8 October 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

“CAM DE ASTA SE DUCE LUMEA LA BOTA” - Un candidat la examenul de primire in avocatura ii desfiinteaza pe sefii UNBR-Florea: “Nu doresc sa va simtiti jigniti, dar in conditiile in care la un examen de asemenea anvergura nu sunteti capabili sa realizati 100 de grile corecte, neinterpretabile, avand codurile si toate cartile in fata, atunci singura solutie ar fi demisia... Nu va intereseaza decat banii pe care vin prostii sa ii plateasca... In conturile UNBR au intrat 890.000 euro” (Scrisoarea)

Scris de: Alex PUIU | pdf | print

19 September 2014 15:41
Vizualizari: 20651

Unul dintre candidatii la ultima sesiune a examenului de primire in profesia de avocat organizat de Uniunea Nationala a Barourilor din Romania condusa de Gheroghe Florea se arata extrem de indignat de modul in care s-a desfasurat examenul si in special de greselile strecurate in cele 100 de grile. Intr-o scrisoare deschisa, semnata “Un umil candidat si platitor de taxa pentru bunastarea mai-marilor UNBR” si adresata conducerii UNBR, Alexandrin Reznic (foto), caci despre el este vorba, cere nici mai mult nici mai putin decat demisia avocatului Dan Oancea, presedintele Comisiei nationale de examen, si chiar a sefului UNBR, Gheorghe Florea.


Tanarul Alexandrin Reznic, proaspat absolvent al Facultatii de Drept a Universitatii “Al. I. Cuza” din Iasi, critica “indolenta” si “incompetenta” membrilor Comisiei de examen, dar si “aroganta” supraveghetorilor: “Sper ca la un studiu deloc aprofundat sa descoperiti unde se pune cratima in 'asigurandu-l' sau 'determinandu-l'... Dati dovada de pura indolenta si nepasare, de bataie de joc la adresa candidatilor sau pur si simplu sunteti incompetenti... Noi am dat aproape 1 milion de euro pentru a ne fi aruncate foile cu subiecte pe jos, in praf, pentru a nu fi lasati la toaleta in timpul examenului, pentru a fi priviti ca niste infractori, pentru a fi tinta nesimtirii unor supraveghetori aroganti. Daca era o problema si nu v-au ajuns banii pentru ciorne, puteati sa ne anuntati si veneam noi cu ciornele de acasa”. In aceeasi scrisoare deschisa, Reznic acuza Uniunea condusa de Gheorghe Florea ca nu este interesata de altceva decat de “propriul interes” si de banii pe care “vin prostii sa ii plateasca drept taxa de examen” si incheie cu o explicatie: “Cam de asta se duce lumea la Bota”.

Prezentam integral scrisoarea deschisa adresata UNBR:

Scrisoare deschisa catre UNBR

(In atentia Presedintelui Comisiei nationale de examen, dl. av. dr. Dan Oancea, si a presedintelui UNBR, dl. av. Gheorghe Florea)

In primul rand eu nu intentionez sa va felicit pentru organizare si pentru implicare, intrucat am observat ca dumneavoastra va complimentati reciproc prin comunicate, astfel incat un asemenea demers din partea mea ar fi ineficace. Pe de alta parte vreau sa va multumesc pentru pragmatism si pentru proasta pregatire si competenta a membrilor din Comisia nationala de examen. Nu doresc sa va simtiti jigniti, dar in conditiile in care la un examen de asemenea anvergura nu sunteti capabili sa realizati 100 de grile corecte, neinterpretabile, avand codurile si toate cartile in fata, atunci singura solutie ar fi demisia. Avand si tematica in fata tot nu reusiti sa va incadrati in aceste limite, limite impuse de dumneavoastra, ca nu a venit nici un candidat de acasa cu tematica in buzunar. Poate reusiti sa ne explicati printr-un comunicat cum e posibil sa gresiti 4 grile (asa spuneti voi ca ar fi doar 4), in conditiile in care ati avut luni de zile sa pregatiti acest examen si sa le verificati de mii de ori. Dati dovada de pura indolenta si nepasare, de bataie de joc la adresa candidatilor sau pur si simplu sunteti incompetenti.
Singura voastra replica este deja previzibila: trebuia sa invatati mai mult! Le spuneti asta si celor care au aproape 80 de puncte si din cauza subiectelor prost intocmite au mai putin de 10 puncte/materie? Spuneti asta unor candidati care timp de cateva luni nu au iesit din case sau biblioteci? Dati dovada de ipocrizie pura, in care multi dintre voi ati intrat la cerere in barouri, direct in calitate de avocati definitivi sau ati fost direct inscrisi in barou dupa absolvirea facultatii. Sa veniti acum sa ne spu
neti noua, care am mestecat fiecare pagina din carti si tratate si ne-am ros coatele pe bancile facultatii, e dovada clara ca nu va intereseaza decat propriul interes si banii pe care vin prostii sa ii plateasca drept taxa de examen.
Daca tot am ajuns la taxa de examen, sa revedem cateva aspecte. In conturile UNBR au intrat 890.000 de euro din taxele de examen. Noi am dat aproape 1 milion de euro pentru a ne fi aruncate foile cu subiecte pe jos, in praf, pentru a nu fi lasati la toaleta in timpul examenului, pentru a fi priviti ca niste infractori, pentru a fi tinta nesimtirii unor supraveghetori aroganti. Daca era o problema si nu v-au ajuns banii pentru ciorne, puteati sa ne anuntati si veneam noi cu ciornele de acasa.
Probabil ca pentru voi, mari maestri ai acestei tari, nu e obligatorie respectarea regulilor. Dar de ce noi am avut fix 4 ore pentru examen, iar dumneavoastra
nu reusiti sa respectati un termen simplu de 48 de ore de afisare a contestatiilor la barem? Pentru ca erau extrem de multe si citindu-le v-ati dat seama ca ati cam dat-o in bara si nu reusiti sa o scoateti la capat? Daca nu sunteti capabili sa faceti subiectele corecte de la inceput, incercati dupa contestatii sa le ANULATI, nu sa le modificati. Nu trebuie sa sufere unii candidati pentru ca voi sunteti incompetenti si nu sunteti in stare sa oferiti un cadru corect de organizare si desfasurare a unui examen.
In 4 ani de zile ati schimbat modalitatea de examinare de 4 ori. Sa mai repet cuvantul incompetenta sau s-a inteles deja? Ati hotarat sa plagiati modalitatea de examinare de la INM. Singura diferenta e ca acolo nu prea sunt admise greseli in elaborarea subiectelor si cine greseste, plateste. In UNBR unii sunt inamovibili. Daca tot ati copiat modalitatea cu minim 70 de grile de la INM, de ce ati mai pus pragul minim de 10 grile corecte/materie? Adica un judecator cu 75 de grile corecte la 3 materii si nici una corecta la cea de-a 4 e bun, dar un avocat cu 89 de grile corecte si 11 gresite la o materie nu e bun?
Prin actiunile intreprinse in ultimii ani ati reusit sa duceti in derizoriu aceasta profesie liberala, nobila si practicata de oameni de calitate superioara, precum Mihail Kogalniceanu, Take Ionescu, Dimitrie Alexandresco, Matei B. Cantacuzino, Toma Stelian, Barbu Stefanescu Delavrancea, Titu Maiorescu, Vasile Missir, D.G. Danielopol, Nicolae Titulescu, Duiliu Zamfirescu, Ion Vinea sau Ionel Teodoreanu. Din pacate niciodata nu veti ajunge la nivelul lor prin comportamentul dumneavoastra actual.
Trecand peste aceste chestiuni, problema majora in viziunea mea este cea gramaticala. Am vazut avocati anii trecuti razand cu gura pana la urechi de lucrarile candidatilor schilodind limba romana. Acum am impresia ca de la dumneavoastra au invatat (unii din dumneavoastra fiind si profesorii lor).
Sper ca la un studiu deloc aprofundat sa descoperiti unde se pune cratima in 'asigurandu-l' sau 'determinandu-l'. Asa cum am scris e posibil sa nu fi inteles domniile voastre, prin urmare voi reda modalitatea exact din cuprinsul enuntului: 'asigurand-ul' si 'determinand-ul'. Sa faci asemenea greseli la acest nivel mi se pare de prost gust si imi lasa un gust cu totul amar. La fel cu 'cererea titularului dreptului'.
Eu in calitate de candidat nu trebuie sa stau sa ma gandesc ce o fi vrut sa spuna ilustrul domn ce a redactat grilele, la fel cum nu trebuie sa ma gandesc daca autorul grilelor a pus o capcana sau a ramas blocat inainte de februarie 2014 (vezi favorizarea infractorului-favorizarea faptuitorului). Dar atat timp cat initial dai corecta o varianta si constati ulterior ca e greseala, iti torni cenusa in cap si o anulezi! Eu, la fel ca altii, pot da examen si la anul si peste doi ani sau peste trei ani. Problema e ca marea somitate din domeniu ce a elaborat grilele le va face si la anul si peste doi ani (probabil la fel de gresite), el nesuferind nicio sanctiune. Ma inclin in fata ta, maestre, oricine ai fi!
M-as fi adresat in final cu deosebita consideratie, dar nu meritati nici macar mila si compasiune pentru incompetenta dumneavoastra.

Un umil candidat si platitor de taxa pentru bunastarea mai-marilor UNBR.

P.S.: Cam de asta se duce lumea la Bota”.

Comentarii

# ulee11 date 19 September 2014 13:56 +52

100% adevarat. Concursul a fost o adevarata bataie de joc...incepand cu inscrierea si terminand cu redactarea subiectelor pt examen. Din pacate toate sunt la fel in tara asta...oriunde te-ai uita si oricat ai spera ca poti realiza ceva te lovesti de incompetenta, interese personale si dispret. Rusine UNBR/INPPA.

# Ultimul Charlot date 19 September 2014 15:36 +14

Oare Bujorean Dragos a citit acest articol? O fi de acord cu ce scrie aici? Daca mai este procuror nu se sesizeaza din oficiu? 

# inppa afacere date 19 September 2014 20:31 +10

Acest INPPA a fost de fapt creat mai mult pentru imaginea unora. Mai exact niște avocăței au dorit să își treacă în CV tot felul de funcții care să le dea prestigiu...nimic altceva. Iată și lista de ,,somități,, Consiliul de Conducere al INPPA • Av. dr. Gheorghe Florea – Baroul Bucureşti • Av. Călin Andrei Zamfirescu – Baroul Bucureşti • Av. Dan Oancea, Prof. univ. dr. la Facultatea de Drept a Universităţii din Bucureşti – Baroul Bucureşti • Av. Ionel Haşotti – Baroul Constanta • Av. Ana Diculescu-Şova – Baroul Bucureşti • Av. dr. Stanca Ioana Gidro – Baroul Cluj • Av. Ion Turculeanu, Prof. univ. dr. la Facultatea de Drept a Universităţii din Craiova – Baroul Dolj • Av. Costea Corin Dănescu – Baroul Bucureşti • Av. Mircea Petre Stănculescu – Baroul Bucureşti Conducerea executiva a INPPA: Av. Traian-Cornel Briciu, Conf. univ. dr. la Facultatea de Drept a Universităţii din Bucureşti - Director I.N.P.P.A.

# vax date 20 September 2014 09:29 +8

Niste nulitati de care nu a auzit nimeni in sistemul universitar. Un fel de second hand cate nu s-au remarcat prin lucrari stiintifice ci prin impunerea de biruri pentru a scurge bani de la prosti. Ce sa spun au infiintat inppa contra cost ca sa te invete ce? 

# claudiu date 3 July 2016 14:32 0

Cum nu a auzit nimeni in sistemul Univ de ei? Oancea e prof univ de drept roman la Univ Buc, deci cea mai buna din tara si dupa cartile lui am invatat. Probabil ca avocat e cam nul, dar ca prof e cunoscut. A propos, cam ce procese are el ca nu am auzit pe nimeni sa-l ia?

# totusi, daca pe astia-i avem .... vreti si pe cumatrul bota? date 20 September 2014 21:19 0

Apropos de astia ilegalistii : oare au si ei asigurare malpraxis ?  8)

# Catalin Racaceanu date 20 September 2014 17:48 +3

Una tare pe ''Juridice''...UNBR Florea modifica baremul de la examenul de primire in avocatura in urma contestatiilor. Noaptea mintii, liber la ''contestatii''

# bravo date 19 September 2014 13:59 +38

Bravo tinere Alexandrin. Revolutie sa fie sa scapam de mafie. Daca noi avocatii nu avem curaj, macar cei care vor sa ajunga avocati sa ia atitudine

# Razvan date 19 September 2014 14:28 +7

Pai de ce nu aveti mah curaj ?! Poate pt ca nu sunteti bazati pe voi ? Ce poate mah sa va faca poulifricii aia care isi fac operatii estetice si tratamente pe banii vostrii ? Nu stiu cat curaj aveti dar, cu siguranta, fraieri sunteti (pt ce votati-florea/iordachescu deex, pt ce spuneti-ca nu aveti curaj, si mai ales pt ce NU spuneti sau ce NU faceti)! Asa ca "bravo", las-o jos si mai bine du-te si cereti drepturile, mergi la vot cand va sunt alesi "conducatorii"....si ori de cate ori nu  va convine ceva luati borcanul cu vaselina amestecata cu nisip si stiti ce aveti de facut cu curu'lu florea sau a redusului mintal iordachescu chef de baro ;)....Ar fi prea frumos, nu ?!

# dan deac date 19 September 2014 14:03 +10

foarte bine stimate Domn Reznic venitii cu totii

# barourile libere date 19 September 2014 14:34 +21

Vedeti unde duce lasitatea romanilor ?! Daca majoritatea licentiatilor in drept s-ar inscrie in UNBR-Bota, am scapa definitiv de monopolul unei caste mafiote(Florea), care a confiscat profesia de avocat, "cancerizand-o" ! Din pacate, majoritatea studentilor romani sunt fix ca poporul din care fac parte. Daca in tarile occidentale ar fi existat, in lumea avocaturii, o situatie similara cu cea de la noi, fiti siguri ca studentii de acolo s-ar fi solidarizat, de la inceput, cu unul ca Bota si nu s-ar fi lasat pana cand ar fi obtinut reformarea profesiei.

# analogialegis date 19 September 2014 16:13 +11

Mare dreptate ai grait ,,barourile libere''! sa dea Domnul sa fie libere incepand cu anul viitor! Mai asteptam putin, lovitura va fi devastatoare!

# carmen popescu date 19 September 2014 16:18 0

Venitii??? hihihi Cred ca tu ai elaborat subiectele

# carmen popescu date 19 September 2014 16:19 0


Citeza pe dan deac
foarte bine stimate Domn Reznic venitii cu totii
venitii???? hihi Tu ai elaborat subiectele ,tu si cei care te-au votat Rusine!!

# Avocat date 19 September 2014 14:05 +1


Citeza pe dan deac
foarte bine stimate Domn Reznic venitii cu totii
"Venitii" ma cu totii la Baroul Bota! :))

# visu date 19 September 2014 14:27 +1

De te dai asa de principial, ce-ai cautat la o structura inexistenta de jure? Vino pe baricade si lupta contra nedreptatiii!

# da deac date 19 September 2014 14:29 -4

stii mai razvane poate pe timpul ala nu erau prezervative si nici sterilete,in schimb se putea face vasectomie

# Av date 19 September 2014 14:37 -29

Mai bine sa se duca la bota, noi nu avem nevoie de astfel de indivizi in profesie..

# NiKi date 19 September 2014 14:44 +20

Intr-adevar, voi nu aveti nevoie de oameni care au demnitate, ci aveti nevoie de lasi, de spagari si de mafioti...

# Nicolae Titulescu date 19 September 2014 15:57 -9

Stimabil avocatel, unul din cei foarte multi, banuiesc ca sunteti fie somer, fie sclav pe plantatie in una din marile noastre societati de avocatura, altfel…cum va permite programul sa va aventurati in comentarii? Fie sunteti managing partner pe la NNDKP? Normal ca un va deranjeaza modul de sustinere a examenului, sunteti pregatiti deja pt viitoarea minunata cariera de trepadus! 

# carmen popescu date 19 September 2014 16:23 -2


Citeza pe Av
Mai bine sa se duca la bota, noi nu avem nevoie de astfel de indivizi in profesie..
Voi nu AVETI NEVOIE DE NIMENI MAI AVOCAT DE DOI BANI INTRAT PE MILOAGA Voi vreti sa va impartiti ciolanul osul care nu prea mai are carnita .Ori sunteti avocati analfabeti ori bosorogi dar vreti sa mai ciuguliti putin Rusine! Este loc ptr toti care sunt BUNI nu ceicare nu stiu ce este o exceptie de netimbrare

# avocat Bucuresti date 19 September 2014 15:09 -30

daca intra in avocatura la Florea,zicea  limbricul asta ceva?De ce nu a mers de la inceout la baroul de crasma a lui ******lica festitul daca stia cum se dau examenele la UNBR Florea?.Intr=adevar.mai bine il ia bot ala el ca acolo incompetenta este la locul ei/Mai Alexandrine,esti un nimeni in drum ,un las si un om fara caracter.Du-te la,bota.Acolo dai 2000 de lei donatie(?) dai o p[arodie de examen si te faci somer cu hartie de avocat.

# avocat UNBR-Bota date 19 September 2014 15:40 +17

Spagarule flocist, tu vorbesti de incompetenta ? Ba, tu chiar n-ai pic de rusine ? V-ati facut de rahat, demonstrand ca sunteti agramati, scriind in subiectele de "examen", "asigurand-ul si deteminand-ul"...Ne produceti greata !

# carmen popescu date 19 September 2014 16:27 +9


Citeza pe avocat Bucuresti
daca intra in avocatura la Florea,zicea  limbricul asta ceva?De ce nu a mers de la inceout la baroul de crasma a lui ******lica festitul daca stia cum se dau examenele la UNBR Florea?.Intr=adevar.mai bine il ia bot ala el ca acolo incompetenta este la locul ei/Mai Alexandrine,esti un nimeni in drum ,un las si un om fara caracter.Du-te la,bota.Acolo dai 2000 de lei donatie(?) dai o p[arodie de examen si te faci somer cu hartie de avocat.
CE VOCABULAR ARE UN BATRAN AVOCAT DE LA TRADITIONALI.ASTIA NE APARA OAMENI BUNI , ANALFABETII ASTIA PROSTII ASTIA CARE DACA II PUI SA FAC ACUM GRILELE NU SUNT IN STARE SA FACA 5 DAR 100 !RUSINE BAI COCOLARULE NESIMTITULE ! NU ITI AJUNG OASELE? VENIM DIN URMA JEG CE ESTI LEPRA ORDINARA

# Bystander date 19 September 2014 20:48 +2

Privesc de pe margine si ma cutremur...cum puteti numi pe altii analfabeti atunci cand tocmai dvs. comiteti erori impardonabile: "[...] analfabetii astia prostii astia care daca ii pui[...]". Ati vazut greseala? Nu, nu e vorba de lipsa semnelor de punctuatie, e ceva mai subtil...tot nu v-ati prins? Nu-i nimic, va ajut..."[...]prostii astia PE care daca ii pui [...]". Nu sunt avocat, sunt un umil inginer, care a studiat limba si literatura romana atat cat cuprinde programa profilului real. Mi-e greu sa cred ca o persoana care se exprima astfel a luat un bacalaureat pe bune, daramite sa mai fie un profesionist in tagma avocatilor. Rusine natie !

# carmen popescu date 21 September 2014 00:35 0

Privesc de pe margine si ma cutremur.cum puteti numi pe altii analfabeti atunci cand tocmai dvs. comiteti erori impardonabile: analfabetii astia prostii astia care daca ii pui[...]". Ati vazut greseala? Nu, nu e vorba de lipsa semnelor de punctuatie, e ceva mai subtil...tot nu v-ati prins? Nu-i nimic, va ajut..."[...]prostii astia PE care daca ii pui [. Nu sunt avocat, sunt un umil inginer, care a studiat limba si literatura romana atat cat cuprinde programa profilului real. Mi-e greu sa cred ca o persoana care se exprima astfel a luat un bacalaureat pe bune  Stimabile domn, din pacate atunci cand scrii un comentariu nu il poti nici reciti nici modifica nici indrepta erorile . Pe langa BAC luat pe bune in 1988 am ani multi de facultate .Cred ca ar trebui sa te ocupi de ingineria dumitale si sa nu te mai bagi '' ca musca in lapte'' Da! Sunt avocati analafabeti de la traditionali fatuce intrate pe.... Cine esti tu sa judeci cand nu esti in masura UMILE INGINER? STAI IN CUSCA TA 

# avi-aru date 20 September 2015 23:30 0

Luju, te rog, te-am mai rugat....baneaza-l pe acest individ certat cu el insusi, nu-l mai lasa sa posteze abjectiile pe care le are in tartacuta.

# Mada date 19 September 2014 15:15 +19

Felicitări Răzvane. Te susțin și ai perfectă dreptate. Am simțit și eu acum și anul trecut umilința celor de la UNBR. Rușine lor că au făcut de râs profesia de avocat. Simt un gust amar și un dispreț față de această profesie. Aici e loc numai pentru corupți, cei care nu cunosc bine limba română și care au tupeu. Noi trebuie să ne orientăm spre ceva demn de cultura noastră și să lăsăm "băieții deștepți" în față să își împartă butoiul cu miere. Le urez să mănânce cât mai multă miere până cănd nu vor mai putea. Măcar m-am lămurit și am ajuns la vorbele altora care au mai trecut prin așa ceva. Oamenii culți nu au ce căuta printre aceste scursuri numite avocați cu robă. Cei care au intrat cinstit în această profesie să nu ia în considerare aceste vorbe ci doar ăia care se simt cu musca pe căciulă. Se știu ei care sunt și pe unii îi știu și eu.  

# UNULE UNULE,?? date 19 September 2014 15:40 +10

:P :P Unule te aprinzi repede in spatele calc. dar ai curajul cu nume prenume si spune  ,si apoi  :zzz :lol:. .Candidatul REZNIC a spus adevarul si doar adevarul.De unde stii TU ca nu a luat examenul? Nu spuneti voi ca totul este securizat mai avocatilor ???? S-au afisat cumva rezultatele si noi nu stim? stii doar tu... BRAVO domnule candidat bravo..Romania are nevoie de tineret cu Cohoness.. nu rapandule . Crapa ferea in voi ca va arata prostia , lipsa de profesionalism , incompetenta juridica ...

# strasneta date 19 September 2014 15:54 -1

 Şapăi?

# Dr.Vasile Botomei Presedinte www.unbr.info date 19 September 2014 16:13 +2

UNBR-Dr.Av.Vasile Botomei informeaza candidatii respinsi la examenul de admitere in UNBR-Florea,cu medii de minim 5.00,ca sunt primiti fara taxe de examinare in Uniunea Nationala a Barourilor din Romania-UNBR,inregistrata ca persoana juridica in aplicatia Legii 51/1995,republicata, cu CIF 29497286,publicata pe www.unbr.info.Sewdiul este publicat pe www.avocatul-poporului.ro, la Cabinet Presedinte Dr.Av.Botomei Vasile, din Bacau,str.Oituz,33. Aceasta noua UNBR este atestata de Ministerul Educatiei Nationale din Romania prin Atestat nr.66035/17-04-2014. Este a III-a UNBR din Romania.www.unbr.info Transmit salutati tuturor care citesc,comenteaza  si respecta regulile in comunicare. Referitor la comentariile negative despre celelalte UNBR-uri,exprim opinia ca sistemul democratic impune respect reciproc.   Mobil: 0744191717. Cu respect,Dr.Av.Botomei Vasile.

# saracu lobotomiei date 19 September 2014 16:42 +1

saracu botomel rudotel, pe el il asteapta catusele si inca se crede avocat si presedinte- inselaciuni, fals, 281, 60 alin 6, ultraj, evaziune fiscala, delapidare...Valeu!!!! 17 ani de sbarna!!!

# BOTA DA MITA JUDECATORILOR date 19 September 2014 16:13 -1

Cea mai buna dovada este ca azi, 19.09.2014, judecatorii Panait Iulian si Manea Iulia de la T.B. au cerut politistilor s-o scoata afara din sala de judecata pe reprezentanta UNBR, d-na av. Neagu Rodica, desi instanta de fond i-a recunoscut calitatea.Acestea s-au intamplat in cauza cu nr.26088/301/2012. Aratam ca la termenul anterior din 20.06.2014, adica pana sa se prezinte Bota personal in proces, cei doi judecatori nu au contestat calitatea d-nei Neagu. Pt. relatii tel.0770916165.

# dodu date 19 September 2014 16:37 -9

Si eu am auzit ca Bota e ofiter acoperit! Feriti-va de el!!!

# @NICOLAE TITULESCU date 19 September 2014 16:17 -3

:eek:,, in una din marile noastre societati de avocatura, ", MAESTRE las-o moarta  1 zau ,,Marile" . Mai taie dale draku!!!! :D :lol: !

# ADEVARAT date 19 September 2014 16:34 +4

@BOTA DA MITA JUDECATORILOR-.... Conform legii 51/1995 reactualizata , Bota se pare ca respecta prevederile art. 2, N>R> apare ca fiind exclusa !!?????? ..Care este problema?...La Florea nu se respecta acest lucru ,sub motivarea ,,interesul clientului" si raspunderea decanilor, care de fapt nu este!!!!     BRAVO BOTA !! ARDEI!!!!!

# Corect se scrie "ARDE-I " date 19 September 2014 16:41 -1

Cei care-l sustineti pe Bota, macar invatati sa scrieti !

# avocat UNBR-Bota date 19 September 2014 17:14 +1

Ce sa mai zicem de "profesorii flocisti", care, elaborand subiectele simulacrului de examen, au scris "asigurand-ul si determinand-ul" !!

# avocatel date 19 September 2014 20:39 +1

nu mai fraierilor,omul a sris corect ARDEI.Adica Bota=ardei.

# mara date 19 September 2014 17:20 +8

Pe langa cele din scrisoarea care face obiectul articolului, as vrea sa mai adaug ceva.In ziua examenului 2000 de persoane erau tinute la intrarea facultatii de drept Bucuresti. Era ora 8:15 si inca nu se intra, desi era obligatoriu pt candidati sa fie de la ora 8 in sali.La 8:17 s-a dat drumul in cladire si au anuntat obligatoriu sa fie lasate lucrurile la garderoba. La garderoba coada imeeeensa de 2000 de persoane si examenul trebuia sa inceapa la 9 ( fiind deja 8:30).La ora 8:50 se renunta la obligativitatea de a lasa lucrurile la garderoba si, ca pe niste oi, trimite candidatii spre sali (care nu stiuau unde sunt, si nimeni nu era in stare sa le indice corect). La sali, un domn tipa ca nu lasa pe nimeni cu lucrurile in sala. Ca atare, toti candidatii s-au dus inapoi la garderoba. La garderoba au trimis candidatii in sali pe considerentul "am zis eu". La sali tot asa "am zis eu si e mai important!". Uite asa frecus inainte de examen.Bun, se renunta la garderoba, intram in sali.

# mara date 19 September 2014 17:29 +9

Dupa nervii cu graderoba si 5 drmuri sala-garderoba, intram in sali. In sali anunta ca NU E VOIE CU APA si ca NU SE DA APA! Imaginati-va niste oameni insetati si deja enervati! Se dau subiectele si la aprox o ora dupa, un domn anunta ca o intrebare la o grila e incompleta :))) (pe langa muuuulte incorecte, as adauga eu). Pixurile nu scriau corespunzator, bancile pe care sa scrii erau de vreo 10 cm maxim si muuulte foi schimbate pt ca pixurile aveau o pasta care nu se usca si se murdarea foarte usor foaia. Medic lipsa in cladire, daca aveai ghinion sa te simti rau! Si supraveghetori care spuneau " aducem apa doar la sembe evidente de rau fizic". Mai sunt multe de zis, dar le voi concrwtiza si eu ibtr-o scrisoare catre INPPA si Baroul Bucuresti.

# @Corect se scrie "ARDE-I " ??? date 19 September 2014 17:31 -3

sa MORI TU ,GATA ASTA ERA PROBLEMA CRATIMA? VA LEGATI DE KA K..URI.....SE SCRIE F...U...EI BOTA!!! E BINE DLE...AVOKKAT?

# curaj mara date 19 September 2014 17:38 0

vai Mara ai grije te rog frumos, deranjezi pupillele dlor. avocati ai tastat w care este langa E si b care este langa N si pot sa te arda la corectura ...AI MARE GRIJE FATO!!!! ;-) :D

# nedumeritu date 19 September 2014 17:40 +12

Vai ce de fraierii.Sa mearga aproape 5000 de absolventi de drept sa fie batjocoriti in halul asta dupa ce au platit cate 800 de lei taxa de examinare .Astia vor sa fie  avocati???cUM o sa apere acesti oameni interesele altora daca pe ale lor nu si le pot sustine fiind bataia de joc a unor excroci fara scrupule si fara pic de rusine.Domnilor absolventi trebuia sa le bagati chestionarele care vi le-au aruncat pe jos pe gat la nesimtitii de florea,briciu oancea et&.Acuma mergeti cuminti acasa si mai incercati la anul ca cine  stie cum o sa fiti tratati atunci .S-ar putea sa primiti chiar o bataie sau sa va tina in picioaare 5 ore ca sa -i revolvati grilele inepte si prolixe a lui briciu.

# mara date 19 September 2014 17:42 +4

Sunt greseli de editare! Imi asum orice critica pentru ele! Nu va faceti griji, scriu mult mai corect decat puteti voi sa vorbiti! Am dorit sa expun neregulile cat se poate de complet, asta a iesit! Cine vrea sa citeasca e invitatul meu!

# Ionela date 19 September 2014 17:52 +10

Sustin si confirm cele spuse de dl. Alexandrin Reznic. Am fost acolo si am sustinut acelasi examen infect, lipsit de rationament logic si plin de greseli. Noi daca am gresit o grila nu suntem admisi pentru ca nu aveam peste 10 intrebari / materie dar in cazul dansilor faptul ca au peste 10 intrebari gresite si contestate cu argumente de catre candidati nu este nicio problema. Ne arunca praf in ochi 4 grile ”corectate/completate” ca luminatii din conducerea UNBR si acei avocati cu peste 10 ani vechime profesori universitari nu sunt la zi cu modificarile legislative si cu exprimarea gramaticala. Asemenea incompetenti ne evalueaza pe noi si au tupeul sa ne spuna ” mai veniti lanul viitor  si invatati mai mult” .

# mara date 19 September 2014 17:53 +7

Da, vom mai incerca! Ceea ce se doreste acum, este sa evitam o astfel de organizare in viitor. Vrem sa ne trateze corect, cu respectul cuvenit unor candidati, si in conditii umane! Daca nu se face nimic acum, la anul vor face la fel sau poate mai rau!

# goe date 19 September 2014 18:07 +8

Mare naivitate sa trimita scrisori la Florea si la baroul Bucuresti.Sant  inocenti acesti copii.Nu realizeaza ca ei au supervizat aceasta bataie de joc.Sa dai astfel de subiecte unora care vor sa intre in profesie ca stagiari este prea mult.Sant foarte grele si multe sant gresite.Daca ar da acest text la avocatii cu 10  ani vechime mai mult de 70% nu ar face 70 de puncte.Nehalitii astia care conduc UNBR le limiteaza accesul in profesie tinerilor absolventi .Se comporta ca si cum ar fi pe propria mosie.Sa-i sature Dumnezeu.

# Cineva date 19 September 2014 18:55 +6

1.Se mai aude ceva de protest? Le mai cerem demisiile in strada? Sau inchidem ochii la umilinta asta si speram ca o sa le fie mila la anu',  cand de fapt isi vor bate iar joc de noi? 2.S-a intrebat cineva de ce in fiecare an numarul de candidati tinde  sa creasca? 

# Gepetto date 19 September 2014 19:03 +10

Sunt curios ce punctaj a luat fiul lui Oanca, cel cu fata ce inspira altceva decat inteligenta. Feciorasul imbuibat care isi parcheaza masina langa locul rectorului, in curtea facultatii! Sunt curios prin ce restaurante sarbatoreste acum Briciu, acest dandy cu succese culminante inexplicabile. Prin ce insule mai merge, pe ce autostrazi isi tureaza limuzinele! Foarte-foarte curios!

# Mario date 21 September 2014 17:42 +1

Esti sigur ca a dat examen progenitura lui Oance??? Are un golf cu nr. TOX?? si permis de acces in geam de la MAI??? E un tampitel a intrat ultimul cu 6.3 la cu plata si a luat licenta cu 6.Nu cred ca a participat la acedt simulacru de examen...

# mihai date 19 September 2014 19:16 +5

Unde ii doare cel mai tare ? Mergem  cu toti la Unbr bota  !!!!!

# Obiectivul date 19 September 2014 19:27 -6

Du-te ma cu vaca, ai chef de Bota ia-l acasa si fa un bine oamenilor lui...

# Şipoş Reka date 19 September 2014 19:44 +6

In legatura cu examen, am fost foarte dezamagita, de la primul pas cand am intrat in facultatea in Brasov, am fost primiti, perchezitionati ca niste infractori ordinari, conditii inumane, pixuri folosite, apa dat cu portia (ca pe vremurile vechi)...iar grilele au fost formulate gresite, greu de interpretate. Nu cred ca dupa 5-6 luni de stat in biblioteca chiar am fi atat de tare pe langa subiect...mi se pare foarte interesant cum dupa contestatiile depuse in fiecare barem au gasit FIX 4 gresili (desi consider ca ar fi si mai multe daca ar fi fost verificati de niste oameni priceputi cu bun simt). Consider ca au batut joc de noi si de munca noastra efectiv! Intr-o tara normala, s-ar declara nul acest examen, si ar face grile noi, precise, strict din tematica!

# Avocat date 19 September 2014 20:25 -5

Du-te, flăcăule, la Bota şi lasă-ne în pace! Să vedem ce notă ai luat, dacă ai peste 5 mai treacă - meargă dacă ai sub 5 eşti de-a dreptul praf! Dacă ai fi luat peste 7 mai făceai circul şi balamacul ăsta? Sau ai luat peste 7 şi vrei să îţi începi cariera cu scandal, mergînd pe ideea că aşa te afirmi? Subiectele au fost mult mai uşoare ca la INM, se va vedea la notare. 

# @avi avocatel pt admisnistratorul site-ului date 19 September 2014 20:44 0

bai magarule de avi nu te potolesti? ai scris ca esti avocat de bucuresti, acum avocat, o gramada de comentarii cu pisu lui bota? du-te ma dobitocule de pe acest site, scirbosul naibii.  domnilor administratori ai  site-ului  nu puteti face nimic sa opriti un bolnav psihopat sa nu mai murdareasca site-ul cu scirboseniile emise de  mintea bolnava a unui nebun fanatic flocist?

# avocatel date 19 September 2014 21:34 -1

ce-i ******lica,re-ai enervat?Vezi ca logica ta lasa de dorit.Mai incearca ,poate peste 10 ani reusesti sa afli cine suntem noi.Si poate,tot peste 10 ani,vei ajunge sa intelegi sa barurile nu sunt identice cu barourile.

# avi date 19 September 2014 21:44 +1

Bai avocatel vrei o bautura calda? Suntem vreo 5000 de binevoitori care te putem servi cu ceea ce doresti. Pisorcel vrea baiatu? Casca gura magarule!!

# avocatel date 19 September 2014 22:22 -1

ce-i ******lica ,iar te-ai enervat?Vezi ca enervarea dauneaza grav sanatatii.Stii tu ce simboliza magarul in cultura harmonitilor ?Mai bine ingrijeste-ti sanatatea capilara ca in privinta celei mentale nu mai poti face nimic.

# avi WC agramaticus date 19 September 2014 21:55 0

,re-ai enervat? sa barurile... hahaha!

# ptr avocat date 19 September 2014 20:45 0


Citeza pe Avocat
Du-te, flăcăule, la Bota şi lasă-ne în pace! Să vedem ce notă ai luat, dacă ai peste 5 mai treacă - meargă dacă ai sub 5 eşti de-a dreptul praf! Dacă ai fi luat peste 7 mai făceai circul şi balamacul ăsta? Sau ai luat peste 7 şi vrei să îţi începi cariera cu scandal, mergînd pe ideea că aşa te afirmi? Subiectele au fost mult mai uşoare ca la INM, se va vedea la notare. 
PAI E NORMAL CA LA INM SA FIE MAI GREU MAI GAGAUTA CA TE PLATESTE STATUL .AVOCATUL DACA ESTE BUN ARE CLIENTI DACA NU MERGE CU TRANVAIUL CA TINE SI MANANCA COVRICI IN PLASA

# stan patitul date 19 September 2014 20:38 +6

uite asa o sa invatati toti pe pielea voastra ca la baroul neinfiintat nu sunteti co9nsiderati oameni ci niste sclavi care trebuie sa cotizeze. este ca in directiva data de NKVD  sa nu intre decat cei cu intelect scazut dar cu potential financiar. Pai unde s-a mai pomenit sa platesti 8 MILIOANE lei vechi un rahat de examen? In care profesie  se accede dupa ce platesti taxa? Se stie ca dupa ce intra baietii speciali acestia platesc o alta taxa , inainte era de vreo  100 de milioane lei vechi, dar de cind bota a indraznit sa-i supere, taxa a scazut la 30 milioane lei vechi. Culmea este ca absolventii facultatilor de stat nu prea au sanse de intrare, majoritatea celor care intra sunt de la spiru haret, danubius si alte sorbonele de rominica. Cum va explicati asta? Un alt aspect, de regula sunt admisi cam  maxim 5% la examen, grosul urmeaza sa fie admis dupa contestatii. Dupa asa-zisele contestatii probele sunt arse, efectiv tezele se distrug. Stiati asta?

# Ilie date 19 September 2014 20:50 0

Cum va explicati asta? Un alt aspect, de regula sunt admisi cam  maxim 5% la examen, grosul urmeaza sa fie admis dupa contestatii. Dupa asa-zisele contestatii probele sunt arse, efectiv tezele se distrug. Asa este Este o stagiara Ana maria udriste care a intrat anul trecut dupa contestatii si acum rade de amaratii care au dat examen si au picat Oare firma de avocatura Popovici si Nitu stie ce face fata pe net in timpul orelor de program ? Dupa contestatii intra pilele asta e adevarul Rusine 

# Cineva date 19 September 2014 21:54 +1

Ai uitat sa precizezi ca don-soarei i s-au marit notele la unele materii si cu 4 (PATRU)  puncte dupa contestatie,  cand se corectează  dupa nume. 

# Vyvy date 19 September 2014 20:51 +1

Cat impozit platesc ei din aceasta suma, in calitate de persoana juridica, catre stat ? Fac sau nu evaziune fiscala ?

# Gasca date 19 September 2014 20:55 +1

Intele foarte buine, ei impart banii numai intre dansi, somitatile. Chiar si din bugetul de pensii.

# nelson date 19 September 2014 21:28 -2

ce-i cu Gasca?E oare gasca de pe Academiei cum va zice un exaltat pe aici,pe net?Cred ca asta-i gasca.mai ales cum vad gramatica voastra.Agramatilor!

# cum va explicati? date 19 September 2014 21:29 +4

Ca in sistem alaturi de absolventii de sorbonici sunt primite gunoaiele justitiei? Tot felul de judecatori si procurori dati afara pentru grave probleme cu legea, politicieni analfabeti cu diplome luate de la second -hand isi gasesc locul fara nici un fel de examen la baroul neinfiintat. Asta e romania, unde sfertodoctul este imparat si i se pare ca este destept. Uitati-va la cel care se semnraza avocat de bucuresti alias avi. Ati vazut genul de persoana care este bolnava  psihic. Puteti sa credeti ca asemenea oameni au loc sa profeseze in timp ce  oamenii cu facultati serioase stau in somaj? De ce puneti pumnul in gura lui Bota? De ce avem un ministru al justitiei care face acorduri cu mafia avocaturii? De ce ? 

# avi avi date 19 September 2014 21:47 0

am stat pe margini dar vad ca fara mine incepeti sa v-o luati in cap.Mai Bota,de ce nu te potolesti baiatule?Nu iti dai seama ca vorbesti numai prostii?Oare de ce aia pe care ii hulesti,vin la noi si nu la baroul tau de crasma sateasca?Oare de ce se inghesuie absolventii la UNBR Florea iar la tine vin doar ciurucurile?Spune-ne mai cati dintre cei intrati la tine au venit,,din prima,,?Nici macar unul.De ce?peentru ca se stie ca la voi nu e respecta legea avocaturii si nu sunteti considerati avocati.Inca 10 ani poti face circ(numai pe luju ai sanse) dar nu vei obtine nimic.Doar daca noi vom schimba atitudinea fata de voi.Dar pana atunci mai este .Nu mult,dar mai dureaza.Asa ca,daca vrei sa apuci vremurile alea,ingrijedte-ti sanatatea.

# avi ingrijedte-ti sanatatea date 19 September 2014 21:53 0

avi, CW Victor Ctin cocosatu fara dinti, nu mai fa praf. nu te crede nimeni ca esti avocat, esti prea anlfabet! Te-a dat bota afara si te iei de el. Mars la Tulcea ca te prinde politia!

# oarecare date 19 September 2014 22:30 0

Avi avi ai stat pe margine??  Tu esti obisnuit sa stai numai la mijloc.. am inteles, stringeti hora mai flacai! Am zis flacai!!! :D

# avi avi date 20 September 2014 00:44 +5

Se apropie finalul pentru florea si gasca. Avi si gasca ati trait destul ca niste paraziti. Dispareti cioclilor si lasati oamenii cinstiti sa-si vada de treaba. Voi sa dati examene la bota si dupa aia o sa vedeti diferenta fata examenele pecuniare traditionale .

# tibi date 20 September 2014 01:54 +1

http://romaniafarajustitie.wordpress.com/tag/procurorul-gabriela-taras/ Pentru cei care vor sa afle mai multe despre mizeriile care se petrec la Parchetul de pe langa J2 si/sau despre incompetenta procuroarei Gabriela Taras. Pute ca la cloaca in acest parchet platit pe banii nostri!

# solutia contra spaga date 20 September 2014 09:26 +5

Daca doriti sa profesati lasati iluziile si fanteziile de la baroul lui florea. Va inscrieti la bota si fiind multi o sa reusiti sa doboriti casta lui florea. Si asa daca ati fi intrat la florea multi ati fi fost suspendati, birurile sunt foarte mari. Cu aceste biruri in provincie ati fi niste cersetori, nu ati avea bani nici sa va platiti creditul la telefon. Intre a fi un simplu sclav insultat pentru biruri la florea si a fi avocat la bota este diferenta mare. Ar trebui sa va ginditi serios si sa va alaturati celor 5000 de avocati din baroul legal infiintat de bota. Vedeti ca presa nu scrie minciuni, la bota va platiti doar darile la stat , pensia etc.

# chiriac anca date 20 September 2014 12:39 +5

Felicitari! Sustin aceasta scrisoare, si din pacate ma regasesc in exemplul pe care l-ai dat, si anume sa faci la 4 materii punctaj mare si sa nu reusesti 10 la oepa, in situatia mea! Mai mult decat atat, in urma contestatiilor am -2 puncte, deoarece grilele modificate in urma contestatiilor nu-mi vor mai fi punctate... e prima oara cand am participat la acest examen si este intru-totul Adevarat ce ai relatat in aceasta scrisoare. Nu exista grad de comparatie intre acest examen si cel de la INM. Am primit ciorne si apa pana si la cea de a 2 a proba... Iar taxa a fost jumatate din taxa de la barou. 

# Gabriela date 24 September 2014 21:47 +1

Daca ai ajuns la cea de-a doua proba, meriti felicitari. Cat despre restul, daca cei 4000 de fraieriti se vor mai certa mult pe facebook, vom fi si la anul in aceeasi situatie.

# Gabriela date 24 September 2014 22:11 +1

Daca ai ajuns la cea de-a doua proba, meriti felicitari. Cat despre restul, daca cei 4000 de fraieriti se vor mai certa mult pe facebook, vom fi si la anul in aceeasi situatie.

# justo date 20 September 2014 13:09 +1

Draga avi as vrea sa discutam. Eu m-am hotarat sa dau sfinta spaga sa intru avocat daca tu imi prezinti actele de infiintare. Ce spui incercam sa negociem? p.s. incearca sa ai un limbaj elevat macar ca un "fin  intelectual" de la salubritate. Stiu ca e "grele" pentru mintiuca ta !  :D :D :D

# avi nu e avocat! date 20 September 2014 13:39 +1

avi e CW Victor Ctin cocosatu chior si fara dinti! nu e avocat, a fost exclus de Bota!

# Obiectivul date 20 September 2014 17:13 0

:D :D :D da Bota de cand e avocat ?

# obi date 20 September 2014 17:31 0

din 2002

# Obiectivul date 20 September 2014 17:39 0

:D :D :D sa mori tu ca-i asa mai pompi...

# obi cur i osu date 20 September 2014 17:46 +1

Toata lumea stie - cand s-a infiintat Baroul Constitutional. Nu stie lumea cand s-au infiintat barourile desfiintate de Mihail Sdoveanu la pasopt!

# DOREL date 20 September 2014 20:43 -2

UNDE A DAT EXAMEN DE PRIMIRE IN PROFESIA DE AVOCAT BOTA, LA CARE UNBR. FAPTUL CA SI-A EMIS SINGUR O DECIZIE SEMNATA DE EL SI LA DECAN SI LA PRESEDINTE NU ECHIVALEAZA CU INTRAREA IN PROFESIE IN SENSUL LEGII NR. 51/1995 BOTA NU A FOST, NU ESTE SI NU VA FI NICIODATA AVOCAT, EL ESTE  DOAR UN LAUTAR ESCROC CONDAMNAT PENAL. 

# Bota exclude pe cine vrea de pe site-ul lu' mă-sa date 20 September 2014 18:17 -2

Dacă îndrăzneşti să nu-i respecţi dorinţele şi ordinele, Bota te exclude de pe situ-ul pe carte l-a moştenit de la mă-sa, excludere făcută în complicitate cu slugile lui, Ţone, Gârdu şi Apostol. Site-ul www.bota.ro nu este al U.N.B.R. - Bota ci al său personal. Hotărârile judecătoreşti ce nu-i sunt favorabile acestul condamnat definitiv nu sunt treute pe site. Av. Neagu Rodica, tel.0770916165.

# neagu agramaticus date 20 September 2014 18:59 0

Apreciem curajul si agramatismul d-nei profesor(avocat de unde?): ,,situ-ul,, ,,Bota ci al său,, ,,sunt treute,, ,,Av Neagu,, de unde av????

# neagu cretinicus date 20 September 2014 19:08 0

neago, unde l-ai cunoscut pe ,,colegul,, nimernicu, la Socola? Am auzit ca politistii de la tribunal te-au dus la sectie! Trebuia sa le arati actele de la Socola!

# Bota, certificatele medicale le eliberează doar medicii ! date 22 September 2014 16:03 0

Bota, dacă ai putea, ai elibera în locul medicilor certificate medicale pentru oricine este împotriva ta. Dacă poţi, fă dovada că eu şi Nimerincu avem fişe medicale la Socola. Mai bine spune oamenilor că ai pierdut şi apelul în faţa lui Nimerincu în dosarul 26088/301/2012 al Tribunalului Bucureşti. Vezi că supărarea ta poate duce la nebunie! Av. Neagu Rodica(tel.0770916165).

# UNBR 2004 date 20 September 2014 20:48 0

ADEVARATUL SITE AL UNBR 2004 ESTE WWW.unbr-legal.ro.

# inppa date 20 September 2014 14:21 +4

inppa este o afacere banoasa care aduce profituri uriase.In provincie sant situatii hilare cand avocati cu 12-15 ani vechime in profesie unii chiar avand doctorat platesc ,,ore de formare profesionala,,la aceasta structura parazita.La fel stagiarii sant pusi la plata pe perioada stagiaturii.Mai organizeaza tot felul de conferinte contra cost unde avocatii participa de voie de nevoie.Numai cu organizarea acestui asa -zis examen de admitere in profesie au incasat aproape 900.000 de euro.Da oare ce impozite platesc si cine controleaza modul in care cheltuie acesti bani.

# Alooooo DNA!!! Unde esti? date 20 September 2014 16:11 +3

Aloo DNA, unde esti? haideti la lucru

# Jeny date 20 September 2014 17:51 +1

In calitate de persoana juridica, UNBR traditional, cat impozit plateste catre stat din aceste sume incasate ? Asa freriesc oamenii creduli. Mai fac si misto de ei, ca-i lasa cu cartile pe masa. Doar sa fii prea prost sa crezi ca poti face ceva la examen cu manualele la dispozitie. In primul rand, nu ai timp sa rezolvi stfel chestionarul . Imaginati-va chestionarul la circulatie pentru obtinerea permisului. Timpul este bine masurat si rad de voi acesti impostori, daca asa stau lucrurile . Cine da spaga trece cu siguranta. Chestionarul se modifica dupa examen.

# pt Jeny date 20 September 2014 19:09 0

UNBR-flocea n-a dobandit niciodata personalitatea juridica ! Nu mai bate campii !

# Nyna si Romica date 20 September 2014 17:58 +2

Da, buna idee. Daca ne inscriem la Bota vom reusi impreuna. Asa vom face, chiar am vorbit serios despre asta si suntem mai multi. Vreau sa pot invata tainele meseriei si ale democratiei in barourile lui Bota. Daca nu erau in legalitate ar fi fost toti arestati ca Nastase.

# oarecare date 20 September 2014 18:26 -3

In barul lui Bota sunteti doar donatori, nici gand avocati... Va laudati degeaba cu teapa luata, nu sunteti nici macar umbra de avocati !

# justo date 20 September 2014 19:01 +4

Coane oarecare aparusi? Ce faci mai tolomacelul lui tata? Ia zi ai luat pensia lui babacu? Ma-ta ce mai face? Tot suparata ca te droghezi? Lasa nu-i nimic, prost sa fii si intreg la bibilica. Aia cu i treg la bibilica nu te lua dupa doctori, aia te-au pacalit ca sa nu te spimzuri! Cu avi mai vorbesti in somn? Iti mai imaginezi ca esti 3 in 1? Tu, avi si avortat traditional.  :D :D :D ai imbatrinit degeaba ba avi. Acusi sa vezi ce surpriza iti pregateste bota. O sa-ti dea o damingeana plina de ******lic traditional!!

# avi avi date 21 September 2014 10:06 0

mai justo,fecior festit ,fiul lui nea Pigus,pe lang ideile tale tampe,iti etalezi si agramatismul.Vezi mai tolomacule cum ai scris si apoi pune mana pe gramatica:ia zi,babacu,aia cu i treg,spimzuri,ai imbatrinit,Si tu mai vorbesti de altii?Mars la scoala primara mai ******lica traditionalul notoriu.

# avi CW Ctin coco satu fara dinti date 21 September 2014 10:54 0

avi CW Ctin coco satu fara dinti, chiar ca ,,iti etalezi si agramatismul,, ,,mai justo,, ,,pe lang ideile tale tampe,,!!!

# PENTRU ROMICA SI NYNA date 22 September 2014 18:39 0

DACA DORITI SA INTRATI IN ADEVARATUL UNBR INTRATI PE SITE-UL www.unbr-legal.ro UNDE AVETI TOATE INFORMATIILE. ADEVARATUL PRESEDINTE UNBR ESTE NIMERINCU VIOREL, BOTA NU MAI ESTE NICI AVOCAT SI NICIPRESEDINTE UNBR,ESTE UN CONDAMNAT IN TERMENUL DE INCERCARE SI UN ESCROC!

# avi cocosatu fara dinti date 20 September 2014 19:03 0

CW Ctine, hot judecatoresti spun altceva! De ce te prezinti la politie cu actele noastre? Nu scapi de sbarna!

# Junghiul date 20 September 2014 21:26 +4

Vrajeala, prosteala, ca din acest motiv se duc oamenii la Bota. La taraditionali spaga-i mare la intrare. Evaziunea este-n foare ca intr-o zi de srbatoare pe sadionul national de ziua lui Ponta. Vedem noi dupa alegeri cand justitia trebuie sa functioneze independent ca orice serviciu public intr-un stat de drept si nu mai presus de orice putere in stat, sau mai sus de Parlamentul Romaniei. Iohannis sa ne dea Dumnezeu ! Nu Ponta (poanta) si Basescu (boanta).

# Tusea date 20 September 2014 21:34 -2

Asa sa ne-a jute Dumnezeu ! Bota sa prospere,... sa faca avere, ... daca-i om destept si mare - ntelept. Un oarecare prostul, ne strica tot rostul ?.... Nu, nici vorba ! Doar sufla ca prostu-n ciorba ..... 

# Gogu date 20 September 2014 21:46 0

Si afirmau ca se imbogateste UNBR Constitutional din donatii.

# Maria date 20 September 2014 22:29 +3

Foarte frumoasa scrisoare si nu in ultimul rand, demna! trasatura aproape inexistenta in aceasta tara. Nimic de adaugat, poate simpla concluzie ca incoerenta structurii acestui examen este, ea in sine, dovada incompetentei! Azi hais, maine cea si tot asa! Pacat ca tinerii avocati nu participa la sedintele de alegeri si smecherii continua sa se voteze intre ei!

# Hristofor Mondialul date 20 September 2014 23:34 +2

Mai nou, reprezentanta magistratilor la televozor a hotarar ca justitia sa ramana tot asa de independenta ca pana acum, adica supra putere in stat, peste toate puteriule si peste parlament, sa-i porcaiasca pe toti sau sa-i investigeze prin inspectia lor din csm fara a fi blamati ei, magistratii, sub nicio forma. Si, sa fie sactionati daca se poate, numai de superiorii lor care-i apara in csm. Tot asa este bine, si mai vor sa fie sanctionati ca pana acum. Justitiabilul, este tot timpul vinovatul, el trebuie sa suporte rigirile legii, raspunzand in fata lor pentru toate pacatele. Bine ca au improprietarit pe unii magnati, dandu-le in stapanire localitati si caldiri strategice din marile oarse ex. Timisoara si nu numai. Predoiu, si el a contribuit la afacerile de imbogatire a magistratilor. De ce nu raspunde, ca tine avocatura traditionala sub custodia lor, a mafiotilor, evazionistilor si fugarilor din sistemul corupt sau pensionarilor din magistratura si politie ce-i tin la putre. Cum ?

# #CARMEN POPESCU PTR Bystander date 21 September 2014 00:44 +2

Stimabile UMIL INGINER BYSTANDER CARE IN milogenia si umilinta ta nu iti arati identitatea ( eu da!!!!) avand in vedere ca nu esti nici profesor de gramatica si nici vreun geniu in ale filozofiei ar trebui sa nu dai lectii altora! In alt aordin de idei umile inginer neavand studii de drept nici macar nu ar trebui sa raspunzi la acest topic !!! Dar dehh...ROMANII INTELIGENTI SUNT BUNI SI DESTEPTI LA TOATE ! Cert este faptul, inginer milog,  ca  pana acum cativa ani se intra in barou pe  baza de cerere ,fara nici un examen .Dar analfabetii , bosorogii nu mai pot lasa osul , deci se incranceneaza sa reactioneze.Din pacate ptr tine milog inginer sunt un jurist foarte bun, castig procese si castig si bani.In privinta faptului ca as fi analfabeta , ma faci sa rad! Asa cum ma face sa rad umilinta si milogenia unui inginer frustrat ! TACI MAI BINE SI DU-TE  REPEDE ACASA !  nu de alta dar s-ar putea sa te bata nevasta.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

# bota gunoiul date 21 September 2014 10:40 +1

:lol:cit de ridico, ca un condamnat penal ca bota discuta despre avi in acest fel...de reamintit ca AVI  nu a fost condamant niciodata pentru exercitarea fara drept a profesieid e avocat,fals si uzuri de fals dar ******loca bota da..si tocmaid e catre vajnica justitie buzoiana...bota mergi la parilagele ca te cauta justitia sa te puna la munca corectionala pentru chelturilelile d ejudecata si amenziel nepatiate...apropo stiti cinti amariti paltesc la aceasdta ora cheltuieli d ejudecata pentru c aun impostor incult precum BOTA  si=a permis sa depuna plingeri abuzive contra solutiilor procurorilor...puneti-l pe BOTA  saup pe handicapatul TONE LA une xamen...de loca minica...si veti avea surprize...bota pregateste-,i o surpriza mori si lasa-me dracu in pace...semant avi :sigh: br ealul

# bota gfunoiul date 21 September 2014 10:42 -3

:lol:am scris de pe tel mobil sid e aceea exist aunele greseli de dactilografie,el fiind iphone 4.dar pentru bota aceste greseli gramaticale sint enorme,ca si experienta elor care dintr-un tigan borit evadat din temnita hunedoreana au cosntatat ca la pi;pilau(chisinau) bota ar fia vocat...

# justo,doamne ce prost e avi date 21 September 2014 12:12 +1

"El este iphone 4". Cred ca faci sex cu "el" mai avi. Si apoi ce rost a avut sa scrii ca ai iphone 4? Ai vrut sa te lauzi cu vechitura asta? Cred ca ori esti prost ori esti coate goale. Daca imi amintesc bine te laudai ca ai un vw passat de parca erai proprietar de  rolls royce. Bai avi, las-o balta, du-te si te pisa ca esti sarac si prost.

# bota gunoiul date 21 September 2014 10:52 -2

:sigh:si zi asa gunoil turantor bota tuns in cap si batjocvorit de catre comparsii sai a ajuns si ofiter acoperit..poate la aramata salvarii unde leprele ca el ar putea avea o sansa,in favoarea eutanasierii sau cel putin sterilizarii...dari asazisi avocati botisti,,,,nu mai faceti botic linga bota..oferitii un butoi cu urinna ca se stie ca o adora si mai apoi dat-i examene si intrait in rinsdurile celorc are profeseaza demna avocsatura nu in cirdasie cu tiganul infesct,turantor si excroc bota...va compromioteti grav...

# avi CW Ctin coco satu agramat si fara dinti date 21 September 2014 10:58 0

avi CW Ctin coco satu agramat si fara dinti, daca nu inveti sa scrii mai bine las-o moarta!

# bota gunoiul date 21 September 2014 11:01 -2

:lol:ctin victor este o victima a turnatorului amator d e******lica bota...el a platit 2000 de ron ca sa afle de ala ceasta haimana ca mai trebuie sa dea o donatie..este adevarat ca si ctin victor are deficientele lui..dar nu poti compara o fmailie onesta din tulcea renuminta pentru pupuritanismul sotiei lui ctin victor cu tirfosenia intelectuala a gunoiului tigan botit  bota care poleaza de prea mult timp spatiul public...pentru asemenea haimanale tiganesti o singura solutie...,moartea...

# CAND TE PRIND ITI SCOT UNGHIILE CU PATENTUL, PE VIU date 21 September 2014 12:50 0

Imbecil idiot, cum iti permiti sa jinesti un om care a demonstrat si muncit pentru un scop nobil. MOARTE TIE IMBECIL COMUNIST FLOCIST

# mai bine scoate ti garagunii din cap date 21 September 2014 12:55 0

:lol:intradevar,a facut un mare bine avocaturii bota...pina la el nu existau divesti impostori autodenumiti avocait care inseala justitiabilii iar la momentul prezentarii in instanta inghit morcovul si sustin ca sint orice altceva decit avocati..daca vreu hai sa ne intilnim s aimi scoti unghiile pe viu cu patentul...dar mai tigane borit care te lauzi singurt ca tiganul ciu ciocanul..nici nu ma mir..daca iti smulgdin atitudine tupeul de cocalar si iti zdrobesc capul ala de vipera ca sa iti dispara si  u ultimele ramasite de neuroni neintoxicati cu ******loi?

# CW Victor Constantin cocosatu fara dinti date 21 September 2014 14:17 0

CW Victor Constantin cocosatu fara dinti, prins fara bilet si executat silit de RATB ! http://portal.just.ro/301/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=30100000000401814&id_inst=301

# hai sa mi-o sugi putin poate sa ma lingi si la dos date 21 September 2014 16:20 0

Dar daca dau din picioare la copii tai oleaca de slo.boz ce zici?

# dina date 21 September 2014 11:03 +1

Draga avi, sau cum te numesti CW Ctin coco satu agramat si fara dinti, daca nu scrii corect nu ai credibilitate! Nu legi 2 cuvinte, si bota iar rade de tine! As vrea sa ne intalnim sa te ajut sa inveti sa scrii, sa-ti pui dintii, sa-ti operezi cocoasa si sa scapi de obsesia Bota! Ce daca te-a dat afara din barou, gasim alte barouri!

# avi CW Ctin coco satu agramat si fara dinti date 21 September 2014 11:06 0

CW Ctin coco satu agramat si fara dinti, mi se pare mie sau ai cedat nervos? recunosti ca esti avi, esti analfabet, nu ai dinti si ai cocoasa??? hihihi!!!

# avi realul date 21 September 2014 11:14 0

:-) :lol:pai da eu nu mai am dinti ca mi-a consdumat calcul sugativa de secretara a luio bota si cu aloina apostol si cocoasa ca guru ******lica mi-a indicat ca mai bine umpli aplecat..este adevarat ca el umbla aplecat ca sa inghita donatiile amicilor sai dar totusi..un sfat ramine...

# ctin victor date 21 September 2014 11:09 0

:sigh:pai unde sa ne intilnim...la spring time unde vegetarianul cerceste mincare...la bulaul din orastie unde homisexualul fetita BOTA inghitea cozi d ematura cind nu era tuns in cap sau la BAROUL SATESC DIN ACADEMIEI  unde aceste haimanale uzurpa titul de avocat al unor persoane care au muncit intensiv ca sa ajunga in profesie...la patirlagele gunoiule..la golot vidanja impreuna cu tone si cu alina apostol...gunoaielor singurtuldecan adevarat este nemernicu d eiasi..parol...dar eu va propun totusi s ao votati pe ROMAN IULIANA  curajoasa avocata care la indemnul lui tone i-a mai provocat ungidilici intelectual lui bota...dar din pacate nu unul suficient sa aiba oirgasm pentru ca el il prefera pe cel anal...itic..da intelectualului,,,ca si la deva mai sint festiti...un festit indragostit de mecla unui gunoi cocota vopsita 

# avi cocostirbu date 21 September 2014 11:13 0

avi, am auzit ca te-a lasat sotia (care stii bine ca este prostituata)! Oare pentru cocoasa sau pentru lipsa acuta de ...dinti (LAP)?

# bota gunoil date 21 September 2014 11:16 0

:lolma parasit pentru ca este indragostita de ******lica bota..adevarat nu pa pot compara cu un tigan festit si impotent care a terminat-o nervos pe claudia galit d ecind ii tot cere doantii..vegetariene..in natura...:

# scribele dracu date 21 September 2014 11:18 0

mincamia-ti toata malahia care mi-a lasat-o ctin victor si sa dea dzeu sa sugeti toate pulile ce mi-au intrat in gaoaza..semnat o curva de pe centrua macinului.indragostitaq de festitul bota...abonatul la ****** urile publice din babadag

# SALVAREA LA AVI!!! date 21 September 2014 11:35 +1

Sa vina SALVAREA LA AVI!!! Balaceanca, Socola! e in criza cocosatu fara dinti!!!

# pai da date 21 September 2014 11:39 0

:lol:am creize ca gitanul isi permite sa defileze in slapi pe academiei in loc sa stea ascunz\ in buda si sa consume secretiile admiratorilor sdai--din 5000 de exccrocati nici unul nu ia masura logica..ucideti gindacul coprofag..ucideti gunoiul bota...la moarte cu gitanul

# unbr date 21 September 2014 15:44 0

Au afisat rezultatele ,,examenului de primire,,in profesie.I-AU trantit in masa pe bietii cotizanti.Au promovat ,,examenul,,doar noua 9 persoane.Printre ei se afla si procurorul BUJOREAN.Stie carte nenea .

# alex date 21 September 2014 16:11 +1

http://bota.ro/j-s-4-suntem-avocati-autorizati/

# Reznic A. date 21 September 2014 16:20 +2

Am  picat examenul de intrare in Avocatura . Imi cer scuze pentu articolul defaimator la adresa UNBR. Se pare ca nu sunt in stare , dar o sa mai incerc si la anul (si la multi ani ).

# puti a flocist borat de la o posta fraiere date 21 September 2014 16:22 0

Tiganii borati securisti turnatori lichidati in regim de urgenta. ASTIA AU DISTRUS ROMANIA!!!! ASTIA ACUZATI PENTRU GENOCID SI SUBMINAREA EONOMIEI NATIONALE, NU CEAUSESCU

# alina date 21 September 2014 16:32 0

Ce vreti mai clar ca nu este un examen cinstit ! Cum sa intre Bujorean ?!?

# RECOMPENSATUL!!! date 21 September 2014 16:43 0

Bujoreanu !!! :P :-* :lol: :D ,CEL mai CE!!! Felicitari Stupariu!! Metenele DOMNULE FLOREA !!!!!   Rusine!!! recompensa rusinoasa.. Adevarata fata a acestui examen!!!BRAVOOO ALEX. de voi tinerii avem nevoie!

# Karosy date 21 September 2014 17:39 0

Cat impozit ar fi trbuit sa plateasca catre stat rapaotandu-ne la acesta valoare, in calitate de persoana juridica UNBR traditional, plateste sau nu, impozite din aceste sume incasate fraudulos si ilicit ? Este sau nu evaziune fiscala ? Este sau nu imbogatire fara just temei ? Este sau nu deturnare de fonduri ? Este sau nu spalare de bani ?

# @Karsy date 21 September 2014 19:05 +1

Este cea mai mare evaziune, coroborata cu nedeclararea veniturilor de catre avocati, neinregistrarea (nu au serie,nr, inregistrare la barou in sensul ca av. X a ridicat carnetul care contine de la nr. la nr. ,un numar Y de contracte) conform lg. 51 ,in registrele de evidenta Cab. Av...Se merge pe contracte xerox ,listate de pe internet , decl..200 le este straina, chitantiere cumparate aiurea fara a fi tiunuta o evidenta a chit. emise. TOTUL ESTE PERMIS DACA SE PLATESC ,,COTELE"... SEFUL PAZESTE BOSTANARIA!!!!! SI LIPITORILE TAXA DE FAMIGLIA. \contraziceti cu documente , declaratii fiscale(200) ,si impozitul pe venit /profit.(100-101). 

# DOREL date 22 September 2014 13:33 0

DECIZIA TRIBUNALULUI BUCURESTI ,, RESPINGE APELURILE CA NEFONDATE,, ******LICA MOARE DE INIMA REA!!!!! LAS CA-I DAM O DAMIGEANA ( DE ****** MARCA CLAUDIA0 SI-O FELIE DE FRIPTURE DE HOIT!!! ASTA ASA CA SA-SI MAI ALINE SUFERINTA MINTALA!!!!

# @dorel date 22 September 2014 13:37 +1

asa-i ca iti este rusine sa te mai semnezi avi sau oarecare Do-re-le??

# Obiectivul date 22 September 2014 13:38 0

Mai pe larg daca se poate...despre ce dosar e vb ?

# chichi date 22 September 2014 14:22 0

http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=30100000000277814&id_inst=3 Este apelul depus fata de hot. JS 3, link : http://portal.just.ro/301/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=30100000000277814&id_inst=301 Cum s-ar zice, bota nu mai e presedinte ci Nimerincu.

# Obiectivul date 22 September 2014 14:53 +1

Pompi, care sau fost ''motivele'' apelului de-ai s.pto in halul asta ? Mare om , mare ''presedinte. Ce ti-a tras-o Nimerincu si-n culcare si-n sculare :P :P :P

# saracu nimernicu date 22 September 2014 15:06 0

saracu nimernicu, nu mai are ca sa bea! hahaha! E presedinte peste Neaga si avi coco stirbu!

# Nimerincu e preşedinte peste cel puţin 200 de avocaţi date 23 September 2014 08:00 0

Nimerincu este preşedinte peste cel puţin 200 de avocaţi care l-au ales în Congresul UNBR din 09.06.2012. Avocat

# trio analfabeticus date 23 September 2014 10:50 0

cei 200 de avocati ai betivanului Nimernicu sunt 2: avi CW Vict Ctin cocosatu fara dinti si debila Neagu (victima non stop)!

# recursul date 22 September 2014 15:18 -1

Groparii UNBR-Bota, in frunte cu infractorul Nimerincu, n-ati obtinut absolut nimic ! Mai vorbim dupa recurs ! Poate pana la urma va primeste flocea la stana lui, intrucat incercati sa subminati UNBR-Bota din interior. Nicio sansa !!!

# Groparul UNBR-Bota eşti chiar tu, Bota. date 22 September 2014 15:53 0

Bota, acum comentezi sub pseudonimul "recursul". Mai bine le-ai spune oamenilor adevărul că tu ţi-ai bătut joc de peste 200 de avocaţi care l-au ales la Congresul din 09.06.2014 ca preşedinte al UNBR-Bota pe Nimerincu Viorel. Iar victoriile acestuia vor continua. Nu ne lăsăm conduşi de un condamnat definitiv. Pentru cei care vor să cunoască, accesaţi site-ul Tribunalului Bucureşti - dosar nr. 26088/301/2012 şi acelaşi dosar la Judecătoria Sectorului 3 Bucureşti. Av. Neagu Rodica, tel.0770916165. Să nu uiţi, Bota, că examenul de primire în profesie l-am promovat la UNBR tradiţională. Nu tu mi-ai dat pâine ci învăţământul de unde am ieşit anticipat la pensie, la cererea mea, după 30 de ani cu CALIFICATIVE FOARTE BINE ÎN TOŢI ANII.

# CORECŢIE: CONGRESUL DIN 09.06.2012 date 22 September 2014 16:11 0

Congresul în care a fost ales preşedinte UNBR-Bota Nimerincu Viorel s-a ţinut în 09.06.2012 nu în 09.06.2014. Av. Neagu Rodica, tel.0770916165

# recursul date 22 September 2014 16:41 0

Doamna Neagu Rodica, nu sunt Bota si nici nu ma intereseaza conflictul dintre acesta si dvs. Eu nu vreau decat binele UNBR-Bota. Din pacate, constat ca, in loc sa fim uniti si sa luptam impotriva castei mafiote-Florea, Nimerincu, sustinut de dvs., provoaca disensiuni in cadrul uniunii noastre. Cu alte cuvinte, nu pot sa nu observ faptul ca, pentru Nimerincu, e mai importanta functia de presedinte al UNBR decat armonia care ar trebui sa existe intre membrii uniunii noastre. In loc sa ne canalizam energiile pentru eliberarea profesiei de avocat de monopolul malign al castei-Florea, ne razboim intre noi, spre deliciul lui Florea & comp...

# Aveţi curajul să staţi de vorbă ! date 23 September 2014 07:54 0

Oricine aţi fi, întrucât am postat numărul meu de telefon, mă puteţi suna să aflaţi cine provoacă "disensiuni" în UNBR-Bota. Deoarece postaţi comentariul sub pseudonimul "recursul" constat că nu aveţi curajul să staţi de vorbă şi să aflaţi adevărul. Asta în cazul în care nu e Bota cel care comentează. Av.Neagu Rodica

# DOREL date 22 September 2014 15:55 0

DA! DA! ******LICA A SFECLIT-O!!!!! NU MAI E PRESEDINTE!!!!!NIMERINCU E PRESEDINTE !!!!!!

# Trio analfabeticus unbr date 22 September 2014 17:02 0

Iar si-a batut Bota joc de voi, hahaha!!! http://www.unbr.eu/sites/unbr.eu/files/documente_articole/COMUNICAT%20UNBR.pdf

# @ DOREL date 22 September 2014 14:11 0

dorel mama , dezvolta un pic comentariile din 21.09.2014/orele ;;17.39si 19.05..sa ai inima buna, !!!! :-)

# AVI cocosatu fara dinti date 22 September 2014 16:23 0

Pai voi trei (analfabeti - Neagu, Nimernicu si CW Vict Ctin Cocosatu fara dinti ) aveti demult uniunea voastra! 

# Bota, nu te oftica! date 23 September 2014 07:47 0

Bota, nu mai fii supărat că ai pierdut apelul cu Nimerincu în dosarul 26088/301/2012 al T.B. ca s-ar putea să ajungi tu la Socola. ...că ai avut noroc după condamnarea ta de nu eşti încă la "mititica". Avocat

# DOREL date 22 September 2014 18:36 +1

NU VA INSCRIETI LA EXAMENELE LUI BOTA!!!!BOTA NU MAI ESTE PRESEDINTELE UNBR!!!!! ADEVARATUL SITE UNBR UNDE GASITI TOATE INFORMATIILE ESTE www.unbr-legal.ro.

# sarac neagu date 23 September 2014 10:07 0

nimernicu si cu neaga vor conduce UNBR cand vor zbura puii de broasca!!!

# DOREL date 23 September 2014 15:27 0

HAULEEUUU MA ******LICA, DA ASA DE SCURT DE MINTE ESTI CA NU MAI STII CIND A AVUT LOC CONGRESUL LA CARE TI-AI DAT DEMISIA DIN TOATE FONCTIILE TALE...:))))))) 8) :D :lol: IN CAZUL ASTA A ZIS NIMERINCU CA ITI REZERVA UN LOC LA SOCOLA CA SA ITI INGRIJESTI SANATATEA MINTALA PE CARE VAD CA AI PIERDUT-O DEFINITIV!!!!! MAI BINE MERGI DE CINTA PE LA VREO NUNTA  SI LASA-NE CA DIN PARTEA AVOCATURII NU MAI AI NICI O SANSA CONDAMNATULE!!!!

# DOREL date 23 September 2014 15:28 0

APROPO, MAI******LICA,AM VAZUT AZI NISTE PUI DE BROASCA ZBURIND PE ACADEMIEI!!! MI S-A PARUT CA UNUL SEMANA CU TINE!!!

# avi coco satu date 23 September 2014 16:22 0

cocosatule, esti primul pui de broasca fara dinti si cu ochelari de gâb! hua hua hua !!!

# av. SI docTORII DIN UNBR....AAAAAAAVIIIIIIIIIIIII-OAREKKA date 23 September 2014 16:44 0

http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/exclusiv-bomba-la-barou-falsuri-pentru-terenuri-in-copou-dna-a-intrat-pe-fir--75546.html   DOINA STUPARIU  

# DOREL date 23 September 2014 18:31 +1

:D :D :lol: :lol: :lol: :D MAI ******LICA BOTA DA CE COMUNICAT AI DAT PE PAGINA TA PERSONALA:)))))))))))) AUZI.....TE TEMI SA NU TI SE FURE UNIUNEA:)))))) NU-TI PASA DE CELELALTE SUFLETE PE CARE LE-AI ESCROCAT.....JIGODIE!!! BANUL SA IASA, NU?? MARE RUFA DE OM ESTI, DA ACU TI S-A INFUNDAT!!!!! HABAR NU AI CARTE!!!!!! MAI OMULE, DREPTUL NU SE INVATA IN SLAPI PE ACADEMIEI SI NICI LA LAUTARIE!!! IA DE AICI: LA CONGRES AU FOST PREZENTI TOTI MEMBRII CONSILIULUI UNIUNII CARE ESTE FORMAT DIN DECANI SI CARE DECANI L-AU VOTAT SI VALIDAT PE NIMERINCU.....ASA CA, LOAZA ORDINARA, NU POTI AFIRMA CA NIMERINCU NU A FOST ALES SI VALIDAT 8) LEGAL !!! SE PARE CA MINTEA TA E CU SORCOVA DE-A BINELEA INCIT NICI SA CITESTI LEGEA NU MAI POTI!!! O INTERPRETEZI DUPA CUMVREA MUSCHIII TAI FLESCAITI SI PARUL TAU VOPSIT!!!!!  IA O PAUZA!!!! LASA-NE CU INALTA TA STIINTA DE CARTE!!!

# varga date 23 September 2014 22:27 0

Danubius Galati sunt buni pe drept. Au multi admisi la Barou si la INM. E recunoscuta Fac. de Drept de la ei asa ca nu mai comentati aiurea

# vargoiu date 24 September 2014 00:20 0

Daaaaaa, marmotă de danubius, sunteti "buni pe drept" .... :P  ca la drept sunteti catastrofe... particoler analfabet, coleg cu avi avi.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 7.10.2024 – “Retragerea” lui Sosoaca, anuntata cu trei zile inainte de decizia CCR (Video)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva