14 May 2025

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

DECONSPIRARE SAU INTOXICARE – Traian Basescu il acuza pe Victor Ponta ca ar fi ascuns ca a fost ofiter acoperit al SIE: “Trebuie sa recunoasca ca in perioada 1997-2001 a fost ofiter al SIE, ceea ce arata si saltul lui de la Parchetul Judecatoriei Sectorului 3, unde a fost repartizat in 1995 ca procuror, direct la Parchetul General, in 1998... Vina lui Ponta nu e ca a fost ofiter acoperit, ci ca a ascuns acest lucru”. UPDATE - Victor Ponta: "Sunt doar minciuni"

Scris de: L.J. | pdf | print

13 October 2014 23:41
Vizualizari: 6842

UPDATE 14.10.2014 – Reactia premierului Victor Ponta: "Am inteles ca aseara domnul presedinte Basescu si-a continuat atacurile la adresa candidatilor. Dupa 10 ani in care am vazut interesele sale, azi mai sunt 33 de zile din aceasta tragedie. Orice va spune si va face in aceste 33 de zile este un exemplu de ce nu va trebui sa fac eu ca presedinte. Daca domnia sa a incalcat, nu stiu, in vreun fel legea, eu nu m-am uitat, dar daca e o incalcare a legii sigur ca vom cere sa fie sanctionat. Dar pana atunci cele 33 de zile trebuie sa aratam ca noi putem sa fim altfel si ca Romania poate sa fie altfel dupa acesti 9 ani si 11 luni de calomnii, de mizerii, de atacuri sub centura. Dupa ce am terminat facultatea am respectat legea. Eu nu va pot explica decat faptul ca domnul Basescu se exprima intr-un mod total inacceptabil pentru un presedinte in functie la adresa tuturor contracandidatilor doamnei Udrea. Este dreptul domniei sale de a sustine pe cineva. Faptul ca foloseste institutia de presedinte pentru a sustine un candidat este evident un mod de a nu te comporta ca presedinte si va asigur ca atunci cand voi fi presedinte poate fi schimbat. Cu toata deschiderea va spun ca azi o sa ma rog si pentru Basescu care este extrem de tulburat si framantat". Intrebat daca este adevarat ceea ce sustine presedintele Traian Basescu, prim-ministrul Victor Ponta a negat: "Nu. Sunt doar minciuni".

Traian Basescu il acuza pe prim-ministrul Victor Ponta ca a fost ofiter acoperit al Serviciului de Informatii Externe, in perioada 1997-2001, pe cand acesta era procuror. Presedintele a venit in studioul Realitatea TV, luni 13 octombrie 2014, la emisiunea Jocuri de Putere moderata de jurnalistul Rares Bogdan, unde, aproape de miezul noptii, a prezentat mai multe documente in sprijinul acestei dezvaluiri-bomba. Presedintele Basescu a acreditat idea ca ascensiunea fostului procuror Victor Ponta, ajuns la Parchetul General, in 1998, direct de la Parchetul de pe langa Judecatoria Sectorului 1, s-a datorat tocmai apartenentei sale la SIE: Cat e prim-ministru mai merge, dar trebuie sa recunoasca, pentru ca ii va zambi ofiterul lui. Cand va fi presedinte nu ii mai merge. Ponta trebuie sa recunoasca ca in perioada 1997-2001 a fost ofiter al SIE, ceea ce arata si saltul lui de la Parchetul Judecatoriei Sectorului 3 (n.r. - PJS5, apoi PJS1), unde a fost repartizat in 1995 ca procuror, direct la Parchetul General, in 1998”.


In sprijinul acuzatiilor, presedintele Basescu a prezentat doua Hotarari de Guvern, din 2002 si 2013, interpelari apartinand fostului senator PSD Valer Marian, dar si un schimb de corespondenta dintre el si Teodor Melescanu, context in care si-a exprimat dezamagirea cu privire la fostul sef al SIE: “Vina lui Ponta nu e ca a fost ofiter acoperit, ci ca a ascuns acest lucru… Sunt mai suparat pe Melescanu, decat pe Ponta”.

Intrebat de moderatorul Rares Bogdan “ce va face Victor Ponta maine”, presedintele a spus: “Nu stiu, va minti, pentru ca e acoperit de Hotararea de Guvern”.

Comentarii

# sanki date 14 October 2014 01:30 +19

Și tovarășa 2MAK fu acoperită sau turnătoare! Ia uite cum a avansat: la 13 aprilie 1984, deşi nu-şi încheiase stagiatura la Giurgiu, Monica Macovei e detaşată ca procuroare la Sectorul 1 din Bucureşti. Motivul? O cerere pe motive de sănătate. Nu e nevoie nici măcar de Raportul Tismăneanu ca să ştii că era practic imposibil pentru un absolvent să ajungă în Bucureşti pe parcursul stagiaturii. Cu atât mai mult e valabil acest lucru pentru un procuror, şi un procuror care nu renunţă la profesie pentru a veni în Bucureşti. Dimpotrivă, judecând după importanţa Sectorului 1 în activitatea de contracarare prin Procuratură a "acţiunilor contrarevoluţionare", Monica Macovei e promovată, după doar doi ani de stagiatură, într-un post de mare răspundere în regimul Ceauşescu.

# Colonelul UREKE date 14 October 2014 08:44 +18

DOMNU LUJU - hai sa facem un pas in plus fata de PRESALUIPESTE care abordeaza lautareste. Din spusele domnului Presedinte TURBATUCUSPUMELAGURA a rezultat ca exista doua Hotarari de Guvern - una din 2002 (in prezent abrogata) iar alta din 2013. Pentru aceea din 2013 s-au indicat  si data adoptarii - 30 aprilie si numarul monitorului oficial - mi se pare ca 223. Am incercat folosind  Programul legislativ INDACO sa dau de cele doua hotarari.  Fac un apel tovarasesc la  colegii de breasla - poate cineva sa indice mai exact numerele celor doua Hotarari.  PS. Nu insist pe aspectul de ALBA - NEAGRA al smekerieei prezidentiale .....doua hotarari despre SIE nu sunt in nici un caz dovada ca cineva ssau altcineva a fost ofiter acoperit. Totusi Realitatea Tv si mai timid B1TV se zvarcolesc acum in orgasme  cu clabuci , de parca presedintele lor muribund le-ar fi aratat o poza cu Ponta imbracat in militian. Sunt sigur ca dacca am citi fiecare cu proprii ochi mai mult sau mai putin albastri 

# tot Capitanul U date 14 October 2014 08:47 +15

....daca vom citi deci cu proprii ochi....vom fi mai lamuriti. Ca doar n-am ajuns sa luam lectii de STIINTA DREPRULUI de la acest gunoi 

# sergentul u date 14 October 2014 08:49 +8

...putinele gene ADN  cu oarecare iz juridic consumandu-i-se pentru producerea doamnei ex-Bodo

# securistul de serviciu date 14 October 2014 20:02 +2

Eu ce sunt un specialist al intoxicarilor, miros de la distanta orice smenuiala securistica intiata de cel mai debusolat si indragostit matolot betiv si chior(de dragoste).Iar smenuiala asta pute rau,de la distanta!!! :lol: :lol: :lol: :roll: :roll: :roll: :P :P

# bulă date 14 October 2014 14:50 +3

Domnilor chiar nu ma intereseaza cine-i securist si ce a fost,din moment ce sefu mare melescanu e la prezidentiabile si toti sunt securisti-masoni se simte si observa de pe luna, va rog sa mai ne lasati cu pocnitori deastea si asa oricine ar fii presedinte suntem condusi de fmi,ue etc.mai interesant e programe : national geographic,nature,discovery,travel etc ca am ce vedea si invata.

# Sa aduca dovezi! date 14 October 2014 15:02 +3

Daca nici acum nu-l suspenda atunci isi merita si Ponta si parlamentul si ne meritam si noi soarta. Cu nasul scos dintre bucile lui Nutzica betivanul asta isi permite sa-si bata joc de orice. Sa aduca dovezi, nu poate face afirmatii si apoi sa spuna ca au aparut in spatiul public de nu stie unde. Jos Chiorul. La puscarie cu Betivanul. Si cu amanta cu tot.

# E NEVOIE DE PSIHIATRU! date 14 October 2014 15:48 +2

Am asistat ieri la episodul de delirium tremens al lui Base. Daca a fost adevarat , atunci il salveaza de la brutarie si il trimite la sanatoriu. Daca a fost un fake , Base e un mare actor care vrea sa scape de brutarie

# RADIO YEREVAN date 14 October 2014 15:11 +2

Diliul tocmai a aruncat cu cacao in ventilator si acum nu-l va mai spala toate apele. Tocmai a facut greseala vetii lui si va trebui sa raspunda la multe intrebari. Hartiile pe care le flutura la televizor erau extrase din monitorul oficial si nu au nici o legatura cu cea ce vrea el sa insinueze.Sa vedeti geamparale in zilele care urmeaza!

# RADIO SHANTZ date 14 October 2014 15:25 +2

Observați că în acele vremuri ministru al justiției era Valeriu Stoica iar Traian Băsescu cu partidul erau la guvernare și la Cotroceni cu alianța ? Își mai amintește cineva vremurile respective cu mineriade și închideri de locuri de muncă ? Considerați că vremurile erau așa fiindcă era Victor Ponta ofițer sub acoperire ? O vrea Băsescu să transmită că de fapt Ponta ar fi omul lor infiltrat în PSD și că de fapt ei nu ar avea de ce să se teamă dacă Ponta ar câștiga?

# alt agent acoperit date 14 October 2014 15:45 0

Felicitari d-le Ponta. Mai bine agent SIE dupa 89 decit securist inainte.Te voi vota sigur acum. Nu am crezut ca cineva se poate compromite pentru o gaura cu par.

# turnătoru ANONIMUS date 14 October 2014 15:35 +2

.Mie Basescu mi-a cazut in dizgratie in momentul in care firma fratelui sau a luat comision de 7 milioane de dolari la o tranzactie cu armament pentru intocmirea dosarului. Noi pentru ce mai avem atunci armata? Iar acum tu ca presedinte dai in vileag spionii tarii? Eu nu pot sa cred ca se intimpla asa ceva in Romania! Daca vroia sa il descalifice pe Ponta putea sa dea anonim niste date la presa sau alta metoda ... Este un gest incalificabil!

# radio DONAU date 14 October 2014 15:42 +1

Asta vorbeste de securitate si ofiteri acoperiti? Traian Basescu nu este altceva decat un demagog ieftin. Circul cu Robert Turcescu cu demisia penibilului aluia jenant tovarase Basescu. Cu cat se agita mai tare cu atata ii cresc procentele lui Ponta mai cateva declaratii tv in care el o sustine pe Udrea si iese Victor Viorel din primul tur. Tot mai delirant presedintele tarii !!!

# E NEVOIE DE PSIHIATRU! date 14 October 2014 16:02 +4

.Ce interes avea SIE sa-l racoleze ca ofiter acoperit pe un procuror de la tribunalul sectorului trei care se ocupa de infractiuni interne? De ce l-a numit Basecu pe Ponta odata ministru si de doua ori premier daca stia ca este sau a fost ofiter acoperit? Ce probe a prezentat Basescu in sustinerea acuzatiei pe care a facut-o? Hotariri de guvern care sunt publicate in monitorul official? Pe mine ma convins cat de instabil psihic este...

# DOREL date 14 October 2014 09:39 +12

Cu ceva timp in urma, ziceam ca "nea Traian" e atins de dementa alcoolica, acu' se vede ca s-a declansat si andropauza depresiv-agresiva, nu mai are pic de ratiune, o sa se dea din spectacol in spectacol, ar trebui Nitzica sa rupa bilete la intrare, macar ar face un ban cinstit ! Si, b): cu penibilitatile la care a ajuns, devine un pericol pentru cine-l crediteaza, i-a inrait si pe unguri si pe nemti si pe tigani, poate aude si Marele Licurici ! Parerea mea ... 

# ANIA date 14 October 2014 11:50 -9

Procuror ofiter SIE este ilegal . Parlamentar ofiter SIE este ilegal. Premier ofiter SIE este ilegal . Presedinte ofiter SIE este ilegal . Pontra infiltrat la varful USL de Servicii pentru a deturna anti-basismul in Coabitare si de a face "dreptate pana la capat " alegand-o pe Kovesi la DNA -Jos Noua Securitate !

# Traian Bășină, șeful mafiei securiste date 14 October 2014 13:24 +11

Președinte securist ceaușist e legal?

# BASE date 14 October 2014 14:01 +8

Basescu a fost turnator, insa a fost suficient de parsiv sa se ocupe din timp sa-si "retraga" dosarul. Pe vremea lui ceasca nu punea nimeni botul la functii de genul Sef Navrom la Anvers fara sa fie cel putin ofiter de securitate. Romanii "vechi", stabiliti in Belgia de multa vreme stiu foarte bine cine a fost Basescu pe vremea aia, stiu chiar si cine a fost popa Palade de la biserica Sainte Catherine ;) Ai nostri ca brezii !

# expat date 14 October 2014 14:03 +6

Apoi, dupa Navrom, tovarasul actual Presedinte a fost numit director general al Inspectoratului pentru Navigatie Civila in cadrul Ministerului Transporturilor, in cabinetul Dascalescu, functie pe care a indeplinit-o pana la Revolutia din 22 decembrie 1989. Daca tot vrem sa fim corecti si coerenti... hai sa nu purtam ochelari de cal...

# INCENDIATORU MATRAFOXAT date 14 October 2014 14:52 +5

Ofiterul (securistul) sub acoperire este ... tov. colonel de securitate Bashinescu. S-a gasit cine sa vorbeasca de ofiteri sub acoperire ! Tocmai scarnavia asta de betiv infractor, care a fost toata viata ofiter de securitate sub acoperire. Sa-i spuna lu' Mutu ca n-a fost, cand nu puteai pupa o functie de sef de misiune comerciala la Anvers fara sa ai stelele securitatii pe umar.

# lulu date 14 October 2014 15:00 +3

Am picat de fraieri odată in 2004 când ai plâns pe umărul lui Stolojan. In 2009 l-ai ars pe Geoana cu Vantu. Acum asta. Întrebare: ba tu chiar ne crezi prosti. Daca tot ști mizerii de ce le scoți doar in campania electorala? In nici un caz marea ta dezvăluire nu m-a făcut sa cred despre tine ca ești un om mai bun.

# telenovela va continua date 14 October 2014 13:55 +4

Vad ca il suspectezi pe Basescu de naivitate si lipsa simtului politic! Ai impresia ca nu e constient ca Udrea nu are sanse? Voalat a si recunoscut aseara! E altceva la mijloc care deocamdata ne scapa! Dar asa cum am mai spus , telenovela va continua!

# MECI SEKU BASE -AGENT SIE? date 14 October 2014 14:20 +3

Minte jegu asta de besescu ,Ponta va fi presedinte chiar daca a fost agent sau nu , oricum nu itereseaza pe nimeni asta. Si SIE se ocupa prin lege de extern (nu prin Gorj sau sectoru 2)...securistu betiv nici asta nu stie.

# DOREL date 14 October 2014 09:56 +9

Cred ca am uitat cu totii de T. Melescanu, care s-a dovedit mai tanar si mai valabil decat tot SRI-ul si SIE la un loc ! Vrednic este ! Parerea mea ...

# DORELLA date 14 October 2014 10:23 +7

Nu chiar așa! T. Meleșcanu are o opinie clară, pe înțelesul tutulor: „Nu știu cât este de relevant din punct de vedere politic sau electoral. Pentru mine, din punct de vedere juridic, este foarte important întrucât exista prevederi legale extrem de clare care interzic deconspirarea ofițerilor de informații. Aceasta a fost poziția mea și am stat foarte ferm pe această poziție”, a spus fostul șef al SIE.

# acu date 14 October 2014 11:31 +8

T. Melescanu a actionat corect!(Mai bine spus S.I.E a actionat corect., sa nu credeti ca un director civil ia decizii de capul lui!). Intrebarea esentiala este: de ce vrea basescu lista spionilor !!! Ce vrea sa faca cu aceasta lista?O "pastraza"pentru sine pentru a santaja mai tarziu un "viorel"sau o vinde acum pe bani frumosi afara!!! Povestea cu ofiterul acoperit este de tot rasul, ascunde o jalnica "acoperire" a actiunii principale! Dupa toate datele,ce avea de gand basescu sa faca era similar faptei lui PACEPA,poate chiar mai grav!!! La toate aceste intrebari ar trebui sa raspunda basescu in fata Parlamentului,si asta foarte urgent!!!

# CETATEANUL TURMENTAT date 14 October 2014 13:52 +5

Am citit , aflat atatea despre ofiterii acoperiti si tot nu inteleg ! Ce a vrut sa obtina Basescu prin dezvaluirea de aseara? Sa il scoata pe Melescanu din cursa? De ce? Ptr cele cateva procente? Pe Ponta nu are cum !

# Răs - gîndacul de Cotroceni date 14 October 2014 15:15 +2

Parcă zicea că nu poate să spună cine este și că îl roagă să scrie în CV?

# INCENDIATORU MATRAFOXAT date 14 October 2014 14:23 +5

prostiile lui basescu..sunt crezute de gainari ..aceasta hotarare protejeaza SIE tocmai de javrele de tip basescu.. .ce-ar fi daca toti pensionarii din SIE ar vorbi... alcoolicul de basescu s-a suparat pe melescanu ca nu i-a dat lista cu ofiteri acoperiti..ca sa-i dezbrace pentru udrea ca el nu mai poate tine nici paharul in mana ..ca se varsa din cauza tremuratului.. .cred ca suge cu paiul alcoolul din sticla.. .prima data trebuie dus basescu la dezalcoolizare si apoi la racoare..

# Ania date 14 October 2014 12:38 -11

Procuror ofiter SIE este ilegal . Parlamentar ofiter SIE este ilegal. Premier ofiter SIE este ilegal . Presedinte ofiter SIE este ilegal . -Jos Noua Securitate !

# unul din lumea cea mare date 14 October 2014 02:16 -23

Ieu ma intreb acu in mintea mea daca nucumva domnu Adrian Nastase a fakut bulau turnat find domnia sa de domnul gradu Viorel Victor Ponta. Dar nucumva si domnul Geoana a fost prins in baitza cu bulbuci a lui Vantu dat in gat de Ponta? Sa ma mai intreb cum a fost prinsa ca corupta ordinara tanti Katy Androneasca garantata Vanghelie? Sa mai amintesc ca domnu profesor Dan Voiculescu putrezeste in pujkarie 10 ani plus? Sa mai zic ca toti ifractorii ajtia au trecut in diferite momente prin viata lui Ponta? (cuvant de cod aviatie: morisca)

# DOREL date 14 October 2014 09:29 +13

Nu te supra frate, da' esti dus rau cu capu' ! Nenorocirea e ca nu esti singurul, vine vorba lui Eminescu: e nevoie de doua temniti large, puscaria si casa de nebuni ! Parerea mea ... 

# pentru unul din lumea cea mare date 14 October 2014 10:44 +7

Ar cam trebui sa te inscri la un curs de alfabetizare, iar apoi sa te consulti daca esti sanatos cu capul! "Ieu" cred ca esti "cam bolnav"!

# unul din lumea cea mare date 14 October 2014 13:34 +5

pentru falsul alias unul din lumea cea mare si dankh care/l foloseste//procurareaso atit de jalnica esti ca nici macar nu realizezi ca lumea te departajeaza de mine(cel real) si se si vede iei rosu ca si cind ai folosi aliasul dankh sau alte aliasuri proaste .cuvint de cod drain mast- dankh explica unde se gaseste si la ce se foloseste pe avion

# pici date 14 October 2014 12:19 -8

nastaze i-o dadea la maro lui ponta de la inceputurile lui ponta prin 96. asta e adevarul.

# bulă date 14 October 2014 12:38 -9

Se bîrfea că e fetiță Bombonel . . .

# Ciki Cean date 14 October 2014 03:07 +14

Atunci hai sa vorbim si de cel mai prost si analfabet procuror din PICCJ, Catalin Ceort. Si asta din avocat de oficii, a ajuns procuror la Buftea dupa care peste noapte a fost sparcait direct la Parchetul General unde da NUP-uri pe banda rulanta doar la lumea buna. Colegii lui afirma ca in viata lui nu a intocmit vreun rechizitoriu, nici macar la un nhot de gaini. Desigur, e lumea rea...

# DOREL date 14 October 2014 09:43 +7

Bine, bine, ai dreptate (desi nu le stii pe toate), da' care-i legatura cu subiectu' ? Trage-o, nene pe Academiei si n-o mai da pe dupa visin ! Parerea mea ...

# Goe date 14 October 2014 03:12 +11

Basescu e prost informat ca de obicei. In 1998 Ponta era procuror la Parchetul Sectorului 1, coleg printre altii cu Raimonda Lazar care acum e la PICCJ (un om deosebit). Pe vremea aia parchetul se gasea in actuala incinta a aripii dinspre biserica Domnita Balasa a Curtii de Apel, la etajul 1 al cladirii.

# viitorul presedinte este deja ales??? date 14 October 2014 13:18 -1

Ma intreb oare daca nu totul este o inscenare vizavi de puterea politica actuala si candidatii la presedentie, in sensul ca toti sunt marionete pt abramburirea poporului roman iar viitorul presedinte este deja ales de catre ...aliati..

# Salvamar date 14 October 2014 05:01 +10

basescu ne crede IDIOTI pe toti. SIE este servicu de spionaj extern si nu lucreaza pe teritoriu Romanie, adica se ocupa cu SPIONAJUL si CONTRASPIONAJUL. Un spion necesita ani grei de pregatire si un spion nu sta 3 ani in serviciu si apoi se cara. oricum, la plecare chiar si la pensie, nu numai din SIE, ofiterul scrie un angajament sa nu divulge aparteneta sa la acest servicu. Cum dracu sa treci asa ceva in serviciu, stiind ca incalci legea? basescu a recunoscut vreodata ca a fost SPION la Anvers? niciodata ca si el a jurat si a dat cu subsemnatul ca nu va devoala aparteneta sa la serviciile externe niciodata. Toata povestea este cusuta cu ata alba, iar daca Ponta chiar a fost SPION, atunci devoalarea lui de catre Basescu este un ACT DE INALTA TRADARE Ar trebui ca parlamentul sa-l acuze de inalta tradare si procuratura sa il aresteze. S-o gasi un procuror militar curajos si un judecator cu toti boii acasa ca sa realizeze cat rau a facut Romaniei si sa realizeze un act de justitie.

# agentul mulder, 008 date 14 October 2014 08:41 -7

mosule, sa strii ca SIE are birouri in toate judetele din tara. In plus, are misiu8ni de executat si pe teritoriul ROmaniei, mai ales ca afara pleacadoar "cei mai buni dintre ei" (adica cu pile). Inainte sa vorbesti, ca din carti, studiaza........... ;-) 8)

# AndreiV date 14 October 2014 06:39 +10

Felicitari d.l Ponta si daca e adevarat si daca nu.A slujit interesele Romaniei in afara granitelor si nu a dat foc la nave pentru a-si acoperi urmele si a obliga statul roman si pe cetatenii lui la plata unor daune uriase. Colonereasa de la dna nu a fost si poate mai cu servicii active n-are nimic de spus. Evident ca nu.Isi va asmuti politia politica cu si mai multa ferocitate.Si apropo  demisule de popor,care iti versi veninul si ura pe toti si politruca ta a fost acuzata de plagiat si nu sufli o vorba.Aceeasi comisie ca si la d.l Ponta a dat acelasi verdict.Pentru polotruca ta principala recunosti vedictul dar la d.l Ponta nu-i  valabil.Iar acum pe final,cred ca trebuie sa ne gandim bine daca unui astfel de individ,plin de ura viscerala,bolnav de putere,care toata viata a adus daune si deservvicii tarii si poppdului pe care il uraste sa-i acordam renta viajera pe vista, si tot felul de privilegii nerusinate,iar copiilor sarmni 40 de lei pe luna.A furat destul impreuma cu hotii lui.

# gabriel date 14 October 2014 12:35 -6

Men esti dus cu capu'...felicitari pentru ca a incalcat constitutia?A facut-o in interes personal,nici o realizare a plagiatorului nu-l recomanda pentru Parchetul General,doar apartenenta la o "structura" ii deschidea usi :lol: Bine ca sunt prosti mandri ca-s de aceeasi nationalitate cu unu' ce a furat,mintit,tradat!

# dovezi concrete? date 14 October 2014 13:08 +2

... daca VP sau alt canditat la presedintie ar fi facut parte dintr-un serviciu strain de informtatii, atunci poate ca incidentul ar fi trebuit sa fi fost mediatizat la acest extent. Nu spun ca il sustin pe VP sau pe alt canditat, dar simplul fapt ca poate (fara dovezi concrete) ar fi lucrat pentru un serv de inf, atunci acesta poate ar reprezenta chiar un atu.

# agent dublu date 14 October 2014 13:34 +3

 Sa nu uitam ca: 1)acuzatiile grave se probeaza cu dovezi clare, concrete si de netagaduit; Basescu nu a prezentat nici o dovada clara ca Ponta a fost ofiter SIE. A venit doar cu doua hotarari de guvern, una a lui Adi Nastase, si alta a lui Victor Ponta. In prima se spunea ca, constituie secret de stat datele cu personalul din serviciile secrete externe, si in a doua, semnata de Victor Ponta, se spune ca si dupa incetarea raporturilor de munca, datele cu personalul din serviciile secrete externe constituie secret de stat. Si aici a venit speculatia lui Basescu:,,Ponta a dat ordonanta sa se protejeze, deci a fost ofiter SIE". Este o speculatie, pana nu vedem numele lui Victor Ponta pe lista, nu putem sa spunem ca a fost ofiter SIE.

# alt agent dublu date 14 October 2014 13:35 -2

2)SIE este un serviciu de informatii externe, si nu face rau tarii; este echivalentul CIA de la americani....nu confundati cu fosta securitate interna, care se ocupa cu asuprirea po******tiei si al carei nume era echivalent cu teroarea inainte de 89. 3)a fi ofiter SIE nu este o rusine....au fost si presedinti americani care au fost sefi la CIA. 4)daca Ponta a mintit, eu sunt de acord sa isi dee demisia....dar numai dupa ce se dovedeste clar acest lucru. Nu lucram pe speculatii.

# Traian Bășină, stăpânul slugilor securiste date 14 October 2014 14:55 +7

Dar nu putem să confundăm SIE cu slugile pupinbăsiste care au întors planeta pe dos pe tema loviturii de stat? Ce ar fi să credem cu tărie că sunteți niște slugi inepte? :lol:

# delir băscian date 14 October 2014 14:46 +4

... am descoperit in aceasta seara ca ca avem un presedite bolnav. Vreau dovezi nu delir basascian...

# DOVEZILE! date 14 October 2014 14:48 +2

SCOATETI NAIBII CAT MAI IUTE DOVEZILE! NU O MAI FREDONATI INTRE VOI!

# Băse homosexual??? date 14 October 2014 15:29 +2

Totusi,care e dovada. Nu scrie nicaieri. Daca maine da o lege pentru casatoria homosexualilor, inseamna ca e homosexual? Base devine ridicol. E speriat de faptul ca Ponta va lua toata puterea si il va baga la racoare.

# astralo date 14 October 2014 08:59 -23

Respect PRESEDINTELUI .

# bulă date 14 October 2014 09:46 -5

Postările lui „astralo” - de aveți răbdare să le dibuiți - ESTE de milioane! 

# Băsescu cel jalnic date 14 October 2014 10:08 +8

Basescu cel jalnic.Probabil ca are prea multe de acoperit si-i innebunit sa nu iasa Ponta presedinte caci sper sa se faca dreptate sau poate mandra nu-i mai da...''.cafea cu lapte",daca nu-l vede activ in favoarea ei.Mai stii....

# daca era ofiter acoperit de ce l-ai pus prim-ministru????? date 14 October 2014 13:04 +5

... daca era ofiter acoperit de ce l-ai pus prim-ministru?????

# nea caisa date 14 October 2014 13:40 +6

Problema e ca daca atunci existau ofiteri acoperiti in procuratura,cred ca acum s-au inzecit. MAREA PROBLEMA e cati ofiteri acoperiti sunt la CSM, la CCR la ICCJ. Nu de alta, dar daca ei raspund la ordin, inseamna ca degeaba mai votam!!!!!!

# securist jegos date 14 October 2014 13:13 +5

mai securist jegos de ce nu ai iesit pana acum sa spui ticalosule ,mincinos ,esti un regizor ordinar care incearca sa manipuleze lumea cu marsavii ;un mosneag cu probleme psihice grave care nu stie decat sa dezbine si sa arnce cu noroi!

# papagalu Băse date 14 October 2014 13:14 +5

pai bine ma papagalule .. acum te ai decis sa divulgi asta intregii tari? pana acum ai tinut secret .. oligofren betiv si curvar!

# cirimpoi Băse date 14 October 2014 14:35 +3

mai, bashescu, draga, tu ai fost " cirimpoi"cu acte in regula, ai at cu subsemnatul si te-ai ales presedinte de doua ori prin frauda, asa ca ciocul mic ca nu mai esti la putere

# Băse schizofreneticu date 14 October 2014 14:39 +3

La cotroceni sta un schizofrenic care simte cum se strange latzul in jurul gatului. Omul spurca pe toti care-i sunt adversari elenei udrea.Oricat s'ar da cu curul de pamant , niciodata udrea nu va iesi presedinte. Javra ordinara va fi condamnata si pentru dezvaluirea secretelor de stat.

# acelasi lucru s-a intamplat cu "candidata la presedintie" date 14 October 2014 14:42 +3

Daca propulsarea lui Ponta in functie s-a facut datorita faptului ca a acceptat sa fie "ofiter sub acoperire", inseamna ca acelasi lucru s-a intamplat cu "candidata la presedintie" : Udrea Elena, care, in scurt timp a ajuns dintr-o avocata fara slujba in diferite cabinete si partide pe care, pesemne, a avut "misiunea" sa le spioneze, servindu-l astfel pe primul tradator al tarii, ofiter "sub acoperire" al mossadului, cia, sau cine mai stie al cui. 

# PARA_SHUTA date 14 October 2014 15:19 +2

Dezvaluirile unui fost securist si membru PCR despre un pishpirica agent SIE, adica rade ciob de oala sparta. Orice ar spune basescu nu conteaza: faptul ca sustine cu seninatate candcandidatura unei parashute il discrediteaza 101%!

# turnatoru Băse date 14 October 2014 14:56 +2

BEȚIVUL NAȚIONAL a TURBAT la gândul că favorita lui, CIOCIOLINA de Pleșcoi, nu are nicio șansă la alegerile prezidențiale și el va ajunge la JILAVA. DERBEDEUL MANELIST nu GROHAIE o GROHAIALĂ că el a fost SLUGA SECURITAȚII Ceaușiste, un TURNĂTOR ORDINAR, demn de tot DISPREȚUL. Ieși afară J... O.....

# agent electoral turmentat date 14 October 2014 15:04 +2

Nu mai stie ce sa faca, ce sa zica, poate o mai creste pe Udrea dincolo de 5% :))) Nicio sansa , marinare !

# turmentatu de Murtaflar date 14 October 2014 15:07 +2

Uauuuuuu! Dramatic. Lovitura naprasnica a unui betiv cocosat, ridat de alcool si distrus la ficat de amanta tanara pe care trebuie s-o propulseze presedinta ca sa scape amândoi de puscarie. Din pacate nu mai are chioru decat pocnitori si parasute. Chiorule ai luat-o!

# PARA_SHUTA date 14 October 2014 15:39 +1

Daca Ponta inainte de 30 de ani a fost ofiter SIE, inseamna ca este o capacitate. I-a crescut cota. Ce a prezentat basitul nu sunt dovezi ci presupuneri. Chiar asa superinteligent sa fi fost Ponta? Eu am inteles ca ambuscatul vrea sa nu treaca voturile lui Iohannis la Melescanu. Iohannis va fi declarat incompatibil de catre ANI si Udrea trebuie sa ajunga in turul doi.

# fără documente, dar cu argumente date 14 October 2014 15:57 +1

"Este obligaţia mea să spun cine este cel care a fost ofiţer acoperit, fără documente, dar cu argumente".  Acestea sunt vorbele lui Basescu de aseara,concluzia: MINTE CU NERUSINARE ! pentru a mai castiga cateva procente pentru Elena Udrea ! R U S I N E ! AJUNGE CAT L-A TERFELIT PE PONTA !

# REMEMBER date 14 October 2014 10:18 +9

Băse = Răs - gîndacul de Cotroceni se sucește după cum îi convine. La Iași îi excita pe moldoveni: "Vreau ca pe 29 să mergem la vot.” Apoi ne indica SĂ ȘEDEM ACĂSICĂ iar primul notar al țării se fîlfîia prin capitală cu  logo  ABSENT MOTIVAT! http://www.mediafax.ro/politic/miting-de-sustinere-a-presedintelui-suspendat-la-iasi-basescu-in-29-iulie-mergeti-la-vot-si-aparati-va-tara-de-puscariabili-9894825

# MISCAREA POPULARA A SERVICIILOR SECRETE date 14 October 2014 15:51 +2

Daca Presedintele a spus ca-i ofiter acoperit, inseamna ca este. Nu mai este nevoie de nicio alta dovada sau de judecata. Cuvantul Presedintelui Basescu este dovada incontestabila. Cuvantul Presedintelui nu poate fi pus la indoiala, Presedintele nu minte niciodata isi tine promisiunile intotdeauna! Presedintele Basescu este un om de onoare, de o moralitate exemplara, parolist, niciodata nu se razgandeste.

# agent triplu date 14 October 2014 15:54 +1

„niciodata nu se razgandeste” - cu excepția de mai sus! Fură și altele???

# Calendarul "deconspirării" date 14 October 2014 12:16 +3

La remarca moderatorului Rareș Bogdan, care s-a mirat că a așteptat multe luni până să facă primul demers (HG a fost aprobată în aprilie, președintele l-a contactat pe Meleșcanu în noiembrie), Traian Băsescu a dat o scuză "subțire", de natură să decredibilizeze întreg eșafodajul argumentației sale: șeful statului a spus că are doar cinci oameni la serviciul juridic, cărora le-a scăpat adoptarea acestei HG. http://www.dcnews.ro/ponta-ofi-er-acoperit-cum-s-a-dat-basescu-de-gol-ca-dezvaluirea-este-manevra-electorala_456346.html#sthash.HDHIVkgd.dpuf

# turnatoru dijurnyj date 14 October 2014 16:10 +1

User astralo o fi rămas din schimbul de noapte să posteze! La 8:56 apare tot cu acea cap'd'opera Respect PRESEDINTELUI pe... http://www.gandul.info/stiri/basescu-victor-ponta-a-fost-intre-1997-si-2001-ofiter-acoperit-al-sie-13380745

# santinela date 14 October 2014 09:08 +15

Boala-i boala orice ai face.Nebunu-i nebun orice ai face.Basescu le are pe amindoua !

# Alice date 14 October 2014 12:40 -10

Procuror ofiter SIE este ilegal . Parlamentar ofiter SIE este ilegal. Premier ofiter SIE este ilegal . Presedinte ofiter SIE este ilegal . -Jos Noua Securitate !

# agent TURCITU indicativ 3V1975 date 14 October 2014 09:56 -8

Potrivit CV-ului postat pe site-ul Camerei Deputatilor, domnul Victor Viorel Ponta a fost in perioada 2001-2004 secretar de stat, seful Corpului de Control al Guvernului in Guvernul României. Pe 28 noiembrie 2002, potrivit Monitorului Oficial P A R T E A I, anul XIV – Nr. 865 de vineri, 29 noiembrie 2002, presedintele Romaniei de la acea vreme, domnul Ion Iliescu, i-a acordat domnului Victor Ponta Ordinul National Serviciul Credincios în grad de Cavaler. 

# NOTA BENE date 14 October 2014 09:58 +10

Odata cu Ponta au mai fost decorati inca vreo 60 de secretari de stat si consilieri de stat. Au fost decorati pentru ca erau ofiteri acoperiti? Asta este dovada? Chiar ne uitam la ce spune pacaliciul asta basist?

# agent dublu date 14 October 2014 10:29 +9

Vai, bietul Robert nu avu noroc de un jude drept să îi asculte spovedania . . .

# agent dublu date 14 October 2014 10:31 +8

Agenturili s-au pus de acord să nu îi strice luna de miere!

# Turcescu e prost actor date 14 October 2014 15:23 +1

Basescu l-o fii impins si pe Turcescu la comedia cu "ma retrag fiindca ...", ca sa fie poate un precedent pentru Ponta. De fapt, cum Turcescu e prost actor si faza cu presiunea pusa de Dumnezeu (si altii) e putin credibila, ma intreb daca nu a fost intreg premeditat de el si (anturajul electoral al lui) Basescu. Ma intreb in final daca asta nu-i face mai mult bine decat rau lui Ponta...

# samurai fragil date 14 October 2014 10:05 +5

„Ponta trebuie să demisioneze în acest moment din funcţia de prim-ministru şi să-şi retragă candidatura pentru funcţia de preşedinte al României. După demisie şi retragere, Ponta trebuie să explice oamenilor de ce a încălcat Constituţia şi a minţit atâţia ani”, a spus Macovei, într-o postare pe Facebook. JAGARDEUA 2MAK se contrazice singură: „Potrivit Constituţiei, Ponta, ca procuror, nu avea voie să fie şi ofiţer SIE, între cele două funcţii existând o incompatibilitate”, a adăugat Monica Macovei.

# 100% DEZINTERESATĂ! date 14 October 2014 12:25 +2

Jagardeaua 2MAK e 100% DEZINTERESATĂ! „Am adus și niște cadouri. Am aici pentru Micul Ceaușescu de la Palatul Victoria o pungă de pop-corn, ca să mă poată urmări cu atenție, oricum nu face nimic ca prim-ministru, DAR și o oglindă pentru dl. Iohannis, ca să se uite în ea și să vadă cum arată un om care vrea să fie președinte fără să aibă nimic de spus”, a declarat Monica Macovei. Întrebată de ce nu a adus un cadou și pentru Elena Udrea, Monica Macovei a spus că a preferat să le ofere daruri celor doi candidați cu care se află în „competiție reală”.

# Ăia de la SIE nu cunosc CONSTITUȚIA?  date 14 October 2014 12:36 +3

Ăia de la SIE nu cunosc CONSTITUȚIA? 

# Ponta ofiter acoperit SIE si Base ofiter descoperit la Seku date 14 October 2014 13:00 +4

Ponta ofiter acoperit SIE si Basescu ofiter descoperit la Securitate.

# nea caisa date 14 October 2014 13:10 +1

Eu zic ca au fost amandoi! De certat sau certat de la marimea spagii

# neica nimeni date 14 October 2014 13:45 -1

... tara a dovedit (inca o data) ca NU ARE INSTITUTII FUNCTIONALE. Asta din 2 motive legale: 1. SIE (Serviciul de Informatii Externe) are atributii exclusiv in afara teritoriului Romaniei. Daca l-a recrutat pe Ponta (magistrat) inseamna nu doar ca se implica in activitati in interiorul tarii, ci mai ales ca se implica in INFLUENTAREA UNOR ACTE DE JUSTITIE!! 2. Art 26 al. 1 din Legea 51/1991 spune clar ca: "Salariatii organelor de informatii si ai celor cu atributii in domeniul sigurantei nationale nu pot face parte din partide sau alte organizatii cu caracter politic ori secret si nu pot fi folositi in scopuri politice. ". Ori aici avem un (fost ori actual - tinand cont ca e protejat in continuare de seful SIE?) ofiter SIE in fruntea Guvernului si a celui mai mare partid politic "muncitoresc" al tarii... Ce fel de institutii are tara asta daca nu respecta, ele insele, legea?

# Basescu nu are notiunea de Ofiter Acoperit date 14 October 2014 14:29 +4

CRISTIAN TRONCOTA a dat dimineata la ora 7,15 mai multe lamuriri la realitatea tv: - Basescu nu are notiunea de Ofiter Acoperit ( nu stie) --adica un individ care se numea Ion la data intrarii in SIE , de la acea data se numeste Gheorghe pentru tot restul vietii...adica Victor Ponta daca era ofiter acoperit...el nu mai era Victor Ponta de la dat a Intrarii in SIE.. -- ofiter activ este cunoscut si angajat cu numele lui adevarat in SIE; - colaborator este ocazional folosit de SIE in diferite situatii.. -- un fost ofiter SIE A PUBLICAT o carte de memorii..Ultimul furier...in 2010...iar ofiterii SIE au cerut modificarea HG care sa protejeze SIE...ordonanta data de Ponta in 2013..care si fostii SIE sa nu aiba voie la dezvaluiri; -Melescanul i-a dat in scris la Basescu ca nu are dreptul la lista ofiterilor acoperiti iar acesta a turbat...a mai spus Melescanu ca nu a participat la comiterea unei infractiuni cum au facut ceilalti directori si ofiteri care s-au intalnit cu Base.

# lupalb date 16 October 2014 18:43 +1

hai sa nu exageram , sunt misiuni si misiuni , iar in unele cazuri mai mult da de banuit o schimbare totala de nume , iar pe acest Ponta , chiar nu-l vad capabil de a fi un agent de informatii externe , e prea limitat pentru asa ceva ,daca chiar a fost folosit de cei de la SIE ,misiunile lui trebuie sa fi fost cel mult de  ,, caraus ,,  in ce-l priveste pe Melescanu , sa nu se mai  ,, perie ,, atat , nici un director civil , ajuns in functie prin numire politica nu are acces la baza de date a serviciului , nici chiar ofiterii din serviciu  ( cei de pe teren ) nu se cunosc intre ei ,in marea majoritate a cazurilor 

# Ania date 14 October 2014 11:48 -8

Procuror ofiter SIE este ilegal . Parlamentar ofiter SIE este ilegal. Premier ofiter SIE este ilegal . Presedinte ofiter SIE este ilegal . Pontra infiltrat la varful USL de Servicii pentru a deturna anti-basismul in Coabitare si de a face "dreptate pana la capat " alegand-o pe Kovesi la DNA -Jos Noua Securitate !

# Kovesi a fost nițel impusă... date 14 October 2014 12:33 +6

Kovesi a fost nițel impusă, mai ales din exterior. PNL, fost aliat cu PSD, decizînd exilul de aur la Brussels, desigur pe banii românilor iar apoi acceptînd-o la DNA era în hibernare?

# gabriel date 14 October 2014 12:29 -8

Asta ar explica evolutia fulminanta a neterminatului astuia cu doctorat copy-paste :lol: Un sut in dos de la servicii e un mare pas inainte ;-)

# alt doctor în plagiat date 14 October 2014 12:46 -6

Ce curajos e anonimul ăsta! Dar nu s-a luptat să fie dat în gît cel academician C. Popa ce a tradus cu hărnicie "Neurologie-tratat", uitînd să scrie autorul străin...

# PRESA TICALOSITA date 14 October 2014 13:57 +1

CTP si Hurezeanu nu intra in esenta lucrurilor ci se multumesc sa critice atitudinea lui Basescu! Se pare ca se tem de ceva!

# lica date 14 October 2014 14:10 +7

ati observat, au inebunit basistii! ..... ania, alice si alte pitulice. Halatu, cat costa halatu, acolo va e locul basistilor...iar licheaua d e la Cotroceni direct la parnaie

# argatu date 17 October 2014 23:47 +1

Mai sa vezi ! Nu au fost mafiotii de italieni sa-l descopere pe Ponta cit a fost la ei si acum un maidanez scuze o javra ordinara reuseste. Eu zic sa nu mai pomeniti numele maidanezului ca e pierdere de timp. Bercea M il asteapta ; sigur nu mult .

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 13.05.2025 – Arest pentru incalcarea controlului judiciar

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva