8 martie 2021

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

MASLUIREA PROTOCOLULUI – Jurnalistul Radu Soviani acuza posibila falsificare a protocolului SRI-PICCJ: “Am identificat 6 indicii de fals... Mentiunea de pagina 17/18 este scrisa de mana, adaugata ulterior tiparirii documentului... Pe toate paginile impare stampila este color. In pagina 17, stampila este alb negru, sugerand ca intreaga pagina este o copie dupa altceva... Spatierea paginii 17 este diferita” (Analiza)

Scris de: L.J. | pdf | print

1 aprilie 2018 12:22
Vizualizari: 7127

Protocolul SRI-PICCJ a fost desecretizat si dat publicitatii intr-un final, iesind la iveala toate prevederile care au nenorocit Justitia si care au creat monstruosul “Binom SRI-DNA”. La o zi de la publicarea documentului, a fost detonata insa o adevarata bomba. Cunoscutul jurnalist si analist economic Radu Sovianu acuza posibila falsificare a protocolului SRI-PICCJ. Mai exact, ca documentul de serviciul condus de Eduard Hellvig (foto dreapta) prezentat opiniei publice nu ar fi acelasi cu originalul.

Intr-un amplu text publicat pe blogul propriu – soviani.com – jurnalistul precizeaza ca a identificat sase indicii de fals. Ele se refera la inlocuirea paginii 17 protocol, posibil si a paginii 18, “oferindu-se publicului ca document 'declasificat' altceva decat pagina 17 originala”.


Iata un fragment din textul lui Radu Soviani:

Atunci cand un protcol secret, neconstitutional, care adauga la lege, este declasificat prin decizie CSAT, documentul desecretizat trebuie sa fie dincolo de orice dubiu.

Documentul publicat astazi de SRI ca fiind 'protocolul secret' declasificat prezinta numeroase dubii. Nu ma refer la modalitatea ticaloasa prin care oameni din SRI, pe baza acestui protocol, adaugau la lege, faceau instructie penala si dictau solutii/dirijau prin protocol 'independenta' procurorilor si judecatorilor spre finalitatea dorita de ei (condamnare sau clasare pentru acoperiti/manivele SRI). Ma refer la ceva cel putin la fel de grav: indicii de falsificare a documentului publicat astazi, ca fiind cel declasificat.

De urgenta, SRI, Ministerul Justitiei si CSAT ar trebui sa se sesizeze, sa verifice ceea ce public eu aici, si sa solicite si sa ofere, de urgenta, clarificari concludente.

Ce crede partenerul nostru strategic si Departamentul de Stat al Statelor Unite ale Americii daca oameni din SRI si-ar permite sa falsifice un astfel de protocol atunci cand este declasificat? Ar fi legitim sa se intrebe oricine, ce contine cu adevarat pagina 17 din protocol (si 18)?

De urgenta, CSAT ar trebui sa solicite publicarea exemplarului detinut si semnat de Ministerul Public, pentru verificarea conformitatii cu acest document publicat azi de SRI.

Din observarea protocolului, la prima vedere, am identificat 6 indicii de fals in 'protocolul' publicat. Ele se subsumeaza inlocuirii paginii 17 (si eventual 18) din protocol, cu altceva, oferindu-se publicului ca document 'declasificat' altceva decat pagina 17 originala.

Pagina o vedeti mai jos, si voi publica imediat si indiciile care ma fac sa cred cu destula fermitate, ca aceasta pagina a fost rescrisa si inlocuita in protocolul original.

Premise: Fara niciun fel de dubiu, daca documentul ar fi fost redactat si semnat la acelasi moment cu celelalte pagini, ar trebui sa nu exista vreo diferenta de formatare/fonturi/aspect intre pagini.

Studierea cu atentie a documentului releva, in opinia mea, puternice indicii de falsificare prin substituire a paginii 17 (poate si 18).

1.In primul rand, o sa observati ca indicativul din josul paginii nu este imprimat la calculator. Mentiunea de pagina '17/18' este scrisa de mana, adaugata ulterior tiparirii documentului de 18 pagini.

2.In al doilea rand, o sa observati stampila din dreapta jos de pe pagina 17 ca fiind alb negru. Fac precizarea ca asa cum arata documentul, el este tiparit fata-verso. Pe fiecare pagina impara apare stampila directorului SRI. Cu o mare diferenta: pe toate paginile impare (cu exceptia paginii 17) stampila este color. In pagina 17, stampila este alb negru, sugerand ca intreaga pagina este o copie dupa altceva. O expertiza adecvata ar putea dovedi daca intai a existat o pagina goala cu stampila SRI (fotocopiata) dupa care a fost printat textul sau daca stampila a fost pusa ulterior si intreaga pagina este fotocopiata. In mod cert, existenta stampilei alb-negru pe pagina 17 indica faptul ca nu vorbim dupa un scan dupa documentul original prezentat astazi, ci eventual despre o copie, eventual falsificata avand in vedere si celelalte indicii (de la punctele 3-6). Vedeti mai jos, spre exemplificare, stampila color care se regaseste pe toate paginile impare (cu exceptia paginii 16, unde avem stampila alb negru).

3.Spatierea paginii 17 este diferita fata de spatierea restului documentului. Foarte probabil este tiparit (folosind aceleasi fonturi), dar la o alta imprimanta, diferentele de fonturi fiind sesizabile. Din pozele de mai sus, observati diferenta dintre fonturile imprimate (pagina 15 vs pagina 17). Studiind documentul integral veti vedea si ca spatiul setat pentru editorul de texte pentru a fi lasat intre randuri, este DIFERIT DOAR la pagina 17.

4.Tot in fotografia de mai sus o sa observati ca mentiunea STRICT SECRET de pe pagina 17 este taiata cu o bara de culoare albastra, spre deosbire de bara de culoare neagra folosita pentru taierea mentiunii STRICT SECRET de pe toate celelalte pagini ale documnentului publicat astazi. Ramane sau nu un secret cum de bara este color iar stampila alb-negru?

5.In antetul fiecarei pagini apare mentiunea STRICT SECRET (ca si in footer). In toate paginile cu exceptia paginii 17, STRICT SECRET este auto-aliniat de editorul de texte. In pagina 17, STRICT SECRET este 'impins' spre mijloc folosind tasta TAB. Lipsa de auto-aliniere este evidenta in comparatie cu auto-alinierea folosita pentru mentiunea 'CAPITOLUL IX' si 'DISPOZItII FINALE'.

Spre deosbire de auto-alinierea folosita in restul documentului inclusiv pentru header-ul paginii. Spre exemplu, pagina, 10 sau 16 (mai jos), unde este folosita auto-alinierea.

6.Asa cum am aratat, documentul a fost tiparit fata verso, si indosariat. Aceasta inseamna ca urmele perforatorului apar pe partea stanga in cazul paginilor impare, iar in cazul paginilor impare, pe partea dreapta. Surpriza! Desi pagina 18 este fata-verso a paginii 17, urmele perforatorului apar doar pe pagina 17, si nu si pe pagina 18. Citind tot documentul, o sa observati ca toate paginile pare sunt perforate in dreapta. Nu si pagina 18 (pe care trebuia sa se regaseasca perforarea corespunzatoare de pe pagina 17). Priviti in paralel paginile 17 si 18.

*Cititi aici intreaga analiza a jurnalistului Radu Soviani

Comentarii

# gelu date 1 aprilie 2018 14:12 +10

Paginile 17 si 18 publicate sunt false si au fost scrise anterior datei semnarii Protocolului tocmai pentru a ascunde date foarte compromitatoare din paginile originale. Asa se explica diferenta dintre semnaturile respective precum si diferenta ca marime si grosima liniilor litrelor si cifrelor din aceste pagini fata de restul paginilor 1-16. Paginile 17 si 18 fiind scrise la alt calculator si printate la o alta imprimanta decat paginile 1-16. Răspunde ↓

# Pif date 1 aprilie 2018 17:17 -5

Aliosa, inteleg ca este 1 Aprilie.Potrivit teoriei tale, paginile 1-16 au fost scrise dupa ce s-a semnat protocolul ? :eek: Purtatorul de cuvant al SRI a oferit o explicatie mult mai simpla: pagina 18 din exemplarul lor este plina de stampile si arata inestetic s-o puna asa pe site.

# gelu date 1 aprilie 2018 18:58 +5

Pif, faci pe prostul, esti prost sau securist de meserie??? Alta explicatie logica nu exista. Nu mai am spus ca paginile 17 si 18 publicate sunt pagini false deoarece au fost scrise dupa semnarea Protocolului tocmai pentru a inlocui paginile originale 17 si 18 din Protocol doarece SRI a vrut sa ascunda lucruri foarte grave ce se afla scrise in paginile originale.

# Pif date 2 aprilie 2018 08:44 0

Reciteste-ti prima postare. Ai afirmat ca paginile 17 si 18 sunt false si au fost scrise "ANTERIOR datei semnarii Protocolului" . Daca tu cunosti detalii despre modul in care SRI a procedat pt. a scana si posta pe site o alta pagina 18 decat cea din documentul original, hotaraste-te : care au fost scrise anterior si care dupa semnarea protocolului ? Paginile 1-17 sunt identice ca si continut in ambele exemplare publicate; doar pagina 18 difera.

# Margareta date 2 aprilie 2018 15:37 +2

Articolul publicat vorbeste despre paginile 17 si 18 ca sunt false,paginile 1 -16 au fost scrise la alta imprimanta.Potrivit teoriilor din Biblie cine nu intelege jocul ramane pe tusa cu mintea. :sad:

# gelu date 1 aprilie 2018 16:30 +6

S-a ajuns in aceasta situatie astfel incat SRI sa faca Politie Politica pe fata in cardasie cu DNA deoarece toate guvernele de dupa 1990 au lasat ca prin lege ca SRI sa desfasoare activitati economico-financiare, adica sa aiba firme sub acoperire, o sursa necontrolata de bani cu care SRI sa-si plateasca la negru multitudinea ziaristilor acoperiti din presa romanasca. Si pentru ca-n fiecare an partidele aflate la guvernare, mai ales dupa 2004, i-au marit intr-o veselie bugetul acestui serviciu de securitate aproape exponential. De aceea foarte urgent PSD+Alde trebuie sa votez o lege in Parlamentul Romaniei prin care sa se abroge posibilitatea ca SRI sa mai desfasoare activitati economico-financiare si de asemenea sa taie cu 50% bugetul SRI. Numai aceste doua conditii vor face posibil ca SRI sa nu-si mai iasa din matca pentru a acapa efectiv puterea in aceasta tara.

# DODI date 1 aprilie 2018 17:19 +4

Vă dau o veste pe care o cunoașteți: ciolanis va spune că nu a citit și nu îl interesează nimic. Cu așa conducător, așa executanți. Rușine pentru curajul pe jumătate pe care îl afișează Hellvig et co.

# Edelweiss - Archuvar de Bukowina date 1 aprilie 2018 19:31 +1

Buey, am găsit Io* originalul paginii 17 din Ermächtigungsgesetz ! Adicătelea îi grăire de pagina 17 din Legea Împuternicirii Binomului ca să adauge la Lege, să taie și să spânzure cum le pohtește inima, fără să consulte pe nimeni și fără să dea socoteală nimănui. În pagina 17 erau transcrise EGZAC prevederile unei directive de prin Reichul anului 1941, „Nacht und Nebel” , transpuse și actualizate la realitățile Gestapoviste ale Coloniei Penitenciare și Experimentale Rroemenica. Inga acilișa textul original al paginii 17: „I. Within the occupied territories, the adequate punishment for offences committed against the Parallel State or the American occupying power which endanger their security or a state of readiness is on principle the death penalty.” ... More :eek: https://tazmaniandemoon.blogspot.ro/2018/04/nacht-un-nebel.html

# Klaus-Klaus date 2 aprilie 2018 00:06 +1

8) 1. or fi SINGURELE FALSURI ? NUUU! 2. o fi OARE SINGURUL PROTOCOL FALSIFICAT ? CATEGORIC NU! 3. PE PARIU CA MAI EXISTA PE POST DE "INSTRUCTIUNI DE APLICARE" alte asa-zise acte si reglementari... care RAMAN OOOK 4. pe pariu ca exista PROTOCOALE si cu ALTE " OFICIALE" etc incl cu locanta ANTISTATALA SI ANTINATIONALA de pe LIPSCANI .. a guvenaciosului etern? si 5. ... pe cel mai pariu.. EXISTA un protocol cu CSAT... atlfel NU se explica.. PS oare or fi incerat si cu alt SERVICIU aflat asa mai la aer ozonat de padure pe langa OTOPENI.. sau acolo " CURENTEAZA RAU" :P Ca unii mai tin minte cum huidumela a vituperat VENINOS impotriva locantei cu pricina :P

# unul din lumea cea mare date 2 aprilie 2018 00:16 +3

aceiasi discutie am avut/o azi cu distinsul meu prieten daniel florea .amindoi am conchis ca sint mermelite DECLASIFICARILE,SI NE/A ANUNTAT DE MERMELEALA CHIAR KOIVESI ZICEA CA ELE ,,NU SE EXISTA,,

# Sara date 13 aprilie 2018 20:41 0

Jos palaria pentru felul in care aparati justitia in Romania, dar aici v-ati ales prost personajul pe care sa il citati. Radu Soviani este unul si acelasi cu Radu Soviani care a primit de la ASF ditai contractul de comunicare pe vremea lui Rusanu. Daca tot puneti aici link la analiza domnului Soviani asupra distantei dintre gaurile capsatorului, macar sa stabilim de la bun inceput ca individul asta are strict un interes personal in toata afacerea asta. Masuratorile (demne de CSI) ale lui Soviani nu sunt decat fatada luptei lui Rusanu cu sistemul care l-a luat de la butoane. O bila alba aici pentru Justitia adevarata care l-a achitat. Dar asta nu inseamna ca el sau Soviani sunt niste ingerasi. Pai acelasi Soviani incerca acu ceva timp sa numere de cate ori a trecut patronul Hexipharma cu masina pe drum, ca n-are cum sa se sinucida daca nu se apuca cineva sa ii numere drumurile.

# Sara date 13 aprilie 2018 20:42 0

Acest analist „economic” care pare sa se priceapa suspect de bine la activitatea serviciilor imi lasa doar impresia unui manipulator care exceleaza doar la a adulmeca momentele de aur de la TV pentru a fi in centrul atentiei. Mai castiga si el niste notorietate (care in TV se traduce in bani), ii mai sufla niste vant in panze lui Rusanu, iar noi le inghitim manipularea.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 8.03.2021 – Judecatoarele care au impartit pachetul. Modificari cu dedicatie la Legile Justitiei

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva