Examenul pentru dobandirea calitatii de consultant fiscal se desfasoara in data de 7 iulie 2012 la Camera Consultantilor Fiscali din Romania
Camera Consultantilor Fiscali din Romania organizeaza in Bucuresti, in ziua de 7 iulie 2012, examen pentru atribuirea calitatii de consultant fiscal. Inscrierile la examen se fac pana la data de 25 iunie 2012 pe site - www.cameraconsultantilorfiscali.ro, iar dosarele se depun direct sau se transmit, prin servicii postale cu confirmare de primire, la adresa str. Alecu Russo nr.13-19, et.4, ap.9, sectorul 2, Bucuresti, pana la aceeasi data. Confirmarea inscrierii, numarul de inregistrare si modul de solutionare a cererii de inscriere, se face prin afisare pe site-ul CCF, numai dupa primirea dosarului, verificarea documentelor solicitate pentru inscriere si inregistrarea acestuia.
Conditii pentru inscrierea la examen
Potrivit art.4 din OG nr.71/2001 privind organizarea si exercitarea activitatii de consultanta fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, candidatii la examenul pentru atribuirea calitatii de consultant fiscal, trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
a) sa fie licentiati ai unei facultati cu profil economic;
b) sa aiba o experienta de minimum 5 ani dupa obtinerea licentei, in una dintre urmatoarele activitati:
- elaborarea, avizarea, aprobarea sau aplicarea legislatiei fiscale;
- servicii de administrare a legislatiei fiscale;
- elaborarea sau aplicarea reglementarilor contabile;
- activitate financiar-contabilac) sa nu aiba antecedente penale;
d) sa aiba capacitate deplina de exercitiu;
Dosarul de inscriere va contine urmatoarele documente (conform art.5 alin(2) din Regulamentul pentru organizarea examenului de atribuire a calitatii de consultant fiscal aprobat prin Hotararea Consiliului Superior al Camerei Consultantilor Fiscali nr. 4/2007 - publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 647/2007):
a) cererea de inscriere la examen, prevazuta in anexa nr. 1, la hotararea mentionata mai sus
b) actul de identitate, in copie;
c) diploma de studii superioare in copie legalizata, precum si copii legalizate ale actelor doveditoare, in cazul schimbarii numelui;
d) carnetul de munca, in copie certificata de angajator sau in copie legalizata, dupa caz, adeverinta eliberata de angajator, adrese eliberate de asociatiile profesionale din care fac parte;
e) certificatul de cazier judiciar;
f) certificatul de cazier fiscal;
g) adeverinta medicala eliberata de medicul de familie sau de institutia medicala la care este inregistrat;
h) documentul de plata a taxei de inscriere la examen, in original (500 RON conform Hotararii Consiliului Superior al Camerei nr. 2/2011 publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr.99/2011. Plata taxei se poate face in contul Camerei Consultantilor Fiscali (CUI 18677087) deschis la Banca Transilvania, Sucursala Lipscani - IBAN RO36BTRL04101202D58602XX sau in contul deschis la BCR Sucursala Sector 4 - IBAN RO91RNCB0075119726870001;
i) curriculum vitae;
j)trei fotografii 2/3 cm.
Pentru informatii suplimentare, aspirantii pot suna la telefonul 021/335.20.95
Adauga comentariu
DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii
Comentarii