28 March 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

SE ASCUTE RAZBOIUL – Baroul Dolj s-a solidarizat cu avocatii din Satu Mare, care au suspendat asistenta din oficiu dupa ce procurorii au clasat o plangere pentru infractiunea de exercitarea fara drept a profesiei, solutie confirmata de judecatori: “Protestul este justificat, reprezentand un strigat fata de indiferenta autoritatilor obligate sa reprime fenomenul avocaturii paralele”. Tribunalul Satu Mare: “Astfel de persoane nu au fost acceptate sa asigure asistenta juridica” (Documente)

Scris de: George TARATA | pdf | print

2 October 2014 15:46
Vizualizari: 6843

Inca un barou se solidarizeaza cu avocatii din Satu Mare, care au decis suspendarea asistentei din oficiu dupa ce procurorii au clasat o plangere pentru exercitarea fara drept a profesiei de avocat, iar solutia a fost mentinuta de judecatori. Este vorba despre Baroul Dolj, condus de avocatul Ion Turculeanu (foto), care miercuri 1 octombrie 2014, a anuntat ca sustine protestul avocatilor din Satu Mare, dupa ce acelasi lucru il anuntase si Baroul Ilfov, al carui decan este avocatul Serban Lovin.

Intr-un comunicat de presa, Baroul Dolj precizeaza ca protestul avocatilor din Satu Mare este indreptatit si reprezinta un strigat al acestora fata de indiferenta autoritatilor care sunt obligate sa reprime fenomenul avocaturii paralele. Baroul Dolj considera ca situatia este extrem de grava si risca sa intretina o stare de ambiguitate referitoare la corpul profesional al avocatilor.


Iata comunicatul Baroului Dolj, semnat de prof.univ.dr. avocatul Ion Turculeanu:

Consiliul Baroului Dolj a luat act cu mare ingrijorare de confirmarea de catre Judecatoria Satu Mare a solutiilor de clasare adoptate de Parchetul de pe langa Judecatoria Satu Mare fata de infractiunea de exercitare fara drept a profesiei de avocat si sustine actiunea de protest a Corpului de Avocati din Baroul Satu Mare.

Consideram ca protestul confratilor nostri din Satu Mare este indreptatit si justificat, reprezentand un strigat al avocatilor fata de indiferenta autoritatilor legal obligate sa reprime fenomenul 'avocaturii paralele' si structurile in cadrul carora acest fenomen se deruleaza in mod organizat.

Situatia creata este deosebit de grava, in masura sa aduca atingere si chiar sa bagatelizeze rolul fundamental pe care avocatii il asigura in statul de drept si in garantarea respectului si protectiei drepturilor si libertatilor omului.

De asemenea, apreciem ca situatia creata risca sa intretina o stare de ambiguitate referitoare la corpul profesional al avocatilor si la exercitarea avocaturii care, conform Curtii Constitutionale a Romaniei, trebuie sa se desfasoare in cadrul organizat al Uniunii Nationale a Barourilor din Romania, in conformitate cu reguli prestabilite, a caror respectare trebuie asigurata inclusiv prin aplicarea de masuri coercitive, ratiuni care au impus constituirea unor structuri organizatorice unitare si prohibirea constituirii in paralel a altor structuri destinate practicarii aceleiasi activitati, fara suport legal.

Baroul Dolj isi exprima cu fermitate solidaritatea fata de colegii din Satu Mare si sustine pozitia adoptata de Adunarea Generala Extraordinara a Baroului Satu Mare”.

Tribunalul Satu Mare: “Problematica vizata a facut obiectul unor discutii atat la nivelul colectivului de judecatori cat si al Colegiului de Conducere, ocazie cu care s-a constatat ca astfel de persoane nu au fost acceptate sa asigure asistenta juridica si reprezentarea in fata completelor de judecata de la aceasta instanta”

In ziua declansarii protestului de catre avocatii din Baroul Satu Mare, a aparut o reactie si din partea Tribunalului Satu Mare. Reprezentantii instantei au precizat ca nemultumirile semnalate de avocati au fost discutate in colectivul de judecatori si Colegiul de Conducere. De asemenea, Tribunalul Satu Mare sustine ca nu s-a constatat ca persoane care nu ar avea depre de exercitare a profesiei de avocat sa fi asigurat asistenta juridica in aceasta instanta:

In urma adoptarii Hotararii nr. 1/A/2014 a Adunarii Generale Extraordinare a Baroului Satu Mare, prin care s-a decis suspendarea activitatii de asistenta judiciara din oficiu a avocatilor din cadrul acestui barou, incepand cu data de 01.10.2014 si avand in vedere ecourile protestului in presa satmareana, Biroul de Informare si Relatii Publice este abilitat sa informeze publicul faptul ca Tribunalul Satu Mare a luat cunostinta de actul adoptat de corpul profesional al avocatilor si respecta dreptul la protest al acestuia.

Masura de protest a fost luata fata de adoptarea unor solutii de clasare ale Parchetului de pe langa Judecatoria Satu Mare, mentinute prin hotarari judecatoresti pronuntate de catre Judecatoria Satu Mare, privitoare la exercitarea de activitati specifice profesiei de avocat de catre persoane fizice care nu au calitatea de avocat.

In privinta aspectelor care fac obiectul nemultumirilor semnalate, va incunostiintam ca problematica vizata a facut obiectul unor discutii atat la nivelul colectivului de judecatori cat si al Colegiului de Conducere din cadrul Tribunalului Satu Mare, ocazie cu care s-a constatat ca astfel de persoane nu au fost acceptate sa asigure asistenta juridica si reprezentarea in fata completelor de judecata de la aceasta instanta.

Referitor la eventuala ingrijorare a cetatenilor satmareni ca prin desfasurarea acestui protest s-ar putea influenta buna desfasurare a proceselor penale avand ca obiect infractiuni de o anumita gravitate, ii asiguram pe cititori de competenta si profesionalismul judecatorilor investiti cu asemenea cauze, procedurile judiciare urmand a fi solutionate cu respectarea drepturilor si garantiilor procesuale”.

Motivele protestului

Amintim ca Baroul Satu Mare, condus de avocatul Mircea Ioan Lupsa, a declansat incepand cu 1 octombrie 2014 o actiune de protest, pe durata careia avocatii desemnati pentru acordarea asistentei juridice din oficiu nu vor mai intra salile de judecata din instantele arondate Curtii de Apel Oradea. Decanul Mircea Ioan Lupsa a anuntat ca in timpul protestului nu vor fi comunicate instantelor listele cu avocati pentru luna octombrie 2014.

Actiunea de protest are la baza o ordonanta a unui procuror de la Parchetul de pe langa Judecatoria Satu Mare, care a dispus in data de 6 iunie 2014 clasarea unui dosar care privea infractiunea de exercitare fara drept a profesiei de avocat. Solutia a fost confirmata ulterior de prim-procurorul Parchetului de pe langa Judecatoria Satu Mare in data de 06.06.2014. De asemenea, solutia de clasare a fost confirmata prin respingerea contestatiilor formulate de Baroul Satu Mare si Asociatia Tinerilor Avocati din Baroul Satu Mare, prin incheierea nr.1132/01.08.2014 a Judecatoriei Satu Mare, in dosarul nr.6672/296/2014, si incheierea nr.1158/04.08.2014 a acelaiasi instante, in dosarul nr.6842/296/2014.

*Cititi aici Hotararea Baroului Satu Mare privind declansarea protestului

*Cititi aici comunicatul Baroului Dolj

*Cititi aici comunicatul Tribunalului Satu Mare

Comentarii

# Alex date 2 October 2014 14:33 +11

Ei de ce nu se supun legii. De ce nu s-au inregistrat . Sunt niste persoane care uzeaza de autoritatea de lucru judecat cand storc clientii de bani. Legal ar fi sa fie desfintati si apoi scandal cu spagile luate.

# SFARSITUL date 2 October 2014 16:27 -7

TOATE BAROURILE DIN ROMANIA SA SE SOLIDARIZEZE SI SA PORNEASCA GREVA IMPOTRIVA BAROURIOR BOTA. DECANII SI CONSILIILE BAROURIOR SA PROCEDEZE LA DECLANSAREA GREVEI. SA SE ARATE JUDECATORILOR PENTRU TODEAUNA FORTA UNBR. O ASEMENEA HOTARARE JUDECATOREASCA SA NU SE MAI REPETE, IAR ASTA SA SE DESFIINTEZE. LA PUSCARIE CU CEI DE LA BOTA.

# SFARSITUL date 2 October 2014 16:57 +5

TOATE CELE ENUMERATE MAI SUS, SA SE INTAMPLE PENTRU CA ASA VOR MUSCHII NOSTRI FLOCISTI. NOI COMANDAM IN JUSTITIA DIN ROMANIA. STITI VORBA ACEEA: "CINE UMBLA LA LEGE CU SULA SE ALEGE" !

# BERCEA MONDIAL: , e manevra lu frații miei............,, date 3 October 2014 06:02 +2

Trebuie să fiți înființați dacă doriți exclusivitate în profesie, dar nu mai este posibil din anul 2004, când a fost înființată prin HOT. judec. UNBR - Bota. În anul 2004 conducerea actualei neînființate UNBR - Splaiul Independenței a încercat prin manevre oculte și rușinoase să desființeze Hot. judec. de înființare a UNBR - Bota. Mai exact a fost înaintată propunerea de modif. a Legii 51 cu Legea nr 224/2004.       În ședința Senatului din 05.02.2004, Tărăcilă Ion, Predescu Ion și alții au cerut în mod expres ca ,,Baroul Constituțional,, să fie desființat prin ,,ANULAREA HOTĂRÂRII JUDECĂTOREȘTI ,, de înființare. Acum prin aceste manevre intitulate ,,GREVE,, se încearcă aceeași manevră rușinoasă. Faceți grevă la ușa cabinetului președintelui Gheorghe Florea și întrebați așa : ,, UNBR - ul nostru are acte de înființare ,,????????????????????

# eroare date 3 October 2014 06:43 +3

Avocatul Ion Turculeanu crede că poate cândva să anuleze o HOTĂRÂRE JUDECĂTOREASCĂ definitivă. după 10 ani ?, prin calea de atac ,, GREVĂ,, ? - să mai citească,

# este date 3 October 2014 06:47 +2

Recomandăm ,,GREVIȘTILOR,, să citească art. 129 din Constituție și Decizia CCR nr. 6/11.11.1992. Sau dacă vor explicații/consultații să se adreseze unui avocat  din UNBR Bota.

# POLO date 3 October 2014 23:17 +1

NU AI CURAJUL SA POSTEZI SUB NUMELE TAU, PT CA CEEA CE FACI, SE NUMESTE INSTIGARE PUBLICA ESTE PREV. DE ART. 368 C.P SI TE-AI ALEGE CU UN DOSAR PENAL. POATE AI RAMAS SETAT PE BOTA, INSA BOTA NU MAI EXISTA. EXISTA UNBR 2004, SINGURUL LEGAL DIN ROMANIA. 

# mili date 2 October 2014 21:40 +5

Sa desfiintat meseriade avocat baaaai , in curand apareti in nomenclatorul meseriilor sub denumirea de ""CARATORI DE SPAGI (genti cu bani , gaini, vin, tuica, chiloti cu ata-n cur , prezervative , etc.). Atata timp cat lingeti la judecatori tot ce prindeti , deoarece suteti la mana lor de spagari si v-ati lasat santajati asta va e viitorul . Voi veti fi doar pe post de postas intre militian si judecator , caci cu asta v-ati ocupat in ultimii 15 ani.Frumoasa incaerare intre loaze , sper sa se lase cu ciomageli serioase.

# RUSINE date 2 October 2014 14:38 +11

Tot UNBR cu sediul in incinta CAB? a stat la baza DISTRUGERII  ACTIVITATII DE MEDIERE... NU VA MAI AJUNGE SCARBELOR...... VRETI SA IMPUNETI CE SI CUM SA FACA UN PROCUROR SI CE SAU CUM SA JUDECE UN JUDECATOR.....STATI IN GREVA O MIE DE ANI CA DOAR SUNTETI ANGAJATI CU CARTE DE MUNCA NU????? SCOATETI DIN PROTOCOLLUL INCHEIAT CU MJ, ART. CARE SPUNE CA SUNTETI GINGASI SI UNICI!

# pt LUJU date 2 October 2014 14:47 +7

"LUJU", suntem satui de uriasa mani******re mafioto-stalinisto-flocista. Punctul de vedere al UNBR-Bota nu te intereseaza ?

# ada date 2 October 2014 14:59 -2

S au gasit oltenii sa comenteze minerii aia spurcati de la sate :)) bai reveniti va ma

# ada date 2 October 2014 15:01 +6

Bai minerilor olteni se strange lațu in juri gatului si asa reactionati ? NU MAI DETINETI MONOPOLUL ? V-AU SPART GASCA ? Raca tot asa mari profesori universitari sunteti de ce nu va faceti acte de imfiintare ? Pt ca sunteti prea prosti si nu aveti cum bai mosilor ofiliti.. de ce tace unbr 2004 ? Pt ca profeseaza si merg mai departe !  SA DISPARA TOTI MOSII LIBIDINOSI DIN AVOCATURA !

# PTR. TURCULEANU , LOVIN SI SATU-MARE TOT.... date 2 October 2014 15:06 +10

IA SPUNETI DLOR. CATI OAMENI ATENTIE AM SPUS OAAMEENII , (INCULPATI,ARESTATI NEARESTATI) ASISTATI DE VOI IN OFICII AU FOST AJUTATI PRIN PRESTATIA VOASTRA CASTIGAND IN FATA PARCHETULUI, DNA, DIICOT samd. asta ca sa aratati ca meritati acele OFICII  ... nu cu ,, lasam la aprecierea instantei"...dati drumul la statistica!!!  :lol: nu aia cu restantierii la biruri !!!

# barourile libere date 2 October 2014 15:09 +11

Oameni buni, traim cumva in Coreea de Nord si noi nu stim ?! Facem din alb, negru si invers ?! Tribunalul Satu Mare, incalcand legea si principiile elementare ale statului de drept, sustine, fara nicio jena, "protestul" unei organizatii care se afla in afara cadrului legal ! Realizati gravitatea faptei ?! Deci, judecatorii Tribunalului S.M. instiga la nerespectarea hotararilor judecatoresti definitive !! In orice tara civilizata de pe pamant, pentru o fapta similara, judecatorii ar fi fost exclusi imediat din magistratura si trimisi in judecata pentru abuz in serviciu ! Din pacate, magistratura din Romania e compusa, in proportie destul de mare, din indivizi care nu au nicio treaba cu justitia. Pe acesti magistrati nu-i intereseaza decat un singur lucru : protejarea castei mafiote-Florea si persecutarea avocatilor legalei UNBR-Bota !

# UPA, COCA< USA date 2 October 2014 15:21 +5

Lovin, Lupsa, Turculeanu , au publicat pe siteul UNBR ,lucrarile scrise + grilele  care au fost sustinute de catre acestia la accederea in avocatura.! Ce baieti destepti....Cum va explicati nr. foarte mare de admisi ca stagiari in 2014 sept.? La def. nici nu mai vb.   BAAAAAAA chiar toti e prosti....toti au terminat Spiru si numai stiu  ce invocati voi???...

# cetatean tepuit date 2 October 2014 16:15 +11

Eu nu inteleg de ce cretinii astia aflati in prag de pensionare se considera "mai avocati" decat avocatii din baroul 2004. Eu am dat bani unui mormoloc de asta asa-zis traditional care nici nu a binevoit sa se prezinte la proces. Aceasta lichea nu a facut nimic la dosar. Am renuntat si am luat un avocat din celalalt barou la recomandarea unei cunostinte. Se pare ca este constiincios, mi-a pregatit hirtiile cerute de judecator si s-a prezentat la termene. Pina in prezent sunt multumit, vad ca omul a studiat dosarul si isi da interesul. Voi astia de la florea in schimb va inlocuiti unul pe altul, stiti sa cersiti bani sub diferite pretexte.

# www.manifest-naţional.ro date 2 October 2014 16:25 +5

CITIŢI ŞI VĂ UIMIŢI 1. UN ORDIN SINISTRU PENTRU SUGRUMAREA PROFESIEI DE AVOCAT (Actualitate) ... circulă un ordin de decapitare al unei profesii liberale, ne referim în acest caz la profesia de avocat. Profesia de avocat a stârnit o gâlceava între avocaţii din Baroul înfiinţat prin hotărâre judecătoreasca, ... Created on 22 September 2014 2. BAROUL DOLJ DESFIINŢAT DE GHEORGHE GHEORGHIU DEJ, GRĂIEŞTE PE LIMBA MORŢILOR! (Dezvaluiri) Baroul Dolj a fost înfiinţat în anul 1864 pe vremea primului ministru Lascăr Catargiu şi desfiinţat prin legea 3/1948 de către tovarăşul Gheorghe Gheorghiu Dej. Acesta a înfiinţat Colegiile de avocaţi ... Created on 22 September 2014 Cauta Search...

# www.manifest-naţional.ro date 2 October 2014 16:29 +4

CITIŢI ŞI VĂ UIMIŢI 1. UN ORDIN SINISTRU PENTRU SUGRUMAREA PROFESIEI DE AVOCAT (Actualitate) ... circulă un ordin de decapitare al unei profesii liberale, ne referim în acest caz la profesia de avocat. Profesia de avocat a stârnit o gâlceava între avocaţii din Baroul înfiinţat prin hotărâre judecătoreasca, ... Created on 22 September 2014 2. BAROUL DOLJ DESFIINŢAT DE GHEORGHE GHEORGHIU DEJ, GRĂIEŞTE PE LIMBA MORŢILOR! (Dezvaluiri) Baroul Dolj a fost înfiinţat în anul 1864 pe vremea primului ministru Lascăr Catargiu şi desfiinţat prin legea 3/1948 de către tovarăşul Gheorghe Gheorghiu Dej. Acesta a înfiinţat Colegiile de avocaţi ... Created on 22 September 2014 Cauta Search...

# UNBR BOTA RULZ date 2 October 2014 16:56 +10

Dovada clara ca traditionalii sunt degeaba si habar nu au despre nimic! Argument: "s-a dispus clasarea unui dosar care privea infractiunea de exercitare fara drept a profesiei de avocat, pe motiv ca fapta nu a fost savarsita cu vinovatie". Acum sa explicam babeste sa inteleaga si traditionalii: Un avocat a dat examen si a intrat la UNBR BOTA. Denumirea UNBR a fost rezervata la OSIM de catre BOTA, a fost infiintat si baroul BOTA, se platesc taxe, etc. Un licentiat in drept da examen unde doreste, ori la UNBR BOTA, ori la... traditionali. Prin urmare se inscrie in UNBR BOTA. Clasarea unui dosar care privea infractiunea de exercitare fara drept a profesiei de avocat, pe motiv ca fapta nu a fost savarsita cu vinovatie este corecta! Cum sa fie vinovat licentiatul in drept care a dat examen si a devenit avocat la UNBR BOTA??? Atata timp cat UNBR BOTA functioneaza, oricine poate da examen. Unde e vinovatia avocatului de la UNBR BOTA??? Deci clasarea e corecta, nu exista vinovatie!

# jos mafia date 2 October 2014 17:04 +10

Solicitam excluderea din magistratura a judecatorilor Tribunalului Satu Mare, care s-au solidarizat cu o organizatie mafiota, fara personalitate juridica, instigand la nerespectarea unor hotarari judecatoresti definitive !!!

# Sus Mafia date 2 October 2014 17:20 -8

Plangeri penale impotriva la toti procurorii care au dat solutii de clasare si impotriva la toti judecatorii care au dat solutii de mentinere a clasarii. Chiar daca sunt hotarari definitive, trebuie sa aratam forma noastra , sa nu ne lasam pana nu desfintam aceste solutii. In numele adevarului. Asemenea solutii se dau doar daca exista ceva necurat. Ce procuror sau judecator esti daca nu intelegi ca barourile s-au infiintat prin Legea 51/1995 si ca avocatii de la Bota sunt niste infractori???

# Legea 51, ai ? date 2 October 2014 17:33 +8

Legea 51, ai ? Ce articol, dobitocule, v-a infiintat ? ubi lex non distinguit nec nos distinguere debemus !

# POLO.NICU date 2 October 2014 18:02 +4

:D :D :D nenea Bota da si traducerea din latina poate asa pricep si traditionalii ce-ai vrut sa spui.

# avi avi date 2 October 2014 23:50 -1

Cult te-o facut ******,mai festeala!?!Adica,te-a dus la scoala primara sa inveti sa citesti si sa cauti prin dictionare.Poti sa si traduci chetia aia ca tot nu pricepem ce vrei sa zici.Cu mintea ta imbarligata nici eu ,cel inteligent nu prea stiu ce vrei.Adica ,dupa ce ti s-a intamplat si ti se intampla ce mai vrei?Ai pierdut,mai acesta,totul.Retrage-te cat mai poti.

# Catalin Racaceanu date 2 October 2014 18:06 +4

Uite de aia va fac procurorii de comanda mai ''sus mafia'',pt ca tu nu pricepi un lucru elementar - sau nu vrei sa-l accepti. Si-s multi ca tine.

# Bai nenicaaaa date 2 October 2014 23:01 0

Cum i-ti permiti sa comentezi hotarari judecatoresti? la racoare cu tine mormolocule

# pol date 3 October 2014 09:43 +1

Magistratii si procurorii care au pronuntat solutiile potrivit legii si pe baza probelor sunt cei care respecta principiile si legile statului, iar nu "adevarul" masurabil in interesele ilicite ale fiecarui individ in parte care s-a pronuntat doar pe interesele castei pe care o reprezinta sau de la care asteapta un oscior....Magistratii adevarati sunt cei aproximativ 1000 de judecatori si procurori care au dat solutii corecte de NUP sau achitari si clasari....Judecatorii care respecta pe profesionistii care se prezinta in fata lor, indiferent din ce tabara sunt si apreciaza doar stiinta de carte, iar nu baiguielile analfabete ale unor loaze inrudite cu x sau y....papagalilor mafioti!Puneti-va creierul la contributie, alta decat ce perceputa de Florea!

# UNBR Bota e legal date 2 October 2014 17:08 +14

O persoana nu poate fi vinovata pentru ca da examen si devine avocat la UNBR Bota, nu poate fi vinovata ca isi face un cont la banca cutare, nu poate fi vinovata ca isi duce copilul la gradinita cutare, nu poate fi vinovata ca a terminat facultatea cutare, atata timp cat acestea exista si nu sunt desfiintate. Oricare dintre noi putem da examen oriunde, atata timp cat respectiva institutie functioneaza. Ar fi culmea sa fim vinovati daca terminam o anumita facultate, daca dam examen si devenim avocati intr-un anumit UNBR, atata timp cat acestea exista si sunt deschise publicului fara ca statul sa le inchida. Daca te iei dupa traditionali, maine esti vinovat ca ai cumparat salam de la o firma care facea evaziune fiscala. Ai vazut firma sus, ai intrat si ai cumparat salamul. Ai vazut anuntul cu inscrieri la UNBR, ai dat examen si ai devenit avocat. Unde e vinovatia? Cum sa mai aiba cineva curaj sa fie reprezentat de traditionali cand astia habar nu au ce e vinovatia si nevinovatia?!

# manifest date 2 October 2014 21:43 0

E vinovat dacă se aplică retroactiv legea 51/1995, se adaugă la textul de lege (art 82 din legea 51/1995), se ticluiesc nişte probe în dosar şi dacă nu renunţă intervine cel mai mare dintre cei mai mari din justiţia ........ şi mai primeşte şi ameninţări cu moartea, în final e rezolvat.

# gresesti date 2 October 2014 22:33 +3

E nevinovat si daca s-ar aplica art. 82 ! Obiectul cererii lui Bota a fost "infiintare de barouri" si NU "consultanta, reprezentare sau asistenta juridica" asa cum prevede art. 82, aspect confirmat prin cateva zeci de hotarari judecatoresti definitive ! Au modificat legea cu intentia de a-i scoate in afara legii pe avocatii din structura Bota si si-au dat cu stangul in dreptul, vai de capul lor de flocisti spagari si fara creier...

# manifest date 2 October 2014 22:41 0

Nu greşesc eu, aşa aplică unii miliţeni şi unii procurori legea 51/1995 şi 255/2004. Şi tot ei ticluiesc probele în dosarele penale, am dovada.

# te cred date 2 October 2014 22:53 0

Acelor militieni si procurori analfabeti ar trebui sa li se puna sub bot(rat) hotararile judecatoresti care-i contrazic cu privire la art. 82. Exista, in acest sens, pe langa cateva hotarari ale Judecatoriilor, cel putin o hotarare a unei Curti de Apel si a unui Tribunal.

# manifest date 2 October 2014 23:05 0

Nu recunosc hotărârile Înaltei Curţi de Castie şi Justiţie, ce să zic de cele de la Judecătorii, Tribunale Curţi de Apel, sunt instanţe mici pe lângă ei. Am să protestez în faţa ambasadei SUA cu aceste hotărâri şi cer şi azil......

# Viva Jud Satu Mare ! date 2 October 2014 17:40 +9

Asta au constatat magistratii corecti de la Satu Mare: ,,persoanele care au desfăşurat activităţi specifice profesiei de avocat au avut la bază documentaţia care le autoriza să exercite profesia de avocat.” ,,toate actele emise de UNBR au avut ca fundamentare legală Legea nr. 51/1995 care reglementează exercitarea profesiei de avocat şi nu modalitatea de constituire a barourilor.” ,,Matei Mărgărit-Viorel a efectuat activităţi specifice profesiei de avocat cu drept.”

# Magistratii din S-M au decis inca odata: UNBR Bota e LEGAL! date 3 October 2014 03:03 +4

[quote name="Viva Jud Satu Mare !"]Asta au constatat magistratii corecti de la Satu Mare: ,,persoanele care au desfăşurat activităţi specifice profesiei de avocat au avut la bază documentaţia care le autoriza să exercite profesia de avocat.” ,,toate actele emise de UNBR au avut ca fundamentare legală Legea nr. 51/1995 care reglementează exercitarea profesiei de avocat şi nu modalitatea de constituire a barourilor.” ,,Matei Mărgărit-Viorel a efectuat activităţi specifice profesiei de avocat cu drept.” [/quote] Corect! Magistratii au decis inca odata ca UNBR Bota e legal. Trebuie doar ca traditionalii sa invete sa interpreteze ce au hotarat magistratii.

# Fanyca date 2 October 2014 17:33 +5

Mafia din avocatura traditionala se preocupa de interesul urmarit de a face evaziune si deturnare de fonduri cu bani publici. Cine sunt vinovatii, fie din justitie , fie din avocatura ?

# biografia Elenei Udrea date 2 October 2014 17:37 +1

http://www.cocoon.ro/?p=4590

# incredibil date 2 October 2014 19:20 +3

am ramas mut dupa ce am citit. stim cu totii cine sunt parvenitii. cind am spus ca doar cei cu facultati particulare si cu bani + politica ajung avocati la florea ...

# ADEVARUL date 2 October 2014 20:34 +2

DIN ACELASI ALUAT ESTE FACUT SI CARACTERUL CELORLALTI BASISTI,NISTE ESCROCI.ADEVARATELE LOR BIOGRAFII LE STIE NUMAI SATANA.

# un singur lucru va spun date 2 October 2014 19:41 +3

NU VOTEZ CU MINCINOSUL DE PONTA!!! DE FAPT CU NICIUNUL, TOTI SUNT NISTE PARVENITI SI MINCINOSI!

# Jurist date 2 October 2014 17:48 +5

Nemernicia si nesimtirea a mers pana acolo ca o institutie inexistanta, UNBR Flocea sa ofere credite avocatilor care merg la conferinta de la Florenta. Cred ca se impune o plangere penala la adresa lor, dar depusa la Consiliul Europei

# visu date 2 October 2014 18:08 +4

Suspendarea asistentei din oficiu este abuz in serviciu! Alo, Parchetul!?

# Eu date 2 October 2014 19:29 +3

Voi traditionalii sunteti frustrati rau de tot de Aceea apelati la astfel de proteste.am vazut bine ce avocatura cunoasteti voi.sunteti mult sub unii ca noi.

# Tu date 2 October 2014 19:38 +4

Bota, daca se va adresa Consiliului de Aparare a Tarii, cate a suferit in statul de drept despre care vorbeste Basescu si Ponta, cred ca este foarte grav pentru democratia Romaniei. Nu stiu de ce n-o face aratand hotararea judecatoreasca definitiva de la Suceava si altele.

# I R date 2 October 2014 19:55 +5

Sunt avocat in Baroul Bucuresti ( UNBR-2004 ) si imi exercit activitatea in Constanta.A-ti mai auzit de mine, eu sunt cea care, in proces cu RADET Constanta, am reusit, cu greu, ajungand pana la ICCJ, sa scot in afara legii un articol din regulamentul lor, articol prin care ei reuseau sa interzica debransarea de la incalzirea centrala, desi serviciul respectiv deja era suparator de ineficient si scump. Am repurtat aceasta victorie, precum si altele, timp de 3 ani, perioada in care, fiind in cercetare, in ce priveste exercitarea profesiei de avocat, nu am avut voie sa pledez in roba, aparandu-mi clientii in calitate de mandatar. De curand, am obtinut o sentinta definitiva prin care am fost exonerata si in care mi s-a recunoscut calitatea de avocat.

# avocat cutumiar date 3 October 2014 07:11 -1

opreste-te cucoana,ca numai protii scrii.Esti si agramata.Cum se scrie corect,,a-ti auzit de mine,,?Vai de capul vostru,botisti penibili.

# avocat adevarat date 3 October 2014 14:30 +1

Cutumiarule, ai tupeu ! La voi si "profesorii" sunt agramati. S-au facut de cacao la elaborarea subiectelor simulacrului acela, caruia voi ii ziceti, gresit,examen. Au scris "determinand-ul", etc. Vai de capatana voastra de flocisti ridicoli.

# AVOCAT CUTUMIAR date 3 October 2014 15:25 -1

vei fi fiind tu adevarat,dar avocat in nici un caz.Esti penibil,mai b otistule!

# avocat adevarat date 3 October 2014 15:39 +1

Pe cuvantul tau, de bolsevic, mai avi avi ? Esti o goarna flocista si nimic mai mult !

# AVOCAT CUTUMIAR date 3 October 2014 16:18 -1

mai botistule,puti de destept ce esti. :lol: :lol: :lol:

# AVOCAT CUTUMIAR date 3 October 2014 16:30 -1

pe cuvantul meu de bolsevic,mai prostie tulburatoare,Tu NU ESTI AVOCAT.

# avocat adevarat date 3 October 2014 19:15 +1

Ba, dobitocule badaran, eu nu te-am facut prost, desi, pe langa faptul ca esti bolsevic in gandire, esti de o imbecilitate rara. Tu n-ai fost, nu esti si nu vei fi niciodata avocat !

# @avocat adevarat date 3 October 2014 19:52 +1

nu ai citit bine si observ ca multi au citit gresit. deci profesorii aia analfabeti de la traditionali au scris si repetat  "determinandu-l". daca scria asa cum ai scris tu nu era mare problema, dar sa scrii si sa repeti in forma de mai sus e clar ca e un analfabet cu roba, probabil ca e si doctor ca prostul nu-i fudul daca nu are si doctorat copy paste.

# avocat adevarat date 3 October 2014 19:59 +1

Nu te inteleg. "determinandu-l" e forma corecta. "determinand-ul" au scris profesorii flocisti agramati si s-au umplut de ridicol !

# I.C. date 2 October 2014 20:00 +5

Astazi, pentru prima data, dupa lunga perioada amintita mai sus, mi-am pus roba si in procesul pe care-l aveam astazi, doamna judecator a fost pusa intr-o situatie jenanta, avand in fata atat hotararea definitiva, care ma autoriza, iar in sala se adunase tot baroul Constanta, asteptand reactia judecatoarei. Am simtit ca judecatoarea dorea sa respecte legea, hotararea judecatoreasca, dar simtindu-se incoltita, a preferat sa ridice exceptia si sa ramana in pronuntare pe ea. Astept cu nerabdare sa vad daca va avea taria sa conteste o hotarare data de un coleg magistrat de la aceeasi instanta.

# B.L. date 2 October 2014 20:19 +5

Inca o dovada a lasitatii si complicitatii unor magistrati la perpetuarea monopolului castei mafiote si ilegale-Florea asupra profesiei de avocat. Acesti magistrati, fara coloana vertebrala, care nu au ce cauta in magistratura unui stat european, prefera sa incalce legea decat sa se puna rau cu mafiotii entitatii-Florea. Aceasta judecatoare ar trebui exclusa imediat din magistratura si trimisa in judecata pentru abuz in serviciu. Poate ne spune respectiva judecatoare si cand s-a infiintat "baroul" gangsterului Hasotti !!!

# IR date 2 October 2014 20:01 0

Erata, tot eu sunt si cu IR si cu IC.

# J.R. date 2 October 2014 20:22 0

Impotriva oricarei hotarari, invoca exceptia de neconstitutionalitate conform art. 129 din Constitutie formuland recurs impotriva incheierii de respingere a calitatii de avocat.

# visu date 2 October 2014 21:20 +4

Faceti publice numele magistratilor abuzivi! Propun rubrica speciala in acest sens!

# ADEVARUL date 2 October 2014 22:00 +3

CU TRADITIONALU...CA SI CU PROSTU,DACĂ NU ESTE FUDUL ZICE CĂ NU-I PROST DESTUL,NORMAL SI LEGAL AR FI CA O INSTANTA SĂ SE AUTOSESIZEZE,PRIN PARCHET SI SĂ CLARIFICE DACĂ SUNT SAU NU AVOCATII TRADITIONALI PARALELI CU JUSTITIA,DACĂ NU AU ACTE DE INFIINTARE DUPĂ 1989...SUNT NISTE COMUNISTI IMPUTITI,CE O TOT FRECĂM,CĂ LE REFUZA SARACILOR DREPTUL LA JUSTITIE,MARE LUCRU SI MARE DESCOPERIRE,SUGACILOR CARE VA CONSIDERATI AVOCATI...NU SUNTETI NICI MACAR UMANI,SUNTETI UN FEL DE MAIMUTE COMUNISTE.

# legea 60/1991 date 2 October 2014 22:27 +4

Art. 9. – Sunt interzise adunările publice prin care se urmăreşte: a) propagarea ideilor totalitare de natură fascistă, comunistă, rasistă, şovină sau ale oricăror organizaţii terorist-diversioniste, defăimarea ţării şi a naţiunii, îndemnul la ură naţională sau religioasă, incitarea la discriminare, la violenţă publică şi la manifestări obscene, contrare bunelor moravuri; b) organizarea unei lovituri de stat sau altei acţiuni contrare siguranţei naţionale; c) încălcarea ordinii, siguranţei sau moralităţii publice, a drepturilor şi libertăţilor cetăţenilor ori punerea în pericol a sănătăţii acestora. Respectă tradiţionalii drepturile şi libertăţile avocaţilor de la UNBR Bota? Instigă magistraţii la discriminare? NELEGAL PROTESTUL, autorităţi ale statului român cercetaţi.

# Eugenia date 2 October 2014 23:05 +3

Sa inteleg ca, AVOCATII DESFIINTATI forteaza pe procurori si pe judecatori sa dispuna dupa placul dumnealor? Am citit si raspunsul Tribunalului Satu Mare, am impresia sau cred ca judecatorii nu se mai supun legii ci avocatilor NUMITI IMPROPRIU "TRADITIONALI"? nu dovedesc nici ca ar fi independenti ci, dau comunicate sub DICTATURA AVOCATURII care se crede ce??????????? Avem cumva MINISTERUL AVOCATURII care actioneaza mai presus de lege? Sa inteleg ca un avocat care ia mii de euro, bunuri , alte de la unii infractori, ii vor putea absolvi de pedeapsa, "speriind " procurorul/judecatorul ca acuma? Cumva de aceea ajung unii judecatori si procurori CORUPTI? Este obligatoriu ca banii de la buget, alocati prin MJ pentru asigurare FORMALA a apararii numita si aparare din oficiu sa ajunga la CASTA RAZVRATITILOR? citi avocati din oficiu studiaza dosarele partilor implicate in procesul penal, sint specializati in ceea ce fac functie de spete, sint distribuiti aleatoriu sau mai stiu eu cum ca sa

# Eugenia date 2 October 2014 23:13 +3

....sa nu existe suspiciunea crearii unei alte mafii care sa foloseasca acei bani? Cumva au dovedit ca au facut altfel de drept cei care se tot razvratesc si tot comanda cine , cum si unde sa fie primit? Cui ii este frica de concurenta? Cind va intra Ministerul de finante in casta acestui UNBR ca sa ii confiste banii? sa isi ia banii pentru fiecare avocat de la 1990 pina la zi? Ce e aici? sintem stat in stat? de ce incurajeaza statul roman dezvoltarea acestei escrocherii financiare? Daca sint cinstiti, cum au devenit unii atat de IMBUIBATI? cum se face ca cetateanul de rand considera ca avocatii sint bogati? ca sint altfel? Ce e cu atatea cardasii, protocoale intre UNBR "TRADITIONAL" si Ministerul de Justitie, CSM, CA nu stiu care , etc? Stimati cetateni, pe cine credeti ca sprijina/ ajuta/reprezinta un astfel de avocat DIN OFICIU? -PROVENIT NUMAI DE LA monopolul UNBR TRADITIONAL? de unde provin temerile dumnealor si de ce ii tarasc in cloaca/troaca si pe judecatori si procurori? Sau,

# Eugenia date 2 October 2014 23:19 +3

......acum vor sa dovedeasca tuturor ca, ei DICTEAZA JUSTITITIA din Romanika? Chiar trebuie sa se supuna magistratii procurori si judecatori acestor NEICA NIMENI care se cred mai mult decat sint? care au dormit dupa revolutie si s-au pastrat la nivelul COMUNIST, fara a se schimba, luindu-si singuri ce vor uitand ca trebuie sa se reorganizeze? Ce rusine sa se apere prin instante cu argumente false, mincinoase , sa ajunga sa faca PETERCERI cu fast ca sa sarbatoreasca " nu stiu ce" sa para ca se duc pe la nu stiu ce an? TOTI CARE SE ALATURA la astfel de evenimente nedemne, sfidatoare de frica sau tarati /obligati de situatie, nu pot sa fie decit niste neoameni care sint impotriva unui stat de drept, care nu isi vad de treaba lor si cauta sa isi impuna VOINTA DE EXTERMINARE NAZISTA dovada a incompetentei, a temerii ca vor dispare sau ca se va afla unde cotizeaza de fapt atitia avocati nemultumiti de supertaxele pe care le pretind barourile, de taxele de intrare in barou , de dispret,

# Eugenia date 2 October 2014 23:28 +3

......cumetrie, etc. Stiu ca sint si avocati care , presati de dari, de situatia de fapt, de societatea saracita, distrusa in ultimii 24 de ani, dezaproba si nu impartasesc astfel de practici dar.....nu indraznesc sa spuna ca nu ii intereseaza cine , ce si unde se prezinta ci, tac asa cum tace tot poprul roman nemultumit de viata mizerabila, nesigura intr-o tara saracita de cercuri cu interese mafiote din exterior si din interior. Sa faca o lista toti acesti NEMULTUMITI care se revolta impotriva altora care le sint " confrati" (e posibil ca unii sa nu accepte aceasta calitate)si sa ii lase numai pe dumnealor sa fie avocati in Romania. Propun ca, apararea din oficiu sa nu fie platita, sa fie onorifica si, daca nu e de calitate, sa fie pedepsita penal si sa se plateasca si daune celui pe care nu il apara, caruia ii face deservicii, fiind "doar o prezenta " care tace. Pina cand aceasta rautate? Cine este ACEST unbr numit impropriu "traditional"?

# Eugenia date 2 October 2014 23:40 +3

....magistratii corecti, care dau solutii contrare intereselor castei RAZVRATITE SA NU SE SPERIE, instantele care fac note interne si mai stiu eu ce pentru a pactiza cu acesti LACOMI scotind din instante avocati igradindu-le dreptul la munca, supunindu-i dispretului public, sa fie inchise. Oare de ce cind e scos un avocat din instanta nu se da o hotarare motivata pe care acesta sa o poata ataca? de ce legea nu se aplica unitar? de ce se ingradesc drepturi, nu se aplica principiile de drept? de ce exista DISCRIMINARE daca un absolvent d edrept nu are bani cu sacosa sa ii care la UNBR TRADITIONAL ca sa ii ingroase randurile? Nu cumva aceasta HOARDA se lupta pentru a veni mai multi bani in sacul sau? sa fie sigura ca nu "se scurge nimic"? DE UNDE ATATA INTERES PENTRU A FACE LEGE cind nu au fost in stare sa intre in legalitate? de ce ii tot tarasc in mocirla si pe unii magistrati? Care ar fi masura eradicarii acestor "nemultumiti"? TAIATI SURSA NUMITA BANI DE LA MINISTERUL JUSTITIEI ..

# Eugenia date 2 October 2014 23:45 +3

pentru OFICII. Chiar credeti ca oameni care nu au stiut sa isi organizeze aparteneta la un statut pretins din nestiinta, pot veni azi sa faca legi , sa impuna forta pumnului? Chiar trebuie sa ii lasam sa "mutileze" actul de justitie" Sa nu mai existe barouri in sediul instantelor caci justitiabilii, dornici de INFLUENTA, ALEARGA ACOLO DOAR PENTRU CA SINT LINGA JUDECATOR, LINGA PROCUROR, ii aduc alaturi de acei oameni care ar trebui sa le imparta dreptatea.

# Eugenia date 2 October 2014 23:52 +3

Intre timp, am citit despre cazul de la Constanta : "judecatoarea s-a dovedit a fi incoltita de avocatii protestatari". Doamne, unde ne aflam? Scoateti-i pe Becali, Voiculescu si altii si rejudecati-ii ca platim niste avocati traditionali sa protesteze in sala, sa preseze judecatorul ca sa faca prum vor ei , adica sa ii elibereze, sa ii declare nevinovati. Halal justitie! pentru ce mai platim si asa taxe de mari? Unde ne aflam? cine face legea in Romanika? de fapt, cite state sint in aceasta tara?

# avi aviatorul date 2 October 2014 23:57 -4

ce-i ,fa jenico,te-ai trezit sa te bagi in seama cu juristii adevarati?Invata cucoana drept si apoi intra pe net cu idei.Esti copia fidela a intaistatatorului  vostru,ilustrul fecior a lui nea Pigus.

# vica date 3 October 2014 00:02 +4

avi avi, tot paranoic ? nicio schimbare, nimic, nimic ?

# Lore date 3 October 2014 02:22 +3

Asadar, membrii castei-Florea, cea fara personalitate juridica si deci in afara cadrului legal, protesteaza intrucat nu sunt multumiti de unele hotarari judecatoresti definitive, care au statuat ca avocatii(Bota) exercita profesia in mod legal. Pai, in acest caz, ar trebui sa desfiintam instantele judecatoresti si sa instauram dictatura acestei caste mafiote. Mai grav este faptul ca judecatorii Tribunalului Satu Mare sustin fatis protestul "avocatilor" spagari, sfidand hotararile judecatoresti definitive ale magistratilor Judecatoriei Satu Mare. Toti judecatorii Tribunalului S.M. care au instigat la nerespectarea hotararilor judecatoresti ale colegilor lor de la Judecatoria S.M., punand presiune asupra acestora, ar trebui exclusi din magistratura !!

# angelfire date 3 October 2014 02:46 +3

Tribunalul Satu Mare: “Problematica vizata a facut obiectul unor discutii atat la nivelul colectivului de judecatori cat si al Colegiului de Conducere, ocazie cu care S-A CONSTATAT CA ASTFEL DE PERSOANE NU AU FOST ACCEPTATE SA ASIGURE ASISTENTA JURIDICA SI REPREZENTAREA in fata completelor de judecata de la aceasta instanta” !!! Stiti ce inteleg eu de aici??? Ca sa inteleaga si traditionalii, le traduc: Tribunalul zice asa: S-A CONSTATAT CA ASISTENTA JURIDICA SI REPREZENTAREA S-AU FACUT PRIN AVOCATI. DECI AVOCATII UNBR BOTA SUNT LEGALI. Interpretati si voi si vedeti ca instanta a decis inca odata ca UNBR Bota e legal. ... Exact asta spune tribunalul, ca cei care au asigurat asistenta juridica si reprezentarea, sunt avocati. Intre acestia sunt avocati si de la UNBR Bota. Mai cititi odata atenti si vedeti ca tribunalul de fapt recunoaste legalitatea UNBR Bota. Haha, inca o lovitura ptr. traditionali si un pas inainte ptr. Bota!

# PIT BUL date 3 October 2014 15:37 -1

da mai ******lica,un sut in fund este un pas inainte.Depinde de directie.la tine,sutul dat de  noi,moldovenii ,a fost un sut adevarat cu inaintarea ta spre faliment.Ai pierdut razboiul,asa ca pregateste-te de consecinte.Este treaba ta ca nu te recunosti invins dar ,cat de curand,va fi si treaba noastra.Zsa ca fii cu ochii in patru.Asta sa nu te trezeti cu eecutorul ,pe nepusa masa,la usa.I-ti slapii si patruleaa pe Academiei sa stii cand vine executia.Vorba narodului de avi avi:esti jalnic.

# avocat adevarat date 3 October 2014 15:46 +1

Si zici ca vorba narodului de avi avi... Personalitatea multipla de care suferi se agraveaza. Nici tu nu mai stii cine esti, ha,ha,ha !

# avi avi date 3 October 2014 16:26 -1

dar tu,mai prostanacule,stii cine sunt?Hataraste-te odata si nu mai fa pe inteligentul(ca nu esti).Macar noi stim cu ce pseudonime semnezi postarile tale ,,tonomatice,, (si idioate,de altfel).Si mai stim ca foarte curand Nimerincu o sa iti puna capat.Vorba mea:esti jalnic mai acesta,esti jalnic omule cu parul vopsit.

# saracu avi cocostirbu date 3 October 2014 16:42 +1

avi, nu te mai da moldovean, esti CW Vict. Ctin cocosatu chior si fara dinti, emigrat din Delta Dunarii ! Anunta-ne cand treci pe la uniune sa te asteptam si sa-ti indreptam cocoasa ! Cred ca finalul tau e aproape - tiganii de la Slatina te urmaresc zi si noapte la Gara de Nord !

# Denumirea de UNBR e inregistrata la OSIM de catre Bota date 3 October 2014 02:57 +4

Oameni buni! Nu mai spuneti UNBR celor de la Florea. Exista un singur UNBR. Singurul UNBR este cel al lui Bota. De altfel, Bota a inregistrat la OSIM denumirea de UNBR sub nr. 103622/29.04.2004. Pana in anul 2004 denumirea de UNBR nu a fost inregistata. Prin urmare, UNBR real este cel al lui Bota, iar traditionalii sunt in baroul paralel. Cand spunem UNBR ne referim la Bota, iar cand spunem barou paralel ne referim la traditionali, fiindca ei nu au acte de infiintare si nu au denumirea de UNBR inregistrata la OSIM. Avem asa: UNBR (care e Bota) si barou paralel (care e cu traditionalii). Pffff cum naiba au stat traditionalii atatia ani fara sa inregistreze denumirea UNBR la OSIM? Au trecut 15 ani de la revolutie pana in 2004, cand Bota a inregistrat denumirea. Deci e clar cu traditionalii. Trec 15 ani pana se trezeste Bota sa inregistreze denumirea, ca traditionalii dorm :))

# santinela date 3 October 2014 09:22 +7

Ce avocatura paralela ? Avocatura este o profesie liberala? Este ! Atunci sa se taie pisica si sa profeseze cine are studii juridice si la revedere. Cine este bun ramine pe piata, cine nu moare. Nu cred insa ca se va rezolva prea repede asta.Sint prea multi avocati in Parlament ca sa-si bata singuri cuie-n talpa.

# bravo santinela date 3 October 2014 09:34 +3

ai dreptate santinela. Ca inginerii, tamplarii, zidarii, medicii, farmacistii...Bota spune asta de 12 ani !

# Cave malus date 3 October 2014 10:49 +4

UNBR nu poate acum să mai obţină acte de înfinţare,  precum Baroul Cons. Bota, deoarece ar recunoaşte implicit că a funcţionat  ilegal.De aceea singura cale este să încerce infirmarea pe cale penală a actelor de înfinţare a acestuia spre a reveni la monopolul profesiei de avocat ce îl deţineau care , de altfel, încalcă libertatea de asociere ce este înscrisă în Constituţie. E timpul ca libera competiţie să-şi spună cuvântul şi aici. Deci jos pălăria pentru magistraţii care au respins plângerile lor. 

# avi avi date 3 October 2014 12:37 +3

Si eu din ce sa traiesc daca dispare gasca mea? Din oficii nu-mi ajung banii...din zeciuiala fraierilor ma descurc binisor. Mai completez cu pensia lui babacu si a mamitichii si m-am scos. Am bani de etnobotanice. Naspa e ca nu am bani de distractie si gay-ii ma costa cam mult. Nu-mi plac femeile, eu sunt pe invers din toate punctele de vedere. Taica florica stie si ma acopera, ca vorba aia bolnavii psihici ca minevtrebuiesc ocrotiti. Imi cer scuze de la toti avocatii din baroul legal 2004 pentru toate porcariile pe care le-am scris pe acest site. Am circumstante atenuante, am fost crescut in spirit comunist de las, mincinos, parsiv etc.TRAIASCA U.N.B.R. 2004 !! cu siceritate al vostru coleg avi avi zis oarecare.

# P.C.R. date 3 October 2014 14:11 +2

Concurenta , Libera Asocire , Plata taxelor catre Statul Roman, Substiutuirea in dosare aiurea cu cine va tuna voua , fara ca respectivul sa fi rasfoit macar O DATA acel dosar. Va suna cunoscut dlor. avocati cutumiari. 

# ert. date 3 October 2014 14:13 +1

Asociere.... asta pentru cel care sta la panda  corectand si injurand! ;-)

# ad date 3 October 2014 15:02 +1

Foarte bine!!! Daca avocatii din UNBR Florea se solidarizeaza pentru ca institutiile abilitate, in speta, Ministerul Justitiei sa ia o masura in ceea ce priveste fenomenul "barourilor paralele", atunci ar trebui ca: 1. ambele UNBR-uri sa puna la dispozitia MJ actele de infiintare; 2. UNBR Bota sa faca sesizare catre Curtea de Conturi a Romaniei pentru efectuarea unui control prin care sa se impute personalului din cadrul MJ, toti banii prin care s-au platit oficiile catre o entitate neinfiintata in nod legal; 3. Cu executarea silita de la Gorj ce se intampla? S-au prezentat actele de infiintare?

# manifest date 3 October 2014 16:51 0

www.manifest-naţional.ro

# ad date 3 October 2014 15:04 0

Erata: "in mod legal" in loc de "in nod legal".

# ad date 3 October 2014 15:11 +1

Si imi exprim aici, propunerea mea catre MJ: toti participantii la actul de justitie (avocati, traducatori, experti judiciari, practicieni in insolventa, mediatori) a caror profesie este liberalizata, care detin acte legale de infiintare, repet - LEGALE -, sa functioneze nu in baza unei decizii eliberate de Ministerul de Justitie.

# www.unbr.eu date 3 October 2014 17:46 +1

iri importante 3 Octombrie 2014 CSM TREBUIE SĂ DESTRUCTUREZE BAROURILE MAFIOTE! 3 Octombrie 2014 HOTARÂREA CARE ÎL VA BĂGA ÎN PUŞCĂRIE PE PROCURORUL ANALFABET BUJOREAN 3 Octombrie 2014 FORMIDABILA SENTINŢĂ DE LA J S 6!  CALITATE DE AVOCAT 3 Octombrie 2014 NOU! UNBR  ORGANIZEAZĂ EXAMEN DE PRIMIRE ÎN PROFESIE   VINERI 31 OCTOMBRIE 2014, ORA 10 22 Septembrie 2014 COMUNICAT UNBR 20 Septembrie 2014 J S 4: SUNTEM AVOCAŢI AUTORIZAŢI! 15 Septembrie 2014 JUDECĂTORIA SECT. 2 BUCUREŞTI - NICI ÎNŞELĂCIUNE NICI EXERCITARE FĂRĂ DREPT 3 Septembrie 2014 NOU! UNBR  ORGANIZEAZĂ EXAMEN DE PRIMIRE ÎN PROFESIE     VINERI 29 AUGUST 2014, ORA 10   JOI 25 SEPTEMBRIE 2014, ORA 10   - DREPT PENAL, DREPT PROCESUAL PENAL, DREPT CIVIL, DREPT PROCESUAL CIVIL, LEGEA NR. 51/1995, REPUBLICATĂ -    

# www.unbr.eu date 3 October 2014 17:47 +2

UNBR  ORGANIZEAZĂ EXAMEN DE PRIMIRE ÎN PROFESIE   VINERI 31 OCTOMBRIE 2014, ORA 10

# DOREL date 4 October 2014 10:00 0

NU VA LASATI PACALITI DE BOTA!!!!! NU VA INSCRIETI LA EXAMENELE LUI CA NU ARE NICI OCALITATE SA ORGANIZEZE EXAMENE!!!!! E UN PUSCARIAS CONDAMNAT IN TERMEN DE INCERCARE CE VA FI CIT DE CURIND BAGAT LA GRATII!!!!BOTA NU MAI PACALI LUMEA ORDINARULE FOMIST DE BANI.....ESCROC LACOM!!!!!!!!!!! AI GRIJA SA ITI PASTRAZI SLAPII CA VINE NIMERINCU PESTE TINE CIT DE CURIND!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol:

# dorel-avi-CW Vict. Ctin cocosatu fara dinti date 4 October 2014 11:09 0

Cocosatule, ai ramas singur, Nimernicu e evacuat din casa,tu esti dat jos din autobus, te cauta tiganii escrocati de la Slatina! ,,NICI OCALITATE,, doar cea de escroc ordinar ! http://portal.just.ro/301/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=30100000000401814&id_inst=301

# MJ date 3 October 2014 18:04 0

Dragelor , Frumosilor, avocati ai ROMANIEI ,mergeti voi frumos la nenea Gherorghe  il gasiti in actul de infiintare ( prot. CAB), cu birou cu tot ,faceti urmatoare propunere...! Scoateti toate profesiile din nomenclator profesiilor si activitatilor liberale , omarati-i pe toti si sa fiti DOAR VOI NUMAI VOI si avocati, mediatori, notari, executori, lichidatori, consilieri de probatiune si ce va doreste inimioara !!!!! Restul , prostimea sa moara dai d..akului..voua sa va mearga bine si sa terminati o data constructia aducatoare de venituri.....Ps. Multa lume va iubeste ...si asteapta momentul sa v-o arate asta....HE HE.

# Hunor date 3 October 2014 18:22 0

Dake se  face otonomie la Trb. Satu mare magistratii v-or judeca la maghyara. si de la DEBREtin la vale tot avocatu* nem tudom romano......e dl. Verestoi nu place sarmutele....!!! nu mai trec o data baietii de aeroportul ala .ca de stadion au reusit.....maladet!

# ANAF date 3 October 2014 18:40 +2

De EVAZIUNE  nimic.? CURTE de CONTURI nimic? Complicitate la EVZ.? nimic ?  Contracte XEROX ????NIMIC!!!!! Ba dati-o ^n fasole.....RUSINICA

# Dacă date 3 October 2014 19:57 0

banii miliarde furate-imprumutate le rămân in conturi,deocamdată lupii sunt paznicii oilor?

# I R date 3 October 2014 22:32 0

http://www.avocatura.com/stire/10587/baroul-bota-dolj-are-girul-procurorilor-decanul-baroului-vrancea-suntem-obligati.html Sper ca de data aceasta avocatii traditionali nu vor mai gasi greseli gramaticale.

# avocat date 3 October 2014 23:26 0

Pseudo-decanul flocist, al asa-zisului barou Vrancea, e un agramat comunist. In plus, e si analfabet juridic. Opiniile, de 2 bani, ale acestui mafiot, care pune presiune pe judecatori pentru ca acestia sa persecute avocatii legalei UNBR-Bota, ar fi luate in serios eventual la Congresul Partidului Comunist al Uniunii Sovietice ! Sa traiesti, tovarase, dar nu la noi, ci in Coreea de Nord.

# jos mafia din justitie date 4 October 2014 11:12 +1

Solicitam excluderea din magistratura a judecatorilor Tribunalului Satu Mare, care incalcand legea si cele mai elementare principii ale statului de drept, s-au solidarizat cu membrii unei organizatii mafiote si ilegale, asa-zisul barou Satu Mare(entitate fara personalitate juridica), instigand la nerespectarea unor hotarari judecatoresti definitive, pronuntate de magistratii corecti ai Judecatoriei Satu Mare !

# Ce asteptati ? date 4 October 2014 12:11 0

A sesizat cineva C.S.T., de aceste abuzuri repetate si discriminatorii ?

# jos mafia din justitie date 4 October 2014 12:34 0

Daca nu va lua nicio masura de aparare a reputatiei profesionale a procurorilor si judecatorilor, care au statuat definitiv faptul ca avocatii(Bota) exercita profesia de avocat in mod legal, CSM-ul ar dovedi ca nu este, nici pe departe, garantul independentei justitiei, ci, dimpotriva, ar dovedi, fara putinta de tagada, ca este garantul perpetuarii unui sistem mafiot, atat in justitie, cat si cui privire la profesia de avocat !

# HR date 4 October 2014 12:15 0

Este momentul sa se faca aceasta sesizare la Consiliul de Aparare a Tarii, omul are perfecta dreptate, si apoi sa ne plangem oficial impotriva tuturor memrilor din C.S.A.T. care favorizeaza nerespectarea legilor din aceasta tara in sens disciminatoriu.

# Lore date 4 October 2014 14:06 +1

In nicio tara civilizata de pe glob, nu s-ar putea intampla ceea ce se intampla in tara bananiera, Romania. O entitate fara personalitate juridica( "baroul" S.M.) este protejata fatis de judecatorii Tribunalului Satu Mare, care in loc sa respecte hotararile definitive pronuntate de magistratii Judecatoriei Satu Mare, instiga, pur si simplu, la nerespectarea acestora !! Cat de putreda poate fi "justitia" romana daca nimeni nu ia nicio masura impotriva acestui abuz urias ! De cand are Tribunalul S.M. atributia de a sustine "protestul" cuiva si mai ales al unei organizatii mafiote, care pune presiune pe procurorii si judecatorii corecti(si asa prea putini, din pacate) ?! In plus, de cand are dreptul colectivul judecatorilor Trib.S.M. sa decida prin simple "discutii" neacceptarea in sala de judecata a avocatilor legalei UNBR-Bota, fara ca pe rolul instantei sa existe vreo cauza avand ca obiect exercitarea fara drept a unei profesii ?! Concluzia:avem de-a face cu judecatori mafioti !!!

# rahat cu apa rece date 4 October 2014 14:48 0

Lasa-i ca sunt estorpiati. Nu mai stiu ce sa faca in imbecilitatea si frustrarea lor la aflarea faptului ca nu au acte si ca au cotizat ani la rand unei entitati inexistente.Sincer mi mila de ei cand vad de ce sunt in stare, chiar sa aduca atingere actului de justitie prin actiunile si protestele lor.Au ramas la nivelul anului in care au fost desfiintati, nu pricep ca avocatura este o profesie libera. Ce e bine si incep sa vad ca au inceput sa se manance ei intre ei, unii contra altora in cadrul aceleiasi entitati inexistente. Stay tuned! urmeaza arestari.

# avocat Bucuresti date 4 October 2014 20:43 0

Ce nume potrivit ti-ai ales mai bota.

# Uitati-va si va minunati date 4 October 2014 19:14 +1

http://www.youtube.com/watch?v=PT1r2up7cf8

# Chiar asa sa ne-ajute Dumnezeu date 4 October 2014 23:06 0

Mie, chiar nu mi-e mila sa-i vad dupa gratii, daca se va schimba sitemul comunist si monopolist din acestat tara mizerabila si corupta astazi. Sa raspunda toti, pe langa acei ministri corupti.

# ada date 5 October 2014 02:33 0

ft bine punctat domnule Anghelus !

# marian date 5 October 2014 02:57 +1

si ca de oicei Florea se va pisa pe noi cum numai el stie sa o faca... cu avocati din baroul constitutional nu se va intampla nimic vor ramane asa .. la traditionali nimic si ? vorbe goale pe luju... mergeti la rtv antena3 realitatea , nu pe luju :))))

# BOTILIU POMPA date 5 October 2014 09:26 0

Ce bucurie va fi pe ******lica,va avea din plin

# avi CW Vict Ctin cocosatu fara dinti date 5 October 2014 09:34 0

Cocosatule, am fost pe la Gara de Nord: e plin de tigani de Slatina ! Nu e de gluma; fugi acasa in Delta vreo 3 ani, altfel nu scapi !

# BOTILIU ESCROCUL date 5 October 2014 12:49 0

MA  ******LICA BOTILIU ESCROCULE, NU MAI GROHAI CA PORCUL PE LUJU!!!!! HAI LA COTET CU TINE!!! ( COTET = JILAVA SAU RAHOVA) nU UITA SA ITI PASTRAZI SLAPII CA DIN ACADEMIEI VEI FI SCUIPAT CIT DE CURIND!!!!!!!!! MA DA CEINTELIGENT MAI ESTI!!!!!!!!TE CREZI PRESEDINTE CIND TOTI STIU CA NU MAI ESTI NICI MACAR AVOCAT !!!!  CONDAMNAT SPURCAT CE ESTI!!!!!!!!!!MARS DE PE LUJU SI DIN ACADEMIEI SI LASA-NE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LASA-NE CA AI FACUT DESTUL RAU!!!!!!!!!! NU MAI INDUCE LUMEA IN EROARE!!!!!  PENTRU CEI DOI TREI RETARDATI CARE INCA TE MAI CONSIDERA PRESEDINTE RECOMAND SA TE URMEZE LA JULAVA SAU RAHOVA!!!!!!VEZI CA TE CAUTA MAFIA ITALIANA!!!!!! ORDINARULE! :-x :-x :-x

# ai fost prins avi date 5 October 2014 13:25 0

Sa te lasam sa inseli oamenii, CW Vict. Ctin cocosatu fara dinti? nu ai scapare, nici tu, nici Iorgulescu cel care iti falsifica actele ,,avocatesti,, ! Sunt patrule cu politistii de la Buc si Tulcea la Gara de Nord, JS 3 si C Ap Buc ! http://portal.just.ro/300/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=30000000000265030&id_inst=300

# PENTRU BOTA ESCROCUL date 5 October 2014 15:08 0

AI FOST CONDAMNAT BOTA!!!!!!  STAI ASA PROST CU CAPUSORUL INCIT TE MAI CREZI INCA PRESEDINTE!!!!!!!!!!!HUOOOO!!!! SITE-UL ADEVARAT AL UNBR ESTE WWW.UNBR-LEGAL.RO!!!!!!!!! NU VA LASATI INSELATI DE ESCROC!!!!!!!!!!!!! A PIERDUT DEFINITIV IN FATA INSTANTEI SI ACU INCEARCA ULTIMILE FRAIERELI!!!!  FITI VIGILENTI!!

# vigilenta date 5 October 2014 15:17 0

asa e avi, vom fi vigilenti si iti vom in-****** cocoasa ! Ochelarii ti i-au luat tiganii de la Slatina ca de-aia scrii cu majuscule !! hahaha!

# NU ZAU,BOTA!!!!??? date 5 October 2014 15:23 0

NU ZAU,BOTA!!??? TU CHIAR NU AI ALTA TREABA DECIT SA STAI PE LUJU SI SA DEZINFORMEZI LUMEA?????? IA-TI SLAPII SI FUGI TARE CA VENIM PESTE TINE!!!! CIT DESPRE COCOASA SI OCHELARIILUI AVI,NU AVEA TU GRIJA CA LA JILAVA SAU RAHOVA ITI VOR INDREPTA AIA TIE COCOASA SI-TI VOR SCOATE OCHII!!!  FUGI TARE SI NU MAI DEZINFORMA LUMEA ESCROCULE CONDAMNAT!!!

# avi CW Victoras Ctin cocosatu fara dinti date 5 October 2014 16:32 0

V C onstantine, vezi de medication ! uit-o pe sotia care s-a intors la prostitutie. uita si avocatura ca nu stii sa scrii, nici sa citesti. fereste-te de partile escrocate !

# luca date 5 October 2014 20:32 +2

buna,asa cum avocatii s-au dus in parlament si au cerut modificarea LEGII,asa sa ne ducem si NOI si sa cerem  intrarea libera in barou. p.s..voi reveni cu detalii...consilier juridic

# luca date 5 October 2014 20:43 +2

O K,hai ca a aparut postarea.Nu va mai certati ci unbr-ul,inppa-ul,...sa ne unim si sa mergem in parlament sa cerem intrare libera mai ales cei definitivi,magistrati,fosti magistrati,c juridici,militari,politisti jurijti,dna,etc,..avem sustinere... acesta este drumul corect,legal nu examenele lor cu SCOP intrare  ZERO,avocatura este o profesie liberala,se incalca si art. 41 din constitutie,.Avocatii; CAND INTERESELE LE SUNT AMENINTATE MERG SA-I CUMPERE PE PARLAMENTARI !

# crustaceu date 6 October 2014 15:21 0

pentru draga noastra colega de la constanta. Eu pledez la bucuresti, nu am avut inca pb cu parchetul, daca ai o hotarare cred ca trebuie sa plusezi si cand ti se mai ridica exceptia sa faci plangere pt nerespectarea unei hotarari judecatoresti dar si la inspectia judiciara, la csm, peste tot, si cei multi care au astfel de hotarari, trebuei sa ne mai miscam oputin, si traditionalii or sa dispara definitiv. baftqa multa si clienti multi si multumirti

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 27.03.2024 – Oamenii s-au dus peste „Baronul Lamborghini” (Video)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva