14 May 2025

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

CAPUL RAUTATILOR – Procurorul Eugen Iacobescu acuza: "Sectia pentru procurori a CSM si ICCJ au luat la cunostinta de comiterea infractiunii de trafic de influenta savarsite de Mircea Basescu. Ce masuri au luat? M-au sanctionat pe mine!... Era sa fiu dat afara de Oana Schmidt Haineala, pentru ca dumneaei asa procedeaza. Ca sa dea bine la Bruxelles... Cand vezi ca e vorba de un asemenea om sus-pus, nu trebuie sa spui?"

Scris de: Alex PUIU | pdf | print

25 July 2014 16:06
Vizualizari: 9387

La doua zile de la prima interventie in direct la emisiunea Sinteza Zilei, in care a povestit cum i-au fost luate, la ordinul procuroarei Elisabeta Ponea, dosarele in care il cerceta pe Bercea Mondial, Eugen Iacobescu a continuat seria dezvaluirilor, joi 24 iulie 2014, tot la postul Antena 3, unde a lansat acuzatii grave la adresa celor care l-au indepartat din sistem dupa ce a descoperit legatura dintre Bercea Mondial si Mircea Basescu.

Sectia pentru procurori a CSM, in frunte cu fosta sefa a Consiliului Superior al Magistraturii, procuroarea Oana Andrea Schmidt Haineala (foto), si cei cinci judecatori supremi care au confirmat sanctiunea disciplinara dispusa de CSM, in 8 februarie 2012, impotriva lui Eugen Iacobescu sunt acuzati de procuror ca au ignorat stenogramele pe care le aveau la dosar – interceptari retinute atat in raportul Inspectiei Judiciare si in hotararea CSM, cat si in decizia ICCJ – care sugerau un posibil trafic de influenta comis de fratele presedintelui Traian Basescu: "Aspectele aparute in mass-media se regasesc in continutul notelor de redare a convorbirilor telefonice interceptate in cauza, dupa cum urmeaza: In convorbirea interceptata in baza ordonantei provizorii din 18 februarie 2011, inculpatul afirma: Aici zice cu romanca de la... Zice: In nota din aceeasi data, sotia inculpatului afirma: M-a sunat omul cel mare si mi-a spus ca nu poate ajunge ca are alte treburi, a spus ca atunci cand ne va chema el, atunci sa mergem. In nota din data de 1 martie 2011, sotia inculpatului afirma: Mi-a spus ca trebuie neaparat sa ajungem la cel care ne-a botezat copilul, fratele celui mare de la oras, care ne-a botezat unde a fost aseara la apa cea mare. Am vorbit cu el despre tine si a spus ca cel mare de la Bucuresti, cica in 3 zile trebuie sa te puna in libertate, iar Angel Sandu zice: I-ai spus ca ii dai bani multi? Stela: I-am spus". Deci inspectia, sectia pentru procurori si Inalta Curte au luat la cunostinta de comiterea infractiunii de trafic de influenta savarsite de Mircea Basescu. Ce masuri au luat? M-au sanctionat pe mine!"


Eugen Iacobescu a mai afirmat ca in declaratia pe care a dat-o in fata Inspectiei Judiciare a CSM a solicitat sa se verifice daca dispozitia prin care procurorul general al Parchetului de pe langa Curtea de Apel Craiova, Elisabeta Ponea, i-a luat dosarele in care il cerceta pe Bercea Mondial a fost data la comanda politica. Demersul, sustine fostul magistrat, nu a avut niciun efect: "Au verificat de n-au mai putut, n-au ascultat pe nimeni in cauza respectiva si au zis nu, n-are temei ceea ce afirma procurorul Iacobescu".

Asa cum ne amintim, la aproape un an dupa ce procuroarea Elisabeta Ponea i-a luat dosarele care il priveau pe Bercea Mondial, Eugen Iacobescu a fost sanctionat de Sectia pentru procurori in materie disciplinara a CSM cu mutarea, pe o perioda de trei luni, de la Parchetul Tribunalului Olt, unde activa, la Parchetul Tribunalul Mehedinti. Sectia pentru procurori a CSM a motivat in hotararea de sanctionare din 8 februarie 2012 ca Iacobescu nu a respectat confidentialitatea lucrarilor si si-a exercitat functia cu rea-credinta. Oficial, lui Iacobescu i s-a reprosat ca a devoalat informatia potrivit careia avea un investigator sub acoperire in dosar, dar si continutul unor convorbiri telefonice interceptate de SRI. In realitate, insa, cercetarea disciplinara a fost declansata dupa ce un cotidian local a dezvaluit ca Iacobescu a lansat informatia conform careia Bercea Mondial l-ar fi mituit cu 300.000 de euro pe fratele presedintelui Traian Basescu, Mircea Basescu.

Acuzatiile facute de Eugen Iacobescu la emisiunea Sinteza Zilei o vizeaza in primul rand pe fosta sefa CSM, Oana Haineala: "La un moment m-am gandit, pentru ca colegii mei mi-au spus 'Te-a pus dracu sa te bagi in dosarul lui Bercea'. Dar mi-a fost tare greu, pentru ca trei luni de zile, am si o anumita varsta, trei luni de zile ma trezeam la ora 4 dimineata ca sa fiu la ora 8 la Parchetul de pe langa Tribunalul Mehedinti, unde faceam pana la ora 4 de serviciu si unde am facut peste 60 de dosare la acest parchet. Din punctul asta de vedere am avut o insatisfactie, adica am zis, domnule, am pornit la drum cu buna credinta sa-l aduc pe Bercea si pe alte persoane din dosar in fata legii si uite cu ce m-am ales. V-am spus, era sa fiu dat afara de doamna Oana Schmidt Haineala, sa fiu dat afara din parchet, pentru ca dumneaei asa procedeaza. Ca sa dea bine la Bruxelles, dar nu se gandeste, dar nu a examinat cu atentie acest dosar sa vada, abaterile disciplinare intrunesc elementele constitutive sau nu le indeplinesc. Pai cand vezi ca e vorba de un asemenea om sus-pus, nu trebuie sa spui 'Procurorul asta a actionat in spiritul legii, el nu s-a abatut'?"

Prezentam pasaje din discutia referitoare la actiunea disciplinara dispusa de CSM impotriva fostului procuror Eugen Iacobescu:

Eugen Iacobescu: Domnul Gadea. Am in fata sesizarea Comisiei de disciplina pentru procurori, 25C/P/2011, prin care s-a promovat actiunea disciplinara impotriva subsemnatului. (...) In actiunea disciplinara formulata de comisia de disciplina se precizeaza la pagina 9 urmatoarele: In prezent, toate notele de redare a convorbirilor telefonice se regasesc in dosarul 1927/104/2011 a Tribunalului Olt avand ca obiect infractiunea de... ma rog, aici zice de omor calificat comisa de Anghel Sandu, dar nu e omor calificat, este tentativa la omor, trimis in judecata pentru aceasta fapta de catre Parchetul de pe langa Curtea de Apel prin rechizitoriul 307/P/2011 din 14 aprilie. Domnul Gadea, ce vreau eu sa subliniez. Comisia de disciplina, deci inspectorii, sectia pentru procurori si acei judecatori ai Inaltei Curti de Casatie si Justitie au folosit impotriva mea probe care au fost administrate nelegal. In art.91, indice 2 sau 3 din vechiul Cod penal spune clar: Interceptarile folosite intr-o cauza penala nu pot fi folosite intr-o alta cauza penala. Acesta a fost motivul pentru care eu a invocat nulitatea actiunii disciplinare, nulitatea sanctiunii disciplinare si finalul procesului s-a pierdut la Inalta Curte de Casatie si Justitie. Vreau sa va invederez ca eu nu pledez, cauza mea este pierduta, pierduta printr-o hotarare irevocabila a Inaltei Curti de Casatie si Justitie. Ceea ce vreau eu sa va invederez si va citesc din actiunea disciplinara: "Aspectele aparute in mass-media se regasesc in continutul notelor de redare a convorbirilor telefonice interceptate in cauza, dupa cum urmeaza: In convorbirea interceptata in baza ordonantei provizorii din 18 februarie 2011, inculpatul afirma: Aici zice cu romanca de la... Zice: In nota din aceeasi data, sotia inculpatului afirma: M-a sunat omul cel mare si mi-a spus ca nu poate ajunge ca are alte treburi, a spus ca atunci cand ne va chema el, atunci sa mergem. In nota din data de 1 martie 2011, sotia inculpatului afirma: Mi-a spus ca trebuie neaparat sa ajungem la cel care ne-a botezat copilul, fratele celui mare de la oras, care ne-a botezat unde a fost aseara la apa cea mare. Am vorbit cu el despre tine si a spus ca cel mare de la Bucuresti, cica in 3 zile trebuie sa te puna in libertate, iar Angel Sandu zice: I-ai spus ca ii dai bani multi? Stela: I-am spus". Deci inspectia, sectia pentru procurori si Inalta Curte au luat la cunostinta de comiterea infractiunii de trafic de influenta savarsite de Mircea Basescu. Ce masuri au luat? M-au sanctionat pe mine!

Mihai Gadea: Au luat masuri impotriva dumneavoastra.

Eugen Iacobescu: Impotriva mea. In aceasta actiune disciplinara se folosesc si alte convorbiri, care nu au... domnul Gadea nu aveau voie sa le administreze in aceasta cauza, cauza de natura administrativa, pentru ca textul...

Mihai Gadea: Dar nu numai ca nu aveau voie. Daca le foloseau, instanta nu putea constata ca de fapt acele interceptari vorbesc despre un trafic de influenta ce a fost facut, de dare de mita, e toate lucrurile astea ingrozitoare pe care noi le descoperim la trei ani de zile dupa. Nu putea constata instanta de atunci?

Eugen Iacobescu: Aceste convorbiri au stat la temeiul sanctionarii mele.

Mihai Gadea: Este inca o chestiune halucinanta in toata povestea asta.

Eugen Iacobescu: Unul din aspectele invederate Curtii Europene a Drepturilor Omului a fost acesta, al nerespectarii principiului egalitatii armelor. Adica pe mine ma lasi fara aparare, eu invoc nulitatea, pentru ca nu aveai voie sa folosesti aceste convorbiri telefonice ca sa ma sanctionezi pe mine, convorbiri care de altfel n-avea nicio valoare. Va spun de ce. Bercea nu mai avea nicio sansa pentru ca el aflase despre el si tot vorbea in continuare. Cum zicem noi in sistemul parchetului. Deci aveam procurorul, toporul si infractorul. De ce-l prinsese pe Bercea? Nu mai era niciun secret vizavi de Bercea care luase la cunostinta de aceste inregistrari si nu mai erau acte confidentiale, pentru ca ele au mers la instanta, le-a vazut toata lumea, le-a vazut judecatorul, le-au vazut avocatii, i-au transmis, bai vezi ca esti interceptat. Era proces-verbal, au fost chemati la instanta pentru ca instanta a aprobat ordonanta provizorie emisa de mine. Eu am solicitat si inspectiei in declaratia pe care am dat-o, vedeti sa verificati daca nu cumva preluarea dosarelor de catre parchetul superior este din punct de vedere politic. Au verificat de n-au mai putut, n-au ascultat pe nimeni in cauza respectiva si au zis, nu, n-are temei ceea ce afirma procurorul Iacobescu.

Mihai Gadea: Domnule Iacobescu, dupa dezvaluirile pe care dumneavoastra le-ati facut in urma cu doua seri, la aceasta emisiune, ieri Procurorul General al Romaniei a dispus anchete in urma afirmatiilor dumneavoastra, a dispus anchete in aceste dosare si vom vedea ce anchete se vor face. Pe de alta parte, avem si declaratia vicepresedintelui CSM, procurorul Muscalu, care a spus acelasi lucru ca si Procurorul General, ca dupa declaratiile dumneavoastra s-au dispus anchete. Intrebare: Aveti incredere ca din dispozitia Procurorului General si din dispozitia CSM-ului, aceste anchete de aceasta data vor fi corecte?

Eugen Iacobescu: Pai n-au ce sa constate. Pentru ca unele fapte sunt prescrise, celelalte, abaterile disciplinare sunt la fel prescrise, singura treaba unde poate fi tras la raspundere, dupa aprecierea mea, Bercea Mondial este tentativa din 2009 de omor deosebit de grav, care se pare ca n-ar fi prescrisa.

Mihai Gadea: Dar nu este vorba despre Bercea aici, aici este vorba si despre dumneavoastra, este vorba si despre modul in care au actionat anumiti superior de-ai dumneavoastra, pentru ca, asa cum analizam si in aceasta emisiune si in alte seri, in conditiile in care se ia un dosar de la dumneavoastra, se sustrag niste lucruri sau vom vedea cum s-au pierdut acele lucruri pe drum, dar se ia un dosar si se musamalizeaza.

Eugen Iacobescu: Eu zic ca nu sunt pierdute, pentru ca la dosar este procesul-verbal incheiat de mine prin care m-am sesizat despre fapta comisa de Mircea Basescu si e la dosarul cauzei.

Mihai Gadea: Dar aceasta musamalizare facuta de doamna Ponea si cu cine stie ce ordine de sus, aceasta musamalizare ar putea sa fie descoperita de aceasta ancheta, nu exista nicio explicatie logica, juridica de nicio natura ca dumneavoastra sa investigati lucrurile alea, sa vi se ia dosarele si cine preia dosarele sa nu mai faca nimic cu privire la faptele pe care dumneavoastra le-ati constatat. Despre aceasta ancheta vorbesc. Daca cei care au facut aceste lucruri impotriva dumneavoastra vor fi trasi la raspundere. Aveti sentimentul ca se va face dreptate din acest punct de vedere?

Eugen Iacobescu: Nu va fi tras nimeni la raspundere.

Mihai Gadea: Domnule Iacobescu, vreau sa va intreb ceva personal. Mi-a parut rau acum doua seri ca nu v-am intrebat. Am luat toata discutia, am rememorat-o si mi-a parut foarte rau ca nu v-am intrebat ceva. in seara in care am dat filmuletele aici la ”Sinteza zilei”, la Antena 3, desigur toata lumea a privit, a vorbit, dumneavoastra ati vazut atunci in direct filmulete?

Eugen Iacobescu: Da.

Mihai Gadea: Ce ati gandit, ce ati simtit, dumneavoastra stiati despre acest adevar de trei ani de zile, dumneavoastra stiati ca s-a dat aceasta spaga, aceste spagi repetate din 2011 si din 2011 v-ati batut pentru dreptatea dumneavoastra si pentru a putea face aceste anchete si ati fost oprit. Ce ati simtit cand ati vazut filmuletele?

Eugen Iacobescu: Am simtit bucuria profesionala, satisfactia profesionala. N-am simtit o satisfactie ca Mircea Basescu va fi tras la raspundere penala.

Mihai Gadea: Nu ne intereseaza Mircea Basescu aici, pe noi ne intereseaza pana la urma, poate sa fie vorba despre Mircea Basescu sau poate sa fie vorba despre nimeni.

Eugen Iacobescu: Satisfactie profesionala.

Mihai Gadea: In anii astia care au trecut de la momentul la care dumneavoastra stiati de aceste lucruri, au aparut in presa, va aduceti aminte, ati intrat in emisiune la B1 in care au incercat sa va murdareasca cu ajutorul doamnei Macovei, care ii trimitea SMS-uri 'Colonelului' ca sa spuna despre dumneavoastra tot felul de minciuni si de mizerii, ati mai vorbit cu cineva...

Eugen Iacobescu: Doamna Macovei n-are moralitatea sa vorbeasca despre mine atata timp cat dumneaei a fost cercetata disciplinar pentru multe dosare penale care au zacut... daca va uitati pe YouTube, o sa vedeti toate dosarele penale pentru care dumneaei, care au ramas in nelucrare si norocul ca a plecat din Parchet, din Procuratura, pentru ca altfel era data afara, deci dumneaei n-are taria morala sa vorbeasca despre persoana mea.

Mihai Gadea: Doamna Macovei are foarte multe probleme din trecutul profesional, pentru mine este... vreau sa va intreb ceva. Deci dumneavoastra ati fost practic executat pentru ca ati ajuns pe aceasta filiera in care descopereati ca se dau bani presedintelui pentru interventia aceasta. Ati mai vorbit cu cineva? Ce simte un om care descopera un lucru de o gravitate extrema, isi face datoria si ani de zile sta cu problema asta care s-a intors impotriva lui ca un bumerang. Nu v-ati gandit, poate era mai bine sa fi tacut, poate era mai bine sa nu ma fi bagat in aia?

Eugen Iacobescu: La un moment m-am gandit, pentru ca colegii mei mi-au spus 'Te-a pus dracu sa te bagi in dosarul lui Bercea'. Dar mi-a fost tare greu, pentru ca trei luni de zile, am si o anumita varsta, trei luni de zile ma trezeam la ora 4 dimineata ca sa fiu la ora 8 la Parchetul de pe langa Tribunalul Mehedinti, unde faceam pana la ora 4 de serviciu si unde am facut peste 60 de dosare la acest parchet. Din punctul asta de vedere am avut o insatisfactie, adica am zis, domnule, am pornit la drum cu buna credinta sa-l aduc pe Bercea si pe alte persoane din dosar in fata legii si uite cu ce m-am ales. V-am spus, era sa fiu dat afara de doamna Oana Schmidt Haineala, sa fiu dat afara din parchet, pentru ca dumneaei asa procedeaza. Ca sa dea bine la Bruxelles, dar nu se gandeste, dar nu a examinat cu atentie acest dosar sa vada, abaterile disciplinare intrunesc elementele constitutive sau nu le indeplinesc? Pai cand vezi ca e vorba de un asemenea om sus-pus, nu trebuie sa spui 'Procurorul asta a actionat in spiritul legii, el nu s-a abatut'? Si la mine a venit Bercea Mondial, puteam sa iau bani si sa dau vina pe fiul sau, asa cum s-a pornit la prima cercetare. N-am facut, nu m-am abatut...

Mihai Gadea: A venit cu bani la dumneavoastra sa va cumpere?

Eugen Iacobescu: Bineinteles. La dosarul cauzei sunt notele in care il indeamna sa vina cu...

Mihai Gadea: Cu cati bani?

Eugen Iacobescu: Cu 200 de mii de euro. E la dosarul cauzei.

Mihai Gadea: Si ati refuzat 200 de mii de euro ca sa mergeti mai departe?

Eugen Iacobescu: Bineinteles. N-au ajuns sa-mi spuna, dar am vazut in notele ridicate la perchezitia domiciliara. Am vazut acolo ce directii dadea din arest Bercea Mondial. Du-te la procurorul anchetator sa schimbe incadrarea, din tentativa la omor calificat, in vatamare. Dar puteam sa-l absolv de pedeapsa, sa dau vina foarte bine, cum aruncasera toate rudele lui si cu el pe Grinica, pe fiul minor, si poate imi trebuiau si mie 200 de mii de euro. Nu, nu am facut asa ceva. Am zis ca acest om 10 ani de zile s-a invartit, a terorizat Slatina si nimeni n-a luat masuri pana la mine. Si eu ce am facut? M-am ales cu sanctiune disciplinara de la doamna Schmidt Haineala. Dumneaei ar trebui sa vina sa se duca la parchet impreuna cu inspectia si sa intrebe pe procurori si pe judecatori, domnule, ce greutati profesionale aveti? Nu sa vina si sa zica 'Gata, am mai bifat un caz, hai sa anuntam la Bruxelles sau la Strasbourg!" Am sa va citez chiar din actiunea comisiei de disciplina. Zice asa: Referitor la rezolutiile de preluare, ca sa nu existe niciun dubiu, rezolutia de preluare de catre procuror general a Parchetului de pe langa Curtea de Apel Craiova la data de 24 martie, acestea au fost transmise prin fax la unitatea de parchet ierarhic inferioara. Va rog sa retineti. Eu eram in efectuarea perchezitiilor domiciliare la Bercea si la rudele sale. La aceeasi data s-a incheiat un proces-verbal de catre prim-procurorul Parchetul de pe langa tribunalul Olt, Otilia Chirita, procuror sef de sectie de urmarire penala, Barbulescu Constantin, in care s-a consemnat ca domnul procuror Iacobescu a refuzat sa predea dosarele mentionate in adresele 2822, 2824, 2826, deoarece doreste sa conteste ordinele procurorului general. In acest context, prim procurorul Parchetului de pe langa Tribunalul Olt a emis - va rog sa retineti, eu facusem plangere! – Ordinul nr. 9, prin care a dispus ca Iacobescu Eugen sa prezinte conducerii unitatii in aceeasi zi la orele 10 toate dosarele si lucrarile aflate in lucru pentru analiza si pentru a dispune... cu toate acestea, la aceeasi data procurorul Iacobescu Eugen a contestat la Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie ordinele pe care le-am mentionat mai sus, considerandu-se competent sa efectueze urmarirea penala in cauza, ele neputand fi predate avand in vedere secretul urmarii penale in aceste dosare in care se manifesta un interes deosebit. V-am spus cine manifesta. Prin adresa 585C/853/8/1/2011 din aceeasi data, Procurorul General al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie a comunicat petentului faptul ca plangerea formulata impotriva rezolutiilor a fost respinsa ca inadmisibila.

(...)

Eugen Iacobescu: Eu v-am spus, temeiul invocat de mine la CEDO este ca in dovedirea abaterii disciplinare s-au obtinut ilegal probe. Eu am invocat si la Sectia de procurori, si in fata Inaltei Curti, nulitatea actiunii disciplinare si nulitatea hotararii pronuntata de Sectia pentru procurori. Nici nu s-a uitat. Sunt unii oameni care mor cu dreptatea in mana. Nici nu m-a ascultat, degeaba am spus eu judecatorului, acesta e un sef de clan, asta a evazionat, a adus avutului public, bugetului de stat, 70 de miliarde. Seful Sectiei se uita in jos si se scarpina in ureche, celelalte judecatoare... un dispret mai mare ca asta n-am vazut in viata mea de la Inalta Curte si in fata unui magistrat.

Mihai Gadea: Domnule Iacobescu, eu am citit cu foarte multa atentie decizia CSM impotriva dumneavoastra si decizia Inaltei Curti. Acolo apare faptul ca, dumneavoastra, printre lucrurile care vi se imputau, era faptul ca ati fi scurs catre presa informatii cu privire la elemente din dosar si era trecut, oarecum in clar, dar doar cu initiale, informatia de fond si anume ca B.M., Basescu Mircea ar fi primit de la A.S. suma de cutare si se spune despre B.M. ca este fratele P.R., Presedintelui Romaniei. Intrebare pentru dumneavoastra ca om care ati facut o viata intreaga cariera in sistemul judiciar din Romania. Primul lucru care trebuia investigat nu cumva era daca informatia respectiva este reala?

Eugen Iacobescu: Bineinteles.

Mihai Gadea: Si atunci de ce nu au facut-o? Care e motivatia? De teama sau era la comanda ca nu cumva sa se atinga de ceea ce investigaseti dumneavoastra?

Eugen Iacobescu: A fost comanda politica. A fost o executie in public impotriva mea.

Mihai Gadea: Cine credeti ca sunt implicati in comanda asta? Credeti ca Macovei a participat la aceasta executie?

Eugen Iacobescu: De la cel mai inalt nivel, pana la nivelul primului procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul Olt, care la inceputul anchetei mi-a fost aliat. Singurul martor care face declaratie impotriva mea in fata Sectiei de procurori e chiar primul procuror. Cand primul procuror trebuia sa-mi ia apararea. Domnule, era un caz deosebit, si vreau sa mai invoc aici o decizie, aceeasi situatie in care un procuror avand un caz a expus in fata opiniei publice si opinia publica fiind informata despre faptele savarsite a spus in fata opiniei publice ceea ce a facut acel om. A fost cercetat disciplinar si comisia de disciplina a spus nu este abatere disciplinara. Exact ca mine. Era un caz deosebit. Ce sa va mai spun? Ma trimite primul procuror - cand l-am retinut pe Bercea Mondial - ma trimite primul procuror, de fata fiind trei ofiteri de inalt rang din Politia Romana, ma trimite, du-te domnule si spune la presa ceva, cand dumneaei trebuia sa spuna, ca avea rangul cel mai mare din parchet, trebuia sa vina in fata presei si impreuna cu mine sa expunem ce am facut. Dumneaei a iesit prin garaj, du-te in fata presei. In fata presei am spus 'Avem probe zdrobitoare impotriva lui Bercea Mondial si il retinem'. Si dupa aceea imi face un referat ca sa fiu tras la raspundere penala ca n-am respectat ordinul procurorului general in legatura cu presa. Si in ordinul 116 al procurorului general spune clar: Procurorul de caz poate sa furnizeze presei date din dosar, daca este un caz deosebit. Nu s-a tinut cont de nimic. In sesizarea comisiei de disciplina, in intampinare, si comisia, si procurorii inspectori care au sustinut actiunea disciplinara spune: Eventuala implicare a lui Basescu Mircea, fratele presedintelui Romaniei in cauza respectiva. Deci toata lumea era la curent, nimeni nu s-a aplecat acestei cauze, m-au lasat in vizuina sa ma manance ursul.

Mihai Gadea: Domnule Iacobescu, in cazul asta se vede din avion ca e un mers facut, cum spune Mircea Basescu la un moment dat. Dupa ce dumneavoastra il arestati pe Bercea Mondial, depune multe cereri de eliberare. Primele sase cereri i se resping fara exceptie, urmatoarele sapte i se admit fara exceptie. Cine credeti ca a facut mersul, cine a intervenit dupa a sasea respingere de eliberare, ca urmatoarele sapte sa fie toate admise?

Eugen Iacobescu: Eu nu pot sa ma pronunt. Si sa va spun de ce. Din data de 24 martie de cand mi-a luat dosarul eu nu am mai avut voie sa observ acest dosar, mi-a fost interzis prin ordin verbal sa iau la cunostinta de cum decurge judecata de catre doamna Ponea. Eu nu mai stiu ce este in acel dosar, pentru ce l-au pus in libertate, de ce de sase ori nu l-au pus si dupa aia l-au pus in libertate, nu stiu, numai cei care l-au pus in libertate stiu de ce l-au pus.

(...)

Eugen Iacobescu: Cauza mea disciplinara este pierduta, dar am procesul la CEDO si acolo ma voi bate si voi arata tot, cum au actionat organele statului, organele de justitie, in frunte cu doamna Oana Schmidt Haineala.

Comentarii

# BERCEA MONDIAL ;, e manevra lu frații miei,,,,,,............ date 25 July 2014 16:23 +33

Trebuie arestată de urgență sub aspectul infracțiunilor de : favorizarea infractorului, nedenunțarea unor infracțiun , inducerea în eroare a organelor judiciare, tăinuire, obstrucționarea justiției , etc. proba indubitabilă este : ,, activitatea de apărare a reputației profesionale a infractorilor din justiție și solicitarea dosarelor spre analiză - evident cele în care piratul trebuia cercetat.

# unul din lumea cea mare date 25 July 2014 16:33 +24

ptr bercea ,,al nostru,,//bravo bercea bun rechizitoriu!!!!!!trebuie sa individualizezi rechizitorii pentru mai multi adica TOATA ZONA

# Ioan Duscas date 27 July 2014 15:22 +3

JUSTITIA ROMANA ESTE UN SISTEM CRIMINALO-MAFIOT CE FUNCTIONEAZA LA COMANDA UNOR INFRACTORI DIN ZONA INFRACTIONALA SECRETA ! AM DERANJAT ACEST SISTEM MAFIOT SI AM FOST FACUT "SUSPECT DE TERORISM" SI DE TOT CEA CE MAI CUPRINDE CODUL PENAL ! DE PESTE OPOT ANI DE ZILE CRIMINALI CU EPOLETI IMI DIRIJEAZA ZILNIC PE URME TRUPE DE TIGANI SCARBOSI IN SCOPUL IZOLARII MELE DE ORICE PERSOANA SI INS COPUL DISCREDITARII MELE PE ORICE CALE POSIBILA ! SI KLA BAZA ACESTOR ACTIUNI STAU NISTE INFRACTORI DIN DGA , DNA , CSM , SRI , SIE , DGIPI SI ALTE STRUCTURI MAFIOTE ! CRIMINALI CU P;RETENBTIID E OAMENI AI LEGII COORDONEAZA SI DERULEAZA ACTIUNI PUR CRIMINALE IMPOTRIVA FASMILIEI MELE DE PESTE OPT ANI DE ZILE ! SI ACESTI CRIMINASLI PRETIND CA AR FI OAMENI AI LEGII DESI SE PISE IN MOD PUBLIC PE LEGE SI PE BANUL PUBLIC !

# nesimtire date 25 July 2014 16:28 +27

Presa TV Antena 3), declarații, înscrisuri, activități informativ operative și de cercetare, probează CĂ ZONA AUTONOMĂ ȘI ULTRASEPARATISTĂ DIN JUSTIȚIE,, protejează și în prezent ,, MAFIA PIRATULUI DE LA COTROCENI,, nu se mișcă un pai. cei plătiți de noi își bat joc și ne tratează cu scârbă suverană și dispreț total - AȘA NE TREBUIE - VOTAȚI ÎN CONTINUARE BĂSESCU SUB ALT NUME.

# unul din lumea cea mare date 25 July 2014 16:29 +27

v/am spus eu ca urmeaza pandaimosul.nu stiu de ce dracului dar parca am curajul sa zic ca si coldea ar merge destul de iute spre...cam cu pas vioi ca sa ma exprim militareste.sa va mai dau pe surse?si ca sa demonstrez ca imperiul raului este turbat am sa va spun una ,,gogonata,,,obiectivo citeste cu atentie!!! cu mare atentie.azi in jur de prinz am ajuns acasa in ro.la vreo ora dupa ce am ajuns ma suna cineva ,,din gara de la tanta si costel,, sa ma intrebe daca nu vreau niste motorina sau benzina la 3,5 lei ,sarmanul idiot imi spuse si pe nume si mi/a zis ca nici nu/l cunosc.!!!!!!!!bai imperiul raului cine dracului stia ca am ajuns eu acasa in afara de aia de la pasapoarte din otp!!!!!!mai imperiul raului asta imi demonstreaza ca ai luat foarte in serios toate ,,cele ce le stim noi amindoi,,in final madam aia cu sarmale in cap iti meriti soarta!!!!!!si stiu ca mai urmati!!!!!!!ultimile zvircoliri ale imperiului raului vor fi extrem de urite,si mentin NU ITI TERMINI MANDATUL !!!

# obiectiva date 25 July 2014 17:56 +10

hahahaha, unule, si eu, cam la aceeasi ora de pranz am citit AICI pe LUJU un comentariu in care se intreaba UNDE E UNUL ??? L/OR FI RIDICAT MASCATII ??? cauta atent la articolele de azi, de ieri, poate de alaltaieri ca NU stiu unde l/am zarit.....

# obiectiva date 25 July 2014 17:59 +5

si, ai grija, ca eu am probe ca am scris inca din 2010 martie ca baSSescu NU ISI TERMINA MANDATUL...si dupa aia a ``pravalit in capul meu apocalipsa``...am dovezi SCRISE  ca sunt prima...si...daca se confirma si asta, voi ating eprocentul de 100 % capacitati paranormale de remote viewer, ca pe nostradamus l/am depasit de mult....si ma voi autoproclama REGINA mondiala a clarvazatoarelor....desfacem impreuna  o sampanie pentru copii daca se confirma ???

# obiectiva date 25 July 2014 18:01 +2

:P 8) UITE CA AM GASIT LA VORBE DE FUMOAR unde DOAMNA judecator care l a arestat pe mirciulita  afcaut atac de panica...# ```bau  date 25 iulie 2014 10:17 +1 Cred ca ala cu napalmul, da nu l-am mai citit pe aici .. L-au saltat ?!?!  :o````

# obiectiva date 25 July 2014 18:03 +4

:lol: :D SI EU AM AVUT PARTE IERI DE UN MESAJ CARE PUNEA LA CALE O INSCENARE, CEVA...ORICE....```# obiectiva mica  date 24 iulie 2014 17:04 0 suna ma urgent la telefon 0734 209 212 .AM O INFORMATIE FOARTE CONFIDENTIALA PENTRU TINE. Raspunde | Raspunde cu citat | Citat # obiectiva  date 24 iulie 2014 17:21 0 Nu sunt niciunde ca ma asculta SRI si devine foarte confidentiala si pentru ei....````

# obiectiva date 25 July 2014 18:05 +3

da` vad ca pe tine AU CURAJ sa te sune ei, pe mine NU ma suna ei, NU au curaj !! oare de ce ???  :cry: :o :-?

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 25 July 2014 18:26 +3

ptr obiectiva//primo) ca sa vezi o chestie cind ai zile obiectiva.alaltaieri parca a cazut un avion la aterizare in hkg caci a fost o furtuna foarte urita din plippines to china.o supravietuitoare dintre cei 10 a iesit singura dintre ruinele avionului si isi suna tatal in timp ce mergea spre prima casa sa ceara ajutor!!!!!!!ce parere ai de asta? cit de adevarata/i vorba aia,,cind este sa te ia dracu te ia din bratele popii sau din altar,asa se intimpla si cu imperiul raului si cu slugile lui.in alta ordine de idei.pentru ca sa vina sa ma salte pe mine ,asta nu/i o problema,dar trebuie sa ANUNTE DE URGENTA !!!!!min de externe si o ambasada.ca sa/mi faca perchezitie au nevoie de aprobarea unui jud (este un rezident in ro care lucreaza cu diicot)STRAIN care sa le aprobe perchezitia si ala CERE PROBE CONCLUDENTE nu vrajelile din ro.au mai incercat ei cu toba sa/mi faca o manevra si cind m/au chemat la iccj nu am vrut sa le dau nici o declaratie si le/am zis sa trimita in justitie.contin

# unul din lumea cea mare date 25 July 2014 18:36 +3

ptr obiectiva/continuare//au mai incercat ei cu toba sa/mi faca o manevra si cind m/au chemat la iccj nu am vrut sa le dau nici o declaratie si le/am zis sa trimita in justitie. era intocmit de selaru.vazind ca nu vreau sa le dau nici o declaratie iacob a inchis dosarul.apoi de al dracului le/am cerut sa/mi faca copie dupa dosar.mereu le cer copii dupa hirtiile lor.mereu turbeaza zic ca nu pot sa/mi dea!!!!si atunci le fac hirtii scrise si imi trimit prin posta.obiectivo intr/o zi dupa ce termin cu cedo(sint exact in situatia lui iacobescu este aprobat de principiu dosarul si mi/au cerut sa le spun pretentiile materiale)am sa postez linkuri aici cu ce LE/AM FACUT EU si nu odata ci DE MULTE ORI.turba imperiul raului cind ii dadea blaga tel si i se spunea de la cotroceni LASATI/L IN PACE,DATI/L AFARA DE URGENTA,i/am rugat cu presa in direct SA MA ARESTEZE si nu au vrut.toi cei care au vazut hirtiile mele(caci m/a chemat cu ele un cons a lui ala din bz care a fost min justitiei .cont

# unul din lumea cea mare date 25 July 2014 18:47 +3

ptr obiectiva/continuare//(caci m/a chemat cu ele un cons a lui ala din bz care a fost min justitiei .si elena barbulescu cind era pres csm)si cons min justitiei si/a facut cruce cind a vazut hirtiile si (atentie!!!si ptr alti functionari publici)s/a uitat doar pe 3 hirtii si cea semnata de imperiul raului si cind AM IESIT AFARA DIN SALA DE CONSILIU(pe un hall)mi/a soptit iti iei inapoi imediat proprietatea dupa ce cade impreiul raului,barbuleasca dupa ce a vazut hirtiile fiind in bir ei la csm s/a uitat in sus si m/a intrebat,CE VREI??? ia, zis:sa/mi dati ce mi s/a luat ilegal sau sa ma bagati la puscarie!!!barbuleasca mi/a zis.NU POT AI DREPTATE!!!!!!! si a tacut si ea si eu si am plecat.este plina presa si onlineul cu mine si cu imperiul raului.stie ca nu scapa de mine caci toti i/au transmis.!obiectivo unora ca mine NU ARE CUM SA LE FIE FRICA DE O PANARAMA CA IMPERIUL RAULUI.EU MA LUPT CU EL SI JUSTITIA DIN PRINCIPIU!!!!!!NU PENTRU VALOARE,dar acum o sa CONTINUARE

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 25 July 2014 18:56 +5

ptr obiectiva/continuare//.EU MA LUPT CU EL SI JUSTITIA DIN PRINCIPIU!!!!!!NU PENTRU VALOARE,dar acum o sa fie vorba si de bani.si dupa cedo daca cistig DAU IN JUDECATA STATUL RO INTR/UN TRIBUNAL FEDERAL PENTRU DESPAGUBIRI SI II EXECUT IN STRAINATATE si apoi MUT TARAPANAUA IN RO ADICA O SA FAC IAR NEBUNII CA MIN DE FINANTE SA SE REGRESEZE IMPOTRIVA JUDECATORILOR CARE AU DAT DECIZII AIUREA CA SA/I FACA PE PLAC imperiului raului.deci obiectivo chestia cu motorina si benzina la 3,5 lei este chestie de care sa se bucure mirciulica de la apa mare,imi pot permite sa bag 2 rezervoare de motorina in ro fara sa fac aiureli.cum ziceam,,cind ai o pozitie nu te apuci sa furi bani din buzunarele oamenilor in tramvai!!!chiar imi pot permite sa cumpar napalmul care trebuieste ca sa se curete justitia!!!!!!

# obiectiva date 25 July 2014 19:01 +1

da si mie un link care sa ma trimita la bataia intre tine si SATAN.....si, NU UITA, primul autograf ..din partea ta...e al meu ! :P

# unul din lumea cea mare date 25 July 2014 19:08 +2

ptr obiectiva//obiectivo nu pot pentru moment dar dupa cedo fac public pentru luju TOT.IN ORICE CAZ EXISTA la zig zag o ora cu cristoiu la antena 3 toata tarapanaua cu mine si imperiul raului

# obiectiva date 25 July 2014 19:20 +1

ok...luna si anul, il poti spune ?

# obiectiva date 25 July 2014 19:22 +1

iti place g. gershwin ? rapsody in blue ?

# obiectiva date 25 July 2014 19:25 +1

IN FIECARE AN , ACEEASI POVESTE..... :-x Vicepremierul Ungariei, Semjen Zsolt, a pledat vineri la Universitatea de Vară de la Băile Tuşnad pentru obţinerea autonomiei de către maghiarii din afara graniţelor, susţinând că fiecare comunitate de maghiari trebuie să-şi elaboreze conceptul de autonomie care i se potriveşte, iar Ungaria îl va sprijini.  'Cert este faptul că fiecare parte a naţiunii trebuie să îşi elaboreze un concept de autonomie care să i se muleze perfect şi Ungaria, statul ungar, va sprijini conceptul de autonomie elaborat de naţiunea respectivă. Da, vom sprijini cu toate puterile acest concept de autonomie, putem arăta pildă în Uniunea Europeană şi putem spune că există deja exemple în UE pentru un anumit concept de autonomie şi, dacă există precedent, se poate şi pentru noi', a afirmat Semjen Zsolt, *sursa cotidianul.ro

# ARGUS date 26 July 2014 23:14 0

obiectivo,ai trecut cam repede peste declaratiile liderilor Ungariei inlegatura cu autonomia,crearea unui nou stat ungar etc.Problema este destul de grava din moment ce problemele s-au pus pe teritoriul Romaniei.Oare autoritatile noastre au luat vreo masura,vreo pozitie oficiala etc.In zadar sesizam noi aceste probleme daca CSAT,Guvernul si altii nu fac nimic.Oare nu mi intereseaza pe nimeni ingerintele ungurilor in treburile Romaniei?oare nu intereseaza pe nimeni existenta extremistilor/iredentistilor maghiari de cetatenie romana?A disparut de pe scena politica Vadim si nu mai face nimeni nimic?

# no boundaries date 27 July 2014 08:18 0

''Obiectiva'' nu este ce pare a fi, ar fi cazul să nu mai insiști căci te afunzi! I've risked being sanfe, I always knew whay!Semnează un român, în nici un caz vreun etnic!

# obiectiva date 27 July 2014 17:54 0

bey, asta cu @no boundaries, tu CUI ii scrie de mine si ma barfesti ??? lu` argus sau lui UNUL ??? si daca NU sunt ceea ce par afi, ATUNCI CE SUNT ?????

# Io date 27 July 2014 18:52 0

În ce constă bârfa?Explică!

# obiectiva date 27 July 2014 19:46 0

de fapt, CE PAR EU A FI ?

# Io date 27 July 2014 20:37 0

     Asta este bârfa?

# remember pentru UNU...... date 25 July 2014 22:17 +6


Citeza pe unul din lumea cea mare
v/am spus eu ca urmeaza pandaimosul.!
UNULE, i-ai cazut "cu tronc" lui Maior probabil, asa ca si-a pus baietii sa te testeze sau au vrut sa verifice daca le functioneaza aparatura montata pentru supraveghere in locuita, in lipsa ta.Telefonul este un modalitate de declansare a bombelor,a instalatiilor de supraveghere,testarii amprentei vocale pentru suprapunerea peste inregistrarile pe cartele pre-pay etc.Stai fara grija,securitatea e cu tine!!!! :lol: :lol: 8) 8) 8) 8)

# obiectiva date 25 July 2014 23:20 +1

wow, remember , de bombe prin telefon am auzit, dar de restul, ca de la telefon se declanseaza toate cele in casa ta, NU ! jos palaria ca mai invat si eu cate ceva nou ! :P : :lol:

# unul din lumea cea mare date 25 July 2014 23:33 +1

ptr obiectiva si cei interesati//pai telefonul este cel mai simplu mijloc sa te detecteze,de ce bin laden folosea (cind folosea) statie radio cu pcte de retranslatie) si in ultimii 3 ani inainte sa/l omoare folosea doar stafete si da pentru identificare au folosit semnatura lui vocala.si ca sa mai intelegi ceva obiectivo baga sa vezi daca gasesti satelitii s.e.c.i. si cauta si echelon(doar atit) cu satelitii(de joasa altitudine) seci te pot identifica si in multime din ce stiu eu

# obiectiva date 25 July 2014 23:39 +1

ai, mai, asta cu detectia dupa telefon o stiu si bebelusii...eu am CERTITUDINEA DIN 2010, e multde povestit, nici nu il ai deschis si stiu unde esti, am vazt reprezentarea vizuala in filmul eschelon conspiracy.....chiar asa tampa ma stii ??? eu vorbeam exact punctual la ce s/a referit remember....

# pt.unul din... date 26 July 2014 22:55 0

Dacă ar fi așa simplu, de ce n-a fost detectat la timp avionul prăbusit in Apuseni, ori instituțiile statului lucrează '' preferențial'' :cry:?

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 25 July 2014 23:26 0

ptr remember//probabil,nu/mi fac griji stie si coldea si aia de la spp ca nu am de ce sa ma tem.din moment ce eu stiu despre scandalul cu microfoanele montate in avionul 747 livrat presedintelui chinei ,,impanat cu microfoane,, iti dai seama ca stiu cam cum se intimpla lucrurile si cu semnatura vocala(asta/i foarte mult valabila in sua ,astia in ro nu prea pun foarte multa baza pe semnatura vocala,ei merg ca tirlanii doar pe numarul de telefon,nu sint sigur daca actioneaza si pe cuvinte cheie-cred ca da ca au avut schimburi de experienta)stiu sigur ca intra in casa la mine caci mi/am pus semne,in locuri cheie si le/am gasit miscate.si cu plasarea de t.o. sint familiarizat de pe vremea lui ceasca ,cind se puneau ofiteri de serviciu noaptea persoane special alese in intreprinderi si veneau baietii de la ,,spatii verzi,,( t.o.) si plantau .de ce crezi ca idiotii sint idioti cind folosesc f.b..cum crezi ca a omorit mosadul vreo 4 teroristi?cei care au copii aveti grija ce scriu pe f.b.

# unul din lumea cea mare date 25 July 2014 23:41 +1

pentru cei interesati//cind iti intra echipa in casa sau cind se insceneaza spargeri,sau cind esti oprit in trafic si ghiocelul trage de timp pina sa/ti faca pv de contraventie sau alte metode sigur cineva trebuie sa se gindeasca(de obicei cei ,,care fluiera unde nu trebuie,,)cam cum fac.in functie de informatiile adunate despre subiect au diverse modalitati.in prima secund intra cel cu aparatul de fotografiat digital(acum) si el este primul care face poze la ,,mediul ambiant,,apoi incepe ,,perchezitia,, si in momentul cind se iese se compara pozele de la intrare cu momentul extragerii din obiectiv,deasemeni se fotografiaza si amplasarea microfoanelor si a camerelor

# obiectiva date 25 July 2014 23:46 +1

cand eu urlam in 2010 in gura mare ca ma SIMT ascultata si spionata, toata lumea, inclusiv familia, in frunte cu sora mea, ma faceau PARANOICA.....ei, dupa ce au arestat/o si a vazut si ea cu ochii ei, NU m/a mai facut nimeni......STIU si acum ca am camere in casa,..oare de aia trebuia sa sun ? ca sa se reactiveze ??? 

# obiectiva date 25 July 2014 23:49 +2

iti dai seama , unule, ca TOTI magistratii activi au microfoane prin case ??? si ii inregistreaza in cele mai intime momente ????? inclusiv la buda ???

# obiectiva date 25 July 2014 23:52 +1

cum s/o fi judecat AZI la constanta cu baSS al tanar??? ca avea azi proces.....

# obiectiva date 25 July 2014 23:54 +1

NU la/u eliberat....asa, macar 6 luni de arest preventiv sa faci si tu, frate de satana.....

# IO date 26 July 2014 20:13 0

Au pe dracu să-i cheptăne!

# basicuta date 25 July 2014 16:38 +12

asta-i puterea marinarului: a numit procurori de la parchetele inferioare in functii de conducere in parchetele superioare sarind mai multe etape si exemene, pe care e posibil ca acestia sa nu le fi luat niciodata, creind o garda in CSM, DNA, ICCJ si DIICOT. De acu foarte greu o sa treaca ceva de astia, care actioneaza si fara comanda ci doar ca sa acopere ceva ce i-ar deconspira: vezi ce s-a intamplat pana acum inclusiv suspendarea celor din CSM care s-au intors exact pe aceasta schema ! e grup organizat de mafioti la cel mai inalt sistem juridic national ! 

# GINA MAGIRESCU procuror inspectie date 25 July 2014 16:54 +13

HAIMANAUA este ofiter acoperit...se v-a demonstra in curand

# unul din lumea cea mare date 25 July 2014 17:02 +10

ptr GINA MAGIRESCU procuror inspectie// era si greu sa se ,,Prinda cineva,, CIND EA A MERS LA SPECIALIZARI IN ISRAEL!!!!! cine dracu mai crede cind ne zic astia ca,,RATA N/PUNGE SI CA LAPTELE ARE OASE,,

# unul din lumea cea mare date 25 July 2014 19:36 +2

ptr obiectiva//normal ca/mi place ghershwin,si ella fitzgerald si armstrong si ,,clasicii americani,,.......obiectivo partea cea mai misto este ca ii gasesti pe toti mult mai bine reprezentati prin europa.stiu de ex niste circiumioare prin ostende sau prin zanstaadt unde se maninca steak argentinian sau scoici cu usturoi si muzica/i cea de care ai amintit.ce chestie idioata,luju scoate chestia asta idioata cu raspunsurile care se micsoreaza.........in fond ai cistiga caci ai avea trafic si mai mare si ai avea mai multa reclama!!!!!!

# Muzician date 25 July 2014 21:16 0

Care sunt clasicii americani?

# unul din lumea cea mare date 25 July 2014 21:27 +1

ptr muzician//muzicantule uita/te ca am pus ghilimele ,,(astea inseamna ghilimele) sa/ti spun si ce ,,insemneaza,,?

# obiectiva date 25 July 2014 21:30 +1

nue te mai obosi, unule, ca eu am inteles l acare ``clasici`` te referai...nu vezi ca mor SS de ciuda ca nu ai luat benzina cu 3,8 lei ?

# unul din lumea cea mare date 25 July 2014 21:40 +1

ptr obiectiva//3,5 ca daca mi/o oferea la 3,8 il timiteam la nemes la elm ca era vecin cu mine in wa sau la blejnar

# Salvamar date 25 July 2014 17:13 +16

domnul iacobescu se inseala. nu prea cred ca madam haineala se straduiasa dea bine la bruxelles. Singurul ei scop in viata, alaturi de livia Stanciu, Morar si kovesiera sa de abine la Basescu. Acest CSM care stia din 2011 ca Mircea Basescu este implicat in trafic de influenta trebuie sa DEMISIONEZE. Stiau si NU au facut nimic. Ba la ICCJ unde a depus contestatie procurorul Iacobescu, oamenii madamei Stanciu i-au respins plangerea. Deci siea ar cam trebui obligata sa demisioneze. Doamna Stanciu cand vorbea de parteneriatul cu DNA se referea si la musamalizarea dosareleor familiei Basescu, ale presedintelui si al portocaliilor? Acest CSM este o RUSINE. Nu putem astepta de la el sa faca dreptate si lumina. Demiterea Consiliului, presedintei ICCJ si alegeri noi.

# unul din lumea cea mare date 25 July 2014 17:25 +6

ptr salvamar//bai salvamare !!!!!!! EU SIND IN TOTAT DEZACORD CU TINE.!!!!!!!!DE CE DEMISIA???????EU VREAU SA MEARGA LA PANDAIMOS!!,AI SA MA INTREBI DE CE VREAU EU PANDAIMOS!!!!!!.PENTRU CA ASA CUM ZICE BERCEA ESTE FAVORIZAREA INFRACTORULUI(asta stiu si eu care nu am studii juridice) si mai INSEAMNA CEVA (ASTA/I DE LA MINE ,SI NU UITA NU AM STUDII JURIDICE) INSEAMNA SI OBSTRUCTIA JUSTITIEI!!!!!!!!!SI TREBUIESC DATE EXEMPLE DURE CA SA SE READUCA CREDIBILITATEA JUSTITIEI PE LINIA DE PLUTIRE!!!!!!!!EU ASA CONSIDERJUSTITIA ESTE SOCIALA SI TREBUIE DAT EXEMPLU SOCIETATII.poti si toti pot da cu rosu dar pe unde am umblat asa se procedeaza!!!!!!!!ai o demnitate si un rang,NU TE APUCI SA FURI DIN BUZUNARELE OAMENILOR IN TRAMVAI!!!!!!!

# bau date 25 July 2014 18:38 -8

Aha ... Si cine sa dea aceste exemple? Napalmul era mai sanatos. Ma bucur ca nu te-ai conversat cu servicili de aproape ...  ;-)

# Salvamar date 25 July 2014 19:04 +6

da, multi din CSM si din Inspectie sau ICCJ ar merita sa ajuga la inchisoare pentru ca au practicat pe scara larga politia politica, dar traimin....Uniunea Europeana. Chiar daca s-ar gasi un procuror si un judecator care sa aibe curajulunul sa propuna si altul sa aprobe arestarea acestor indivizi(e) din fruntea justitiei romane, ar sari Bruxellul ca muscat de caini turbati sa urle ca se face o nedreptate, ca se ataca ”luptaorii” pentru independenta justitiei. Ar fi acelasi circ, aceleasi amenintari ca la suspendare. de aceea eu am propus o solutie care nu ar afecta Romania, cu toate ca si eu cred ca unele persoane din CSM si inspectie ar merita cateva luni in arestul politiei capitalei si apoi cateva ani, cat mai multi, la Rahova sau Jilava. In contextul actual nu avem nicio sansa de a face dreptate pana la capat fara a face rau romania. Asa ca poate ar trebui sa ne multumim cu disparitia actualului CSM si actualei conduceri a Inspectiei.

# unul din lumea cea mare date 25 July 2014 19:54 +8

ptr salvamar//salvamare.......eu inteleg si nu prea chestiile acestea ,,diplomatice,,dar uita/te si tu la cerbu ce tare l/a durut pe el in papuci de diplomatie.lucrurile dupa parerea mea nu se fac pe jumatate,ori le faci ori nu le faci,si nu se vor face caci gunoiasul ponta ne/a prostit cu ,,dreptatea pina la capat,, si s/a devoalat singur ca un gunoi ce este cu S/A AJUNS LA CAPATUL DREPTATII cind l/a infundat D-NA OANA STANCU(FELICITARI DOAMNA)salvamare nu prea mai inteleg eu cum se judeca in ro,dar cu certitudine stiu CA DACA SE PREZINTA BRX PROBE PALPABILE SI IREFUTABILE PENTRU CE VOR FI ARESTATE MATACUCELE SI MATRACUCII NIMENI NU O SA ZICA ABSOLUT NIMIC!!!!!SI EU SA FIU IN LOCUL LOR CIND AS PREZENTA PROBELE LE/AS FACE CAM CUM A FACUT CASTRO(cind era acuzat ca/i dictator si le/a dat la americani 100000din cei mai rai puscariasi de il rugau in genunchi americanii sa/i pastreze)delegatia care ar prezenta probele ar avea si niste capi ai romilor de matase.coana ioropa ar tacea milc !

# Salvamar date 26 July 2014 10:34 +2

hai sa fim seriosi si rationali. Ponta nu a avut ce face - a fost OBLIGAT sa faca pace cu serviciile, daca nu voia sa se trezeasca in cap si cu un asa zis guvern de ”uniune nationala” condus de vreun manechin bassist. Oricum si acum ”partea” Coldea din servicii in cooperare cu Kovesi incearca sa i-o coaca lui Ponta ca sa nu poata candida. Astia doi stiu ca daca se alege Ponta ei doi nu mai au viitor. Ponta sta calm sa se instaleze noua comisie UE, fara alde Barroso maoistul si Reding amica lui Macovei. Ponta joaca pe o gheata subtire si daca nu e suficient de precaut cade gramada. Crezi ca domn Coldea se joaca? Nu vezi cum a destramat subtil, prin interpusi, USL? Apoi mai e si CIA, care l-ar vrea si nu l-ar vrea pe Ponta. E acelasi joc ca si in 2009, cand a avut de ales intre doua persoane devotate intereselor americane - Gioana si Base. L-au ales pe Base ca e mai putin influentabil ca Gioana, care li se parea prea moale pentru jocurile SUA in regiunea asta. E mai complicat!

# unul din lumea cea mare date 26 July 2014 12:16 +3

ptr salvamar//partea rea este CA AI DREPTATE!!!!! si intr/adevar sua are interese economice ,NUMAI ECONOMICE!!!!!!!petrolul si aurul cit si niste zacaminte de metale extrem de rare folosite in industria spatiala si aero si din ,,ce stiu eu,, in foarte scurta vreme romanica o sa plateasca OALELE SPARTE in ceea ce priveste tORTURA CELOR RAPITI DIN AFGANISTAN(aici si norica nicolaie a fost partasa si a facut cover up,de ce nu se prea bucura de incredere la brx)cam pentru asta a si fost protejat imperiul raului de catre americani,caci se tem de maoarte sa se afle unde au fost torturati cei din afganistan,si asta s/a facut EXCLUSIV pe teritorii straine caci SUPREME COURT LE/AU SPUS CLAR CADACA/I SI UN SINGUR CAZ DE TORTURA PE TERITORIUL SUA ZBOARA PRESEDINTELE INDIFERENT CINE/I EL SI TOATA LIOTA NSA,CIA,FBI.in sensul asta nu uita un ,,incident ,,petrecut cu un asemenea avion la baneasa,un bijet falconcare avea 2 sau 3 teroristi,era in tranzit si au avut incident.continuare

# unul din lumea cea mare date 26 July 2014 12:26 +2

ptr salvamar//(continuare) si de urgenta a venit un avion din germania si a luat si falconul si tot.cam asta/i SINGURUL MOTIV pentru care imperiul raului a fost protejat,CACI TERITORIUL NATIONAL A FOST LASAT LA DISCRETIA UNORA.......SI S/AU FACUT JOCURI NU GLUMA.asculta una la mine!!!americanii nu au PIC DE RESPECT pentru slugi,DAR AU MARE RESPECT PENTRU CEI CARE STAU CU CAPUL SUS!!!!!!ASTA NU INTELEGE GUNOIASUL PONTA si avind consilieri americani,normal ca/l prostesc cu morcovul atirnat in fata ochilor ca sa fuga si sa nu/l ajunga.din nefericire sintem O TARA DE SLUGI SI REZULTATELE SE VAD.NU CRED CA IESE PONTA,daca gise/i destept il face pe diaconu seful lui de campanie!!!!!!!!

# unul din lumea cea mare date 25 July 2014 20:03 +7

pentru bau sau koko sau dankh si aliasurile lui proaste//crezi ca am ,,freo,,jena sa stau cu serviciile fata in fata?crede/ma ca nu am !!!!!atita timp cit mi/am platit impozitele,cit timp nu am furat ca imperiul raului nu am nici cea mai mica retinere sa ii si injur DE MAMA CACI EU LE PLATESC LOR SALARIILE SI NU EI MIE!!!!BAULE!!!!Ttu trebuie deasemeni sa intelegi ca EU spre deosebire de ei mi/am cistigat banii riscindu/mi viata!!!!!cred ca/s cei mai cinstiti bani de asta sint si vehement si gata sa dau cu napalm!!!!!!!!

# Dodo date 25 July 2014 21:13 -6

Daaaa,ti-ai riscat viața.... Furtunul cu care spălai avioane te putea sugruma de istet ce esti... Apropos,cum platesti tu salarii in România spaland vase in USA? Când inveti sa scrii corect romaneste? Ca as mai rade de crizele tale de ratat,dar tare prost scrii :D

# obiectiva date 25 July 2014 21:28 +4

:lol: in conceptia securistilor a MUNCI chiar si ca spalator de avioane in SUA este o RUSINE ??????? :eek:  paih, in cazul asta...mai bine STAM ! oricum, ma indoiesc ca un spalator de avioane poate sti codurile pe care ni le da UNUL pe Luju.......si , inca ceva, trebe` sa stii limba engleza ca in SUA nu merge cu ozosep ..ozosep  ca in inima ROMANIEI in jud. :cry: HA si CO.... 

# unul din lumea cea mare date 25 July 2014 21:50 +2

ptr obiectiva// obiectivo esti haioasa foc!!!!! am ris o gramada cu ozosep .de ce te obosesti sa/i raspunzi lui dankh?mai foloseste si un alias chinezoaica,vad ca de asta a uitat!obiectivo cind dankh mai scrie din beciurile din scaune sa/i spui ca si aia care ,,spala,, avioanele si care le dejivreaza pot face acest lucru NUMAI DACA AU LICENTA(AUTORIZATIE) PENTRU ASA CEVA.......... nu oricine stie sa spele sau sa dejivreze un avion

# bau date 26 July 2014 16:39 -3

Mi se falfaie daca ai sau nu curaj.  :cry: Mie mi-a placut treaba cu napalmul. O sa mai caut insa ca nu prea cred catu esti ala, mai ales ca esti permanent pe aici.  :lol:

# ADEVARUL date 25 July 2014 17:40 +9

CANCERUL BĂSIST ARE METASTAZE GROZAVE ÎN JUSTIȚIE SI SERVICIILE DE INFORMAȚII,DE FAPT IN TOATE INSTITUȚIILE STATULUI DE UNDE SE POATE CIUPI,PENTRU CĂ EI FUNCTIONEAZA PE BAZA DE INTERES,NU DE ALTCEVA-PROFESIONALISM,SERIOZITATE,ETC.-TOȚI GROBIENII ĂSTIA FURĂ ÎNTR-O VESELIE,EI ASTA FAC NU TREBUIE SA NE SUPARAM,DOAR CA PASIVITATEA TUTUROR DEVINE COMPLICITATE.

# gasca date 25 July 2014 17:56 +11

Sa speram ca aceasta specie ratata de gasca berlineza , de manuta cu fetita-baietel Danilet isi vor lua zborul dupa decembrie. Cat mai departe. Si fara retur !

# Traian Bășină date 25 July 2014 19:14 +15

Trebuie făcută o listă publică cu toți slugoii pupinbăsiști care s-au făcut remarcați în ultimii 10 ani și mai ales de la lovitura de stat dată de mafia securistă băsistă în vara lui 2012. Toate aceste slugi trebuie respinse de societate și împiedicate să mai profeseze vreodată pentru statul român.

# Daca este infractiune fapta liberalului care sforaie date 25 July 2014 20:50 +4

pentru ca incerca sa determine adoptarea in guvern a unei OUG (care sa-i serveasca interesele) ma intreb cum s-ar putea califica demersurile Hainelii de a-si determina colegii sa i se alature la anumite voturi din CSM ?

# remember BAIETI V-ATI FACUT TREABA DIN PLIN date 25 July 2014 22:21 +10

Ce mai e de spus???Haimaneala afara din magistratura si imediat haimaneala la puscarie. :P :P :P :P :roll: :roll: :roll:

# Valeriu Mangu date 26 July 2014 00:07 -3

Articolul "Gheorghe Trosca, Presedintele Romaniei si Constitutia", pe: http://ascunzisuri-constitutionale.eu/2014/07/25/gheorghe-trosca-presedintele-romaniei-si-constitutia/

# vikkktor date 26 July 2014 02:04 +5

Bazandu-se pe indolenta si lipsa de reactie a po******tiei, atat Basescu cat si fostii lui colegi de guvernare, adica FSN, PSD, USL..etc, au faurit un intreg aparat de represiune si pe baza de nepotism, cara, in momentele aceste nu numai ca actioneaza la comanda, dar, din pacate, actioneaza si cu un amatorism vizibil...Pana cand bugetarii din servicii nu vor fi redusi la maxim o treime din numarul lor actual si ,,intangibilii,, magistrati nu vor sustine examene de compententa pentru a fi mentinuti in functii, nimic nu se va face si totul va ramane ,,asa cum s-a stabilit,,...

# Exista O JI GOOD IE MAI MARE CA VIKTORAS CI ORBETE ? date 26 July 2014 07:26 -8

Ati intalnit in viata vietilor voastre o ji good ie mai mare ca acest victoras ciorbete ? Cat de nenorocit sa fii ba, victore s a te doara-n ku r de invatamantul si viitorul neamului tau , si in acelasi timp sa faci anchete in penitenciar sa vezi daca lui pecali nu i-au pus caviarul prea sarat si prepelitele prea zemoase . A marcat banul Pecali i-ai livrat inspectia. Din ce aluat est facut ba, ji good ie ? De ce nu te-a avortat mata ,ba, nutantule ! Tu esti unul dintre blestemele acestei tari ! Sa-ti fie rusine ! Cu ce te au la mana ? Ce schelete ai in dulap? Ce crime monstruoase ai facut ? Ce spaga ai luat ? Cati ai turnat la securitate ? Cuuum? Ai turnat-o pe ****** ? Si pe tac-tu ? Nu-ti e ba rusine sa-ti faci neamul de ras ?Sa-l vinzi pentru 30 de arginti ? Pe Avram Iancu cu cat l-ai vinde ? Da pe ****** cat ai cere? Tu esti constient ca esti o rusine a acestui neam ? Daca mai ai un pic de demnitate, si patriotism ATACA ORDONANTA AIA NENORORCITA CA MAI SUNT CATEVA ZILE !Pamfle

# Viktoras Ci-Orbete= LICHEA MUTANTA SI PROOST CU GAURA! date 26 July 2014 08:49 -10

Acest Viktoras Ci-Orbete , este cel mai bun exmplu de ji goodie politica LICHEA MUTANTA SI PROOST CU GAURA! El nu a inteles ca in acea functie EL TREBUIE SA APERE POPORUL – ca de aia functia ....ESTE A POPORULUI ! ANI MALL UL A INTELES CA E PUS IN ACEA FUNCTIE , CA SA-SI CONTINUIE RAZBOAIELE CU BASE! El a inteles ca e pus in acea functie ca sa stranga spaga –sub forma legala ca sa nu atace legea invatamnatului ..si spaga curenta la clienti : de ex ciobanul pecali e nemultumit de fructele de mare de la pranz ii da telefon muantului, sa faca o ancheta la penitenciare ca la masa de seara caviarul sa fie cu gheata! Altfel ce sa spun....are stofa de sluga ....a batul Ciobanul Pecali cu pumnul in masa ...s-a prezentat argatul in 10 minut ! Rusine sa-ti fie argat nenorocit ! Rusine Viktore ! Cinci generatii urmasii tai nu vor spala rusinea pe care ai adus-o acestul neam ! Aceste sunt pamflete!

# xxx date 26 July 2014 08:14 +4

DupăC.E.D.O. poate urma revizuirea hotărârii prin care instanţa supremă a respins plângerea împotriva sancţiunii disciplinare date de C.S.M., iar mai apoi se pot întoarce pe dos şi altele pe care MAFIA le credea bine aşezate. NU VREMURILE STAU SUB OM, BIETUL OM ŞADE SUB VREMURI.

# Anonim date 26 July 2014 10:30 0

intr-adevar este o victima Domnul Iacobescu dar as vrea sa adaug una din multele victime ale acestui domn (Gheorghe Ioana)  si la fel multe altele. Daca va intereseaza sa vedeti in ce hal Ceausist s-a fabricat acest dosar puteti sa va interesati si v-ati speria ca mai exista asemenea procurori... (telefonul victimei defapt nu era telefonul victimei, recunoasterea din grup...etc)..

# Anonim date 26 July 2014 10:31 0

Am uitat sa precizez: este vorba de Gheorghe Ioana si crima de la Strehareti

# caragiale date 26 July 2014 12:45 +2

Felicitari lui OANA STANCU pentru pozitia avuta in interventia premierului.VOTATI  PONTA  SI-L VETI AVEA PA  BASESCU.

# avo date 26 July 2014 13:30 +3

pentru"Anonim":l Turcu Mariana.În cazul crimei de Strehăreţi, d-l procuror Iacobescu l-a cercetat pe Gheorghe Ioana în calitate de SUSPECT. Dosarul a fost strămutat la Braşov şi acolo, s-a constatat că Gheorghe Ioana era nevinovat. Nu este nimic imputabil unui procuror, dacă, în prima fază a cercetărilor, are o bănuială împotriva unui suspect, bănuială care mai târziu se dovedeşte a fi o eroare. Grav ar fi fost dacă ar fi emis un rechizitoriu împotriva unui nevinovat. Nu este cazul în cauza invocată.

# SCOPITI SCROAFELE date 26 July 2014 18:43 0

:lol: :lol: :lol: A INCEPUT SEZONUL DE SCOPIT PURCELE :lol: :lol: :lol:

# Avocatul31 date 26 July 2014 22:12 +6

Aceste individe cocoțate cu ajutorul lui basescu in functii de conducere sunt niste iresponsabile periculuase,reduse rău,dar nocive ca niste cucute.Haineală,Stanciu,Covesi,s.a.m.d.sunt instrumentele unei dictaturi mult mai perfide decat cea comuniste,basismul paraziteaza dictatura si rezultatul este statul de escroci-ei isi spun stat de drept,adica fură cu legea in mană  si de mână...

# Valeriu Mangu date 27 July 2014 08:12 -1

Articolul "Dihotomia "Stanga - Dreapta" -  neconstitutionala si nelegitima" (I) - (XI), pe: http://ascunzisuri-constitutionale.eu

# vream perchezitie la CSM date 27 July 2014 12:18 +4

Ar fi indicata o perchezitie la CSM  si la alte institutii care sterg interceptarile...... :P :P :P :-* :-* :-* 8) 8) 8) 8) :lol: :lol: :lol: :lol:

# Da... date 27 July 2014 19:59 +1

Putorile de la CSM nu fac nici macar curatenie,nu sterg praful...li se face mhttp://www.luju.ro/static/smiles/unsure.gifanichiura si masaj cat e ziulica de lunga.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 13.05.2025 – Arest pentru incalcarea controlului judiciar

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva