15 May 2025

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

SINGURI SE DAU DE GOL - Judecatoarea CCR Iulia Motoc sare in sprijinul lui Danilet, colegul ei de intruniri de la GDS: "Revocarea nu poate fi o sanctiune pentru exprimarea unui vot. Este o incercare de intimidare. Dovedeste lipsa de respect pentru independenta justitiei"

Scris de: Elena DUMITRACHE | pdf | print

13 January 2013 12:59
Vizualizari: 6931

 

Scandalul de la CSM de vineri 4 ianuarie 2013 nu a lasat-o indiferenta pe judecatoarea Iulia Motoc, de la Curtea Constitutionala, mai ales ca este vorba despre una dintre institutiile pe care presedintele Traian Basescu le apreciaza. Intrucat ar fi fost deplasat sa iasa cu pozitii publice fata de evenimentele petrecute la CSM, judecatoarea Motoc se desfasoara, asa cum din ce in ce mai multi magistrati o fac, pe reteaua de socializare Facebook. Fiind o prezenta activa pe Facebook, Iulia Motoc si-a exprimat aproape zilnic pareri fata de evenimentele care ii privesc pe anumiti membri CSM, fie ca este vorba despre judecatorii Alina Ghica si Cristi Vasilica Danilet (colegul ei de intruniri de la GDS, unde sunt prezenti toti "admiratorii" lui Basescu - vezi foto), "aflati" pe masa instantelor cu propuneri de revocare din functia de membri ai Consiliului, fie despre numirea in functia de presedinte al CSM a procuroarei Oana Schmidt-Haineala.


In cazul in care cineva se astepta ca judecatoare Iulia Motoc sa condamne alegerea unui procuror, respectiv Oana Schmidt-Haineala, in fruntea CSM, s-a inselat. Nuantat, intr-una din postari, din data de 7 ianuarie 2013, judecatoarea sustine: "de acord, in spatiul sovietic si post-sovietic procurorii nu sunt magistrati...", lasand sa se inteleaga ca nu este nicio problema ca Oana Haineala a fost aleasa in functia de presedinte al CSM, desi este procuror, dar si ca procurorii ar fi egali cu judecatorii.

Pentru Iulia Motoc, revocarea judecatorilor Alina Ghica si Cristi Vasilica Danilet din CSM este o atingere adusa independentei Justitiei

Intr-o alta postare, din data de 10 ianuarie 2013, judecatoarea de la Curtea Constitutionala a Romaniei se refera si la votul exprimat de mai multe instante din tara de revocare a judecatorilor Alina Ghica si Cristi Vasilica Danilet din CSM: "Atunci cand se descopera tot ce ai facut in trecut exclusiv dupa ce ai votat, si se cere revocarea din functie, indiferent de cine o cere, este o atingere adusa independentei justitiei. In mod evident, este o sanctiune pentru modul in care ai votat. Nu exista si nu poate exista "mandat imperativ" referitoare la votul celor pe care i-ai ales". La aceeasi postare, judecatoarea Iulia Motoc adauga si un comentariu in care afirma: "Am vazut motivatia, o parte din ea nu are legatura cu votul. Problema este ca cererile de revocare intervin dupa vot. Daca ar fi sanctionat un comportament in alte circumstante era altceva".

Iulia Motoc: "Daca analizati putin contextul, este o atingere clasica adusa independentei justiei, numai ca la noi se cunosc prea putine lucruri legate de acest concept"

De altfel in opinia Iuliei Motoc ceea ce se intampla la CSM este o incercare de intimidare, iar actiunile de revocare a judecatorilor arata lipsa de respect pentru independenta justitiei. Iata ce a scris Iulia Motoc pe Facebook intr-o postare din 8 ianuarie 2013: "Institutia revocarii din functie: in vara au fost amenintati judecatorii CCR, acum membrii CSM. Revocarea nu poate fi o sanctiune pentru exprimarea unui vot. Este o incercare de intimidare si dovedeste lipsa de respect pentru independenta justitiei". A urmat apoi un comentariu, in aceasi linie: "Ideea este ca revocarea nu poate fi arbitrarie, indiferent cine o face. Si mai ales nu poate sanctiona un vot. Daca analizati putin contextul, este o atingere clasica adusa independentei justiei, numai ca la noi se cunosc prea putine lucruri legate de acest concept".

Comentarii

# Cornel date 13 January 2013 13:12 +45

Am văzut interviul dat labe1tv lui Turcescu (doar nu lui Mircea Badea!) de către blondină: se pare că are nevoie de control psihiatric!

# coana mare date 13 January 2013 18:16 +29

O gasca de neispraviti care s-au cocotat in functii publice si se apara unii pe altii.Psihopati fara onoare care n-au un pic de rusine...

# Marius date 14 January 2013 00:39 -14

Mie mi-a placut foarte mult interviul cu Iulia Motoc. Si de unde stii tu ca nu se refera la Dumbrava sau Neagoe, care si ei sunt amenintati cu revocarea?

# Laurenţiu date 13 January 2013 13:26 +40

Am citit "argumentaţia" Iuliei Motoc. E plină de idei trunchiate - îmbinate jenant într-o clară diversiune. Revocarea lui Dănileţ nu este o sancţiune pentru votul de la alegerile CSM pentru funcţia de preşedinte. E o "zmeura de aur" pentru întreaga "carieră" la CSM. ;-)

# Panaramele lui Basescu date 14 January 2013 00:30 +14

Danilet, Motoc, Haimaneala, Ghica sunt niste panarame care fac de ras actul de justitie. Numai astfel de indivizi au dus justitia in haul de acum.

# Laurenţiu date 13 January 2013 13:32 +42

Conduita lui Dănileţ la alegeri - inclusiv candidatura intempestivă la funcţia de vicepreşedinte CSM - vădesc un comportament dubios, de clică - perfect sincronizat, milităreşte, cu mişcările celorlalte unelte băsiste din justiţie. De aceea e revocat. Iar această revocare se face într-o manieră perfect democratică. Iar revocarea i se poate aplica şi ei. Asta o "roade" cel mai mult pe Iulia Motoc.

# BELL date 13 January 2013 15:34 +24

ce nu intelegeti?? DANILET E SANTAJABIL!!!!

# Laurenţiu date 13 January 2013 15:45 +22

Dacă e şantajabil, atunci revocarea din postul de la CSM îl va scăpa de acest şantaj. ;-)

# Alo Salvarea de la Balaceanca date 14 January 2013 00:37 +10

Umbla pe strazi o blonda alcoolita si motocita rau si un Danilet care se crede Dracula betiv. Puneti-le camasa de forta!

# POPORUL ROMAN date 13 January 2013 14:45 -43

. Maffia din usl vrea sa puna mana pe justitie: . APEL CATRE MAGISTRATI ! REZISTATI! REZISTATI ! REZISTATI ! SPERANTA acestui neam… ESTE IN VOI ! Daca mafia va pune mana pe justitie ……suntem pierduti ! PROCURORI, JUDECATORI ..acum SUNTETI …DUMNEZEI ! . Voi intelegeti? ACUM…SUNTETI… DUMNEZEI !!! . Nici la Judecata de apoi , nici in fata lui Sfatu Petru nu trebuie sa justificati deciziile voastre ! . Vreti sa ajungeti iar slugile lui Cattaliin Boicu , ale puuttoarei blonde , ale puuttoarei de onoare si a sotului ei pusscarias ? . Ce veti fi voi atunci ? . Niste jegguri ! . Niste tzucalari …. care asteapta DEZLEGARE DE LA GATALLIN BOICU CE DOSAR SA FACA SAU CE SENTINTA SA DEA …! Aliant MAFFIIOTILOR USSSL se va destrama….MAI REPEDE DECAT CREDETI ! REZISTATI .pana atunci NU VA VINDETI CONSTIINTA … NU VA VINDETI VIITORUL, .SI..VETI .. FI ..EROII ..ACESTUI ..NEAM !

# VIKY date 13 January 2013 16:08 +35

Scrie măi jeg basist in numele tau, nu a poporului roman. Ca mai este un gunoi care a declarat:"eu stiu mai bine ce este bine pentru poporul roman"........" Daca mafia va pune mana pe justitie, suntem pierduti"... De care "mafie" vorbesti jeg, de INDEPENDENTA?. Toata lumea normala (nu jeguri), vede ca justitia este subordonata dictatorului. A mai fost unul care a hotarat ce este "bine" pentru popor...

# salvamar date 13 January 2013 17:58 +23

Mai mesimtitule, cine iti da tie voie sa vorbesti in numele poporului roman? Ebentual poti vorbi in numele lui Base si a celor 16%, care v-au votat. ce legatura are USL cu revolta judecatorilor. Nafia din USL? pai mai "destept" cu creierul neted. in ultimi 9 ani PDL a fost mai bine de 7 ani la guvernare. In timp ce se taiau salariile si se puneau impozite ilegale pe pensii PDLeii o duceau tot mai bine. Deci unde-i MAFIA? De fapt basescu si ai lui se bat sa tina justitia in jugul lr ca mafiotii portocalii sa nu ajunga la PUSCARIE!!!!

# poporul roman date 13 January 2013 18:18 -21

Nea Salvamare , bai,nea Vita , de ce esti ba pprroosst ? Tu chiar nu vezi nici o legatura intre usssl si revolta judecatorilor? ...pai ei o provoaca si o platesc....ca asta iarna la universitate...aia veneau gratis? Sfat ...nu mai sta in fata la HASNAUA 3 ...ca miasmele de acolo te pprroostesc... toti judecatorii astia revoltati....sunt din gasca maffiiotilor ...

# cititor date 13 January 2013 14:48 +28

sunt uimit cum acest personaj lipsit de logica si ratiune s-a cocotat tocmai in copacul puterii si nu realizeaza ca e alaturea cu drumul ...asemenea oameni impart dreptatea!!!mai bine justitia divina!!!

# Blaireau date 13 January 2013 14:53 +29

Cei ce se aseamana, se aduna :cry: . Doi psihopati periculosi, care trebuie sa fie degraba eutanasiati, ca sa nu mai suferim nici noi, nici ei :-x .

# Iepurila date 13 January 2013 14:59 -38

Si sunt intrunirile GDS interzise cumva?  :P ar trebui sa faca parte din vreun ong felixist, ca Georgiana Iorgulescu? Sau in amr-ul hotilor Costiniu? Daca ar fi acolo ar fi bine :lol:

# Salvamar date 13 January 2013 18:12 +24

Intrunirile GDS nu sunt interzise, dar este interzis ca un membru al CCR sa participe la intrunirile unor organizatii cu coloratura politica. Dovada acestei "colraturi" basiste sta faptul ca domnul Iliesiu, memebru fondator al GDS a fost exclus cand s-a exprimat impotriva unui om politic, adica a lui basescu. Daca GDS ar fi intradevar o organizatie de "dialog" at accepta in ineriorul ei opinii diferite si nu ar tine in interiorul ei numai basistii. Cuc Aceasta doamna vorbeste tampenii neintrebata, dar mai ales exprima opinii nedemne de un judecator al CCR. ea se poarat ca un politician si nu ca un demnitar. Ea nu are nici un drept sa se antepronunte in legatura cu justitia - ceea ce face este un amestec brutal in treburile justitiei, adica ii incalca independenta. daca politicienii, analistii, jurnalisti pot sa-si de a cu parerea despre una sau despre alta, un judecator al Curtii constitutionale NU are acest drept. De fapt aceasta cucoana de mult nu mai este demna de CCR!

# Gibonul becaliot date 13 January 2013 15:47 +5

PAC,PAC, si gata

# VIKY date 13 January 2013 16:03 +22

"Daca analizati putin contextul, este o atingere clasica adusa independentei justiei, numai ca la noi se cunosc prea putine lucruri legate de acest concept"...Corect cucoana basista, nu se cunoaste acest concept, pentru ca nu a existat, si nu exista...deocamdata. Conceptia ca justitia este independenta, a fost si este doar in mintile voastre bolnave de dictatura. Dupa modul de exprimare , nu pun la indoiala -chiar daca nu sa publicat fisa psihiatrica-gandirea bolnava si partinitoare politic, a acestei cucoane. Pe cand initiativa de revocare a holerelor basiste din CC (cimitetul central)?.

# zevzecu date 13 January 2013 17:09 +24

Când se duce luna la culcare, ...latra și Iulișka la P.. Când stăpânu-i coco_țat pe acoperișul țării(vezi guvernatorul B!) -Dănileț, Morar & Cie cântă Chiț-chiț-chiiț, noi suntem stăpâni aiici*!*_*

# Titi Gutan date 13 January 2013 20:12 +15

:-* Sunt curios daca a luat s-au nu la timp pastilele impotriva dementei, aceasta aiurita de Motoc :P . Rau am ajuns ! :eek: La CCR ,Basescu a promovat hoaste si handicapati mintali tocmai pentru ai fi obedienti :eek: . La CSM la fel. :zzz In procuratura aidoma. :sad: :sad:

# Nimeni Eu date 13 January 2013 20:34 +16

De ce are nevoie Băsescu de procurori securiști? Păi in Hăineale_le lui Hă-hă_ite va incepe Marea vânătoare de mistreți. Și când prind un Iepuroi(vezi Dănileț)    - se fac toți roata in juru-i și bat cu bastoanele ...pardon, cu Biblia pe capotă și duc muncă de convingere: Recunoști că ești mistreț?! Și uite ce judecător a ieșit*!*_* Decebal către invadatorii mercenari: Veți fi(poate!) stăpânii lumii, dacă vom pieri Noi!! CURAJ FRAȚI ROMÂNI!!!

# ANONIM date 13 January 2013 22:12 +4

DREPTURI SALARIALE RESTANTE ESALONAT 2016,TAXE SI IMPOZITE RESTANTE NEESALONAT, LUATE PRIN DECLANSAREA EXECUTARII SILITE.HMMMM NASOL ART6 CEDO PROCES NEECHITABIL

# Catalin date 14 January 2013 07:56 +10

Da, sigur, revocarea astora aduce atingere independentei justitiei. Poate. dar numai daca ar fi facut-o parlamentul, politicienii, ziaristii, habarnistii, etc., nu cei care au ales. Adica cei care au ajuns sus-sus sunt intangibili, nu? Nu pot fi revocati nici macar de cei care i-au ales, nu? Tin sa amintesc distinsei doamne (Doamneeeee!!!) ca atunci cand au fost postate poze mai deochate Vasile Daniletul nici un judecator nu s-a sesizat, i s-a cordat un credit suplimentar de incredere. In incheiere, distinsa doamna, tin sa va urez ce i s-a urat si prietenului dvs. Base, la usa locuintei (temporare): IESI AFARA ....................

# gabriel date 14 January 2013 08:06 +9

Astia ori sunt prosti ori nesimtiti.Pai judecatori de-ai lor voteaza in draci sa-l scoata pe tembelul asta din CSM,nu societatea civila,gunoierii lui prigoana,minerii sau altii... :cry:

# Catalin date 14 January 2013 12:34 +5

Da, sigur, revocarea astora aduce atingere independentei justitiei. Poate. dar numai daca ar fi facut-o parlamentul, politicienii, ziaristii, habarnistii, etc., nu cei care au ales. Adica cei care au ajuns sus-sus sunt intangibili, nu? Nu pot fi revocati nici macar de cei care i-au ales, nu? Tin sa amintesc distinsei doamne (Doamneeeee!!!) ca atunci cand au fost postate poze mai deochate Vasile Daniletul nici un judecator nu s-a sesizat, i s-a cordat un credit suplimentar de incredere. In incheiere, distinsa doamna, tin sa va urez ce i s-a urat si prietenului dvs. Base, la usa locuintei (temporare): IESI AFARA ....................

# Adrian date 15 January 2013 11:59 +3

"... este o atingere adusa independentei justitiei". De catre cine? De catre judecatorii care au inceput procedura de demitere? Femeia asta are probleme grave de perceptie a realitatii.

# VIKY date 15 January 2013 13:29 +4

Daca nu s-ar cunoaste realitatea (dictatura), ca sa faci asemenea declaratii trebuie sa provii dintr-un mediu mediocru, infect si sa ai probleme psihice. Afirmatiile cucoanei loveste in propria breasla, nu in politic, si este chiar ridicol. Chiar nu pot fi demisi acesti sustinatori ai dictatorului?. De ce trebuie sa sufere o tara intreaga, din cauza unor gunoaie corupte, si de partea dictaturii?.

# Gorgone cu pubisul in cap date 15 January 2013 23:57 +5

Gorgona cu pubisul in cap   15 ianuarie 2013 23:42 +1Cât de penibil, cât de ridicoli se pot manifesta aceste jalnice personaje băsiste, a la Dănileț, Hăineală, Ghica, Stanciu, Aspazia Cojo, Zegrean, Moțoc, Macovei, Morar&cie, = creaturi de zombie in plină zi, încă și încă plini de fățărnicie, intrigă(conspirativă) la adresa opiniei publice și a oricărui român ce-i întreabă de sănătate(mintală!). Se pare că prostul nu obosește niciodată, pentru că efortul lui intelectual este minim; si acești pseudo-intelectuali batjocoresc pe oricine și orice le iasă in cale din dorința neghioabă de a fi băgați in seamă. Nu le ajung salarii grase și ciupeli din învârteli de milioane, dar se mai vreau și cu obraz subțire ...necinstea, fățărnicia, tupeul și jocul de-a mafioții statului le fac onoare(!) Aceșiti neghiobi(dar neurotici) nu realizează că în foarte scurt timp, societatea românească îi mătură la groapa rușinii și-i acoperă cu praful uitării; fiind singura cale de a face curat în istorie. :-* 8)

# Bacanta Moțo-san date 7 February 2013 02:59 +2

La nebuni de legat și iele-bacante în lanțuri(de cauciuc, ca să-și dea singuri cu ele-n cap!) se cuvine plimbați prin târguri(pardon, Moll-uri!); apoi să le treacă toți prin față scuipându-i și să-i împodobească cu fulgi de găină și catran ... sper, cum și Dănilă Prepeleac(ori Păcală, Stan Pățitu) în cerc de fier i-a strâns dibla draculuilui așchiuță-michiduță până ce urla că nu mai vrea și nu se mai ține de prostii*!*_* Idem, așijderea țapului Dănileț, Morar, Yeti-Băseu, Moțo-San :D 8) :-*

# cedo date 7 September 2014 09:41 +1

Iulia Motoc este grav bolnava psihic reprezentand o mare problema pentru CEDO fiind santajabila, alcoolica si instabila emotional. O astfel de persoana nu are ce cauta intr-un sistem decizional. Mai devreme sau mai tarziu va izbucni un scandal de presa cu toate vulnerabilitatile Iuliei Motoc si Romania va trebui sa o inlocuiasca la CEDO cu un om teafar la cap.

# În octombrie a.c. îi expiră mandatul la ICSID date 7 September 2014 13:35 0

În octombrie a.c. îi expiră mandatul la ICSID - deplină incompatibilitate cu CCR și CEDO - așa că ne va da cu flit că media nu fu în stare să o dea de-a dura...

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 14.05.2025 – Radiografia Sistemului care s-a pus in spatele lui Nicusor Dan (Video)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva