23 April 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

IATA DE CE DNA L-A DECAPITAT PE SEFUL ANAF – La cateva zile dupa ce procurorii i-au facut dosar lui Gelu Diaconu, ANAF a inceput operatiunea de evacuare din sedii a posturilor Antena 3 si Antena 1. Alessandra Stoicescu, director executiv Intact: “ANAF si-a trimis agentii sa ne scoata din sediu”. Mihai Gadea, director Antena 3: “Ne-au spus ca avem 5 zile sa parasim aceste cladiri”. Actiunea in forta reprezinta un grav atentat la libertatea de exprimare si un atac la democratie

Scris de: L.J. | pdf | print

15 February 2016 17:33
Vizualizari: 8000

Iata motivul real pentru care DNA l-a decapitat pe seful ANAF, Gelu Diaconu. La cateva zile dupa ce procurorii i-au facut dosar lui Diaconu, iar acesta a fost demis de premierul Dacian Ciolos (foto dreapta), noua conducere ANAF a declansat operatiunea de evacuare din sedii a posturilor tv Antena 3 si Antena 1. Jurnalistii au fost somati, luni 15 februarie 2016, sa paraseasca studiourile in termen de 5 zile. Procedura este urmare a deciziei cuplului de judecatori de la CAB Camelia Bogdan si Alexandru Mihai Mihalcea, care au dispus in dosarul “Telepatia” confiscarea sediilor Intact.


Operatiunea ANAF reprezinta insa un atentat la libertatea de exprimare si cel mai grav atac la democratie de dupa 1989, in conditiile in care emisia posturilor tv cu cea mai mare audienta din tara risca sa fie intrerupta, avand in vedere termenul extrem de scurt de 5 zile care a fost impus de ANAF. Este evident ca autoritatile statului ar fi putut apela la alte solutii, cum ar fi cea in care Intact sa plateasca o chirie statului pentru folosirea sediilor sau cea de preemtiune, in care Intact sa poata achizitiona cladirile confiscate prin decizia judecatorilor Camelia Bogdan si Alexandru Mihai Mihalcea. De asemenea, autoritatile statului ar fi putut acorda un termen rezonabil in care Intact sa isi poata gasi un alt sediu si sa isi mute echipamentele, caci cele 5 zile puse la dispozitie sunt insuficiente.

Actiunea ANAF incalca grav Constitutia

Nu in ultimul rand, actiunea in forta a ANAF incalca grav Constitutia Romaniei, care prevede ca nicio institutie de presa nu poate fi suprimata. La articolul 30 alin. (4) din Constitutie se arata urmatoarele:

Art. 30 - Libertatea de exprimare

(4) Nici o publicatie nu poate fi suprimata”.

Or, in aceste conditii, este clar ca institutiile statului trebuiau sa ia toate masurile astfel incat emisia Antena 3 si a celorlalte posturi din trustul Intact sa nu fie afectate sau puse in pericol. Nu s-a intamplat acest lucru, iar termenul de 5 zile in care televiziunile trebuie sa paraseasca sediile este clar ca poate duce la interuperea emisiei si deci la incalcarea prevederilor din Constitutie.

Mihai Gadea: “S-ar putea sa fie o forma pusa la cale de inchidere a acestui post de televiziune”

Anuntul privind evacuarea Antena 3 si Antena 1, dar si a celorlalte posturi din trustul Intact, a fost facut de directoarea executiva a Intact Media Group, jurnalista Alessandra Stoicescu, luni 15 februarie 2016, in timpul emisiunii “100 de minute”: “ANAF si-a trimis agentii sa ne scoata din sediu”.

La randul sau, prezent in emisiune, directorul Antena 3 Mihai Gadea (foto stanga) a explicat ca trupe de inspectori fiscali au descins la sediile Intact si ca li s-a dat un termen de 5 zile in care sa paraseasca cladirile: ”Inspectorii ANAF ne-au spus ca avem 5 zile sa parasim aceste cladiri. Niste trupe ANAF au ajuns simultan la mai multe sedii ale Antenei. Juristii nostri au incercat sa poarte un dialog cu ANAF. Impresia mea a fost si este ca avem de-a face cu o executare silita. S-ar putea sa fie o forma pusa la cale de inchidere a acestui post de televiziune. Dispuneti o decizie, sa platim chirie sau dati-ne un termen rezonabil in care sa ne mutam.

UPDATE, ora 18.20 – ANAF a emis un comunicat de presa privind evacuarea Antena 3 si a celorlalte televiziuni din trustul Intact:

Directia generala regionala a Finantelor Publice Bucuresti, in calitate de organ de valorificare imputernicit conform prevederilor O.G. nr. 14/2007, ca reprezentant al statului roman-proprietar al imobilelor ce au fost confiscate si trecute in proprietatea privata a statului, libere de orice sarcini, in baza unei sentinte judecatoresti, a notificat astazi, 15.02.2016, in scopul evacuarii, persoanele juridice care ocupau imobilele anterior mentionate.

Notificarea de evacuare s-a realizat in vederea punerii in executare a sentintei penale nr. 701/26.09.2013, ramasa definitiva prin decizia penala nr. 888/A/08.08.2014, pronuntata de Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a II-a Penala.

Termenul pe care il au la dispozitie persoanele notificate este de 5 zile lucratoare de la data notificarii, asa cum este reglementat la art. 1039 din legea nr. 134/2010 privind Codul de procedura civila, cu modificarile ulterioare”.

Comentarii

# unul din lumea cea mare date 15 February 2016 17:55 +47

asa cum au distrus pas cu pas ROMANIA ,la fel incearca sa distruga si antena 3. gidea organizeaza o demonstratie in favoare antenei 3 si a ROMANIEI si o sa vezi exact ce multime ai in fata ta.eu vin!

# Avocatul31 date 15 February 2016 18:24 +27

dna-ul si-ar dori sa lege toti antenistii si sa se mute ei in sediul A3 si sa ne deie ... spunandu-ne ce bine este sa fim sclavi pe plantatia rusilor...

# remember date 15 February 2016 19:58 +28

Ciolos a fost la inceputurile sale profesionale, atunci cand a fost numit ministru al agriculturii de catre Bassecu, o enigma pentru mine.Dar pe parcurs m-am lamurit:este sluga credincioasa a serviciilor, teribil de perversa si nemernica.Asa se si explica acceptul sau de a lasa o slujba bine platita la Bruxelles, pentru un salariu modest in Romania.Va spun cu certitudine acum ca diferenta de bani o ia de la servicii.Are un tupeu nemarginit atunci cand loveste in cel mai puternic bastion al democratiei din Romania iar acest tupeu este dat de fortele oculte ce ii stau in spate.UNULE, ai vazut care-a fost raspunsul serviciilor din Romania la vizita lui Gadea in SUA??. S-ar putea ca replica sa le fi venit in plic serviciilor noastre pe via Washington-CIA.Iar daca ma insel si americanii n-au nici o vina in toata povestea asta inseamna ca serviciile noastre sunt cu mult mai puternice chiar decat ne-am imaginat noi.Abuzurile pe care le comit acum depasesc orice limita. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :eek: :eek: :eek: :eek: <img src=ops:' /> <img src=ops:' /> <img src=ops:' /> <img src=ops:' /> <img src=ops:' />

# obiectiva date 15 February 2016 20:07 +23

vaaai, remember, dar CIOLOS a lasat postul de la bruxelles doar dupa ce a primit MITA 2 milioane de euro de la SOROS, ce nu stiai ???? crezi ca facea un asa sacrificiu pe GRATIS ?

# unul din lumea cea mare date 16 February 2016 10:26 +3

ptr remember//as incepe prima data cu niste ,,cimilituri,, de genul ,,incetul cu incetul se face otetul,,(asta/i romaneasca),,chiar daca vezi ,ce vezi nu este ceea ce pare ,,(asta/i americana).acum ti/as mai da un ex,CUM A INCEPUT REVOLTA IMPOTRIVA LUI NEA NICU??(sint tehnici speciale studiate in ,,laboratoare,,) tu ii crezi prosti sau nebuni?tu crezi ca cineva nu si/a pus INTREBAREA,,cum vor reactiona mermelacii?? hai sa ne gindim un pic,daca cumva cei ce au primit ,,ordinul de plecare nu vor sa plece,,?(avind un sprijin bazat pe ,,apartinator la ginta,,)remember cum ziceam ,,in ultimile zile sint desfasurari nebune PE TABLA DE SAH(nu/ti pare?) si ,,confidential ,, ti/as spune ca am observat in ultimile zile miscari EXTRAORDINAR DE CIUDATE PRIN ORAS(coldea si inca 2 sint deja sacrificati si ei o stiu,si o stiu si aia cu ,,mahalalele imunde,, cit si zoofilii,pune/i sub lupa si ai sa vezi la ce concluzii ajungi,ca sa/ti dau un hint,SE ZVIRCOLESC,mie mi/ar placea sa se intimple,dar c)

# rememeber date 16 February 2016 12:13 +2

UNULE, inteleg ce spui, am pus in balanta si eu plusurile si minusurile si nu prea da favorabil pentru noi, cei ce ne dorim "o tara ca afara", democratica si un stat de drept.Este adevarat ca si securistii au piedut unele avantaje trecute, in sensul ca au distrus mineritul si implicit "batalioanele revolutionare", cele ce "munceau" pentru ei (un fel de DNA preistoric :P ) dar s-au intarit numeric (sunt peste 100.000 de mii activi,acoperiti, descoperiti si "pensionari" plus liftele lor ce sunt mult mai numeroase) si sa nu uitam,sunt bine instruiti atat in arta mani******rii cat si in arta pumnului si pistolului ( la revolutie au tras in oameni nevinovati, fara ca nimeni sa-i poata dovedi) si mai dispun si de jandarmi,politie si armata.Si armata e cu ei, cu toate ca atat Gadea cat si A3 au sarit ca arsi atunci cand le-au fost amputate drepturile lor cat si ale politistilor.Dar 'om trai si 'om vedea si vorba cantecului" decat securist, sau tolera in tara lor, mai bine..scriitor la ocna!!! :P :P :P :P :P :P :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

# unul din lumea cea mare date 16 February 2016 12:47 +3

ptr remember// vezi acum ,,o parte,, din rezultatele de la ,,rugaciunea cu mic dejun,, la care a fost gidea?crezi tu ca gidea nu stia ce li se pregateste? eu as cam avea curajul sa bag mina in foc ca ce se intimpla la antena 3, IN EXCLUSIVITATE ESTE VOINTA ALUia de se uita ca presedintele la poarta noua!!!!!deschid bursa pariurilor pe tema asta.antena 3 ii este la fel de incomoda si infractotului astuia precum si aluilalt de fuse(pe aceasta cale il informez PE ala de/i agentul dst ca luna de miere dintre mine si el s/a incheiat,ba tradatorule,ciolos caci la tine ma refer,stii sa dai ordin de inchiderea a3,dar de ce dracului nu dai ordin sa mi se plateasca subventia apia-nici pina acum- ca IMPOZIT PE VENIT AGRICOL AI STIUT SA/MI INCASEZI!!remember este lupta intre serviciile de peste balta cu serviciile din germania si franta si ca loc de joaca au ales mermelica.rusia sta si asteapta.o sa fie o ,,lupta pentru pace,, de nu o sa mai ramina caramida pe ste alta caramidda

# unul din lumea cea mare date 16 February 2016 09:29 +3

hai ca poate avem NOROCUL SA SCOATEM SI LISTELE!!!!!!!!!!!!

# ucu date 15 February 2016 19:14 +26

si eu voi iesi in strada

# obiectiva date 15 February 2016 19:22 +27

daca astia inchid antenele, CHIAR CA CER AZIL POLITIC IN IRAN ....PROMIT ! nu ca le-as viziona.......in mod frecvent...dar NU CONCEP VIATA fara antene fara emisiunea IN PREMIRE, fara desene animate la antena1 duminica seara....E PREA MULT PENTRU MINE ! orice insitutie de presa inchisa cu forta, inseamna ca este un PAS INAINTE IN STATUL POLITIENESC MONDIAL ! MA SUFOC! 

# obiectiva date 15 February 2016 19:23 +13

unule, CRED ca astia chiar vor sa ne intalnim !!!!  :P :P :P ne asigura circumstantele......te sun cand ajung  in bucuresti !!!!  :roll: :roll: :roll:

# obiectiva date 15 February 2016 19:38 +24

eu zic ca ANAF ar cam trebui sa isi aduca aminte ca ROMANIA sta  pe un butoi de pulbere, :eek: se strang prea multe in scurt timp, :eek: si sa nu uite cat scandal au facut cu amenzile si descinderile BRUTALE la toti comerciantii nationali, recent ! punem legea DEFAIMARE - dragnea, legea PREVENTIE - nicolaescu si gorghiu, legea cu vanatoare si CIOBANII, mai vin si MINERII.........IESE RAZBOI CIVIL....... :P :P :P NU IL PRINDE MARTISORUL NICI PE WERNER LA COTROCENI ! :P

# obiectiva date 15 February 2016 19:44 +15

am uitat FERMIERII care nici acum nu au primit restul de subventii :eek: ! vin cu TRACTOARELE......si COMBINELE ... :P

# obiectiva date 15 February 2016 20:00 +9

am aflat in ca , in 3 saptamani, incepe si RAZBOIUL !  :P :P :P acesta este adevaratul motiv pentru care inchid antenele ! 

# remember date 15 February 2016 20:03 +13

OBIECTIVA, sa-ti fie gura aurita si sa scapam de astia cat mai curand cu putinta!!!!!

# obiectiva date 16 February 2016 10:29 +3

EX CASA REGALA , nici o luare de pozitie ???? data fiind atitudinea pro monarhica a ANTENEI 3 ????? inseamna ca aplauda stalinismul ??? nici nu ma mira, cine a primit medalia de la STALIN daca nu ABDICATU``////// :-x :-x :-x :-x

# dankh date 15 February 2016 21:19 -8

:D :D :D :P :P :P

# unul din lumea cea mare date 16 February 2016 09:25 +3

CITAT DIN SCUFITA ROSIE ,,ce gura mare ai dankh,,!!!!!!!!(stai linistita nu ma intreb de ce ,stiu de ce!!!!!!

# s-o crezi tu date 15 February 2016 17:59 -27

mai iese tata mare in strada pentru ei dupa cat sluj au facut in fata statului de drepti in ultimele luni

# costel date 15 February 2016 18:08 -23

asta se stia de 2 ani,trebuiau sa isi caute un sediu de inchiriat in timpul asta nu sa se victimizeze

# ce chestie cu tresstie date 15 February 2016 18:49 +24

Iar STATUL n-a fost deloc interesat sa incaseze chirie de la o televiziune care a investit in imobil , avand un drept de creanta impotriva proprietarului imobilului ? Sau o fi replica reprezentantilor STATULUI de DREPTI la problema de competenta ANI &CSM a Cameliei Bogdan, autoarea protejata inca a deciziei prin care s-a dispus confiscarea ?

# Cineva date 15 February 2016 19:43 -15


Citeza pe ce chestie cu tresstie
Iar STATUL n-a fost deloc interesat sa incaseze chirie de la o televiziune care a investit in imobil , avand un drept de creanta impotriva proprietarului imobilului ? Sau o fi replica reprezentantilor STATULUI de DREPTI la problema de competenta ANI &CSM a Cameliei Bogdan, autoarea protejata inca a deciziei prin care s-a dispus confiscarea ?
Citeste motivarea sentintei si vei stii de ce nu le inchiriaza statul aceste imobile. E usor sa postezi aiurea daca nu citesti. Aveau 2 ani la dispozitie sa isi caute sediu. In plus, fii sigur ca au deja sediu inchiriat, ce vezi la TV acum e doar propaganda.

# chestie cu tresstie date 16 February 2016 06:30 +4

Mai, ninja, pretinzi ca, prin mirobolanta motivare, blonda a reusit chiar si sa abroge inchiririerea din codul civil ? A stabilit cumva, prin dispozitiv, vreo interdictie pt. Stat ca sa inchirieze imobile confiscate ?

# Cineva date 16 February 2016 15:32 0


Citeza pe chestie cu tresstie
Mai, ninja, pretinzi ca, prin mirobolanta motivare, blonda a reusit chiar si sa abroge inchiririerea din codul civil ? A stabilit cumva, prin dispozitiv, vreo interdictie pt. Stat ca sa inchirieze imobile confiscate ?
Cladirea s-a intors la stat, la un anumit minister. Daca ministerul are nevoie de cladire si nu vrea sa o inchirieze, care e problema? Tu daca ai castiga inapoi un imobil in instanta, esti obligat sa prelungesti contractul la infinit? Poate ai alte planuri cu acel imobil.

# chestie cu tresstie date 16 February 2016 19:49 +1

Si cum anume s-a intors cladirea la un anumit minister ??? Exista vreun HG in acest sens? Cladirea a fost candva a vreunui minister ??? Am senzatia ca binomul si-a mobilizat loverboii de pe facebook ca sa inventeze justificari pt.un demers total lipsit de logica.Ratiunea confiscarii imobilelor este valorificarea lor pt. acoperirea unui prejudiciu, inchirierea fiind o varianta, macar pana la vanzare. Sau ii evacueaza din cladire ca sa inchirieze la altcineva ? Ori mai bine sa ramana "hotel" pt. sobolani sau boschetari, ca numai asa s-ar simti Statul fericit, prin binomul lui preaiubit ?

# Cineva date 17 February 2016 00:51 0


Citeza pe chestie cu tresstie
Si cum anume s-a intors cladirea la un anumit minister ??? Exista vreun HG in acest sens? Cladirea a fost candva a vreunui minister ??? Am senzatia ca binomul si-a mobilizat loverboii de pe facebook ca sa inventeze justificari pt.un demers total lipsit de logica.Ratiunea confiscarii imobilelor este valorificarea lor pt. acoperirea unui prejudiciu, inchirierea fiind o varianta, macar pana la vanzare. Sau ii evacueaza din cladire ca sa inchirieze la altcineva ? Ori mai bine sa ramana "hotel" pt. sobolani sau boschetari, ca numai asa s-ar simti Statul fericit, prin binomul lui preaiubit ?
Pai nu stii a carui minister a fost cladirea inainte sa o ia Voiculescu? Bine ca postezi sit u pe aici fara sa ai habar.

# chestie cu tresstie date 17 February 2016 12:18 0

Ninja, esti simpatic. :lol: Am serioase dubii ca s-ar fi insirat in decizie , pe undeva,cronologic, toti fostii proprietari.N-ar fi prezentat relevanta pt. masura confiscarii de la ultimul proprietar. OK. Eu incerc sa ghicesc iar tu ma poti corecta cu citat din motivarea deciziei + in link copia colii de CF, partile A si B . Cladirea a fost candva propriteatea M.T.B (ministerul tristetii in batista), M.P(ministerul pluii), M.M(ministerul misterios)???

# abuz date 15 February 2016 18:17 +34

Este clar ca avem de=-a face cu o dictatura. In mod normal trebuia sa li se dea dreptul sa cumpere sau sa inchirieze. Nici o televiziune nu se poate muta in 5 zile

# Camp tactic date 15 February 2016 18:19 +32

De ce sunt tolerate celelalte firme de media care functioneaza pe minus (adica cu bani negri) de ani de zile? Mi se face scarba!!!!

# Avocatul31 date 15 February 2016 18:20 +17

basistii sunt ai rusilor,caracatita de la care sistemul judiciar comunist-socialist s-a hranit de când a fost fătat-avortat,iar faptul că dna-ul este un pion in mâna acestor interese straine are importanta lui...nu toti magistratii sunt prosti si corupti,la un moment dat istoria pune reflectoarele pe cloaca macovistă...iar filmele horror pot să se ascundă...escrocarea unei Natiuni precum Ucraina,a presupus vicierea justitiei in primul rând,asta a fost ceva pregatit in laboratoarele kgb-ului,combinatele românesti au fost blocate si distruse ulteruior,premeditat,idem flota si televiziunile cumparate...toata economia este in sah datorita coruptiei magistratilor...in frunte cu marsavii care populeaza Departamentul national anticoruptie-in majoritate po******t cu zombii,azi maine pe cale să infecteze complet societatea noastră.

# daniel date 15 February 2016 18:25 +24

Chiar daca nu impartasesc de multe ori politica editoriala a Antena 3, trebuie sa spun ca asa ceva nu se poate intampla intr-o democratie. Nu are nici o legatura cu un stat de drept, ci cu o tara stalinista. Sper sa lasa toti ziaristii la o parte ura dintre ei si sa se solidarizeze. Azi unii, maine altii

# TITULESCU date 15 February 2016 18:27 +14

FOARTE BINE! DE CE NU ATI PUS TUNURILE PE EI? V-ATI COMPLACUT SUB UMBRELA PSD SI V-ATI GANDIT CA BASASCU VA LASA IN PACE. EL NU SE LASA PANA NU-L DISTRUGE PE CEL PE CARE IL VREA DISTRUS,AICI E DIFERENTA. ,,SA ZICA UN JUDECATOR'' ,,,NU TOTI JUDECATORII SUNT CA ..Y SAU X ,ASTEA O SA VA COSTE ,CA PRESA NU TREBUIA SA LAUDATI CEEEA CE ERA EVIDENT CA NU E DE LAUDAT. CA PRESA NU ATI LUPTAT SA STRIVITI MIZERIA DIN INSTITUTIILE STATULUI ANAF, JUSTITIE V-ATI MULTUMIT SA VA STRECURATI, ASTA ERA EVIDENT CA VA VA COSTA. EXEMPLE DOAR DE LA ADVERSARI SI AI NOSTRI CARE SUNT FIX CA AI LOR NU-I VEDEM ,ASTEA SUNT GRESELI MARI CHIAR DACA LA ANTENA 3 ESTE ELITA PRESEI LA ACEST MOMENT. ANTENA 3 TREBUIE SA FUNCTIONEZE TOCMAI PENTRU CA ARE MULTI ,PREA MULTI JURNALISTI DE ELITA dar SA FIE PRESA OBIECTIVA.

# stalin date 15 February 2016 18:35 +23

Cata ura la unele comentarii de mai sus... Nu inteleg de ce va bucurati de raul altora. Nu inteleg cum va bucurati la o actiune securista si nu inteleg cum nu vedeti pericolul in care ne aflam. In nici o tara democrata institutiile statului nu suprima presa si nu ataca libertatea de exprimare. Pacat ca nu ne-am trezit dupa 25 de ani. 

# Avocatul31 date 15 February 2016 18:42 +4

staline,conditia magistratului român de marionetă si armă folosită de ruși împotriva oamenilor si societatii pe care ei ar trebui să o apere nu este simplă,în fapt magistratii sunt în plin război...real...cu coruptia si influenta rusă,iar dacă această linie de siguranță cade...ajungem fix ca Ucraina,poate mai rău deoarece o să fim supti de resurse așa cum suntem,din picioare...ori azi in fruntea csm-ului sunt niste ... comuniste.

# TITULESCU date 15 February 2016 19:31 +13

CU CE CORUPTIE SI INFLUENTA RUSA LUPTA JUSTITIA SI CARE JUSTITIE? AI PIERDUT LEGATURA CU REALITATEA? ACUM AMERICANII PUS OAMENI SI II PUS NU CA RUSII CI DE CALITATE INFERIOARA SI ALORA PUSI DE RUSI.TRIST DAR ADEVARAT!

# Georgfischer date 15 February 2016 18:52 -18

Am si eu o curiozitate. Vine si ponta la miting sau sta in fata tv-ului cu punga de popcorn in fata? :lol:

# avocat traditional date 15 February 2016 22:42 +11

Bai Gheo,pescar de nimic,procurorul tau sef stie ca te ,,dai,,pe facebook si mai faci si politica?Nu,Ponta nu va merge la miting, dar va avea un cuvant de spus.Poti ,acum,dormi linistit.Si tu,si cameloaia,si kovesita,si macaveaua si baselu si ciolosul dar (cred) ca si omul caselor din  Sibiu.Urmeaza Romania TV (cat de curand)

# Georgfischer date 15 February 2016 23:38 -3

Asa sa fie, cum spui tu. Amin!

# DODI date 15 February 2016 18:55 +23

V-am spus că ”tehnocratul” Ciolos nu face decât să execute ordine de la SRI (vezi și reacția lui aiurea prin telefonul dat lui Cristoiu). Acum ajung în extaz evazioniștii mascați Realitatea, B1, Digi, EvZ și alte ... care au invadat mass media. românească.

# ucu date 15 February 2016 19:17 +19

O tara de ...., un regim de cacat. Mi-e scarba de tara sta.

# ADEVARUL date 15 February 2016 20:45 +8

ROMÂNIA NU ESTE MACOVEI SAU COVESI,BĂSESCU SAU UDREA,LA FEL CUM ANTENA 3 NU ESTE DOAR TELEVIZIUNEA ANTENA 3,CI DOINȚA NOASTRĂ DE A MUNCI ȘI LUPTA PENTRU BINELE NOSTRU...SUA SE MOBILIZEAZĂ ȘI PÂNĂ SĂ IASĂ ANTENA 3 DIN SEDII IASĂ AGENTII PRO-RUSI DIN DNA  :-)

# Bercea Mondialu date 15 February 2016 20:51 +6

E manevra lu fratii mei! Las ca nu e nici o sfaraiala de va evacueaza, cladirile sunt ale statului! Scoateti lumea in strada daca puteti! Acu e acu!

# Avocatul31 date 16 February 2016 12:43 0

oamenii adevarati,sunt in stradă de mult...detestă și scuipă pe mafia judiciară băsistă pro-rusă,care a subminat economia,socialul-justiția,și-au bătut joc până și de clanul bercea,așa că nu-ți dori să ieșim în stradă,pune-ti niste ochelari trădător de țară băsist.

# alegatorul7400000 date 15 February 2016 21:03 +12

VOI VENI SI EU LA DEMONSTRATIA DE SUSTINERE A ANTENEI 3

# Andrei Muresan date 15 February 2016 21:18 +13

Cred ca la Antena 3 sunt adevaratii patrioti ai Romaniei, restul de papugai din presa damboviteana sunt vanduti lui Soros si Guvernului Soros. Problema este ca me3ricanii vor sa inchida Antenele, iar tradatorii de neam si tara le fac jocul. Romania o sa si blesteme zilele ca a virat Europa.

# Trezirea date 15 February 2016 21:57 +17

Asta e o executie in cel mai pur stil mafiot. Antena 3 isi ia acum o crunta  pedeapsa pentru ca nu a "platit taxa de protectie" (adica nu a preamarit fostul/actualul regim asa-zis democratic). Stiti cine a mai patit asa ceva? Monica Lovinescu de la Europa Libera prin anii '70 cand a fost snopita in bataie in Germania de reprezentantii Securitatii tot pentru curajul de a demasca magariile guvernantilor romani. Romani, voi CHIAR nu va treziti? Timp de 10 ani ati fost in mod voit invrajbiti unii contra altora astfel incat atunci cand vin momente ca acestea, coeziunea dintre Dvs. sa fie zero. Treziti-va si uniti-va contra tentativei de reinstaurare o unei noi dictaturi in Romania, o dictatura de tip nou, care va va cuprinde pas cu pas. Sa nu fie prea tarziu...

# LEO date 15 February 2016 23:30 +15

ACTIUNEA ANAF DE INCHIDERE A POSTULUI TV.A3,POATE FI COMPARATA CU UN ACT TERORIST,PRIN CARE DEMOCRATIA SI CONSTITUTIA ROM.SUNT FACUTE PRAF.LIBERTATEA DE EXPRIMARE NU POATE FI STOPATA.NU S-A INTAMPLAT NICI IN UCRAINA CAND IERA IN FLACARI.UNDE-I STATUL DE DREPT?

# Coco date 16 February 2016 08:46 +5

A3 nu a aflat de contestaţia la executare şi de suspendarea executării sau suspendarea provizorie a executării silite? Sau aşteaptă expirarea termenelor?

# Gelu date 16 February 2016 09:46 0

O hotarare este lege.O lege,buna,rea,proasta etc,trebuie respectata.Pana acum toate antenele faceau mare caz de respectarea legii,legalitate,statul de drept,etc.Acum ce fac?Plang unde i-a adus Varanu'.Ei plang soarta lor,nu a antenelor,ca cine-i mai baga in seama si unde se vor duce?Totusi,au si alte sedii.,de ce nu se muta acolo?Apoi,contestatia la executare cu cerere de suspendare a executarii pana la solutionarea deffinitiva a contestatiei.Nu mai au avocati?

# bogdan date 16 February 2016 09:46 -2

Sunteti partinitori !!!! Vad ca citati din Constitutie, etc. Dar de ce nu citati din dispozitiile legale care reglementeaza modalitatea de evacuare a debitorului care nu plateste sau care nu elibereaza spatiul proprietatea altcuiva  ??? Este adevarat ca Antenei i s-a pus in vedere inca din august 2015 sa plece din spatiu ? Este.  Adica avocatii Antenelor nu stiau, nu s-a incercat o negociere de chirie ??? Dar o rascumparare ??? Vedeti, cu judecatoarea Bogdan care a luat banisori de la partea vatamata Ministerul Agr. poate aveti dreptate, dar aici, s-avem pardon, banii jos sau roiu, ca si altii patesc la fel numai ca nu au logoreea voastra !!!

# unul din lumea cea mare date 16 February 2016 11:39 +5

ptr bogdan//lasind la o parte ca merge al dracului de greu in ultima vreme sa apesi pe rosu sau verde!!!!!!(oare de ce?) TE/AS INTREBA CITINDU/TE,,Vedeti, cu judecatoarea Bogdan care a luat banisori de la partea vatamata Ministerul Agr. poate aveti dreptate, dar aici, s-avem pardon, banii jos sau roiu, ca si altii patesc la fel numai ca nu au logoreea voastra !!!,, ce justitie normala la capul ei face ,,dreptate,, PE BAZA DE NEDREPTATE??.sau tu Mergi pe principiul ,,DACA/I OARBA POATE SA FIE SI NEBUNA,,!.ciudata logica pentru un judecator,procuror,avocat sau mermelac ,indiferent ce esti.chiar se potriveste ,,vin/o mama sa ne vezi cum lucram la spatii verzi,,!!!

# eneea date 16 February 2016 09:56 +5

totul s-a declansat in momentul in care a-ti prezentat stirea cu jud. Camelia Bogdan, care a primit bani de la Ministerul Agriculturi

# Filoscosu Longines date 16 February 2016 10:35 -8

PENTTRU CEI CURIOSI..... :-) APARATI-VA ASA CUM SPUNE LEGEA, :-) ALTFEL UMFLATI RANDURILE CELOR CARE O INCALCA.. :-) Infracţiuni contra ordinii şi liniştii publice Art. 368 Instigarea publică (1) Fapta de a îndemna publicul, verbal, în scris sau prin orice alte mijloace, să săvârşească infracţiuni se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la 3 ani sau cu amendă, fără a se putea depăşi pedeapsa prevăzută de lege pentru infracţiunea la săvârşirea căreia s-a instigat. (2) Dacă fapta prevăzută în alin. (1) este comisă de un funcţionar public, pedeapsa este închisoarea de la unu la 5 ani şi interzicerea exercitării unor drepturi, fără a se putea depăşi pedeapsa prevăzută de lege pentru infracţiunea la săvârşirea căreia s-a instigat. (3) Dacă instigarea publică a avut ca urmare comiterea infracţiunii la care s-a instigat, pedeapsa este cea prevăzută de lege pentru acea infracţiune. :-) :-)

# Robocop date 16 February 2016 12:19 +2

pentru Bogdan şi unul din lumea cea mare: Soarta Antenei 3 este similară cu a d-nei Cameliei Bogdan. Pe prima o paşte evacuarea din sediu iar pe cea de-a doua o paşte excluderea din sistem. Prima se poate muta în alt sediu, iar cea de-a doua poate va fi angajată la ambasada americană ori la Ministerul Agriculturii.

# unul din lumea cea mare date 16 February 2016 12:59 +3

ptr robocap//chiar nu m/ar mira si nici surprinde CE AFIRMI si chiar poti AVEA DREPTATE!!!!!! uitindu/ma doar la ultimile 2 evenimente,condamnarea proxenetului de judecator si decizia judecatoarei EXPORTATOARE DE COPII. ALEEA ,,JAPCA,,EST(cum ar zice prietenul vladi mir si nu/i la misto ESTE DOAR TRISTA REALITATE)

# "Gabut" date 16 February 2016 13:01 +2

"Gabut"Va salut frati mei ROMANI,i-mi pare foarte rau pentru ce se intampla in tara mea,este o ravasire de nedescris,cine misca aceste sfor,caci sant foarte periculoase pentru aceasta natie.FRATI MEI ROMANI,a venit timpul sa ne desteptam,am dormit destul,este timpul sa distingem intre bine si rau,asa cum am facut-o in decembrie "89",pasnici si fara victime,numai cu o singura dorinta,sa ne explice cei care vorba vine, conduc aceasta natie,pentru cine lucreaza,ca pentru aceasta natie,NU,si spun aceasta din mai multe puncte de vedere,si anume:1)-dupa revolutie,s-a distrus totul care era funtional,ceea ce nu s-a intamplat nici unde in tarile fost comuniste,pentru ce,ca sa dam posibilitatea altora sa ne foloseasca,ca sclavi,nu domnilor,in ghilimele find spus,ca nu meritati acest titlu,ci mai bine zis,TRADATORI,ai acestei natiii.Dar in loc sa va bucurati,ar trebui sa va dea de gandit,ca ne vom trezi,si va vom cere nota de plata,NEMERNICI CE SANTETI,TRADATORI DE TARA!!!!!!      Unde esti d-le

# "Gabut" date 16 February 2016 13:29 +2

"Gabut"Unde esti d-le prusac,ai bagat zazanie in acasta natie,si acum te-ai bagat in barlog ca un urs,nu ti-ai pus intrebarea ca pentru tot ce vei face (O ALTA POLITICA) ve-i plati,poate nu cum a platit CEAUSESCU,dar poate ceva mai rau ve-i intra in istoria acestei natii,ca cel mai mare tradator,facand jocuri obscure,contra natiei ROMANE.De fapt nu te intereseaza,ca nu este natia d-tale de sange.Se vorbeste ca este o organizatie care lucreaza pentru RUSIA,nu ne lasati inselati,lucrurile merg in alta directie,nu uitati,descaperirile din MUNTI BUGEGI,din acel moment,totul s-a achimbat totul in aceasta tara.Masonii vor sa puna in practica acest laborator din interiorul acestei piramide,care multi dintre noi nu stiam ca exista in munti nostri.Dar sa ne itoarcem la oile noastre,nu vedeti ca totul ca se intampla in ROMANIA,toata ziua trebuie sa traim cate o conspiratie,si aceasta se face intentionat,si se face intentionat pentru a ni se distrage atentia de la actiunile importante ale acestor

# "Gabut" date 16 February 2016 13:56 +3

"Gabut"Poate va plictisesc,dar va reamintesc cuvintele Prusacului,EU VOI FACE O ALTA POLITICA,care d-le ca esti departe de aceasta nobila stiinta,care din pacate nu mai exista,ca o stiinta,ci de fapt ca o politica a conspiratiei.D-le sas d-ta esti departe de aceste subterane ale conspiratiei,esti o unealta a lor care se fofoseste de d-ta,desteaptate,ca intre legile conspiratiei si legile fizici,totul este diferit,s-au poate asemanator,dar aceasta in chimie,daca nu stii sa faci combinatiile,sar putea sa produci o explozie,in chimie o explozie a atomilor,in societate,o explozie sociala,si cine va plati,in ambele cazuri,SOCIETATEA,var place,a-ti fi satisfacut?pentru ce?pentru cine?Demite d-le,si dute si traiesteti restu vieti,alaturi de familia ta,daca nu ai urmasi,poti infia,ca sant atatia care vor sa aiba o familie,sa fie mangaiati.Ce pacat ca se nasc si traiesc printre noi,persoane ca d-ta.Un falsificator sa ajunga sa ceara unei natii sa fie corecta,ca si in zicalele stramosilor,HOTUL 

# Cineva date 16 February 2016 15:38 -1

As dori sa imi explice si mie cineva ce e gresit in evacuarea Antenelor. Citez "Art. 1038 C. proc civ. Atunci când proprietarul unui imobil doreşte să îl evacueze pe ocupantul acestuia, după ce dreptul de a ocupa imobilul a încetat, proprietarul va notifica în scris ocupantul, punându-i în vedere să elibereze imobilul pe care îl ocupă fără niciun drept, în termen de 5 zile de la comunicarea notificării." Daca legea spune 5 zile, ce vina are persoana din ANAF care a semnat ordinul. Daca persoana n-ar fi semnat ordinul i se facea dosar penal fiindca nu respecta legea. Daca a semnat ordinul, voi spuneti ca e abuz. Va rog sa-mi explicati si mie daca se poate, dar o explicatie concreta pe lege fara povesti de adormit copiii. Ce ati fi facut oricare dintre voi in cazul asta? Ati fi semnat ordinul de evacuare respectand legea, sau ati fi incalcat legea refuzand sa semnati ordinul de evacuare?

# unul din lumea cea mare date 16 February 2016 16:26 +2

ptr cineva// ca vad ca te dai avocat probabil(sau si altceva) uita/te si pe legea locuintelor.DACA AU CONTRACT DE INCHIRIERE INCA VALABIL SI IN FORTA NIMENI DAR NIMENI NU ARE VOIE SA/I DEA AFARA DACA SI/AU PLATIT CHIRIA(sau si/au indeplinit obligatiile contractuale) in alta ordine de ideii ,,CINEI NEBUNUL SA/SI OMOARE GAINA CARE/I FACE OUA DE AUR,,???!!!!

# Cineva date 16 February 2016 16:39 -1


Citeza pe unul din lumea cea mare
ptr cineva// ca vad ca te dai avocat probabil(sau si altceva) uita/te si pe legea locuintelor.DACA AU CONTRACT DE INCHIRIERE INCA VALABIL SI IN FORTA NIMENI DAR NIMENI NU ARE VOIE SA/I DEA AFARA DACA SI/AU PLATIT CHIRIA(sau si/au indeplinit obligatiile contractuale) in alta ordine de ideii ,,CINEI NEBUNUL SA/SI OMOARE GAINA CARE/I FACE OUA DE AUR,,???!!!!
Nu ma dau avocat, tu singur presupui asta. Contractul la care faci referire a expirat. De ce crezi ca Antena3 nu spune "avem contract valabil"? Fiindca a expirat. Mai sus am avut rugamintea ca cineva sa-mi explice de ce nu e corecta evacuarea antenelor. Am specificat ca doresc o explicatie pertinenta. Legea prevede 5 zile. De asemenea, legea prevede ca ANAFUL sa semneze ordinul de evacuare. Tot legea prevede ca daca nu semnezi ordinul de evacuare, e abuz in serviciu. Deci te/va rog frumos o explicatie concreta pe lege sa ma lumineze si pe mine cineva.

# unul din lumea cea mare date 16 February 2016 17:03 +3

ptr cinev// corect, am presupus,, eu stiu ca mai au 5 luni,,(poate ma insel oricum SE PUTEA FACE UN ADENDUM DACA A EXPIRAT,SI NU POT SPUNE CA ANTENA NU A FACUT TOATE DILIGENTELE SI AVIND IN VEDERE ILEGALITATILE CARE INCEP SA APARA AS CAM ZICE EU(fara studii de drept extinse,ci doar lectii de drept aero si naval)CA ACELE TRECERI IN POSESIA SI DOMENIUL STATULUI SINT CADUCE SI LIPSITE DE FORTA

# Cineva date 16 February 2016 17:29 -1


Citeza pe unul din lumea cea mare
ptr cinev// corect, am presupus,, eu stiu ca mai au 5 luni,,(poate ma insel oricum SE PUTEA FACE UN ADENDUM DACA A EXPIRAT,SI NU POT SPUNE CA ANTENA NU A FACUT TOATE DILIGENTELE SI AVIND IN VEDERE ILEGALITATILE CARE INCEP SA APARA AS CAM ZICE EU(fara studii de drept extinse,ci doar lectii de drept aero si naval)CA ACELE TRECERI IN POSESIA SI DOMENIUL STATULUI SINT CADUCE SI LIPSITE DE FORTA
Legea care prevede 5 zile a fost votata de Voiculescu, Ponta si Antonescu. Acum de ce se plange Antena3? Pur si simplu in textul de lege trebuiau sa prevada o perioada mai mare ptr o societate comerciala, de exemplu 30 de zile. Degeaba se plang antenele daca legile sunt asa cum sunt. Cand exista o lege, trebuie respectata chiar daca e rea. Ar trebui schimbate legile, altfel degeaba se plang antenele, ma plang eu, te plangi tu, ne plangem noi. Din punct de vedere legal e corect sa fie evacuati in 5 zile. Asta e legea, nu eu, nu noi am facut legea.

# unul din lumea cea mare date 16 February 2016 19:21 +2

ptr cineva//total in asentimentul tau si te citez,,Cand exista o lege, trebuie respectata chiar daca e rea. ,, DAR CE NE FACEM CIND LEGEA ESTE REA SI DECIZIA JUDECATOREASCA ESTE CADUCA!!!!!! EU RESPECT LEGEA ,,REA,, TREBUIE SA RESPECT O DECIZIE JUDECATOREASCA CADUCA???????(sa nu/mi spui ca decizia judecatoreasca/i lege,caci voi reveni si o sa/ti spun ca/i CADUCA SI CA SE FACE EXCES DE DREPT

# Cineva date 16 February 2016 20:27 0

@ unul din lumea cea mare : Legea trebuie respectata si daca e buna si daca e rea. Un politist/procuror/judecator nu poate sa spuna ca refuza sa aplice legea deoarece aceasta este rea. Pur si simplu legea trebuie respectata si aplicata. Daca scrie 5 zile, atunci e 5 zile. Nu e corect 5 zile, dar asta e legea. Inainte sa ne revoltam, ar trebui sa fim revoltati pe toate guvernele, fiindca guvernele (parlament, deputati, senatori, etc) au facut legile, si Boc, si Ponta, etc. Decizia despre care vorbesti nu este caduca. Chiar daca o decizie ar fi caduca, trebuie dovedit, nu poti merge sa spui ca nu respecti decizia fiindca e caduca. Din punctul meu de vedere evacuarea e corecta, ba chiar super-corecta. Faptul ca legea e stramba si prevede prea putin timp, doar 5 zile, e alta poveste. Pacat dar asta este.

# unul din lumea cea mare date 16 February 2016 21:00 +2

ptr cineva//ESTE CADUCA!!!!!!! DIN EXPERIENTA PERSONALA!!!!!!! chiar daca procurorii au constatat NEGRU PE ALB CA IN CAZUL MEU S/AU FACUT ILEGALITATI TOT NU AU FACUT NIMIC CA SA SE INDREPTE ABUZURILE , INDIFERENT DE CITE CAMIOANE DE PLINGERI AM FACUT!!!!APOI 3 JUDECATORI DE LA CAB BUC AU CONSTATAT CA/I ILEGAL CA BASESCU MI/A NATIONALIZAT O PROPRIETATE CISTICATA si mare atentie!!!!!PLATITA LA ORDINUL JUSTITIEI,DECI UNDEA AM AJUNS????ce sfaturi imi dai?CU ,,LEGEA GRESITA,,?CUM ESTE CHESTIA AIA CU ,,UN BUN CISTIGAT NU MAI POATE FI LUAT?CUM ESTE CU AUTORITATEA DE LUCRU JUDECAT?CUM ESTE CU CONSTITUTIA SI GARANTAREA PROPRIETATII? CARE/I POSIBILITATEA MEA CE PLATIOTOR DE TAXE ONEST CA SA MA APAR SI SA FIU PROTEJAT? CUM TREBUIA EU SA PROCEDEZ?DACA SE FAC ABUZURI PE DECIZII CADUCE ANTENEI 3 ATUNCI EU CA PERSAONA SINGULARA CE POT FACE?TE INTREB SI EU CA ,,FRAIERUL,,SAU CA PLATITORUL DE TAXE(chiar mi/ar placea sa aud o opinie)

# Cineva date 17 February 2016 00:39 0

@ unul din lumea cea mare : Cand spui ca legea in cazul Antenelor e caduca, argumenteaza si de ce. Simplul fapt ca postezi tu aici spunand ca e caduca nu te ajuta nici pe tine, nici pe mine, nici pe ei, pe nimeni. Cand doresti ca cineva sa-ti dea crezare posteaza un argument, un articol din lege, un indiciu. Poate nu ai dreptate. Dar poate ai dreptate iar eu nu te pot crede fiindca nu-mi dai nici un indiciu. Poate nu esti curios de parerea mea, dar poate vei vrea ca pe viitor daca Doamne fereste mai ai probleme, ai vrea ca cineva sa te creada. Ajuta lumea sa te creada, ofera indicii, argumente, nu doar simple postari si afirmatii. Multumesc!

# unul din lumea cea mare date 17 February 2016 12:21 0

ptr cineva//O MERMELESTI CU MINE!!!!!!!!! SI INCERCI SA/MI SPUI LUCRURI CA SA MA ABURESTI SI SA TE DAI ,,LEGIST,, si ma explic,din putinul drept romanesc obligat sa/l invat cindva(pe vremuri la m.c.e.c.e.i).O LEGE NU POATE SA FIE CADUCA!!!!!!!!caci nu a fost facuta cu pistolul la cap in PARLAMENT!!!! CLAR PINA AICI????O DECIZIE JUDECATOAREASCA POATE SA FIE CADUCA!!!!!!! CACI A FOST DATA SUB PRESIUNE SI ILEGAL!!!!!!!!(asta inseamna caducitate!!!!!!ITI ESTE CLAR???)DACA NU POTI FACE DIFERENTA DINTRE LEGE SI DECIZIE JUDECATOREASCA ATUNCI LASA /TE DE COMENTARII.ITI POSTEZ SI ART DE CPC art 377/378(cind bas mi/a nationalizat erau 2 decizii civile date favorabile mie si a fost si a 3 a dela cab tot favorabila mie care le/a facut ,,LEGE ,,si pe celelalte 2) apoi constitutia ,bunul nationalizat IESISE DIN CIRCUITUL CIVIL!!!!NU MAI AVEA CUM SA FIE NATIONALIZAT(scriu negru pe alb 3 judecatori CAB)ai destule date?deci nu o mai MERMELI(mai multe date nu/ti pot da acum ca sa nu ma desconspir.

# Cineva date 17 February 2016 13:01 0

@ unul din lumea cea mare: Nu te aburesc. Faptul ca iti cer argumente si text de lege e abureala? Pai tu crezi ca cineva se ia dupa povestile tale? Cand zici ca e caduca trebuie sa zici "e caduca deoarece articolul cutare prevede ca e caduca". Tu ne aburesti spunand ca e caduca. Cu ce e caduca hotararea in cazul Antenei3?

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 17 February 2016 13:05 +1

PTR CINEVA// ESTE CADUCA DEOARECE DECIZIA JUDECATOREASCA ESTE DATA SUB PRESIUNE SI ILEGAL)(fara respectarea procedurilor,DUPA CUM BINE AI VAZUT,DACA VREI SA VEZI SI NU ESTI MERMELITOR)

# chestie cu tresstie date 17 February 2016 14:23 -1

Nijanaule, fix asta-ti trebuia si lipsea din misiune; ssa-ti faci de lucru cu caduca :D

# Cinveva date 17 February 2016 15:38 0

@ UNUL DIN LUMEA CEA MARE si chestie cu tresstie: Nici macar nu stiti ce inseamna o hotarare caduca. Hotararea in cazul de fata este legitima. Antenele vor fi evacuate conform legii. S-a pierdut un proces si se pune in executare sentinta. Voi vreti ca ANAF sa incalce legea si sa nu dea termen de 5 zile. Voi sunteti impotriva dreptatii. NICI UNUL NU ATI EXPLICAT DE CE ESTE UN ABUZ, TOTI ATI POSTAT SPUNAND CA VRETI CA ANAF SA INCALCE LEGEA SI SA NU II EVACUEZE IN TERMENUL LEGAL DE 5 ZILE.

# unul din lumea cea mare date 18 February 2016 12:15 0

ptr cineva// se pare ca nu/ti prea da lumea dreptate!!! si se pare ca MIINE O SA FIE CAM CU PARCAREA GOALA DAR CU MULTI ,,PIETONI,, CARE NU PREA CRED CA CE ATI FACUT VOI BUCATARII CHINEZI ESTE PREA LEGAL!!!!!!!!!!SINT CONVINS CA ESTI PE LISTELE UNOR MERMELACI.AZI,ACUM VREO 2 ORE ERAU 4 PROCURATORI CARE/SI VENTILAU ,,SUFERINTELE,, SI SE TEMEAU PENTRU EI SI FAMILIILE LOR ,CA IESE CU TULBUREALA PUBLICA(aha ati cam inceput sa udati chiloteii,roata/i rotunda)deci ,,cineva,, .....cineva imi spune ca iese cam rau cu ,,LEGALITATEA ,,VOASTRA....EU ABIA ASTEPT!!!!!!!!INSHALA,CREDE/MA CA/MI DORESC JUSTITIE ,,PUBLICA,, POPORUL SA JUDECE SI EU SA DUC LA INDEPLINIRE HOTARIRILE POPORULUI

# pt. Cinveva date 18 February 2016 12:57 0

Desigur ca este un abuz faptul ca ANAF s-a opus sa se incaseze bani la buget, din chirie , doar de dragul evacuarii in 5 zile dupa un an jumate de tolerat antenele in cladirea statului. A dracului treaba cum functionarii publici cei geniali au gasit prevederi de drept comun in completarea normei speciale doar pt. evacuare, nu si pt. inchiriere. Dupa ce au chibzuit vreun an jumate, au ajuns la concluzia ca Statului nu i se pot aplica prevederile codului civil referitoare la incasarea de chirie(fiind profund ilegal asa ceva :D ) ci doar prevederile codului de procedura civila referitoare la evacuare , descoperire legala si rapida pt. care Ciolos ii apreciaza cu profund respect,in pozitie de drepti si cu mana la tampla. :-*

# "Gabut" date 16 February 2016 15:57 +1

"Gabut"Vedeti ca busola comunitati europene da erori,si aici putem sa ne dam seama de la esirea Angliei din aceasta comunitate,pentru ca si-a dat seama ca,caminul ales de C.E este gresit,s-au mai bine zis nu sant de acord cu acest drum.Intre altele vedem cine traieste cu picioarele pe pamant,nu ca alti,traind din aluzii,s-au poate nici atat,traind si obedeser ordine,caci de fapt o colonie nu poate sa ia decizii pe cont propriu.Ce greseala,am trait numai iluzii,de fapt revolutia a fost comandata de afara,si au castigato cei de afara(MASONI),si cu asta am zis totul,PACAT DE CEI CARE SI-AU DAT VIATA pentru a schimba ceva.Ziceam cu cateva zile inainte ca nu stim sa ducem lupta pana la capat,dar inca odata,si ma repet,santem prea mici,sa decidem noi,soarta noastra.Adevaratii conducatori,se nasc din secole in secole,pana in prezen,in zilele noastre nu am avut acest noroc sa avem unul cum era,cum ziceam acum cateva zile,VLAD TEPES,TUDOR VLADIMIRESCU,AVRAM IANCU si ALEXANDRU IOAN CUZA,cinste l

# "Gabut" date 16 February 2016 16:27 -2

"Gabut"Nu am vrut sa vin cu exemple de persoane de institutii,de persoane,dar vad ca,conspiratia este atat de extinsa,ca nu mai stii cand este adevarat si cand este o manioulare,trebuie sa fii un mare psiholog pentru a intelege totul.Nu vedeti lupta dintre fosti securisti,toti se tem de fosti colegi,si ca sa nu aiba surprize,cine este mai puternic va castiga,exemplul,BASESCU cuVOICULSCU.Primul a aplicat legea PIRATILOR,l-a ascuns pe colegul sau,sa ramana el cu toata comoara,ca si pirati.Astia sant de moment persoanele care ne-au condus si ne conduc,niste sarlatani,si noi le-am dat votul cu buna credinta,ce pacat.Am platit si vom plati,caci cum se zice daca nu deschidem ochi,deschidem punga,in cazul nostru,ne lasam sa ne calce in piciore,DAR PANA CAND,nu ar fi timpul sa le dam nota de plata,ca o merita.Dragi mei timpurile comunismului trebuie sa fie o chestiune de trecut,trebuie sa lasam in urma acele obiceiuri(MINCIUNA siHOTIA), ca nu vom ajunge departe,trebuie sa esim in lume cu o alt

# Doru date 16 February 2016 18:11 -2

Avem peste 120 de canale tv la societatea de cablu, in afara de Internetul pe care preferam să navigăm alegând ce ne convine. Ce atâta panică pe voi, dragi concetățeni ? Antenele o sa-si caute altă locație și o să-și continue activitatea care vă umple de plăcere pe mulți dintre voi.Trebuia să se fii gândit din 2014, când au primit hotărârea definitivă de confiscare a clădirilor trustului. Au stat :zzz  până in ultima clipă sperând ce? Sa vină extratereștrii să le dea alt sediu ? Să fim realiști !

# anusca date 16 February 2016 19:19 +2

Lăsând deoparte abuzul făcut de cei de la ANAF, am constatat că toţi şi-au parcat maşinile pe trotuar. Poliţiştii, conform noilor modificări ale Codului Rutier, au obligaţia de a le aplica amenzi. Aştept să văd măsurile luate împotriva teroriştilor (ANAF-iştilor)

# Cineva date 16 February 2016 20:34 -1


Citeza pe anusca
Lăsând deoparte abuzul făcut de cei de la ANAF, am constatat că toţi şi-au parcat maşinile pe trotuar. Poliţiştii, conform noilor modificări ale Codului Rutier, au obligaţia de a le aplica amenzi. Aştept să văd măsurile luate împotriva teroriştilor (ANAF-iştilor)
ANAF a avut dreptul sa parcheze pe trotuar in acest caz fiindca era in misiune. Daca o institutie (salvare, politie, pompieri, anaf, garda de mediu, etc) se afla in misiune parcheaza oriunde. Doar nu crezi ca se apuca sa caute loc de parcare in timpul misiunii. Daca de un lucru atat de simplu nu ti-ai dat seama, cum sa-ti dai seama daca ce s-a intamplat mai departe e abuz sau nu? Pacat ca va aruncati repede cu opinii fara sa ganditi logic.

# unul din lumea cea mare date 17 February 2016 01:27 0

ptr CINEVA //BASIST AS ADAUGA EU!!!!!! ,,vaz ca te detesi ,,fugit.devenisi logic in parcari?,,ca vazusi,, ca la chestii caduce te lasesi pagubas

# Cineva date 17 February 2016 13:03 -1


Citeza pe unul din lumea cea mare
ptr CINEVA //BASIST AS ADAUGA EU!!!!!! ,,vaz ca te detesi ,,fugit.devenisi logic in parcari?,,ca vazusi,, ca la chestii caduce te lasesi pagubas
Din comentariile tale observ ca nu ai discernamant. Iti explic si de ce: mai sus ai spus "a vazusi,, ca la chestii caduce te lasesi pagubas" Raspunsul meu este: nu m-am lasat pagubas, pur si simplu abia acum am deschis calculatorul. Daca nu am raspuns la comentul tau in secunda 2 inseamna ca m-am lasat pagubas? Esti lipsit de discernamant.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.04.2024 – Procurorul care a invins DNA se vrea primar (Video)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva