tu faci parte, care a confiscat profesia de avocat si a facut din spaga, nepotism si trafic de influenta o virtute. Pe cei mai multi dintre voi va caracterizeaza minciuna, hotia, mani******rea. Voi sunteti cei care faceti din alb negru, urland impotriva legalei UNBR-Bota, desi tocmai voi va aflati in afara cadrului legal. Pentru orice jurist obiectiv, voi reprezentati cancerul profesiei de avocat !

# Cornel date 2 September 2014 15:04 +2

 Stai acasă fătălăule de decan.

# barourile libere date 2 September 2014 15:19 +3

Uite cine si-a gasit sa arunce cu laturi in avocatii legalei UNBR-Bota. Un bolsevic agramat si nerusinat, autointitulat decan, pentru care gramatica limbii romane(ca si stiinta dreptului), e o mare necunoscuta. Spre exemplu, a scris "barouri a functionat", "intradevar", etc. Mai mult, propunerile acestui individ analfabet sunt demente. Dupa mintea bolnava a acestuia, ar trebui ca "barourile(inexistente) sa stabileasca masuri care sa conduca la revizuirea totala a Guvernului Romaniei" !! Asta e atat de intarziat mintal, incat e o pierdere de timp sa-i combati elucubratiile.

# decanu moldovean date 2 September 2014 15:23 +3

Ia uite sîrma ce mutră de comunist capitalist are. Ia intrebati-l cati au intrat pe stiinta in baroul neinfiintat vaslui? Va dati seama ca astia toti sunt avi, aceeasi mentalitate, aceeasi sfertodocti cu aere de lideri. Apropo avi cind ajungi la mamaia si mergi la plaja daca vezi arborat steagul rosu inseamna ca poti sa inoti spre largul marii.

# S-a trezit!!!1 date 2 September 2014 16:08 +3

Ia demonstreaza-ne domnule care e diferenta intre " institutie de interes public" si "institutie de drept public".De asemenea care sunt modurile de infiintare in cele doua cazuri.  UNDE   VA INCADRATI  VOI ,TRADITIONALII FARA ACTE???

# AVOCAT DE LA U.N.B.R. date 2 September 2014 16:12 +1

Avocatii de la U.N.B.R si nu "Constitutional" cum visezi, pledeaza la CEDO.Oare stii ca sunt monitoare oficiale in care apar numele avocattilor din U.N.B.R care au pledat la CEDO??? :P :P :P :P :P :-* :-* :-*

# Un ,,botist'' date 2 September 2014 19:16 +2

Ai perfecta dreptate. Si eu am nu 1 ci 3 procese pe rol la CEDO, in momentul in care ies documentele finale am sa le postez pe net, sa le pice urdorile de ciuda. Cu privire la aceasta relicva comunista,,autointitulat'' decan, pana nu e tarziu sa cedeze locul unor tineri. Se apropie zia judecatii!atunci sa va vad ce decni sunteti cand va pica chilotii si o sa va mancati intre voi ca lupii.Abia astept sa inceapa circul.

# un oarecare date 2 September 2014 21:49 +3


Citeza pe AVOCAT DE LA U.N.B.R.
Avocatii de la U.N.B.R si nu "Constitutional" cum visezi, pledeaza la CEDO.Oare stii ca sunt monitoare oficiale in care apar numele avocattilor din U.N.B.R care au pledat la CEDO??? :P :P :P :P :P :-* :-* :-*
Tataie, tot faci parte din acel UNBR-traditional, din curiozitatea mea, imi pui la dispozitie un act de constituire al UNBR-traditional? Legea nr.51/1995, ras-republicata, nu a reglementat si infiintarea acestui organism din care faci parte, actul mentionat reglementeaza exercitarea profesiunii de avocat, in conditiile legii...

# Ovidiu date 2 September 2014 16:24 +2

    Ăsta seamănă cu Valentin Vişinescu, torţionarul, atâta doar că Vişinescu e mai frumos, băţos. câcăcios, onctuos, borţoş, ţâfnos şi caraghios.

# zzz date 2 September 2014 16:51 +4

Ai dreptate seamana cu Vişinescu tortionarul. Nu m-ar mira sa fie un ex militian ca iordachescu. Observi ce mutre de pensionari scarbosi au? Astia sunt netrebnici de aia carora rautatea le prieste. Imagineaza-ti ca astia isi schimba infatisarea cind se duc acasa, acolo sunt mielusei. Poate se duc cu avi la mare si vor intra cind sunt steagurile rosii arborate si scapam de acesti securisti.

# crustaceu date 2 September 2014 16:29 +2

ba e ok, prostu a vazut la televizor cate pomeni electorale au primit toti si se gandeste sa vorbeasca cu ponta sa plagieze si pentru baroul lui niste acte de infiintare.Fundatia e pentru traficul de spagi iar voturile pt trafic de influienta. Despre profesioanalism nu se spune nimic si nici de respectul fata de client? si cine a spus de fata aia, mi-a luat-o inainte...

# Eugenia date 2 September 2014 18:24 +1

Acest domn numit decan, de la baroul Vrancea nu era avocat si dupa 1989 ca sa il duca mintea sa se constiuie legal, sa stie ca are si acte de infiintare a baroului sau cind se recomanda a fi avocat? Nu stia pe atunci ca existau si Fundatiile? Eu spun ca este prea tarziu ca sa inteleaga faptul ca se pot constitui barouri si prin ONG si totusi destul de a fi la timp pentru a -si face totusi si acte de infiintare. Mai grav este ca, nici unii judecatori nu considera ca o hotarare data in baza acestei prevederi legale nu are putere. Deci, NU ISI CUNOSC ROSTUL .

# Eugenia date 2 September 2014 18:28 0

CORECTEZ la text anterior: " unii judecatori nu considera ca o hotarare data in baza acestei prevederi legale, ARE PUTERE".

# AVOCATII TORTIONARI SECURISTI VORBESC!!! date 2 September 2014 19:31 +1

MI-E GREATA DE FOSILELE COMUNISTO-SECURISTE OBISNUITE CU TURNATORIA SI ORDINELE CATRE PULIMEA DE RAND. JOAGARI SCLIFOSITI LA PENSIE!!!

# Bebe date 2 September 2014 19:33 0

Omul este un mare cretin, si nu-si vede lungul nasului . Ei fara acte si tot ei sar de fund in sus facadu-se ca nu stiu legea si nimic despre discriminare sau statul de drept .

# Hurdin date 2 September 2014 19:38 +2

Sa vina Iohanis, si sigur va incepe circul, daca nu vor respecta legea si statul de drept. Acum este Ponta, un rebel comunist promovat de Nastase si el din vita nobila comunista .

# un oarecare date 2 September 2014 21:40 +2

Este de a rade cu STAN si BRAN! S-a trezit neica ivanovici de la Focsani si altii din alte teritorii ca acest UNBR-zis traditional functioneaza ilegal... Ce sa mai faci cu avocati ca ivanovici si multi altii de varsta sa, care profesau pe vremea comunismului fara nicio problema si acum, dupa 25 de ani de jecmaneala fata de clienti, s-au trezit ca au o concurenta legala... UNBR-tradit

# maria date 2 September 2014 22:13 -1

:D Am scris mai sus un alt comentariu, dar, reiterez in alti termeni coborandu-ma la nivelul dumneavoastra: stiti de ce va ignoram cu totii, nu raspundem abjectiilor pe care le debitati? Pentru ca sunteti cu zece clase sub noi, avocatii care nu am intrat pe bani in barou, ci dupa ani grei de facultate in care am invatat cu asiduitate. Priviti la limbajul pe care il folositi. Ce denota acesta? Clasa in care va situati din punct de vedere intelectual. Sunteti departe de a face parte din elite si de aceea ne invidiati. Stiti ce? Lasati-ne pe noi sa ne rezolvam problemele interne, care nu implica condamnari penale impotriva colegilor mei, iar voi vedeti-va de condamnatii trecuti, prezenti si viitori. Orice ati face, veti ramane vesnic la marginea societatii pentru ca incercati sa obtineti in mod nelegal ceva ce poate fi obtinut cu muncagrea si inteligenta. Cumulate. Iar dupa cum va manifestati, e clar ca, cel putin inteligenta nu o aveti. Deci, aleg si eu sa va ignor. Nu meritati atentie.

# Elena date 2 September 2014 23:28 0

Marie, tu esti, efectiv, analfabeta juridic. Ai impresia ca daca te-ai strecurat in casta ilegala si mafiota-flocea, dand spaga de rigoare, esti cineva. Tie ti se potriveste de minune proverbul "Prostul daca nu-i fudul, nu-i prost destul" !!

# @maria date 3 September 2014 21:23 +2

Si zici marie ca suntem cu 10 clase sub tine? :D :D :D  poate un regiment te satisface.

# nevis date 2 September 2014 22:40 0

Bravo domnule decan!!!

# avocat von dracul date 3 September 2014 08:50 0

Cei care fac parte din Bota ar trebui sa mentioneze cum se intra in acel barou! Pentru ca nu au mentionat, o fac eu: deci 2000 LEI taxa deghizata sub forma DONATIEI....apoi examen cu codurile pe pupitru (nu este neaparat ceva gresit) in care se da o speta si mai apoi cateva grile. asta-i tot! Ati vazut vreo lista cu cei inscrisi, note, sau eventual respinsi? In mod clar nimeni nu pica! Sunt instante care nu-i recunosc si nu pot exercita acolo. Tanti de la secretariat spune ca sunt destule instante in Romania unde poti functiona si doar n-o sa te indrepti doar catre cele care te resping...

# av von dobitocul date 3 September 2014 08:55 -1

av von dobitocule, eu zic sa inveti ca poate pici si te faci de ras!

# av von Flocea date 3 September 2014 08:57 -1

von Flocea, cum e aia avocati parte din Bota?

# oarecare date 3 September 2014 09:46 -2

Barul Bota cuprinde o lista de clienti, donatori, care consuma in acel local cateva hartii care le dau iluzia cateva zile ca sunt avocati. Pentru aceste hartii, pretul consumatiei e de 2.000 lei. Cand afla ca nu sunt avocati si nimeni nu ii ia in seama, fug la carciumarul sef ( cu experienta in domeniu bacaniei ) sii il intreaba cand pot vinde informatii clientilor fara sa ii caute politia. De aici incepe circul si teapa mare : sunteti avocati, intrati fara frica, obtineti nup pt ca Parchetul va crede idioti si nu e vina voastra, de-aia lipseste latura subiectiva, ai donat, nu primesti banii inapoi, te descurci, bla-bla-bla. ASTA E BAROUL BOTA !!!

# OARE K kre date 3 September 2014 09:51 0

Ai CW CTIN COCOSATU FARA DINTI, ne-au spus politistii ca te legitimezi cu actele noastre! Oricum, cand iau legatura cu Bota le trimite decizia de excludere! Stii ce urmeaza - celula 23, alaturi de Iorgulescu si Lobotomiei! http://bgarecuperari.ro/alexandru-iorgulescu-fals-avocat-retinut-in-incinta-judecatoriei-pitesti 

# Badea date 3 September 2014 12:05 0

Alo, "oarecacare", faci spume de ciuda ca numarul avocatilor singurei UNBR(Bota) infiintata legal e tot mai mare. N-ar trebui sa te deranjeze concurenta acestora intrucat tu oricum esti analfabet juridic si n-ai niciun client. Asadar, mai musca o data !

# crustaceu date 3 September 2014 09:46 0

eu cred ca unbr traditional ar trebui sa se ocupe ca avocatii dinngradina proprie, unii din ei sa ajunga mai repede dupa gratii, unde nu au cum sa fie sinucisi si molestati de clientii pe care ii jegmanesc sau ii vand, .Acolo, in liniste, pot sa elaboreze ceva, care sa semene cu un act de infiintare, poate refac legea din temelie, cine stie, Se uita la piata , unde taranul nu poate vinde daca nu are patalamaua la mana deci av. traditionali sunt ca tiganii care sar gardul pietii, fura de la altii si tot ei striga apoi. asa ci cu nenea ala din poza

# Floris date 3 September 2014 10:33 +1

Felicitari domnului presedinte Bota, ptr. rezistenta si curajul de care a dat dovada. Mi-e lehamite de limbajul "urat" folosit, care nu face cinste acestei tagme. Cei care folosesc acest limbaj, sunt lasi si neputinciosi. RUSINE sa va fie!

# oarecare date 3 September 2014 13:26 -1

bine zici mai Floris de limbaj.Este specific botistilor si in special unui derbedeu festit.Vor mai trece inca 10 ani si tot la aceleasi discutii va veti rezuma:voi sunteti legali si bine pregatiti, noi suntem neinfiintati ,spagari si prosti.Dar pana atunci noi mergem in instante si facem bani iar voi frecati menta.Iar peste 10 ani bota nici macar istorie nu va fi.Cat despre barul bota se va transforma intr-0 adevarata crasma de drojdieri.

# lasule date 3 September 2014 14:36 +1

Cat de las poti fi mai "avi avi" zis si "avocat traditional". Acum postezi si sub pseudonimul "oarecare". Asta nu inseamna ca mizerabilul "oarecare" ar fi mai bun decat tine. Chiar nu poti intelege ca stilul tau de a scrie e inconfundabil ?! Inca ceva; esti atat de dogmatic si arogant incat nu realizezi ca exista avocati bine pregatiti in ambele tabere, la fel cum exista si avocati care nu au habar de cele mai elementare notiuni de drept, activi in ambele tabere. Daca ati fi atat de grozavi, de ce va sperie concurenta avocatilor(Bota) ?!

# avi oarecare festit date 3 September 2014 21:20 +3

Bai oaie-care esti un avocat extrem de prost. Stii de ce? Nu esti in stare sa pacalesti pe nimeni, esti atit de fraier incat ascuns dupa taste te dai de gol ca esti unul si acelasi nemernic fie ca te semnezi oare****** fie avi . Esti atit de narod incat stai nonstop cu "festeala " in gura. Vai de capul tau, esti atit de prost incat ****** plinge zilnic ca esti  pacostea vietii ei. 

# Mai oligofrenule date 4 September 2014 08:28 0

Coprofag dobitoc ce esti.Tu de unde stii ma dobitocule ca toti de la bota sunt la fel? Mai dobitocule coprofag, scoate actele si nu te mai mandri cu cat castigi intre timp ce-i denigrezi pe cei de la ,,bota''. un flagrant ar trebui sa se realizeze sa controleze ce chitante tai tu pe sumele pe care le castigi din avocatura clandestina si tolerata de un sistem ultra imputit si corupt, atat de imputit cam ca si mancarea unui coprofag ca tine.Te-as scutura pana ti-ar iesi ra...ha...tu pe nari.

# CW Constantin cocosatu fara dinti date 3 September 2014 14:42 0

Va garantez eu ca dupa ce intra avi la sbarna nu mai ne latra nimeni! Cat de curand! Am numit patrulele de la JS3 si CAP BUC si ne va cadea in plasa cocosatu chior analfabet si fara dinti!

# avicius agramaticus date 3 September 2014 14:44 0

CW C-tin si Iorgulescu! Au fost prinsi pe 3 iulie 2014, la Curtea de apel Bucuresti cu acte avocatiale false ! Sunt urmariti de Sectia 14 politie ! Daca aveti informatii despre cei doi sesizati sectia 14 ! Iata cum arata Iorgulescu: http://bgarecuperari.ro/alexandru-iorgulescu-fals-avocat-retinut-in-incinta-judecatoriei-pitesti http://www.curier.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=16945&Itemid=90

# DOREL date 3 September 2014 17:45 0

MA FRTIMIU, DA CE MOCA DE TORTIONAR COMUNIST ARE NENEA ASTA!!!! NU SE SPERIE CLIENTII DE EL OARE???? SE VEDE DUPA FREZA LUI CA E UN JGHEAB COMUNISTO MAFIOT CARE IMPIEDECA ACCESUL IN PROFESIE A TINERILOR!!!! ASEMENA OAMENI NU MERITA SA FIE NUMITI OAMENI!!! RUSINE MAI NENE!!!! 

# ADEVARUL date 3 September 2014 22:22 0

AU APARUT BAROURILE ILEGALE FLOREA NU DE IERI DE AZI,CI DE PE VREMEA COMUNISTILOR CEAUSISTI,ACTELE DE INFIINTARE ALE BAROURILOR FLOREA SUNT INVIZIBILE?

# pentru botisti si pentru fetitus nationalis date 3 September 2014 23:28 -1

mai ,ce-mi place sa fac misto de voi si ce-mi place cand va enervati.Atentionare:festeala parului dauneaza grav gandirii!Si ce imi place sa va bag in ceata.Habar nu veti cine sunt eu dar va dati mari in logica.Apa de ploaie sunteti si la minte si la stiinta de carte.Atentionare:bota ti se pregateste ceva.Ia nu baga in seama informatia mea si fa-te a te temi.Mai ce imi place sa te avertizez si tu sa nu ma crezi.

# justo date 4 September 2014 22:10 +1

Avi ce ii pregatesti lui bota nu ma intereseaza. In schimb am auzit ca bota isi pregateste popoul ca sa-l pupati voi. Vai ce-mi plac glumele mele si tu te enervezi. Vai cat de prost poti fi si noi fidem de tine. Vai ce ne facem ca ne veti lua boii de la bicicleta. Tembelule!

# avi CW Ctin cocosatu fara dinti date 4 September 2014 00:04 0

Vai, avi, oare ce ni se pregateste? Iti operezi cocoasa? Iti pui dintii? Inveti sa scrii? Cred ca intri la sbarna! Pentru toate ne vom bucura!

# avi agramaticus date 4 September 2014 00:08 0

Nu cred ca stirbul cocosat mai poate invata scrisul la varsta asta! ,,mai ,ce-mi place,, ,,fa-te a te temi,, !!! hihihi!!!

# Gagarin date 4 September 2014 21:58 0

 Este adevarat ca pe vremea comunismului functionau in ilegalitate barourile, si avem in vedere Legea nr. 3 din 17.01.1948, pe de alta parte mafia din sistemul comunist controla situatia profesiunii prin intermediul institutiilor statului si fraudau legea spaland bani si deturnand fonduri de stat prin intermediul profesiei si pe spatele infractorilor politici sau de drept comun. Retineti ca se primeau repartitii in avocatura direct din facultate de drept, iar cine erau studentii absolventi ramane un mister, cum si azi, magistratii sunt la fel ca si avocatii traditionali. Patrunderea in aceste institutii este inchisa ori trebuie sa fii fiu de securist, militian sa faci parte din Barourile traditionale. A fost si este sub controlul statului conform legilor comuniste, iar azi sunt sub tutelela Ministrului Justitiei. Trebuie sa va fie clara vechea lor functiune, dar mai  nou desfasurarea castei dupa revolutia din decembrie 89 este ilicita din fasa, ptrivit Decretul - lege 90/1990. Sediu ?

# tara formei fara fond date 5 September 2014 14:56 0

Ia vedeti aici cu titlu de bibliografie, cum au fost desfiintati ,,traditionalii'' si nemainfiintati niciodata!!! o sa va pice fata http://drept.ucv.ro/RSJ/images/articole/2009/RSJ3/A12GhighinasNicoleta.pdf In cazul in care nu puteti deschide linkul de mai sus, introduceti in motorul de cautare,,efectele legii 3 din 1948 asupra...'' si la rezultate o sa apara documentul in forma PDF.

# eu date 5 September 2014 18:55 0

fiti pe faza TATA BOTA le-o pregateste

# tu date 6 September 2014 17:30 0

Derbedeilor traditionali, nu aveti acte de infiintare a etitatilor pe intreg teritoriul statului, si a unbr cu sediul in cladirea Curtii de Apel Bucuresti - Romania iar instantele inca va mai pasuiesc dar nu stiu pana cand. Ponta si Basescu, inca va sustin la urmatorul congres ?

# gryg date 6 September 2014 17:40 +1

Nu exista nicio norma care sa abroge Legea nr.3/1948 si cu toate astea sunt convins ca UNBR traditional nu a respectat nici Decretul-lege nr.90/!990 cum nici art 51 din Constitutia a paruta imediat dupa 1990. Legea 51/1995 nu infiinteaza persoane juridice gen Barou sau UNBR in Romania. Sediul ocupat de unbr traditional intr-o aripa a Curtii de Apel, aigurandu-i-se paza gratuita de catre stat, nu este legal, ci abuziv ! Statul prin institutiile sale, nu pare a fi interesat sa regleze aceste fapte excesive si abuzive. Se stie cel putin la acest moent chiar de CSM ca barourile traditionale nu detin acte de infiintare si nu li se intampla nimic. Ce credeti despre toate aceste mizerii ?

# kk date 6 September 2014 19:04 +2

toti sunt niste borfasi cu un interes comun. judecatorii sa devina avocati la pensie, procurorii la fel iar de politicieni sa nu mai vorbim, astia au hotia in singe. nu prea avem oameni cinstiti in tara asta ci mai degraba niste curve fara coloana vertebrala.

# avocat traditional(altul) date 6 September 2014 22:44 0

legea 3/48 a fost abrogata de D.L 90/1990.Corpul avocatilor a fost infiintat prin lege organica si dupa o astfel de lege functioneaza si in prezent.Iar tot ce tine de bota(figaro,balesti,etc) a fost declarat nul.Mai cititi baieti,mai cititi.Vedeti ultimul articol pe siteul nostru din 5 sept.2014.Ha,iar v-am tras-o noi traditionalii.Iar bota e pe nicaieri.Nici macar reprezentanti nu mai poate sa isi numeasca.

# tontalaule date 7 September 2014 01:04 0

Mai tontalaule traditional, nu numai ca dupa revolutie nu exista nicio lege care sa infiinteze vreun barou, dar nici nu se putea intampla acest lucru, intrucat prin lege se infiinteaza doar persoanele juridice de drept public ! Or, dupa revolutie, avocatura din Romania s-a circumscris sferei DREPTULUI PRIVAT(nu are nimic de-a face cu DREPTUL PUBLIC !), motiv pentru care, pentru a dobandi PERSONALITATEA JURIDICA, barourile aveau obligatia sa urmeze procedura de dobandire a acesteia, specifica persoanelor juridice de drept privat cu scop nepatrimonial. Acest lucru nu s-a intamplat niciodata !!! Prin urmare, "barourile" flociste sunt inexistente de jure, fiind simple entitati fara personalitate juridica !!! Afirmatia aberanta ca barourile ar fi fost infiintate prin lege, poate sa convinga eventual ciobanii si reflecta slaba pregatire juridica a celor care o sustin !!!

# avi avi date 6 September 2014 22:38 0

mai tembelilor,derbedei ati fost,derbedei ramaneti in funte cu festitus nationalis.Asta si-a da demisia,a anuntat in congres,s-a luat act de atare situatie apoi vine cu 9 membri in consiliu si anuleaza hotarea congresuui,Si voi mai aveti pretentia  ca respetati legea avocaturii?Maivota ,lasa-te mai de cioace si vezi-ti de necazurile tale.Ca ai multe si azi,maine te ia parchetul la intreari.Nu vedeti ca numai pe luju va mai puteti exprima?Nu vedeti ca nimeni nu va mai baga in seama?Sunteti jalnici cu totii PS In mod legal(daca este legal) numai Nimerincu este presedinte.Vezi ,,Prohodul lui Bota,, pe siteul lui Nimerincu.Ha,ha,hi,hi ce,mi place sa v-o zic

# avi CW Ctin cocosatu fara dinti date 6 September 2014 23:24 0

Cand vedeti pe un site un analfabet care se da av trad si se ia de Bota sa stiti ca e CW victor Constantin cocosatu chior si fara dinti. Forma de viata autointitulata avi, oarek kr, av trad, polo, BI... nu e jurist, e analfabet, retardat si obsedat. Dusmanii lui: gramatica, Bota si medicii de la Socola !!!

# asa e date 6 September 2014 23:31 0

asa e, CW Ctin cocostirbu e agramaticus maximus: ,,hotarea congresuui,, ,,respetati legea,, ,,Maivota,, ,,la intreari,, ,,pe siteul,, ,,ce,mi place,,

# ultimul karlotul date 23 September 2014 10:40 0

Acesti ipocriti si imbecili, nu sunt constienti de saracia profunda a tuturor oamenilor din Romania si spun tot timpul aberatii .

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 11.12.2024 – ICCJ n-a cutezat sa se atinga de CCR

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva